Open raam daar doe ik ook niets mee.BGFG schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 20:09:
[...]
Zo is het. Ik krijg trouwens keurig een melding dat we buitenshuis zijn met de vraag of we de verwarming uit willen zetten, dus eigenlijk gaat dat al prima. In HomeKit kan het idd ook. Daarvoor heb ik dus geen € 25,- per jaar over. Ook die open raam toestand zegt me niet zoveel als ik jullie ervaringen zo hoor…..
Geofencing is voor mij het belangrijkste argument om de Tado te hebben. Ik heb er voor mijn model 2 bridge een eenmalig bedrag voor betaald. Was iets van 15 euro in de aanbieding. Ik heb laatst voor iemand met een onregelmatig ook nog een kunnen vinden.
Ik weet soms 's morgens niet waar ik 's avonds slaap.
Afgelopen twee weken was ik in Leeuwarden, Rotterdam, Zwijndrecht, Trier en (kort) in Luik.
Daar kan geen schema tegen op.
Ik heb dan ook helemaal geen zin om na te moeten denken of op meldingen van mijn telefoon te moeten reageren met de vraag of ik mijn kachel wel of niet aan moet zetten.
Maar als je een vast ritme hebt waarin duidelijk is wie er wanneer thuis is is dat prima met een schema te doen. En als je het dan 1 of 2 keer per jaar vergeet aan te passen is er weinig aan de hand.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato