Vandaag een Google chromecast met Google TV gehaald en het initiële instellen ging prima maar nu blader ik door de hbo max content en als ik iets wil kijken en ik klik op inloggen gebeurd er niks. Dus die specifieke knop werkt niet. Dit is zowel met mijn tv afstandsbediening als met de meegeleverde afstandsbediening. Op internet vind ik niks over dit specifieke probleem. Iemand een idee?
* knip *
Als je vragen hebt over de moderatie kan dat per PM. Dat je betaald voor IPTV maakt het niet legaal. En hulp met dergelijke alternatieve oplossingen is niet toegestaan op het forum.
@jongetje Bedankt voor je reactie. Met de Chromecast kijk ik al Ziggo tv, Netflix & videoland.
Als je vragen hebt over de moderatie kan dat per PM. Dat je betaald voor IPTV maakt het niet legaal. En hulp met dergelijke alternatieve oplossingen is niet toegestaan op het forum.
@jongetje Bedankt voor je reactie. Met de Chromecast kijk ik al Ziggo tv, Netflix & videoland.
Dolbyadt schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:38:
[mbr]* knip *
Met onderstaande reactie is het belangrijkste gezegd. Hulp met alternatieve kanalen bieden we op het forum niet.[/mbr]
[ Voor 45% gewijzigd door S1NN3D op 13-03-2022 20:53 ]
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Dat jij iemand betaald voor je IPTV betekend niet dat het legaal is.Dolbyadt schreef op zondag 13 maart 2022 @ 00:25:
@S1NN3D Belachelijk dat hier mijn vraag word weggeknipt. Ik betaal voor de IPTV net zoals ik betaal voor mijn internet abonnement om Ziggo TV te kijken & Netflix.
Maar bedankt voor de mensen die al eerder hebben gereageerd ik heb al een werkende IPTV gevonden waar ik netjes mijn Max verstappen kan kijken. Bedankt voor de mensen die op mijn gewoon vraag een normaal antwoord hebben gegeven. Hier is namelijk een forum toch voor. Om elkaar te helpen.
@jongetje Bedankt voor je reactie. Met de Chromecast kijk ik al Ziggo tv, Netflix & videoland.![]()
[...]
@Erwin Ik heb zelf een Netflix abonnement voor in NL en wil graag films kijken die via Netflix US zijn. Gebruik hiervoor dus een VPN om dan toch mijn favorieten series te kijken dan ben ik ook niet verkeert bezig. Ik betaal netjes zoals het hoort.
Ik tank ook buiten NL omdat de benzine prijs in NL gewoon belachelijk vind. En dan ben ik ook niet verkeerd bezig.
Ik tank ook buiten NL omdat de benzine prijs in NL gewoon belachelijk vind. En dan ben ik ook niet verkeerd bezig.
Erwin schreef op zondag 13 maart 2022 @ 00:39:
[...]
Dat jij iemand betaald voor je IPTV betekend niet dat het legaal is.
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Er is een verschil tussen een nieuwe TV kopen bij de mediamarkt in duitsland en een 'nieuwe' TV kopen in een achteraf straatje van een minder fris uitziend persoon.Dolbyadt schreef op zondag 13 maart 2022 @ 01:21:
@Erwin Ik heb zelf een Netflix abonnement voor in NL en wil graag films kijken die via Netflix US zijn. Gebruik hiervoor dus een VPN om dan toch mijn favorieten series te kijken dan ben ik ook niet verkeert bezig. Ik betaal netjes zoals het hoort.
[...]
In de voorbeelden die je hier boven noemt betaal je aan de rechtmatige eigenaren van de producten. Bij je iptv aankoop doe je dat niet.
[ Voor 9% gewijzigd door helloitsme op 13-03-2022 05:45 ]
Iemand enig idee ???
Na een uurtje of twee word het beeld (op verschillende apps) ineens roze. Het geluid loopt wel door.
Een herstart van de google tv lost het weer (even) op.
Maandenlang prima gewerkt, ineens gekomen, niets veranderd aan bestaande installatie.
Na een uurtje of twee word het beeld (op verschillende apps) ineens roze. Het geluid loopt wel door.
Maandenlang prima gewerkt, ineens gekomen, niets veranderd aan bestaande installatie.
'Op verschillende apps': dus overal, of niet overal? Bijvoorbeeld ook in de launcher? Gebeurt het enkel wanneer je iets afspeelt? Is het apparaat warm wanneer dit gebeurt?herriex schreef op zondag 13 maart 2022 @ 06:10:
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Lijkt bijna een probleem icm HDMI poort of Chomecast zelf.herriex schreef op zondag 13 maart 2022 @ 06:10:
Iemand enig idee ???
Als je een verlengkabel gebruikt tussen Chromecast en TV dan deze eens tijdelijk verwijderen.
Anders bv eens een andere HDMI poort van de TV gebruiken om te zien of dat iets oplost.
En als laatste indien mogelijk testen op een andere TV. Komt het dan niet voor dan zit het in de TV zelf of instellingen op de TV.
Een keer de chromecast resetten naar fabrieksinstellingen is het laatste wat je zou kunnen proberen.
Wordt een beetje uitsluiten en hopen dat je de oorzaak vindt. Is geen normaal gedrag.
Chromecasts die 'hangen' aan HDMI poorten aan de zijkant van een TV kunnen inderdaad (met de tijd) zulke issues geven. Contactpuntjes in de HDMI socket maken mogelijk geen goed contact meer als de boel ietswat opwarmt.
De Chromecast fixeren met een (verwijderbare) zelfklevende strip/pad voorkomt dat.
De Chromecast fixeren met een (verwijderbare) zelfklevende strip/pad voorkomt dat.
- knip -
Ik ga hier even mee aan de gang. Hij hangt idd in een hdmi aansluiting aan de zijkant van de tvRaymond P schreef op zondag 13 maart 2022 @ 08:47:
Chromecasts die 'hangen' aan HDMI poorten aan de zijkant van een TV kunnen inderdaad (met de tijd) zulke issues geven. Contactpuntjes in de HDMI socket maken mogelijk geen goed contact meer als de boel ietswat opwarmt.
Onthoud wel dat het een digitaal signaal is, een beetje 'friemelen' zal niet helpen totdat je de tv herstart of de chromecast opnieuw koppelt.
- knip -
Ik heb er twee. Degene die "dwars" hangt heeft het probleem, ik zal ze eens omwisselen en gelijk de dwarse vastmaken zodat de kabel niet belast word.Raymond P schreef op maandag 14 maart 2022 @ 07:48:
Onthoud wel dat het een digitaal signaal is, een beetje 'friemelen' zal niet helpen totdat je de tv herstart of de chromecast opnieuw koppelt.
oke.herriex schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:35:
[...]
Ik heb er twee. Degene die "dwars" hangt heeft het probleem, ik zal ze eens omwisselen en gelijk de dwarse vastmaken zodat de kabel niet belast word.
Gedaan nu.
Vrouw heeft hem aanstaan.
Als het niet goed gaat hoor ik het wel vanuit m'n kantoor,...
Je kent dat wel....
Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, dat $%%%#%^ding doetut weer

Ik zoek een case voor de afstandsbediening. Liever niet via Alie want dan moet ik wachten op Mei. Hebben jullie ideeen?
Op Amazon.nl staan er ook een heel aantal met verzending variërend van morgen tot eind april.babbi schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:30:
Ik zoek een case voor de afstandsbediening. Liever niet via Alie want dan moet ik wachten op Mei. Hebben jullie ideeen?
Staan toch ook gewoon op BOL.com?
https://www.bol.com/nl/nl...JPqA.2_29.30.ProductImage
https://www.bol.com/nl/nl...JPqA.2_29.30.ProductImage
Heb dit ook soort van gehad op een chromecast met google tvherriex schreef op zondag 13 maart 2022 @ 06:10:
Iemand enig idee ???
Als je je tv input wisselt en weer terug schakelt is het dan (tijdelijk) opgelost?
Dan ligt het denk ik aan dat je tv niet overweg kan met de kleurcodering in het hdmi signaal (YCbCr of RGB).
Dit is een tijdje terug opgelost in een update, misschien moet er nog ergens iets ingesteld worden?
Hoe dit probleem na enkele maanden opeens kan optreden geen idee...
Ik heb er om de één of andere reden 2 gekregen (zwart).babbi schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:30:
Dus als je een zwarte wilt kan ik hem wel voor verzendkosten+verpakking aan je opsturen (of je woont in de buurt...). Stuur maar even een PM.
Ik denk dat het idd door het "hangen" aan de zijkant kwam. Heb beide chromecasts omgewisseld en het probleem is weg. Het is idd dus aan te raden om een chromecast die op een zij-aansluiting zit even te fixeren aan de tv zodat hij niet constant aan de kabel "hangt".dj_longhair schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:36:
[...]
Heb dit ook soort van gehad op een chromecast met google tv
Als je je tv input wisselt en weer terug schakelt is het dan (tijdelijk) opgelost?
Dan ligt het denk ik aan dat je tv niet overweg kan met de kleurcodering in het hdmi signaal (YCbCr of RGB).
Dit is een tijdje terug opgelost in een update, misschien moet er nog ergens iets ingesteld worden?
Hoe dit probleem na enkele maanden opeens kan optreden geen idee...
Ik zit met een vreemde situatie. Sinds kort ben ik trotste bezitter van een Samsung smarttv 50"(the frame 2021). Deze heeft ingebouwde chromecast en airplay. Als ik wil streamen vanaf mij iPad met airplay werkt dat feilloos. Ook de Netflix app op mijn pixel 4 Android telefoon herkennen de frame als casting device en streamen werkt. Echter wanneer ik mijn scherm wil casten met de Android screencast, f1tv, of YouTube, staat mijn frame niet in de casting opties. Iemand enige verklaring hiervoor?
@boozt77 Waarom denk je dat de tv een ingebouwde Chromecast heeft? Dat Netflix werkt zegt niet zoveel, dat heeft een eigen discovery protocol voor communicatie tussen apps op tv en telefoon.
@boozt77 Samsung TV's hebben geen ingebouwde chromecast. Deze hebben een ingebouwde cast functie zoals @hcQd al zegt. Dat is hetzelfde als dat je bijv. een Netflix stream naar je Ziggo of KPN decoder kunt sturen. Bij Samsung kun je ook je scherm casten vanaf je Samsung telefoon maar dit is allemaal geen echte chromecast functionaliteit. Dan had je een TV met AndroidTV moeten kopen en geen TV met Tizen (of er een chromecast aanhagen).
@boozt77 kan altijd nog een chromecast in een HDMI poort steken .
Ik ben wel benieuwd hoe dat met zo'n Frame tv gaat. Die zitten plat tegen de muur en zijn vaak omlijst..robertwebbe schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:16:
@boozt77 kan altijd nog een chromecast in een HDMI poort steken .
Dat kan je hier teruglezen:Mesmer_ schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:59:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoe dat met zo'n Frame tv gaat. Die zitten plat tegen de muur en zijn vaak omlijst..
reviews: Samsung The Frame - Ook mooi als hij uitstaat
Dat gaat overigens afaik al tijden zo, de extreem dunne/platte TV's hebben een extern kastje waar je de rest van je meuk op aan kan sluiten en logic afgehandeld wordt.
Met andere woorden, die Chromecast plug je dus gewoon in een vrije HDMI poort.
- knip -
Ik heb vandaag een Chromecast V3 binnen welke ik via HDMI niet aan de praat krijg. Op geen enkel apparaat.
Als ik de chromecast via HDMI verbind brand het ledje niet, hoort deze uberhaupt te branden als deze op hdmi is aangesloten?
Via USB aangesloten lukt het direct om verbinding te maken maar via HDMI is niets zichtbaar.
Wat heb ik gedaan:
Meerdere hdmipoorten en hdmi apparaten getest
Google Home App volledig verwijderd en opnieuw ingesteld.
Ledje op chromecast blijft via HDMI aangesloten uit op welk apparaat dan ook.
Teruggezet naar fabrieksinstellingen, zowel via Google Home app als knopje gebruikt op Chromecast.
HDMI poort van chromecast defect? Ik kom hier vrij weinig over tegen als ik google oa.
Als ik de chromecast via HDMI verbind brand het ledje niet, hoort deze uberhaupt te branden als deze op hdmi is aangesloten?
Via USB aangesloten lukt het direct om verbinding te maken maar via HDMI is niets zichtbaar.
Wat heb ik gedaan:
Teruggezet naar fabrieksinstellingen, zowel via Google Home app als knopje gebruikt op Chromecast.
HDMI poort van chromecast defect? Ik kom hier vrij weinig over tegen als ik google oa.
[ Voor 4% gewijzigd door Veertien14 op 19-03-2022 14:24 ]
Voor de zekerheid: je hebt hem uiteraard tegelijkertijd én via HDMI én via usb aangesloten? Als je dan geen signaal krijgt, moet er iets mis zijn.Veertien14 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:24:
Ik heb vandaag een Chromecast V3 binnen welke ik via HDMI niet aan de praat krijg. Op geen enkel apparaat.
Wat heb ik gedaan:
Jazeker!
Heb het nu wel opgelost, na al het getroubleshoot leek toch bekabeling bij controleren niet meer goed te zitten tussen adapter en usb. Dank in iedergeval.
Heb het nu wel opgelost, na al het getroubleshoot leek toch bekabeling bij controleren niet meer goed te zitten tussen adapter en usb. Dank in iedergeval.
Iemand enig idee hoe ik aan een losse afstandsbediening kan komen? Mijn afstandsbediening is 2 keer in de wasmachine beland en werkt daardoor niet meer lekker
De afstandsbediening is gewoon los te koop in de Google Store voor 20 euro, maar niet voor Nederlanders.
Een bezorgpunt bij DHL heb ik geprobeerd, maar de Google Store verzend niet naar pakket afhaalpunten van DHL.
De afstandsbediening is gewoon los te koop in de Google Store voor 20 euro, maar niet voor Nederlanders.
Een bezorgpunt bij DHL heb ik geprobeerd, maar de Google Store verzend niet naar pakket afhaalpunten van DHL.
Klopt het dat de Google TV Chromecast niet zoekt in de HBO Max app? (Zoals dat wel gebeurt voor bijv Netflix.) Of moet ik daar nog iets voor instellen?
Hoe bedoel je zoekt?The Evil Brain schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:34:
Klopt het dat de Google TV Chromecast niet zoekt in de HBO Max app? (Zoals dat wel gebeurt voor bijv Netflix.) Of moet ik daar nog iets voor instellen?
Lijkt het wel op. HBO verschijnt ook niet bij 'verder kijken' op het home screen.The Evil Brain schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:34:
Ik denk dat @The Evil Brain Universal search bedoelt, dat de zoekfunctie op de homepage alle apps doorzoekt. Je zou het niet verwachten maar Google moet de rechten daarvoor kopen. Voor Netflix is dat denk ik al in één deal voor de hele wereld geregeld maar bij andere merken niet. Duitse gebruikers in Duitsland kunnen dus een hele andere ervaring hebben dan wij. En aangezien Nederland nog steeds niet officieel uitgerold is, hoef je er denk ik ook nog niet veel van te verwachten.
Dat de EU daar eens tijd in gaat steken. Dan kun je zelf kiezen of je het wel of niet wilt kijken met Duitse nasynchronisatie als daar rechten voor zijn. In de VS regelen ze dat ook niet per staat.robertwebbe schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:07:
Ik denk dat @The Evil Brain Universal search bedoelt, dat de zoekfunctie op de homepage alle apps doorzoekt. Je zou het niet verwachten maar Google moet de rechten daarvoor kopen. Voor Netflix is dat denk ik al in één deal voor de hele wereld geregeld maar bij andere merken niet. Duitse gebruikers in Duitsland kunnen dus een hele andere ervaring hebben dan wij. En aangezien Nederland nog steeds niet officieel uitgerold is, hoef je er denk ik ook nog niet veel van te verwachten.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik ben ook op zoek. Mijn beide afstandsbedieningen maken regelmatig een smakkerd. En bij 1 werkt de downknop niet lekker meer, klikt ook niet meer zoals bij de andere functies. Maar ze zijn gewoon nergens te vinden.Unkie schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:15:
Iemand enig idee hoe ik aan een losse afstandsbediening kan komen? Mijn afstandsbediening is 2 keer in de wasmachine beland en werkt daardoor niet meer lekker![]()
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Ik heb sins kort een chromecast V4 op HDMI 4, en daarnaast een Xbox series X op HDMI 3 en een LG C9. Ik zou ze graag beiden via CEC bedienen. Maar de chromecast pakt altijd de hdmi poort over. Als ik de Xbox opstart gaat hij even naar HDMI 3 maar een seconde later gaat hij weer terug naar HDMI 4 van de chromecast. (Overigens alleen als het de chromecast is die ik als laatste gebruikt heb. Als ik eerder op de xbox gespeeld heb blijft hij wel gewoon op 3.)
Als ik de chromecast aanzet gaat hij wel altijd naar de juiste HDMI poort toe.
Ik heb op de chromecast de beide CEC opties getest en ook CEC uitgezet. Maar in het eerste geval maakt het niks uit en in het tweede geval moet ik dan juist weer bij de chromecast de poorten handmatig wisselen. Geen oplossing dus
Iemand een idee hoe ik ze beiden de juiste poort kan laten kiezen bij het aanzetten?
/edit: Xbox heeft het opgelost met een extra CEC optie die je aan kunt vinken.
Als ik de chromecast aanzet gaat hij wel altijd naar de juiste HDMI poort toe.
Ik heb op de chromecast de beide CEC opties getest en ook CEC uitgezet. Maar in het eerste geval maakt het niks uit en in het tweede geval moet ik dan juist weer bij de chromecast de poorten handmatig wisselen. Geen oplossing dus
Iemand een idee hoe ik ze beiden de juiste poort kan laten kiezen bij het aanzetten?
/edit: Xbox heeft het opgelost met een extra CEC optie die je aan kunt vinken.
[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-04-2022 11:13 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik wil een andere kleur dus de blauwe Google tv bestellen via het buitenland. Maar het lijkt erop dat het bestellen niet gaat. Constant de melding postcode niet goed. Doe ik wat verkeerd? Via welk land lukt dit wel.
Je ziet weinig van de blauwe kleur, alleen de AB zelf. Kun je desnoods ook een hoesje voor kopen. Is ook prettiger aangezien hij behoorlijk glad is. De Chromecast zelf zit normaal gesproken achter je TV.babbi schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:02:
Ik wil een andere kleur dus de blauwe Google tv bestellen via het buitenland. Maar het lijkt erop dat het bestellen niet gaat. Constant de melding postcode niet goed. Doe ik wat verkeerd? Via welk land lukt dit wel.
Dit ter info zodat je je niet blind staart erop
Verder is je verhaal erg vaag natuurlijk. Geef in ieder geval aan welke website je gebruikt. Misschien dat iemand wel weet of het mogelijk is. Kan ook zijn dat ze gewoon niet naar NL sturen en dan houdt het natuurlijk gewoon op en zoek je verder naar een winkel/website die deze kleur wel levert.
Duitsland kan soms met de 00000 als postcode.babbi schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:02:
Wordt regelmatig besproken bij google producten die hier niet leverbaar zijn (bv pixels)
MikeOO schreef op donderdag 7 april 2022 @ 07:41:
Mogelijk dat iemand mogelijk wel weet of het mogelijk is.
Haters everywhere but I don’t really care
En word het dan werkelijk bezorgt? Met 00000 postcode.hjs schreef op donderdag 7 april 2022 @ 07:53:
[...]
Duitsland kan soms met de 00000 als postcode.
Wordt regelmatig besproken bij google producten die hier niet leverbaar zijn (bv pixels)
2x iets ontvangen en 2x is een order gecancelled bij mijbabbi schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:17:
[...]
En word het dan werkelijk bezorgt? Met 00000 postcode.
Ik heb een CC V3 die aangesloten is op mijn receiver hdmi ingang. Beeld streamen gaat altijd gewoon goed, bijvoorbeeld F1TV, Ziggo, Netflix, Plex en video bestanden van de NAS.
Zodra ik muziek wil streamen gaat het altijd mis. De ene keer stopt het afspelen gewoon en de andere keer valt de CC uit en start hij opnieuw op.
Voor mijn slaapkamer heb ik onlangs de CC met TV gekocht die daar aangesloten zit op de enkele hdmi ingang van de tv. Ook hier gaat beeld streamen zonder problemen.
Afgelopen week heb ik die CC met TV eens aangesloten op de receiver i.p.v. de gewone CC. Nu kon ik een 4k video zelfs onafgebroken 2,5 uur afspelen op mijn systeem vanaf de NAS. Hierna wilde ik muziek streamen, maar na 10 minuten viel de CC met TV uit, net als de gewone CC. De CC met TV rechtstreeks aangesloten op de tv en het scherm aan laten staan leverde hetzelfde op : na 10 minuten valt de CC met TV uit. Vervolgens op de slaapkamer de CC met TV weer aangesloten en ook hier valt hij uit na 10 minuten en moet weer opnieuw opstarten.
Dit gebeurt dus met afspelen vanaf een app van de NAS die geïnstalleerd staat op de CC met TV en als ik de muziek stream vanaf mijn telefoon van diezelfde NAS. Ook met Plex hetzelfde probleem.
Ik ben er al naar aan het zoeken geweest, maar kan geen antwoord vinden. Misschien weet hier iemand of het klopt dat je met een CC (met TV) niet alleen audio kunt afspelen en dat het apparaat dan na 10 minuten stopt en soms zelfs uitvalt?
Zodra ik muziek wil streamen gaat het altijd mis. De ene keer stopt het afspelen gewoon en de andere keer valt de CC uit en start hij opnieuw op.
Voor mijn slaapkamer heb ik onlangs de CC met TV gekocht die daar aangesloten zit op de enkele hdmi ingang van de tv. Ook hier gaat beeld streamen zonder problemen.
Afgelopen week heb ik die CC met TV eens aangesloten op de receiver i.p.v. de gewone CC. Nu kon ik een 4k video zelfs onafgebroken 2,5 uur afspelen op mijn systeem vanaf de NAS. Hierna wilde ik muziek streamen, maar na 10 minuten viel de CC met TV uit, net als de gewone CC. De CC met TV rechtstreeks aangesloten op de tv en het scherm aan laten staan leverde hetzelfde op : na 10 minuten valt de CC met TV uit. Vervolgens op de slaapkamer de CC met TV weer aangesloten en ook hier valt hij uit na 10 minuten en moet weer opnieuw opstarten.
Dit gebeurt dus met afspelen vanaf een app van de NAS die geïnstalleerd staat op de CC met TV en als ik de muziek stream vanaf mijn telefoon van diezelfde NAS. Ook met Plex hetzelfde probleem.
Ik ben er al naar aan het zoeken geweest, maar kan geen antwoord vinden. Misschien weet hier iemand of het klopt dat je met een CC (met TV) niet alleen audio kunt afspelen en dat het apparaat dan na 10 minuten stopt en soms zelfs uitvalt?
Als je je voorneemt dat je altijd alles laat mislukken en dat lukt, ben je dan een echte mislukkeling?
Heb je een schermbeveiliging aanstaan of slaapstand?
Volgens mij is 10 minuten de kortste tijd waarop deze in te stellen zijn.
Volgens mij is 10 minuten de kortste tijd waarop deze in te stellen zijn.
Hoe warm voelt iedere CC op het moment dat die uitvalt?
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Bedankt voor jullie reactie.
Op de CC met TV heb ik bij energiebesparing ingesteld dat het scherm nooit uit moet gaan. Bij de CC zou ik niet weten waar en of ik dat in moet stellen.
Ik heb alleen kunnen vinden dat je voor de CC via Google Home moet instellen dat de schermuitvoer ingesteld moet worden op 50Hz (ofzoiets), maar dat was standaard al zo ingesteld. Beide apparaten heb ik al teruggezet naar fabrieksinstellingen en ook dat maakt geen verschil.
Als er al een slaapstand aanstaat, dan zou dat toch ook moeten gelden voor video bestanden?
Beide apparaten voelen niet warmer aan dan wanneer er net een hele avond is gestreamd of een app is gebruikt, dan wanneer er na 10 minuten audio uitval is.
Op de CC met TV heb ik bij energiebesparing ingesteld dat het scherm nooit uit moet gaan. Bij de CC zou ik niet weten waar en of ik dat in moet stellen.
Ik heb alleen kunnen vinden dat je voor de CC via Google Home moet instellen dat de schermuitvoer ingesteld moet worden op 50Hz (ofzoiets), maar dat was standaard al zo ingesteld. Beide apparaten heb ik al teruggezet naar fabrieksinstellingen en ook dat maakt geen verschil.
Als er al een slaapstand aanstaat, dan zou dat toch ook moeten gelden voor video bestanden?
Beide apparaten voelen niet warmer aan dan wanneer er net een hele avond is gestreamd of een app is gebruikt, dan wanneer er na 10 minuten audio uitval is.
Als je je voorneemt dat je altijd alles laat mislukken en dat lukt, ben je dan een echte mislukkeling?
Gaat mij om de blauwe Chromecast.hjs schreef op donderdag 7 april 2022 @ 17:50:
[...]
2x iets ontvangen en 2x is een order gecancelled bij mij
Dat maakt natuurlijk niet uit. Het gaat erom of een zending vanuit de Duitse Google Store hier ook komt. Mijn ervaring na 2x proberen is dat dat niet zo is.
Ik zou overigens net als hierboven is gezegd voor een witte gaan en er een blauw hoesje om kopen. Zo’n hoesje vind ik echt een must have dus van een eventuele blauwe Chromecast afstandsbediening zie je sowieso niet veel (en de rest hangt achter je tv)
Inderdaad, een cover kost op AliExpress maar een paar Dollar.Mesmer_ schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:32:
[...]
Dat maakt natuurlijk niet uit. Het gaat erom of een zending vanuit de Duitse Google Store hier ook komt. Mijn ervaring na 2x proberen is dat dat niet zo is.
Ik zou overigens net als hierboven is gezegd voor een witte gaan en er een blauw hoesje om kopen. Zo’n hoesje vind ik echt een must have dus van een eventuele blauwe Chromecast afstandsbediening zie je sowieso niet veel (en de rest hangt achter je tv)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sHMqEmPTgKyjl07OSHra6Eyd.webp?f=user_large)
"When you grow up your heart dies"
Vind het toch raar allemaal dat ze het niet verkopen op de Dutch store. Ook een adapter met ethernet is niet te krijgen. Nee wil gewoon een blauwe echt een must have. En wat ook raar is dat je niks kan bestellen op een buitenlandse Google store.
Ga je op vakantie naar Duitsland of Frankrijk? Je zou hem op je vakantie adres kunnen laten bezorgen.babbi schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:45:
Vind het toch raar allemaal dat ze het niet verkopen op de Dutch store. Ook een adapter met ethernet is niet te krijgen. Nee wil gewoon een blauwe echt een must have. En wat ook raar is dat je niks kan bestellen op een buitenlandse Google store.
Is hier officieel niet geïntroduceerd door Google, net zoals de Pixel telefoons. Misschien raar maar wie baas is, bakt koek, en blijkbaar is Nederland niet interessant genoeg wat dat betreft.babbi schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:45:
Testing, one, two ...
Wat eigenlijk vreemd is want ze zouden met hun marketingkennis toch moeten kunnen zien dat die apparatuur hier behoorlijk populair is.hardware-lover schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:14:
[...]
Is hier officieel niet geïntroduceerd door Google, net zoals de Pixel telefoons. Misschien raar maar wie baas is, bakt koek, en blijkbaar is Nederland niet interessant genoeg wat dat betreft.
Dus geen juiste mogelijkheid om in Google store buitenland te bestellen?
Het officiële antwoord: nee.babbi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:49:
Dus geen juiste mogelijkheid om in Google store buitenland te bestellen?
Als je een Chromecast met Google tv in Nederland wil heb je de keuze uit winkels die hem zelf importeren of je bestelt het bij bijvoorbeeld fnac in Frankrijk of bij El Corte Ingles in Spanje. Overal buiten een Google Store verkopen ze alleen de witte versie.
Niet officieel is, zoals al is aangegeven, om te proberen het bij de Duitse Google Store te bestellen en te laten bezorgen bij een kennis in Duitsland of het via de postcode truuk te proberen (zelf even zoeken in dit topic). Dit laatste is mij nooit gelukt.
Waarom niet vanwege de bestel problemen een Shield TV tube of Shield TV pro bestellen.Mesmer_ schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 16:31:
[...]
Het officiële antwoord: nee.
Als je een Chromecast met Google tv in Nederland wil heb je de keuze uit winkels die hem zelf importeren of je bestelt het bij bijvoorbeeld fnac in Frankrijk of bij El Corte Ingles in Spanje. Overal buiten een Google Store verkopen ze alleen de witte versie.
Niet officieel is, zoals al is aangegeven, om te proberen het bij de Duitse Google Store te bestellen en te laten bezorgen bij een kennis in Duitsland of het via de postcode truuk te proberen (zelf even zoeken in dit topic). Dit laatste is mij nooit gelukt.
Heb je meteen RC45 aansluiting en de mogelijkheden zijn gewoon beter tegen een redelijke meerprijs.
Weeg goed de voor- en nadelen ervan af en KIES...!
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Omdat er helemaal geen bestelproblemen zijn tenzij je een blauwe wil en de vraag in dit topic over Chromecast's over een Chromecast gaat.snah001 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 16:57:
[...]
Waarom niet vanwege de bestel problemen een Shield TV tube of Shield TV pro bestellen.
Heb je meteen RC45 aansluiting en de mogelijkheden zijn gewoon beter tegen een redelijke meerprijs.
Weeg goed de voor- en nadelen ervan af en KIES...!
Ach, een blauwe Shield zal vast ook lastig te krijgen zijn
.
- knip -
Er zijn wel blauwe hoesjes voorRaymond P schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 19:13:
Ach, een blauwe Shield zal vast ook lastig te krijgen zijn.
Ik heb een Chromecast met Google TV.
Sinds gisteren verschijnt die echter op geen enkel device nog als cast device.
Alle andere functionaliteit werkt perfect.
Wat ik al geprobeerd heb:
Iemand een idee wat er fout kan zijn?
Wat ik al geprobeerd heb:
- Wifi opnieuw ingesteld (alles zit op hetzelfde netwerk
- Herstart (van de stroom af en terug erop, maar ook een software herstart)
- Volledige factory reset
[ Voor 3% gewijzigd door Twanne op 14-04-2022 22:28 ]
Wat ideeën van mijn kant.Twanne schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:28:
Ik heb een Chromecast met Google TV.
Wat ik al geprobeerd heb:Niets werkt.
- Wifi opnieuw ingesteld (alles zit op hetzelfde netwerk
- Herstart (van de stroom af en terug erop, maar ook een software herstart)
- Volledige factory reset
Zie je de Chromecast wel in Google Home ?
Zit de Chromecast en het apparaat waar je vanaf wilt casten wel in hetzelfde netwerk
Heeft de Chromecast wel verbinding met het netwerk, dus een IP-adres gekregen vanaf de router. Kort gezegd kun je bv een App installeren vanaf Playstore.
Herstart voor de zekerheid ook eens de het andere apparaat en als dat niet helpt ook een keer je Wifi(modem).
Netwerk is hetzelfde, dat heb ik meermaals nagekeken.MikeOO schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 07:05:
[...]
Wat ideeën van mijn kant.
Zie je de Chromecast wel in Google Home ?
Zit de Chromecast en het apparaat waar je vanaf wilt casten wel in hetzelfde netwerk
Heeft de Chromecast wel verbinding met het netwerk, dus een IP-adres gekregen vanaf de router. Kort gezegd kun je bv een App installeren vanaf Playstore.
Herstart voor de zekerheid ook eens de het andere apparaat en als dat niet helpt ook een keer je Wifi(modem).
De Chromecast heeft verbinding met het netwerk, want er is een factory reset gebeurd, waarna alle apps herinstalleerd zijn. Bijkomend is het ook gewoon mogelijk om de apps te gebruiken via de afstandsbediening en video te streamen bijvoorbeeld.
Geen enkel andere aparaat op het netwerk ziet de Chromecast (2 laptops, 2 iphones en een vaste pc).
De router is aan het begin van de week herstart, maar dat zal ik nog eens proberen.
Verder is de Chromecast inderdaad niet terug te vinden in de Google Home app. Zeer vreemd, want bij de factory reset moest ik hem wel toevoegen aan een ruimte. Wellicht opnieuw factory resetten en alles opnieuw instellen?
Zolang hij niet in Google Home te vinden is zal het casten ook niet werken. Je kunt proberen om deze zelf toe te voegen via Home via het + teken links bovenin.Twanne schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:19:
[...]
Netwerk is hetzelfde, dat heb ik meermaals nagekeken.
De Chromecast heeft verbinding met het netwerk, want er is een factory reset gebeurd, waarna alle apps herinstalleerd zijn. Bijkomend is het ook gewoon mogelijk om de apps te gebruiken via de afstandsbediening en video te streamen bijvoorbeeld.
Geen enkel andere aparaat op het netwerk ziet de Chromecast (2 laptops, 2 iphones en een vaste pc).
De router is aan het begin van de week herstart, maar dat zal ik nog eens proberen.
Verder is de Chromecast inderdaad niet terug te vinden in de Google Home app. Zeer vreemd, want bij de factory reset moest ik hem wel toevoegen aan een ruimte. Wellicht opnieuw factory resetten en alles opnieuw instellen?
Staat “gast wifi” aan? Dat uitzetten.Twanne schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:28:
Is er al zicht op een grote Android update? Nog steeds radio stilte de Chromecast met Google tv heeft maar een handvol updates gehad.
Ik heb soms dat de ondertiteling 1 zin wegvalt (vooral bij disney+ geloof ik)
chromecast met google TV met WiFi die volgens netflix een bandbreedte heeft van plusminus 220 Mbps
Iemand die weet of dat aan disney of de chromecast ligt of toch een hickup met de verbinding en dat ik beter naar een bedrade oplossing kan gaan kijken?
chromecast met google TV met WiFi die volgens netflix een bandbreedte heeft van plusminus 220 Mbps
Iemand die weet of dat aan disney of de chromecast ligt of toch een hickup met de verbinding en dat ik beter naar een bedrade oplossing kan gaan kijken?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit heb ik met Disney+ ook al eens gehad. Die app heeft vaker kuren, ook als je cast vanaf je telefoon. Ik heb op Disney+ ook regelmatig dat het 'verder kijken' niet klopt of dat de knop 'intro overslaan'. Te vroeg of te laat verschijnt. Dit ligt echt niet aan je verbinding.ArthurMorgan schreef op zondag 17 april 2022 @ 15:21:
Ik heb soms dat de ondertiteling 1 zin wegvalt (vooral bij disney+ geloof ik)
Is het mogelijk de Chromecast met Google tv aan te sluiten op een platte oled tv die aan de muur is bevestigd? Bijvoorbeeld de LG C1 of G1? Of bungelt de Chromecast dan onder de tv?
De kabel van de Chromecast met Google TV is zo kort dat hij nooit onder een tv gaat bungelen. Dik is hij ook niet dus je kunt hem bij wijze van spreken zo achter de tv plakken. Je zit alleen wel met de USB-kabel die onder de tv uit komt.SX-Superfly schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:06:
Is het mogelijk de Chromecast met Google tv aan te sluiten op een platte oled tv die aan de muur is bevestigd? Bijvoorbeeld de LG C1 of G1? Of bungelt de Chromecast dan onder de tv?
Afmetingen: 16,2 x 6,1 x 1,25 cm (lxbxh)
En anders plak je er van dat klitteband op en plak hem achter de tv.
Ik zit elke dag te checken maar er komt maar niets. Intussen al een half jaar geen updates of patches. Ik overweeg dan ook serieus een ander kastje te kopen die wél onderhouden wordt.dutchnltweaker schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:23:
Is er al zicht op een grote Android update? Nog steeds radio stilte de Chromecast met Google tv heeft maar een handvol updates gehad.
Ik heb 2 van die Chromecast Google TV dingen, maar we kijken heel gemixed 50 en 60 fps media (en 24fps!) en zit constant hierdoor handmatig te switchen. Ik ben vrij gevoelig voor die framerate mismatch, het moet gewoon vloeiend zijn.
Mijn Mediacenter PC hopt gewoon netjes achter elke frequency change aan, dan moet zo'n chromecast dat toch ook kunnen? Zou met Android 12 gefixt moeten zijn, maar dan moeten ze die wel uitbrengen.
[ Voor 12% gewijzigd door Fairy op 23-04-2022 20:46 ]
Weet iemand een eenvoudige manier om met Play-tegoed films te zoeken en bestellen met een CC met Google TV.
Op Android TV heb je Google Play Films & TV. In die app kon je films zoeken, kopen en huren in een bibliotheek. Deze app heet nu Google TV. En de CC met Google TV ís Google TV. Maar dit werkt heel anders. Ik zie bijvoorbeeld wel films die ik eerder heb gekocht of heb toegevoegd aan mijn kijklijst in de bibliotheek. Maar ik krijg geen overzicht van (nieuwe) beschikbare films... Tenzij ik zoek naar apps. Daar is dan wel weer Google TV als app te vinden (met een opmerking erbij dat deze de oude Play-app heeft vervangen). Open ik deze app, dan krijg ik het oude overzicht wel te zien. Maar ik kan deze app dan weer niet aan mijn homescreen/favorieten toevoegen, want... Het ís in feite Google TV. En Google TV in Google TV installeren werkt niet.
Nu ben ik dus afhankelijk van toevallige suggesties van Google TV zonder zelf te kunnen zoeken. In plaats daarvan zou ik Pathé kunnen gebruiken, maar dan is Play-tegoed weer niet bruikbaar.
Edit: ter verduidelijking: in de Google TV-app op mijn Pixel heb ik nog een "winkelen"-app, maar die ontbreekt op de CC met Google TV.
Op Android TV heb je Google Play Films & TV. In die app kon je films zoeken, kopen en huren in een bibliotheek. Deze app heet nu Google TV. En de CC met Google TV ís Google TV. Maar dit werkt heel anders. Ik zie bijvoorbeeld wel films die ik eerder heb gekocht of heb toegevoegd aan mijn kijklijst in de bibliotheek. Maar ik krijg geen overzicht van (nieuwe) beschikbare films... Tenzij ik zoek naar apps. Daar is dan wel weer Google TV als app te vinden (met een opmerking erbij dat deze de oude Play-app heeft vervangen). Open ik deze app, dan krijg ik het oude overzicht wel te zien. Maar ik kan deze app dan weer niet aan mijn homescreen/favorieten toevoegen, want... Het ís in feite Google TV. En Google TV in Google TV installeren werkt niet.
Nu ben ik dus afhankelijk van toevallige suggesties van Google TV zonder zelf te kunnen zoeken. In plaats daarvan zou ik Pathé kunnen gebruiken, maar dan is Play-tegoed weer niet bruikbaar.
Edit: ter verduidelijking: in de Google TV-app op mijn Pixel heb ik nog een "winkelen"-app, maar die ontbreekt op de CC met Google TV.
[ Voor 6% gewijzigd door KlaasjeNL op 23-04-2022 21:29 ]
@KlaasjeNL Play Movies proberen ze uit te faseren. Google TV zou de vervanger moeten zijn.
Ik neem aan dat ze helemaal willen stoppen met het zelf aanbieden van content (Youtube Red?), en dat gaat vlotter als ze het minder makkelijk maken.
Via de Play app op je telefoon zou je (voorlopig) nog wel gewoon de Films afdeling moeten hebben.
Ik neem aan dat ze helemaal willen stoppen met het zelf aanbieden van content (Youtube Red?), en dat gaat vlotter als ze het minder makkelijk maken.
Via de Play app op je telefoon zou je (voorlopig) nog wel gewoon de Films afdeling moeten hebben.
- knip -
Ik ben er ook bang voor en via de telefoon werkt het inderdaad nog gewoon.Raymond P schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 22:27:
@KlaasjeNL Play Movies proberen ze uit te faseren. Google TV zou de vervanger moeten zijn.
Ik gebruikte de app juist om te kijken wat voor nieuws er uitkwam en dat zette ik direct op mijn kijklijst. Vaak kwamen die films dan wat later beschikbaar op Netflix, Prime, Disney+ of nu ook HBO. En als dat niet gebeurde huurde ik weleens een film via de tegoed dat ik via Rewards gespaard had.
Iemand al een goed werkende USB-hub met ethernet voor de Chromecast met Google TV die ook nog een beetje betaalbaar is gevonden?
Ik heb nu een mooie 8-in-1 hub gescoord maar de ethernet wordt helaas niet herkend.
Ik heb nu een mooie 8-in-1 hub gescoord maar de ethernet wordt helaas niet herkend.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 24-04-2022 18:48 ]
Heb je al in dit topic gekeken?..sjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:45:
Iemand al een goed werkende USB-hub met ethernet voor de Chromecast met Google TV die ook nog een beetje betaalbaar is gevonden?
Wat denk je? Ik heb er niet een gevonden die nog online staat of die aan mijn eisen voldoet. Ík ben bovendien niet bereid om er de hoofdprijs voor te betalen. Het zou een beetje zot zijn om net zoveel voor een hub te betalen als dat ik voor de Chromecast met Google TV heb betaald.
Kan nog wel goedkoper, maar ik ben tevreden met deze: https://www.amazon.nl/gp/product/B08NXS46DN/ .sjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:45:
Edit: zonder USB-poort inderdaad.
[ Voor 4% gewijzigd door kraanwagen op 25-04-2022 16:28 ]
@sjaool, alleen ethernet of ook extra usb poorten?
Testing, one, two ...
Yep. Ethernet en USB-poorten om geheugen uit te breiden en extra opslag te krijgen.hardware-lover schreef op zondag 24 april 2022 @ 21:35:
let op deze heeft alleen Ethernet en GEEN USB.hardware-lover schreef op zondag 24 april 2022 @ 21:35:
De USB-C is voor aansluiten van de stroomadaptor.
Je moet er dan echt een nemen met usb aansluitingen .
.
Verkeerde quote? Ik zoek er geen.MikeOO schreef op maandag 25 april 2022 @ 07:22:
[...]
let op deze heeft alleen Ethernet en GEEN USB.
De USB-C is voor aansluiten van de stroomadaptor.
Je moet er dan echt een nemen met usb aansluitingen .
Testing, one, two ...
Ik gebruik momenteel de ingebouwde mediaspeler van m'n TV om video's van een Samba share te spelen, maar die is op z'n zachtst gezegd bagger.
Welke Google TV app zou ik hier het beste voor kunnen gebruiken. Heb geen behoefte aan te uitgebreide apps, zoals Kodi. Voorwaarde is wel dat zowel ingebakken als srt ondertitels gebruikt kunnen worden.
Welke Google TV app zou ik hier het beste voor kunnen gebruiken. Heb geen behoefte aan te uitgebreide apps, zoals Kodi. Voorwaarde is wel dat zowel ingebakken als srt ondertitels gebruikt kunnen worden.
Thanks. Ik zat richting localcast te denken, maar het gaat natuurlijk niet om casten, maar gewoon een mediaspeler...

Sinds enige tijd heeft elke tv in huis een CC met Google TV, dus ook de tv die het meest aan staat. Nu valt mij op dat ik op de CC ook meldingen krijg van de Nest Hello als er iemand voor de deur staat. Iemand enig idee of en hoe dit uit te schakelen is? Ik weet dat het niet mogelijk is om bepaalde speakers uit te sluiten als iemand aanbelt (iets waarvoor niet snel genoeg een update voor mag komen), maar nu ook al mijn deurbel op de CC? Bovendien is de melding van de vrouwelijke Engelstalige assistent die "er staat iemand bij de voordeur" probeert uit te spreken, dus het klinkt ook nog eens nergens na. Laat staan dat je je de pleuris schrikt als je net op hoog volume een film zit te kijken. 😞
Kan je met een Chromecast with Google TV aanmelden op een hotel-WiFi die een website met een inlogpagina gebruikt?
(dat kan met mijn Chromecast V3 in ieder geval niet)
[ Voor 19% gewijzigd door Condor70 op 29-04-2022 19:00 ]
Ja, ik neem alleen altijd een hub+muis mee, want soms werkt selecteren en klikken van invoervelden niet met AB.Condor70 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:59:
Kan je met een Chromecast with Google TV aanmelden op een hotel-WiFi die een website met een inlogpagina gebruikt?
@barrymossel Kodi met confluence skin en lijst weergave is mooi basic.
Soort windows verkenner, geen fratsen.
[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 29-04-2022 19:07 ]
@Condor70 Zorg ervoor dat je een webbrowser heb geïnstalleerd om die pagina te kunnen openen.
@Condor70 Ik heb ook vaak zat gehad dat de Chromecast niet eens de WiFi vond. Als je dan niet eens kan verbinden, dan heb je ook niets aan een browser app om het akkoord vinkje te zetten. Geen idee waar dat aan ligt. Als ik een hotspot op mijn iPhone maak, dan kan de Chromecast deze ook niet vinden.
@robertwebbe de normale, of die met Google TV?
Toevallig afgelopen weekend f1 via een hotspot zitten kijken op ccwgtv omdat ze streaming blockten in een hotel (alleen Netflix deed 't).
Toevallig afgelopen weekend f1 via een hotspot zitten kijken op ccwgtv omdat ze streaming blockten in een hotel (alleen Netflix deed 't).
@matthijst Ik heb alleen een Chromecast met Google TV.
Zojuist nog even getest met mijn iPhone en de persoonlijke hotspot, hij staat niet in de WiFi lijst.
Heb jij wellicht Android?
Zojuist nog even getest met mijn iPhone en de persoonlijke hotspot, hij staat niet in de WiFi lijst.
Heb jij wellicht Android?
[ Voor 54% gewijzigd door robertwebbe op 30-04-2022 19:46 ]
Nee ook iphone, oudje, een 8 plus nog.
Misschien dit:
De hotspot functie van de iPhone 11 en eerder, maakte een wifi accesspoint aan op basis van 2.4GHz. De iPhone 12 en nieuwer maakt nu standaard gebruik van 5GHz voor de hotspot functie.
Je kunt 2.4GHz hotspot compatibiliteit inschakelen op een iPhone 12 of nieuwer met behulp van de onderstaande stappen:
Ga naar Instellingen
Persoonlijke hotspot
Maximaliseer compatibiliteit
Proberen waard.
Misschien dit:
De hotspot functie van de iPhone 11 en eerder, maakte een wifi accesspoint aan op basis van 2.4GHz. De iPhone 12 en nieuwer maakt nu standaard gebruik van 5GHz voor de hotspot functie.
Je kunt 2.4GHz hotspot compatibiliteit inschakelen op een iPhone 12 of nieuwer met behulp van de onderstaande stappen:
Ga naar Instellingen
Persoonlijke hotspot
Maximaliseer compatibiliteit
Proberen waard.
[ Voor 127% gewijzigd door matthijst op 30-04-2022 20:08 ]
@matthijst Die had ik al geprobeerd 😀.
Helaas geen verschil.
Helaas geen verschil.
Oude post, maar dit is niet waar. Van de reviewer;robertwebbe schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:53:
De Google ethernet adapter voor de ChromeCast 2020 kan gewoon gigabit aan. Ik denk dat degene die de specs op de website heeft ingevoerd is gewoon lui is geweest en die van de Ultra heeft gekopieerd. Iemand heeft al een bedrade Speedtest uitgevoerd wat dit bewijst:
[YouTube: Google Chromecast with Google TV official Ethernet Adapter]
BLoooP
1 year ago
@Ruki Fazlinovic @Robert Webbe Yes i checked it and can confirm that it is under 100mb, getting around 92-93 on Ethernet. Somehow i made a mistake in my video, going to look at my original file. Thanks for pointing this out.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Let op:
Dit topic is voor alle mediaspelers / streamingdevices van Google: de Chromecast, Chromecast with Google TV en TV Streamer.
Discussie over illegale functionaliteit, of daarnaar linken is uitdrukkelijk niet toegestaan.
Een beetje schimmig, is gewoon schimmig.
Twijfel? Zie Het algemeen beleid #verbodencopyright
Gelieve dit topic niet meer te gebruiken voor 'bestel hier en daar', want daarvoor hebben wij Google Chromecast/TV/Streamer Levertijden en prijzen
Dit topic is voor alle mediaspelers / streamingdevices van Google: de Chromecast, Chromecast with Google TV en TV Streamer.
Discussie over illegale functionaliteit, of daarnaar linken is uitdrukkelijk niet toegestaan.
Een beetje schimmig, is gewoon schimmig.
Twijfel? Zie Het algemeen beleid #verbodencopyright
Gelieve dit topic niet meer te gebruiken voor 'bestel hier en daar', want daarvoor hebben wij Google Chromecast/TV/Streamer Levertijden en prijzen