Hij heeft toch een rem?Exocet schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
[...]
Verkeek zich? Kon geen kant op en dan kom je dus in het grind en klaar
Perez deed net zijn sollicitatiebrief op de bus...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wel een hele kleine dan.Maarten_E schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:36:
[...]
In die tijd had Williams juist een kleine renaissance door de Mercedes motor. Het team was toen niet zo heel slecht, het werd pas slecht toen Bottas wegging.
Van "Hij haalt mensen in die hij niet zou moeten inhalen" naar "hij wordt ingehaald door mensen die hem niet zouden moeten kunnen inhalen":DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
Wacht, Albon zit achter Norris die een nieuwe PU had en laatste startte. Wat?
Zou echt tof zijn als Perez toch in de RBR mag kruipen volgend jaar, al is de kans klein.
People as things, that’s where it starts.
Die werd al verbrand toen hij de apex indookhoevenpe schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:37:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Probeer jij maar eens in het grind te remmen...
"When you grow up your heart dies"
Een mooie mogelijkheid om 'm nu dus weer terug in die Williams te gaan zetten voor één seizoen met de huidige enginespecs.Maarten_E schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:36:
[...]
In die tijd had Williams juist een kleine renaissance door de Mercedes motor. Het team was toen niet zo heel slecht, het werd pas slecht toen Bottas wegging.
Laat Russel die 'tweede' Mercedes maar gaan rijden in 2021
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ja, dit gaat om het zitje, niet om p9hoevenpe schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:37:
Toen was het te laat, maar daarvoor, toen hij uitweek voor Leclerc?sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:37:
[...]
Probeer jij maar eens in het grind te remmen...
Dat gat wordt toch gewoon "gemanaged", oftewel RUS probeert een regelmatig tempo te rijden en BOT probeert het gat zo te houden en niet te dicht op RUS te komen vanwege vuile lucht.Maarten_E schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:32:
Gat Rus>Bot 2.3 vergelijkbaar met het gat Ham>Bot meestal.
Dus of Rus is buitencatagorie net als Ham, of Bot's talent wordt gigantisch verbloemd door de Merc.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik hoef Perez echt niet omdat ik die echt niet zie functioneren in een omgeving waar hij ook verslagen wordt door Verstappen. Het is echt niet het stabiele no.2 type dat RBR zo hard nodig heeft.RobinHood schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:37:
[...]
Van "Hij haalt mensen in die hij niet zou moeten inhalen" naar "hij wordt ingehaald door mensen die hem niet zouden moeten kunnen inhalen":
Zou echt tof zijn als Perez toch in de RBR mag kruipen volgend jaar, al is de kans klein.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dus eigenlijk moet STR KVY voorbij maaruh... dat kan fout gaan
Ik heb even een berichtje gestuurd naar RBR, zodat ze weten dat er hier, aan de wal, een veel betere coureur meetypt in het forum.
Ik denk wel dat ze je binnenkort zullen benaderen.
Één en al zand en vuiligheid op die paar meter asfalt buiten de track.Tleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:38:
[...]
Toen was het te laat, maar daarvoor, toen hij uitweek voor Leclerc?
Stof/zand, als ie harder remde blokkeerde hij denk.Tleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:38:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Vast, maar dan is er tenminste een nummr 2 coureur.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:38:
[...]
Ik hoef Perez echt niet omdat ik die echt niet zie functioneren in een omgeving waar hij ook verslagen wordt door Verstappen. Het is echt niet het stabiele no.2 type dat RBR zo hard nodig heeft.
Nu kan RBR net zo goed naar huis als Max zijn dag niet heeft.
People as things, that’s where it starts.
Die Mediums kunnen volgens mij echt lang mee als het moet. Als je in de 25e ronde nog de snelste ronde neerzet.
Dit dus, je moet geen vechter hebben, of iemand die ook naar WDC wil, je moet iemand die prima P2 man kan zijn en toch genoeg kan zijn om z'n teamgenoot te pushen. Ergens deed Bottas dit wel altijd, maakt z'n foutjes, maar moest bijvoorbeeld altijd in Q's Ham toch nog even extra laten pushen.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:38:
[...]
Ik hoef Perez echt niet omdat ik die echt niet zie functioneren in een omgeving waar hij ook verslagen wordt door Verstappen. Het is echt niet het stabiele no.2 type dat RBR zo hard nodig heeft.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iets met onvoorspelbaarheid en split second decisions... Vanaf de zijlijn is het makkelijk zeggen hoe het zou moeten.Tleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:38:
[...]
Wat zal het voor Russel balen zijn wanneer hij na deze race weer teug moet naar Williams.
Alsof hij even een weekend mocht gamen met een rtx3090 en morgen weer terug mag naar z’n Geforce 4 mx....
Alsof hij even een weekend mocht gamen met een rtx3090 en morgen weer terug mag naar z’n Geforce 4 mx....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Albon weer aan het mopperen op de radio...
Ok, dit begint wel erg sneu te worden met Albon....
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Wat probeert Albon nou te zeggen? We're not raceable?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bensimpel
Positieve meneer
Misschien mag hij de volgende race nogMazeWing schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:40:
Wat zal het voor Russel balen zijn wanneer hij na deze race weer teug moet naar Williams.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bij RBR op de muur moeten ze toch ook doodmoe worden van Albon z'n gejammer. Wat een mietje is dat zeg.
Wordt tijd dat ze bij RBR Albon gaan vervangen.
[ Voor 77% gewijzigd door Koning-Admiraal op 06-12-2020 18:42 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
HAM toch ook niet in Abu Dahbi? Mss nog een race voor RUSMazeWing schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:40:
Ik ben nu ook wel klaar met die Albon, alleen maar zeuren en niet presteren. Als Max uitvalt, is RB gewoon niks meer.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja Max is erg blij met Leclerc. Interview nu bij Ziggo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max, je had het zelf precies net zo gedaan 😝
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Als ik het zo zie word hij straks nog ingehaald door een Williamsg0tanks schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:41:

Hij bedoelde waarschijnlijk I'm replacableg0tanks schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:41:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Leclerc: stja ik dacht ik ga max ff uitremmen, en checo die moest maar gewoon aan de buitenkantblijven anders werkt mijn kamikazeaanval niet. Nee checo had alle recht om dit te doen (damn sure he has!!!), ik blokkeerde helegaar zag je dat ik toch echt mijn best deed om geen ongeluk te maken????
Wat een vreselijke vreselijke lutser zeg. Dit was exact waar Vettel het over had, dat hij onbesuisde acties BLIJFT uitvoeren. Zegmaar wat max zo nu en dan deed toen ie 19 was, alleen Leclerc blijft dit doen. Ik zeg je, als leclerc dit blijft doen hij nooit en te nimmer WDC gaat winnen en dat ie om zijn oren wordt gereden door Sainz...
Perez was overiegns echt n iet handig. Hij deed net zo snijmanouvre als Vettel altijd pleegt te doen wat dan ook vrijwel altijd in tranen eindigt. En niet zozeer die van de coureur die snijdt, maar ook van degene die gesneden wordt...
Nee doe maar de Hulk..... hebben we meer aan en minder risico mee
Wat een vreselijke vreselijke lutser zeg. Dit was exact waar Vettel het over had, dat hij onbesuisde acties BLIJFT uitvoeren. Zegmaar wat max zo nu en dan deed toen ie 19 was, alleen Leclerc blijft dit doen. Ik zeg je, als leclerc dit blijft doen hij nooit en te nimmer WDC gaat winnen en dat ie om zijn oren wordt gereden door Sainz...
Perez was overiegns echt n iet handig. Hij deed net zo snijmanouvre als Vettel altijd pleegt te doen wat dan ook vrijwel altijd in tranen eindigt. En niet zozeer die van de coureur die snijdt, maar ook van degene die gesneden wordt...
Nee doe maar de Hulk..... hebben we meer aan en minder risico mee
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Goed punt.sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:40:
[...]
Iets met onvoorspelbaarheid en split second decisions... Vanaf de zijlijn is het makkelijk zeggen hoe het zou moeten.
Wel enigszins stemming makend om albon's radio uit te zenden...
Ik vond hem nog best mild en reeel.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:42:
Ja Max is erg blij met Leclerc. Interview nu bij Ziggo.
DUGG
Dat hij sneller kan, maar dat de auto niet snel genoeg is om ook daadwerkelijk zijn voorganger te passeren.g0tanks schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:41:
Waarom denk je dat ie eerder remde?TommyGun schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:42:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
In 2016: Já!!! Nu niet meer.TommyGun schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:42:
Ze moeten wat nu het langzaam weer treintje rijden wordtDentist schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:42:
Wel enigszins stemming makend om albon's radio uit te zenden...
Als je zag hoever hij zich terug liet vallen toen LEC hem probeerde in te halen denk ik dat dat wel meevalt.TommyGun schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:42:
Bensimpel
Positieve meneer
Ik ben echt zo Albon moe, had al veel eerder vervangen moeten worden..
😆 - Denk ook eens om ;)
Hij heeft zelf genoeg van dat soort actief gemaakt in elk gevalTommyGun schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:42:

PSN: xMaurice93
Er worden (weer) veel zaken pijnlijk duidelijk.
Mijn boefje is liev!
Je kan wel wat zeggen van Albon maar we zijn echt wel verwend met Max hoor, wie had ooit gedacht dat we een potentiele wereldkampioen met skills op de baan kregen. bedankt Jos.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Het is voor Russel helaas niet alleen de videokaart, het hele board mag wel vernieuwd worden.MazeWing schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:40:
- DaniëlWW2
- Niet online
Of je stopt met de whataboutisme en accepteert dat Leclerc gewoon een oer stomme actie beging, alweer.TommyGun schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:42:
Nota bene zei Verstappen zelfs dat hij wat afremde omdat hij geen zin had in Singapore 2017. Je weet wel, die race waar de Ferrari's zo dom waren bij de start.
Ja maar leert er wel van; voor LEC; ik quote hem zelf "I am stupid!".Maurice079 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:43:
[...]
Hij heeft zelf genoeg van dat soort actief gemaakt in elk geval
Als je nog iets met je banden wilt kunnen moet je toch minimaal een seconde of twee afstand houden en niet dichterbij volgen. Bij verschillende auto's kan het juist makkelijker te zijn om een inhaalmogelijkheid te vinden waar jouw auto iets beter is, bij twee identieke auto's is dat wat lastiger. Ook had je vroeger motormodi die je kon kiezen voor even kort dat extra beetje power, dat is nu ook weg.Luxicon schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:34:
Right, 2.1. Ik weet niet welk circuit het was, maar daar kwam Verstappen (of Albon) ineens snel dichterbij Hamilton en Bottas. Ineens konden ze beiden 2 seconden sneller per ronde. Dat idee heb ik nu ook. Bottas kan makkelijk in de DRS rijden, maar doet dat bewust niet.
Bensimpel
Positieve meneer
Waarom kan max het wel dan met precies dezelfde auto?TheBrut3 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:43:
[...]
Dat hij sneller kan, maar dat de auto niet snel genoeg is om ook daadwerkelijk zijn voorganger te passeren.
😆 - Denk ook eens om ;)
Wie is dat wel?DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:38:
[...]
Oh Max noemt perez al Checo, zullen ze al vaker meeten voor volgend jaar
Beetje vreemd dat sommige hier een tamme rijder naast Max willen zien die zich wel even als schoothondje moet gedragen. Maar BOT is maar slappe hap omdat ie het Lewis niet moeilijk maakt?
- DaniëlWW2
- Niet online
Hulkenberg.
Dus liever een softie naast Max? En dan wel commentaar dat ze dat doen naast Ham. Zet gewoon de allerbeste naast Max. Hoe agressief ook. Hij heeft al Ric naast hem gehad en is ondertussen nog beter geworden dus hij verslaat toch iedereen..DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:38:
[...]
Albon kan echt niet meer iig..
I served in a company of heroes.
2017 belde, wilde de Max opmerkingen terugTommyGun schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:42:
"Better ask questions before you shoot"
RUS is dus gewoon z'n banden aan het managen.
Wat zegt de race tot nu toe? Een rookie die vanaf de start op het vuile deel de kop pakt. Mercedes dat weer seconden bij het veld wegrijdt. Albon die op randje van punten loopt te prutsen.
Zet je dit allemaal af tegen een Verstappen die het dit seizoen de Mercedessen als enige lastig kon maken en je kan concluderen dat het niet Hamilton, maar vooral de auto is, dat Bottas gewoon heel matig is en dat Verstappen met afstand de snelste man op de grid is.
Tikkeltje chauvinistisch, maar toch...
Wat zegt de race tot nu toe? Een rookie die vanaf de start op het vuile deel de kop pakt. Mercedes dat weer seconden bij het veld wegrijdt. Albon die op randje van punten loopt te prutsen.
Zet je dit allemaal af tegen een Verstappen die het dit seizoen de Mercedessen als enige lastig kon maken en je kan concluderen dat het niet Hamilton, maar vooral de auto is, dat Bottas gewoon heel matig is en dat Verstappen met afstand de snelste man op de grid is.
Ik ben niet goed genoeg...g0tanks schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:41:
Gaat niet gebeuren vrees ik. Marko zal wel weer met een zwetsverhaal aankomen want anders hadden ze Albon al lang verteld dat ie volgend jaar wat anders mag gaan doen.Koning-Admiraal schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:41:
Wordt tijd dat ze bij RBR Albon gaan vervangen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maar dat PER eventjes naar voren knalt vanuit de laatste plek, zegt ook genoeg over t hoge niveau van de auto's van Mercedes, ook al is het een 'halve' bij wijze van

Laat me raden. Er komt rond rondje 80 een SC on het veld in te laten rijden. Mercedes gaat anders echt iedereen op een rondje zetten

PSN: xMaurice93
Bensimpel
Positieve meneer
Perez is nog een stapje beter dan hulkenberg. Die heeft wel eeen podium. De hulk heeft een vloek met podiums
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat slaat nergens op. Hij remde juist van te voren om uit de problemen te blijven.TommyGun schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:42:
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
- DaniëlWW2
- Niet online
Het gaat niet om een softie, maar om Perez die er nogal een handje van heeft zijn teamgenoten de muur in te duwen als het even niet zint. Dat heeft RBR echt niet nodig.Vuvuzela schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:45:
[...]
Dus liever een softie naast Max? En dan wel commentaar dat ze dat doen naast Ham. Zet gewoon de allerbeste naast Max. Hoe agressief ook. Hij heeft al Ric naast hem gehad en is ondertussen nog beter geworden dus hij verslaat toch iedereen..
Albon kan echt niet meer iig..
Wel knap dat Fittipaldi sneller is dan magnussen. Al lijkt me dat niet heel moeilijk
Bottas +20 Target, dus dit gaat voor 1stop naar soft?
Nou zonder Max een gat van meer dan 20 seconden. Leuk...
_Iedereen_ kan winnen in de MER.
ALB kan niet rijden evenals BOT
_Iedereen_ kan winnen in de MER.
ALB kan niet rijden evenals BOT
Mijn boefje is liev!
Rus is totaal geen rookie meer. Zelfs de rookies van dit jaar hebben er ondertussen al bijna een seizoen achter de rug.KlaasjeNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:45:
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgend seizoen hoeft de tweede RBR auto waarschijnlijk ook alleen maar vierde te worden dus.Bensimpel schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:46:
[...]
Perez is nog een stapje beter dan hulkenberg. Die heeft wel eeen podium. De hulk heeft een vloek met podiums
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-12-2020 18:48 ]
32 rondes verder (waarvan 7 achter de SC) en de MERC’s hebben al bijna een gratis stop

per aspera ad astra
Omdat Max beter is dan Albon.Bensimpel schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:44:
Waarom kan max het wel dan met precies dezelfde auto?
Red Bull heeft gewoon al 2 jaar op rij een super slechte auto gemaakt. Maar omdat Max beter is en ze maken de wagen zo rijbaar als mogelijk voor Max kunnen anderen (Gasly, Albon) er niet mee rijden.
Zet Albon in een Mercedes en hij is sneller dan Bottas.
Amen.KlaasjeNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:45:
Mijn boefje is liev!
Sainz ging over de doorgetrokken streep dat lijkt mij niet de bedoeling? Heeft hamilton toen toch nog een keer een straf voor gehad?
Bottas moet zich toch wel een beetje schamen
Zoals Vettel al meermaals heeft aangegeven dook Leclerc weer veel te enthousiast in een gat dat eigenlijk niet bestaat. Verstappen is dus een grote pechvogel.
Maarrrr moet ik wel zeggen dat Max ook altijd vol in elk gaatje duikt waardoor je sneller in dit soort situaties terecht komt. Nogmaals gewoon domme pech, maar een Hamilton is altijd veel voorzichtiger in de drukte en heeft gewoon veel minder vaak pech. Geluk en pech kun je ook een stukje opzoeken.
Maarrrr moet ik wel zeggen dat Max ook altijd vol in elk gaatje duikt waardoor je sneller in dit soort situaties terecht komt. Nogmaals gewoon domme pech, maar een Hamilton is altijd veel voorzichtiger in de drukte en heeft gewoon veel minder vaak pech. Geluk en pech kun je ook een stukje opzoeken.
Wel een rookie in deze auto.Vuvuzela schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:46:
[...]
Rus is totaal geen rookie meer. Zelfs de rookies van dit jaar hebben er ondertussen al bijna een seizoen achter de rug.
Dankzij de motorstandenrestricties moesten ze kiezen voor 'dan ook maar snel in de race'LAD93 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:46:
32 rondes verder (waarvan 7 achter de SC) en de MERC’s hebben al bijna een gratis stop
De ervaring leert dat Mercedes de posities managen en ervoor zullen zorgen (waar Bottas aan meewerkt) om dat ook zo te houden. Hij zal bijvoorbeeld geen undercut krijgen, en eigenlijk weet je van te voren al dat Russel eerste wordt en Bottas tweede. Er is ook geen enkele vorm van competitie verder.DataGhost schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:44:
[...]
Als je nog iets met je banden wilt kunnen moet je toch minimaal een seconde of twee afstand houden en niet dichterbij volgen. Bij verschillende auto's kan het juist makkelijker te zijn om een inhaalmogelijkheid te vinden waar jouw auto iets beter is, bij twee identieke auto's is dat wat lastiger. Ook had je vroeger motormodi die je kon kiezen voor even kort dat extra beetje power, dat is nu ook weg.
...
Bensimpel
Positieve meneer
Echt niet, albon heeft totaal geen racecraft.TheBrut3 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:47:
[...]
Omdat Max beter is dan Albon.
Red Bull heeft gewoon al 2 jaar op rij een super slechte auto gemaakt. Maar omdat Max beter is en ze maken de wagen zo rijbaar als mogelijk voor Max kunnen anderen (Gasly, Albon) er niet mee rijden.
Zet Albon in een Mercedes en hij is sneller dan Bottas.
😆 - Denk ook eens om ;)
Russell rijdt op P1 alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
WTF.. zeggen ze nu letterlijk dat ze iedereen op een rondje zetten, plus 6 op 2 rondjes?
Als je bijna altijd vanaf P1 start kom je veel minder in dit soort situaties terecht.Franco10 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:47:
Zoals Vettel al meermaals heeft aangegeven dook Leclerc weer veel te enthousiast in een gat dat eigenlijk niet bestaat. Verstappen is dus een grote pechvogel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
WTF doet ALB inmiddels op P6?
Tenzij Max in de Mercedes zat, dan is het de coureur natuurlijk.KlaasjeNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:45:
Sneller? Ligt halve ronde achter bijna.Heijmenberg99 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:46:
Wel knap dat Fittipaldi sneller is dan magnussen. Al lijkt me dat niet heel moeilijk
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 06-12-2020 18:50 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Een aardig aantal auto's zijn al op een ronde ja.SinergyX schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:48:
WTF.. zeggen ze nu letterlijk dat ze iedereen op een rondje zetten, plus 6 op 2 rondjes?
Pitstop, die zit straks weer 11.
In deze auto is dat denk ik ook zo.hoevenpe schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:48:
Russell rijdt op P1 alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
Als de 3e plek op een ronde achterstand op het podium moet gaan staan, is dat eigenlijk te idioot voor woorden 
Mercedes gaat zo naar hard en zou de race nog uit kunnen rijden als ik het zo bekijk.

Mercedes gaat zo naar hard en zou de race nog uit kunnen rijden als ik het zo bekijk.
0 pitstops?

I have no special talent. I am only passionately curious.
Niet stoppen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.