Oke heel stom maar het zal wel aan mij liggen.
Ik wil eigenlijk heel simpel dat de volgende tijdvakken naar 15° sturen tenzij ik handmatig de temperatuur verhoog
Op deze manier moet er nog steeds bewust omgegaan worden met de thermostaat en staat ie weinig onnodig aan.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Onderstaand werkt niet want de temperatuur blijft stug op 20° staan. Ookal breekt er een nieuw tijdvak aan....
:strip_exif()/f/image/KyPL5dhrU9bWzNJJEBvzQyUc.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarnaast... Wil het product via Matter toevoegen aan mijn Google Home maar werkt niet. Niet via de qr-code en niet via de 11-cijferige koppelcode. Denk dan koppel ik mijn Tado-account maar ook dat werkt niet...
Och wat is de wereld toch geweldig met alle technologie...🥲
Denk dat ik mijn €60,- klokthermostaat maar weer terug moet hangen...
Ik wil eigenlijk heel simpel dat de volgende tijdvakken naar 15° sturen tenzij ik handmatig de temperatuur verhoog
- 00:00-01:00
- 01:00-02:00
- 02:00-20:00
- 20:00-21:00
- 21:00-22:00
- 22:00-23:00
- 23:00-00:00
Op deze manier moet er nog steeds bewust omgegaan worden met de thermostaat en staat ie weinig onnodig aan.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Onderstaand werkt niet want de temperatuur blijft stug op 20° staan. Ookal breekt er een nieuw tijdvak aan....
:strip_exif()/f/image/KyPL5dhrU9bWzNJJEBvzQyUc.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarnaast... Wil het product via Matter toevoegen aan mijn Google Home maar werkt niet. Niet via de qr-code en niet via de 11-cijferige koppelcode. Denk dan koppel ik mijn Tado-account maar ook dat werkt niet...
Och wat is de wereld toch geweldig met alle technologie...🥲
Denk dat ik mijn €60,- klokthermostaat maar weer terug moet hangen...
[ Voor 36% gewijzigd door Errieseeka op 03-12-2024 20:31 ]