• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-09 10:24
kwam er gisteravond achter dat de Xbox one X play&charge kit niet compatible is met de nieuwe controller (usb-c). :F

• Tongpo84
  • Laatst online: 02-09 10:24
hommie3 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:05:
Hoeveel geluid maakt jullie discdrive en in welke orrientatie staat die? Sommige reddit gebruikers geven aan dat sommige consoles te veel herrie maken bij het lezen van discs. Die van mij maakt wel wat geluid maar niet heel extreem ofzo. Wel iets meer dan m'n OG xboxone denk ik
Geen last van (horizontaal)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tongpo84 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:06:
kwam er gisteravond achter dat de Xbox one X play&charge kit niet compatible is met de nieuwe controller (usb-c). :F
Enkel de kabel niet, maar de accu pak zelf zou gewoon moeten werken.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

FrankoNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:04:
Mijn xbox staat op de "uit" instelling. Dus zonder dat hij op de achtergrond updates uitvoert. Wat ik heb gemerkt is dat de ventilator blijft draaien en dat er nog een heel klein beetje warmte uit komt, ookal staat hij dus uit.

Is dit normaal?
Blijft hij dat permanent doen of tijdelijk? Indien het laatste het geval is, zal het hetzelfde concept zijn als de fan voor de radiator van een auto als e.e.a. nog (te) heet onder de motorkap is.

Weet niet hoe het met die van mij zit, nog niet opgevallen maar ik haal de stroom er ook af als ik klaar ben.

• Caayn
  • Niet online
Alwayshappyz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:04:
Moeten we ons trouwens zorgen maken om die open bovenkant van de X? Stof en zo. Ben bijna geneigd om er iets duns op te leggen als ik de Xbox uit zet (ik zet hem helemaal uit ipv stand-by). Of maak ik me zorgen om niks? Wij hebben een harige Noorse boskat rondlopen, dus best wel wat stof in huis.
De Xbox 360 slim/E, Xbox One en Xbox One S hadden allemaal een positie waarin de fan opening naar boven gericht staat. De Nintendo Switch heeft ook zijn fan opening aan de bovenzijde zitten.

Wat naar binnen dwarrelt zal vooral op de fan terecht komen wat bij het aanzetten weer naar buiten wordt geblazen. Stof hoopt zich uiteindelijk altijd op, ongeacht de oriëntatie. Het meeste stof/vuil wat aan de binnenkant zit, na verloop van tijd, wordt naar binnen gezogen.

Zelf nooit problemen gehad met fan openingen aan de bovenzijde, maar ik heb dan ook geen kat thuis ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Caayn op 12-11-2020 12:10 ]

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Alwayshappyz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:04:
Moeten we ons trouwens zorgen maken om die open bovenkant van de X? Stof en zo. Ben bijna geneigd om er iets duns op te leggen als ik de Xbox uit zet (ik zet hem helemaal uit ipv stand-by). Of maak ik me zorgen om niks? Wij hebben een harige Noorse boskat rondlopen, dus best wel wat stof in huis.
Ik vermoed dat hij dat er zelf wel weer uit blaast.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Exorcist schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:07:
[...]

Blijft hij dat permanent doen of tijdelijk? Indien het laatste het geval is, zal het hetzelfde concept zijn als de fan voor de radiator van een auto als e.e.a. nog (te) heet onder de motorkap is.

Weet niet hoe het met die van mij zit, nog niet opgevallen maar ik haal de stroom er ook af als ik klaar ben.
Permanent. Het valt niet echt op, maar als je erin kijkt zie je hem draaien en er komt een minimale hoeveelheid warme lucht uit.

• SunnieNL
Hoeveel geluid maakt jullie discdrive en in welke orrientatie staat die? Sommige reddit gebruikers geven aan dat sommige consoles te veel herrie maken bij het lezen van discs. Die van mij maakt wel wat geluid maar niet heel extreem ofzo. Wel iets meer dan m'n OG xboxone denk ik
Ik heb al mijn games digitaal.. dus gisteren er toevallig eens een 4k disc ingedaan.
Als eerste op de kop (beetje lastig, xbox staat en had niet gekeken naar de pootjes voor als hij ligt.. dus had de disc er op de kop ingedaan).
Daarna wel goed, maar hij maakt voor het lezen van de UHD disc inderdaad wel meer herrie dan de One X.
Al hoor je daar tijdens de film weinig van met het volume wat er uit mijn speakers komt :)

En daarnaast hoor ik de fan ook starten/stoppen bij inschakelen en tijdje na het uitschakelen of wanneer die ineens besluit een update binnen te halen. Dus ik ben blijkbaar sowieso gevoelig voor dat geluid.
Eindelijk weer eens wat info rondom de next-gen game van FROM oOo
Als ik de stap zie van DS2 naar DS3 bij de afgelopen generatie, ben ik razend benieuwd hoe een FROM game er deze generatie wel niet uit komt te zien !!
Blighttown @120fps anyone ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• SunnieNL
FrankoNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:08:
[...]

Permanent. Het valt niet echt op, maar als je erin kijkt zie je hem draaien en er komt een minimale hoeveelheid warme lucht uit.
Na een paar uur gamen blijft hij bij mij ongeveer 10 minuten doorlopen. En springt dan om de x tijd een keertje even aan (vermoedelijk omdat de box controleert op updates etc. Want zie elke dag wel dat enkele games een update hebben binnen gehengeld)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mooi overzicht van de ingewanden

Xbox Live ID:Notna8310

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Ook hier de XSX achter de tv gezet. Veruit de beste plek, mits je je tv niet aan de muur hebt gegangen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

FrankoNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:08:
[...]

Nee niet permanent, enkel zolang hij bezig is. Als je nu de hele SSD probeert vol te downloaden dan is hij dus continu bezig en is het logisch dat de fan blijft draaien.

Ik bedacht me vanmorgen ineens dat ik nog zelf wou testen hoeveel hij nog verbruikt en nou zie ik ook dat er meer mensen het hadden over dat hij in standby wat meer zou verbruiken... Dus heb net mijn eigen stroommeter er eens tussen gehangen.

Ja, zoals verwacht, het is dus dikke bullshit. Dat hoge verbruik wat Tweakers meette, dat is alleen als je hem net uitgezet hebt of als hij dingen aan het downloaden of installeren is. Ik heb niet precies gekeken hoe lang het duurde maar een uurtje nadat ik hem uitgezet heb nog eens gaan kijken en toen zag ik gemiddeld ongeveer 9 Watt uit het stopcontact getrokken worden (zwabbert wat heen en weer met uitschieters naar 5 en 15 Watt maar lijkt gemiddeld net onder de 10 te schommelen).

In de helemaal uit stand verbruikt hij trouwens toch ook nog een paar Watt zag ik (tenzij je de stekker er uit trekt of stekkerdoos uitschakelt of zo) dus uiteindelijk kost het maar heel weinig om hem in de actieve standby te hebben staan.

Gamertag: FinrazielNL

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Caayn schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:08:
[...]
De Xbox 360 slim/E, Xbox One en Xbox One S hadden allemaal een positie waarin de fan opening naar boven gericht staat. De Nintendo Switch heeft ook zijn fan opening aan de bovenzijde zitten.

Wat naar binnen dwarrelt zal vooral op de fan terecht komen wat bij het aanzetten weer naar buiten wordt geblazen. Stof hoopt zich uiteindelijk altijd op, ongeacht de oriëntatie. Het meeste stof/vuil wat aan de binnenkant zit, na verloop van tijd, wordt naar binnen gezogen.

Zelf nooit problemen gehad met fan openingen aan de bovenzijde, maar ik heb dan ook geen kat thuis ;)
Thanks! Zal wel goed komen dan :D
SunnieNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:11:
[...]

Ik heb al mijn games digitaal.. dus gisteren er toevallig eens een 4k disc ingedaan.
Als eerste op de kop (beetje lastig, xbox staat en had niet gekeken naar de pootjes voor als hij ligt.. dus had de disc er op de kop ingedaan).
Daarna wel goed, maar hij maakt voor het lezen van de UHD disc inderdaad wel meer herrie dan de One X.
Al hoor je daar tijdens de film weinig van met het volume wat er uit mijn speakers komt :)

En daarnaast hoor ik de fan ook starten/stoppen bij inschakelen en tijdje na het uitschakelen of wanneer die ineens besluit een update binnen te halen. Dus ik ben blijkbaar sowieso gevoelig voor dat geluid.
Hier idem. Ook met een UHD disc geprobeerd. En de eerste keer had ik hem er ook verkeerd om ingedaan, haha. Maakte inderdaad best wat herrie. Niet overdreven veel, maar wel wat meer dan de One X. Gebruiken hem gelukkig enkel als backup UHD speler. Hebben er een dedicated UHD speler naast staan. Had wel het idee (maar dat kan placebo effect zijn) dat het beeld net wat mooier was dan op de One X. Tijdens afspelen UHD disc.

[ Voor 44% gewijzigd door Alwayshappyz op 12-11-2020 12:22 ]

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Welke usb externe ssd protocol is het? Heb namelijk nog een 3.0usb behuizing liggen. Is deze voldoende met een ssd erin voor eztra game opslag op
De serie s?
Neem aan alleen voor de niet serie s en x geoptimaliseerde games..

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:02:
Erg fijn dat ze de hdmi-cec functie weer hebben terug gebracht.
Xbox knop op de controller indrukken en alles floept netjes aan / uit.
Jup ben er blij mee. Maar andersom werkt het niet, althans niet op mijn LG C9.

Dus als de Xbox Series X uit staat en ik ben gewoon TV aan het kijken. Als ik dan de input via de AB van de C9 op HDMI1 zet waar de XSX aanhangt, dan springt bij mij de Xbox niet aan.

XBL: MRE Inc

Coldbullet schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:19:
Welke usb externe ssd protocol is het? Heb namelijk nog een 3.0usb behuizing liggen. Is deze voldoende met een ssd erin voor eztra game opslag op
De serie s?
Neem aan alleen voor de niet serie s en x geoptimaliseerde games..
Is zo niet te zeggen. Het zal vast werken, maar niet te zeggen hoe snel dat gaat zijn. Het hangt namelijk af van de chip die ze gebruikt hebben en redelijk wat behuizingen zijn gebouwd met HDD's in gedachten waardoor je ergens tussen de 100 en 200 MB/s blijft steken in plaats van de ongeveer 500 wat een goede USB ssd op de series kan bieden.

• Coldbullet

Coldbullet

Hmm okee, wat dan de kant en klare zijn best prijzig..

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 09:17
Ik quote mezelf ff nonchalant :
PepieNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:33:
[...]
Laatste waar ik over twijfel zijn wat settings op de Xbox zelf onder Videokwaliteit en overscannen.
Daar staat kleurdiepte op 8bits, maar dit zal naar 10bits moeten toch? Want de C9 en cx zijn 10bit panelen.
Daaronder staat vervolgens kleurruimte, staat op standaard. Optie is om dit naar sRGB te switchen.
Ook hier twijfel ik aan wat in te stellen.
Ben nu al ff een tijdje aan het switchen tussen 8-bit, 10-bit en 12-bit kleurdiepte, ontdek weinig verschil als ik eerlijk ben.
De kleurruimte switchen van standaard naar pcRGB wordt alles net een tintje donkerder van, ik neem aan dat dit is wat men Black Crush noemt?

Heb ze weer staan op default nu (8-bit/standaard).
Settings zoals nu ingesteld overgenomen uit:
YouTube: LG CX/ C9 Recommended Best Settings for Xbox Series X (4K@120Hz, VRR...
LG C9, fw 5.00.03

Edit:
Lekker de kleurruimte op standaard laten staan als bovenstaande settings van HDTVtest overgenomen zijn.
Anders krijg je idd crushed blacks te zien.

Voorbeeld :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cc5t6pnqlUpaNFkkJwSDeti3kzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AglyDV7sj6K66EUO2r8v6Tp3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door PepieNL op 12-11-2020 12:45 ]

Coldbullet schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:22:
Hmm okee, wat dan de kant en klare zijn best prijzig..
Ik heb deze besteld:
https://www.amazon.nl/gp/...kage_o0_img?ie=UTF8&psc=1
Komt zaterdag aan zeggen ze nu dus hopelijk kan ik dan testen en ervaringen delen.

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Alwayshappyz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:00:
[...]

Gedaan omdat die duimpjes blijkbaar gebruikt werden door enkele users (binnen de PS5 en series X reeksen) om andere console war posts te liken. Waardoor users door andere users werden aangesproken dat ze bepaalde posts hadden geliked. Klein groepje die het verpest voor de rest dus.
Ah, I see. Nou, bij deze: (y) :)

Xbox Live: Springbok NL

MRE-Inc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:20:
[...]

Dus als de Xbox Series X uit staat en ik ben gewoon TV aan het kijken. Als ik dan de input via de AB van de C9 op HDMI1 zet waar de XSX aanhangt, dan springt bij mij de Xbox niet aan.
Oke dat weet ik eigenlijk niet (tv kijken terwijl er een Series X aan hangt ?? :o )
Zag dat er wel een optie was “allow connected devices to power on Xbox” of zoiets....
Neem aan dat je dat aangevinkt hebt ?

Vind het ook niet zo’n probleem, moet toch die controller oppakken om te spelen dus even de knop indrukken is zo gebeurd, itt afstandbediening van televisie en receiver naast de controller.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Coldbullet

Coldbullet

Finraziel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:26:
[...]

Ik heb deze besteld:
Komt zaterdag aan zeggen ze nu dus hopelijk kan ik dan testen en ervaringen delen.
Ben erg benieuwd!!

Als ik het goed begrijp. Met externe ssd kan je alles behalve s en x optimised games spelen toch?
Coldbullet schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:29:
[...]

Ben erg benieuwd!!

Als ik het goed begrijp. Met externe ssd kan je alles behalve s en x optimised games spelen toch?
Ja, zelfs quick resume werkt gewoon :Y

• Coldbullet

Coldbullet

justifire schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:30:
[...]

Ja, zelfs quick resume werkt gewoon :Y
Oeee chill!! Al iets bekend over 3th party nvme ssd behalve seagate

• beugeldop
  • Laatst online: 30-08 09:44
Jeroenvde89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:56:
[...]

Je kunt zeker wel meer doen, neem een voorbeeld aan ondergetekende ;)

Alles van de muur halen, muurfrees er tegenaan, muur uithakken, kabelgoot erin (40mm PVC afvoerpijp), dichtsmeren met kalkstucmortel (of een andere vuller), alles opnieuw sauzen en dan de kabels erdoor en alles weer strak tegen de muur. Weg kabels :9
Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas ;-)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:40

Phydomir

Dennis

Coldbullet schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:33:
[...]

Oeee chill!! Al iets bekend over 3th party nvme ssd behalve seagate
Behalve dat Microsoft heeft aangegeven dat ook andere partijen schijven mogen gaan maken, nee.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
justifire schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:02:
Erg fijn dat ze de hdmi-cec functie weer hebben terug gebracht.
Xbox knop op de controller indrukken en alles floept netjes aan / uit.
Betekent dit dat wanneer je op de Xbox knop drukt dat de tv ook automatisch aangaat?
Guerilla schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:36:
[...]

Betekent dit dat wanneer je op de Xbox knop drukt dat de tv ook automatisch aangaat?
En ook weer uit ! :)F

• beugeldop
DeWaanzin schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:53:
[...]

Ik zet hem ook liever helemaal uit, voelde toch wat warmte uit het uitlaatrooster komen. Daar hou ik niet van.

Ik heb hem van "insant on" op "energy saving" gezet. Geen idee of hij dan echt helemaal uit is.
Ik vind het inderdaad wel opvallend dat de console duidelijk voelbaar warm is als hij op 'instant on' staat. Net tijdens de lunch kwam ik daar achter. De bovenste helft (waar geen schijflade zit) is warm, de rest is gewoon kamertemperatuur.

Terwijl ik dit zit te typen denk ik: ja wat had je dan verwacht? Kennelijk heb ik daar niet zo over nagedacht 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door beugeldop op 12-11-2020 12:41 ]

Instant On is eigenlijk niet meer nodig voor de snelheid tov full boot. Want dat is echt razend snel.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:38

Vagax

Hehe

MRE-Inc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:20:
[...]

Op mijn budget 4k TV gaat hij wel aan, misschien dat dat nog gefixt gaat worden

• Vagax

Vagax

Hehe

Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:43:
Instant On is eigenlijk niet meer nodig voor de snelheid tov full boot. Want dat is echt razend snel.
De Xbox staat sneller aan dat dat mijn TV uit standby komt :+

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Alleen is het zo'n omweg om hem volledig uit te zetten, via settings etc. Of kan het makkelijker?

• beugeldop
kesj schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:47:
[...]

Alleen is het zo'n omweg om hem volledig uit te zetten, via settings etc. Of kan het makkelijker?
Je moet in de settings selecteren dat je 'energy saver' modus wil gebruiken. En dan kan je hem gewoon met je controller uit doen toch? XBOX knop inhouden, console uitschakelen.

Gaat puur om hoe de xbox geconfigureerd is wat die optie precies doet. Althans, dat is hoe ik het begrijp.

• kesj
beugeldop schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:49:
[...]

Je moet in de settings selecteren dat je 'energy saver' modus wil gebruiken. En dan kan je hem gewoon met je controller uit doen toch? XBOX knop inhouden, console uitschakelen.

Gaat puur om hoe de xbox geconfigureerd is wat die optie precies doet. Althans, dat is hoe ik het begrijp.
Dat zou het idd zomaar kunnen zijn. Ik ga het checken. Thanks!

• Vagax

Vagax

Hehe

Hoe zijn jullie ervaringen met Quick Resume? Ik speel er veel mee rond maar merk wel dat het nog wel voor komt dat een game blijft hangen op het opstart scherm en vervolgens het niet meer doet, voor het laatst met Crackdown nog gehad

• Caayn
  • Niet online
PepieNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:22:
Ik quote mezelf ff nonchalant :

[...]

Ben nu al ff een tijdje aan het switchen tussen 8-bit, 10-bit en 12-bit kleurdiepte, ontdek weinig verschil als ik eerlijk ben.
De kleurruimte switchen van standaard naar pcRGB wordt alles net een tintje donkerder van, ik neem aan dat dit is wat men Black Crush noemt?

Heb ze weer staan op default nu (8-bit/standaard).
Settings zoals nu ingesteld overgenomen uit:
YouTube: LG CX/ C9 Recommended Best Settings for Xbox Series X (4K@120Hz, VRR...
LG C9, fw 5.00.03
In het kort:

- Colour depth bepaald hoeveel bits er per kleur gebruiktHoe meer bits hoe kleur variatie mogelijk is wat resulteert in minder banding en accuratere kleuren. (Hangt van de content af hoeveel bits er onderwater daadwerkelijk worden)
8bits = 24 bits per pixel = 2^24 = 16.7 miljoen kleuren per pixel.
10bits = 30 bits per pixel = 2^30 = 1.07 miljard kleuren per pixel.
12bits = 36 bits per pixel = 2^36 = 68 miljard kleuren per pixel. (dit is idioot veel! Er zijn ook nog geen panelen beschikbaar die dit aan kunnen.)

- Kleurruimte (standard/limited vs pc/full): bepaald de range van absoluut zwart tot absoluut wit bijvoorbeeld:
24bits / 8bits: standard/limit = 16-235
24bits / 8bits: pc/full = 0-255

30bits / 10bits: standard/limit = 64-940
30bits / 10bits: pc/full = 0-1023

Colour depth kan je prima op 30bits/10bit instellen als je een 10 bits paneel hebt zoals jouw LG C9 heeft. Als je de kleurruimte aanpast moet je echter ook een setting op jouw TV aanpassen bij LG is dat doorgaans: Settings -> Picture -> Picture Mode settings -> Picture options -> Black level (Low = standard, High = PC). Als deze settings niet overeenkomen wordt de content verkeerd gemapped en krijg je incorrecte kleuren en zwart waardes waardoor je beeld te donker/dof oogt.

[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 12-11-2020 13:02 ]

beugeldop schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:49:
[...]

Precies dit. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Daarvoor niet, maar het is wel fijn dat de updates netjes geïnstalleerd worden en dat je vanuit de app al downloads aan kan zetten en zo. En aangezien het dus helemaal niet zoveel verbruikt vind ik dat toch wel de moeite waard.

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Dat is wel nice!

Ik vroeg me al af waar dat voor diende. Thanks!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

PepieNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:22:

Lekker de kleurruimte op standaard laten staan als bovenstaande settings van HDTVtest overgenomen zijn.
Anders krijg je idd crushed blacks te zien.
Kleurruimte op standaard laten staan?
Wat bedoel je daarmee precies?

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
shyheim schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:56:
[...]

Kleurruimte op standaard laten staan?
Wat bedoel je daarmee precies?
Hij bedoelt de beperkte kleurruimte. Wat @Caayn schijft: de kleurruimte instelling van de tv moet overeenstemmen met de instelling van console.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 20:03
De garantie periode klopt niet op mijn Xbox account klopt niet er staat garantie tot 22-09-2022

Waarom heb ik geen garantie tot november ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
deurklinkje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:02:
De garantie periode klopt niet op mijn Xbox account klopt niet er staat garantie tot 22-09-2022

Waarom heb ik geen garantie tot november ?
Ik heb dit gisteren ook al aangehaald. Laten we er even vanuit gaan dat dit nog opgelost wordt.

Net als dat de Series X overal als Xbox One wordt weergegeven in de app en op de website.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-09 13:13
Finraziel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:26:
[...]

Ik heb deze besteld:
Is er een reden dat je specifiek die Samsung pakt? Als ik kijk naar de officiële specs komt de Ultra Touch uit op 540 MB/s lezen en de Transcend ESD350C op bijna het dubbele met 1.050 MB/s lezen.

Ik weet uiteraard niet hoeveel impact dat heeft voor de Xbox.

e: ook de T7 van Samsung komt veel beter uit de test dan de Touch Ultra.

[ Voor 6% gewijzigd door Grawler op 12-11-2020 13:07 ]

• ap_pelflap
  • Laatst online: 15-02-2021
Voor de mensen die cod cold war hebben gepre orderd, je kan hem vanaf nu spelen als je je locatie op nieuw zeeland zet!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 09:17
Caayn schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:51:
[...]
In het kort:

- Colour depth bepaald hoeveel bits er per kleur gebruiktHoe meer bits hoe kleur variatie mogelijk is wat resulteert in minder banding en accuratere kleuren. (Hangt van de content af hoeveel bits er onderwater daadwerkelijk worden)
8bits = 24 bits per pixel = 2^24 = 16.7 miljoen kleuren per pixel.
10bits = 30 bits per pixel = 2^30 = 1.07 miljard kleuren per pixel.
12bits = 36 bits per pixel = 2^36 = 68 miljard kleuren per pixel. (dit is idioot veel! Er zijn ook nog geen panelen beschikbaar die dit aan kunnen.)

- Kleurruimte (standard/limited vs pc/full): bepaald de range van absoluut zwart tot absoluut wit bijvoorbeeld:
24bits / 8bits: standard/limit = 16-235
24bits / 8bits: pc/full = 0-255

30bits / 10bits: standard/limit = 64-940
30bits / 10bits: pc/full = 0-1023

Colour depth kan je prima op 30bits/10bit instellen als je een 10 bits paneel hebt zoals jouw LG C9 heeft. Als je de kleurruimte aanpast moet je echter ook een setting op jouw TV aanpassen bij LG is dat doorgaans: Settings -> Picture -> Picture Mode settings -> Picture options -> Black level (Low = standard, High = PC). Als deze settings niet overeenkomen wordt de content verkeerd gemapped en krijg je incorrecte kleuren en zwart waardes waardoor je beeld te donker/dof oogt.
Dank, je bevestigd (gelukkig) wat ik al gemerkt had wat betreft kleurruimte.
Ik heb de settings van HDTVtest overgenomen, gezien daarmee de zwartwaardes op low gezet worden moet ik op de Xbox Standaard aan houden.

Ik zal de kleurdiepte aanpassen naar 10-bit, omdat het paneel ook 10-bit is, al zag ik geen verschil 🤣

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:53:
[...]

Daarvoor niet, maar het is wel fijn dat de updates netjes geïnstalleerd worden en dat je vanuit de app al downloads aan kan zetten en zo. En aangezien het dus helemaal niet zoveel verbruikt vind ik dat toch wel de moeite waard.
Vanmorgen inderdaad via de app Sea of Thieves in de que gezet, half uurtje later even op de bank met de app Xbox aangezet, tv aan op juiste ingang. Even checken hoe het ervoor staat en Xbox weer uit via de app en zo ook de tv meteen uit. Iets later met de hond wandelen en notificatie dat SOT binnen is _/-\o_

Er is in een jaar veel bereikt door MS d:)b

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:42
Gebruik de disc drive niet maar zoals eerder genoemd in dit topic bromt mijn xbox kort bij het aanzetten. Ik vermoed dat dit mijn disc drive is.

• Springbokkie
ap_pelflap schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:06:
Voor de mensen die cod cold war hebben gepre orderd, je kan hem vanaf nu spelen als je je locatie op nieuw zeeland zet!
En sinds zojuist vanuit de Xbox app te preloaden naar de xbox one/series s/x voor als ie morgen uit komt.

• kesj
[...]

Klopt helemaal. Bij mij stond de fan alleen te draaien toen hij echt al uren "uit" stond. Voelde er lucht uitkomen toen ik er even boven hing om een harddisk in te pluggen. Hoorde het overigens niet. Nu weet ik niet of de fan draaide omdat hij in de achtergrond iets aan het downloaden of updaten was, maar denk dat ik hem toch liever echt afsluit.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:32
@beugeldop

Zit heerlijk, beide kanten te dragen.

Kan wel stereo ontvangen dus je dient in de chat mixer het game geluid uit te zetten.

https://www.bol.com/nl/p/...PzcSpRUWQ0DhoCAogQAvD_BwE

Lichtpuntje...

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
[...]

Ik mis iets, instant on gebruiktte iets van 20watt toch? Dat loopt wel in de papieren per jaar tbh?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• vectormatic
  • Laatst online: 14-09 20:40

vectormatic

Warlock of the doorlock

Melantrix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:26:
[...]

Ik mis iets, instant on gebruiktte iets van 20watt toch? Dat loopt wel in de papieren per jaar tbh?
Ik meen me van de og X1 60w te herinneren, geen idee wat de X1S, X1X, XsX of XsS doen

Hoe dan ook heb ik het uit staan, zo vaak gaat het ding niet aan, en zeker nu met een SSD is het ding zo snel aan dat ik best ff kan wachten.

(de math trouwens, 20w continu is 480Wh per dag, 175 kWh per jaar, oftewel een 35-40 euro)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 10:29
[...]

20watt is een joke :+
Heb je weleens een aquarium continu verlicht en verwarmd :X

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• MRE-Inc

MRE-Inc

D-Ed schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:15:
[...]

Vanmorgen inderdaad via de app Sea of Thieves in de que gezet, half uurtje later even op de bank met de app Xbox aangezet, tv aan op juiste ingang. Even checken hoe het ervoor staat en Xbox weer uit via de app en zo ook de tv meteen uit. Iets later met de hond wandelen en notificatie dat SOT binnen is _/-\o_
Ik hoop nog wel dat ze de controls via een overlay toevoegen aan de Xbox app. Nu kun je via de app de console niet bedienen zonder controller. Dat kan dus met de OneCast app wel. Die heeft onscreen controls.
Er is in een jaar veel bereikt door MS d:)b
Allemaal marketing praat hoor :+

• Melantrix
MGSNK schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:30:
[...]

20watt is een joke :+
Heb je weleens een aquarium continu verlicht en verwarmd :X
Snap ik maar in vergelijking met de PS5 (ik wil geen vs war beginnen, maar wel even belang voor de context) is 20Watt wel een hoop. (PS5 verbruikt 3Watt in slaapstand..)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 10:29
Melantrix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:37:
[...]

Snap ik maar in vergelijking met de PS5 (ik wil geen vs war beginnen, maar wel even belang voor de context) is 20Watt wel een hoop. (PS5 verbruikt 3Watt in slaapstand..)
Amerikanen zijn niet zo zuinig he :+

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik heb just cause 3 nooit echt kunnen spelen door die belachelijke framedips op mijn originele vcr xbox one maar nu is het echt heerlijk met al die over the top explosies.

• Springbokkie
Kaasje123 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:39:
Ik heb just cause 3 nooit echt kunnen spelen door die belachelijke framedips op mijn originele vcr xbox one maar nu is het echt heerlijk met al die over the top explosies.
Beetje het "nadeel" van zo'n nieuwe console met zo'n uitgebreide BC-functionaliteit en zoveel power: je wilt al die oudere games weer eens een keertje spelen om het verschil te ervaren... :+

Grawler schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:05:
[...]

Is er een reden dat je specifiek die Samsung pakt? Als ik kijk naar de officiële specs komt de Ultra Touch uit op 540 MB/s lezen en de Transcend ESD350C op bijna het dubbele met 1.050 MB/s lezen.

Ik weet uiteraard niet hoeveel impact dat heeft voor de Xbox.

e: ook de T7 van Samsung komt veel beter uit de test dan de Touch Ultra.
Seagate bedoel je :)
En prijs is de reden, 96 euro is met afstand de goedkoopste. Verder kan de USB op de xsx volgens mij niet meer dan ongeveer 500 MB/s dus heb je niet veel aan zo'n nog snellere SSD. En aangezien 500 MB/s ook al 30 GB in een minuut is, oftewel een 100 GB game is gekopieerd als je even naar de wc gaat en wat te drinken pakt, maakt dat voor dit doel ook niet zoveel uit.

[...]

Ik meen dat Tweakers zei dat het 35 Watt of zo was zelfs, maar in mijn test net zag ik maar zo'n 9 Watt nadat de Xbox klaar was met wat dan ook wat ie nog in de achtergrond aan het doen was. Hij verbruikt inderdaad wat meer tijdens het downloaden en installeren, maar als hij de hele nacht uit staat en niks downloadt verwacht ik dat hij voornamelijk in die lagere stand zal staan.

Edit: en aangezien hij in de spaarstand ook nog zo'n 2 Watt verbruikt (om te kunnen luisteren of je hem met de controller aan wil zetten) kost het je dus zo'n 15 euro of zo op jaarbasis. Heb ik wel over voor nooit op updates wachten.

[ Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 12-11-2020 13:48 ]

• D-Ed
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:31:
[...]

Ik hoop nog wel dat ze de controls via een overlay toevoegen aan de Xbox app. Nu kun je via de app de console niet bedienen zonder controller. Dat kan dus met de OneCast app wel. Die heeft onscreen controls.

[...]

Allemaal marketing praat hoor :+
Zit er gewoon in hoor.. Rechtsboven naast het notificatie belletje zie je een Xbox icoontje, daar klik je op, dan ‘extern beheer openen’ en je hebt een volwaardige remote..

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 12:28
Ik probeer net aan een maatje waarmee ik game uit te leggen waar hij allemaal op moet letten als hij een nieuwe tv of monitor gaat aanschaffen voor zijn X. Eigenlijk is het vrij bizar. Je moet tegenwoordig een universitaire opleiding hebben gedaan om een geschikte tv uit te kunnen zoeken voor de nieuwe consoles.

Ik ben dan zo'n nerd die wel dingen gaat uitzoeken en lezen op internet (en ik snap sommige dingen nog steeds niet goed), maar zat mensen die dat dus niet doen en gewoon een tv kopen. Die zien 4k en denken daarmee goed te zitten. Ergens ook logisch uiteraard! Er had vanuit Microsoft al in een veel eerder stadium meer informatie gegeven moeten worden wat betreft compatible tv's en waar je allemaal op moet letten. Eigenlijk best schandalig dat dit niet gebeurd is.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:31
Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:41:
[...]

Beetje het "nadeel" van zo'n nieuwe console met zo'n uitgebreide BC-functionaliteit en zoveel power: je wilt al die oudere games weer eens een keertje spelen om het verschil te ervaren... :+
Haha er is zoveel te spelen met gamepass ik kan wel paar eeuwtjes vooruit joh, heb echt keuzestress met wat ik wel en niet kan downloaden voordat de schijf vol zit.

Playstation 5

SantinoNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:48:
Ik probeer net aan een maatje waarmee ik game uit te leggen waar hij allemaal op moet letten als hij een nieuwe tv of monitor gaat aanschaffen voor zijn X. Eigenlijk is het vrij bizar. Je moet tegenwoordig een universitaire opleiding hebben gedaan om een geschikte tv uit te kunnen zoeken voor de nieuwe consoles.

Ik ben dan zo'n nerd die wel dingen gaat uitzoeken en lezen op internet (en ik snap sommige dingen nog steeds niet goed), maar zat mensen die dat dus niet doen en gewoon een tv kopen. Die zien 4k en denken daarmee goed te zitten. Ergens ook logisch uiteraard! Er had vanuit Microsoft al in een veel eerder stadium meer informatie gegeven moeten worden wat betreft compatible tv's en waar je allemaal op moet letten. Eigenlijk best schandalig dat dit niet gebeurd is.
En die mensen zitten ook gewoon goed... Alleen niet het allerbeste. En dat is toch iets van alle tijden, als je precies het naadje van de kous weet dan weet je precies welke het allerbeste is, en anders koop je hopelijk iets dat goed genoeg is.

• MRE-Inc

MRE-Inc

D-Ed schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:46:
[...]

Zit er gewoon in hoor.. Rechtsboven naast het notificatie belletje zie je een Xbox icoontje, daar klik je op, dan ‘extern beheer openen’ en je hebt een volwaardige remote..
Klopt maar zonder on screen controls, dat is wat ik bedoelde. :) Dat mogen ze dus nog wel toevoegen, dus als je onderweg bent en vergeten bent om je controller mee te nemen, dat je dan via on screen controls alsnog je xbox kan besturen.

• Springbokkie

Microsoft wilt een console verkopen. TV's aanprijzen en functies implementeren doen andere partijen.

• D-Ed
  • Niet online

Lol, schandalig zelfs _O-

Als consument heb je ook je onderzoeksplicht.. Mensen die niet zoveel eisen stellen maar wel in 4K willen gamen komen toch niets te kort?

Ik speel ook op een (4K) IPS monitor.. De echte gamer trekt er z’n neus voor op maar ik ben er super blij mee als die is aangesloten op m’n Xbox One X of Series X. Maar wel blijer als ik in de woonkamer voluit mag gaan ;)

• D-Ed
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:50:
[...]

Klopt maar zonder on screen controls, dat is wat ik bedoelde. :) Dat mogen ze dus nog wel toevoegen, dus als je onderweg bent en vergeten bent om je controller mee te nemen, dat je dan via on screen controls alsnog je xbox kan besturen.
Dit toch? Of praten we langs elkaar heen? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xU-4WtXzlNi8UCc2lk2JjTLpWgY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AOJkLyMrjs8PySJaKkqqMfjq.jpg?f=user_large

• beugeldop
Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:17:
[...]

En sinds zojuist vanuit de Xbox app te preloaden naar de xbox one/series s/x voor als ie morgen uit komt.
Dank voor de tip! Staat inmiddels te draaien hier, 130Gb...

• Springbokkie
beugeldop schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:03:
[...]

Dank voor de tip! Staat inmiddels te draaien hier, 130Gb...
130 Gb? Nondeju... Vraag me af of zo'n Terabijtje op zo'n Expansion Storage Card wel genoeg zal zijn met al die Series-updates plus games die nog gaan komen in de toekomst. Lijkt mij niet.

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:11:
[...]

130 Gb? Nondeju... Vraag me af of zo'n Terabijtje op zo'n Expansion Storage Card wel genoeg zal zijn met al die Series-updates plus games die nog gaan komen in de toekomst. Lijkt mij niet.
Je hoeft niet alles erop te laten staan. Als ik een stuk of 20 games kwijt kan dan is het goed. Die 800GB die we nu hebben heb je gratis het spelletje File Manager erbij gekregen. Daar heb ik niet zo'n trek in. :P

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• beugeldop
Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:11:
[...]

Ja das niet laf... een deel zal normaal gesproken ook op de disc staan denk ik, maar hier zal ook wel een dikke day 1 patch bij horen...

Ik wacht nog even met uitbreiden van geheugen, maar een terabytje erbij heb je met dit soort taferelen ook zo vol.

• Melantrix
Zijn hier eigenlijk ook Formule1 kijkers met F1 tv? Hoe kijken jullie (als jullie dat uberhaupt doen) f1 tv op de xbox?

• Springbokkie
ja. Weet ik. Had zelf al eerder aangehaald hier dat die preload mogelijk is nu.

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:18

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik dacht gisterenavond, laat ik in ieder geval Forza Horizon 4 en CoD te verplaatsen van de externe hdd/ssd naar de interne schijf omdat het dan wellicht nog sneller laadt e.d.

Wat schets mijn verbazing, als ik kijk naar het spel en beheer doe, dan staat er toch data verspreid over meerdere stations. Erop Googlen heeft me nog geen oplossing gebracht hoe een spel volledig alleen op de interne opslag te krijgen. (Behoudens de externe allemaal los te halen en dan de ontbrekende data weer binnen te halen).

Iemand hier nog tips of de oplossing?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dsd7XbJ8l0vIHrzf_7VQcaXvQbI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SpFeDgG0Lk7jEUY7blh05apf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLC-JDsoULxodeETqzsMtW4I6V4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u9pmy6aVcvsls1UIqQvN8XKW.jpg?f=fotoalbum_large

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Springbokkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:18:
[...]

ja. Weet ik. Had zelf al eerder aangehaald hier dat die preload mogelijk is nu.
Ik lees niet 24/7 haha.
Alleen krijg ik een error met downloaden :(

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
DoctorV64 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:20:
Ik dacht gisterenavond, laat ik in ieder geval Forza Horizon 4 en CoD te verplaatsen van de externe hdd/ssd naar de interne schijf omdat het dan wellicht nog sneller laadt e.d.

Wat schets mijn verbazing, als ik kijk naar het spel en beheer doe, dan staat er toch data verspreid over meerdere stations. Erop Googlen heeft me nog geen oplossing gebracht hoe een spel volledig alleen op de interne opslag te krijgen. (Behoudens de externe allemaal los te halen en dan de ontbrekende data weer binnen te halen).

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gewoon die file aanklikken en dat onderdeel van de externe schijf verwijderen en/of toevoegen aan je interne schijf. Zit best aardig in elkaar, maar je moet er inderdaad even induiken. Weet het zo ook niet meer helemaal precies, maar ik had dat met een hele boel games die dubbel beschikbaar waren (dus intern evenals extern).

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:27
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:04:
[...]

Ik heb dit gisteren ook al aangehaald. Laten we er even vanuit gaan dat dit nog opgelost wordt.

Net als dat de Series X overal als Xbox One wordt weergegeven in de app en op de website.
Ik heb net zelf mijn XSX geregistreerd. Mijn garantie loopt tot 04-Jan-2023. Gek hé. Wel een XSX icoontje maar de naam Xbox One. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PPZyhT7MR57ham78rO0HU3YRRpQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Y8Y4dop2Jauy8MNK9GGxOr7X.png?f=user_large

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Finraziel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:43:
[...]

Seagate bedoel je :)
En prijs is de reden, 96 euro is met afstand de goedkoopste. Verder kan de USB op de xsx volgens mij niet meer dan ongeveer 500 MB/s dus heb je niet veel aan zo'n nog snellere SSD. En aangezien 500 MB/s ook al 30 GB in een minuut is, oftewel een 100 GB game is gekopieerd als je even naar de wc gaat en wat te drinken pakt, maakt dat voor dit doel ook niet zoveel uit.
De Ultra Touch naam doet alleen vermoeden dat hij "Ultra" snel is, echter volgens hun eigen site komt hij niet verder dan 400 MB/s.
Onder aan de pagina van deze site: https://www.seagate.com/n...ra-touch-external-drives/

Als het nu niet direct nodig is dan kan nog even wachten tot BF misschien lonen. Samsung T5 haalt volgens mij wel eerder richting de 500MB/s. Of je het verschil echt gaat merken is de vraag dan nog wel.

• Phusebox
Torgo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:27:
[...]

Ik heb net zelf mijn XSX geregistreerd. Mijn garantie loopt tot 04-Jan-2023. Gek hé. Wel een XSX icoontje maar de naam Xbox One. :)

[Afbeelding]
Dus eerst verwijderen en dan opnieuw toevoegen?

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:58

GmR

Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:34:
[...]

Verplaatsen kan ook (dat is ook één van de opties in het pop-up menuutje), da's een stuk sneller dan opnieuw downloaden :).

• Phusebox
GmR schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:35:
[...]

Verplaatsen kan ook (dat is ook één van de opties in het pop-up menuutje), da's een stuk sneller dan opnieuw downloaden :).
Huh? Ik heb het over de garantie he.

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:58

GmR

Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:36:
[...]

Huh? Ik heb het over de garantie he.
Oeps, dacht dat het nog over de schijven ging, maar dat was idd iemand anders :D

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
DoctorV64 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:20:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb ik ook met FH4 : Game en toepassingen beheren > [menuknop] > Installatie beren of Verplaatsen of kopiëren. En dan de overdrachtsinstellingen (bron- en doel schijf) nalopen en "Allemaal selecteren" en daarna Kopieren of Verplaatsen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 14:55
Melantrix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:15:
Zijn hier eigenlijk ook Formule1 kijkers met F1 tv? Hoe kijken jullie (als jullie dat uberhaupt doen) f1 tv op de xbox?
Ik kijk normaal via IPTV

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Melantrix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:15:
Uhh er is toch geen f1tv Xbox app? Ik kijk nu via een Chromecast.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is er een fatsoenlijke app om iptv op de Xbox te kunnen kijken?

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:27
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:34:
[...]

Ik heb mijn XSX via Bol.com. Volgens mij zijn alleen de devices die direct bij MSFT zijn gekocht al geregistreerd. Dat kan denk ik ook niet anders, want MSFT weet niet wie de XSX heeft gekregen als je niet direct bij hen besteld :) Dus ik heb gewoon zelf geregistreerd.

• Phusebox
Gewoon in de browser van mijn LG OLED, werkt prima. In de browser van de Xbox ook vast?

• Rossi46
Die van mij is ook duidelijk luidruchtiger dan mijn One X. Maar echt eerlijk is het vergelijk wellicht nog niet, aangezien de XSX verticaal staat en de One X horizontaal. Ik zal de dit weekend eens op z'n kant leggen, kijken of het scheelt.

Ik heb handmatig de nieuwste firmware van de C9 erop gezet nu. Even de tv uitgezet, stekker ook. Straks eens testen met VRR en 120hz. Zou gewoon moeten werken zonder No Signal errors nu.

Broer heeft nergens last van met de nieuwste update. Dus straks eens AC opstarten met 120hz en VRR aan. Want daar gaat het oa mis zonder de firmware update.

[ Voor 30% gewijzigd door devilsnight op 12-11-2020 14:54 ]

• DM89
  • Laatst online: 07:49
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDuu3zaWH-1LcD50jZ-hCYl8KKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kren0JQHe0qfW6WtIpyE4QXU.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben eens benieuwd 😋 straks testen 😁

• Rossi46
DM89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:55:
[Afbeelding]

Ik ben eens benieuwd 😋 straks testen 😁
Gaaf!

Wat is je vergelijk? Ik gebruik nog steeds de Xbox headset met draad (wel lekker makkelijk, hoef je niet te laden), maar wil eigenlijk ook wel upgraden...

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Mijn eerste Xbox s is binnen. Gamepass aangevraagd ( volgens mij niet op juiste manier)
Nu forza 4 aan downloaden. Dat duurt wel ff.

• DM89
  • Laatst online: 07:49
(jarig!)
Rossi46 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:59:
[...]

Gaaf!

Wat is je vergelijk? Ik gebruik nog steeds de Xbox headset met draad (wel lekker makkelijk, hoef je niet te laden), maar wil eigenlijk ook wel upgraden...
Geen vergelijk, is mijn eerste headset 😅

• Rossi46
DM89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:02:
[...]

Geen vergelijk, is mijn eerste headset 😅
Hè, shit ;)

Pagina: 1 ... 14 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord