PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Daar issie alLAD93 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:51:
[...]
Oh ik dacht meer iets richting de 'I feel vibrations'...
[Afbeelding]
Ik dacht dat ze met de nieuwe banden juist lagere bandendruk mogelijk wilden makenJasphur schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:04:
Wat zijn de banden van MAG bol...
Inderdaad. Politiek en geld zijn bli jjkbaar veel belangrijker dan talent.Leon Zwiers schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:20:
Zou toch van den zotten zijn als ze GIO daadwerkelijk laten zitten
Bijna einde pirelli test pffff. Kan eindelijk de echte p2 beginnen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ze rijden volgens een plan van Pirelli. Dus Pirelli heeft ze gevraagd deze hoeveelheid ronden te rijden.hansvk schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:26:
Merc maakt er zich een beetje met een jantje-van-leiden vanaf met die test.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ja, maar Ham dus blijkbaar niet.jpiwf schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:30:
[...]
Ze rijden volgens een plan van Pirelli. Dus Pirelli heeft ze gevraagd deze hoeveelheid ronden te rijden.
Edit: moet Bot nu goedmaken?
[ Voor 5% gewijzigd door hansvk op 23-10-2020 16:32 ]
Die doet altijd waar hij zelf zin in heeft.
Als ik mij niet veilig zou voelen in zo'n wagen, dan had ik ook gestopt. Test of niet.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
half uur pirelli test gevolgd door een BBQ Italiaanse stijlDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:47:
Uh ja, ik heb het begin gemist en ik word meteen getrakteerd op een uitbrandende auto. Uh, wat is er gebeurd?
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh ja.Jasphur schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:47:
Alle elektronika ook stuk nu?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jep, die kerel met die grote fles had nog een co blusser, maar de rest blafte die wagen even vol met poederJasphur schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:47:
Alle elektronika ook stuk nu?
Die is wel total loss zo
Meer japanse stijlSuicyder schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:48:
[...]
half uur pirelli test gevolgd door een BBQ Italiaanse stijl
VibrationsDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:47:
Uh ja, ik heb het begin gemist en ik word meteen getrakteerd op een uitbrandende auto. Uh, wat is er gebeurd?
- DaniëlWW2
- Niet online
Italiaans team qua registratie, als ze ook italiaanse elektronica gebruiken weet ik het zo nog niet
Dat denk ik ook.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:50:
Maar dat lijkt op een brandstoflijn want anders kan ik het ook niet verklaren.
Het moet echt met de brandstof zelf te maken hebben, anders gaat het echt niet zo snel en zo hard. Een brandstoflijn lijkt mij een goede verklaring.
yummy yakitori
Daar lijkt het wel op inderdaad. De hydraulische olie brand volgens mij niet zo.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:50:
Maar dat lijkt op een brandstoflijn want anders kan ik het ook niet verklaren.
Volgens mij waren er veel gemengde sets per team. Elk team kreeg drie verschillende sets die ze moesten gebruiken. Bottas meer laten rijden heeft dus geen zin dan, want die heeft een andere compound. Daarnaast was volgens mij de opdracht om zoveel mogelijk te rijden. Bottas meer laten rijden is dan ook onmogelijk, want hij moest al zoveel mogelijk op zijn eigen set(s) rijden.hansvk schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:36:
En Bot die daarom extra ronden moest maken met de testbanden denk ik.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk eerder dat het te weinig hydraulische olie is voor zo'n brand.SnowDude schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:52:
[...]
yummy yakitori![]()
[...]
Daar lijkt het wel op inderdaad. De hydraulische olie brand volgens mij niet zo.
Ik vond het opvallend dat Bottas na het eerste half uur nog door reed met de experimentele banden. Normaal zou je meteen na het half uur naar binnen gaan, wat de rest dan ook deed.RobertMe schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:52:
[...]
Volgens mij waren er veel gemengde sets per team. Elk team kreeg drie verschillende sets die ze moesten gebruiken. Bottas meer laten rijden heeft dus geen zin dan, want die heeft een andere compound. Daarnaast was volgens mij de opdracht om zoveel mogelijk te rijden. Bottas meer laten rijden is dan ook onmogelijk, want hij moest al zoveel mogelijk op zijn eigen set(s) rijden.
duurt net zo lang hoor ;-)Plenkske schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:53:
Lekker korte échte FP2 zo
maar inderdaad
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verkopen ze smokings?Amphiebietje schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:59:
Moeten we nu de conclusie trekken dat Alpha Tauri Fashion Smoking Hot is?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zou het doen!
Twente komt eraan!
Float like a butterfly, sting like a bee.
- DaniëlWW2
- Niet online
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 91% gewijzigd door rammes op 23-10-2020 17:07 ]
Ik zou het doen!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 90% gewijzigd door Maurice079 op 23-10-2020 17:08 ]
PSN: xMaurice93
Jeeeeeeetje.
Twente komt eraan!
Mwah, als dit tijdens de race gebeurd hoort een Max gewoon te remmen toch? Tenzij je er met je vleugel voorbij bent oid?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mmzrd7MKEAdfHKIiiFbxBX6h.png?f=user_large)
Nou dat worden 2 gridplaatsen en 2 punten op licentie voor Max.
een treffende spreuk
ik vond 'm dit seizoen eigenlijk wel goed bezig.epo schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:09:
Stroll moet gewoon ophoepelen, altijd al een blind paard geweest.
Leek eindelijk een echte coureur geworden.
Daarom moet Max daar ook niet op gokken...epo schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:09:
Mijn boefje is liev!
Max moet dan toch gewoon snappen dat Stroll een tweede ronde inzet.
Max was gewoon gefrustreerd dat hij opnieuw een ronde door de neus geboord wordt...
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Was geen cooldown lap, zei Szafnauer net op Sky.pro_6or schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:10:
Kut Stroll, cool down lap, ga gewoon aan de kant.
Nou dat worden 2 gridplaatsen en 2 punten op licentie voor Max.
Sja, verschil was niet groot.Razr schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:07:
[...]
Mwah, als dit tijdens de race gebeurd hoort een Max gewoon te remmen toch? Tenzij je er met je vleugel voorbij bent oid?
Schieten er beide niet veel mee op maargoed typisch gevalletje dooie hoek vlgns mij
Ja, af en aan. Schakelde in en red flag, bleek die van GAS te zijn.
Schakel weer in en zie Verstappen crashen met Stroll. Dus gaat prima hier

Waiting on the world to change
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Sowieso schrijf je zo!
+1epo schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:09:
Ik zou het doen!
Had niet gehoeven nee, en dat gezegd hebbende, loopt wel lekker op het rechte stuk, die roze Mercedes 👌Plenkske schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:08:
Beide fout vind ik hoor. Dit in een training is gewoon super dom
Testing, one, two ...
Hulk maak je maar klaar
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heb je het belangrijkste toch nog gezien.basvn schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:14:
pff je mist 30 min van FP2, en gelijk chaos
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Welke race regels dan?SinergyX schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:15:
Dat is ook aardig argument, in race regels had Lance dus ruimte moeten geven, maarja.. practice
1. allebei flying lap
2. stroll zat er voor.
Helaas.. Max' fout
Ze zijn daar toch aardig gemixed, 1 zegt max, 1 zegt 50/50, ander zegt raceregels.Jasphur schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:16:
SKY legt de schuld bij Max. Ben er eignelijk wel mee eens als je die luchtbeelden zo ziet
Je moet de auto naast je ruimte geven, wat stroll niet doet, dat was het punt.LoeWn schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:16:
[...]
Welke race regels dan?
1. allebei flying lap
2. stroll zat er voor.
Helaas.. Max' fout
Meteen dat uitgesproken schuld X schuld Y, dat gaan de stewards doen.. dit is gewoon 2 auto's op elkaar geklapt en laat ze het lekker uitzoeken.
[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2020 17:18 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
het was dat ik het tegen kwam op instagram net
maar had hem nog niet aan staan.
Gasly´s brand gemist
nu dit

Zal vaker wegblijven
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.