himlims_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:54:
[...]
oooh - dat is er weer eentje voor de 'backlog' (iss, saturn en maanlander liggen nog dicht op zolder te wachten ...) ruimtegebrek begint te op te spelen. misschien maar eens kijken voor andere woning
//edit; ligt nog in doos; corner garage, politie gebouw, halve bookstore, f1 mercedes, f1 ferrari classic, saturn, iss, moonlander, 3-1 huisje 4x, vast nog wel meer wat ik vergeten ben

gezien de lego nu niet meer beperkt is tot 'lego' kamer, staat het nu in woonkamer (harry potter vriendin), gang/hal, architecture/vakantie locaties. volgens mij staat er nog geen lego in de wc/keuken... ook weinig plek daarvoor

Ohhhh, yessss, die Spaceshuttle Columbia set
moet ik ook in mijn verzameling hebben!

Ik kan me nog herinneren dat ik voor de TV zat toen die Columbia voor het eerst gelanceerd werd! April 1981 ... Toen was ik net 10. Wat een overweldigende ervaring was dat! Must have dus!
Mijn backlog bestaat overigens uit de volgende sets:
Corner Garage, Ecto-1, Porsche 911, UCS Y-Wing, UCS A-Wing, LEGO House Dinosaurs, Treehouse, en 1989 Batwing.
En op mijn lijstje om nog te kopen (en dus nog aan de backlog toe te voegen) staan:
Bookshop, Police Station, UCS Republic Gunship (2021 release), Pirates of Barracuda Bay, Grand Piano, Medieval Blacksmith, Winnie the Pooh. Plus wat er eventueel nog meer voor moois uit gaat komen dit jaar.