Hoi! Ik heb de Tado thermostaat met radiatorknoppen, dat werkt uitstekend.
Sinds kort heb ik airconditioning in huis en ik twijfel of ik ook de Tado airconditioning wil kopen. Ik kon nergens vinden wat het antwoord is op deze vragen:
Groeten uit Spanje
Sinds kort heb ik airconditioning in huis en ik twijfel of ik ook de Tado airconditioning wil kopen. Ik kon nergens vinden wat het antwoord is op deze vragen:
- Als ik een schema instel om te koelen (in de zomer) naar bijvoorbeeld 22 graden tussen 15:00 en 20:00, zet de Tado dan alleen de airco aan als het warmer is dan 22 graden tussen die uren? Stel het blijft de hele dag onder 21 binnen, wordt dan de airco niet aangezet? Of gaat de airco aan omdat het schema zegt dat ‘ie tussen 15 en 20 uur aan moet staan?
- Laat Tado de airco de hele tijd van het schema aan staan? Of zet ‘ie de airco iedere keer uit als de temperatuur tot 22 graden is gebracht? De airco aanlaten is veel energie efficiënter dan meerdere keren de airco aan en uit te zetten. Maar misschien merkt Tado dat de temperatuur niet meer oploopt zonder airco, dus kan ‘ie de airco uitschakelen?
Groeten uit Spanje