Wel raar dat hun website nu vermeldt dat je woonachtig moet zijn in Duitsland en er belastingplichtig moet zijn: (Laat maar, als je NL website selecteert dan verandert de eis naar woon/belasting Nederland)Globalcitizen schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:32:
Vandaag is een, volgens mij, heel interessant alternatief/aanvulling verschenen: gratis Visa bij Trade Republic met 1% "Saveback" op betalingen, terwijl je 4% rente op je tegoed krijgt. Ze hebben ook een bankvergunning!
Ook zou er geen wisselkoersopslag zijn.
Er is een welkomstbonus mogelijk.
Niet alle details zijn al beschikbaar, maar de saveback komt in een periodieke belegging naar keuze; lijkt vergelijkbaar met Stock rewards bij Viv8d.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/evoMElNl5txIs5VgKF0JRQEm.jpg?f=user_large)
Raar omdat ik er sinds vorig jaar gewoon een rekening heb geopend en ik heb echt niets met Duitsland te maken. Of er is iets veranderd, of het is een foutje. Enfin, heb mezelf op de wachtlijst gegooid voor die credit-card.
Hou er wel rekening mee dat hun klantenservice totaal ruk is en geen telefoonnummer kent: antwoorden duren dagen, zijn AI-gegenereerd of ineens in een andere Europese taal.
[ Voor 3% gewijzigd door Catillus op 09-01-2024 14:30 . Reden: residentie-eis = opgelost ]