Ja maar ze hebben de v3+ gebruikers wel echt laten zitten, al jaren vragen om een betere bridge en de enige oplossing is gewoon een heel nieuw systeem aanschaffen.
amphora schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 14:39:
[...]
Vanuit Tado snap ik dit wel, het is een heel ander draadloos protocol, om die met het oude systeem samen te laten werken zou het (nog) duurder maken en/of foutgevoeliger. Ik zie mezelf overigens ook niet upgraden