pc01 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:09:
Ik heb inmiddels BBC iplayer, CBS all access, Peacock (NBC) en ITV er opgezet. Heerlijk wat er allemaal mogelijk is.
CBS all access gebruikt gps om te zien of je een lokale zender mag livestreamenl dat gaat nog mis. Via developer options is wel de mogelijkheid om lokatie aan te passen maar dat moet via een app. Ik heb nog geen app gevonden om gps te spoofen die compatibel is met deze chromecast. Iemand een idee ?
Ik gebruik overigens smartdnsproxy om toegang te krijgen tot bovenstaande services.
matthijst schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:12:
Heeft iemand bbc iplayer aan de praat?
Ik heb nu bbc iplayer android 4.115.0.2315 geinstalleerd.
App start op, maar je ziet niet welk item je selecteert en kunt dus geen show starten.
Iemand een idee of er een versie is die wel werkt?
Edit. Ah 0.4.3 heb je nodig.
Hoe hebben jullie dit aan de praat gekregen?
Ik heb de nieuwste AndroidTV versie van APKMirror gehaald, heb PIA VPN (server GB Londen Streaming) en ik kan de app starten en doorzoeken, maar zodra ik een aflevering kies krijg ik
"Something went wrong loading this program. 02001. This is usually a temporary problem. You can try this programme again or try a different programma."
Op de laptop, ingelogd op dezelfde PIA server (via de Windows app) werkt iPlayer prima in Chrome.
Heb het ook geprobeerd op m'n Android telefoon (zelfde server) met laatste APKMirror android app en daar laadt de app zelfs niet eens. (die crasht)
EDIT:
^^ Dit lijkt geholpen te hebben. Werkt nu op alle 3 apparaten.
[
Voor 4% gewijzigd door
Piet91 op 16-09-2021 15:39
]