Ben meer geïnteresseerd inde nieuwe McLaren met Senna die er aan zit te komen:
https://www.bricktastic.n...met-minifiguur-van-senna/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zeker leuke build. Jouw post inspireerde mij om de mijne ook maar weer eens op te bouwen.anandovic8312 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:17:
Inmiddels 3 zakjes gedaan van de piano, leuke build om te doen.
Oooh nice, ben zelf geen giga senna of mclaren fan, maar een 18+ F1 wagen voor 80 euro klinkt zowaar als een interessante set. Ben zeer benieuwd hoe ie er uit gaat zien.Dagg schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:16:
Ben meer geïnteresseerd inde nieuwe McLaren met Senna die er aan zit te komen:
Allememachies, 220 euro voor 1600 stenen in TECHNIC? Volgens mij had technic altijd een veel lagere euro/brick ratio vanwege de goedkope pins en zo...Neelon schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:03:
[...]
O, 220 euro voor maar 1600 stenen? Haha, ammanooitnie. Die prijs is me een beetje te scheef. Zelfs de speed champions prijzen beginnen voor me richting "te scheef" te gaan, maar daar heb ik alle 8 studs van staan, dus daar zal ik aanbiedingen voor af moeten gaan wachten gok ik.
En die Alfa heb ik gezien ja, die is dan weer wel interessant.
[ Voor 50% gewijzigd door vectormatic op 30-11-2023 13:32 ]
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
De McLaren is ook 200 euro en is al te koop geweest voor 105 euro meen ik. En nu is hij stabiel rond de 140 euro te koop, dus ik evrwacht dat de Merc ook wel zo rond die koers uitkomt na een jaartje. Als de Merc nieuwe wielen/banden krijgt komt hij er wel, anders moet ik er nog eens over denken. Ik moet de reeks natuurlijk wel compleet hebben, maar of me dat meer dan 150 euro waard is weet ik nog nietNeelon schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:03:
[...]
O, 220 euro voor maar 1600 stenen? Haha, ammanooitnie. Die prijs is me een beetje te scheef. Zelfs de speed champions prijzen beginnen voor me richting "te scheef" te gaan, maar daar heb ik alle 8 studs van staan, dus daar zal ik aanbiedingen voor af moeten gaan wachten gok ik.
En die Alfa heb ik gezien ja, die is dan weer wel interessant.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Nu je het zegt, deze koets is wel totaal uit proportie ten opzichte van de schaal van de rest van de Winter Village sets. Dan vind ik die oude GWP die eerder werd genoemd toch beter passen in een Winter Village setting.Gim schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:48:
[...]
Dan vind ik de kerstballen helaas toch geslaagder. De koets oogt wel erg kolossaal t.o.v. het paard. Geneigd om er dan een minifiguurtje van dierenbescherming bij te zetten
scintillating
Vaak kosten de sets met grotere rubberen banden ook meer in verhouding. De tumbler banden (die ze denk ik gewoon weer gaan gebruiken) vallen daar ook onder. Verder vast wat speciale onderdelen idd.vectormatic schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:26:
[...]
Oooh nice, ben zelf geen giga senna of mclaren fan, maar een 18+ F1 wagen voor 80 euro klinkt zowaar als een interessante set. Ben zeer benieuwd hoe ie er uit gaat zien.
[...]
Allememachies, 220 euro voor 1600 stenen in TECHNIC? Volgens mij had technic altijd een veel lagere euro/brick ratio vanwege de goedkope pins en zo...
Als ik zo eens op brickset kijk zitten veel sets onder de 10ct/pc, als ze geen pneumatic/control+ hebben, behalve de licensed sets rond de 200...... peugeot 9x8: 1775/€200, Yamaha: 1478/€230
Als ik moet gokken krijgt het ding dus wat nieuwe/bespoke onderdelen, en gaat de rest van het budget de rechtstreeks naar Toto Wolf's aero budget
Als ze van de mclaren hebben geleerd maken ze de 2023 auto, maar ik verwacht zelf een misserAppieNL schreef op donderdag 30 november 2023 @ 16:36:
[...]
Wel typisch trouwens. De Mclaren F1 Technic set kwam uit tijdens de transitie naar de 2022 auto's en leek dus nauwelijks op de uiteindelijke Mclaren en de Mercedes heeft ook plannen om volgend jaar met een nieuw design te komen (waar Lego net als bij Mclaren geen toegang toe krijgt tot die in maart op het circuit rijdt), dus het ding gaat ook niet kloppen.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Haha, hier hetzelfde. Moet de volgende sets nog bouwen:Tc99m schreef op donderdag 30 november 2023 @ 15:44:
[...]
Nu je het zegt, deze koets is wel totaal uit proportie ten opzichte van de schaal van de rest van de Winter Village sets. Dan vind ik die oude GWP die eerder werd genoemd toch beter passen in een Winter Village setting.
(overigens overweeg ik door deze GWP toch maar de Alpine Lodge al voor Kerst aan te schaffen, gecombineerd met wat kleinere sets die ik nog op mn lijstje had staan. Had me eigenlijk voorgenomen om voor januari geen nieuwe LEGO meer te bestellen aangezien er nog 4 grote sets op de backlog staan)
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
🥇@Jakkus | 🥈@Pazo | 🥉@jamaarnee |
![]() | ![]() | ![]() |
Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023
Bedankt! Jij ook van harte gefeliciteerd, @Pazo! Ik vond je krokodil heel erg leuk gemaaktPazo schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:03:Lego MOC Challenge
De uitslag van Tweakers Lego MOC Challenge 24 – november 2023 is bekend! Gefeliciteerd @Jakkus en @jamaarnee
[ Voor 7% gewijzigd door Jakkus op 30-11-2023 22:55 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Bonuspunten als het de W14 is in een afvalcontainervectormatic schreef op donderdag 30 november 2023 @ 16:45:
[...]
Als ze van de mclaren hebben geleerd maken ze de 2023 auto, maar ik verwacht zelf een misser
Hieronder een quote van bouwsteentjesinfoTribunus schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:09:
Ik zoek de LEGO 40604 Kerstballen en ik zie dat dit een GWP set is. Ik weet alleen niet waarbij ik deze set krijg en wat de aankoop drempel is. Of is deze inmiddels niet meer beschikbaar? Ik vind ze wel erg tof moet ik zeggen.
Ik heb het even snel getest en ik krijg hem inderdaad vanaf 70 euro in mijn winkelmandje bij LegoVerkrijgbaarheid LEGO 40604 Christmas Decor set:
De LEGO 40604 Christmas Decor set krijg je vermoedelijk gratis van 1 t/m 14 december. Het setje wordt weggegeven zolang de voorraad strekt. Je krijgt de set cadeau als je voor minimaal €70 aan LEGO koopt. Er zijn geen verdere restricties. Deze actie is te combineren met de gratis LEGO 40603 Wintertime Carriage Ride.
hoi
Gefeliciteerd @Jakkus , @Pazo en @jamaarneePazo schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:03:Lego MOC Challenge
De uitslag van Tweakers Lego MOC Challenge 24 – november 2023 is bekend! Gefeliciteerd @Jakkus en @jamaarnee![]()
🥇@Jakkus 🥈@Pazo 🥉@jamaarnee [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
En de nieuwe challenge staat inmiddels online:
Tweakers Lego MOC Challenge 25 – december 2023
Als het goed komt dit setje loop volgende week ook beschikbaar bij o.a. de Kruidvat.
Allemaal meedoen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
[ Voor 18% gewijzigd door Gim op 01-12-2023 10:40 ]
[ Voor 106% gewijzigd door Gim op 01-12-2023 08:42 ]
PSN: TDBtje
Vannacht gelijk één besteldTDB schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:49:
En de Orient Express is te bestellen, € 299,99
https://www.lego.com/nl-n...rient-express-train-21344
Ik kan wel iets roepen, maar het is en blijft een risico. Vaak genoeg gehad dat bestellingen dagen lang op "in magazijn" staan, terwijl ze voorradig zijn. Laatste bestelling was redelijk snel verzonden na bestelling edoch duurde nog zeker 2-3 werkdagen voor het bezorgd was, omdat "verzonden" alleen betekende dat DPD wat aanmeld informatie had ontvangen. Ik zou het niet riskeren als het echt een alles of niks ding is.Tribunus schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:46:
Nog een aanvullende vraag, hoe groot is de kans dat ik het spul (op voorraad bij Lego.com) op dinsdag 5-12 ook daadwerkelijk binnen heb. 1 van de items is een sinterklaascadeau namelijk ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 01-12-2023 08:58 ]
niets van te zeggen.Tribunus schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:46:
Nog een aanvullende vraag, hoe groot is de kans dat ik het spul (op voorraad bij Lego.com) op dinsdag 5-12 ook daadwerkelijk binnen heb. 1 van de items is een sinterklaascadeau namelijk ;-)
De voorwaarden kun je vinden op de website van Lego.Tribunus schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:09:
Ik zoek de LEGO 40604 Kerstballen en ik zie dat dit een GWP set is. Ik weet alleen niet waarbij ik deze set krijg en wat de aankoop drempel is. Of is deze inmiddels niet meer beschikbaar? Ik vind ze wel erg tof moet ik zeggen.
hoi
Benieuwd naar de eerste MOC's die het hele zonnestelsel erin bouwen, wat dat betreft vind ik deze mooier/toffer als displayset YouTube: Clockwork Solar System for LEGO Ideas en https://ideas.lego.com/pr...0e-42ae-afe5-dc867b8479d4.gosse adema schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:31:
op jaysbrickblog.com staan afbeekdingen van de Lego Technic Mars Exploration sets.
[Afbeelding]
Technic Space lijkt me inderdaad een leuk thema!Xtuv schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:43:
En de McLaren Formula E, en meer Technic Space sets!
[Afbeelding]
Meer en grotere plaatjes: https://jaysbrickblog.com...ration-like-never-before/
Vooral die Technic Space sets vind ik heel verrassend en verfrissend tussen alle licenced auto's/voertuigen van de afgelopen jaren
Die laatste heeft al 2 keer 10.000 stemmen gehaald, maar is helaas nooit approved door Lego... Die moet eens in het Bricklink programma meegenomen worden!lutj schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:09:
[...]
Benieuwd naar de eerste MOC's die het hele zonnestelsel erin bouwen, wat dat betreft vind ik deze mooier/toffer als displayset YouTube: Clockwork Solar System for LEGO Ideas en https://ideas.lego.com/pr...0e-42ae-afe5-dc867b8479d4.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Haha eens! Ik las het ook vandaag en dacht meteen nee dank je en jammer dat ze geen Red Bull variant gemaakt hebben. Is denk ik ook mooier qua kleuren. Daarom vind ik de McLaren wel mooi en leuk om te hebben. (Hangt mooi aan de muur overigens).Mad-Matt schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:13:
[...]
Als anti-Mercedes-F1 persoon gaat die er niet komen.![]()
(Toto Wolff minifig met een kapot bureau zou wel leuk zijn)
De Mclaren is er wel al en ik ga ook de (niet lego) Alfa Romeo aanschaffen, die is te gaaf om niet tussen het Lego te zetten.
Haha preciesMad-Matt schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:13:
[...]
Als anti-Mercedes-F1 persoon gaat die er niet komen.![]()
(Toto Wolff minifig met een kapot bureau zou wel leuk zijn)
De Mclaren is er wel al en ik ga ook de (niet lego) Alfa Romeo aanschaffen, die is te gaaf om niet tussen het Lego te zetten.
Same here!himlims_ schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:24:
Het is weer deze tijd van het jaar
Begin is gemaakt
Ik denk dat de Audi mijn nieuwe favoriet gaat zijn. De rest is idd een beetje Meh.Prosac schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:28:
Wordt niet zo heel warm van die nieuwe speedchampions, misschien vertekend het ook wat, maar ze zien er allemaal uit als een soort duplo-auto’s.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
sinds de witte porsche 911 valt alles tegen 🤣Prosac schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:28:
Wordt niet zo heel warm van die nieuwe speedchampions, misschien vertekend het ook wat, maar ze zien er allemaal uit als een soort duplo-auto’s.
Lijkt wel een nieuwe batmobiel.zonoskar schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:33:
[...]
Ik denk dat de Audi mijn nieuwe favoriet gaat zijn. De rest is idd een beetje Meh.
[Afbeelding]
Ik vraag me af welke kleur de auto is als je alle stickers er af haalt / laatzonoskar schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:33:
[...]
Ik denk dat de Audi mijn nieuwe favoriet gaat zijn. De rest is idd een beetje Meh.
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door QuattroNL op 01-12-2023 13:44 ]
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Vooral die Ford Mustang is inderdaad erg blokkerig. Zou bijna de DB5 kunnen zijn. Bijzondere verschijning.Prosac schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:28:
Heb je een foto hoe je dat gedaan hebt?Brutuss schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:22:
[...]
Haha eens! Ik las het ook vandaag en dacht meteen nee dank je en jammer dat ze geen Red Bull variant gemaakt hebben. Is denk ik ook mooier qua kleuren. Daarom vind ik de McLaren wel mooi en leuk om te hebben. (Hangt mooi aan de muur overigens).
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Haha dat dus, ik heb met de laatste batch gemiddeld 17,- betaald volgens mij. Meende dat ze later nog wel goedkoper over de toonbank gingenQuattroNL schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:41:
Eens zien of ik de fomo bij de eerste de beste aanbieding kan weerstaan en gewoon kan wachten tot ze, zoals elk jaar weer, bij de Kruidvat in de ultieme aanbieding komen.
de reguliere/jaarlijkse kerst huisjes vind ik geweldig. Maar heb er bewust geen gekocht, als ook die serie ga verzamelen blijft er geen boodschappen geld meer over
[ Voor 34% gewijzigd door himlims_ op 01-12-2023 18:44 ]
Heb ik dus ook... Vond de laatste Porsche en McLaren's ook al wat minder.Prosac schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:28:
Battle.net Spud#2543
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Als Technic fan hoop ik dat deze Space sets een aanvulling zijn op Technic ipv een vervanging van "normale" Technic sets. Vind Technic geweldig maar niet dit soort fantasie-spul. Ik wil vrachtwagens/graafmachines/transportvoertuigen etc.gosse adema schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:31:
op jaysbrickblog.com staan afbeekdingen van de Lego Technic Mars Exploration sets.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De prijzen op de site waar de afbeeldingen staan zijn echter wel een stuk hoger dan de eerder genoemde prijzen.
De voertuigen zien er wel 'speelbaar' uit, en vormen samen een mooi geheel. In elk geval anders dan de Technic sets van de afgelopen jaren.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Make lovecraft not warcraft.
Die trein is echt awesome, jammer dat die EOL is.hemiparo schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:54:
Ja! Het is weer 1-12 dus mijn kerstdorp(je) mag weer opgebouwd worden... elk jaar steeds meer werk!
[Afbeelding]
Nu nog kijken voor alle minifigures, voertuigen en cadeautjes! En nog meer lampjes!
Je zou kunnen overwegen om mee te doen aan de moc challenge van December. Het is een kerst set deze keerhimlims_ schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:33:
[...]
Misschien een idee om hier met de Tweakers eigen creaties/moc ideeen uit te wisselen voor een “budget” kerst huisje/thema?
Ik weet; rebrickabla/brick fanatics etc etc. Maar misschien wel leuke “challenge” voor hier ? Ideetje? 💡
Dat is volgens mij altijd zojohnb52 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:36:
Nu kon ik al zien dat 🎅🏽 in vakje 24 zat.
Das altijd!johnb52 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:36:
[Afbeelding]
De Oriënt-Express rondjes laten rijden? Sinds vandaag in de verkoop, ik zit voor dit jaar helaas al aan mijn budget.Secsytime schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:25:
[...]
Die trein is echt awesome, jammer dat die EOL is.
Read the badge, Bitch!
Klopt! Alleen waren de lampjes echt een ramp om vast te maken! (had LEGO er gewoon zelf bij moeten doen!)Secsytime schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:25:
[...]
Die trein is echt awesome, jammer dat die EOL is.
De Advent kalender die nu bij kruidvat te koop is bevat dus andere inhoud?himlims_ schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:00:
[...]
Klopt, maar wel opletten van welk jaar de uitgaven is.
Ik had een 2021 variant bij de Kruidvat gekocht met korting:
[Afbeelding]
Ben je er zeker van dat je de kalender zelf aan de goede kant hebt opengemaakt? De vakjes gaan namelijk aan de achterkant van de doos open. Als je een enkele seal aan de bovenkant losmaakt, klapt de achterplaat naar beneden en worden alle vakjes zichtbaar en heb je gelijk een plek om de lego neer te zetten.johnb52 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:36:
Foutje bij LEGO?
Thanks voor de spoiler he chefjohnb52 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:36:
[Afbeelding]
Foutje bij LEGO?
LEGO city adventskalender 2023 (60381) is op zijn kop in de doos gegaan, dus moest m eruit halen om m goed te krijgen zodat ik elke dag een vakje open kon maken...
Het was een grapjePazienza schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:19:
[...]
De Advent kalender die nu bij kruidvat te koop is bevat dus andere inhoud?
Zelf scan ik bij dergelijk info het liefst even snel een website.buurman3 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 09:01:
Enkele Ninjago 2024 sets onthuld:
YouTube: Ninjago 2024 OFFICIALLY REVEALED!
Graag gedaan :-)meesje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 09:45:
[...]
Zelf scan ik bij dergelijk info het liefst even snel een website.
https://bouwsteentjes.info/lego-ninjago-2024-sets/
mooie setup, leuk om te zien straks als het af is! Dus deel vooral het eindresultaatMister_GJ schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 09:36:
Hier het begin ook weer gemaakt[Afbeelding]
Voor de lego winter train vervanger zou ik kijken naar set 76423 van Harry Potter. Dat station past mooi in de winter village ook.
[ Voor 3% gewijzigd door BRO-JWE op 02-12-2023 10:31 ]
Gaaf! Als je regelmatig wat voortgang wil delen, zou ik heel erg tof vinden!Mister_GJ schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 09:36:
Voor de lego winter train vervanger zou ik kijken naar set 76423 van Harry Potter. Dat station past mooi in de winter village ook.
'Gewoon' wachten op een goede aanbieding; meestal Kruidvat, 3 voor 2 en dan 20% extra korting op sommige woensdagen.RubjeMazter schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:25:
Ik zie nu pas dat die nieuwe speed Champions een prijs van 26,99 met zich meebrengen... Ik vond 19,99 al 'meh' om volle mep voor te betalen. Prijs per stukje is wel oké lijkt 't. Waren de 6 studs speed Champions ook 19,99 of waren deze goedkoper?
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Zal ik doen! Eerst een week London en dan weer verder.korenpc schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:40:
[...]
Gaaf! Als je regelmatig wat voortgang wil delen, zou ik heel erg tof vinden!
Daar zag ik deze fraaie MoC van Battersea Power StationMister_GJ schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:02:
[...]
Zal ik doen! Eerst een week London en dan weer verder.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Mooie constructieReinier schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:07:
[...]
Daar zag ik deze fraaie MoC van Battersea Power Station
[Afbeelding]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Kapoen schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:34:
[...]
Mooie constructiejammer genoeg ontbreekt er een zwevend varken, dat zou wel een fijne kwinkslag zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 02-12-2023 12:51 ]
https://brickset.com/sets/31146-1Kapoen schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:50:
Foto’s van de nieuwe Creator en space City sets :2024 Creator and City sets revealed!.
De Creator lijn is ehm… extra creatief in 2024?
Er zitten echt een paar mooie display sets tussen.
City Space lijkt ook wel leuk, vooral de minfigs naar mijn smaak.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Yes! Model Team, ik vroeg mij al af waarom deze creator set bekend aanvoelde. Bedankt voor de nostalgieThe Eagle schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:57:
[...]
https://brickset.com/sets/31146-1
Heuj, das een mini remake van de model team helitransporter (5590) en de black cat (5571) samen
Kan het niet helemaal zien. Met welke steentjes heb je de bomen gemaakt?Mister_GJ schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 09:36:
Was als kind altijd mijn grote wens, die model team sets. Nooit gekregen.The Eagle schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:57:
[...]
https://brickset.com/sets/31146-1
Heuj, das een mini remake van de model team helitransporter (5590) en de black cat (5571) samen
Wat spreekt je dan specifiek aan bij de minifigs? De sets zien er leuk uit, maar geen minifigs die ik ga verzamelen zoals ik bij de Classic Space minifigs wel doe.Kapoen schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:50:
Foto’s van de nieuwe Creator en space City sets :2024 Creator and City sets revealed!.
De Creator lijn is ehm… extra creatief in 2024?
Er zitten echt een paar mooie display sets tussen.
City Space lijkt ook wel leuk, vooral de minfigs naar mijn smaak.
Dat is een hele leuke truk die ik op Facebook vond.jordy89 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:35:
[...]
Kan het niet helemaal zien. Met welke steentjes heb je de bomen gemaakt?
Ziet er al goed uit!
[ Voor 9% gewijzigd door Mister_GJ op 02-12-2023 15:39 ]
Ik zie dat de blauwe en groene minifigs ook het klassieke logo gebruiken op de torso, en de nieuwere helm met vizier (tov classic space) vind ik wel wat hebben. Ik denk dat deze te combineren zijn in classic space mocs.L23 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:27:
[...]
Wat spreekt je dan specifiek aan bij de minifigs? De sets zien er leuk uit, maar geen minifigs die ik ga verzamelen zoals ik bij de Classic Space minifigs wel doe.
Van de Classic Space minifigs alle kleuren in bezit. Alleen nog wachten op de groene classic helm. En Rocket Boy nog compleet gelaten.
Daily driver; MB R171 SLK280
Super, dank je wel! Ga ze ook bestellen.Mister_GJ schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:38:
[...]
Dat is een hele leuke truk die ik op Facebook vond.
5 keer deze ondersteboven https://www.bricklink.com...=S&O=%7B%22iconly%22:0%7D
En dan 1 maal deze paal eronder:
https://www.bricklink.com...%228%22,%22iconly%22:0%7D
Heb er 250/50 besteld bij bricks and pieces. Dat was destijds goedkoper dan bricklink, maar lastiger te linken hier.
hoi
Vraag iemand anders om ‘m 180 graden te draaien. Dan blijft het wat meer een verrassing 😊johnb52 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:36:
[Afbeelding]
Foutje bij LEGO?
LEGO city adventskalender 2023 (60381) is op zijn kop in de doos gegaan, dus moest m eruit halen om m goed te krijgen zodat ik elke dag een vakje open kon maken...
[ Voor 80% gewijzigd door naizzen op 02-12-2023 18:23 . Reden: Fotos toegevoegd ]
Ik ben inmiddels ook aan het inbouwen geslagen. Lastiger dan het bouwen zelf. Neem vooral de tijd en koop een extra sterke leesbril. Ik ben 60 en gebruik een +4.0mir4dor schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:10:
Jammer want het eindresultaat op YT ziet er gelikt uit.
Best lastig dat ouder worden
Respect!Ryen schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 18:56:
[...]
Ik ben inmiddels ook aan het inbouwen geslagen. Lastiger dan het bouwen zelf. Neem vooral de tijd en koop een extra sterke leesbril. Ik ben 60 en gebruik een +4.0![]()
Het eerste deel is klaar (de toren). Het resultaat mag er zijn.
Daily driver; MB R171 SLK280
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq