No power en dan de live speed in beeld.
Lol.
Lol.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Idd meteen snelste rondeMaarten_E schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:01:
Waarom geloof ik er geen fluit van dat RUS geen power heeft?
Elect a clown, expect a circus.
Hoe bedoel je dat? Ik bedoel, Bottas krijgt geen undercut.FastFred schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:01:
En hier wordt Bottas even gered van gezichtsverlies. Was helemaal niet te verwachten
...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2020 19:03 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
HardVos schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:03:
Bottas naar soft straks?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Huh? Bandenproblemen kunnen aanvoelen als powerissues? Geen tractie dan ofzo? (Probeer het me voor te stellen)wowly schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:03:
Rus gaf aan dat het de banden waren
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 06-12-2020 19:04 ]
Minder tractie doordat de banden nog niet op bedrijfstemperatuur zijn.Maarten_E schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:03:
[...]
Huh? Bandenproblemen kunnen aanvoelen als powerissues? Geen tractie dan ofzo? (Probeer het me voor te stellen)
Verwijderd
Op F1TV hebben ze het over een 'sensor issue'wowly schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:03:
Rus gaf aan dat het de banden waren
Gewoon een 1-2.Spotmatic schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:03:
Weer een saaie Mercedes strategie...
Dat lijkt me echt klote bewegen in t dagelijks levenLZ86 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:04:
Botmassa 8 seconden avhter
Just another day at the office.
"When you grow up your heart dies"
Als hij maar niet denkt dat hij al gefinished is danmarkje1 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:04:
Albon heeft een zwart/witte vlag gehad volgens Sky.
per aspera ad astra
Dat snap ik, maar Russell sprak over no power. Hoe kan het hebben van nieuwe banden aanvoelen als no power?Insert12 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:04:
[...]
Minder tractie doordat de banden nog niet op bedrijfstemperatuur zijn.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Exceeding track limits.LAD93 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:05:
[...]
Als hij maar niet denkt dat hij al gefinished is dan. Zonder grap, waarvoor precies?
-
Bot doet wat z'n contract zegt.. P2 rijden, sim-pel.sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:05:
BOT wordt hier even goed op zijn plek gezet door RUS... Pff...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja ze krijgen dan het gevoel dat de tractie niet goed is, het gripmoment van de banden is dan nog niet ideaal en blijkbaar dacht Russel dat hij hierdoor geen power meer had. later ging het weer prima en dat gaf ie ook aanMaarten_E schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:03:
[...]
Huh? Bandenproblemen kunnen aanvoelen als powerissues? Geen tractie dan ofzo? (Probeer het me voor te stellen)
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
MIN punten zijn óók punten, hé
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Is voor die engineer wel lekker om eens een race niet dat gezeik over die banden aan te moeten horen van die stresskip.SinergyX schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:03:
Oooh 'no power' is de Hamilton 'vibrations in the tires'
Alleen Ham weet de code, Russel niet, dus daarom moesten ze even HPP35 doorgeven
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
sky op de world feedDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:56:
[...]
Uh waar? Die hebben toch helemaal geen eigen commentaar of?
Het zal aangevoeld hebben alsof de auto net wat minder hard op trekt doordat de banden net iets minder plakken.Maarten_E schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:05:
[...]
Dat snap ik, maar Russell sprak over no power. Hoe kan het hebben van nieuwe banden aanvoelen als no power?
F2 was vanmiddag anders heerlijk om te zien en dat was maar 34 rondesDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:06:
Gelukkig gaat deze race ook snel want er is geen ene F aan met deze baan. Mario Kart heeft nog interessantere en meer uitdagende banen.
Nog iets meer dan 30 ronden.
Je had beter deze vergeten jaDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:06:
Gelukkig gaat deze race ook snel want er is geen ene F aan met deze baan. Mario Kart heeft nog interessantere en meer uitdagende banen.
Waiting on the world to change
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Volgende week maar rainbow road doen doen? Lijkt me wel gepast.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:06:
erutangiS
MERC heeft bevestigd dat er een issue was met een sensor volgens Sky. Ook moest hij een of andere stand/code overnemen via de radio.wowly schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:06:
[...]
Ja ze krijgen dan het gevoel dat de tractie niet goed is, het gripmoment van de banden is dan nog niet ideaal en blijkbaar dacht Russel dat hij hierdoor geen power meer had. later ging het weer prima en dat gaf ie ook aan
...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Parkeerplaats gevonden.DoeEensGek schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:08:
Latifi is gestopt.
Dat is ook een stuk beter dan Abu Dhabi.Cowamundo schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:07:
[...]
Volgende week maar rainbow road doen doen? Lijkt me wel gepast.
Ik breng de kinderen naar bed. F1 is failliet.MrOleo schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:07:
Het plan was de afwas na de race, maar durf hem wel aan. Ff de afwas doen, ik mis vast niks.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Auto's zitten te dicht op elkaar daarvoor. Baantje is gewoon té klein.TheBrut3 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:09:
Dit kan toch zonder VSC joh.... Gewoon dubbel geel en die auto is zo weg.
Ben eigenlijk heel blij dat dit gebeurt. Meteen van die discussie af namelijk.KlaasjeNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:09:
[...]
Ik breng de kinderen naar bed. F1 is failliet.
Wat we allemaal al vermoedden, blijkt waar. Het was al die jaren de Mercedes. Voelt een beetje als de dopingbekentenis van Armstrong.
Moeten ze eens bij NASCAR gaan kijken met die pitstopsWill_M schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:10:
[...]
Auto's zitten te dicht op elkaar daarvoor. Baantje is gewoon té klein.
Waiting on the world to change
RUS niet zo moeilijk.sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:11:
Deze wordt nog lastig deze week http://f1.com/vote
PER of RUS... zeg het maar.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Signature
Gewoon massaal op Verstappen stemmen.sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:11:
RUS heeft wel iets pittigere omstandigheden ondanks de geweldige auto maar ik hou wel van de vechtjas mentaliteit van PER.sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:11:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dat zou niet mogen. Dan heeft BOT lopen sjoemelen en zich niet aan de delta gehouden.TheBrut3 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:12:
Zo te zien heeft die VSC RUS wel een paar seconden gekost.
Hij is gestart dus 't kán gewoon, hé
Hij zal wel niet weten waar de knopjes zittenTheBrut3 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:12:
Zo te zien heeft die VSC RUS wel een paar seconden gekost.
Denk toch wel Leclerc.sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:11:
...
Misschien heeft RUS ze verloren door niet adequaat te reageren toen dat weer was toegestaan.superduper schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:13:
Hoe kan BOT in de VSC ronde 3.5s gewonnen hebben?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq