Pitstops
Zijn zit is compleet verkeerd. Hij zit te hoog pedalen zijn te dichtbij en zijn stuur is ook iets te dichtbij. Toch echt een compleet andere positie dan BOT waar alles wel goed staat.Vuvuzela schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:46:
[...]
Rus is totaal geen rookie meer. Zelfs de rookies van dit jaar hebben er ondertussen al bijna een seizoen achter de rug.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De auto's voor hem zijn gestopt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
RUS heeft de automatische piloot van HAM al gevonden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Lol. Ziggo gebruikt zelf nog die verschrikkelijke Horizon Box ipv de Next. 

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Pfff, Olaf maakt de race wel spannender dan dat ie is...
Deze uitslag gaat wel een kleine blamage worden voor de F1 zonder SC
PSN: xMaurice93
Lol, dat staatje met die banden... Dikke nattevingerwerk weer...
"When you grow up your heart dies"
Random AWS bandjes zijn random.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die zitten gewoon voetbal te kijkenRivanov schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:50:
Lol. Ziggo gebruikt zelf nog die verschrikkelijke Horizon Box ipv de Next.
[Afbeelding]
Tyres are fine
Bono, my tires are fine.
Zie, er is wel verschil met Hamilton
People as things, that’s where it starts.
Oh echt.PatrickC schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:49:
[...]
Als je bijna altijd vanaf P1 start kom je veel minder in dit soort situaties terecht.
In al die jaren heeft Hamilton vaak genoeg in de drukte gezeten, en bijna altijd gekozen voor de veilige optie. En daarmee niet vaak pech gehad.
Nee nee, dat is de spirit van Lewis, BLM en de fantastic crowd, die hem vleugels gevenPatrickC schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:50:
RUS heeft de automatische piloot van HAM al gevonden.
Maar Max zit niet in een Mercedes en rijdt wel vergelijkbare tijden.Saturnus schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:49:
[...]
Tenzij Max in de Mercedes zat, dan is het de coureur natuurlijk.
Zit met net te bedenken.. Dit is voor Russel wat het voor Max was in 2016, overstap van team en direct P1.
Dankzij Mercedes werd hij P1
Max door crashen, Rus door rijden in een mercedes
Dankzij Mercedes werd hij P1
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2020 18:52 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
George de bandenfluisteraarRobinHood schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:51:
Bono, my tires are fine.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Geen snelste ronde dus.RobinHood schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:51:
Bono, my tires are fine.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nattevinger werk toch? bij nat vingerwerk denk ik aan iets anderssjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:51:
Lol, dat staatje met die banden... Dikke natte vingerwerk weer...
Wat had max in dit geval moeten doen dan? Hij remt eerder km in de bocht niet in de sandwich te zitten. Lift vervolgens om er om heen te kunnen en komt in het grind terecht. Moet max dan iedereen voor laten zodat hij alleen door de bocht kan?Franco10 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:51:
[...]
Oh echt.
In al die jaren heeft Hamilton vaak genoeg in de drukte gezeten, en bijna altijd gekozen voor de veilige optie. En daarmee niet vaak pech gehad.
Vingerverf?!Hippocampus schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:52:
[...]
Nattevinger werk toch? bij nat vingerwerk denk ik aan iets anders
Max heeft in het verleden idd vaak genoeg domme acties gedaan.Franco10 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:51:
[...]
Oh echt.
Maar hier kon hij helemaal niets aan doen.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Eigenlijk schandalig dat de mercs alweer een gratis pitstop hebben..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Door het wc papier heen prikken?Hippocampus schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:52:
[...]
Als Russel dit trucje ook in Abu Dhabi doet is dat niet alleen slecht nieuws voor Bottas maar ook voor Max.
Stukje bewijs voor Merc dat als ze een dominante auto hebben ze daar niet per se Max in hoeven te zetten voor een WDC.
Stukje bewijs voor Merc dat als ze een dominante auto hebben ze daar niet per se Max in hoeven te zetten voor een WDC.
Verstappen rijdt juist veilig de bocht in, in tegenstelling tot Le-torpedo-clerc.
...
Tijd voor een jaar+wat maanden lang pauze voor de F1 voor mij. In Abu Dhabi gaat er weinig veranderen in de standings (ja P3 bij de constructeurs, ik krijg het er misschien net lauwwarm van).
Komend jaar wordt het nummer 8 voor zowel Hamilton als Mercedes.
En ja, ik weet dat Max hier en daar ook wel een race zal winnen, en dat het in het middenveld best spannend is. Maar dat weegt voor mij gewoon niet op tegen een jaar van te voren kunnen voorspellen wat de top 3 gaat zijn. Dit jaar had ik nog wel vertrouwen erin dat RB eindelijk iets dichter bij Mercedes zou zitten, maar dat blijkt keer op keer een illusie.
Ik bekijk het interessante nieuws en de mooiste acties wel achteraf en ben benieuwd naar 2022.
Komend jaar wordt het nummer 8 voor zowel Hamilton als Mercedes.
En ja, ik weet dat Max hier en daar ook wel een race zal winnen, en dat het in het middenveld best spannend is. Maar dat weegt voor mij gewoon niet op tegen een jaar van te voren kunnen voorspellen wat de top 3 gaat zijn. Dit jaar had ik nog wel vertrouwen erin dat RB eindelijk iets dichter bij Mercedes zou zitten, maar dat blijkt keer op keer een illusie.
Ik bekijk het interessante nieuws en de mooiste acties wel achteraf en ben benieuwd naar 2022.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Oh echt.Franco10 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:51:
[...]
Oh echt.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hoe rijdt Stroll al 39 rondjes op die softs dan?
PSN: xMaurice93
Zelfs mijn vriendin roept, iedereen rijdt dik vooraan in een Mercedes.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Er is al eens eerder over gesproken maar je gaat je toch haast af vragen of alles nog legitiem is bij Mercedes. Dat het verschil zó groot is met de rest.
Dat is toch alom bekend?Franco10 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:53:
Als Russel dit trucje ook in Abu Dhabi doet is dat niet alleen slecht nieuws voor Bottas maar ook voor Max.
De baantracker van F1TV lijkt wel op hol geslagen, zo kort is die baan.
Waiting on the world to change
Max gaat even los op F1 TV tegen LEC
Hij is gewoon aan het managen.DoeEensGek schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:55:
Russel komt maar niet los van Bottas.
Ben benieuwd wiens pitstop straks het snelste is: BOT of RUS. Dus wie mag winnen.
Dan kan je hem net zo goed meteen parkerenRobbie T schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:52:
[...]
Wat had max in dit geval moeten doen dan? Hij remt eerder km in de bocht niet in de sandwich te zitten. Lift vervolgens om er om heen te kunnen en komt in het grind terecht. Moet max dan iedereen voor laten zodat hij alleen door de bocht kan?
Stroll 43 rondes op soft.. starting to drop a bit...
Zou wat zijn als Russel deze GP zou winnen. Dat zou echt beschamend voor Bottas moeten zijn.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Wat zit Russel toch hoog in die auto....
I have no special talent. I am only passionately curious.
Zo RUS zit me een partij te stuiteren in die Mercedes op de onboard beelden. Die gaat dit morgen echt wel voelen...
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh waar? Die hebben toch helemaal geen eigen commentaar of?
Voelt ie niks van als ie wint..sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:56:
Zo RUS zit me een partij te stuiteren in die Mercedes op de onboard beelden. Die gaat dit morgen echt wel voelen...
Hoe fucking slecht is Bottas eigenlijk? Is die Mercedes zo extreem veel beter dan de andere auto's dat ze een hele matige coureur als 2e rijder hebben ingezet om te verhullen dat Hamilton ook zijn beste jaren heeft gehad? Russell rijdt en paar rondjes in een Mercedes, in iemand anders zijn afgestelde auto en rijdt Bottas zoek...
Dit dus.
Zal hem aan zijn reet roesten...sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:56:
Waiting on the world to change
Die ga ik graag eens terugzien
Moet eigenlijk zeggen, als max in de merc zit is er helemaal geen ene donder aan.
Ik mis trouwens Ricciardo in die rbr, steeds meer. Was de beste teamgenoot ooit voor max
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ja Hamilton is bijna een lilliputter hericardo246 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:56:
Wat zit Russel toch hoog in die auto....
Die boardradio van Russell is ook al niet te verstaan.
Dus er rijdt nu een coureur in de Merc die in anderhalve seizoen nog geen punt heeft gehaald, een keer in kansrijke positie voor punten is gecrashed onder SC, maar nu vrolijk de race aanvoert en het gat kan managen, want BOT vindt het natuurlijk geweldig om tweede te worden tegen iemand die voor het eerst in die auto rijdt.
Maar HAM is GOAT!!!!!
Maar HAM is GOAT!!!!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het is zelfs een woord, nattevingerwerk...Hippocampus schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:52:
[...]
Precies. Daarom ook de vraag aan franco wat Max dan wél had moeten doen.SunriseBGN schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:56:
[...]
Dan kan je hem net zo goed meteen parkeren
Als je als Lewis dit zit te kijken he, en dan ziet dat iemand anders zo goed in jouw auto rijdt en het zo "lekker klikt"..
Zou dat dan voelen alsof je wederhelft vreemd gaat en bezoedeld wordt?
Zou dat dan voelen alsof je wederhelft vreemd gaat en bezoedeld wordt?

Nee geen Ziggo (gelukkig).streamnl schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:57:
[...]
Als jij ziggo bedoeld... dan loop je toch wel ietsje pietsje achter op ons
En RUS de grote vriendelijke reus
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bottas is echt niet blij dat ie gepiepeld wordt door Russel.Koning-Admiraal schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:56:
Zou wat zijn als Russel deze GP zou winnen. Dat zou echt beschamend voor Bottas moeten zijn.
Die zit gewoon z'n afstand te managen, daar is niets mis mee, 3 sec is amper verlies van downforce, dus hij laat lekker die ruimte. Ze gaan echt niet voor een gevecht, dit wordt gewoon een 'wie P1 rijd na rondje 1, blijft daar'. Dit is puur managen van een onzin team dat halve F1 saai maakt.FunkyTrip schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:57:
Hoe fucking slecht is Bottas eigenlijk? Is die Mercedes zo extreem veel beter dan de andere auto's dat ze een hele matige coureur als 2e rijder hebben ingezet om te verhullen dat Hamilton ook zijn beste jaren heeft gehad? Russell rijdt en paar rondjes in een Mercedes, in iemand anders zijn afgestelde auto en rijdt Bottas zoek...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Op Sky. Het was op een nette manier, hij gaf min of meer aan dat hij niet snapt dat Leclerc zo onnodig agressief de bocht indook.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:56:
[...]
Uh waar? Die hebben toch helemaal geen eigen commentaar of?
...
Niet zo gek met dat gestuiter...DoeEensGek schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:57:
Die boardradio van Russell is ook al niet te verstaan.
Nou zet Russel maar naast max volgend jaar
)
Niet alleen dat. Zegt ook genoeg over wat de overwinningen van Hamilton voorstellen als je t mij vraagt.Koning-Admiraal schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:56:
Dat gezegd hebbende... Weinig spannende race weer.
Op de on-boards goed te zien dat RUS aan het managen is. Pakt bijna nergens de kerbs, waar BOT er vol overheen gaat.
Dan is er nog steeds geen reet aan. De Mercedes auto...
Mijn boefje is liev!
RUS kiest in ieder geval de juiste pitbox...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:24
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou de pitstop van Russel eens kijken hoe het uitpakt. 2.4seconden is iig goed.
Neuh, misschien een eye opener voor hem omdat hij denkt dat hij de beste is terwijl Russell zijn tijden rijdt terwijl hij er voor de eerste keer in zit. Laat Max inderdaad maar nooit in een Mercedes rijden want dan lapt hij naast de rest van het veld Bottas ook 😂poor Leno schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:57:
Als je als Lewis dit zit te kijken he, en dan ziet dat iemand anders zo goed in jouw auto rijdt en het zo "lekker klikt"..
Zou dat dan voelen alsof je wederhelft vreemd gaat en bezoedeld wordt?![]()
Dit dus.
Nee F1tv op Engels geeft commentaar van Sky sports.streamnl schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:57:
[...]
Als jij ziggo bedoeld... dan loop je toch wel ietsje pietsje achter op ons
Is daar een capture van ? heb alleen ziggo hier
Bottas heeft niks te vertellenTheBrut3 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:00:
Naar hard? Bottas moet nu voor soft gokken.
Ik moest harder lachen dan ik zelf door had
Technisch wordt het een Chelsea, wie durft er 'gratis' in die Merc te gaan zitten met een baggervracht aan investers achter hem, je kan gewoon WDC 'kopen'.. Idee voor Stroll misschien?JB schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:59:
[...]
Dan is er nog steeds geen reet aan. De Mercedes auto...
Geloof me, je wilt Arsenal niet zien dit seizoen.

No power, RUS?
Mercedes kapot?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Russell no power?
No power bij RUS?
Elect a clown, expect a circus.
Gaat Russells "No power" niet over de auto voor hem?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:24
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
No Power Russel, dan hoop ik dat die de snelste race ronde neerzet en niet de weinige uitvalbeurt van een Mercedes mag meemaken
Krijgt settings door
Krijgt settings door
Waarom geloof ik er geen fluit van dat RUS geen power heeft?
En hier wordt Bottas even gered van gezichtsverlies. Was helemaal niet te verwachten
Russel geeft aan dat het weer goed zit
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Niks aan de hand hoorFastFred schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:01:
En hier wordt Bottas even gered van gezichtsverlies. Was helemaal niet te verwachten
ik zou peentjes zwetenpoor Leno schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:57:
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
RUS no power zet net even de snelste race ronde neer.
Hij laat zijn inner-Hamilton spreken
People as things, that’s where it starts.
??FastFred schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:01:
HAHAHA FASTEST LAP RUSSELL JE VERZINT HET NIET
sorry voor caps
sorry voor caps
[ Voor 17% gewijzigd door Maarten_E op 06-12-2020 19:02 ]
Rus stampt ff goed door. Bot gezien.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.