tado werkt exact zo:KingFox schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:43:
[...]
Ik kan enkel aanraden om het te melden bij support en eventueel op hun community page: https://community.tado.co...ndividuele-kamer-opwarmen
Tado moet hun software fixen. Een kamer vraagt warmte -> alle andere kamers moeten dicht, ketel moet aan zodat de ene kamer verwarmt.
@tado Kijken jullie even mee? Support laat me in cirkels draaien. Antwoorden zoals "Kunt u eerst a.u.b. de installatie-instructies voor de Slimme Thermostaat via de app volgen en voltooien zodat alles correct is bedraad en geconfigureerd" helpen me echt niet verder. Er is een duidelijk (software)probleem voor velen. Het zou fijn zijn mocht dit probleem ook effectief opgenomen worden. Tado werkte goed, maar met de huidige onbetrouwbaarheid is het echt moeilijk werken.
Een kamer vraagt warmte -> alle andere kamers moeten dicht, ketel moet aan zodat de ene kamer verwarmt.
Als het niet zo werkt, is er iets mis.
Eerst testen of de ketel uberhaupt nog werkt, zet alle kamers op 25 graden voor 30 minuten. Gaan alle kamers aan (ook de radiatoren).
Daarna kamer voor kamer testen.
Misschien is er een radio probleem vanaf die slimme knop naar de bridge, dan kan het zijn dat de warmtevraag niet doorkomt.
Er zijn zeer veel mogelijkheden waarom het niet werkt zoals hierboven beschreven.

:strip_exif()/f/image/Rrhzpp2vi3RxLUEScfJPc24D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u0jj1iQ5tEuGlYafbLH68wPs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RrlalfIMg3pYbXhy7bHKQqiA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e8sh44Zbwbj4kAbfohUg1DTn.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5NfjvJikeOaZctSmdCb3ZtiR.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/BBDEa6bH8Es3n2EjtrXLDbZB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AF7jj1ViG95d7sRcopne9CXH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XZqwoBCelBaIrKAu4QTPS0kK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JKEQ5fhEWuG72MQUQlC5Lx4s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1MlvABXXpnGVzd8meCgylIW7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fUCdpcO5afs07rR4yyXeW1oh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d3KwW8BR5Ko7ouE8G4GFXObn.jpg?f=fotoalbum_large)