Oh, ok. Mijn ervaringen zijn overwegend goed, ik koop ongeveer twee keer per week wat op Bricklink.TheDeeGee schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:40:
[...]
Mijn ervaring met bricklink is niet zo bar goed, dus wacht wel tot LEGO ze zelf in stock heeft.
Is geen haast bij.
Afgelopen jaar heb ik 2 mindere ervaringen gehad. Een Italiaan die nooit wat stuurde (wel geld terug gekregen) en een Nederlander die de helft leverde na 5 weken en het raar vond dat ik de rest ook wilde en niet nog 3 weken wilde wachten omdat een andere winkel op Bricklink het binnen 2 dagen kon versturen.
Verder met name goede ervaringen, mist er iets of zijn steentjes niet naar behoren, wordt altijd gefixt of gecompenseerd. Vaak snel en op een vriendelijke beleefde manier.
[ Voor 4% gewijzigd door djwice op 08-01-2021 08:12 ]
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KNQhn4TrHLU6vsRSQnjnvCzz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xsyG4weVLlmUxyvs6ewFgUjQ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/YvIweqBpu48Daa63eqFmNX1C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VhIkD2cK0mb2E4LZD3mu9OfO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W5WM2Kx63pB3O2pnEH3PzqKY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w88WsoI2hV2C56VPHVrMHEA5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/JHfgCnU6yv5JyQ4FiSSZOsR8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9vpnrin41zwISRRBKNMfrVvq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/J89TMhiKGAy90mR0224bK9Mk.jpg?f=fotoalbum_tile)

:strip_exif()/f/image/N6aj65IYFTldE7sHlKMcIhGu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kYLACJjVV9PYqQraRPh2H0uH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hrzSlg8nTTAylGtZr3QZbdMW.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aqdB2Y9TTMZoSKwxtWleW7aU.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jg7Wtm1oTGuDJ3FzDtlldiTk.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9BQ6Qn9aKLWcpjMNUMvRubYr.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RgSo6YoCjh5rj71uaCVmPIM0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X1C4SuRu4YJ7AY6FjMIoNtQH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BjRBLLVdDFYqcZFx1LTRd6qE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HvwxlmEZQfCpaymo6kqamhhT.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HCzgNoiUyGZU9Ytp5EYyOnnV.jpg?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/rhYAkucBKQW8GKfFQ32TpRPS.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ON2ataGgvCD8K0CWviiA8lvj.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/gFrxnow4hKZeqgJX3e5Vfl7h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5IpqK1NN0eRZs1we7YPrtgde.png?f=user_large)