Acties:
  • 0Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-06 09:42
U123456 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:14:
Als je 150 EUR gespaard hebt, dan is het over. Tenzij je weer nieuwe klanten werft voor VIvid Money.
Zie hier: https://mobile-static-pro...ney/en-de/super-deals.pdf
Moet je, om extra dagen toegang te krijgen, iemand hebben referred voordat je toegang tot superdeals verloopt? Ik vind dat niet terug in de pdf.

[Voor 4% gewijzigd door tobitronics op 10-05-2021 11:18]

• Glup
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Na de nieuwe update is het mij met list en bedrog gelukt een crypto pocket aan te maken.
Dat lukte doordat vermoedelijk door de update mij opnieuw werd gevraagd vanuit welk land ik wil investeren. Duitsland icm een online belastingnummer generator lukte niet, maar de Portugese wel :Y

Naast Bitcoin zijn dit de crypto's:

Helaas geen aandelen nog. Merkwaardig ook want als nou iets onveilig is tov aandelen dan zijn het wel crypto's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-06 17:11
Als rekening houder bij Vivid valt mij op dat ik zowel op mijn privé en ook zakelijke telefoon (snel en onafhankelijk van elkaar) kan inloggen in de Vivid app van de twee telefoons.
Menig Vivider zal ook wel een rekening bij N26 en/of Revolut hebben maar dat is steeds een gedoe en moet je sms codes en e-mails gebruiken om van de ene dan de andere telefoon te gebruiken en dan pas in de N26/Revolut app kan komen.

Weet iemand waarom dat bij Vivid zo soepel loopt als je van telefoon verandert en ook direct in kunt loggen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:18
Datisraar schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:52:
Als rekening houder bij Vivid valt mij op dat ik zowel op mijn privé en ook zakelijke telefoon (snel en onafhankelijk van elkaar) kan inloggen in de Vivid app van de twee telefoons.
Menig Vivider zal ook wel een rekening bij N26 en/of Revolut hebben maar dat is steeds een gedoe en moet je sms codes en e-mails gebruiken om van de ene dan de andere telefoon te gebruiken en dan pas in de N26/Revolut app kan komen.

Weet iemand waarom dat bij Vivid zo soepel loopt als je van telefoon verandert en ook direct in kunt loggen?
Vivid heeft klaarblijkelijk voor een ander beleid gekozen hierin, wat mogelijk niet zonder risico is voor zowel de klant als ook Vivid m.b.t. wet en regelgeving.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Datisraar
JohanNL schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:11:
[...]

Vivid heeft klaarblijkelijk voor een ander beleid gekozen hierin, wat mogelijk niet zonder risico is voor zowel de klant als ook Vivid m.b.t. wet en regelgeving.
Het opvallende is dat reguliere, Europese banken dat ook net als Vivid hebben. Maar N26, Revolut, Monese etc denken dan aan extra beveiliging te doen omdat zij Fin tech banken zijn? Ik weet het is een luxe probleem met 2 telefoons, maar in ieder geval handig bij Vivid om snel in hun app overal in te loggen. Bij N26 moet ik altijd eerst weer de andere telefoon pakken om inlog te accorderen. Overigens bij Fin tech Bunq kan ik wel tegelijk inloggen in apps net als de gevestigde banken.

[Voor 37% gewijzigd door Datisraar op 21-05-2021 16:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 01:05
In het scenario dat ik mijn Pocket deel (opgeladen) en mijn ouders uitnodig voor mijn pocket. Vervolgens de virtuele kaart van hun aan die gedeelde pocket koppel en vanuit hun Vivid account aankopen doe.

Krijgen zij dan Super Deals cashback, ik, of komt het helemaal niet in aanmerking?

Normaliter bestel ik vanuit mijn account en krijg prima cashback. Echter is het limiet nu 50 eur per uitnodiging dus wil ik de aankoop in 4 delen splitten. Als dat kan vanuit een pocket is het makkelijker dan als ik naar alle vier de accounts apart moet overmaken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:58
Hello eggda,

We have great news! Your Stock Bonus is waiting for you! Simply open your Vivid app and get up to €100 as stock in a top listed company, all completely free.

Just make sure you have the latest version of the Vivid App (v1.41 or higher) installed. Launch the App and accept the offer from the Main screen.

That’s it, your bonus should be available in the Stock Rewards pocket! This promotion is absolutely free, no strings attached. We’re just nice like that.

This is also a great chance to get back into Vivid Invest. With us, you can invest completely commission-free into over 2,000 stocks and ETFs, starting with as little as €0.01. Now that you have your stock bonus, why not give our fantastic catalogue a try?
Begrijp het niet helemaal, maar er staat wel opeens een 'stock reward' van 17 euro...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 04-06 13:24
Kreeg ook de email maar niks te zien in de app

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-06 19:10
Sinds gisteren ook een nieuwe klant van Vivid, ben wat dingen aan het proberen om te zien hoe het bevalt. Revolut en Vivid spraken me het meeste aan, eerst maar Vivid gekozen omdat ik wat meer vertrouwen heb in een Duitse firma.

Ga het voornamelijk voor de dagelijkse uitgaven/aankopen/online aankopen en wanneer we weer een beetje op reis kunnen gebruiken.Lijkt me fijn om samen een 'vakantiepocket' te hebben voor de uitgaven onderweg om die met mijn vriendin te kunnen gebruiken.

Weet nog niet of de premium interessant gaat zijn (tenzij je € 10,00 of meer Cashback per maand bij elkaar kunt sprokkelen). Maar ik kan premium tot sept uitproberen, dus we gaan het zien.

Account regelen was redelijk simpel, gezien ik vloeiend Duits spreek was het makkelijk met de Duitssprekende medewerker, iig alles in 1 keer gelukt.

[Voor 3% gewijzigd door Vildhjarta op 03-06-2021 16:53]

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:00
oohh schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:56:
Ik ben al twee maanden bezig om door het aanmeldingsproces te komen. Bij het instellen van het wachtwoord gaat het mis. De klantenservice geeft aan dat ze op de hoogte zijn van het probleem, maar vervolgens hoor ik niks meer van hen. App herstarten of verwijderen helpt helaas niet. Zijn er anderen met hetzelfde probleem?

[Afbeelding]
Meer dan een halfjaar na aanmelden heb ik eindelijk een rekening bij Vivid. Voor de klantenservice hoef je niet naar Vivid te gaan; ze reageren niet of traag en kregen het niet voor elkaar om mijn account te openen. Ze konden zelfs niet mijn gegevens volledig verwijderen…

Nu maar eens kijken of ik die EUR 50 aanmeldbonus nog kan krijgen ;)

• Datisraar
Vivid is inderdaad erg traag in de email reactie. Een week geleden gevraagd of en zo ja wanneer het voeden van je rekening, uitgebreid wordt met bijvoorbeeld een debit of creditcard top up. Maar nog steeds geen reactie.......

Update 14-06, en ter info: na een rappel e-mail, eindelijk bericht gehad (nee, voorlopig is een top up alleen met een IBAN overschrijving).

[Voor 97% gewijzigd door Datisraar op 15-06-2021 12:55]

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• Vildhjarta
Nice. Crypto pocket werkt nu ook op een Nederlands account :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:40
Inmiddels staat de procedure om het Vivid Money account op te heffen in de help section van de site:
How do I leave Vivid?
You can leave Vivid and close your account by closing each pocket. To do so, follow these steps:
1. Make sure that your balance is 0. If you have a positive balance, we will remind you to transfer your money to another account. If you have a negative balance, we will ask you to top up the necessary amount. Check here why the balance might be negative.
2. Delete your Pockets by following these steps: select the pocket > tap on the settings icon (top right) > tap "Delete Pocket" at the bottom of the page and then confirm the deletion.
3. Freeze and then delete your active cards.
4. If you have an Invest Pocket without any funds, you can also delete it by tapping on it. Scroll down, select “Settings” and then “Delete pocket”.
5. If you have an open Crypto Pocket, make sure that your balance is less than €0,01 and proceed as follows: scroll down, tap on “Settings” and then “Delete pocket”.
Once you delete the Main Pocket, your account will be closed and the access will be revoked right away. Please note that if you made a card payment recently, it can take up to 45 days for you to be able to delete the Main Pocket and close your account.
https://help.vivid.money/...2576-how-do-i-leave-vivid

• Vildhjarta
Binennkort voor Prime wat extra's (waarvan ik de top-up- gehoopt had bij de free version).

https://twitter.com/vivid_en/status/1418533922137333761?s=20]

Blijf het jammer vinden dat die Superdeals niet gewoon gelden voor het Premium Account.

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:10
Vildhjarta schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:26:
Binennkort voor Prime wat extra's (waarvan ik de top-up- gehoopt had bij de free version).

https://twitter.com/vivid_en/status/1418533922137333761?s=20]

Blijf het jammer vinden dat die Superdeals niet gewoon gelden voor het Premium Account.
Ik heb er een mail over gehad. Inderdaad jammer dat de super deals niet gelden voor Prime. Ik ben benieuwd wat ze gaan bieden. Alleen ga ik er vanuit dat het niet genoeg is om mij over de streep te trekken.

• Vildhjarta
glatuin schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:30:
[...]

Ik heb er een mail over gehad. Inderdaad jammer dat de super deals niet gelden voor Prime. Ik ben benieuwd wat ze gaan bieden. Alleen ga ik er vanuit dat het niet genoeg is om mij over de streep te trekken.
Yes same here. ben verder prima tevreden op de instant top-up optie na, die vind ik echter geen € 9,90 per maand waard.

• glatuin
Vildhjarta schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:49:
[...]

Yes same here. ben verder prima tevreden op de instant top-up optie na, die vind ik echter geen € 9,90 per maand waard.
Nee daarvoor hebben wij Nederlanders teveel andere opties :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Datisraar
glatuin schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:10:
[...]

Nee daarvoor hebben wij Nederlanders teveel andere opties :)
Je hebt bij Vivid nu wel ‘safe connect’ zie ik. Bij een aantal Europese banken aangesloten, waaronder ING en Revolut. Je voert vanuit je Vivid het IBAN nummer in van bijvoorbeeld ING en wordt er verbinding gemaakt met de andere bank. Zou dat een soort Instant Payment top up zijn van je Vivid bankrekening? Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, iemand al wel hier?

• Vildhjarta
Datisraar schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:34:
[...]

Je hebt bij Vivid nu wel ‘safe connect’ zie ik. Bij een aantal Europese banken aangesloten, waaronder ING en Revolut. Je voert vanuit je Vivid het IBAN nummer in van bijvoorbeeld ING en wordt er verbinding gemaakt met de andere bank. Zou dat een soort Instant Payment top up zijn van je Vivid bankrekening? Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, iemand al wel hier?
Geen Rabobank in de lijst helaas

• Datisraar
Safe connect om je rekening te voeden bij Vivid, heb ik net geprobeerd met Revolut. Het voegt met Revolut in ieder geval eigenlijk niets toe, deze functie. Je initieert vanuit de apps een gewone Sepa overboeking die 1 a 2 werkdagen duurt voordat het bijgeboekt is. Kan je net zo goed zelf vanuit Revolut een overboeking doen naar Vivid.
Een overboeking vanuit Revolut naar ABN amro staat binnen 10 seconden op je rekening. Okay, Vivid doet nog niet mee met de Europese Instant Payment overboekingen, maar wat nu het voordeel is van Vivid en Safe connect, zeg het maar….

[Voor 26% gewijzigd door Datisraar op 24-07-2021 09:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Datisraar
Reactie inzake Safe connect: Thanks for being a Vivid customer. My name is Fausto and I'm happy to help you today.

The only advantage is that your IBAN is added once and it will be saved for future top-ups. The execution time of the transfer remains the same: up to 2 working days.

Feel free to ask any further question at any time. Thanks for your patience and have a nice day.

Your Vivid Team 💜

[Voor 3% gewijzigd door Datisraar op 25-07-2021 17:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• U123456
Instant Top Up: Top up your Vivid account by Card, Apple Pay, or Google Pay.
This is simple and instant. If you want to use this method, follow these steps:
Select “Link your card”, “Apple Pay” or “Google Pay”.
Confirm the amount of your top up.

For the first top up using this feature there is a €100 minimum and €1000 maximum limit regardless of your plan (Standard or Prime). Then, the minimum amount of the top up is €100.
Our Standard users can top up their accounts up to a total of €200 per month and Prime users up to a total of €1000 per month.
(The month is calculated by the start date of your current plan - you can check this by clicking on your profile and then “plans”)
https://help.vivid.money/...w-can-i-top-up-my-account

• Datisraar
Inmiddels heb ik een directe top up met een creditcard gedaan voor mijn Vivid rekening. Is inderdaad zonder kosten en het geld staat binnen een paar seconden op je rekening. Als ik bij ICS geld wil overboeken of wil opnemen van mijn creditcard, is dat 2,5 tot 4% opname kosten, fijn dat het bij Vivid kosteloos is.

• Vildhjarta
Jammer dat de instant top-up voor free begrenst is tot € 200,00 per maand. Maar iig fijn dat het werkt!

• Vildhjarta
Hold up! Met Rabobank werkt het dus niet lol jammer

• AllInOneNerd
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-11-2021
Ik doe het direct vanaf Revolut maar je zou ook eerst je revolut kunnen topuppen (wat ook met meastro kan) en dan met revolut je vivid opladen

Vond je de opmerking van mij of iemand relevant of heeft het je geholpen? Laat een duimpje achter als teken van waardering.

• glatuin
Zo belangrijk vind ik het niet echter vind het erg vreemd dat ik de Mastercard top up optie niet kan vinden in de app. Ik ben wel up to date met de app.

• Datisraar
Vildhjarta schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 22:20:
Hold up! Met Rabobank werkt het dus niet lol jammer
Ja, inderdaad! Probeerde ook een top up met Maestro met Rabo en ABN pas maar lukte niet. Had het lange creditcard achtige nummer ingevoerd op die passen , maar helaas. Je hebt dus echt een Visa of MasterCard nodig voor de Vivid top up.

• AllInOneNerd
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-11-2021
Vivid begint met afschalen SuperDeals:
We’d like to inform you about some changes coming to the Super Deals referral programme.

From August 9, in order to get access to Super Deals you will need to share your referral link with friends and wait until they make their first purchases of €20 or more with Vivid. After that, you will both receive your referral bonuses and up to €50 cashback in Super Deals.

Vond je de opmerking van mij of iemand relevant of heeft het je geholpen? Laat een duimpje achter als teken van waardering.

• glatuin
AllInOneNerd schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:32:
Vivid begint met afschalen SuperDeals:

[...]
Heel logisch het kost Vivid alleen maar geld. Ze hebben nu wel heel veel klanten gekregen. Echter vraag ik me af of al die nieuwe klanten veel gaan opleveren.

• Datisraar
Met al die fintechs en neo banken is snelle reactie uiteraard van groot belang als er wat is of speelt. Ik had op deze zondagmiddag iemand van Vivid nodig en kreeg al na een uur en een kwartier via de e-mail al een reactie en hulp. Grote klasse van deze neo bank, dat je ook in het weekend snel geholpen wordt.

• 4myra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03 14:07
Kan iemand me uitleggen waarom ik Vivid Bank moet nemen ipv N26?

Ik heb N26 al 3 jaar naar volle tevredenheid. En wel om de volgende redenen die voor mij belangrijk zijn:

1) voor de vaste lasten en incasso's om dit overzichtelijk te houden.

2) ik maak geld over in vreemde valuta. Kan ik niet met Vivid Bank. Wisselkoers is net zo gunstig als transferwise

3) Voor online winkelen [wel of niet gekoppeld met Paypal] of in de winkel in het buitenland gebruik ik N26 ook regelmatig. De wisselkoers conversie is gunstiger dan Vivid Bank, geen rare fratsen met extra opslag in het weekend.

4) als ik geld op mijn N26 rekening wilt toevoegen, geen gedoe met Ideal of via een credit card. Gewoon met mijn ABN Amro app overmaken en het geld is direct [via sepa instant pay] binnen, en niet pas de volgende dag.

• Datisraar
4myra schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:59:
Kan iemand me uitleggen waarom ik Vivid Bank moet nemen ipv N26?

Ik heb N26 al 3 jaar naar volle tevredenheid. En wel om de volgende redenen die voor mij belangrijk zijn:

1) voor de vaste lasten en incasso's om dit overzichtelijk te houden.

2) ik maak geld over in vreemde valuta. Kan ik niet met Vivid Bank. Wisselkoers is net zo gunstig als transferwise

3) Voor online winkelen [wel of niet gekoppeld met Paypal] of in de winkel in het buitenland gebruik ik N26 ook regelmatig. De wisselkoers conversie is gunstiger dan Vivid Bank, geen rare fratsen met extra opslag in het weekend.

4) als ik geld op mijn N26 rekening wilt toevoegen, geen gedoe met Ideal of via een credit card. Gewoon met mijn ABN Amro app overmaken en het geld is direct [via sepa instant pay] binnen, en niet pas de volgende dag.
Ik heb N26 én Vivid, allebei.
Allereerst, niets ‘moet’. Je schrijft dat je prima tevreden bent met N26, vooral aan blijven houden!

Ben zelf tevreden met deze beide Duitse banken en dus ook met Vivid. Vooral de snelle support bij Vivid ervaar ik als erg prettig en een gadget als de paarse Metal card is mooi meegenomen. Bij Vivid kun je meerdere IBANs hebben. Persoonlijk vind ik een gratis top up bij Vivid met een credit card weer wel juist fijn. N26 is extreem duur met top ups. Mijn NL bank heeft nog geen IP met N26. Vivid bank zelf heeft nog geen Instant Payment, daarom is gratis top 200€ of 1000€ up mooi meegenomen.

Aanvulling: ik moest 38,21 Australische dollars omwisselen dit weekend; Vivid bank rekent daarvoor 24,00€ en bij N26 kost dat 24,48€.

[Voor 8% gewijzigd door Datisraar op 14-08-2021 12:56]

• Datisraar
Vivid werkt samen met de Duitse Solaris bank en krijg je net als bij N26, een DE iban (met Duitse 100.000€ bankgarantie stelsel) . Kan prima gebruikt worden met Nederlandse incasso's. De app van Vivid is intuïtiever dan Openbank. Beiden gratis. Maar Vivid biedt meerdere IBANs waarbij je potjes kunt verdelen en jij je debit Visa card steeds kan 'toewijzen' aan de verschillende Vivid iban's: handig (gescheiden) als je met niet Euro valuta ergens wilt betalen, online of in het buitenland. Vivid heeft geen telefoon support, maar via chat en email wordt snel gereageerd (ook in het weekend) in het Engels. Vivid en Openbank hebben nog geen Instant Payment, maar Vivid biedt 200€ instant top up met een andere creditcard. Ik heb zelf dus N26, Vivid en Openbank en vullen voor mij elkaar prima aan

• glatuin
Ik kreeg gisteren dit bericht, echter in de app zie ik nog niets... Anderen wel gratis cashback?

At Vivid, we’re constantly trying to improve your experience with us. It’s our priority to let your money grow effortlessly.
Today we’re happy to tell you that all customers can now get cashback from our offers, without having to invite friends or being a Prime member. We won’t complain if you keep inviting your friends, though! 😉

• Pukson
glatuin schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:17:
Ik kreeg gisteren dit bericht, echter in de app zie ik nog niets... Anderen wel gratis cashback?

At Vivid, we’re constantly trying to improve your experience with us. It’s our priority to let your money grow effortlessly.
Today we’re happy to tell you that all customers can now get cashback from our offers, without having to invite friends or being a Prime member. We won’t complain if you keep inviting your friends, though! 😉
Hier te zien ja! Bij rewards en dan naar beneden scrollen. Cashback is wel minder dan bij de super deals. Maar ben door al m'n kennissen heen om hen lid te maken van Vivid.

• McGarrett
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
glatuin schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:17:

Bij mij niks te zien! Alleen dat het voor Prime leden is. Heb ook geen bericht gekregen...
Hoe heb jij het bericht gekregen? Via mail of in-app?

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• glatuin
Weer mail via VISA ontvangen (gelinked aan Vivid)

Translated:

Onze Visa geld-terug-campagne gaat online: Betaal vóór 15 oktober 2021 online met Visa of Visa Debit en krijg uw geld terug. Hoe meer u winkelt met Visa, des te meer wordt er na afloop van de promotie op uw rekening bijgeschreven. Per deelnemer wordt maximaal € 10,- vergoed:

Koop je er 5 of meer online, dan krijg je € 2 terug.
Vanaf 10 online aankopen wordt € 5 geretourneerd.
Vanaf 20 online aankopen wordt € 10 geretourneerd.

Meedoen blijft even eenvoudig als altijd: Schrijf u nu in en shop online - vanuit uw luie stoel of onderweg.

Let's go: registreer nu
https://www.visa.de/campaign/aktion-herbst-2021/

• glatuin
McGarrett schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:35:
[...]

Bij mij niks te zien! Alleen dat het voor Prime leden is. Heb ook geen bericht gekregen...
Hoe heb jij het bericht gekregen? Via mail of in-app?
Gaat om een handjevol retailers. Die hebben geen prime ster in de app. (Lime, Burger King, Tier mobility, Voi scooters, Bird en Subway.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• McGarrett
  • Niet online
Iemand ook toevallig deze 30% casback actie van Amazon gezien (in de gratis versie) van Vivid?
Ik zag het toevallig langskomen nadat ik mijn stock awards had geredeemd. (Weet niet of het daarmee te maken heeft).

Zou het ook werken als je besteld via Amazon.nl? 30% is wel een hele vette bonus!

• JohanNL
McGarrett schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:04:

Zou het ook werken als je besteld via Amazon.nl? 30% is wel een hele vette bonus!
Maar één manier om daarachter te komen ;)
Ga er wel vanuit dat er een limiet op zit.

• glatuin
Iemand ook toevallig deze 30% casback actie van Amazon gezien (in de gratis versie) van Vivid?
Ik zag het toevallig langskomen nadat ik mijn stock awards had geredeemd. (Weet niet of het daarmee te maken heeft).

[Afbeelding]
Apart ik zie deze niet bij mij in de app. Selectief gebeuren bij Vivid....

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

[Afbeelding]
Hm, hier ook! Staat verder weinig info bij maar lijkt me inderdaad dat er wel een maximaal bedrag aan gekoppeld is ofzo.

• NY_Giant
  • Niet online
Hier nog wat meer info. De bedragen blijven gewoon hetzelfde: maximaal €20 voor de gratis gebruikers en €100 met Vivid Prime.

Aangezien de Amazon-cashback tot 4 november loopt, kun je dubbel profiteren door een aankoop in oktober én begin november te doen. Sommigen nemen zelfs speciaal Vivid Prime voor een maand om van de extra cashback te kunnen profiteren. Je kunt overigens ook gewoon Amazon-tegoed kopen. Dan krijg je de cashback ook.

• McGarrett
  • Niet online
NY_Giant schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:57:
Hier nog wat meer info. De bedragen blijven gewoon hetzelfde: maximaal €20 voor de gratis gebruikers en €100 met Vivid Prime.

Aangezien de Amazon-cashback tot 4 november loopt, kun je dubbel profiteren door een aankoop in oktober én begin november te doen. Sommigen nemen zelfs speciaal Vivid Prime voor een maand om van de extra cashback te kunnen profiteren. Je kunt overigens ook gewoon Amazon-tegoed kopen. Dan krijg je de cashback ook.
Interessante tip, je zou ook iemand kunnen voordragen en dan ontvang je allebei 20 eurie cashback + drie maanden gratis vivid-prime. Dan zou je volgens mij ook in aanmerking komen voor de 100 euro bij een Amazon bestelling.

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:36
Hoe (makkelijk) sluit ik een Vivid rekening?

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• U123456
supercop7373 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:07:
Hoe (makkelijk) sluit ik een Vivid rekening?
Stappenplan op de Vivid website: https://help.vivid.money/...2576-how-do-i-leave-vivid
Uit eigen ervaring kan ik melden dat het werkt. :)

[Voor 9% gewijzigd door U123456 op 11-11-2021 15:12]

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:21
Wat is jullie ervaring met instant top up? Als ik dit via Gpay wil doen krijg ik alleen de optie met N26. De optie met openbank (maestro) kan ik bijvoorbeeld niet kiezen. Met gewoon een top up met gewoon debit of credit card kan het volgens mij wel? Zitten er trouwens adertjes onder het gras met die instant top up?

Edit: maestro openbank werkt blijkbaar niet, ik kan alle stappen doorlopen maar bij de laatste stap kom ik weer bij add money terecht.

[Voor 17% gewijzigd door dutchnltweaker op 23-11-2021 13:10]

• glatuin
Begrijpt iemand dit bericht? Zat net in mijn mailbox, maar ik vind er in de app niks van terug en geen idee wat die 20% in houdt.:
Black Friday Prime Deal!

Hey

Enjoying our app but haven’t subscribed to Prime yet?

Well, we’ve got just the deal for you! For Black Friday, we’re giving you 20% cashback for 6 months on your Prime subscription, if you become a member by 3 December, 2021.

• Pukson
glatuin schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:25:
Begrijpt iemand dit bericht? Zat net in mijn mailbox, maar ik vind er in de app niks van terug en geen idee wat die 20% in houdt.:

[...]
Zag hem ook, maar kan ook niet vinden wat het inhoudt. In de app staat ook alleen boost your money with Prime and get 20% cashback during 6 months. Maja waarop en tot welk limiet. Anders is het wel leuk om te nemen, die kosten voor Prime heb je er dan zo uit.

• glatuin
Volgens de chat krijg je 20% van de prime kosten terug als cashback in je stock rewards account. Komt dus neer op 6 maanden prime maar met 20% korting. Hmm niet interessant genoeg voor mij.

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• U123456
Weer een actie van Visa Deutschland, ook voor Vivid-klanten:
Sicher online shoppen und 50 € Amazon Gutschein bekommen.

Shoppen Sie auch gerne im Internet? Dann wird Sie freuen, dass das Online-Bezahlen jetzt noch sicherer wird. Mit Visa Secure erreichen Sie einen neuen Sicherheitsstandard, der ab 2022 europaweit verpflichtend eingeführt wird.

Sie haben jetzt schon die Chance, Visa Secure kennenzulernen und ganz nebenbei auch noch einen 50 € Amazon Gutschein* dafür zu bekommen. Ideal, um beim Black Friday noch mehr zu sparen oder günstig Weihnachtsgeschenke zu besorgen.

Und wie bekommen Sie diesen Gutschein*? Ganz einfach. Schenken Sie uns 5 Minuten Ihrer Zeit und schon gehört er Ihnen: Ihr 50 € Amazon Gutschein.

*Während des Aktionszeitraums vom 23.11.– 31.12.2021 steht eine begrenzte Anzahl von Gutscheinen zur Verfügung.
https://www.visa.de/campaign/sicher-shoppen/

• glatuin
Thanks, de mail was in de spam folder gekomen. Nu hopen dat we zo'n voucher krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Gups
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 01-02-2022
Aandelen, ETF's, en Crypto's beleggen zijn bij mij geactiveerd in Vivid :)

• JohanNL
Gups schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:18:
Aandelen, ETF's, en Crypto's beleggen zijn bij mij geactiveerd in Vivid :)
Hier ook beschikbaar zo te zien, Vivid wordt zo wel een mooi compleet pakket met weinig/geen kosten :)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:56

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Na mijn enthousiasme heeft mijn vrouw ook een Vivid rekening geopend maar daar waar ik gratis een virtual (en inmiddels ook een fysieke) kaart kreeg moet zij 1€ betalen voor de virtuele kaart. Das nieuw dus en toch wel een kleine tegenvaller.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• dutchnltweaker
Tomba schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 07:49:
Na mijn enthousiasme heeft mijn vrouw ook een Vivid rekening geopend maar daar waar ik gratis een virtual (en inmiddels ook een fysieke) kaart kreeg moet zij 1€ betalen voor de virtuele kaart. Das nieuw dus en toch wel een kleine tegenvaller.
Als het goed is, is de eerste virtuele kaar gratis en daarna elke keer 1 euro voor elke nieuwe virtuele kaart. In iedergeval was dit een maand geleden nog zo.

• Tomba

Tomba

dutchnltweaker schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 08:51:
[...]

Als het goed is, is de eerste virtuele kaar gratis en daarna elke keer 1 euro voor elke nieuwe virtuele kaart. In iedergeval was dit een maand geleden nog zo.
Yup toch krijgt zij de melding dat ie 1€ kost :F

[update]
Ah, als proef Prime neemt is ie wel gratis…

[Voor 8% gewijzigd door Tomba op 25-12-2021 11:13]

• dutchnltweaker
Tomba schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:08:
[...]

Anders contact leggen met vivid binnen de vivid app (chat)?

Edit raar, ik had geen proef prime en kon de eerste gratis krijgen.

[Voor 13% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-12-2021 12:39]

• JohanNL
Tomba schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:08:
[...]

[update]
Ah, als proef Prime neemt is ie wel gratis…
Dit zou kunnen kloppen, in het begin kreeg je prime een maand gratis namelijk en daarbij is zo'n virtual card eenmaal per maand gratis dacht ik.

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 14:06
Heb sinds een week nu ook Vivid, en een probleem. Bij het pinnen in de supermarkt instond een conflict: ik kreeg de melding te zien dat ik kennelijk tegelijkertijd met 2 kaarten aanbied voor betaling. Dat ,al dus nu naast de ING ook mn vivid rekening zijnp

Zit te kijken waae ik dat kan veranderen, maar kan niks vinden. Iemand een idee?

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:04
koektrommeltje schreef op maandag 27 december 2021 @ 03:12:
Heb sinds een week nu ook Vivid, en een probleem. Bij het pinnen in de supermarkt instond een conflict: ik kreeg de melding te zien dat ik kennelijk tegelijkertijd met 2 kaarten aanbied voor betaling. Dat ,al dus nu naast de ING ook mn vivid rekening zijnp

Zit te kijken waae ik dat kan veranderen, maar kan niks vinden. Iemand een idee?
Gewoon 1 betaalpas contact loos aanbieden? Het lijkt erop alsof er twee tegelijkertijd door de lezer zijn opgepikt.

• koektrommeltje
Wally2002 schreef op maandag 27 december 2021 @ 07:41:
[...]

Gewoon 1 betaalpas contact loos aanbieden? Het lijkt erop alsof er twee tegelijkertijd door de lezer zijn opgepikt.
Dat zal denk ik inderdaad de reden zijn, echter heb ik volgens mij voor Vivid contactloos betalen al vanaf het begin uitgezet. Schuifje staat nu in ieder geval uit.

Ik zal het zo nog eens proberen.

• Wally2002
koektrommeltje schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:20:
[...]

Dat zal denk ik inderdaad de reden zijn, echter heb ik volgens mij voor Vivid contactloos betalen al vanaf het begin uitgezet. Schuifje staat nu in ieder geval uit.

Ik zal het zo nog eens proberen.
Dat werkt zo niet.
De pas zal nog steeds reageren op de betaalterminal en door inductie gaan uitzenden.
Door het schuifje verandert er niets aan de kaart, maar wordt het aan de kant van de bank aangepast.

• koektrommeltje
Wally2002 schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:52:
[...]

Dat werkt zo niet.
De pas zal nog steeds reageren op de betaalterminal en door inductie gaan uitzenden.
Door het schuifje verandert er niets aan de kaart, maar wordt het aan de kant van de bank aangepast.
Ik weet niet meer of ik dat nou veranderden moest of niet, maar het schuifje staat als 'uit inmiddels. Daarna meerdere keren kunnen pinnen zonder problemen gelukkig.

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 22:13
U123456 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:32:
Weer een actie van Visa Deutschland, ook voor Vivid-klanten:
[...]
https://www.visa.de/campaign/sicher-shoppen/
Heeft iemand zo'n Amazon gift card ontvangen?

• Tomba

Tomba

Tigerblood schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:09:
[...]

Nope

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:08
Tigerblood schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:09:
[...]

Ja, 4x opgegeven maar 1 ontvangen.

Ledn is a scam, don't use it

• veertje
Nog een gratis tip: Nuri is een andere bank (zelfde moederbedrijf als Vivid, namelijk Solarisbank).
Hebben altijd al een €30 referal bonus, maar nu ook een extra bonus van €30 voor aanmaken voor een spaarplan van 3 maand.

Dus totaal €60
Geld overmaken van Vivid naar Nuri is instant. (vanwege zelfde moederbedrijf)

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-06 10:05
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in de wereld van Fintech banken en ben de de afgelopen dagen aan het verdiepen in de verschillende mogelijkheden.
Volgend jaar ga ik voor 3 maanden naar het buitenland, waarvan minstens 2 maanden de VS. Voor m'n tijd daar wil ik gebruik maken van een bank die voordelig te gebruiken is met dollars. Mijn voorkeur gaat uit naar N26, maar daar sta ik op de wachtlijst.

Vorige week ook aangemeld bij Vivid, maar ben er nog niet helemaal achter hoe alles werkt (i.c.m. de voorwaarden). Ik heb ze een mail gestuurd maar helaas nog steeds geen antwoord ontvangen. Zijn er hier mensen die wat vragen kunnen beantwoorden?

Om het account te gebruiken moet ik uiteraard geld toevoegen (dit doe ik in € vanaf m'n ing rekening). Moet ik dit geld dan eerst nog converteren naar $ voordat ik er mee kan betalen in Amerika? En als ik het moet converteren, moet ik dit dan binnen dezelfde pocket houden, of 1 pocket voor €'s en 1 voor $'s?

Heeft er iemand al ervaring met de gratis kaart wanneer je een €200 top up doet?
Voor de 3 maanden in Amerika denk ik er aan om Prime te nemen (met metalen kaart, d.m.v. top up). Wat gebeurt er als ik na 3 maanden het account downgrade naar de gratis versie?

Kun je bij de Cashback kiezen of je het geld wilt, of dat het geïnvesteerd wordt in aandelen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Mochten jullie nog tips hebben over Vivid (of andere banken) die relevant zijn voor mijn reis dan verneem ik dat heel graag!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:57
StefanoZ schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:59:

Om het account te gebruiken moet ik uiteraard geld toevoegen (dit doe ik in € vanaf m'n ing rekening). Moet ik dit geld dan eerst nog converteren naar $ voordat ik er mee kan betalen in Amerika? En als ik het moet converteren, moet ik dit dan binnen dezelfde pocket houden, of 1 pocket voor €'s en 1 voor $'s?
Je kunt gewoon geld overschrijven van je Nederlandse rekening naar Vivid (IBAN bankrekeningnummer). Het is niet noodzakelijk om euro’s in dollars om te zetten. De conversie vindt plaats tijdens betalen. Maar je kunt het uiteraard wel vantevoren doen als je dat wilt.

• StefanoZ
VHware schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:01:
[...]

Je kunt gewoon geld overschrijven van je Nederlandse rekening naar Vivid (IBAN bankrekeningnummer). Het is niet noodzakelijk om euro’s in dollars om te zetten. De conversie vindt plaats tijdens betalen. Maar je kunt het uiteraard wel vantevoren doen als je dat wilt.
Thanks voor je reactie!
Zijn er nog voor- of nadelen bij wel / niet van tevoren converteren naar dollars? Enige wat ik kan bedenken is dat wanneer je het van te voren converteert je de wisselkoers ziet (en dus kan wachten evt). Wanneer komt hun 0,5% opslag dan kijken? Tijdens het converteren / uitgeven?
Nogmaals, dit is allemaal nieuw voor me!

• veertje
@StefanoZ je kan ook nog overwegen Curve te gebruiken
Je kan elke Card die je wilt aan je Curve kaart koppelen, en dan met curve betalen.

https://help.curve.com/ar...ith-using-curve-HkkKBu2Lu

• StefanoZ
@veertje bedankt voor de tip, ik ga er naar kijken!
Heb je zelf al ervaring met Curve (en zo ja, met welke kaarten?)

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:57
StefanoZ schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:43:
@veertje bedankt voor de tip, ik ga er naar kijken!
Heb je zelf al ervaring met Curve (en zo ja, met welke kaarten?)
Ja. I.c.m. een ICS creditcard, Vivid en N26 debitcards. Werkt prima.

• StefanoZ
@veertje @VHware
Naar aanleiding van jullie reacties heb ik zitten kijken naar Curve. Echter is er 1 ding waar ik niet uit kom.

Met het gratis curve account ben je in staat om maximaal €500 gratis te converteren naar (in mijn geval) dollars, ondanks dat de kaart staat ingesteld op euro’s.
Blue
Fee free currency conversion up to up to €500 per rolling 30-day period. Thereafter, we will charge a currency conversion fee of 2% over the standard exchange rate.
Bron: https://www.curve.com/legal/terms/

Maar stel ik maak gebruik van N26, Revolut of bijvoorbeeld Vivid. Deze banken / kaarten bieden allemaal de mogelijkheid om zonder opslag te betalen in $, terwijl de kaarten zelf staan ingesteld op €.
Bij gebruik van de Curve pas beperk ik mezelf toch? Omdat curve na €500 ziet dat de kaart in € staat en dus opslag zal rekenen. Of zie ik iets over het hoofd?

• NY_Giant
  • Niet online
@StefanoZ Zie reactie in Curve-topic.

• koektrommeltje
De koersopslag is minimaal. Daar zit de winst van dergelijke kaarten.

Zelf gebruik ik de kaart voor Turkse lira. Die koers schommelt nogal, dus bij een gunstige koers zet een x-bedrag om in Turkse lira straks. Dan heb ik een 'mandje' in euro's en Turkse lira.

Referals zijn niet toegestaan.

[Voor 54% gewijzigd door Ardana op 07-01-2022 18:39]

• koektrommeltje
Vragen over moderatie moet via andere kanalen.

[Voor 78% gewijzigd door Ardana op 07-01-2022 19:16]

• koektrommeltje
Mijn referral elders is gebruikt en nu heb ik kennelijk toegang tot de superdeals.

Leuk, maar ik heb enkel een virtuele kaart moment. Kan ik die ook aan NFC koppelen?
Het is nog allemaal nieuw voor mij.

Ik zag ook eens wat met Google pay op mn telefoon, maar kan dat nergens meer terugvinden :( . Googlen zegt me dat ik de metal card kan toevoegen, maar die heb ik dus niet. Virtuele kaarten kunnen die ook toegevoegd worden daaraan?

• Tomba

Tomba

koektrommeltje schreef op maandag 10 januari 2022 @ 05:27:
Mijn referral elders is gebruikt en nu heb ik kennelijk toegang tot de superdeals.

Leuk, maar ik heb enkel een virtuele kaart moment. Kan ik die ook aan NFC koppelen?
Het is nog allemaal nieuw voor mij.

Ik zag ook eens wat met Google pay op mn telefoon, maar kan dat nergens meer terugvinden :( . Googlen zegt me dat ik de metal card kan toevoegen, maar die heb ik dus niet. Virtuele kaarten kunnen die ook toegevoegd worden daaraan?
Ik heb mijn virtuele kaart probleemloos kunnen koppelen aan Apple Pay, dus ik neem aan dat dat met Google Pay ook mogelijk moet zijn. Al staat er op de help pagina Nederland niet vermeld dus YMMV:
If you live in Germany, France, Italy or Spain, you can add your Vivid card to Google Pay
Heb op dit moment niet echt interessante cashbacks Super Deals, 5 stuks maar om precies te zijn. Zijn die voor iedereen hetzelfde?

Krijg trouwens weinig mensen geënthousiasmeerd, hoe doen jullie dat?

• koektrommeltje
Ik heb in mn superdeal sinds gisteren 25% bij Action, 17% bij Aldi , 18% bij Spar, 10% decsthlon. Naasr enkele andere die ik ook bij jou zie.
De eerste drie alledrie max 10 euro.

Gisteren liep 12% Shell af.

Heb inmiddels uitgevonden hoe het toevoegen aan google pay werkt en gevonden op mn telefoon. Kennelijk zat de app al ergens verstopt, maar is dus te vinden via NFC instellingen.

En het werkt. Op een telefoon that is. Zodta ik Vivid en Googel pay app op een andere telefoon zet, herstart ie continue :(

[Voor 8% gewijzigd door koektrommeltje op 12-01-2022 20:33]

• koektrommeltje
]
Krijg trouwens weinig mensen geënthousiasmeerd, hoe doen jullie dat?
Ik zorg gewoon dat ze van mij een aantal euro extra krijgen naast de welkomst bonus van 30 euro.

Heb 2 mensen op 'pending' staan nu en nog 4 dagen om nummer 3 te vinden voor een extra bonus.

Als nummer 3 mag zich meldt krijgt ie van mij mijn bonus van 30 euro en dus gratis 60 euro te besteden.

En anders vraag ik mn broer wellicht. Ga dr verder niet mee leuren. Primair wilde ik een creditcard vanwege de online kunnen aanschaffen gift cards. Rest is bijzaak.

• veertje
Iemand al gebruik gemaakt van de €100 "risicoloos" investeren?

• glatuin
veertje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:40:
Iemand al gebruik gemaakt van de €100 "risicoloos" investeren?
Ja heb ik gedaan, maar vervolgens stort de beurs in. Ik heb uiteindelijk 7.50 gehad omdat op dat moment het was gezakt tot 92.50. Echter het is nu verder gezakt. Bij de gratis versie van vivid is traden nogal duur ik geloof 1 x gratis per maand. Maar daar kwam ik achteraf achter. Ik had die 100 euro beter zoals gewoonlijk bij de giro kunnen investeren.

• veertje
glatuin schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:45:
[...]

Ja heb ik gedaan, maar vervolgens stort de beurs in. Ik heb uiteindelijk 7.50 gehad omdat op dat moment het was gezakt tot 92.50. Echter het is nu verder gezakt. Bij de gratis versie van vivid is traden nogal duur ik geloof 1 x gratis per maand. Maar daar kwam ik achteraf achter. Ik had die 100 euro beter zoals gewoonlijk bij de giro kunnen investeren.
Als het traden 1x per maand gratis is, en ze je verlies vergoeden, hoe kan het dan mis gaan bij jou? Je laat het natuurlijk niet langer dan één maand staan. Je wil toch niet je echte beleggingen bij Vivid doen?!

• koektrommeltje
veertje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:31:
[...]

Als het traden 1x per maand gratis is, en ze je verlies vergoeden, hoe kan het dan mis gaan bij jou? Je laat het natuurlijk niet langer dan één maand staan. Je wil toch niet je echte beleggingen bij Vivid doen?!
Waarom zou je je echte beleggigingen niet bij Vivid doen?

• veertje
koektrommeltje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:46:
[...]

Waarom zou je je echte beleggigingen niet bij Vivid doen?
Ik draai het om voor je, waarom zou je wel je echte bleggingen daar doen? Zijn ze ergens bijzonder goed in? Zijn ze goedkoop? Hebben ze een ruime keuze?

• JohanNL
veertje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:29:
[...]

Ik draai het om voor je, waarom zou je wel je echte bleggingen daar doen? Zijn ze ergens bijzonder goed in? Zijn ze goedkoop? Hebben ze een ruime keuze?
Je kunt er gratis handelen, ook zonder bewaarloon en andere bankkosten dacht ik.
Mja, zal wel een FX fee zitten op aandelen genoteerd in vreemde valuta en een bied/laat met de spread van de markt, deze kosten en kosten heb je in principe bij alle gerenommeerde banken en brokers waarbij je een marketorder zou uitvoeren.
Het aanbod van te kiezen aandelen is dan wel erg karig inderdaad, maar leuk voor degenen die al Vivid hebben en wat willen proberen met aandelen lijkt me.

Vivid en zeker ook Vivid stocks zit nog in een beginfase, dus wie weet wat er nog gaat komen.
De opzet is in iedergeval goed, dan nu nog de verdere uitwerking en hopen dat ze niet de regels tussentijds wijzigen, zoals Flatex destijds met hun ' jawohl 0 euro ' die na een paar maanden toch geld gingen vragen :z

[Voor 11% gewijzigd door JohanNL op 26-01-2022 17:20]

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 13:33
Ik heb inmiddels mijn rekening leeggemaakt. Dit is een russische bank en het is mij onduidelijk of deze bank straks ook sancties krijgt. Weet iemand hier mogelijk meer over?

• JohanNL
jongerenchaos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:20:
Ik heb inmiddels mijn rekening leeggemaakt. Dit is een russische bank en het is mij onduidelijk of deze bank straks ook sancties krijgt. Weet iemand hier mogelijk meer over?
Heeft een Europese bank licentie, dus dat valt wel mee denk ik.
Maar voor de zekerheid wellicht inderdaad wel een goed idee je geld daar weg te halen.

• glatuin
JohanNL schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:32:
[...]

Maar voor de zekerheid wellicht inderdaad wel een goed idee je geld daar weg te halen.
Ik zou er niet zo snel mijn geld weghalen. Vivid is van Solarisbank. Die laatste heeft Russische aandeelhouders. De banken zijn formeel in Duitsland gevestigd. In geval van sancties krijgen de Russiche investeerders hun geld niet.

• koektrommeltje
JohanNL schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:32:
[...]

Ik maak me totaal geen zorgen. Duitse bank, onder Duits toezicht en met Duitse bankvergunning. Garantiedepositostelsel is ook gewoon van toepassing.

Al met al geen reden om in paniek te raken. En anders.. ach die paar pleuro's die er nog opstaan.

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:07
Staat ie er vandaag de dag weer tussen? Of anders BP?
Ik heb nog geen Vivid maar als je er korting op benzine mee kunt krijgen, ga ik 't gelijk aanvragen.

• U123456
nobleone schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 05:26:
[...]

Ik heb nog geen Vivid maar als je er korting op benzine mee kunt krijgen, ga ik 't gelijk aanvragen.
Reken jezelf niet direct rijk. :)
De Super Deals Cashbacks zijn namelijk beperkt geldig en blijven daarna alleen actief wanneer het jou steeds lukt om nieuwe klanten te werven (referrals):
You get access to Super Deals by inviting a friend to open a Vivid account using your referral link.
When your friend completes the registration process and they spend at least €20 using their card or via direct debit within 90 days after registration, the access to Super Deals will be unlocked for you and your friend. As a result, you (the inviter) will get up to €100 cashback limit for a total of 60 days. Your friend (the invitee) will receive up to €100 cashback limit for a total of 30 days.
On top of the Super Deals cashback, you and your friend:
get a welcome bonus as part of the “Invite a friend” programme
receive €20 (Standard plan) or €100 (Prime plan) cashback
https://help.vivid.money/...31674-what-is-super-deals

• koektrommeltje
nobleone schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 05:26:
[...]

Vandaag en de komende 2 weken staat Tamoil erbij met 25%. Met een max van 10 euro cashback.

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:07
U123456 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:10:
Reken jezelf niet direct rijk. :)
De Super Deals Cashbacks zijn namelijk beperkt geldig en blijven daarna alleen actief wanneer het jou steeds lukt om nieuwe klanten te werven.
Aha! Maar elke cashback is er één hè 🤑
koektrommeltje schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 02:14:
Vandaag en de komende 2 weken staat Tamoil erbij met 25%. Met een max van 10 euro cashback.
Thx! De dichtstbijzijnde Tamoil zit voor mij zó dichtbij de Duitse grens dat ik dan net zo goed door kan rijden 🤔

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• glatuin
Ik krijg net deze mail, Ze gaan eea dus aanpassen en noemen het cashback 2.0

Cashback 2.0

Vivid heeft zojuist het spel veranderd met ons nieuwe en spannende cashback aanbod. U verdient nu een verbazingwekkende 0,2% cashback bij het doen van aankopen met de Vivid Card. Ja, we belonen u met 0,2% alleen voor het gebruik van uw kaart voor uw dagelijkse boodschappen.

Het enige wat u hoeft te doen is elke maand €500 uitgeven met uw Vivid card en u heeft uw 0,2% cashback geactiveerd voor de volgende maand.

Vanaf vandaag wordt uw 0,2% cashback geactiveerd tot eind april. In de maand april moet u voor €500 aan kaartaankopen doen om de 0,2% voor de maand mei te activeren, enzovoort. Hieronder vindt u meer informatie over de nieuwe voorwaarden.

Wilt u 5X zoveel cashback krijgen? Met Prime krijgt u 1% cashback en het enige wat u hoeft te doen is elke maand €500 uitgeven. Ja, dat is 5X de cashback voor dezelfde voorwaarden. Als Prime lid profiteert u ook van een heleboel andere voordelen, waaronder een cashbacklimiet van €100, meer gratis geldopnames bij geldautomaten en nog veel meer! Upgrade nu en 5X uw cashback.

Meer info: https://help.vivid.money/...hback?pid=newsletter&rl=1

• Wally2002
glatuin schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:54:
Ik krijg net deze mail, Ze gaan eea dus aanpassen en noemen het cashback 2.0
Yep, hier ook de mail gehad.

Heb het idee dat ze de strategie van alleen maar groeien in aantal klanten nu proberen om te zetten naar daadwerkelijk gebruik.

Maakt het voor mij in ieder geval weer wat interessanter om te gaan te gebruiken.

Let wel op dat niet op alle transacties meetellen voor de minimale uitgaven per maand van 500 euro :
ATM withdrawals, bank transfers, direct debit, account fees, top-ups, currency exchanges, crypto and trading transactions, quasi-cash, gambling and lottery purchases aren’t eligible and don’t count towards the €500.
En sommige transacties geven geen cashback:
Cashback applies only to qualifying in-store or online card purchases. Direct deposits and ATM withdrawals aren’t eligible for cashback.
Ik maak hieruit op dat alle transacties, behalve geld storten en geld opnemen, in aanmerking komen voor cashback.
Het zou me echter niet verbazen dat het uitzonderingslijstje dat meetelt voor de 500 euro minimum per maand, ook geld voor de cashback.... ben benieuwd of Paypal transacties wel meetellen.

voor Standard is de cashback gelimiteerd tot 20 euro per maand en alleen op transacties van 2,50 euro of meer.
Voor Prime is de cashback gelimiteerd tot 100 euro per maand en alleen op transacties van 0,50 euro of meer.

• pgaberndt
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-02 08:18
Krijg je ook cashback over automatische incasso's?

Als dat zo is laat ik mijn hypotheek afschrijven van vivid rekening.
Als je daar 1% van terug krijg dan kan prime wel uit. 😁
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee