Toon posts:

[F1 2020] Race 16 GP van Sakhir Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste
Acties:
  • 93.373 views

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:39
Williams kan toch Hulk erin zetten dan? Ik denk dat hij met zijn ervaring eerder punten pakt dan Russell.

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik kon hem vanochtend niet vinden maar zag hem op reddit voorbijkomen:

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Siebeh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:22:
Ocon Ricciardo in de Merc en dan Alonso in de Renault.

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-03 23:53
Haha leuke suggesties
Denk dat Merc voor de saaie optie gaat
Stoffel is testrijder het is zijn taak om in te vallen als het nodig is

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 12:58
FelizNavidad schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:48:
Haha leuke suggesties
Denk dat Merc voor de saaie optie gaat
Stoffel is testrijder het is zijn taak om in te vallen als het nodig is
Saaie optie... Alles is beter dan Lewis lijkt mij.
Ik zou echt blij zijn als Stoffel nog een kans krijgt na die periode bij McLaren.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Present & lurking!

Te koop....

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

devil-strike schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:22:
[...]

ook dat maar positive test zegt ook weer niet of je besmet besmettelijk bent alleen dat de pcr test uitwijst dat je ooit eens corona virus covid19 hebt gehad. (want ook de pcr test is niet 100% betrouwbaar als goed is komt er zelfs 1 deze dagen een retraction voor de pcr test want 10+ fouten gevonden)
Ftfy

Laat die onzin lekker.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 07:53
Als ik zo overal lees hield Hamilton zich echt strikt aan de corona regels en snapt hij er niks van dat hij het heeft opgelopen.

Na de wedstrijd van zondag liep hij als enige een lange tijd zonder mondkapje langs iedereen om de felicitaties te innen, vraag mij dan ook ten zeerste af hoe makkelijk hij achter de schermen is.🤔

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:53

Amphiebietje

In de blubber

Hopelijk zal deze race vrij zijn van exploderende auto's (en coronabesmettingen). Ik moet zeggen dat die oval i.c.m. met de F1 en niet de vangrails uit de IndyCar me toch wat zorgen baren...

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

1 ding is zeker Lewis gaat de 100 pole's in 2020 niet halen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

FelizNavidad schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:25:
Hoop dat Russel mag gaan rijden maar ik denk dat ze Stoffel erin zetten
Russel zal een goede prestatie neer zetten en dan ziet het er raar uit dat ze BOT over RUS zullen nemen.
Omdat ze graag rust in het team willen natuurlijk

Maarja wie weet. Financieel gezien is het beter om Russel te nemen die maakt een betere kans om goed te scoren tov n Soffel bijvoorbeeld. Hulk zie ik niet rijden heeft geen band met Merc
Williams moet punten halen om Haas in te halen, dus die gaan echt Russell niet goedkoop afstaan.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
noo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:06:
Ik kon hem vanochtend niet vinden maar zag hem op reddit voorbijkomen:

[Afbeelding]
Misschien moet Max dat telefoontje maar eens maken. Aangezien dit toch al een stapelgek seizoen is kan Max in de Mercedes en Hulkenberg in de Red Bull er ook nog wel bij. Mercedes kan Lewis onder druk zetten bij de contractonderhandelingen met een mogelijke vervanger en Red Bull kan een rechtstreekse vergelijking maken tussen Albon en Hulkenberg dus ook voor de teams zou het interessant zijn :+

Mocht het toch allemaal volgens voorspelbare paden verlopen dan is mijn voorspelling voor zondag Perez - Ricciardo - Bottas

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 17:47
MikeyMan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:44:
[...]

Ftfy

Laat die onzin lekker.
off-topic: ooit is een groot woord maar dat je positief test hoeft inderdaad niet te betekenen dat je het nog hebt en kan dus ook inhouden dat je het (recent) hebt gehad. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/testen Voor de rest van zijn beweringen lijkt het me handig dat hij een - betrouwbare - bron vermeld ;)

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

Amphiebietje schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:45:
Hopelijk zal deze race vrij zijn van exploderende auto's (en coronabesmettingen). Ik moet zeggen dat die oval i.c.m. met de F1 en niet de vangrails uit de IndyCar me toch wat zorgen baren...
Zolang iedereen met een grote boog om de torpedo heen gaat blijft het voor de overige coureurs redelijk veilig, een ploffende motor daargelaten ;)
Zullen ze de Grosjean luxaflex inmiddels weer vervangen hebben of blijft er gewoon nog wat keihard beton staan op die plek?
Hoewel de auto doormidden ging in een gigantische vlammenzee betwijfel ik of ome Gro er net zo relatief goed mee weggekomen zou zijn wanneer hij feetfirst met 200kmh in een stuk beton gereden was.
Dat verbogen staal neemt nog best wel wat energie op als kreukelzone itt een stuk verankerd beton.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:07
PalingDrone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:43:
[...]

Zolang iedereen met een grote boog om de torpedo heen gaat blijft het voor de overige coureurs redelijk veilig, een ploffende motor daargelaten ;)
Zullen ze de Grosjean luxaflex inmiddels weer vervangen hebben of blijft er gewoon nog wat keihard beton staan op die plek?
Hoewel de auto doormidden ging in een gigantische vlammenzee betwijfel ik of ome Gro er net zo relatief goed mee weggekomen zou zijn wanneer hij feetfirst met 200kmh in een stuk beton gereden was.
Dat verbogen staal neemt nog best wel wat energie op als kreukelzone itt een stuk verankerd beton.
Zit dat beton in de grond verankerd? Ik dacht dat die blokken in de lengte aan elkaar zitten, maar niet verticaal in de grond gezekerd staan.

Zo heb je bij een crash de mogelijkheid om wat krachten op te vangen?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

Rene schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:47:
[...]

Zit dat beton in de grond verankerd? Ik dacht dat die blokken in de lengte aan elkaar zitten, maar niet verticaal in de grond gezekerd staan.

Zo heb je bij een crash de mogelijkheid om wat krachten op te vangen?
Geen idee vandaar die vraag, de vangrail zat op palen bevestigd die in de grond stonden, gaat dat beton ook nog schuiven of zit dat ook aan een fundatie vast?
Een betonblok verschuiven is tot daar aan toe maar wanneer het echt stevig vast zit stuiter je in het gunstigste geval terug nadat je de betonblokken verschoven hebt, ondertussen veranderd er dan wel wat carbon in splinters en zal de klap ongetwijfeld harder zijn dan wanneer je metaal gaat verbuigen.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004

d0s

sssst

Volgens de BBC wordt het Russel

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-05 23:23

rammes

koekebakker 1e klas

d0s schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:59:
heb je een artikel? / link ?

Ik zou het doen!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:55

-

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:58

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

melcon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:31:
[...]

off-topic: ooit is een groot woord maar dat je positief test hoeft inderdaad niet te betekenen dat je het nog hebt en kan dus ook inhouden dat je het (recent) hebt gehad. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/testen Voor de rest van zijn beweringen lijkt het me handig dat hij een - betrouwbare - bron vermeld ;)
Aangezien Ham afgelopen vrijdag nog negatief testte betekent het dat hij het nu gewoon heeft.
Ook gezien dat hij meld dat hij nu milde symptomen heeft betekent dat hij het nu gewoon heeft.
:)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:34

JB

Cédric roelt!

d0s schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:59:
Ergens ook wel logisch toch? Reserve rijders kunnen niet voldoen aan x aantal dagen quarantaine en F2 is ook daar toch? Kunnen ze een andere rijder in de Williams schuiven.

Mijn boefje is liev!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

De Hulk zegt niet in het vliegtuig te zitten, verwacht hem dit weekend dus maar niet.

rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• d0s

d0s

sssst

Zeker mooi. Geweldig talent en sympathieke kerel.
Hopelijk neemt hij Bottas goed te grazen.

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 19:53

Theuno

Da Devil Crew

Gekkenhuis schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:33:
De Hulk zegt niet in het vliegtuig te zitten, verwacht hem dit weekend dus maar niet.
Hij is er al? O+

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Misschien moet ik, net zoals zondag, komende race weer zeggen dat het een saaie optocht wordt....

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:15
JB schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:25:
[...]

Ergens ook wel logisch toch? Reserve rijders kunnen niet voldoen aan x aantal dagen quarantaine en F2 is ook daar toch? Kunnen ze een andere rijder in de Williams schuiven.
Nee, Russell heeft al een team.
Jouw probleem het probleem van een ander team maken is nou niet bepaald logisch.
Als Merc moeite heeft met reserverijders, waarom zou Williams dat niet hebben?

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DoubleDutch schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:44:
Als ik zo overal lees hield Hamilton zich echt strikt aan de corona regels en snapt hij er niks van dat hij het heeft opgelopen.

Na de wedstrijd van zondag liep hij als enige een lange tijd zonder mondkapje langs iedereen om de felicitaties te innen, vraag mij dan ook ten zeerste af hoe makkelijk hij achter de schermen is.🤔

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Beetje flauw, ik snap wel dat ‘iedereen’ zegt met Corona rekening te houden, maar in de praktijk werkt dat meestal toch net wat anders. Gewenning, onhandigheid, onwetendheid, overmacht of niet. Onduidelijke regels. Noem maar op.
Je ziet dagelijks wel een bedenkelijke uitvoering mbt preventie van een mogelijke Corona besmetting.

Je zag dat zelfs bij onze Grapperhaus. Om maar iets te noemen.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:26
Gekkenhuis schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:33:
Vrijdagavond is vroeg genoeg weten we inmiddels. :)

Het is een stukje vliegen naar die zandbak, vandaar.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

asing schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:08:
[...]

Vrijdagavond is vroeg genoeg weten we inmiddels. :)

Het is een stukje vliegen naar die zandbak, vandaar.
Dat is waar maar als je het als teambaas nu al weet wil je niet wachten tot vrijdagavond lijkt mij.

rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• asing
Gekkenhuis schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:12:
[...]

Dat is waar maar als je het als teambaas nu al weet wil je niet wachten tot vrijdagavond lijkt mij.
Laat ik het zo zeggen : haas heeft reserve coureurs en meldde vandag wie het wordt. Mercedes heeft ze ook maar doet dat niet. Waarom niet? Ze moeten erop voorbereid zijn dat een coureur covid krijgt. Je zou zeggen dat het makkelijk zou moeten zijn maar blijkbaar is Stoffel niet de eerste keus. Voor het kampioenschap hoeven ze niet meer te winnen. Al zetten ze latifi in die auto, maakt niet uit.

Ik hoop op de Hulk, dat gun ik hem echt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:53

Amphiebietje

In de blubber

asing schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:21:
[...]

Laat ik het zo zeggen : haas heeft reserve coureurs en meldde vandag wie het wordt. Mercedes heeft ze ook maar doet dat niet. Waarom niet? Ze moeten erop voorbereid zijn dat een coureur covid krijgt. Je zou zeggen dat het makkelijk zou moeten zijn maar blijkbaar is Stoffel niet de eerste keus. Voor het kampioenschap hoeven ze niet meer te winnen. Al zetten ze latifi in die auto, maakt niet uit.

Of morgen komt het bericht dat het hele team in quarantaine moet... :+

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:11
Amphiebietje schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:00:
[...]

Of morgen komt het bericht dat het hele team in quarantaine moet... :+
Die lijkt me ook niet onmogelijk. Na de race was Hammie niet al te enthousiast, dit kan door de crash komen bij aanvang, maar hij liep wel zonder kapje heel zijn team langs om handjes te schudden en daarna pas, op de terugloop, langs Angela voor zijn privekapje. Hopelijk kan Mercedes een compleet B-team opsnuffelen.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:13

AzzKickah

06-CENSORED

Bvanham schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:16:
[...]

Die lijkt me ook niet onmogelijk. Na de race was Hammie niet al te enthousiast, dit kan door de crash komen bij aanvang, maar hij liep wel zonder kapje heel zijn team langs om handjes te schudden en daarna pas, op de terugloop, langs Angela voor zijn privekapje. Hopelijk kan Mercedes een compleet B-team opsnuffelen.
Hopelijk niet.

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-04 09:35
Tja, na elke race zitten wij bij mij thuis voor de buis commentaar te leveren op hoe voorzichtig de coureurs en mechanics etc zijn...totaal niet dus.
Bijvoorbeeld de hippe elleboog bumps, om vervolgens ook nog even een schouderklopje of klap op de rug te geven, en nog wat fist bumps met andere coureurs. Dan nog even een knuffel voor iemand in een rij mensen die allemaal schreeuwen om over de herrie heen te komen...
Als je al die gasten wat kleurstof op de handen smeert is binnen 5 minuten de halve pitcrew een grote vlek.
Dat er niemand besmet raakt is meer geluk dan wijsheid.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 21:19

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
asing schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:21:
[...]

Normaal gesproken zou ik het de Hulk ook gunnen, maar in het geval om de vervanging van HAM gun ik het RUS net een beetje meer

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:59
George Russel: confirmed.

Jack Aitken in de Williams dit weekend!

[Voor 63% gewijzigd door RiCk op 02-12-2020 08:22]

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:45

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hoe tof voor hun beide! :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• asing
Jasphur schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:32:
[...]

Normaal gesproken zou ik het de Hulk ook gunnen, maar in het geval om de vervanging van HAM gun ik het RUS net een beetje meer
Persoonlijk zou ik het gaaf vinden als de Hulk het zou mogen doen en de Hul zou daarop gewoon de winst pakken. De tijd van Russell komt nog wel, als een Mercedes coureur stopt. :)

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
RiCk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:12:
George Russel: confirmed.

Jack Aitken in de Williams dit weekend!
En wie vervangt Aitken dan weer in de F2? Kan me niet voorstellen dat ie beide klasses gaat rijden...

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 22:51
Dus, wat gaan we zeggen als Russel wint met de Mercedes. :D

Optie 1: Wat een ongelooflijk talent

Optie 2: Zie je wel, iedereen wint in een Mercedes

[Voor 3% gewijzigd door talkatoo op 02-12-2020 08:26]

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 11:03
Alle hypothetische vragen over 'wat als hij wint' zijn niet nodig.. Hij heet niet voor niets Mr. Saturday en niet Mr. Sunday. Hij parkeert hem na een P2 in de quali gegarandeerd in de muur of na een touché of crash kansloos op punten.

[Voor 7% gewijzigd door Divak op 02-12-2020 08:28]

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-05 17:37
talkatoo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:26:

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 20:46

Optie 3: wat is Bottas toch een ongeloofelijke looser

(als die nu niet tot op het bot gemotiveerd is om voor Russel te finishen...)

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• JB

JB

Cédric roelt!

DarkFire1985 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:06:
[...]

Nee, Russell heeft al een team.
Jouw probleem het probleem van een ander team maken is nou niet bepaald logisch.
Als Merc moeite heeft met reserverijders, waarom zou Williams dat niet hebben?
U zei? :P

Mijn boefje is liev!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:00

g0tanks

Moderator CSA
Als je een paar races geleden tegen mij zou zeggen dat ik zou hopen op een Mercedes win (George) dan had ik het niet geloofd. :+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:13
Mooi dit! Gun het Russell enorm, hopen dat hij wat kan laten zien. Ik ben er echt van overtuigd dat hij 110% in die Williams om nog iets voor elkaar te krijgen, dan maak je ook meer fouten. Hopelijk gunt hij zich de rust en tijd om te wennen en een mooie kwali neer te zetten. Links- of rechtsom moet hij toch wennen aan de auto. Daarentegen had ene Max in zijn eerste race voor Red Bull gelijk de racewinst te pakken. Bar. Set. :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 23:38
Gaaf voor George. Iedereen gunt het hem.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

Russel gaat het hoe dan ook nooit goed doen,

1 - Bezwijkt onder de druk en peert hem de muur in o.i.d. = Zie je wel overschat talent

2 - Finished op het podium = Zie je wel iedereen kan die Merc op het podium rijden zolang je maar weet hoe je gas moet geven en moet remmen.

3 - Finished ergens in de top 6 = Nou valt me wel tegen van hem hoor, die Mercedes wint het hele jaar door met 2 vingers in de neus en hij krijgt hem niet op het podium.

Ik snap de keuze van Mercedes niet, ze hebben alles al binnen dus waarom niet gewoon Stoffel laten rijden. Mocht het goed aflopen, leuk voor die jongen maar die maakt zich inmiddels geen illusies meer over een F1 zitje. Mocht het slecht af lopen, who cares... hij rijdt al FE bij Mercedes en je kunt het die jongen niet kwalijk nemen dat ie na jaren afwezigheid niet meteen iedereen op een hoopje rijd.

Voor Russel is het afbreuk risico gigantisch met zo'n enkele race, die gaat het hoe dan ook nooit goed kunnen doen. En om heel eerlijk te zijn, persoonlijk vind ik hem dit jaar aardig door de mand vallen als "super talent". Best veel onnodig domme fouten en om nou te zeggen dat ie hele bijzondere dingen laat zien?

Daarnaast, als je de statistiek er bij pakt doet hij het niet heel veel beter dan een Lativi die door velen als "matige paydriver" bestempeld wordt. Sterker nog, Russel is dit jaar vaker door een driver error niet gefinished dan Lativi en finished gemiddeld genomen vlak achter Russel in zijn Rookie seizoen, 2 keer zelfs voor Russel wanneer ze beide finishte. Als Russel dan zo'n mega talent is is Lativi zo'n slechte pay driver nog niet ;)

Long story short, leuk voor Russel maar grote kans dat het zijn enige meters in een Mercedes kampioenschapswagen ooit zullen worden. Volgend jaar gewoon weer een beetje achteraan rommelen in de marge en het hele jaar de vingers gekruist voor een gekke race en hopen op een puntje in het kampioenschap.

[Voor 11% gewijzigd door R2D2 op 02-12-2020 09:01]

iRacing profiel

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
VER 1, RUS 2, PER 3, ALB 4, BOT 5 zou mooie eindstand zijn ;)

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien is het idee om Russel alvast wat aan de auto te laten wennen, ivm volgend seizoen ;-)

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik snap deze move van Toto wel.
Met Hamilton toch op de "soon to leave" stand (na 2021 als ie alle lijstjes bovenaan staat?) zullen ze wel een nieuwe kroonprins willen hebben. Dat was Russel al tot op zekere hoogte, en indien ze Max niet weten te strikken dan is een plan B (zonder dat de B van Bottas te laten zijn) wel zo top.

Als Russel 'm voor Verstappen weet te houden dan bevestigt ie mooi even dat hij een prima prinsje is toch.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:37
rik86 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:55:
VER 1, RUS 2, PER 3, ALB 4, BOT 5 zou mooie eindstand zijn ;)
kijk eens naar het circuit en doe dan nog eens een voorspelling (zou er zo voor tekenen hoor maar het is gewoon een oval die ze gaan rijden :D)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 23:10
Nu alweer een race met een verhaal. Toch een heel bijzonder formule1 jaar! Ik hoop op 1 ding dat Russel voor Bottas eindigt.

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

TrekDr0p

QR niet scannen

Gaat weer leuk worden zondag.
1 onervaren coureur in een williams, en een williams/mercedes "talent" in de mercedes, op een circuit met alleen maar lange rechte stukken, dus veel topsnelheid.
Wat kan er misgaan :+

• Justevo
  • Laatst online: 27-05 17:15

En dit is ook nog het minste circuit van de hele kalender om jezelf te bewijzen, rondjes onder een minuut en alleen maar rechte stukken.

• FabianNL
  • Laatst online: 12:34
R2D2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:53:
[...]

Russel gaat het hoe dan ook nooit goed doen,

1 - Bezwijkt onder de druk en peert hem de muur in o.i.d. = Zie je wel overschat talent

2 - Finished op het podium = Zie je wel iedereen kan die Merc op het podium rijden zolang je maar weet hoe je gas moet geven en moet remmen.

3 - Finished ergens in de top 6 = Nou valt me wel tegen van hem hoor, die Mercedes wint het hele jaar door met 2 vingers in de neus en hij krijgt hem niet op het podium.
En, wat nu als je eens vanuit Mercedes kijkt en niet de media/publiek? Dé perfecte test om te kijken wat hun opkomend talent nu exact in huis heeft dan toch?
Mercedes kijkt naar meer dan alleen de positie waarop ie uiteindelijk is geëindigd'; de feedback welke ie geeft, de groei welke ie een een weekend doormaakt, (mini) sector tijden, banden management, enz... Dat is extreem waardevolle info voor het team lijkt me.

Daarnaast, als ie voor Bottas wint, zegt het wel veel... Of dat veel zegt over Bottas of over Russel laat ik in het midden, maar dat is wel een leuke strijd voor het publiek/media.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zul je zien dat Aitken een punt pakt voor Williams en dat Russell de Mercedes opvouwt. :D

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:02
En hopen dat Russel zijn kwalificatie streak weet voort te zetten :D

• sjaool
  • Laatst online: 09:27

sjaool

Every life should have 9 cats

Nou Russel laat zien wat je kunt en zet Bottas maar op 40 seconden... :+

"When you grow up your heart dies"

• Jasphur
Met alles wat er in 2020 gebeurd is, hoop ik dat de race zondag zo gek wordt dat RUS gewoon op P1 eindigd :D

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 21:19
TrekDr0p schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:58:
Gaat weer leuk worden zondag.
1 onervaren coureur in een williams, en een williams/mercedes "talent" in de mercedes, op een circuit met alleen maar lange rechte stukken, dus veel topsnelheid.
Wat kan er misgaan :+
Vergeet de onervaren coureur in de Haas niet

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
FabianNL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:59:
[...]

En, wat nu als je eens vanuit Mercedes kijkt en niet de media/publiek? Dé perfecte test om te kijken wat hun opkomend talent nu exact in huis heeft dan toch?
Mercedes kijkt naar meer dan alleen de positie waarop ie uiteindelijk is geëindigd'; de feedback welke ie geeft, de groei welke ie een een weekend doormaakt, (mini) sector tijden, banden management, enz... Dat is extreem waardevolle info voor het team lijkt me.

Daarnaast, als ie voor Bottas wint, zegt het wel veel... Of dat veel zegt over Bottas of over Russel laat ik in het midden, maar dat is wel een leuke strijd voor het publiek/media.
Dat weet men al lang en breed, ze zijn motor leverancier bij Williams en Toto heeft er altijd een goede band gehad + rijders gestald... denk je echt dart Mercedes de data van Russel nu pas echt voor het eerst gaat zien?

Daarnaast, wat gaat Russel nou in 1 weekend kunnen bewijzen? Die zal het druk genoeg hebben met alle procedures, de druk van buitenaf e.d. Die gaat echt komend weekend die gouden tip niet geven bij Mercedes waardoor ze volgend jaar nog een seconde sneller zijn ;) Het is net zo'n onzin verhaal als dat Hulkenberg na 10 minuten in de auto gezeten te hebben bij RP kon vertellen wat er precies mis was en men het een race later op had gelost.

Als Russel zo'n mega talent was geweest dan had hij niet voor het derde seizoen bij Williams in de achterhoede rond zitten sukkelen maar had Toto er wel voor gezorgd dat ie bij Aston in kon stappen volgend jaar in plaats van een Vettel.

Maar gun de beste man zijn weekendje fame, zolang ie maar niet in de weg gaat rijden in het duel Verstappen / Bottas. Het zou mooi zijn als die het dit weekend gewoon uit zouden kunnen vechten.

iRacing profiel

• rik86
  • Nu online
En als Russel wint, is dan 't chassis van Williams zo slecht of van Mercedes zo goed? En is Bottas dan inderdaad erg middelmatig?

't zou wel veelzeggend zijn als Russel hier dominant wint;

• RBH
  • Laatst online: 11:54
Ben wel benieuwd of Russel niet gewoon uit gaat stappen uit zijn auto na Q2. Is natuurlijk niet gewend om ook te mogen rijden in Q3. ;)

Wazzup?

• sjaool
  • Laatst online: 09:27

sjaool

Every life should have 9 cats

rik86 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:09:
En als Russel wint, is dan 't chassis van Williams zo slecht of van Mercedes zo goed? En is Bottas dan inderdaad erg middelmatig?

't zou wel veelzeggend zijn als Russel hier dominant wint;
Ik ben benieuwd of het snel zal wennen in die Mercedes. Die werkt toch wel even anders dan de Williams die het scherm niet in het stuur hebben. Plus het DAS-systeem. De simulator heeft hij nu natuurlijk ook niks aan en om nu even een oude Mercedes naar Bahrain te halen om hem een paar ronden te laten rijden, dat wordt hem ook niet.

Zijn flexibiliteit wordt komen weekend goed op de proef gesteld. Dus eens zien hoe snel hij op snelheid is in de Mercedes en of hij een Max-je kan doen. :P

"When you grow up your heart dies"

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

:+

[Voor 61% gewijzigd door rammes op 02-12-2020 09:21]

Ik zou het doen!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:15
Ha, ik zei dat ik het niet logisch vind, en dat vind ik nog steeds.
Eigenlijk is het heel gek natuurlijk en zou het geblokkeerd moeten worden want het is de reinste competitievervalsing qua WCC (en ja ze zijn op dit moment geen echte concurrenten maar Williams heeft opeens minder kans op punten). Je verzwakt je concurrent terwijl je zelf een issue hebt.
Het is een beetje zoals Feyenoord en Excelsior die jarenlang een samenwerking hadden, Feyenoord krijgt last van coronagevallen en haalt wat spelers terug tijdens het lopende seizoen.

Maar niet te min, Russell is het gegund en ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen en wat voor theorieën er na de race allemaal zullen zijn:
- Is de afstelling van Russell bewust minder?
- Zou die pitstop echt bewust iets langer geduurd hebben?
- Zie je dat die Mercedes alleen maar zo snel is omdat Hamilton erin rijdt, ook Russell wint niet met 2 vingers in zijn neus.
- Iedereen kan met dat ding winnen, zelfs een Russell die zijn eerste race met de Mercedes rijdt
- Wat een groot talent is Russell, hij wint direct zijn eerste Mercedes race
- etc. etc.

[Voor 4% gewijzigd door DarkFire1985 op 02-12-2020 09:22]

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:32
Geweldige vent jongen is die Lando ook :D _/-\o_

• loekf2
Nog meer breaking news, ene Lando Norris rijdt voor McLaren de komende 2 races !

https://twitter.com/Lando.../1334048092144996356?s=20

:*)

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• loekf2
new_guy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:22:
[...]

Geweldige vent jongen is die Lando ook :D _/-\o_
You beat me ;-(

Norris' humor is idd spot on.

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Die Aitken is ook niet echt een hoogvlieger, of wel? Ik verwacht dat 'ie stevig om z'n oren gereden gaat worden door Latifi (en de rest van het veld, m.u.v. Fittipaldi).

Aitken:

Fittipaldi:

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 19:20
Zal je net zien dat er in deze race(s) van alles mis gaat met de auto van Lewis. Motor stuk, waterlek, is met de elektronica enz.

Toto is ook manager van Russel, toch?

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Siebeh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:28:
Zal je net zien dat er in deze race(s) van alles mis gaat met de auto van Lewis. Motor stuk, waterlek, is met de elektronica enz.

Toto is ook manager van Russel, toch?
Hopen dat Russel hem niet in de muur prakt achter de safetycar :+

Ik zou het doen!

• JB

JB

Cédric roelt!

FabianNL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:59:
[...]

Of het zegt veel over Hamilton :+

Mijn boefje is liev!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Still in before Bottas gewoon keihard zijn teamgenoot verslaat. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• DoeEensGek

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Interessante race het komende weekeind met al die wijzigingen. Kijk vooral uit naar:
  • Kan RBR een rol van betekenis spelen op deze layout van de baan?
  • Hoe gaat RUS het doen bij MER? Krijgen we teamorders om positie 2 in klassement voor BOT veilig te stellen?
  • Wat zullen de twee nieuwkomers laten zien bij WIL en HAA?

• Jasphur
Krijgen we straks de naam RUS twee keer op het puntenbord? 1 keer voor Williams en 1 keer voor Mercedes?

• DoeEensGek
Woudloper schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:55:
Interessante race het komende weekeind met al die wijzigingen. Kijk vooral uit naar:
  • Kan RBR een rol van betekenis spelen op deze layout van de baan?
  • Hoe gaat RUS het doen bij MER? Krijgen we teamorders om positie 2 in klassement voor BOT veilig te stellen?
  • Wat zullen de twee nieuwkomers laten zien bij WIL en HAA?
Bottas zal er natuurlijk ook alles aan doen om niet door Russel zoek gereden te worden. Daarom zijn zelfs de vrije trainingen intressant.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jasphur schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:02:
Krijgen we straks de naam RUS twee keer op het puntenbord? 1 keer voor Williams en 1 keer voor Mercedes?
Nee, want Russel is puntloos bij Williams. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:04:
[...]

:/

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:09

Blokker_1999

Full steam ahead

Jasphur schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:02:
Nee, mocht men punten scoren in verschillende teams worden die in het klassement gewoon bij elkaar opgetelt. Net zoals deze van constructeurs gewoon optellen.

Mocht RUS het straks beter doen dan BOT (je weet nooit) vraag ik me af of BOT na 2021 nog een zitje gaat hebben bij Mercedes.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-05 20:20

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:04:
[...]

Not sure if serious, maar toch maar even dan (voor de vragensteller, niet voor jou denk ik):

In de driver standings staat en blijft RUS 1x vermeld, dus als hij punten haalt krijgt hij die toegewezen of hij ze nou in een Williams of Mercedes behaalt.
In de contructor standings krijgt Williams geen punten erbij als Russell punten scoort in de Mercedes.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wel grappig dat een aantal hier denken dat RUS (zonder Mercedes ervaring) even snel kan rijden als iemand die er al 7 keer wereldkampioen in is geworden.

Ik denk dat het ongeveer zo zal gaan als bij VER-ALB, RUS zal echt wel langzamer zijn dan BOT en een podium zie ik hem niet halen.
Het zal denk ik wel een leuke race worden met een paar nieuwe rijders.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 13:50

p0st

Dutch Reefer

Ernemmer schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:17:
Wel grappig dat een aantal hier denken dat RUS (zonder Mercedes ervaring) even snel kan rijden als iemand die er al 7 keer wereldkampioen in is geworden.

Ik denk dat het ongeveer zo zal gaan als bij VER-ALB, RUS zal echt wel langzamer zijn dan BOT en een podium zie ik hem niet halen.
Ik denk wel dat RUS op zoek gaat naar een podium. Of dat gaat lukken zullen we na de tijd moeten opzoeken in driver standings :9

Ontopic: Ik vermoed dat een podium halen idd lastig gaat worden, 1 lap snel rijden zal nog wel lukken dus misschien wel eerste of tweede startrij, maar in race pace kan ik me niet voorstellen dat hij vooraan blijft rijden. Ben benieuwd!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-05 15:55

Een beetje coureur kan op zich wel in een auto stappen en er vrij snel mee zijn, vooral aangezien Russell ook gevoel voor de auto kan krijgen tijdens de vrije trainingen. Kijk naar Max, die in 2016 van een midfieldauto in de RB12 stapte en meteen een race won. Russell heeft al duidelijk laten zien dat hij een vlotte coureur is. Of hij Bottas weet te verslaan, moet ik nog zien, maar een podium zit er zeker wel in.

• d0s

d0s

sssst

Ik zie in RUS wel een groter talent dan ALB. VER zat toen hij instapte in de Red Bull (eerste paar races) zo'n 1,5 tot 2 tienden van RIC af. RIC was natuurlijk een topper, Bottas niet.

RUS kent de Mercedes al enigszins, dus ik verwacht dat hij gewoon meekomt met Bottas. Of hij sneller is.. we gaan het zien.

[Voor 3% gewijzigd door d0s op 02-12-2020 10:33]

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:42
d0s schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:32:
[...]

Ik zie in RUS wel een groter talent dan ALB. VER zat op het begin (eerste paar races) zo'n 1,5 tot 2 tienden van RIC af geloof ik toen hij instapte. RIC was natuurlijk een topper, Bottas niet.

RUS kent de Mercedes al enigszins, dus ik verwacht dat hij gewoon meekomt met Bottas. Of hij sneller is.. we gaan het zien.
Nou.. BOT deed het absoluut niet slecht in de Williams maar op HAM (wellicht VER) lijkt gewoon geen partij te staan momenteel. Ik zou niet willen zeggen dat RIC zoveel beter toen was dan BOT nu, zolang ze beide niet in dezelfde auto in hetzelfde jaar hebben gereden.

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Ik denk dat we een geweldige race gaan zien tussen Russel en Max, ik ga in ieder geval kijken!

😆 - Denk ook eens om ;)

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:27
Justevo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:58:
[...]
En dit is ook nog het minste circuit van de hele kalender om jezelf te bewijzen, rondjes onder een minuut en alleen maar rechte stukken.
Minste circuit in jezelf te bewijzen? Voor de toeschouwers mochten een saai circuit, voor de coureurs nog uitdagend genoeg. Minder bochten maken elk rem- en acceleratie punt belangrijker. :)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Waaj
  • Niet online
Als Russel in de top 6 kwalificeert en in de top 6 de race eindigt heeft hij het naar mijn mening prima gedaan.

• Waaj
  • Niet online
Bensimpel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:37:
Ik denk dat we een geweldige race gaan zien tussen Russel en Max, ik ga in ieder geval kijken!
Ik ben bang dat Max vermogen tekort komt om serieus mee te kunnen doen. Ik ben eerder benieuwd naar de verhouding tussen Russel en Perez.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:05
Ach Verstappen zat in zijn 1e RBR GP Race ook maar 4 tiende achter zijn teamgenoot. (p4 achter RIC), Russel zou ook heus wel de hielen van BOT moeten kunnen volgen bij de Q. 1e of 2e startrij is niet onwaarschijnlijk.

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:30
Ik gun dit Russell zo!!
Die arme jongen had de beste papieren van zijn generatie in de junior categories en heeft in de F1 nog niets kunnen laten zien.

Ik denk dat er ook niets te verliezen is voor hem. Hij heeft de naam om een talent te zijn, en krijgt nu de ultieme kans om dat in de kampioenschapsauto te laten zien.
Als hij bij BOT in de buurt kan blijven doet hij het prima. En als BOT weer eens een off day heeft, zie ik RUS nog van hem winnen ook. Ik hoop dat ie net als Max in zijn eerste race voor RBR gewoon de overwinning pakt.
En als hij minder presteert wordt hem dat ook nog wel vergeven. Het is niet makkelijk om daar even in te stappen.. Mercedes zal genoeg data hebben om RUS alsnog te kunnen evalueren.

BOT echter...kan finaal door het ijs zakken. Denk dat de druk daar nog meer op staat om te presteren dan bij RUS. Er is geen enkel excuus om deze race niet te winnen. En wat mij betreft heeft BOT meermaals bewezen daar niet zo goed mee om te kunnen gaan.
Als (grote als) RUS het van BOT wint, zou ik me heeeel erg zorgen gaan maken als ik hem was.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Net op het nieuws dat men in België zich afvraagt waarom Stoffel nog steeds reserve rijder is, om alleen koffie te zetten.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Pierre schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:04:
Net op het nieuws dat men in België zich afvraagt waarom Stoffel nog steeds reserve rijder is, om alleen koffie te zetten.
Reserve coureur is echt een waardeloze positie. In dit gestoorde seizoen hebben we nu vijf coureurs dit seizoen die geen race konden tijden en voor Perez, Stroll en Hamilton, zijn de aangewezen reservecoureurs van Mercedes overgeslagen. Haas pakt wel hun reserve en Williams ook.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 16:52

ronalddus

Buffalo77

BOT zal de druk wel voelen nu... pfoe
Of zal het zo gaan:

"Valtteri its james, let lewis's car through" :+

Buffalo77 | Pokemon Unite

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Dat is een klap in het gezicht van Stoffel Vandoorne, zeg. En Bottas staat zo ook lekker onder druk dit weekend, die moet echt winnen want anders zakt hij nog verder door het ijs.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• asing
faraga schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:25:
[...]

Een beetje coureur kan op zich wel in een auto stappen en er vrij snel mee zijn, vooral aangezien Russell ook gevoel voor de auto kan krijgen tijdens de vrije trainingen. Kijk naar Max, die in 2016 van een midfieldauto in de RB12 stapte en meteen een race won. Russell heeft al duidelijk laten zien dat hij een vlotte coureur is. Of hij Bottas weet te verslaan, moet ik nog zien, maar een podium zit er zeker wel in.
Je vergeet even dat de beide Mercedessen elkaar in de eerste ronde elimineerden. Was dat niet gebeurd, dan was hij 3e geworden. Nog steeds enorm knap.

Russell is nu wel in staat naar plaats 15 in het WK te springen. 14 is ook mogelijk :+ als Daniil niet scoort en hij wint en de snelste ronde neerzet. Maar dan heb je het over een klein wondertje. Plaats 15 is goed mogelijk.

Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee