Wally2002 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:47:
Hier Vivid Prime opgezegd en terug naar standaard.
De 4% rente is op zich natuurlijk prima, maar sommige zaken zitten bij mij niet lekker:
Ze adverteren met maximaal 4% cashback echter heb ik al maanden geen categorieën gehad met dit percentage. De percentages lijken ook steeds lager te worden.
Wederom is er geen dividend uitgekeerd voor een aandeel. Volgens de voorwaarden is dit binnen een aantal werkdagen na beschikbaarstelling.
De chatbot kan hier niet mee omgaan. Daarom om een medewerker gevraagd. De eerste keer werd de chat gelijk gesloten en helemaal geen antwoord.
Tweede keer wel geholpen en een ticket aangemaakt. Die is echter niet in het ticket overzicht zichtbaar. Werd wel verzekerd dat ticket aangemaakt was.
Vrees wel dat het net als vorige keer even gaat duren.
Wederom was er geen dividend uitgekeerd voor hetzelfde aandeel waar ik hier eerder ook over schreef.
Via de chat gelijk om een medewerker gevraagd die snel beschikbaar was. Die heeft een ticket aangemaakt en binnen 4 werkdagen was het dividend bijgeschreven. Support dit keer dus goed te noemen, zelfs voor het standaard plan.
De cashbacks zijn nog verder verslechterd, zelfs voor het Prime plan.
Slechts 1 categorie is 1%, de rest 0,5% .
bij prime is 'all purchases' geen 0,2 maar 0,1%.
Edit: Vivid is zich op kleine en middelgrote ondernemingen
aan het richten. Daar kreeg ik de laatste tijd ook al veel pop-ups en mails over.
Voor vivid wellicht wel slim omdat ze met het aanbod voor particulieren volgens mij niet echt voet aan de grond kregen tussen Revolut en N26.
Voor ons als particulier vermoedelijk dan geen grote ontwikkelingen te verwachten.
[
Voor 15% gewijzigd door
Wally2002 op 05-06-2025 08:30
]