Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
LeClerc doet een divebomb wat achterlijk is maar als er een tweede piloot van RB erbij zat dan was dit niet zover gekomen.
En Perez is geen geschikte rijder naast Max. Door te gretig te zijn krijg je deze ellende en sta je nu achteraan. Daarom dat je dit niet gaat werken.
Jammer voor Max maar ik hoop dat mazepin volgend jaar als een bowling bal eens een LeClerc eruit duwt... Jezus...
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ze gaan het na de race doen.LZ86 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:23:
Maar LEC verpest voor de zoveelste keer de race voor anderen. Tijd voor een straf? Dit kan toch niet iedere keer zomaar

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je schrijft Toto verkeerdnoo schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:24:
Russell denkt "zo makkelijk is dat dus om Lewis te zijn"
Ferrari heeft nog een 2019-spec motor gevondenDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:24:
En daar wordt Albon zonder DRS ingehaald door Vettel.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zo makkelijk is het dus om sneller te zijn dan bottas bedoel je?noo schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:24:
Russell denkt "zo makkelijk is dat dus om Lewis te zijn"
I have no special talent. I am only passionately curious.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:17
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bij de pitstop van coureur wisselen?DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:24:
En daar wordt Albon zonder DRS ingehaald door Vettel.
Ah ik mag aannemen dat volgende week de laatste race is voor Albon.
Russel gaat in ieder geval goed, 3e plek op het podium is eigenlijk wel een leuke battle nu.

erutangiS
Ik denk er gewoon nul grip was daar. Dan had hij 10km/uur moeten rijden.Tleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:25:
Maar uiteindelijk maakt Verstappen hier toch ook een fout? Hij wordt door niemand geraakt, blijft veel te hard door rijden en had zo te zien het grind niet verwacht?
Hij kan moeilijk door lec en per heenrijdenTleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:25:
Maar uiteindelijk maakt Verstappen hier toch ook een fout? Hij wordt door niemand geraakt, blijft veel te hard door rijden en had zo te zien het grind niet verwacht?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Yep en bewijst dat Bottas gewoon echt shit is, met recht een “number two”LAD93 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:25:
RUS gaat deze gewoon zo uitrijden
...
Zo. Genoeg geklaagd nu.
Balen dat Max er al uit is.
Die had nu al ver voor RUS gelegenExocet schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:26:
Hamilton is dus prima inwisselbaar
Dat kan altijd alleen wil je dat niet.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
...
Ach als Max dit had gedaan kreeg je die Senna quote over een race driver en gap enzoLZ86 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:23:
Maar LEC verpest voor de zoveelste keer de race voor anderen. Tijd voor een straf? Dit kan toch niet iedere keer zomaar
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat ben ik niet met je eens... Door te hard te rijden? Het is formule 1, de sport is zo hard mogelijk te rijden. Als er 2 pannenkoeken voor je lopen te prutsen kan jij daar toch niks aan doen?Tleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:25:
Je bedoelt dat bullshit excuus waar Senna later excuses voor heeft aangeboden?TommyGun schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:27:
[...]
Ach als Max dit had gedaan kreeg je die Senna quote over een race driver en gap enzo
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Off track, stof/zand op de baan en grind... Totaal geen grip. Gewoon domme pech.Tleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:25:
"When you grow up your heart dies"
Daar wel.Malfunctions schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:22:
[...]
Hij remt opzettelijk om uit de problemen te komen.
Dat Leclerc daar torpedeert kon hij ook niet weten.
Ik zei juist dat VER de problemen daarvoor wel aan het opzoeken was. Hij reed tweemaal een sandwich in en zat eenmaal bijna op een band van BOT.
In het grid kon je alleen rechtdoor glijdenTleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:25:
Ik had het idee dat hij op een bepaald moment nog gas bij gaf, omdat halverwege zijn manoeuvre ik nog dacht dat hij het ging halen.Vos schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:26:
[...]
Ik denk er gewoon nul grip was daar. Dan had hij 10km/uur moeten rijden.

En juist dat wordt dus regelmatig verbloemd door de topkwaliteit van de Mercedessen..
Zou jij niet een beetje extra geven om een bokaal op te halen?hoevenpe schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:27:
Dacht dat Toto has gezegd dat P6 voor Russell goed genoeg was?
Alsjeblieft niet... Dan nog liever Stoffel...Cowamundo schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:28:
Mag PER ajb in de RB rijden volgend seizoen?
[ Voor 6% gewijzigd door Illegal_Alien op 06-12-2020 18:29 ]
Als het alleen Leclerc was kon hij er wel omheen sturen, maar daar kwam ineens Perez achter vandaan gegleden waardoor hij niet meer verder naar rechts kon insturen.Tleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:25:
Misschien toch maar eens goed terug kijken.Tleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:27:
[...]
Hij had meer kunnen afremmen volgens mij en dan nog voor Leclerc langs gekund
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Marketing. Mercedes' berichten kun je niet serieus nemen.hoevenpe schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:27:
Dacht dat Toto has gezegd dat P6 voor Russell goed genoeg was?
...
Signature
Nog 72 ronden om er af te vliegen voor BOTQuad schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:28:
Einde p2 voor het WK voor Max.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Werkt echt SUPER, bedankt voor de tip jongensdreester schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:10:
[...]
Die moet je kopen in de Karmastore, die vind je bovenaan als je op je profielnaam klikt. Als je die hebt gehaald kun je de Tweakers Perfect Dark CSS instellen.
Ik gebruik 'Tweakers Perfect Dark' aangevuld met 'Addon voor Perfect Dark snippet'.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Waiting on the world to change
"When you grow up your heart dies"
per aspera ad astra
Als het zo doorgaat met 'm.. Hij verremd zich constant.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
We koeten niet vergeten dat Botas gewoon een zeer middelmatige rijder is met het beste materiaal tot z’n beschikking.Exocet schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:26:
Hamilton is dus prima inwisselbaar
Zet Verstappen, Vettel, Leclerc, Ricciardo, Sainz Russell en Norris in die auto en allen rijden beter dan Botas en zullen het Hamilton behoorlijk moeilijk maken danwel winnen.
Rosberg was een stuk beter dan Botas en dat zag je in 2024, 2015 en zeker 2016. Toen ging de strijd met Hamilton veel gelijkwaardiger op.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Idiocracy: it is real!
Verwijderd
En Bottas op Pnergens..pinda powerrr schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:29:
Ik hoop stiekem op een RUS - SAI - RIC podium
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
3e in WK, mischien inderdaad maar die stoel meenemen dan maar.sjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:30:
Het blijft balen voor VER. Maar aan de andere kant vond hij het ook een circuit van niks.
[ Voor 3% gewijzigd door OcGuru op 06-12-2020 18:31 ]
Bl44t
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja hij wordt roekeloos en wil zich bewijzen.. baalt als een stekker dat ie net werd gepiepeld én dat snotneus RUS eventjes hem komt laten zien hoe je moet rijdenQuad schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:30:
[...]
Als het zo doorgaat met 'm.. Hij verremd zich constant.

Als je zag hoe makkelijk SAI er voorbij ging, totaal geen verdediging.Pierre schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:30:
Denk dat als Bottas hier 2e wordt dan mag die zich wel even achter de oren krabben.
Waiting on the world to change
Dus of Rus is buitencatagorie net als Ham, of Bot's talent wordt gigantisch verbloemd door de Merc.
Nee liever niet zeg (ik vind Hulk sympathiekerCowamundo schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:28:
Olav doet meer vanaf de timing monitoren spieken dan vroeger, toen kreeg ie ook enkel info via het tv signaal endus kregen we commentaar wat bij de beelden paste.Heijmenberg99 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:30:
Ben ik de enige die Olaf hoort praten over de race en dan niet ziet waar hij het over heeft.
Hij deed het nooit zoveel beter dan z'n teamgenoot bij Williams, dus 'dat extra' wat bv Ver kan doen bij een RBR, deed een Rus niet bij Williams. Dit is gewoon 98% Mercedes, 2% Russel.Maarten_E schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:32:
Gat Rus>Bot 2.3 vergelijkbaar met het gat Ham>Bot meestal.
Dus of Rus is buitencatagorie net als Ham, of Bot's talent wordt gigantisch verbloemd door de Merc.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zestien.rwbk schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:33:
ben benieuw hoeveel coureurs er op een rondje worden gezet.
FIT komt langzaam aan zicht, daarna zal het wel snel gaanDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:31:
Waarom heeft Mercedes nog niet iedereen op een ronde gezet?
PSN: xMaurice93
Doet Bottas iets fout? Nee. Is het gewoon een enorme prutser? Jup.
Het was -volgens mij- ook pure armoede van Merc omdat er destijds niemand beschikbaar was na het onverwachte stoppen van Rosberg.pinda powerrr schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:32:
[...]
Als je zag hoe makkelijk SAI er voorbij ging, totaal geen verdediging.
Hij reed niet voor niets in Williams natuurlijk. Matige rijder bij een matig team.
En dus mag RUS wel winnen vandaag, no team orders todayDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:20:
Nou Bottas heeft nu ook die P2 in het kampioenschap wel binnen.
"Verstappen moest van de baan om beide wagens te vermijden, maar verkeek zich daarna op het gebrek aan grip in de grindbak en schoof ongelukkig de bandenmuur in naast Leclerc" (motorsport.com)
Is goed, blijf ik bij de fans van F1
...
Dealtje van Toto: RUS naar Merc voor een zakje geld, en BOT terug voor een appel en een eitje.PalingDrone schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:34:
[...]
En dus mag RUS wel winnen vandaag, no team orders today
- DaniëlWW2
- Niet online
Achter?DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
Wacht, Albon zit achter Norris die een nieuwe PU had en laatste startte. Wat?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verkeek zich? Kon geen kant op en dan kom je dus in het grind en klaarTleilaxu schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:34:
[...]
"Verstappen moest van de baan om beide wagens te vermijden, maar verkeek zich daarna op het gebrek aan grip in de grindbak en schoof ongelukkig de bandenmuur in naast Leclerc" (motorsport.com)
Die had een start met +9DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
PSN: xMaurice93
Hij is er net voorbijDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja gaat Albon eens iets inhalen he.
Norris zat op P10 ofzo bij de restartDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
Alleen als testrijder.Cowamundo schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:28:
In die tijd had Williams juist een kleine renaissance door de Mercedes motor. Het team was toen niet zo heel slecht, het werd pas slecht toen Bottas wegging.dawg schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:34:
[...]
Het was -volgens mij- ook pure armoede van Merc omdat er destijds niemand beschikbaar was na het onverwachte stoppen van Rosberg.
Hij reed niet voor niets in Williams natuurlijk. Matige rijder bij een matig team.
Jep.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
Wacht, Albon ... Wat?
Whatever.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.