*weg*
[Voor 94% gewijzigd door RoD op 15-11-2020 13:19]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[Voor 94% gewijzigd door RoD op 15-11-2020 13:19]
Dat ervaring vandaag toch wel een voordeel is
Is het we echt champagne?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Klopt, ik snapte dan ook niet dat Max steeds die laatste kerb meenam, waarom niet een tikje ruimer, auto rechtzetten en hoppaaaa... nu stuitert de auto elke keer als je op het gas wil en staat het stuur ook nog niet rechtuitd0s schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:09:
Qua wielspin viel ook op dat de rbr bij opkomen rechterstuk inferieur was. Perez (en later sainz) liep daar zo enorm weg steeds.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Gelukkig nog steeds gewoon netjes derde in kampioenschap. Domme fout. En door naar de volgende.Vuvuzela schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:14:
[...]
Mja ik dacht dat Max al verder was en zie dit wel als een afknapper eigenlijk. Doe je dit vaker dan is je status ook gewoon "kwijt".
HollowGamer schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:18:
[...]
Oh daar gaan we weer, misschien moeten jullie een eigen forum beginnen waar enkel positiviteit geldt.
I served in a company of heroes.
Wat is er mis met wat positiviteit? Er is al negativiteit genoeg in de wereld. Je kunt ook kritiek uiten door niet meteen in extremen te gaan. Dat is helemaal niet zo moeilijk.HollowGamer schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:18:
[...]
Oh daar gaan we weer, misschien moeten jullie een eigen forum beginnen waar enkel positiviteit geldt.
"When you grow up your heart dies"
Accuzuur.nlVuvuzela schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:18:
[...]
hij is een mod.. Misschien moet jij een eigen forum beginnen.
Volgens mij niet. In moslimlanden gebruiken ze toch rozenwater?Jasphur schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:18:
Is het we echt champagne?
EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.
En hoe vaak is vaker? Want recent heb ik hem niet op grote fouten betrapt.
Welk gedrag dan? En als het geen Messi is wie dan welHollowGamer schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:12:
[...]
Je noemt toevallig iemand met hetzelfde gedrag. Er zijn ook gewoon beter (voetbal)helden die je had kunnen noemen, en nee, dat is voor mij ook geen Messi.
Een fin die niet kan rally rijdenmajoh schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:18:
[...]
Gelukkig nog steeds gewoon netjes derde in kampioenschap. Domme fout. En door naar de volgende.
Als Verstappen het al kwijt is. Wat is Bottas dan?
Zonder die ongelukkige crash in Silverstone had ie er 8.MikeyMan schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:10:
[...]
Dat heeft er evengoed voor gezorgd dat ie niet 9 of 10 WKs heeft...
Alcohol is gewoon toegestaan in Turkije, voor zo ver ik weet. Er zijn wat regelingen rondom covid, maar consumptie is nog toegestaan. Niet genoeg geschud misschien.TheBrut3 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:20:
[...]
Volgens mij niet. In moslimlanden gebruiken ze toch rozenwater?
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Turkije is constitutioneel seculier.TheBrut3 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:20:
[...]
Volgens mij niet. In moslimlanden gebruiken ze toch rozenwater?
Denk het niet. Leek in ieder geval nergens op.
Max zal het direct zelf zeggen. Hij is eerlijk genoeg om het zelf direct te zeggen.SunriseBGN schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:21:
Durft Jack nu een kritische vraag aan Max te stellen?
Ik denk het niet
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hij stelt nooit vragen. Nooit opgevallen? Hij dropt statements...SunriseBGN schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:21:
Durft Jack nu een kritische vraag aan Max te stellen?
Ik denk het niet
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
En zonder opgeblazen motor in Japan in 2006 wellicht ook.Franco10 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:21:
[...]
Zonder die ongelukkige crash in Silverstone had ie er 8.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja dat bedacht ik mij na het posten ook. Kritisch statement dan of wordt het "wat een weertje..."?Gé Brander schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:22:
[...]
Hij stelt nooit vragen. Nooit opgevallen? Hij dropt statements...
Ergens ook wel slim, je geeft de coureur dan gewoon de ruimte om te reageren op een situatie zoals hij wil. Dat is prettiger voor de coureur en daardoor zijn ze ook meer genegen om meer perstijd aan je te besteden.Gé Brander schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:22:
[...]
Hij stelt nooit vragen. Nooit opgevallen? Hij dropt statements...
Had het niet beter kunnen verwoorden. F1 is meer dan alleen Verstappen en ondanks dat ik VER ook graag zie winnen moet je ook gewoon volwassen zijn en andere coureurs kunnen bewonderen als ze een goede prestatie neerzetten.wowly schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:22:
Omdat het vervelend is voor veel mensen als er de hele tijd frustratie wordt geponeerd. We kijken hier voor de sport. Als je niet kunt accepteren dat je kunt verliezen moet je niet beginnen (kijken)
Dus, houd je gezeik aub weg hier, wij vinden het ook jammer voor max, maar kunnen een goede race van ANDERE coureurs ook waarderen. Kijk eens naar Vettel, leclerc, Sainz en Perez. Stroll als het regent. Daar moet je ook van kunnen genieten.
Dus ja, ik blij blij met deze mod (actie) dank je wel daniel
Ah wacht, kleine verbetering. Hij spreekt statements uit als een vraag... 😂SunriseBGN schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:24:
[...]
Ja dat bedacht ik mij na het posten ook. Kritisch statement dan of wordt het "wat een weertje..."?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik denk gewoon:SunriseBGN schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:24:
[...]
Ja dat bedacht ik mij na het posten ook. Kritisch statement dan of wordt het "wat een weertje..."?
Ben benieuwd of hij dit weekend de zelfreflectie bezit hoor.Franco10 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:25:
Benieuwd of Jack kritische vragen durft te stellen aan Max. Wellicht niet eens nodig om hij zelf wel kritisch zal zijn over zichzelf.
Die viel door de mand?hjs schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:28:
Maar wat is er met Bottas gebeurd vandaag.
Maakt niet meer uit joh, de laatste races zijn in de zandbakJasphur schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:29:
Oh, en hoeveel inters/wets heeft Pirelli nog over na deze race van de voorraad die ze mee hadden?
Gespind bij de start en vervolgens niet door het veld kunnen komen.hjs schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:28:
Maar wat is er met Bottas gebeurd vandaag.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O, vast wel. Dat heeft hij al eerder laten zien. Dit weekend is gewoon slecht afgelopen. Wat nu als bijvoorbeeld de start wel goed was gegaan? Dan hadden die spins waarschijnlijk niet gebeurd. Maar achteraf kijk je de koe in de kont. Ervan leren, laten bezinken en door... Daarvoor is hij sportman genoeg gebleken in de afgelopen jaren...Saturnus schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:28:
[...]
Ben benieuwd of hij dit weekend de zelfreflectie bezit hoor.
Tilke !
How do you save a random generator ?
Nouja, dat was voor iedereen vandaag wel het geval, zie Max en Albon, of een van de vele andere mensen die achter een andere coureur vastzaten. Helaas niet een geweldige baan om in te halen als het nat is en je geen DRS hebt.Maarten_E schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:30:
[...]
Gespind bij de start en vervolgens niet door het veld kunnen komen.
Wat voor mij wel weer deels bewijst dat de Merc niet werkt in traffic, al zal de besluiteloosheid van Bottas ook niet helpen.
Lag dat ook niet gewoon aan het asfalt?enchion schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:31:
[...]
Tilke !
Ik vind het echt een heel leuke baan verder maar als je in de regen al bijna niet kan inhalen op 1 van de leukste Tilke banen dan weet je wel hoe het zit met zijn kennis/motivaties mbt een goede baan bouwen.
Ze hebben meerdere partijen op verschillende locaties liggen, dus meer dan voldoende neem ik aan.Jasphur schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:29:
Oh, en hoeveel inters/wets heeft Pirelli nog over na deze race van de voorraad die ze mee hadden?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Misschien een Honda ding? Max en wegkomen is vaker een issue.wowly schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:34:
Max reed n 1 weg.......goed idee? nee dus
[Voor 9% gewijzigd door Vos op 15-11-2020 13:35]
Testing, one, two ...
Met de Red Bull niet is nu wel gebleken. Maar goed, geen idee wie hem gezegd heeft om gewoon in de 1ste versnelling te starten.wowly schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:34:
Max reed n 1 weg.......goed idee? nee dus
Bottas terug naar Williams!
Ik weet wel zeker dat dit vanuit et team komt. ook voor Albon. Werkte echter niet lekkersjaool schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:35:
[...]
Met de Red Bull niet is nu wel gebleken. Maar goed, geen idee wie hem gezegd heeft om gewoon in de 1ste versnelling te starten.
Eigenlijk niet, het asfalt had de verschillen tussen de rijders alleen nog maar groter moeten maken dan alleen de regen.
How do you save a random generator ?
En de AT's?wowly schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:36:
[...]
Ik weet wel zeker dat dit vanuit et team komt. ook voor Albon. Werkte echter niet lekker
Op voorwaarde dat Russell dan naar Mercedes gaat.
Adjudant Bottas was gewoon al donuts aan het doen om het kampioenschap van Lewis te vieren. Niks mis mee.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Als hij de actie op Perez had gemaakt dan kwamen we superlatieven tekort. Er zit maar 1 letter verschil tussen hero en zero.hardware-lover schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:35:
Gewoon eens een k*t weekend voor Verstappen/RB, dat kan gebeuren. De frustratie sloeg toe na Q3 en is niet meer weggegaan, in overdrive na de mislukte inhaalpoging op Perez.
Was dat wel gelukt dan zou het heel anders hebben uitgepakt voor Verstappen, maar ja, as is verbrande turf.
Vermakelijke race, dat zonder twijfel, met een wat andere uitslag dan verwacht. Niet dat ik deze nog een keer ga bekijken 😏
Deze krijgt de titel in mijn archief; "(over)Driven, by Max Verstappen" 😱
Lewis Hamilton 🙏
Gek hè, hij wist van te voren dat ie een kakstart ging maken maar wist niet van te voren dat ie zo dicht achter PER ineens geen downforce meer had....DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:40:
[Streamable: 2020-11-15 13-37-30]https://streamable.com/2eeyjf
Max zijn interview bij Jack.
De Honda heeft gewoon veel teveel vermogen...DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:37:
Die Honda heeft gewoon een verschrikkelijk start probleem. De top starts die hij weleens bij de Renault had heeft hij nooit meer bij de Honda's.
Er is niet in de regen gereden vandaag, erg belangrijk verschil. De baan was dus behoorlijk snel aan het opdrogen op de racelijn. Dan wordt de racelijn ook veel sneller dan andere delen van de baan, en daardoor slijt het profiel van de wets/intermediates ook harder af waardoor ze buiten die lijn relatief minder grip hebben. Als je een inhaalactie wilt doen moet je van de racelijn af, en daar is het nog wel nat. Je hebt dus altijd een enorm nadeel en je bent vooral afhankelijk van fouten van je voorligger om erlangs te kunnen. Als het nou de hele tijd had geregend was de baan veel uniformer nat geweest en was er op de racelijn minder hard gereden, waardoor het makkelijker wordt om buiten de racelijn te rijden met behoorlijke snelheid, en dus inhaalacties makkelijker zijn.enchion schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:31:
[...]
Tilke !
Ik vind het echt een heel leuke baan verder maar als je in de regen al bijna niet kan inhalen op 1 van de leukste Tilke banen dan weet je wel hoe het zit met zijn kennis/motivaties mbt een goede baan bouwen.
Moet hij dan zeggen stupid stupid Max? Dat pakt ook niet al te best uit is al gebleken. Reken er maar op dat hij weet waar het fout is gegaan.Franco10 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:45:
Max zichtbaar onder invloed van emotie, ook de reden van deze race denk ik na Q3. Niet echt kritisch naar zichzelf toe. Leermomentje.
Niet kunnen omgaan met je eigen kritiek denk ik meer. Gewoon slecht verwerkt en te gierig dan. Neem ook mee dat de start gelijk mislukt.Franco10 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:45:
Max zichtbaar onder invloed van emotie, ook de reden van deze race denk ik na Q3. Niet echt kritisch naar zichzelf toe. Leermomentje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ligt, volgens mij, niet aan de ontwerpen van de circuits. Vind de meeste eigenlijk echt wel mooi en in andere series heb je wel leuke races. Ligt helemaal aan het ontwerp van de wagens dat ze niet kunnen inhalenenchion schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:31:
[...]
Tilke !
[Voor 7% gewijzigd door SideSwipe op 15-11-2020 13:59]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Normaal gesproken staan de nummer 2 en 3 ook andersom. Dus eigenlijk staan de vlaggen goed, maar het podium niet.SideSwipe schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:57:
[Afbeelding]
Oeps, er was iemand niet zo wakker... Was mij niet eens opgevallen
Ik dacht dat het gewoon flow-vi(e)s wasDaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:49:
Niet alleen was er totaal geen rubber, maar de baan was ook hartstikke vuil. Dat zag je tijdens de race wel. Na de race waren de auto's gewoon bedekt met een grijze laag.
Banden zijn zeker een probleem. Dit jaar nog wel meer dan vorige jaren door de 'onbekende' circuits. Volgens mij waren de banden in 2017 het beste en ging men over naar een andere samenstelling die Mercedes weer heel erg goed bleek te liggen. Het is aan de ene kant begrijpelijk dat er maar één banden leverancier is ivm veiligheid maar het zou mooi zijn als er ook daar competitie is.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:49:
Max heeft voor het eerst in ruim een jaar eens niet een geweldige race gereden. Zoals het bij Verstappen hoort is het dan meteen slecht want er zit daar geen gemiddelde stand in. En alsnog weet hij boven Albon te eindigen hé.
Maar het was eigenlijk een beschamend weekend in Turkije. Absoluut waardeloze baan die op het laatste moment nog even geasfalteerd was. Niet alleen was er totaal geen rubber, maar de baan was ook hartstikke vuil. Dat zag je tijdens de race wel. Na de race waren de auto's gewoon bedekt met een grijze laag.
Het werd qua grip ook erger door de regen en de Pirelli wegenbanden lieten ook weer eens zien gewoon slecht te zijn. Met die banden hoort het niet om alle het kunstmatige banden sparen of prestatieverbeteringstrucjes te gaan. Het gaat om op de baan te blijven zodat ze kunnen blijven racen. Je weet dat als het regent, het vaak kouder is en je problemen gaat krijgen met rem en bandentemperatuur. Nou, waarom hebben die dingen dan geen breed operating window? Neem alleen Stroll al. Moest pitten en is meteen aan gort gereden door een aantal auto's omdat hij zijn banden moest opwarmen. De ene na de ander schoot er voorbij.
Ik hoop echt dat Kees van de Grint er aandacht aan gaat besteden bij RTL GP, want het was beschamend hoe slecht dit eigenlijk ging. Dit is eigenlijk al sinds 2018 nu zo. De banden die we bijvoorbeeld in 2016 nog hadden, die werkte wel. Het is echt hoog tijd dat we naar 18 inch velgen gaan en hopelijk word het dan beter.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Die kan er niks aan doen maar is wel de man die jarenlang bij Bridgestone gewerkt heeft. Kees weet wel het een en ander van die sloffen af.Hippocampus schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:00:
@DaniëlWW2 Wat gaat Kees van de Grint er aan doen dan?![]()
Verder zijn de condities voor iedereen gelijk dus ik snap je frustratie niet.
[Voor 1% gewijzigd door sjaool op 15-11-2020 14:09. Reden: Pirelli > Bridgestone]
Bridgestone toch?sjaool schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:01:
[...]
Die kan er niks aan doen maar is wel de man die jarenlang bij Pirelli gewerkt heeft. Kees weet wel het een en ander van die sloffen af.
Ik vond het juist geweldig om een keer niet allemaal op rails en traction control rondjes te rijden.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:49:
Max heeft voor het eerst in ruim een jaar eens niet een geweldige race gereden. Zoals het bij Verstappen hoort is het dan meteen slecht want er zit daar geen gemiddelde stand in. En alsnog weet hij boven Albon te eindigen hé.
Maar het was eigenlijk een beschamend weekend in Turkije. Absoluut waardeloze baan die op het laatste moment nog even geasfalteerd was. Niet alleen was er totaal geen rubber, maar de baan was ook hartstikke vuil. Dat zag je tijdens de race wel. Na de race waren de auto's gewoon bedekt met een grijze laag.
Het werd qua grip ook erger door de regen en de Pirelli wegenbanden lieten ook weer eens zien gewoon slecht te zijn. Met die banden hoort het niet om alle het kunstmatige banden sparen of prestatieverbeteringstrucjes te gaan. Het gaat om op de baan te blijven zodat ze kunnen blijven racen. Je weet dat als het regent, het vaak kouder is en je problemen gaat krijgen met rem en bandentemperatuur. Nou, waarom hebben die dingen dan geen breed operating window? Neem alleen Stroll al. Moest pitten en is meteen aan gort gereden door een aantal auto's omdat hij zijn banden moest opwarmen. De ene na de ander schoot er voorbij.
Ik hoop echt dat Kees van de Grint er aandacht aan gaat besteden bij RTL GP, want het was beschamend hoe slecht dit eigenlijk ging. Dit is eigenlijk al sinds 2018 nu zo. De banden die we bijvoorbeeld in 2016 nog hadden, die werkte wel. Het is echt hoog tijd dat we naar 18 inch velgen gaan en hopelijk word het dan beter.
Maar het is een baan met nieuwe toplaag en dan ook nog met water erop, waarom dan klagen over de banden?sjaool schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:01:
[...]
Die kan er niks aan doen maar is wel de man die jarenlang bij Pirelli gewerkt heeft. Kees weet wel het een en ander van die sloffen af.
In 2018 werd het het een puinzooi. Toen kreeg je banden die zoveel blaren kregen en voor een paar races een dunner loopvlak. Voor 2019 en nu 2020 heb je alleen maar de banden met een dunner loopvlak gehad en die zijn zo slecht. Veel teams krijgen ze nauwelijks op temperatuur en ze raken ook snel oververhit. De regenbanden zijn volgens mij ook sinds 2018 niet of nauwelijks veranderd en die lijken veel te nauwe operationele windows te hebben. Inmiddels is het meer een bandenkampioenschap aan het worden dan een auto of coureur kampioenschap.Hugo schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:59:
[...]
Banen zijn zeker een probleem. Dit jaar nog wel meer dan vorige jaren door de 'onbekende' circuits. Volgens mij waren de banden in 2017 het beste en ging men over naar een andere samenstelling die Mercedes weer heel erg goed bleek te liggen. Het is aan de ene kant begrijpelijk dat er maar één banden leverancier is ivm veiligheid maar het zou mooi zijn als er ook daar competitie is.
[Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-11-2020 14:07]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En ze laten ook nog maar eens de helft zien, er volgt nog circa 30s aan Italiaans en Frans er na todat z'n engineer zegt : "Slow button on and Radio off "Bart-Willem schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:04:
Die onboard en boordradio van Leclerc!![]()
![]()
![]()
Ik voel een nieuwe meme aan komen.
Whoops, ja. Maar goed, hij weet wel het nodige van bandjes.
Vandaag hebben we de kwaliteit van Stroll gezien. Ik heb mijn eigen mening over hem. Jij de jouwe.R2D2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 06:55:
[...]
Tot aan 3 races terug reedt Stroll een heel solide seizoen voor een middenmoter, 2 mindere races en iedereen springt weer in de Olav Mol modus en begint weer de standaard teksten als “pay driver die alles te danken heeft aan zijn vader, heeft geen idee wat hij aan het doen is e.d.”. Russel waar iedereen zo vol van is en wat o zo’n goede coureur zou moeten zijn heeft meer blunders op zijn naam staan dit jaar 😉
Stroll heeft gister gewoon een verrekte goed rondje weten te rijden in de omstandigheden die voor iedereen gelijk waren.
Ik denk dat Stroll een paar ronden op kop mag, Verstappen zal wel slecht weg komen omdat hij op de vuile kant moet starten dus grip zal wel below zero zijn als het gas er op gaat.
Ik ben wel weer toe aan een gekke race dus wat mij betreft mag Stroll hem nog winnen ook, het kampioenschap is toch al klaar.
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details