jimmy87 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:45:
[...]


Mag ik hieruit opmaken, niet voor de v3+? Ik heb een betaald account dus daar geld het zoiezo voor denk ik.
Voor V3+ en X klanten is de feature natuurlijk ook aanwezig. En het mooie is: Je deelt je subscription status met de andere accounts (dus je hoeft niet meerdere keren een abonnement te nemen).

  • just4testing
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19:58
Ik merk sinds enkele weken dat mijn OpenHAB tado add-on rond 23:00 uur offline gaat.

Om 01::00 is hij weer online. Het lijkt of de API limit actief wordt.

Ik heb echter een volledig Auto-assist abonnement, dus de limiet zou niet van toepassing moeten zijn.

Zijn er meer tweakers die dit gemerkt hebben?
Pagina: 1 ... 70 71 Laatste