⛔ Trackers of betalen ⛔
Juist, dank! Tijd voor koffie dus!Kenhas schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:16:
[...]
Staat ook gewoon in de tweet van Mercedes. Geen reddit voor nodig
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1333672817460654080

Ik ben natuurlijk een compleet conspiracy gekkie aan het worden, maar ik moest bij dit nieuws ook direct aan z'n contract denken. Is dit Lewis z'n manier om aan Mercedes te vertellen dat het menens is met zijn eisen en dat hij bereid is om uit te stappen als hij z'n zin niet krijgt? Vast niet.Mef schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:00:
[...]
Komt wel niet goed uit voor die contract onderhandelingen als hij nu 2 weken quarantaine aan zijn been heeft. Na Abu Dhabi gingen ze nog eens bij elkaar zitten, straks weer een week uitgesteld en voor je het weet is het kerstmis
Terug naar de realiteit. Ergens is het een prachtig experiment om een ander dan Hamilton & Bottas met die Mercedes te zien rijden. We speculeren al jaren over de vraag hoe goed die auto nu echt is en hoeveel aan de coureurs ligt. Bottas heeft een beetje een schlemielige reputatie gekregen en staat de helft van de tijd als een halve verliezer op het podium. Het geeft een beetje aan hoe zeer mensen denken dat alles uit aan de auto ligt.
Extra mooi is dat de nieuwe coureur (Stoffel neem ik aan) twee races volledige races mag doen met alle trainingen en nog een paar dagen voorbereidingstijd ook. Het is natuurlijk nooit te vergelijken met B&H die al jaren ervaring hebben, maar toch, dichter bij dan dit zijn we volgens mij nog nooit geweest.
Wat is dit toch een top seizoen. Aan het begin van het jaar leek het een heel saai seizoen te worden, als het al door zou gaan, maar we rollen van noodgewongen experiment naar ongebruikelijk toeval. Het is niet allemaal even leuk (zoals covid & grosjean) maar saai is het zeker niet. Met de beste wil en alle geld van de wereld had F1 het zelf niet zo interessant kunnen plannen.
[Voor 12% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 01-12-2020 10:37]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Door een covid test te faken? Dat lijkt me niet, want dat zou men bij Mercedes toch wel door hebben neem ik aan. Of dan dus door expres covid te krijgen?CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:33:
[...]
Ik ben natuurlijk een compleet conspiracy gekkie aan het worden, maar ik moest bij dit nieuws ook direct aan z'n contract denken. Is dit Lewis z'n manier om aan Mercedes te vertellen dat het menens is met zijn eisen en dat hij bereid is om uit te stappen als hij z'n zin niet krijgt? Vast niet.
Iets teveel conspiracy gekkie denk ik

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Of misschien kopen papa Stroll of Latifi hun zoons wel voor een race in.
Mijn complet denken gaat juist meer richting de crash van Grosjean.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:33:
[...]
Ik ben natuurlijk een compleet conspiracy gekkie aan het worden, maar ik moest bij dit nieuws ook direct aan z'n contract denken. Is dit Lewis z'n manier om aan Mercedes te vertellen dat het menens is met zijn eisen en dat hij bereid is om uit te stappen als hij z'n zin niet krijgt? Vast niet.
Als je dit (semi-paywall) artikel leest zou Hamilton super voorzichtig zijn om maar geen Covid op te lopen.
Tel er bij op dat er genoeg whispers zijn dat hij misschien wel stopt einde seizoen. En dat hij zelf ook wel een paar vage antwoorden heeft gegeven die daar op hinten.
Zo'n crash doet iedere rijder wel even denken. En wat heeft hij nu nog echt te bewijzen?
Maar goed, ik kruip weer onder mijn alu-hoedje voordat de alien lizard bilderberg illuminati mij injecteren met 5G microchips

Player1s Twitch
Een auto die helemaal voor en door LH gefinetuned is maak je je niet zomaar eigen.SunriseBGN schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:49:
Je gunt eigenlijk bijna iedere coureur zo'n kans. Veteranen zonder racewin zoals Hulk, Perez, Magnussen, Young guns zoals Russell en Norris. Sainz die daar tussen zit. Afgeserveerden zoals Vandoorne. Laat maar zien of je wat kan tegen Bottas en Max.
Of misschien kopen papa Stroll of Latifi hun zoons wel voor een race in.
Scheelt natuurlijk wel dat die auto in de juiste handen bloedsnel is maar toch, de vaste coureur weet precies hoe alles aanvoelt en waar de grenzen liggen. Het is nogal wat als de vervanger in bijvoorbeeld de Q sneller zou zijn dan BOT, ik zie dat nog niet zo snel gebeuren maarja er zijn wel meer vreemde dingen gebeurd dit seizoen.
Of zoals bij Max met wat geluk win je de eerste race in een nieuwe autoPalingDrone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:55:
[...]
Een auto die helemaal voor en door LH gefinetuned is maak je je niet zomaar eigen.
Scheelt natuurlijk wel dat die auto in de juiste handen bloedsnel is maar toch, de vaste coureur weet precies hoe alles aanvoelt en waar de grenzen liggen. Het is nogal wat als de vervanger in bijvoorbeeld de Q sneller zou zijn dan BOT, ik zie dat nog niet zo snel gebeuren maarja er zijn wel meer vreemde dingen gebeurd dit seizoen.

PSN: Melkazar | Xbox Live: Melkaz
Hij heeft Schumacher al geëvenaard qua aantal kampioenschappen. Ik denk dat de volgende stap is om daar aan voorbij te gaan.Player1S schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:53:
Zo'n crash doet iedere rijder wel even denken. En wat heeft hij nu nog echt te bewijzen?
Het is geen Rosberg die na 1 WDC zegt "Kijk dan, ik kan het, doei!"
Ligt er natuurlijk ook volledig aan wie ze in de auto zetten, als het een Max of een Alonso zou zijn dan denk ik dat die na 3 vrije trainingen gewoon voor Bottas kwalificeren...PalingDrone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:55:
[...]
Een auto die helemaal voor en door LH gefinetuned is maak je je niet zomaar eigen.
Het zal echter wel een van de mindere goden worden, die gaat laten zien waarom hij geen vast zitje in de F1 heeft...
/s
Russel heeft gewoon een contract bij Williams,
En op deze baan, verwacht ik dat alle Ferrari motoren het bar slecht gaan doen.
Daarnaast heeft Haas een invaller, die waarschijnlijk niet sneller zal zijn dan Russel
Dit is de enige kans dit jaar voor Williams om punten te kunnen pakken nog, die geven George echt niet weg.
Keuzes: Vandoorne (die sowieso na vandaag al naar Bahrein zou komen)
of Hulk(die onder contract staat bij Racing Point?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat was een coureur die al rondreed dat seizoen, die draaide al eventjes volop mee.Melkaz schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:57:
[...]
Of zoals bij Max met wat geluk win je de eerste race in een nieuwe auto
Toch wel wat anders dan dat je sim gewend bent en je de laatste tijd vooral met FE bezig hebt gehouden, uiteraard wel met de huidige situatie in het achterhoofd.
Klopt maar hij heeft dit jaar al paar keer gezegd dat het hele Covid-gebeuren hem toch een hele andere kijk op dingen heeft gegeven.FastFred schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:58:
[...]
Hij heeft Schumacher al geëvenaard qua aantal kampioenschappen. Ik denk dat de volgende stap is om daar aan voorbij te gaan.
Het is geen Rosberg die na 1 WDC zegt "Kijk dan, ik kan het, doei!"
Player1s Twitch
Het gaat Hulk nooit worden, Toto zal nooit toestaan een rijder in de Mercedes te zetten die volgend seizoen wellicht instapt in de RBR.basvn schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:00:
Ik denk dat Susie Wolff op de plek van Hamilton gaat zitten
/s
Russel heeft gewoon een contract bij Williams,
En op deze baan, verwacht ik dat alle Ferrari motoren het bar slecht gaan doen.
Daarnaast heeft Haas een invaller, die waarschijnlijk niet sneller zal zijn dan Russel
Dit is de enige kans dit jaar voor Williams om punten te kunnen pakken nog, die geven George echt niet weg.
Keuzes: Vandoorne (die sowieso na vandaag al naar Bahrein zou komen)
of Hulk(die onder contract staat bij Racing Point?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Kamps... ohh zo lekker!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
2e plaats is nog niet veilig gesteld dus alle punten die Bottas uit kan lopen op Max is mooi meegenomen.
In dat geval zou het dan automatisch een coureur moeten worden die al bij Mercedes onder contract is of uitzicht heeft op een Merc zitje. Want anders kun je de stand in natuurlijk nooit dwingen achter Bottas te blijven, behalve door sabotage.Crxtreem schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:07:
Het zal waarschijnlijk toch iemand zijn die niet voor de eerste plaats mag gaan als Bottas in de buurt is.
2e plaats is nog niet veilig gesteld dus alle punten die Bottas uit kan lopen op Max is mooi meegenomen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Alonso heeft natuurlijk ook wel een bak ervaring al verwacht ik dat je wanneer ALO plotseling in de auto van LH moet rijden er toch wel wat aanpassingsproblemen gaan ontstaan.Racing-Paradise schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:59:
[...]
Ligt er natuurlijk ook volledig aan wie ze in de auto zetten, als het een Max of een Alonso zou zijn dan denk ik dat die na 3 vrije trainingen gewoon voor Bottas kwalificeren...
Het zal echter wel een van de mindere goden worden, die gaat laten zien waarom hij geen vast zitje in de F1 heeft...
De ene auto kan je gewoon meer liggen dan de andere, zie VET en LEC.
De een houd van een wat "lossere kont" zegmaar een halve driftbak en een ander functioneert juist weer prima een een snaarstrak uitgebalanceerde bolide. De auto plus de coureur zijn rijstijl moeten passen en dan nog mis je het gevoel wat LH al een lading races heeft ontwikkeld.
Zelfs BOT leert van een uitglijder en houd daar de volgende race rekening mee.
Ik gun iedereen een retesnelle bak maar verwacht niet dat de vervanger plotseling BOT op een ronde gaat zetten (ff de toevalligheden en drama's weggelaten)
BOT zal nu toch echt de 1e rijder zijn en de invaller mag hem assisteren, zo slim zijn ze bij Mercedes ook nog wel.
Ja want Bottas gaat zo lekker op dit circuitCrxtreem schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:07:
Het zal waarschijnlijk toch iemand zijn die niet voor de eerste plaats mag gaan als Bottas in de buurt is.

Bottas heeft tijdje terug een enorme mentale dreun gekregen want sindsdien is hij een schim van wat hij was.faraga schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:13:
Ik heb een beetje het idee dat veel van jullie Bottas onderschatten. Ja, hij is duidelijk niet zo snel als Hamilton, maar komt er toch heel vaak verdraaid dicht bij in de buurt, vooral in kwalificatie. No way dat iemand die vrijdag voor het eerst in de Mercedes klimt hem er zo uit rijdt.
Nee, hij was nooit een Hamilton maar close genoeg om in de meeste gevallen gewoon P2 te pakken. De laatste races is hij echter flink aan het stuntelen.
Player1s Twitch
Laten we hopen dat ALB nog ff gezond blijft, ginger spice in een RB....basvn schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:00:
Ik denk dat Susie Wolff op de plek van Hamilton gaat zitten
/s
...
Dan wint Mercedes weer

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Welk circuit? Op het komende circuit heeft Bottas voor een deel nog nooit gereden en zeker voor het eerste deel, wat hij wel gereden heeft afgelopen weekend, was hij sneller dan Hamilton in de kwali (bijna een tiende). Het laatste deel niet, maar het is dus maar net hoe je het bekijkt.caspervc schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:14:
[...]
Ja want Bottas gaat zo lekker op dit circuitReed afgelopen weekend ook simpel van de RB en de rest weg...
https://www.formula1.com/...s_to_pole_in_Bahrain.html
[Voor 3% gewijzigd door Bansheeben op 01-12-2020 11:31]
Ik vind het eerder jammer dat die andere DRS zones er wel zitten.TheBrut3 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:17:
Jammer dat er na bocht 8 niet nog een lange DRS zone zit.
Afgelopen race ook, diverse kansen op een mooi gevecht gingen verloren omdat het simpel voorbij rijden werd.
alles kan off-topic
FOM You know the drill....
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Just stretching, what’s going on?! pic.twitter.com/bILrJcaf68
— Stoffel Vandoorne (@svandoorne) 1 december 2020
Getting ready for the next stint, huh?😜
— Mercedes-Benz EQ Formula E Team (@MercedesEQFE) 1 december 2020
[Voor 19% gewijzigd door basvn op 01-12-2020 11:37]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
zelfs zonder achtervleugel hebben ze meer downforce dan de mercedes of renaults.
de renaults gaan als de brandweer op een low downforce circuit, en de batterij van de Mercedessen kunnen beter opladen, en dat scheelt als er weinig remzones zijn.
Ik denk dat de volgorde wordt Bottas, Ricciardo (vandoorne ? / hulkenberg) en verstappen 4de.
Ham krijgt het WDC 2021 kado als hij volgend jaar niet meedoet had ik al voorgesteldPlayer1S schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:53:
[...]
Mijn complet denken gaat juist meer richting de crash van Grosjean.
Als je dit (semi-paywall) artikel leest zou Hamilton super voorzichtig zijn om maar geen Covid op te lopen.
Tel er bij op dat er genoeg whispers zijn dat hij misschien wel stopt einde seizoen. En dat hij zelf ook wel een paar vage antwoorden heeft gegeven die daar op hinten.
Maar goed, ik kruip weer onder mijn alu-hoedje voordat de alien lizard bilderberg illuminati mij injecteren met 5G microchips

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wanneer het echt een conflict zou zijn over zijn salaris dan is COVID natuurlijk een mooi excuus voor beide partijen om niet met de billen bloot te hoeven.Bansheeben schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:42:
[...]
Door een covid test te faken? Dat lijkt me niet, want dat zou men bij Mercedes toch wel door hebben neem ik aan. Of dan dus door expres covid te krijgen?
Iets teveel conspiracy gekkie denk ik
Lewis was dicht bij een hoop mensen. Fistbumpen met 2 RBR coureurs. Brrr.
een treffende spreuk
Als hij wel meedoet krijgt hij het ook kado, dus dat maakt geen verschil.YakuzA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:41:
[...]
Ham krijgt het WDC 2021 kado als hij volgend jaar niet meedoet had ik al voorgesteld
Als je dat fistbumpen al eng vindt, moet je eens zien wat hij bij zijn PA deed, omhelzen zonder dat hij een mondkapje of andere bescherming op had.pro_6or schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:42:
[...]
Wanneer het echt een conflict zou zijn over zijn salaris dan is COVID natuurlijk een mooi excuus voor beide partijen om niet met de billen bloot te hoeven.
Lewis was dicht bij een hoop mensen. Fistbumpen met 2 RBR coureurs. Brrr.
Hoezo? Nu wint Max met 2 vingers in de neusDDX schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:42:
Wel mooi dat het meteen open is wie er gaat winnen dit weekend

Mijn boefje is liev!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Wat Bottas betreft: hij kan nog op de 3e plek gezet worden door een inferieure wagen die ook nog eens vier keer een DNF heeft (tegenover de ene DNF van Bot). Mijn gok is dat wanneer je Bottas in een Renault, Mclaren of RP zou zetten hij gewoon totaal niet meer mee zou doen. Daarom wil ik dus het omgekeerde een keer zien. Een coureur die 110% uit een wagen kan halen in de oppermachtige Merc. Kijken wat dat oplevert. Maar zoals anderen ook al terecht opmerken kan de uitkomst niet perse heel positief zijn voor Mercedes of Hamilton. Stel een Russel (of Stoffel) gaat Bottas voorbij, wat betekent dat dan voor de overwinningen van Hamilton?
Russel z'n racepace is meestal niet enorm veel beter dan die van Latifi. Ik denk dat Russel een hele zware dobber zou hebben aan Bottas.SomerenV schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:46:
Ik zou echt graag Russel in de Merc willen zien. Wetende wat hij voor elkaar kan spelen met de Williams ben ik erg benieuwd wat ie kan met een wagen die wél goed presteert.
Wat Bottas betreft: hij kan nog op de 3e plek gezet worden door een inferieure wagen die ook nog eens vier keer een DNF heeft (tegenover de ene DNF van Bot). Mijn gok is dat wanneer je Bottas in een Renault, Mclaren of RP zou zetten hij gewoon totaal niet meer mee zou doen. Daarom wil ik dus het omgekeerde een keer zien. Een coureur die 110% uit een wagen kan halen in de oppermachtige Merc. Kijken wat dat oplevert. Maar zoals anderen ook al terecht opmerken kan de uitkomst niet perse heel positief zijn voor Mercedes of Hamilton. Stel een Russel (of Stoffel) gaat Bottas voorbij, wat betekent dat dan voor de overwinningen van Hamilton?
Schijnbaar wel zo groot dat het de gemoederen bezig houd op het grote t.net. Kinderachtig die vrouw namen toeroepen terwijl ze er zelf niet verantwoordelijk is dat ze zoveel op beeld komt dat het hier de mensen 's nachts wakker houd.Mef schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:47:
[...]
Zo groot is die toch niet? Ik ken er grotere hoor
Ook shoutout naar voor wie er hier verantwoordelijk is om er voor te zorgen dat de leden zich aan de topicregels houden. Erg frappant weer.
Iets met lange tenen. Ik zie eigenlijk nergens kinderachtig gedrag naar Angela toe. Ja, mij valt het ook op hoe close die is met Hamilton en ja, ik heb er ook wel 's opmerkingen over gemaakt (want mooie vrouw + mooie man =...). Maar hey, tegenwoordig mag je niks meer zeggen zonder dat er iemand wel iets van vindtRoybs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:52:
[...]
Schijnbaar wel zo groot dat het de gemoederen bezig houd op het grote t.net. Kinderachtig die vrouw namen toeroepen terwijl ze er zelf niet verantwoordelijk is dat ze zoveel op beeld komt dat het hier de mensen 's nachts wakker houd.
Ook shoutout naar voor wie er hier verantwoordelijk is om er voor te zorgen dat de leden zich aan de topicregels houden. Erg frappant weer.

Maar ligt dat aan de wagen of aan de coureur? Tijdens de kwalificatie laat ie Latifi ver achter zich namelijk. Russel weet dus wel hoe hij met de wagen om moet gaan anders flik je dat niet lijkt me.Bansheeben schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:48:
[...]
Russel z'n racepace is meestal niet enorm veel beter dan die van Latifi. Ik denk dat Russel een hele zware dobber zou hebben aan Bottas.
[Voor 22% gewijzigd door SomerenV op 01-12-2020 12:59]
Nee maar als het zo ver gaat dat er personen letterlijk schrijven nadat Hamilton (weer) eens gewonnen heeft:SomerenV schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:58:
[...]
Iets met lange tenen. Ik zie eigenlijk nergens kinderachtig gedrag naar Angela toe. Ja, mij valt het ook op hoe close die is met Hamilton en ja, ik heb er ook wel 's opmerkingen over gemaakt (want mooie vrouw + mooie man =...). Maar hey, tegenwoordig mag je niks meer zeggen zonder dat er iemand wel iets van vindt
"Komt die nare trut ook weer in beeld" is dat toch best wel idioot niet?
Ach, iedereen mag zijn mening hebben imo, als het tegen de regels is doe je gewoon een topic report.Roybs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:01:
[...]
Nee maar als het zo ver gaat dat er personen letterlijk schrijven nadat Hamilton (weer) eens gewonnen heeft:
Dan maak je een topic report aan en besteed je er verder geen tijd aan. Maar tegenwoordig moet iedereen even laten weten hoe slecht/idioot/kinderachtig iets is natuurlijkRoybs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:01:
[...]
Nee maar als het zo ver gaat dat er personen letterlijk schrijven nadat Hamilton (weer) eens gewonnen heeft:

Kan Mika Häkkinen eindelijk terugkomen van z'n sabbatical.Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:01:
Misschien wil Mansell wel weer instappen?
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Wat denk je zelf.loekf2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:31:
Hulk confirmed ?
https://twitter.com/jacko.../1333747448284581889?s=20
Of gevalletje foto-soep ?

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
hahaha ga maar ff wisselenloekf2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:31:
Hulk confirmed ?
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Foto soep.loekf2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:31:
Hulk confirmed ?

De officiële reservecoureurs van Mercedes zijn Stoffel Vandoorne en Esteban Gutierrez. Die tweede bleek alleen geen superlicentie meer te hebben met het gedoe rond Perez. Toen kwam dus Hulkenberg omdat Vandoorne elders verplichtingen had. Maar Hulkenberg zou ook aanwezig zijn bij de resterende grand prix voor Racing Point.
Eerste keuze is hier Vandoorne. Die heeft van wat ik heb begrepen nog een FE test in Valencia en zal dan naar Bahrein komen. Mocht hij het land niet inkomen vanwege de strenge regels daar, dan kan het wel eens heel goed Hulkenberg worden.
[Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2020 13:38]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Foto-soep met Paint skills. Maar Jack Plooij roept het, dus misschien heeft hij wat opgevangen? Of is dit een nepaccount?loekf2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:31:
Hulk confirmed ?
Ik weet dat ie afgelopen weekend tegen het einde van de race door pech zijn 3e plek niet binnenhaalde, dus vergeet jij nu niet een bepaald team/rijder?Peter F schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:41:
Ik verwacht weinig van RB op dit circuit.
zelfs zonder achtervleugel hebben ze meer downforce dan de mercedes of renaults.
de renaults gaan als de brandweer op een low downforce circuit, en de batterij van de Mercedessen kunnen beter opladen, en dat scheelt als er weinig remzones zijn.
Ik denk dat de volgorde wordt Bottas, Ricciardo (vandoorne ? / hulkenberg) en verstappen 4de.
Testing, one, two ...
Laatste keer dat HUL inviel was Vandoorne toch ook gewoon beschikbaar? Dat RP uiteindelijk alsnog HUL heeft gekozen lijkt mij logisch gezien hij al ervaring had opgedaan. In dat opzicht zou HUL nu dus helemaal niet zo'n gekke keuze zijn.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:36:
[...]
Foto soep.
De officiële reservecoureurs van Mercedes zijn Stoffel Vandoorne en Esteban Gutierrez. Die tweede bleek alleen geen superlicentie meer te hebben met het gedoe rond Perez. Toen kwam dus Hulkenberg omdat Vandoorne elders verplichtingen had. Maar Hulkenberg zou ook aanwezig zijn bij de resterende grand prix voor Racing Point.
Eerste keuze is hier Vandoorne. Die heeft van wat ik heb begrepen nog een FE test in Valencia en zal dan naar Bahrein komen. Mocht hij het land niet inkomen vanwege de strenge regels daar, dan kan het wel eens heel goed Hulkenberg worden.
“Stay positive”, daar kon ik een glimlach niet onderdrukken.

[Voor 56% gewijzigd door WhatsappHack op 01-12-2020 13:45]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
RP zou eerst gebruik maken van de reserves van Mercedes, maar toen met het eerste geval Gutierez niet mocht rijden en Stoffel niet beschikbaar was hebben ze Hulk een contract gegeven voor de rest van het seizoen.BlackMonkey schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:41:
[...]
Laatste keer dat HUL inviel was Vandoorne toch ook gewoon beschikbaar? Dat RP uiteindelijk alsnog HUL heeft gekozen lijkt mij logisch gezien hij al ervaring had opgedaan. In dat opzicht zou HUL nu dus helemaal niet zo'n gekke keuze zijn.
Echt account van Jack Plooij. Dus nog steeds niet al te serieus nemen.Type-R739 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:36:
[...]
Foto-soep met Paint skills. Maar Jack Plooij roept het, dus misschien heeft hij wat opgevangen? Of is dit een nepaccount?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Haha ninja’d, ik zag ‘t ook en zat net m’n post te editten

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nu is de vraag: Hoe lang?
Zijn seizoen zit er dus gewoon op.
8 dagen geloof ik, dus Abu Dhabi kan in principe nog als ie snel negatief test.PalingDrone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:46:
[...]
Nu is de vraag: Hoe lang?
Zijn seizoen zit er dus gewoon op.
[Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 01-12-2020 13:47]
Als je het land binnenkomt misschien.WhatsappHack schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:47:
[...]
10 dagen geloof ik, dus Abu Dhabi kan nog.
Zolang hij "positive" blijft wordt het een hele opgaaf, al is daar met genoeg geld vrij veel mogelijk.
Maar ik gun Max ook nog wel 2 kansen

[Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 01-12-2020 13:51]
Ja maar die semi-oval wordt denk ik alsnog een Mercedes feestje. Abu Dhabi is als er geen problemen komen dan in principe wel voor Max. Misschien pakken ze nu nog wat penalties als blijkt dat er toch geen winkans is of schroeven ze ‘t blok helemaal openPalingDrone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:48:
[...]
Als je het land binnenkomt misschien.
Zolang hij "positive" blijft wordt het een hele opgaaf, al is daar met genoeg geld vrij veel mogelijk.
Maar ik gun Max ook nog wel 2 kansen

Als HAM dus dinsdag morgen klachten krijgt, dan heeft andere persoon op zijn laatst zondag een positieve test gekregen na klachten. Of HAM is dom geweest en ontmoet iemand met klachten, of die persoon is eerder dan zondag positief getest.
Kan ook nog altijd een combi zijn, Russel in de Merc en dan Hulk in de Williams.DataGhost schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:48:
Hulkenberg heeft sowieso al een paar races ervaring in de W10.5 dus dat lijkt me zeker nog een overweging voor Mercedes. Of hij nou volgend jaar naar RBR gaat of niet. Ik vraag me af hoeveel "geheime" info je als inval-coureur in een of twee weekendjes mee kan nemen, al helemaal naar volgend jaar. Elk jaar wisselen ook rijders van team, die nemen in principe alle informatie van de auto van het jaar daarvoor mee, en de huidige auto's zijn daarop gebaseerd. Dus dat lijkt me eigenlijk geen afweging die ze überhaupt maken.
PSN
Volgens Mercedes' eigen statement heeft HAM diegene vóór het weekend ontmoet.BasvanS schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:58:
Wil eigenlijk wel weten welke "close person" van HAM positief getest is en met name wanneer. Iets in mij zegt dat dat voor zondag was, zeker als je rekening houd met de incubatietijd van 2-14 dagen.
Als HAM dus dinsdag morgen klachten krijgt, dan heeft andere persoon op zijn laatst zondag een positieve test gekregen na klachten. Of HAM is dom geweest en ontmoet iemand met klachten, of die persoon is eerder dan zondag positief getest.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Zou dan nu de hele HAM bubble van afgelopen weekend in Quarantaine gaan?BasvanS schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:58:
Wil eigenlijk wel weten welke "close person" van HAM positief getest is en met name wanneer. Iets in mij zegt dat dat voor zondag was, zeker als je rekening houd met de incubatietijd van 2-14 dagen.
PSN
Dat betekend volgens mij dat die persoon voor zondag al wist dat hij COVID had en HAM nooit aan de start had mogen verschil.Melantrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:59:
[...]
Volgens Mercedes' eigen statement heeft HAM diegene vóór het weekend ontmoet.
Volgens mij is het onmogelijk dat je COVID van iemand krijgt die slechts een dag eerder positief test dan jij.
[Voor 15% gewijzigd door BasvanS op 01-12-2020 14:01]
Ham had negatief getest, dus mocht gewoon starten.BasvanS schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:00:
[...]
Dat betekend volgens mij dat die persoon voor zondag al wist dat hij COVID had en HAM nooit aan de start had mogen verschijnen?
PSN
Maar hij wist al dat hij bij iemand was geweest, close, die positief getest was. Dat klopt toch niet? Of mag dat gewoon, dat is toch het hele idee van Quarantaine?YakuzA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:01:
[...]
Ham had negatief getest, dus mocht gewoon starten.
Ik denk niet dat dit een circuit is voor de RedBulls.
Kan ook de piloot van zijn vliegtuig zijn.BasvanS schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:58:
Gok dat we daar uit privacyoverwegingen niet zo snel achterkomen, en dan nog, is dat relevant?
Mss kan Redbul vast de auto voor volgens jaar testen, die hebben minder downforce tochXyperActive schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:02:
Alvast even een wilde voorspelling voor zondag. 1. Perez, 2. Ricciardo, 3. Bottas.
Ik denk niet dat dit een circuit is voor de RedBulls.

Verstappen was wel de snelste in afgelopen race...Echter gaf ie ook aan dat ze met minder vleugel dan de Mercs reden.WhatsappHack schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:57:
[...]
Ja maar die semi-oval wordt denk ik alsnog een Mercedes feestje. Abu Dhabi is als er geen problemen komen dan in principe wel voor Max. Misschien pakken ze nu nog wat penalties als blijkt dat er toch geen winkans is of schroeven ze ‘t blok helemaal openVoor ‘t kampioenschap boeit het niet meer.
Was Jonathan Wheatley niet positief getest vorige week?PalingDrone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:03:
[...]
Kan ook de piloot van zijn vliegtuig zijn.
Gok dat we daar uit privacyoverwegingen niet zo snel achterkomen, en dan nog, is dat relevant?
Hamilton naar Red Bull confirmed?

Wie zal het zeggen. Bottas zelf is redelijk aan Hamilton gewaagd tijdens de kwalificatie als hij z'n dag heeft. Maar bijna nooit op raceday. Het zal ongetwijfeld zo zijn dat die Williams nog steeds niet vooruit te branden is na een rondje of 10 op dezelfde banden. Maar dan nog kan het zo zijn dat Russell niet de bandenfluisteraar is die het Bottas consistent lastig kan maken op zondag. Daarnaast weet ik niet hoe goed z'n kwali pace nu precies is, aangezien hij een min of meer gehandicapte coureur en de paydriver pur sang naast zich heeft gehad tot nu toe.SomerenV schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:58:
Maar ligt dat aan de wagen of aan de coureur? Tijdens de kwalificatie laat ie Latifi ver achter zich namelijk. Russel weet dus wel hoe hij met de wagen om moet gaan anders flik je dat niet lijkt me.
Maar we zullen het pas weten wanneer Russell ooit een keer in een ander zitje naast wat meer gevestigde coureurs komt te zitten.
loekf2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:31:
Hulk confirmed ?
Kwestie van met een heggeschaar paar stukken uit het achterste stuk van de vloer van de RB16 knippen denk ik zo.BasvanS schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:03:
[...]
Mss kan Redbul vast de auto voor volgens jaar testen, die hebben minder downforce toch?
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Ze rekenen hierbij ongetwijfeld inlaps/outlaps dan niet mee en Verstappen heeft een bandje meer gebruikt. Dan had Verstappen dus 20 keer binnen kunnen komen, om er daarna een kwali rondje uit te persen, als hij die hoeveelheid banden had gehad, en was dan vervolgens volgens dit schemaatje gemiddeld 3 seconde per rondje sneller geweest dan HamiltonType-R739 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:08:
[...]
Verstappen was wel de snelste in afgelopen race...Echter gaf ie ook aan dat ze met minder vleugel dan de Mercs reden.
[Afbeelding]

Instagram:Ambitielozemeisjes
We gaan aankomend weekend ook een ander circuit rijden héType-R739 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:08:
[...]
Verstappen was wel de snelste in afgelopen race...Echter gaf ie ook aan dat ze met minder vleugel dan de Mercs reden.

Voor 2/3 hetzelfde toch?WhatsappHack schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:41:
[...]
We gaan aankomend weekend ook een ander circuit rijden hé

Andere lay-out zou ik eerder willen zeggenWhatsappHack schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:41:
[...]
We gaan aankomend weekend ook een ander circuit rijden hé
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nieuwe circuits, circuits met andere lay-out en andere coureurs. Toch nog wat positiefs aan 2020

Waiting on the world to change
Russel zal een goede prestatie neer zetten en dan ziet het er raar uit dat ze BOT over RUS zullen nemen.
Omdat ze graag rust in het team willen natuurlijk
Maarja wie weet. Financieel gezien is het beter om Russel te nemen die maakt een betere kans om goed te scoren tov n Soffel bijvoorbeeld. Hulk zie ik niet rijden heeft geen band met Merc
Ik zou gewoon de Tweaker laten rijden die dit het meest heeft geroepen

Max wordt morgen getest...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En waarom denk je dat Hamilton zondag wist dat die persoon positief getest had? Kan het niet gewoon zijn dat Hamilton op maandag ziekjes opstaat en dat dan blijkt dat één van zijn contacten van voor het weekend positief getest heeft?BasvanS schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:02:
[...]
Maar hij wist al dat hij bij iemand was geweest, close, die positief getest was. Dat klopt toch niet? Of mag dat gewoon, dat is toch het hele idee van Quarantaine?
Dat staat trouwens ook gewoon zo in de tweet van Mercedes zelf
Zo zou ik het ook brengen, maar de kans dat de persoon met wie HAM close was op zondag nog niet wist dat hij het had, terwijl HAM dinsdag morgen als postief test, is heeeel klein.Kenhas schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:49:
[...]
En waarom denk je dat Hamilton zondag wist dat die persoon positief getest had? Kan het niet gewoon zijn dat Hamilton op maandag ziekjes opstaat en dat dan blijkt dat één van zijn contacten van voor het weekend positief getest heeft?
Dat staat trouwens ook gewoon zo in de tweet van Mercedes zelf
Dan zijn er 2 scenario's. Of die persoon heeft het niet verteld aan HAM. of HAM heeft het verzwegen..
ook dat maar positive test zegt ook weer niet of je besmet bent alleen dat de pcr test uitwijst dat je ooit eens corona virus hebt gehad.(want ook de pcr test is niet 100% betrouwbaar als goed is komt er zelfs 1 deze dagen een retraction voor de pcr test want 10+ fouten gevonden)HyperTrophy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:33:
het is maar hoe besmettelijk dat covid is, Max én Albon stonden naast Lewis op het podium.
Max wordt morgen getest...
Voor Russell is dan wel de vraag wat Williams ervan vindt. Gaan die het risico nemen dat ze ineens punten mislopen (met een gekke race)? Het maakt voor Mercedes geen reet uit voor het kampioenschap en Williams heeft nog veel te winnen. Ik denk dat Williams geld wil zien en het voor Mercedes dan simpel is: Vandoorne kost minder geld en levert verder ook gewoon leuke plaatjes op voor de marketingafdeling.FelizNavidad schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:25:
Hoop dat Russel mag gaan rijden maar ik denk dat ze Stoffel erin zetten
Russel zal een goede prestatie neer zetten en dan ziet het er raar uit dat ze BOT over RUS zullen nemen.
Omdat ze graag rust in het team willen natuurlijk
Maarja wie weet. Financieel gezien is het beter om Russel te nemen die maakt een betere kans om goed te scoren tov n Soffel bijvoorbeeld. Hulk zie ik niet rijden heeft geen band met Merc
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.