Yep, hier ook de mail gehad.
Heb het idee dat ze de strategie van alleen maar groeien in aantal klanten nu proberen om te zetten naar daadwerkelijk gebruik.
Maakt het voor mij in ieder geval weer wat interessanter om te gaan te gebruiken.
Let wel op dat niet op alle transacties meetellen voor de minimale uitgaven per maand van 500 euro :
ATM withdrawals, bank transfers, direct debit, account fees, top-ups, currency exchanges, crypto and trading transactions, quasi-cash, gambling and lottery purchases aren’t eligible and don’t count towards the €500.
En sommige transacties geven geen cashback:
Cashback applies only to qualifying in-store or online card purchases. Direct deposits and ATM withdrawals aren’t eligible for cashback.
Ik maak hieruit op dat alle transacties, behalve geld storten en geld opnemen, in aanmerking komen voor cashback.
Het zou me echter niet verbazen dat het uitzonderingslijstje dat meetelt voor de 500 euro minimum per maand, ook geld voor de cashback.... ben benieuwd of Paypal transacties wel meetellen.
voor Standard is de cashback gelimiteerd tot 20 euro per maand en alleen op transacties van 2,50 euro of meer.
Voor Prime is de cashback gelimiteerd tot 100 euro per maand en alleen op transacties van 0,50 euro of meer.