[F1 2020] Race 14 GP van Turkije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste
Acties:
  • 76.038 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:04

Spotmatic

Ken sent me

SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:42:
[...]

Om vervolgens straks weer gewoon pole te pakken met z'n DAS opwarming, dat is gewoon meer wat tactisch indekken mocht het straks net niet lukken.
Het wordt gewoon weer een Mercedes 1-2. Geen twijfel mogelijk. Alleen Bottas kan nog roet in het eten gooien want die heeft toch wat minder ballen en minder racecraft dan een Lewis of een Verstappen. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

YakuzA schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:34:
[...]

Alles waardoor de Merc niet goed rijd is profit :Y)
Word een toppertje:
Lewis Hamilton says the enjoyment of Istanbul Park has been taken away by the new Formula 1 track surface that is "terrifying the whole way around".

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:52

pinda powerrr

Slow down...

Fastest lap incoming.....

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Ik moet toch eerlijk mijn woorden uit het vorige topic terugnemen. Ik weet dat we steeds boos worden als HAM zegt dat zijn banden op zijn, en daarna wel steeds fastest laps blijft zetten. Maar dat komt ook alleen maar doordat de auto steeds lichter wordt (van 100kg brandstof naar een paar kg) dus is het eigenlijk gewoon logisch. Ik zal er i.i.g. geen grapjes meer over maken of boos over worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Spotmatic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:10:
[...]

Ik moet toch eerlijk mijn woorden uit het vorige topic terugnemen. Ik weet dat we steeds boos worden als HAM zegt dat zijn banden op zijn, en daarna wel steeds fastest laps blijft zetten. Maar dat komt ook alleen maar doordat de auto steeds lichter wordt (van 100kg brandstof naar een paar kg) dus is het eigenlijk gewoon logisch. Ik zal er i.i.g. geen grapjes meer over maken of boos over worden. ;)
Nja dat, en ik kwam in het algemene topic een video tegen over precies dat verhaal van HAM en dat het te maken heeft met dat de vibraties oid vooral komen door een laagje rubber dat dan op het eind van zijn leven is. Als dat laagje weg is dan rijd hij als het ware op een nieuwe laag van een ander stuk in de band en als hij dat op temperatuur heeft kan HAM weer vlammen. Zoiets was het dacht ik

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 17:38
Maar dan klopt HAMs uitspraak dus simpelweg niet.
Nee, de tyres are niet gone, een laagje van de tires are gone.
Zeg dan "Tires arent working atm", lijkt mij ook duidelijker naar het team.
Tires are gone had hij in de laatste ronde op Silverstone, niet op ieder ander moment in een GP.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Martinspire schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:54:
Ze hadden bij F1 op donderdag moeten besuiten extra banden te geven, zodat ze wat meer konden rijden in deze trainingen om wat rubber erop te leggen.

Heel dom van de organisatie om geen races te organiseren na het asfalteren om de bovenste laag in te rollen...
Of wat NASCAR doet voordat een race begint en ze willen de andere lijnen laten "inrijden" vast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loSvTYUJdfxW2WhJqXnhFOBhJOY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c2XDiKvh8ypjYt4IaV6Ye7H4.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/p2mxf23tf1z51.jpg?width=640&height=316&crop=smart&auto=webp&s=d8343fd06874d7088536c85f70b671951e7cd3b3

er is een ploeg met schoonmaak auto´s bezig(geweest) om de baan schoon te poetsen
en volgens reddit zijn er nu verschillende auto´s op de baan om rondes te maken, zodat er wat rubber weer ligt

https://streamable.com/e6oxa9

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:27
basvn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:22:
[Afbeelding]

er is een ploeg met schoonmaak auto´s bezig(geweest) om de baan schoon te poetsen
en volgens reddit zijn er nu verschillende auto´s op de baan om rondes te maken, zodat er wat rubber weer ligt

[Streamable]
Jeetje wat amateuristisch :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

WTF. Zelfs mijn oma laat meer rubber achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EmuSatZXUAIyfx4?format=jpg&name=large

banden voor de rest van het weekend

enige afwijking: Russel
die heeft gereden op een setje softs

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:42
[Afbeelding]

[Streamable]
Toch mooi dat je zonder het te zien, kunt weten dat je de motor van McLaren op de achtergrond hoort :9

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Vettel en Verstappen maakte fp nog een beetje leuk zo te zien.

https://streamable.com/bvp920

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[Afbeelding]

[Streamable]
Hebben ze nu serieus eerst de baan schoongeveegd en gaan ze het nu "herstellen" met wat straatauto's die dus absoluut niet de racelijnen rijden, zeker omdat het donker is? :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

DoeEensGek schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:42:

[Video] https://streamable.com/bvp920
Gave beelden!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 17:38
DoeEensGek schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:42:

[Video] https://streamable.com/bvp920
Red Bull wanneer ze zien dat Vettel naast Max rijdt op dat rechte stuk:

Afbeeldingslocatie: https://dccoder.files.wordpress.com/2020/09/d0a8d-download.jpg

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

BlackMonkey schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:29:
Best bijzonder trouwens dat Albon juist nu redelijk lekker lijkt te gaan als je deze tweet leest:

[Twitter]

Juist Albon heeft met de RB altijd dit soort problemen. Gevalletje twee negatieven maakt een positieve?
Max ging na de 1e 30 minuten een andere achtervleugel monteren. Albon zal al de hele tijd met de diepere vleugel hebben gereden. Daarna was Max een stuk sneller (dan Albon). Natuurlijk rekening houdend met het aantal rondjes hitte in de banden. Albon was eerder op de baan in de 2e run (max moest dus die vleugel laten monteren).

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Spotmatic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:16:
[...]
WTF. Zelfs mijn oma laat meer rubber achter. ;)
Weet je zeker dat het rubber is? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:14
Ik vind het wel grappig hoe de coureurs aan het klagen zijn. Je bent toch onderdeel van het setje beste coureurs ter wereld?

Of de banden nou te hard zijn, de bochten te krap, de baan te smal, of de baan (al dan niet expres) te glad. Je moet het er maar mee doen. Niet zeiken maar rijden!

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:42:
[...]

Hebben ze nu serieus eerst de baan schoongeveegd en gaan ze het nu "herstellen" met wat straatauto's die dus absoluut niet de racelijnen rijden, zeker omdat het donker is? :')
Hij is niet geveegd. De toplaag is overnieuw geasfalteerd.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
pro_6or schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:01:
[...]

Hij is niet geveegd. De toplaag is overnieuw geasfalteerd.
Oh die is ook mooi. Begon het net wat beter te worden en dan gaan we helemaal terug naar af. De teams ook alle data kwijt en maar hopen dat het nu minder slecht is. :F
Maar dat gaat zo wel een kwalificatie en race worden zeg. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:08:
[...]

Oh die is ook mooi. Begon het net wat beter te worden en dan gaan we helemaal terug naar af. De teams ook alle data kwijt en maar hopen dat het nu minder slecht is. :F
Maar dat gaat zo wel een kwalificatie en race worden zeg. :P
Uhm... hij bedoelde voor fp1 is de baan nieuw geasfalteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Ah, zo.

Verkeerd begrepen. Ik las ook reacties die het hadden over schoongemaakt. Vandaar. De baan is inderdaad (alleen de toplaag) vlak voor het weekend overnieuw geasfalteerd.

Nu koud, wat vochtig, chemicaliën uit het asfalt. Spiegelglad.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pro_6or schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:18:
Ah, zo.

Verkeerd begrepen. Ik las ook reacties die het hadden over schoongemaakt. Vandaar. De baan is inderdaad (alleen de toplaag) vlak voor het weekend overnieuw geasfalteerd.

Nu koud, wat vochtig, chemicaliën uit het asfalt. Spiegelglad.
https://f1i.com/news/3899...istanbul-resurfacing.html

...
"What we did is our colleagues from the Turkish factory helped us to measure the tarmac, as soon as they finished the resurfacing of the circuit. We have a tarmac that is very smooth, both macro roughness, and micro roughness.

"We measured it again yesterday, slightly different numbers, but again, not an aggressive asphalt, like we used to know in Istanbul. Basically, our decision on the allocation was based on the circuit layout, the severity, Turn 8 and blah, blah, blah, but also on the type of tarmac.

"So, it is clear that now the selection is a bit too hard for this circuit.
"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Blijkbaar zijn er heel wat coureurs niet tevreden.

Ik wil even weten wat Verstappen te zeggen heeft, want die ging wel aardig. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ep2Uu2A5J0gS3ZgWEhHRAVL54J0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4yu4399Z2zG7VTFyzirA9FYm.jpg?f=fotoalbum_large

Ze schijnen dus de baan aan het in rijden te zijn met huur auto's. Vandaar de eerder genoemde Reddit post.

https://wtf1.com/post/roa...ry-and-increase-the-grip/

[ Voor 8% gewijzigd door Hugo op 13-11-2020 21:25 ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:12

vhal

ಠ_ಠ

caspervc schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:01:
Ik vind het wel grappig hoe de coureurs aan het klagen zijn. Je bent toch onderdeel van het setje beste coureurs ter wereld?

Of de banden nou te hard zijn, de bochten te krap, de baan te smal, of de baan (al dan niet expres) te glad. Je moet het er maar mee doen. Niet zeiken maar rijden!
Stelletje curlingcoureurs :+

Vroeger had je nog van die trainingsessies waar de stofwolken tijdens de eerste trainingen je om de oren vlogen. Maar dit maakt het ook wel amusant eigenlijk :)

Strava

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:14
Hugo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:24:
[Afbeelding]

Ze schijnen dus de baan aan het in rijden te zijn met huur auto's. Vandaar de eerder genoemde Reddit post.

Onder het kopje 'Don't be gentle, it's a rental?' ??? 8)7

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
[Afbeelding]

don't be gentle its a rental

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:36
[Afbeelding]

Dat kon er ook nog wel bij. Het zijn toch wel hybride auto’s? :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 17:27

Zorro

Z

U123456 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:42:
[...]
Dat kon er ook nog wel bij. Het zijn toch wel hybride auto’s? :)
Maar zitten er ook tüters op?

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

[Afbeelding]

Vraag me af of het werkt. Misschien dat de baan schoner wordt maar inrubberen moet je met F1/F2 doen. Volgens mij was het niet heel lang geleden dat ze klaagden over grip op een circuit nadat er Porsches tussen F1 sessies door hadden geraced. Het ene rubber is het andere rubber niet blijkbaar.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Vuvuzela schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:14:
[...]

Vraag me af of het werkt. Misschien dat de baan schoner wordt maar inrubberen moet je met F1/F2 doen. Volgens mij was het niet heel lang geleden dat ze klaagden over grip op een circuit nadat er Porsches tussen F1 sessies door hadden geraced. Het ene rubber is het andere rubber niet blijkbaar.
Straatauto's verliezen sowieso niet heel snel rubber. Niet zoals f1. Dan kun je nog beter de safety car rondjes laten rijden, die heeft er ook race-rubber onder liggen.

Maar ze hadden gewoon 1 of 2 races met gt-auto's of zo moeten doen, dan was het al een stuk minder. Het grote probleem is echter niet de racelijn, dat gaat na FP3 en Q1/2/3 wel beter, het gaat ook om het stuk ernaast zodat je nog inhaalacties kunt zien en iets zegt me dat andere lijnen straks amper gaat en je dus gewoon weinig inhaalacties zult zien.

FIA moet eens doorkrijgen dat je niet zomaar auto's op een verse baan kunt racen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BqdT-bM4XSbRTpmlEWf3sQhY2eA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PtoWoUu1Od2GxzoZZQIReKnR.jpg?f=fotoalbum_large

Net werd het programma voor 2021 bekend gemaakt. Maar wat betekent TBC? To Be Continued... En nog onbekend?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:36
AW_Bos schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:01:
[Afbeelding]

Net werd het programma voor 2021 bekend gemaakt. Maar wat betekent TBC? To Be Continued?
To Be Confirmed.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:05
[Afbeelding]

Net werd het programma voor 2021 bekend gemaakt. Maar wat betekent TBC? To Be Continued... En nog onbekend?
Die To be confirmed is dus uiteraard de GP van Vietnam, daar schijnt nu wat (politiek) gekonkel over te zijn waardoor die wellicht niet meer door gaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[Afbeelding]

To be canceled... 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik ben erachter waarom Albon even sneller leek. Verstappen had gewed dat hij bocht 8 flat out kon nemen met zijn ogen dicht. :+
YouTube: Which New Circuits Should Be On The 2021 F1 Calendar? Ft. Verstappen...
Kwam dit toevallig tegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:27:
Ik ben erachter waarom Albon even sneller leek. Verstappen had gewed dat hij bocht 8 flat out kon nemen met zijn ogen dicht. :+
YouTube: Which New Circuits Should Be On The 2021 F1 Calendar? Ft. Verstappen...
Kwam dit toevallig tegen. :P
Wat ik vanmiddag al aangaf. Albon reed tm halverwege FP2 met een diepere achtervleugel dan Max.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[Afbeelding]

Lol.. Ik dacht dat dat een geintje was bij F1 Café. :+ Naja, in de categorie “if it works, it ain’t stupid”. Maar eerst maar eens zien óf het werkt. Ik vond de trainingen wel geinig eigenlijk.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:53
Na de poging van gister avond kwam er regen..😂
https://twitter.com/alber.../1327485470457147392?s=21Afbeeldingslocatie: https://twitter.com/albertfabrega/status/1327485470457147392?s=21

Waarom kan ik geen tweet embedden..

[ Voor 31% gewijzigd door Tito129 op 14-11-2020 09:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
Het regent nu _o-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tito129 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:25:
Na de poging van gister avond kwam er regen..😂
https://twitter.com/alber.../1327485470457147392?s=21[Afbeelding]

Waarom kan ik geen tweet embedden..
Omdat je de embed tag niet gebruikt misschien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 12-09 11:23
En dan gaan we vandaag weer het normale verhaal zien.

De zandzakken komen van de MB af, waardoor die p1 en 2 zijn.
Dan max op 0.2 - 0.5 seconden daar van af en de rest volgt op 1 sec+.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:52

SuBBaSS

-has Ryzen

* SuBBaSS zit klaar voor de pirouette-party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SuBBaSS schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:50:
* SuBBaSS zit klaar voor de pirouette-party.
Als ze überhaupt gaan rijden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Het is een aardige gelijkbaan zo te zien.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, vooruitzicht voor vanmiddag is ook niet best

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:39
Duuuuuuus... een IJSbaan quali :'D. Hoeft maar iets kouder te worden, en dan is het ook echt een ijsbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:20

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ze maken wat rondjes op inters, maar tja fatsoenlijke tijden rijden zit er niet in vandaag. Ook met deze banden glibberen en glijden :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Misschien hebben we wel meer grip met regenbanden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:06:
Nou, op de inters alvast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:06:
Bottas lijkt echt de strijden met de auto rondom de bochten.

Het is een ijsbaan :'D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik typte dit en ik zag Bottas. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
Het zou toch een knaller zijn als dit de condities tijdens de race worden. Vraag me af of ze dan de boel annuleren.

Wat een zooitje. 😂

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:31
Wellicht al gepost, maar..

[Instagram: https://www.instagram.com/p/CHigJZpDu7R/]

Hulkenberg naar Red Bull comfirmed? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

need for speed Fast and furious Tokyo Turkije drift
Edit: meer koffie nodig :F

[ Voor 43% gewijzigd door TinusTegengas op 14-11-2020 10:12 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
talkatoo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:07:
Wellicht al gepost, maar..

[Embed]

Hulkenberg naar Red Bull comfirmed? :D
Of mogelijk een andere team? Denk dat Hulk's beste kans wel RB is.

I live in hope!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Leclerc tikte Ocon er even af. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Wel doordat Ocon Leclerc afsneed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik mis nu het Benny Hill muziekje onder de replays

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
SAINZ op Wets!

[ Voor 31% gewijzigd door Sir_Lion op 14-11-2020 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Neem aan dat we straks voor de beste drifter van de dag mogen stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:08
haha, heerlijk om te zien. Totaal geen grip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Prachtig al die pirouettes _/-\o_

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heerlijk zo'n ijsbaan. Dit wordt erg leuk met de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

De een na de andere glijdt er vanaf. Sainz gaat een poging doen met full wets.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max deed nog een rondje. :P

Ondertussen bij de rest. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Max the Rain Master.

Vraag me af waar HAM blijft. De andere Rain Master.

Of hebben we ook al grandmaster titel hier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Lekker glibberen en glijden... Heerlijk, nu komen de echte coureurs bovendrijven. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max bleef doorrijden omdat hij zijn banden al op temperatuur had. Maar hij pit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Ik vind dit wel hilarisch hoor :Y _O-

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 12-09 20:24
Dat beetje rubber op de baan zal dan wel weer wegspoelen, gaat een interessante kwali (en race) worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
Zie de start al voor me 😂. En dan allemaal met geblokkeerde wielen en onderstuurd turn 1 induiken 👍. Misschien een beetje zoals op SPA 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Zullen ze vanavond weer met auto's proberen de baan wat in te rubberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En daar kwam Hamilton en vrijwel meteen een spin. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Sir_Lion schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:13:
Max the Rain Master.

Vraag me af waar HAM blijft. De andere Rain Master.

Of hebben we ook al grandmaster titel hier?
Ham gaat ook niet zo hard op zijn full wets.

Ziet er wel natter uit nu.

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 14-11-2020 10:18 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De Mercedes heeft zeker teveel vermogen voor deze omstandigheden? Ze schijnen ook behoorlijke problemen te hebben om hun banden op temperatuur te krijgen en dat ondanks DAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik hoop niet dat ze kwalificatie hierom afblazen. Dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Misschien is kwalificatie ook zo. Net via Kvyat zijn radio. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Qualy lottery incoming als het weer zo blijft. Recept voor een toppertje morgen. d:)b

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
sjaool schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:19:
Ik hoop niet dat ze kwalificatie hierom afblazen. Dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn.
Als de Quali word afgeblazen, dan nemen ze de resultaten van FP3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

YakuzA schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:19:
Qualy lottery incoming als het weer zo blijft. Recept voor een toppertje morgen. d:)b
Nou als ik kijk wie er nu bovenaan staan valt de loterij wel mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

sjaool schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:19:
Verschil tussen rondetijd droog en nat is niet zo groot iig :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 12-09 19:28

Blokker_1999

Full steam ahead

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:19:
Misschien is kwalificatie ook zo. Net via Kvyat zijn radio. :*)
In dat geval verwacht ik dat ze quali uitstellen. Op deze baan is gewoon niet te rijden.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sir_Lion schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:20:
[...]

Als de Quali word afgeblazen, dan nemen ze de resultaten van Q3.
FP3 bedoel je neem ik aan. Als ze dat doen dan kunnen ze net zo goed gaan kwalificeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

sjaool schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:20:
[...]

Nou als ik kijk wie er nu bovenaan staan valt de loterij wel mee. :+
Ham op p20 :)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
DoeEensGek schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:11:
[...]

Neem aan dat we straks voor de beste drifter van de dag mogen stemmen.
Vote for Drifter of the day f1.com/vote :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Tjeedepee, zelfs als ze bijna stapvoets door de bochten gaan breken ze nog uit. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
sjaool schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:21:
[...]

FP3 bedoel je neem ik aan. Als ze dat doen dan kunnen ze net zo goed gaan kwalificeren.
Jah :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Blokker_1999 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:20:
[...]

In dat geval verwacht ik dat ze quali uitstellen. Op deze baan is gewoon niet te rijden.
Ik denk dat uitstellen niet veel gaat helpen. De weersomstandigheden blijven het hele weekend zo'n beetje zoals het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Voor 1 keer erg jammer dat ik de kwali niet live kan zien. Leclerc met een mooie drift. :D

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Iemand een idee hoe het zit met het brandstofverbruik in zulke condities?

Zit er genoeg in de tank om heel de race met wheelspin en regen te rijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik zou het wel mooi vinden, een kwalificatie met deze omstandigheden. Gaat er nu echt om wie zijn rechtervoet en stuurbewegingen het best onder controle heeft.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rene schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:22:

Ja, dat redden ze makkelijk. De topsnelheden worden in deze condities bij lange na niet gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Vettel mepte zichzelf net tegen zijn helm nadat hij een fout maakte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:52

pinda powerrr

Slow down...

sjaool schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:22:
[...]

Ik denk dat uitstellen niet veel gaat helpen. De weersomstandigheden blijven het hele weekend zo'n beetje zoals het nu is.
Dat is wel leuk nieuws, als we verrassingen willen, gaan we die dit weekend krijgen.

Nieuw circuit, nieuw asfalt, regen. Wat willen wij als kijkers nog meer?

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Rene schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:22:

Veel lager verbruik aangezien ze minder vol gas kunnen rijden

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:56
Sir_Lion schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:20:
[...]

Als de Quali word afgeblazen, dan nemen ze de resultaten van FP3.
HAM no time >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

pinda powerrr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:24:
[...]

Dat is wel leuk nieuws, als we verrassingen willen, gaan we die dit weekend krijgen.

Nieuw circuit, nieuw asfalt, regen. Wat willen wij als kijkers nog meer?
Pin mij er niet helemaal op vast maar trackweather.live heeft het over 44% kans op regen voor de raceday.en dat is nu 53% voor FP3 en de Q.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Heerlijk om te kijken dit

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.