Vitruvius schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:19:
Vraagje voor de Amazon kopers hier. Ik heb begin februari de Lego Technic 42082 gekocht voor een leuke prijs bij Amazon.de. Deze stond toen al op 'tijdelijk niet op voorraad' dus wist dat het wat langer zou gaan duren. De klantenservice heeft helaas geen inzicht in wanneer deze komt maar geeft wel aan dat ze hem niet zouden verkopen als ie überhaupt niet meer geleverd zou worden.
Wat is jullie ervaring hiermee, gewoon weken/maanden geduld hebben? Krijg ik straks een verfrommelde doos die ergens uit een hoek van een magazijn is gevist? B
Ben zelf erg benieuwd naar de set, ziet er uit als een leuke built.
Bij Brickwatch staat bij 42082 de winkel Amazon.de onder het kopje "niet meer leverbaar". Echter staat bij dat kopje "De Kraan voor alle terreinen (42082) Lego set is niet meer direct leverbaar door onderstaande sites. Vaak echter kunnen toeleveranciers of andere wederverkopers op deze sites de set nog wel leveren".
Als ik echter bij de webwinkel kijk van LEGO dan krijg ik de 42082 helemaal niet meer gevonden. Tijd terug had ik daar ook al zo'n gezeik mee. Als dit is omdat hij uit assortiment is dan zou ik de 42042 ook niet moeten zien en die zie ik wel. Dus geen idee wat er gaande is. Naar mijn weten is 42082 EOL.
Maar hoe Amazon daar mee omgaat? Geen idee. Ik vermoed heel wisselend en dat de ervaringen van klanten hier ook wisselend zullen zijn. Zal er ook maar net aan liggen wie je heeft geholpen bij de klantenservice van Amazon.de.
Heb je hem overigens echt van Amazon gekocht of een verkoper die via Amazon.de verkoopt en verzend?
Je kunt wachten natuurlijk in de hoop dat je hem krijgt. Als je het laat annuleren dan weet je zeker dat je hem niet meer krijgt.
Kun je hem elders niet meer krijgen? Ik zag dat ie af en toe nog voorbij kwam; bij Toychamp of zo toch?
Maar het is een mooie set, dus ook de vraag aan jezelf... stel je kunt hem niet meer bij Amazon.de krijgen, ben je bereid er IETS meer voor neer te tellen en hem elders te halen? Immers waren de prijzen bij Amazon.de soms wel heel erg laag, waar menig winkel simpelweg niet aan kon tippen. Al weet niet ik niet voor welke prijs je hem bij Amazon.de besteld hebt... (ik verwacht niet voor een uitschieter zoals €140 vorig jaar

)
[EDIT] De €180 prijs bij Toychamp was overigens nog heel netjes voor een EOL set, maar volgens mij ook om de laatste restjes weg te werken. Ik zie hem niet meer voorradig daar. Voor €220 nog wel op te halen bij Intertoys, maar mij lijkt dat je echt wel goedkoper aan de set moet kunnen komen
[
Voor 10% gewijzigd door
Gim op 24-02-2021 11:28
]