• Redsandro
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

@Anoniem: 567735 @JohanNL als de commissie voor handelen in Nederlandse aandelen ook echt heel laag is, dan ben ik verkocht. Ik doe dat nu nog bij ING, en dat is niet bepaald goedkoop. De rekening kost geld, het bewaren van het saldo kost geld, de winst kost geld, etc.

Aan de andere kant, het moet allemaal niet te mooi zijn, anders kan het niet anders dan dat dit een soort Bunq is. Eerst alles gratis, heel erg marketen op hoe gratis het is, en na een jaar of 5 komt de aap uit de mouw. Inmiddels betalen mensen daar €12 tot €20 per maand.

[Voor 7% gewijzigd door Redsandro op 02-11-2020 00:20]

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16:42

@Wally2002

Moet blijkbaar wel eerst een vriend zien uit te nodigen om het te krijgen

[Voor 10% gewijzigd door Pukson op 19-11-2020 10:21]

Add me op Stadia: Gloogle

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17:17
Ik ben al twee maanden bezig om door het aanmeldingsproces te komen. Bij het instellen van het wachtwoord gaat het mis. De klantenservice geeft aan dat ze op de hoogte zijn van het probleem, maar vervolgens hoor ik niks meer van hen. App herstarten of verwijderen helpt helaas niet. Zijn er anderen met hetzelfde probleem?

• Flipsen
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:52

Zie bijlage (screenshot uit de app), heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb even gekeken of ik mijn spotify abbonement kon overzetten maar dat mag niet van Spotify omdat er dan een discrepantie is tussen het land waar ze denken dat ik woon en het land van mijn rekening.

.

• Glup
  • Registratie: november 2020
  • Niet online
Met de laatste (?) update zie ik opeens het tabje Investment verschijnen onderaan 😃

Jammer genoeg nog niet mogelijk maar duidelijk is dat het aanstaande is 🥳

• Glup
  • Niet online
Voor degenen die deze update nog niet hebben (weet niet of het alleen in de bèta zichtbaar is) hier wat foto's van hoe het eruit ziet, welke categorieën en voor velen erg interessant, de ETF's en een deel welke!! *O*

• Glup
  • Niet online
Hmm, bij het aanmaken kom ik inderdaad in het volgende terecht:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• svd87
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 24-10 23:37

Moeten jullie ook eerst een test doen voordat je überhaupt verder komt? 🤔

• Glup
  • Niet online
Na de nieuwe update is het mij met list en bedrog gelukt een crypto pocket aan te maken.
Dat lukte doordat vermoedelijk door de update mij opnieuw werd gevraagd vanuit welk land ik wil investeren. Duitsland icm een online belastingnummer generator lukte niet, maar de Portugese wel :Y

Naast Bitcoin zijn dit de crypto's:

Helaas geen aandelen nog. Merkwaardig ook want als nou iets onveilig is tov aandelen dan zijn het wel crypto's.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16:42
glatuin schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:17:
Ik kreeg gisteren dit bericht, echter in de app zie ik nog niets... Anderen wel gratis cashback?

At Vivid, we’re constantly trying to improve your experience with us. It’s our priority to let your money grow effortlessly.
Today we’re happy to tell you that all customers can now get cashback from our offers, without having to invite friends or being a Prime member. We won’t complain if you keep inviting your friends, though! 😉
Hier te zien ja! Bij rewards en dan naar beneden scrollen. Cashback is wel minder dan bij de super deals. Maar ben door al m'n kennissen heen om hen lid te maken van Vivid.

Add me op Stadia: Gloogle

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee