Ja ik merk wel een flink verschil tussen de Chromecast 4K en de Google TV Streamer die we nu inmiddels alweer een tijdje gebruiken, het verschil tussen wifi en bekabeld is al een gigantisch verschil als je dingen over je thuisnetwerk wil gaan kijken. Maar ook bij streamingsdiensten merk je een snelheidswinst, niet alleen door de bekabelde verbinding want de Google TV Streamer is ook gewoon sneller dan zijn voorgangers.NoepZor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:44:
Ik heb wel gelezen dat ie trager is dan de nieuwe streamer. Alleen ik zoek ervaringen of dit hinderlijk is bij het beoogde gebruik. Wellicht heeft iemand hier ervaring met beide apparaten icm de genoemde apps. Ik vond het wat ver gaan om hier een apart topic voor aan te maken.
Wij hebben nog maar weinig nadelen gevonden, zoals ik in mijn review aangaf is het grootste nadeel dat de Google TV Streamer geen Audio passthrough heeft!
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 21-10-2024 10:08 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †