Voor V3+ en X klanten is de feature natuurlijk ook aanwezig. En het mooie is: Je deelt je subscription status met de andere accounts (dus je hoeft niet meerdere keren een abonnement te nemen).jimmy87 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:45:
[...]
Mag ik hieruit opmaken, niet voor de v3+? Ik heb een betaald account dus daar geld het zoiezo voor denk ik.
- tado
- Registratie: Februari 2016
- Niet online
Bedrijfsaccount tado
- Slimme thermostaat
- Duracell
- Tado
- Bediening
- Tado Slimme Radiatorknop
- Tado Slimme Radiatorknop V3+ (Starterskit)
- Tado Slimme Thermostaat V3+
- Duracell Plus Power Alkaline AA-batterijen - 12 stuks
- Tado Smart Thermostat Multi-zone (uitbreiding)
- Tado Extension Box
- Tado Smart Thermostat
- Tado Airco Controller
- Tado Slimme Thermostaat V3
- Thermostaten
- Smarthome-accessoires
- Camera-accessoires
Ik merk sinds enkele weken dat mijn OpenHAB tado add-on rond 23:00 uur offline gaat.
Om 01::00 is hij weer online. Het lijkt of de API limit actief wordt.
Ik heb echter een volledig Auto-assist abonnement, dus de limiet zou niet van toepassing moeten zijn.
Zijn er meer tweakers die dit gemerkt hebben?
Om 01::00 is hij weer online. Het lijkt of de API limit actief wordt.
Ik heb echter een volledig Auto-assist abonnement, dus de limiet zou niet van toepassing moeten zijn.
Zijn er meer tweakers die dit gemerkt hebben?