Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 16
Pirelli Banden
|
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 16
Pirelli Banden
|
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[Voor 8% gewijzigd door basvn op 01-12-2020 08:01]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
FTFYIcephase schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:05:
Ik verwacht dat Albon het hier wel eens heel moeilijk gaat krijgen met de Renaults! Die PU’s zijn volgens mij sterker dan menigeen denkt...
Mercedes gewoon vooraan uiteraard. Racing Point vind ik moeilijk in te schatten.
En eerste puntje(s) voor Russell misschien?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
[Voor 3% gewijzigd door Japser op 01-12-2020 08:19]
Instagram:Ambitielozemeisjes | Путин, иди на хуй
#F1 - Statement on COVID-19 Test Result for Lewis Hamiltonhttps://t.co/wIa9fMFk2o
— FIA (@fia) 1 december 2020
[Voor 40% gewijzigd door basvn op 01-12-2020 08:22]
Met bron:Japser schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:19:
Zonder Lewis Hamilton dus, die is positief op covid-19 getest.
BREAKING: Lewis Hamilton will miss this weekend's Sakhir Grand Prix in Bahrain after a positive test for Covid-19 pic.twitter.com/c0XCfyDmWZ
— Formula 1 (@F1) 1 december 2020
Heeft Guittierrez een superlicentie?basvn schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:22:
Stoffel gaat waarschijnlijk dus rijden in de Mercedes?
[Voor 48% gewijzigd door p0st op 01-12-2020 08:28]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zover ik weet nog wel, omdat hij wel eens demo's doet.
[Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 01-12-2020 08:32]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mijn boefje is liev!
Hoezo dat, er stapt toch gewoon iemand anders in die Mercedes en wint makkelijk de racehoevenpe schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:33:
Max voor de win?
Jammer dat het zo moet maar ja...
Eerder Stoffel. Of Russell.tlpeter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:35:
[...]
Dat zou wat zijn als dit waar is. Hulk als vervanger?
heb je de layout van zondag gezien? ik gok op zn hoogst P4hoevenpe schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:33:
Max voor de win?
Jammer dat het zo moet maar ja...
Dat gaan ze echt niet doen. Dan valt Lewis zwaar door de mand doordat Hulk met 2 vingers in de neus 1e wordttlpeter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:35:
[...]
Dat zou wat zijn als dit waar is. Hulk als vervanger?
Nou, dat hebben we geweten...Hopelijk morgen nog wel wat vuurwerk voor de finishvlag valt.
Slik, hij stond wel te fistbumpen met de hele RB coureursploeg op het podium...p0st schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:26:
Ah, eindelijk kansen voor Max dus om te winnen![]()
Ik volg weer mee, met hernieuwde hoop
Lullig voor Lewis natuurlijk, maarja de een z'n "dood"....
Edit: Als hij nu positief getest is dan houd ik mijn hart vast voor alle mensen met wie hij in contact geweest is de afgelopen dagen in de paddock, dit zou wel eens een "bloedbad" kunnen worden qua besmettingen! Toch maar goed dat ze zich daar redelijk aan het mondkapjes beleid houden
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[Voor 24% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-12-2020 08:50]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Yep, het tijdschema is sowieso radicaal anders het hele weekend. Race start zondag om 18.10.mark-k schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:35:
Kloppen de tijden in de OP? Race start om 6 uur 's avonds?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
PSN: xMaurice93
"When you grow up your heart dies"
Das nog wel een punt inderdaad. Eens zien hoe hard dat hok echt gaat.LoeWn schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:39:
[...]
Dat gaan ze echt niet doen. Dan valt Lewis zwaar door de mand doordat Hulk met 2 vingers in de neus 1e wordt
De oorspronkelijke starttijd afgelopen zondag was 15.10, dus 18.10 wijkt dan wel behoorlijk af van wat je zou verwachten. Ook de tijden van de FP's en Q zijn niet "gebruikelijk".Arjan90 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:53:
@Chiron Zoveel later is het niet dan afgelopen zondag... Natuurlijk door de lange rode vlag, maar uiteindelijk startten ze geloof ik pas rond kwart voor 5.
Ik verwacht niet heel veel van de race. Het zal ongetwijfeld heel hard gaan, maar juist de mooie bochten van Bahrein verdwijnen op deze lay-out. 87 rondjes is wel het meeste op een F1 circuit geloof ik? Wat een hoop zeg, de banden zullen het vast zwaar krijgen en er zal een groot verschil zijn in slijtage van de linkerbanden en rechterbanden.
Sowieso is het niet alleen Lewis, zn hele team en fysio en wellicht zelfs Toto mogen in quarantaine dan, als ze de regeltjes goed zouden volgen. Dus het heeft nogal wat gevolgen voor het team, buiten Lewis zelf.PalingDrone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:45:
[...]
Slik, hij stond wel te fistbumpen met de hele RB coureursploeg op het podium...
Ik denk dan dat vooral Bottas dan afgerekend gaat worden.LoeWn schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:39:
[...]
Dat gaan ze echt niet doen. Dan valt Lewis zwaar door de mand doordat Hulk met 2 vingers in de neus 1e wordt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja dat denk ik ook, Bottas is nu eigenlijk wel verplicht om te winnen. Mits geen lekke banden e.d. natuurlijk. Hij heeft de beste auto. Een circuit wat de RedBulls waarschijnlijk niet erg ligt.Bossie schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:59:
[...]
Ik denk dan dat vooral Bottas dan afgerekend gaat worden.
En dan zegt Max. "Zie je wel dat iedereen kan winnen in die auto"Bloodclot schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:06:
Gun het stoffel wel, kan hij zich ook bewijzen in een goede F1 auto. Krijgt maar één kans, maar als hij wint (onder normale omstandigheden), dan vind ik het wel super gaaf (en tekenend hoe goed die auto is en hoe makkelijk je er dan mee kan winnen)
Dan onderschat je BOT toch wel heel erg hoor..Jasphur schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:43:
Als VAN (dit was zijn afkorting toch?), BOT er uit rijdt...
Dus heeft Mercedes er alle belang bij die wagen niet helemaal optimaal te tunen. Komt niemand achter.BasvanS schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:06:
Voor de hele HAM GOAT discussie word dit wel een leuk weekend. Zeker als Bottas zoekgereden word nu.
1. Bottas is dan geen waardige tegenstander (meer).
2. Iedereen die in de MER stapt kan winnen
alles kan off-topic
tijden kloppen.FastFred schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:11:
@DaniëlWW2 kloppen die tijden wel? GPupdate hanteert dezelfde tijden als afgelopen weekend. 18:10 racestart is volgens mij local time
https://www.formula1.com/en/racing/2020/Sakhir/Circuit.html NICELap Record
null null (null)
Bij de vorige race waren al een stuk meer pitstops dan ik had verwacht. Slijten banden op een snelle baan minder hard ? Toch zou ik er nog minimaal 2 verwachten.nachtnet schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:15:
87 rondjes, dat zijn er een hoop. Zullen wel 1 stoppers moeten worden, je verliest per pitstop zo een halve ronde.
Dan doe ik mee met deze theorie.. want nu je het zegt viel het mij inderdaad ook op dat hij zo 'raar' deed bij zijn team...Leviathius schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:16:
Even mijn alu-hoedje opzetten en iets neerzetten wat mij is opgevallen wat betreft Lewis en zijn covid testresultaat.
Voorgaande races (tot Turkije aan toe) deed lewis best wel zijn overwinning vieren, fistbumpen, omhelzen van crew etc. Het viel mij op dat hij na de quali en race in Bahrein een aantal dingen anders deed:
- Niet juichen of blij overkomen bij het uitstappen van de auto,
- Hobbelde rustig naar zijn team en gaf iedereen nadrukkelijk een elleboog-bump. Dit deed hij zondag ook na zijn winst van de Bahrein GP. Wanneer iemand hem wilde fistbumpen, of zelfs Angela Cullen die hem wilde omhelzen, kregen een elleboog-bump..
Natuurlijk, het kampioenschap is al binnen, maar dan nog blijft hij een coureur die racet om te winnen en daar zou hij, ondanks kampioenschap, toch wel heel blij mee moeten zijn. En vooral dat elleboog-bumpen viel mij op. Nu is mijn alu-hoedje-theorie dat ze toen bij Mercedes al wat wisten of een vermoeden hadden dat er iets met COVID aan de hand was binnen het team. Wellicht een mechanic besmet of iets anders waardoor ze voor de zekerheid elleboog-bumpen deden?
Gewoon even een domme theorie op de dinsdagochtend die waarschijnlijk nergens op slaat, maar vond hem wel leuk om te delen hier.
ps. Zelfs Toto had zijn mondkapje óver zijn neus gedaan dit weekend!
[Voor 5% gewijzigd door renzo4000 op 01-12-2020 09:18]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Klopt.Plenkske schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:10:
In de topicstart wordt aangegeven dat er maar 2 DRS zones zullen zijn, klopt dit ?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ook een goed punt ja.. hmmrenzo4000 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:17:
@Leviathius zou het kunnen zijn dat Lewis gewoon intogen is geweest omdat een collega coureur bijna dood had kunnen zijn?
Mercedes says designated reserve Stoffel Vandoorne is driving at the Formula E test today, so will complete that and will then travel to Bahrain. But doesn't say he will be in the seat #F1 #SakhirGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 1 december 2020
[Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2020 09:20]
Op zaterdag na de quali deed hij net zo reageren op zijn pole position en toen waren er nog geen ongelukken gebeurd.. Maar ja, natuurlijk zal het meegespeeld hebben zondag. Maar is dat een reden om nadrukkelijk elleboog-bumps te geven ipv fistpumps of een high-five?renzo4000 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:17:
@Leviathius @DonJunior zou het kunnen zijn dat Lewis gewoon intogen is geweest omdat een collega coureur bijna dood had kunnen zijn?
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:18:
Maar hoe zou Toto zijn voice mail er nu uitzien?
"Yes , Toto , I know some parts of the car , I drove his brother before "
— Martin Smith ( Gattermann ) (@RobertTKottka) 1 december 2020
"Yes , I want to keep the trophy"😎😎😎@f1 @Sky_SaschaR@Sky_SandraB@Sky_PeterH @HulkHulkenberg pic.twitter.com/CETiRMsVYn
Lewis Hamilton has tested positive for Covid19. He returned 3 negative tests last week, but after feeling mild symptoms on Monday learnt a close contact had tested positive. His latest test proved positive.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 1 december 2020
Wishing him a speedy recovery.
Replacement to be announced soon.
Bahrain has strict quarantine rules, as does Abu Dhabi so it would seem Lewis’ victory on Sunday will be the finale of his 2020 season.
Those strict rules might also have an impact on his replacement and the window for their arrival in Bahrain before flying to Abu Dhabi. Stoffel Vandoorne, for example, is currently in Valencia testing FE.
Wat ik wel 1 van de 2 sessies gezien heb (ik dacht na de race) is dat ie zijn team, Angela, etc gaan groeten is zonder mondkapje. Zou ik ook niet onmiddellijk doen met mijn werk bubbel (ook al omdat we verplicht worden om er een te dragen ook natuurlijkLeviathius schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:20:
[...]
Op zaterdag na de quali deed hij net zo reageren op zijn pole position en toen waren er nog geen ongelukken gebeurd.. Maar ja, natuurlijk zal het meegespeeld hebben zondag. Maar is dat een reden om nadrukkelijk elleboog-bumps te geven ipv fistpumps of een high-five?
Let op, ik weet ook wel dat mijn theorie nergens op slaat. Maar vond hem gewoon interessant
DRS gaat toch geen zak helpen dit weekend. Zie Monza. Slipstreamen daarentegen...Plenkske schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:10:
In de topicstart wordt aangegeven dat er maar 2 DRS zones zullen zijn, klopt dit ?
Dit viel me tijdens de uitzending ook al op. Ik kan me voorstellen dat hij toch al gehoord had dat hij contact had gehad met iemand met Covid (al dan niet geruchten), maar zelf nog negatief had getest. Dan heb je een goede reden om voorzichtig te doen, maar ben je wel nog negatief getest.Leviathius schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:20:
[...]
Op zaterdag na de quali deed hij net zo reageren op zijn pole position en toen waren er nog geen ongelukken gebeurd.. Maar ja, natuurlijk zal het meegespeeld hebben zondag. Maar is dat een reden om nadrukkelijk elleboog-bumps te geven ipv fistpumps of een high-five?
Let op, ik weet ook wel dat mijn theorie nergens op slaat. Maar vond hem gewoon interessant
[removed]
Vond ook dat hij nogal opvallend lang blootsmonds rond liep. Hopelijk is hij niet te veel gaan spreaden sinds hij besmet is.Mef schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:23:
[...]
Wat ik wel 1 van de 2 sessies gezien heb (ik dacht na de race) is dat ie zijn team, Angela, etc gaan groeten is zonder mondkapje. Zou ik ook niet onmiddellijk doen met mijn werk bubbel (ook al omdat we verplicht worden om er een te dragen ook natuurlijk)
Het is echt ongelooflijk...DarkFire1985 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:33:
Toch is het geluk van Lewis in deze situatie wel weer bizar, even los van de COVID-besmetting in zichzelf en de eventuele gevolgen hiervan.
Het hele weekend negatieve testen en op maandagochtend positief, het eerste moment na de race en natuurlijk wanneer het WK binnen is.
Wat dat betreft kunnen we echt spreken van het geluk van de kampioen.
Hi @MercedesAMGF1. I’m in Bahrain, I have my super license, Haas is not using me. Also I was on the podium on that exact same track two days ago. Please ? 👀 https://t.co/EpJUBDu9Qw
— Louis Delétraz (@LouisDeletraz) 1 december 2020
Las op Reddit inderdaad dat hij contact had gehad met iemand die positief testte (kan het alleen niet meer terug vinden)redwing schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:28:
[...]
Dit viel me tijdens de uitzending ook al op. Ik kan me voorstellen dat hij toch al gehoord had dat hij contact had gehad met iemand met Covid (al dan niet geruchten), maar zelf nog negatief had getest. Dan heb je een goede reden om voorzichtig te doen, maar ben je wel nog negatief getest.
[Voor 3% gewijzigd door Nielson op 01-12-2020 09:46]
Dat zou ik hem nog gunnen ook, maar wie zijn er al in Bahrein beschikbaar?Nielson schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:46:
Kunnen ze Robert Kubica niet in die Mercedes zetten, zou wat zijn als 'ie dan opeens zou winnen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zijn volgende tweet is ook mooi
Louis... Lewis... Don’t need to change much on the entry list. Just want to make the paperwork easier. https://t.co/EpJUBDu9Qw
— Louis Delétraz (@LouisDeletraz) 1 december 2020
De 3rde DRS zone van afgelopen weekend ligt op rechte stuk van midden sector..Plenkske schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:10:
Komt wel niet goed uit voor die contract onderhandelingen als hij nu 2 weken quarantaine aan zijn been heeft. Na Abu Dhabi gingen ze nog eens bij elkaar zitten, straks weer een week uitgesteld en voor je het weet is het kerstmisDarkFire1985 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:33:
Toch is het geluk van Lewis in deze situatie wel weer bizar, even los van de COVID-besmetting in zichzelf en de eventuele gevolgen hiervan.
Het hele weekend negatieve testen en op maandagochtend positief, het eerste moment na de race en natuurlijk wanneer het WK binnen is.
Wat dat betreft kunnen we echt spreken van het geluk van de kampioen.
Russell of Stoffel word het idd.Bigfoot schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:59:
Denk dat ze gewoon George Russel in de auto zetten.
Zou het wel mooi vinden als ie ook gewoon direct wint!
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
en dan stoffel in de williams en russel in de merc. bij Williams hangt er toch niks vanaf en russel kan dan mooi shinen in een mercedes en zn eerste overwinning pakkenYakuzA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:08:
[...]
Russell of Stoffel word het idd.
Zijn nog wat afhankelijkheden voor beiden.
(weet niet wat de Williams baas er van vind en of stoffel al in Bahrein is bijv)
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
zou wat zijn, zijn eerste puntjes eindelijk, dan meteen een overwinning, op een baan die waarschijnlijk niet meer op de kalender voorkomt.DoubleDutch schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:10:
Duim voor Russell,zou het hem wel gunnen,kan die late zien hoe goed hij is met de beste wagen van de grid,bedoel als je ziet wat die kan met zijn huidige (poep)wagen.
Lekkere vergelijkingen ditBigfoot schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:14:
Ze gaan echt niet Stoffel in de Mercedes zetten. Die man verloor 21-0 in de quali tegen Alonso.
Russell staat inmiddels op 30-0 voor in de quali daarentegen
[Voor 6% gewijzigd door Nat-Water op 01-12-2020 10:18]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Staat ook gewoon in de tweet van Mercedes. Geen reddit voor nodigType-R739 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:42:
[...]
Las op Reddit inderdaad dat hij contact had gehad met iemand die positief testte (kan het alleen niet meer terug vinden)
Zou wel Russell zijn 1e qualy loss betekenen tegen Bottas denk ik.Bigfoot schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:14:
Ze gaan echt niet Stoffel in de Mercedes zetten. Die man verloor 21-0 in de quali tegen Alonso.
PSN
Roscoe?Type-R739 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:42:
[...]
Las op Reddit inderdaad dat hij contact had gehad met iemand die positief testte (kan het alleen niet meer terug vinden)
PSN
Maar, als ik het me goed herinner, scoorde hij wel punten in zijn eerste race nadat hij op het vliegtuig de "handleiding" van de auto nog moest bestuderen. Alonso was wel elke keer sneller in quali, maar qua punten zat Stoffel er niet ver achter.Bigfoot schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:14:
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details