Ik heb even snel gebladerd door dit draadje, maar ik kon het 1-2-3 niet vinden, dus excuus als dit al meermaals is gevraagd.
Is de nieuwe Chromecast met Google TV ook gewoon zonder Google Account te gebruiken? Ik heb in het verleden ooit is een Chromecast gekocht en kon die zonder Google account instellen via de Chrome browser. Later toen ik is van Wifi netwerk moest wisselen, werkte dit niet meer en moest ik ineens een Google account hebben om dat te doen via de Google Home app.
Ik heb toen tijdelijk een account gemaakt, de Chromecast ingesteld en het account weer in z'n geheel verwijderd. (Het casten werkt nog altijd prima).
Ik heb op dit moment echter gebruik voor nog een Chromecast.
Mijn vraag is: Gaat dit ook nog steeds werken met de huidige versie: "Chromecast met Google TV"? Dit is de goedkoopste variant die ik kan vinden (de 3 is duurder dan de nieuwste), maar ik wil hem eigenlijk gewoon puur gebruiken zonder de afstandsbediening enzo (dus gewoon puur zoals de 'klassieke' Chromecasts)
(( N.B. Ik wil geen discussie opstarten of verantwoording afleggen, over waarom ik dat wil, of waar ik eventueel een oudere voor minder kan kopen. Dit is gewoon wat ik wil weten. ))
Indien dit niet mogelijk is, koop ik dus gewoon de oudere versie voor meer geld. Alvast bedankt!
Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit...