Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 337 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.380.739 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaRoof
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 20:01
water_escape schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:51:
nu begrijp ik het nog niet.

stel ik koop set van 300,- = alle gwp's.
maar ik koop een code van 50,- en 2 van 20,- , totaal wordt dan 210,- . Loop ik dan de gwp mis?
Insider vouchers voor contante korting op een willekeurige set en die speciale actiecodes zijn 2 verschillende dingen en worden verschillend behandeld.

GWPs worden berekend over de verkoopwaarde van de sets in je mandje, hoe je die vervolgens betaalt heeft geen effect op de GWPs, wel op de insider punten die je krijgt.

Als jij een kortingscode inwisselt om de verkoopwaarde van een set naar beneden te brengen (dus die speciale codes van dit weekend) heeft dat effect op je GWPs, aangezien bijvoorbeeld Assembly Square dan een verkoopwaarde heeft van €240,- ipv €300,-.
Ook kun je in dit geval geen andere actiecodes invullen, zoals een aangekocht VIP Insider cadeau of een korting voor een 2e set om toch aan die GWP waarde te komen.

Als jij insider punten inwisselt voor contante korting krijg je daar geen insider punten over, maar krijg je wel de GWPs over de verkoopwaarde van de set. Van dit soort codes kun je er ook meerdere invullen.

Ik vind het overigens allemaal wat flauw geregeld, maar goed, helaas is dit al langer zo.

[ Voor 3% gewijzigd door ThaRoof op 18-11-2023 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Oeh, Poeh met korting. En die GWP met de magische werkplaats is ook leuk voor bij het kasteel. En niet dat ik ze wil maar die Animal Crossingsets zijn best wel leuk, en veel. Eens kijken hoe ik tot de 250 ga komen vandaag in de winkel/online. Een poos niet veel mee gekregen van nieuwe sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alopio
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 11-03-2024
Weet iemand hoe dit werkt? Ik heb gisteren de code aangevraagd voor de City Gardens korting en de Blacksmith. De city gardens heb ik gelijk gebruikt en afgerekend, de blacksmith niet omdat je die apart moet afreken omdat je maar 1 code per keer kan gebruiken. Nu is het probleem dat ik de code voor de blacksmith niet meer kan vinden. Als ik naar de insiders pagina ga naar de blackmith geeft hij aan dat de code al ontvangen is.

Wel raar dat je die niet ergens terug kan vinden? Of kijk ik verkeerd en staat het wel ergens. Als ik de blacksmith in het mandje doet gaat de korting er ook niet vanaf/wordt de code niet automatisch ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Alopio schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:35:
Weet iemand hoe dit werkt? Ik heb gisteren de code aangevraagd voor de City Gardens korting en de Blacksmith. De city gardens heb ik gelijk gebruikt en afgerekend, de blacksmith niet omdat je die apart moet afreken omdat je maar 1 code per keer kan gebruiken. Nu is het probleem dat ik de code voor de blacksmith niet meer kan vinden. Als ik naar de insiders pagina ga naar de blackmith geeft hij aan dat de code al ontvangen is.

Wel raar dat je die niet ergens terug kan vinden? Of kijk ik verkeerd en staat het wel ergens. Als ik de blacksmith in het mandje doet gaat de korting er ook niet vanaf/wordt de code niet automatisch ingevuld
Heb je je email al nagekeken? Als ik mij niet vergis worden die codes ook verstuurd naar je mailbox.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 23:51:
De Lego Concorde vind ik echt een onwijs mooi ding. Die set liet mij toch even flink twijvelen vanwege het formaat (it's huge!) maar na een paar nachtjes slapen staat hij nu bij mij op de kast.

[Afbeelding]

Het is echt indrukwekkend om dat grote ding te zien. Het model is zo mooi afgewerkt. Ik vond alleen de flaps van de vleugels nog een beetje lelijk in vergelijking met de rest. Hoe dan ook, onwijs gaaf dat ding!
Ik doe ontzettend mijn best deze niet te kopen, super gaaf maar ik heb simpelweg geen ruimte.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Laatst online: 10-09 10:26
ThaRoof schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:23:
[...]

Insider vouchers voor contante korting op een willekeurige set en die speciale actiecodes zijn 2 verschillende dingen en worden verschillend behandeld.

GWPs worden berekend over de verkoopwaarde van de sets in je mandje, hoe je die vervolgens betaalt heeft geen effect op de GWPs, wel op de insider punten die je krijgt.

Als jij een kortingscode inwisselt om de verkoopwaarde van een set naar beneden te brengen (dus die speciale codes van dit weekend) heeft dat effect op je GWPs, aangezien bijvoorbeeld Assembly Square dan een verkoopwaarde heeft van €240,- ipv €300,-.
Ook kun je in dit geval geen andere actiecodes invullen, zoals een aangekocht VIP Insider cadeau of een korting voor een 2e set om toch aan die GWP waarde te komen.

Als jij insider punten inwisselt voor contante korting krijg je daar geen insider punten over, maar krijg je wel de GWPs over de verkoopwaarde van de set. Van dit soort codes kun je er ook meerdere invullen.

Ik vind het overigens allemaal wat flauw geregeld, maar goed, helaas is dit al langer zo.
Yes klopt! Museum gekocht met 95,- aan kortingscodes en de GWP zit er nog steeds bij.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb Lego sets staan die ik wil verkopen. Heb ze dus op marktplaats staan, maar heb twee vragen aan de Lego kenners:
- Lego dozen zijn soms van een onmogelijk formaat om op te sturen. Heeft iemand tips om aan dozen te komen waar ze makkelijk inpassen?
- De sets die ik verkoop zitten ongebouwd, nieuw in doos. Nu gaf iemand aan dat het zonde was dat ze niet geseald waren. Wat bedoelen ze met sealen? Ik dacht net zoals Apple producten, dus een dunne folie over de hele doos. Of bedoelen ze daar die kleine stickertjes aan de zijkant van de doos? En wat is de meerwaarde van die stickers ten opzichten van ‘ongebouwd en nieuw in doos’?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkpDP435ga8425Vp-GuCJ3MWMV8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/teqiJv3GxgzcqaoQXwgiPP0e.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alopio
Kapoen schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:37:
[...]

Heb je je email al nagekeken? Als ik mij niet vergis worden die codes ook verstuurd naar je mailbox.
Nee staat niks, ook niet in de spam. Heel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:06

RBH

Alopio schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:45:
[...]

Nee staat niks, ook niet in de spam. Heel apart
Zou dan even bellen met Lego zelf, die moeten het nog wel kunnen achterhalen of een andere code voor je genereren. Vooral omdat het 0 punten kost. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

De bouw gaat gestaag verder. Morgen de laatste stappen, namelijk de gril, motorkap en wielkappen. Dan zit het er alweer op.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CofGofj.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LiQgFdL.jpg

En ja, ergens in de toekomst gaat deze weer een keer omgebouwd worden, en ik weet dat ik nu al tegen het afbreken op ga zien. Vooral die blauwe 3L pins zijn zo verrekte moeilijk te verwijderen. Lijkt soms wel of ze ingebouwde locktite hebben.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank_79
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-07 17:49

Je kunt ze terugvinden. Ga naar Insiders pagina, naar puntengeschiedenis en dan het tabje ingewisselde beloningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:46

gws24

Thinking is hard!

Eppo © schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:44:
Ik heb Lego sets staan die ik wil verkopen. Heb ze dus op marktplaats staan, maar heb twee vragen aan de Lego kenners:
- Lego dozen zijn soms van een onmogelijk formaat om op te sturen. Heeft iemand tips om aan dozen te komen waar ze makkelijk inpassen?
- De sets die ik verkoop zitten ongebouwd, nieuw in doos. Nu gaf iemand aan dat het zonde was dat ze niet geseald waren. Wat bedoelen ze met sealen? Ik dacht net zoals Apple producten, dus een dunne folie over de hele doos. Of bedoelen ze daar die kleine stickertjes aan de zijkant van de doos? En wat is de meerwaarde van die stickers ten opzichten van ‘ongebouwd en nieuw in doos’?
[Afbeelding]
- Genoeg webwinkels waar je eventueel verzenddozen kan kopen; zelf de afgelopen maanden veel sets verkocht en ik heb via Amazon 25 vouwdozen gekocht.
- Met een seal bedoelen ze inderdaad die kleine stickertjes. Geeft aan dat de doos nog nooit open is geweest en geeft dus zekerheid dat de set ook echt nieuw is en dat levert bij verkoop een hogere prijs op.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

@Eppo © Nieuw, ongebouwd in een open doos?

Dat geloofd natuurlijk niemand he. Wie koopt er een doos met Lego maakt het open om naar een paar zakjes Lego op de tafel te loeren, en na een uurtje de zakjes Lego weer terug de doos in doen, plakbandje er op en zeggen nieuw in een doos, nog nooit in elkaar gezet.

Doos is open geweest, dus niet nieuw in doos, het is 2de hands. Wellicht in nieuw staat omdat het in een vitrinekast heeft gestaan, ipv dat er mee gespeeld is door kinderen ;)

Na 5x kijken zie ik dat het plakband op het zwarte karton zit, waarvan ik dacht dat dat mistte, en dat die doos open geweest is. My bad |:(

[ Voor 13% gewijzigd door RaZ op 18-11-2023 13:55 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaRoof

Vanuit je account naar puntengeschiedenis -> ingewisselde beloningen -> daar staat je vouchercode.

EDIT: Dat wat Frank zegt dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:44
RaZ schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:42:
[...]

Ik zie het nu ook voor het eerst hoor ;) Mooi initiatief :Y

Ik zou er graag 2 willen kopen, eentje voor mij, en die andere wordt dan gedoneerd. :P
Is dus de bedoeling dat die echt worden gebruikt in een ziekenhuis. Ik werk op de MRI en wilde er wel eentje voor ons ziekenhuis maar ze zijn helaas al op. Iemand een idee om hier nog aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Beavbusi schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:21:
[...]

Is dus de bedoeling dat die echt worden gebruikt in een ziekenhuis. Ik werk op de MRI en wilde er wel eentje voor ons ziekenhuis maar ze zijn helaas al op. Iemand een idee om hier nog aan te komen?
De link in deze post even volgen ;)
mir4dor in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alopio
Frank_79 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:04:
[...]

Je kunt ze terugvinden. Ga naar Insiders pagina, naar puntengeschiedenis en dan het tabje ingewisselde beloningen.
Yes gevonden. Bedankt.

Nu twijfel ik nog wel. Heb dus de city gardens al besteld en thuis rivendell nog in backlog staan. Maar hij gaat ook eruit natuurlijk eind van het jaar en de blacksmit is wel een toffe set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Laatst online: 19:40
Net m'n bestellingen kunnen doen. Ik moet zeggen dat ik het insider weekend erg teleurstellend vond. Eerst al dat er 5min na de start al zaken niet meer op voorraad waren, terwijl die eerder die avond nog als bestelbaar stonden, daarna de site/insiders crash. Vanochtend bleek er nog meer niet beschikbaar te zijn. De 50% korting met insiders punten op de 'meest populaire acties' was zoiets van 'ja sure, vast heel populair. huh-huh'. De walkman meebesteld. Twee bestellingen van 250+ gedaan, maar het plan was vier van dat soort bestellingen. Ik ben gegaan voor zaken die er dit jaar uitgaan en ik eigenlijk nergens anders meer kon krijgen, dat was dus voornamelijk Monkie Kid sets, een 3-in-1 set en wat brickheadz. Ik wilde nog het een en ander hebben van Star Wars, maar zoals ik al aangaf, direct out of stock en geen mogelijkheid om te bestellen.

De aanbiedingen sets zijn een beetje een aanfluiting (op de aanbiedingen pagina, niet de insiders codes) en weinig, de advent kalenders zijn bij Kruidvat bv. veel goedkoper te krijgen (€24,75).

Ik ga volgend weekend nog even de BF deals afwachten, maar ik verwacht daar niet veel (meer) van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
@gws24 had ik niet zo snel aan gedacht, was de supermarkten afgegaan voor het zoeken naar dozen, maar gewoon bij de Amazon halen had ik niet gedacht. Ik ga mijn dozen even meten en bestellen. Als je nog tips hebt voor stevige dozen dan hoor ik het graag.

@RaZ ik zei toch nergens dat de doos open is geweest? Ik had die 3 plakbandjes niet echt gezien als geseald. Checken of de set nieuw is zou ik eerder doen aan de dichte zakjes waar de Lego blokjes inzitten ipv die plakbandjes…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Eppo © schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:53:
[..]

@RaZ ik zei toch nergens dat de doos open is geweest? Ik had die 3 plakbandjes niet echt gezien als geseald. Checken of de set nieuw is zou ik eerder doen aan de dichte zakjes waar de Lego blokjes inzitten ipv die plakbandjes…
Ik zie dat de doos op de foto open geweest is, want daaar zit een stuk plakband, waar ooit de sluiting zat die nu mist. En die conclusie heeft iemand blijkbaar ook al opgemerkt en bij je gemeld ;)

Nieuw in doos houdt in dat de doos nooit open geweest is ;)

Plakband zit op het zwewarte karton, wat ik pas na 5x kijken zag, en de verkeerde conclusie trok |:(

[ Voor 8% gewijzigd door RaZ op 18-11-2023 13:56 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

RaZ schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:01:
[...]

Ik zie dat de doos op de foto open geweest is, want daaar zit een stuk plakband, waar ooit de sluiting zat die nu mist. En die conclusie heeft iemand blijkbaar ook al opgemerkt en bij je gemeld ;)

Nieuw in doos houdt in dat de doos nooit open geweest is ;)
Als ik die foto zie dan lijkt het er op dat het originele plakband/stickertje niet los is geweest, oftewel hetzelfde als dat ie uit de fabriek komt. Dus die doos is ongeopend.
Maar wellicht zie ik het niet goed.
@Eppo © : dat plakbandje zit er nog in 1 geheel op, zonder extra plakband?

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
@RaZ wacht, nu ben ik je kwijt. Wat is dan de sluiting/sealing? Want de enige die ik ken zijn die plakbandjes die standaard op de doos zitten, maar ik had die dingen nooit gezien als een ‘seal’. Ik had ze gezien als een manier om de doos te sluiten in de fabriek en dat is het (het lijmen wordt toch alleen bij de kleine doosjes gedaan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

Eppo © schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:47:
@RaZ wacht, nu ben ik je kwijt. Wat is dan de sluiting/sealing? Want de enige die ik ken zijn die plakbandjes die standaard op de doos zitten, maar ik had die dingen nooit gezien als een ‘seal’. Ik had ze gezien als een manier om de doos te sluiten in de fabriek en dat is het (het lijmen wordt toch alleen bij de kleine doosjes gedaan?)
Klopt. Die plakbandjes, dat zijn de seals. Zo zitten de grote dozen dicht.
Als die seals intact zijn is de doos dus nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Bedankt, dan zet ik hem als geseald op marktplaats. Had niet verwacht dat het zo’n verschil zou geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Eppo © schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:53:
@gws24 had ik niet zo snel aan gedacht, was de supermarkten afgegaan voor het zoeken naar dozen, maar gewoon bij de Amazon halen had ik niet gedacht. Ik ga mijn dozen even meten en bestellen. Als je nog tips hebt voor stevige dozen dan hoor ik het graag.
Zelf heb ik deze gekocht, passen de meeste grote sets wel in inclusief omwikkeling met bubbeltjesplastic: https://www.amazon.nl/ver...en+dhl%2Caps%2C67&sr=8-59

Verzendkosten zijn wel aardig hoog maar ik verkocht veel sets uit mijn backlog die allemaal ook groot en vrij duur waren (o.a de fire brigade en townhall modular) en dan vallen de kosten per doos (2,55) wel mee. Voor veel sets is deze doos eigenlijk iets te hoog maar dat is makkelijk aan te passen.

edit: meeste dozen verkopers in NL zijn duurder dan deze uit Duitsland inclusief verzendkosten.

[ Voor 7% gewijzigd door gws24 op 18-11-2023 14:54 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 11:08
Museum besteld met kortingcode van €100 via insider punten. Dus totaal €199. Maar nu is er tóch €299 afgeschreven, maar op bestelling staat dat het totaal €199 is. Erg wazig allemaal.

Ga er vanuit dat het goed komt, maar heb toch Lego maar meteen email gestuurd.

Hoop dat ik, net als een vriend van me, de doos tweemaal verstuurd wordt. Al had hij het met de UCS Millenium Falcon. :-) Hij heeft dat soort problemen altijd, want zo is hij ook aan twee iPads gekomen. De Millenium Falcon moest terug, maar de iPad mocht hij houden. Apple had geen mogelijkheid om in het systeem die iPad terug te vorderen, want volgens het systeem had hij er maar 1 gekregen. Hij woont in Italië. Bij volgende bestelling maar eens een VPN daar naartoe open zetten tijdens bestellen. Misschien helpt het ;-)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaRoof
Dennis van der Stelt schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:21:
Museum besteld met kortingcode van €100 via insider punten. Dus totaal €199. Maar nu is er tóch €299 afgeschreven, maar op bestelling staat dat het totaal €199 is. Erg wazig allemaal.

Dan heb je waarschijnlijk met paypal betaald, dat gaat volgens mij vaker mis, althans ik meen me dit van vorig jaar nog wel te herinneren. Ze geven het originele bedrag aan paypal door, en niet het bedrag met korting maar uiteindelijk komt het goed en houden ze het bedrag na korting in, zegt men.

[ Voor 5% gewijzigd door ThaRoof op 18-11-2023 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Hoop dat ik, net als een vriend van me, de doos tweemaal verstuurd wordt. Al had hij het met de UCS Millenium Falcon. :-) Hij heeft dat soort problemen altijd, want zo is hij ook aan twee iPads gekomen. De Millenium Falcon moest terug, maar de iPad mocht hij houden. Apple had geen mogelijkheid om in het systeem die iPad terug te vorderen, want volgens het systeem had hij er maar 1 gekregen. Hij woont in Italië. Bij volgende bestelling maar eens een VPN daar naartoe open zetten tijdens bestellen. Misschien helpt het ;-)
Paypal misschien? Had ik ook met korting van punten. Gemaild met de CS, die zeiden dat dit standaard is bij Paypal. Ze reserveren het totale bedrag, en als de order de deur uit gaat en daadwerkelijk betaald wordt, wordt het verswchuldigde bedrag (dus korting meegerekend) afgeschreven.
Wanneer je een bestelling bij ons doet, worden je creditcardgegevens opgestuurd voor een tijdelijke pre-autorisatie voor het totaalbedrag van de bestelling (inclusief de korting). Een tijdelijke pre-autorisatie is een goedgekeurde transactie die nog niet op je creditcardrekening is geboekt. Het bedrag van de transactie wordt echter wel afgetrokken van het beschikbare krediet.

Als onderdeel van dit autorisatieproces blokkeert PayPal het totaalbedrag van de bestelling op je rekening (incl. de korting). De feitelijke transactie wordt van je rekening geboekt zodra je artikel(en) worden verzonden (excl. de korting). Als het feitelijke bedrag van de transactie eenmaal vaststaat en van je rekening is geboekt, wordt de tijdelijke autorisatie na een bepaald aantal door PayPal vastgestelde dagen verwijderd. De korting/voucher wordt dus niet gerekend en het geautoriseerde bedrag daarvoor verschijnt dus weer op je rekening.

Waar komt het op neer? PayPal reserveert het hele bedrag incl. de korting, maar we verrekenen alleen het bedrag min de korting op het moment wanneer je pakket wordt verzonden. Dat bedrag van de korting geeft PayPal dan weer vrij op je rekening.
Dat was de inhoud van de CS mail naar me.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 20:00

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb de Lamborghini countach MOC wat gepimpt op basis van deze video.

Ziet er best aardig uit. Ik heb metallic zilver gebruikt voor de bricks die in die kleur beschikbaar waren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpaUXcUtT06lKRsTMtFcelxEBZI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y2yc9uDu9qUvyzyFFk3cBtbV.jpg?f=fotoalbum_large

Van de rest van de mods heb ik alleen de inlet verbetering gedaan. De rest vond ik niet belangrijk genoeg, of veel te duur (de voorruit is me geen 50 euro waard).

[ Voor 20% gewijzigd door zonoskar op 18-11-2023 16:35 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

Is idd normaal via Paypal. Het volledige bedrag wordt gereserveerd. Uiteindelijk wordt het juiste bedrag daadwerkelijk afgeschreven.
Is idd erg onduidelijk (zo'n beetje iedereen loopt hier de 1e keer tegenaan) maar het komt goed :Y

[ Voor 7% gewijzigd door QuattroNL op 18-11-2023 16:45 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:42

bloody

0.000 KB!!

Zo, tow truck 42128 is af :)

WAT een build zeg!
De auto zit letterlijk ramvol functies, zit super stevig in elkaar en het werkt allemaal erg lekker en soepel. Geen gekraak of geschok, alles gaat zo heerlijk soepeltjes :)
Een paar maanden geleden opgepikt voor 104 euro (nieuw) wat achteraf een erg goede deal was als ik het zo bekijk. Bizar goede prijs/kwaliteit verhouding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xlJxlkVwF4lCr2xOeQD0ELWnQGs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nPZ7LE2VmL9ZOXdonNUYSZC3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5z5UOiQ8NUpANaXEj2itDSMGYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RZiJILSnI5d8GLCBam9X6mhV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fr5h96QDSxEOFirAG-u8tqp9Stk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IfysUFPxQqsmPwejq6oIp8Rr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door bloody op 18-11-2023 17:11 ]

nope

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-09 13:28
Deze zojuist toegevoegd aan de collectie, geseald voor 200.-. Mooie deal vlgsmij, nieuwprijs was destijds 170.

Jullie trouwens nog handige tips mbt stickers plakken? Met een pincet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcybcTQeTwg3Nj9E-7kzds_ZQLE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yqv1BC9VM7rDaQM4btMtgazZ.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bloody

bloody

0.000 KB!!

buurman3 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:16:

De kleine stickers pak ik van het vel met het uiterste puntje van een schilmesje, met dat schilmesje kun je hem dan vrij nauwkeurig positioneren en voorzichtig met 1 vinger aandrukken.

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:26
Pfff, zit ik net bij Rebrickable de collectie bij te werken, op de een of andere mysterieuze manier, 1 hele collectielijst WEG..

56 sets.. Probeer ze weer terug te "bedenken" maar blijf vooralsnog hangen op 36.. Dus mis nog zo een 20 sets.. Echt mega balen.. Met VIP account kan je dit soort dingen ongedaan maken, maar daar heb je achteraf niks aan (ben ik achter gekomen :-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 10-09 11:08
Hmmm, Bricklink popup store is weg, maar je kunt nu dus ook nergens meer de building instructions van bijv. Post Office terugvinden?

Heb de instructions aangeschaft en wil deze langzaamaan opbouwen, elke keer zwik onderdelen aanschaffen. Maar bijzonder dat je nu ook geen andere instructions meer kunt aanschaffen?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:56

vhal

ಠ_ಠ

Deze zojuist toegevoegd aan de collectie, geseald voor 200.-. Mooie deal vlgsmij, nieuwprijs was destijds 170.

[Afbeelding]
Ik plak stickers met een brickseperator :)

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:48

SomerenV

It's something!

Wij gebruiken altijd een pincet. Dat geeft me (vind ik) net wat meer precisie dan een brick separator.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:45

[Afbeelding]
Ik gebruik altijd de brick seperator. Werkt prima.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

En de Jeep is af. Heel erg genoten van deze moc, en deze was nog gratis ook. Kan hem alleen maar aanraden als je deze set hebt. Sommige onderdelen zitten niet zo stevig als ze bij Lego zouden willen, maar het is een moc, en hij staat op de plank.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Iv0CqGg.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xmHw0D3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F6BFMvF.jpg

Nu alleen nog de draai-stand aanpassen zodat het gewicht van de wielen en de dempers afgehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

(jarig!)
Neelon schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:15:
Ben nu iets over halverwege met de Jeep. Zit tot nu toe goed in elkaar, je moet wel verdomd goed naar de instructies kijken (soms 1-2 stappen vooruit) om te zien wat je waar in moet steken, en soms wat stukken tijdelijk loshalen omdat ik er met mn dikke klauwen niet tussen kan komen.

Motorblok zit er (zo goed als) in.

[Afbeelding]

Voorzichtig begin van het boven chassis en body.

[Afbeelding]
Tip: zet de lengte van de assen zelf handmatig in de pdf voor de volgende keer.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br00d
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-08-2024
@Neelon
Welk set en moc nummer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Laatst online: 10-09 10:26
BrickLink vraagje,

Ik heb een Parts List, met parts die ik heb.
Nu verwacht ik eigenlijk dat in mijn wanted list erbij komt te staan of ik parts al heb en hoeveel?

<Item> -> Parts:8 / Have:- (hier staat dus altijd een - ipv hoeveel ik er heb)

mis ik iets?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07 16:39

neanderthaler

Are friends electric?

Weet iemand hoe je zou kunnen zien welke steentjes er op een bepaald moment reeds in productie waren? En de kleur op dat moment?

Ik vroeg mij dit af in het kader van classic space MOCs. Voor als ik zelf iets zou willen bouwen met stenen die op dát moment bestonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:29

Case_C

[Team Carrack]

Korte vraag, ga wat punten inwisselen voor korting.. maar nu moet ik wel het volledige bedrag betalen?

LEGO® Insiders-korting zie ik dus niet terug in het Paypal scherm...

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 19-11-2023 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:38
neanderthaler schreef op zondag 19 november 2023 @ 14:03:
Weet iemand hoe je zou kunnen zien welke steentjes er op een bepaald moment reeds in productie waren? En de kleur op dat moment?

Ik vroeg mij dit af in het kader van classic space MOCs. Voor als ik zelf iets zou willen bouwen met stenen die op dát moment bestonden.
Rebrickable heeft in ieder geval veel van de data op part niveau: https://rebrickable.com/parts/

Ze hebben ook een API mocht je niet handmatig willen zoeken ;)

tja...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Case_C schreef op zondag 19 november 2023 @ 14:05:
Korte vraag, ga wat punten inwisselen voor korting.. maar nu moet ik wel het volledige bedrag betalen?

Lees even een stuk terug of zoek in dit topic op Paypal, probleem ligt namelijk bij Paypal.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Case_C schreef op zondag 19 november 2023 @ 14:05:

Paypal reserveert het volledige bedrag maar bij de daadwerkelijke afrekening wordt alleen het lagere bedrag incl. korting in rekening gebracht.

zoals @_Dune_ zegt is dit een paar posts terug al besproken, zie bv hier: Neelon in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:29

Case_C

[Team Carrack]

Duidelijk, bedankt voor de feedback :)

Met de kerstvakantie gaat Rivendell hier gebouwd worden :)

[ Voor 44% gewijzigd door Case_C op 19-11-2023 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

neanderthaler schreef op zondag 19 november 2023 @ 14:03:

Ik heb geen lijst voor je maar het volgende artikel laat wel goed de classic space sets (kleuren en onderdelen) zien per jaar (1978-1987) met wat uitleg over de veranderingen in kleurenschema en specifieke onderdelen.

edit: een link is dan wel handig natuurlijk :P

https://ramblingbrick.com...s-defining-classic-space/
Over the 9 years we were seeing new Classic Space sets released, the theme underwent many changes – colours, shapes, and designs.

We saw a collection of elements whose role were definitely ‘Space sets’: Truncated cones, sharply angled windows, sloped bricks printed with computers; strut units, thrusters, ray guns and metal detectors, and even the angled wedge plates serving as wings were restricted to space sets for many years.

Some colours at this time were also restricted to space: for larger elements: Transparent yellow and blue windscreens and windows (especially with blue frames); grey bricks and wedge plates; later on, even blue and white plates.

The overall colour themes of sets in this era morphed from the Iconic Blue/Grey/transparent yellow to White/Grey/ Transparent blue to White and blue with black trim (and indeed blue with white trim) through to the grey and transparent green, hinting at what might be to come in the future.
edit 2: en bricklink heeft een catalogus waar je kan selecteren op classic space. je kan dan doorklikken naar de parts per set: https://www.bricklink.com...&pg=1&catType=S&catID=314

[ Voor 59% gewijzigd door gws24 op 19-11-2023 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:03
Ik ben langzaam begonnen met de jazzclub. Kom ik een foutje in de instructies tegen. Blz 252 en 253 (stap 332 en 333) horen bij zakje 12 maar de onderdelen van deze stappen zitten niet in zakje 12 maar in zakje 13. Zakje 13 hoeft pas open bij blz 254. Ik dacht even dat de set incompleet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Bezig met de kerstcadeaus (ja tis flinke aankoop) :).

Vraag: heeft het zin om tijdens het insider weekend bestelling te plaatsen voor dubbele punten of w8en tot blackfriday en hopen op korting op de sets.
Het betreft:
- rivendell
- zweinstein
- wegisweg
- disneykasteel

Enig ervaring voorgaande blackfridays?

Huidige prijzen op lego.com lijken me behoorlijk misleidend als ik dat vergelijk op brickwatch.

[ Voor 15% gewijzigd door Squishie op 19-11-2023 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09-09 13:10
Squishie schreef op zondag 19 november 2023 @ 16:50:
Bezig met de kerstcadeaus (ja tis flinke aankoop) :).

Vraag: heeft het zin om tijdens het insider weekend bestelling te plaatsen voor dubbele punten of w8en tot blackfriday en hopen op korting op de sets.
Het betreft:
- rivendell
- zweinstein
- wegisweg
- disneykasteel

Enig ervaring voorgaande blackfridays?

Huidige prijzen op lego.com lijken me behoorlijk misleidend als ik dat vergelijk op brickwatch.
Mijn eigen ervaring is dat er tijdens VIP ( insiders ) weekend meer is dan de echte black friday weekend. Maar deze weekend is niet echt wat soeps. Want veel sets waren afgelopen jaar al goedkoper geweest elders anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09-09 13:10
Op Nu. nl het volgende:

Terwijl LEGO-blokjes tijdens de coronapandemie niet aan te slepen waren, worden de steentjes tegenwoordig steeds vaker van de hand gedaan via verkoopsites voor tweedehands spullen. Op veilingsite Catawiki zijn er nog wel LEGO-fans te vinden.
In de eerste negen maanden van 2023 telde Catawiki 40 procent meer LEGO-verkopen dan in dezelfde periode een jaar eerder. Verkopers kunnen hun setjes, dozen en losse steentjes daar aanbieden op een internationale veiling. De hoogste bieder gaat er met de buit vandoor.

Catawiki noemt de steentjes "potentiële investeringsmogelijkheden en zeer gewilde verzamelobjecten". Wel is het belangrijk om een set ongeopend en op een droge en donkere plek te bewaren, raadt een woordvoerder aan. Vooral de themasets zijn in trek, bijvoorbeeld van Star Wars en Harry Potter.

Maar is LEGO echt nog "zeer gewild"? Op Marktplaats komen steeds meer LEGO-advertenties, terwijl de interesse afneemt.
LEGO-fabrikant ziet winst dalen
Het aantal Marktplaats-advertenties met 'LEGO' in de titel steeg met ruim 18 procent tussen 2021 en 2023 in de maanden van januari tot en met oktober. Ondertussen nam het aantal zoekopdrachten naar 'LEGO' af met bijna 15 procent in dezelfde periode. Ook waren er bijna een derde minder zoekopdrachten naar 'LEGO' met een andere term erbij, zoals 'Harry Potter'.

Precieze verkoopcijfers heeft Marktplaats niet, omdat niet elke verkoop op de site zelf wordt geregistreerd. BrickLink, een andere grote marktplaats voor tweedehands LEGO, heeft geen cijfers van het aantal verkopen gedeeld.

De Deense steentjesfabrikant ziet wel dat er minder animo voor het speelgoed is. Tijdens de coronalockdowns van 2021 boekte LEGO een recordomzet door thuiszittende gezinnen die zich verveelden. Pas in de eerste helft van 2023 zakte de winst weer terug naar "normale niveau", liet het bedrijf eerder weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

chippie777 schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:36:
Ik ben langzaam begonnen met de jazzclub. Kom ik een foutje in de instructies tegen. Blz 252 en 253 (stap 332 en 333) horen bij zakje 12 maar de onderdelen van deze stappen zitten niet in zakje 12 maar in zakje 13. Zakje 13 hoeft pas open bij blz 254. Ik dacht even dat de set incompleet was.
Dat had ik ook met het bouwen van de Jazzclub, echt een WTF momentje maar gewoon stug door gegaan en het klopte weer.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mijn Koenigsegg Jesko mist de velgen :/
Missing part ding gedaan op de website, maar de velgen zijn niet op voorraad..
meteen ook mail dat bestelling geannuleerd is en dat ik beste contact kan opnemen met Lego.

Dus dat gedaan. Mensen ervaring met dit soort dingen? vooral omdat het niet op voorraad is als je het missing parts proces volgt?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sorry voor de double post, maar doe het toch;

We gaan volgende week naar billund, schijnbaar is het kerst thema, iemand nog tips? (Wij zijn zonder kids)

Hebben “season pass” voor het park, daarlangs lees ik hier dat lego house een “must visit” is.

Zijn er nog andere weetjes? Tips? Suggesties? Adviezen in de breedste zin?

Lees dat er exclusieve sets verkocht worden; mocht iemand verzoekje hebben, ik wil best voor je meebrengen, maar ga niet voor financieren (in verleden wel eens in vingers gesneden)

@Loader ik mag hopen dat het mede komt door de stijgende prijzen. LEGO rekende zich rijk tijden COVID en aanwas nieuwe afol. Dat was duidelijk merkbaar in de portemonnee. Verwacht het niet, maar hopelijk zorgt dit voor afvlakken van de als maar stijgende prijs per blokje

[ Voor 42% gewijzigd door himlims_ op 19-11-2023 19:04 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cergorach
  • Laatst online: 19:40
Geen Lego daar kopen wat niet absoluut exclusief daar is.
@Loader ik mag hopen dat het mede komt door de stijgende prijzen. LEGO rekende zich rijk tijden COVID en aanwas nieuwe afol. Dat was duidelijk merkbaar in de portemonnee. Verwacht het niet, maar hopelijk zorgt dit voor afvlakken van de als maar stijgende prijs per blokje
Maar is dit niet ook gewoon de andere kant van de munt van de pandemie? Er is veel meer verkocht, voornamelijk omdat men niet veel anders had om handen. Nu is dat heel anders, daarnaast de teruglopende economie en mensen gaan zaken verkopen waarmee ze niet meer bezig zijn omdat ze nu andere opties hebben. Dat koppel ik ook heel erg aan de 'display mentaliteit' van veel afol, die doen eigenlijk niets meer na het 1x bouwen van het model. Op een gegeven moment is de ruimte op en als je niets anders doet met je Lego bouwwerk is er geen ruimte om een nieuwe te displayen, dus te bouwen, dus te kopen...

Daarnaast ben ik zeer benieuwd hoeveel mensen tijdens pandemie zijn begonnen met Lego 'investeringen', als het grote publiek daarin instapt, dan heb je hetzelfde als met Crypto. Als de koers even niet gaat zoals men wil/verwacht, wordt er heel veel verkocht in paniek. Kijk naar het de 2017 set Destiny's Bounty (70618), zoals eerder in dit topic naar voren kwam, die is al ruim vier jaar uit de handel en nieuw in doos te krijgen op MP voor €200. Sure er zijn gasten die dat voor veel meer aanbieden, maar totdat het supply echt opdroogt zullen ze hoge prijzen niet krijgen en velen hebben niet het geduld om daar op te wachten. Compleet en gebruikt gaat voor €110 weg. Natuurlijk is deze set voor veel minder te koop geweest dan voor €170, wellicht zijn er wat handelaren die het hebben kunnen scoren met 50-60% korting, dus die zullen er lekker op verdienen. Maar het gros van de mensen niet.

Als ik kijk naar mezelf, heb ik na ~35 jaar weer Lego opgepakt een maand of vier geleden en ben explosief gegroeid qua Lego collectie. Maar ik kan ook maar zoveel bouwen en er staat hier al een hele hoop ongebouwd. Ik heb ook geleerd dat er extreem goede deals kunnen zijn, dus als de sets voorlopig nog beschikbaar zijn, waarom zou ik ze nu voor MSRP of voor 10-20% korting kopen? Zeker als er momenten zijn waarbij ik kan inslaan met 35-60% korting? Ik concentreer me nu voornamelijk op nog een aantal zaken die EOL zijn dit jaar, maar een Lieber, Rivendell, Lioncastle, etc, etc. zijn allemaal producten die die volgend jaar ook gewoon beschikbaar zullen zijn. Ik had al snel door dat er MOCs zijn, maar er zijn klanten die aan dat hele concept voorbij gaan. Maar ook zelfbouw en experimentatie zijn kennelijk vreemd of is men het geheel vergeten...

Heck, ik ben zelfs van plan om meer uit bv. de PAB wall te kopen, per steentje veel goedkoper en als je dat maar regelmatig genoeg blijft doen wordt je collectie vanzelf breed en diep genoeg om met heel weinig nieuwe onderdeeltjes via bv. Bricklink relatief dure sets te bouwen. Alles displayen is een hele dure hobby, niet alleen in geld, maar helemaal in ruimte. Als ik beide kan afvangen door heel weinig te displayen en sets te 'recyclen', dan zal de Lego hobby vanzelf goedkoper gaan worden. En worden luxe sets zoals een Rivendell daadwerkelijk een luxe en uitzonderingsaanschaf...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

himlims_ schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:59:

We gaan volgende week naar billund, schijnbaar is het kerst thema, iemand nog tips? (Wij zijn zonder kids)

Hebben “season pass” voor het park, daarlangs lees ik hier dat lego house een “must visit” is.

Lees dat er exclusieve sets verkocht worden; mocht iemand verzoekje hebben, ik wil best voor je meebrengen, maar ga niet voor financieren (in verleden wel eens in vingers gesneden)

Kijk goed op welke dagen het park en Lego house open is.
Wij waren 2 nachten in de buurt, dus wilde 1 dag naar het park, maar dat was op maandag dicht :p
Hele dag Lego house was ook erg leuk, dus geen straf.
Zit een broodjes zaak bij de parkeer garage bij Lego house in de buurt die heeft enorm lekkere broodjes, lekker daar lunchen! Met het bandje van Lego house mag je in en uit lopen wanneer je wil.

Was zelf niet echt op d ehoofte van de exclusives toen (2020), maar kijk daar ff goed naar. Kan je evt nog geld mee verdienen met doorverkopen. Mocht je echt ruimte in de achterbak hebben, heb ik wel een piraten tribute die ik nog zou willen :p

Edit
Ff die broodjes zaak opgezocht:
https://maps.app.goo.gl/cW48azPWbLrc3wc58

[ Voor 11% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-11-2023 19:59 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

TepelStreeltje schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:57:
[...]

Wij waren 2 nachten in de buurt, dus wilde 1 dag naar het park, maar dat was op maandag dicht :p
Zit een broodjes zaak bij de parkeer garage bij Lego house in de buurt die heeft enorm lekkere broodjes, lekker daar lunchen! Met het bandje van Lego house mag je in en uit lopen wanneer je wil.

Was zelf niet echt op d ehoofte van de exclusives toen (2020), maar kijk daar ff goed naar. Kan je evt nog geld mee verdienen met doorverkopen. Mocht je echt ruimte in de achterbak hebben, heb ik wel een piraten tribute die ik nog zou willen :p

Edit
Brickaccino is ook geen straf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:32
himlims_ schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:59:

zoals eerder gezegd ga in park en house alleen voor exclusiefs en die broodjes zaak op de hoek zeker doen, goeie koffie en gebak / brood. we zijn nog langs lego shop bredebro geweest die had leuke aanbiedingen toen. lees alleen dat deze gesloten is? er zit een ecco(schoen) fabriek winkel naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bokkie schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:53:
Mijn Koenigsegg Jesko mist de velgen :/
Missing part ding gedaan op de website, maar de velgen zijn niet op voorraad..
meteen ook mail dat bestelling geannuleerd is en dat ik beste contact kan opnemen met Lego.

Dus dat gedaan. Mensen ervaring met dit soort dingen? vooral omdat het niet op voorraad is als je het missing parts proces volgt?
Heb je geen velgen over van een andere SC set? Normaal krijg je 2 setjes velgen bij een SC set. Soms vind ik het alternatief nog mooier ook dan de set uit de instructies.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloIamAldo
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:17
TepelStreeltje schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:57:
[...]

Edit
die bakkerij is zeker goed! Heel breed assortiment voor elk wat wils.

Wij waren ook fan van de Gastropub tegenover Lego House. Bier per halve liter en pub food. Bediening was vriendelijk en één van de eigenaars spreekt ook Nederlands.

https://maps.app.goo.gl/Pk7SwVW3RLmv3itP7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zonoskar schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:56:
[...]

Heb je geen velgen over van een andere SC set? Normaal krijg je 2 setjes velgen bij een SC set. Soms vind ik het alternatief nog mooier ook dan de set uit de instructies.
De 2 F&F SC sets hadden geen extra velgen (enige 2 die ik tot nu toe inelkaar heb gezet naast de Jesko)

En volgens mij hebben de Countach, Pagani Utopia en de McLaren duo set ook geen extra velgen :/ Staat niet op de foto, maar ze zitten nog dicht dus weet ik niet 100% zeker

Als ik kan afgaan op de verpakkingen, is de enige set die ik heb die 2 sets velgen zou hebben die Jesko :+ Maar daar zat dus niets bij qua velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Laatst online: 19:12
Bokkie schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:21:
[...]
En volgens mij hebben de Countach, Pagani Utopia en de McLaren duo set ook geen extra velgen :/ Staat niet op de foto, maar ze zitten nog dicht dus weet ik niet 100% zeker
Ik meende dat elke speed champion kwam met 1 geperforeerde zakje met elk 8 wieldoppen/velgen (4x de wieldop/velg die op de doos staan & 4x een alternatief).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

Om wat spraakverwarring voor te zijn:
De band zit om de velg. Óp die velg kan optioneel een wieldop.
Er worden meestal meerdere soorten wieldoppen meegeleverd maar je krijgt altijd maar 1 setje (= 4 stuks) velgen.

Velg:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HiN5EuTpyTXyWsoud_B86ZyDNrM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4cKLEtJJy2Ax2fwzL0A3nntU.jpg?f=user_large
Bij veel nieuwere speedchampions zijn de band en velg 1 geheel. Zonder wieldop.

Wieldoppen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3k546om1v-ApomawtaLo8HHBMvA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KcgDLZJECvrn2J2JnQ8wCWzD.jpg?f=user_large

Dus @Bokkie : mis je (alle 4) de velgen of mis je alleen (alle) wieldoppen?

edit: plaatjes toegevoegd.

[ Voor 49% gewijzigd door QuattroNL op 20-11-2023 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

QuattroNL schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:21:
Om wat spraakverwarring voor te zijn:
De band zit om de velg. Óp die velg kan optioneel een wieldop.
Er worden meestal meerdere soorten wieldoppen meegeleverd maar je krijgt altijd maar 1 setje (= 4 stuks) velgen.

Velg:
[Afbeelding]
Bij veel nieuwere speedchampions zijn de band en velg 1 geheel. Zonder wieldop.

Wieldoppen:
[Afbeelding]

Dus @Bokkie : mis je (alle 4) de velgen of mis je alleen (alle) wieldoppen?

edit: plaatjes toegevoegd.
Ja beetje verkeerd verwoord, ik mis alle wieldoppen, bij de jesko zouden 2 sets van 4 wieldoppen moeten zitten, maar deze ontbreken in zijn geheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Als de SC wieldoppen heeft met een print (of speciale metallic), dan zitten alleen die erbij. Maar bijv bij de Ferrari 812 zitten 2 setjes wieldoppen bij. Bij de Pagani Utopia moeten ook 2 setjes zitten, die heb ik laatst nog in elkaar gezet. Bij de McLaren duo pack zitten zelfs 8 setjes wieldoppen :)

[ Voor 11% gewijzigd door zonoskar op 20-11-2023 12:55 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YumhGlDlNsK9frVJ33Lqabj3Tks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ArQvfkAEF3Lb34w2dHj1EYFL.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb de Swimming Shark van JKBrickworks gemaakt, hij is echt leuk :)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:44
Mijn moeder is Lego van mijn neefjes uit aan het zoeken en kwam met de vraag in welke set dit onderdeel zo vaak voor zou kunnen komen. Blijkt het om een super zeldzaam onderdeel te gaan wat alleen in een Yoda set uit 2002 heeft gezeten die voor minstens vier euro per stuk op Bricklink staan! Geen idee hoe ze hier aan komen want die Yoda hebben ze niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6DMIM-CPjyzJwVIQmYIsnqe_fc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZnVHnBExxk7mKsqGAtarxWVx.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
Zojuist ook nog maar snel een bestelling gedaan ivm 2x vip punten. Onze zoon wilt graag de AT-TE Walker. Deze is op internet we wat goedkoper te vinden, maar met de majisto, kerst GWP en dubbele punten zal het wel loslopen! Zelf maar de kerst diorama van de millennium falcon besteld 👌

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Vanmiddag 10278 Politiebureau opgehaald bij Toychamp voor €119,99 :) Echt een mooie prijs voor een modular imo. Dankzij iemand in het aanbiedingentopic! d:)b

Heb ik tijdens de donkere dagen tussen sint en kerst weer wat te doen. Ik ben op dit moment nog bezig met de 10270 Boekenwinkel. Daarvan heb ik de boekenwinkel af en nu nog het blauwe huis. :*)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06
ErikT738 schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:04:
Mijn moeder is Lego van mijn neefjes uit aan het zoeken en kwam met de vraag in welke set dit onderdeel zo vaak voor zou kunnen komen. Blijkt het om een super zeldzaam onderdeel te gaan wat alleen in een Yoda set uit 2002 heeft gezeten die voor minstens vier euro per stuk op Bricklink staan! Geen idee hoe ze hier aan komen want die Yoda hebben ze niet.
[Afbeelding]
Ik zou ook even checken of het origineel Lego is. Staat er een logo op de nopjes? Wie weet zitten er soortgelijke blokjes in een namaakset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Xtuv schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:04:
[...]
Ik zou ook even checken of het origineel Lego is. Staat er een logo op de nopjes? Wie weet zitten er soortgelijke blokjes in een namaakset.
Het is allemaal echt. Ik heb het over "neefjes" omdat ze jonger zijn dan ik, maar dit is Lego uit '00 tot '05 ongeveer. Toen waren er nauwelijks off-brand bouwstenen die ook maar enigszins op het echte werk leken.

Het enige wat ik kan bedenken is dat het uit een Lego "grabbelton" is gekomen die in een winkel heeft gestaan. Jammer genoeg zijn ze wel allemaal gebarsten, zoals zo vaak gebeurt met headlight bricks. Ik ben benieuwd of we dit nog op MP kunnen zetten ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruderodeo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 08:58
melst90 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:50:
Zo word de ruimte nog een beetje nuttig benut.
Tips om het wat "gezelliger" te maken? Ik heb de Daytona nog in doos en wat kleinere model (Bugatti (yellow) de Senna, Mustang Shelby, Porsche FE, enz)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je zou de spoilers als kapstok kunnen gebruiken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Maar is dit sand green dan? Ik vind het meer op gewoon groen lijken en dan zijn ze niet zo heel speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 18:47
Ik twijfel nog steeds. :+ Nu ben ik nog niet lang genoeg (weer) met Lego bezig, maar hoe 'normaal' is een korting op een exclusive set als deze? Of zegt exclusive ook niet zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
[Afbeelding]
Yoda is niet deze kleur, of de foto moet niet kloppen qua kleur

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RubjeMazter
Volgens mij was er nog geen foto gedeeld van het mini kasteel, zo wel dan mag deze weggehaald worden, zo niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjoYCR4nP4A8nKRTAiB4IeZ0PaU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9f9DJ8aU7h5A1pyJrVWvkCAp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:46
[Afbeelding]
Die zitten ook gewoon in de Statue of Liberty, dat is zo te zien op de foto dezelfde kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br00d
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-08-2024
RubjeMazter schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:18:
Volgens mij was er nog geen foto gedeeld van het mini kasteel, zo wel dan mag deze weggehaald worden, zo niet:
[Afbeelding]
Zo te zien is er een hinge om het kasteel open te maken 😮

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:52
Den_S85 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:20:
Die zitten ook gewoon in de Statue of Liberty, dat is zo te zien op de foto dezelfde kleur.
Dat is net een ander steentje:
https://www.bricklink.com...87087&idColor=48#T=C&C=48

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

[Afbeelding]
Te verkrijgen voor slechts 2400 Insider punten :9
(geen idee of dat al bekend was maar kreeg er vanmorgen een mail van).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
QuattroNL schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:03:
[...]

Te verkrijgen voor slechts 2400 Insider punten :9
(geen idee of dat al bekend was maar kreeg er vanmorgen een mail van).
Yep! (daar komt het plaatje ook vandaan O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 20:16
Ah jammer dat ik die Toychamp gemist heb.. Zoveel aanbiedingen. Ik kan begrijpen dat het apart gehouden wordt, maar wat mij betreft zou het wel één topic zijn.. Minder kans dat je het toch mist :)

Wanneer zijn er weer dubbele punten bij Lego zef, wil wel iets kopen, waarvoor ze nu die gratis inwissel actie hebben, maar als ik door even te wachten, ook dubbele punten kan meepakken, zou dat extra mooi zijn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
DennisZ88 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:28:
Ah jammer dat ik die Toychamp gemist heb.. Zoveel aanbiedingen. Ik kan begrijpen dat het apart gehouden wordt, maar wat mij betreft zou het wel één topic zijn.. Minder kans dat je het toch mist :)

Wanneer zijn er weer dubbele punten bij Lego zef, wil wel iets kopen, waarvoor ze nu die gratis inwissel actie hebben, maar als ik door even te wachten, ook dubbele punten kan meepakken, zou dat extra mooi zijn!
Je kunt kiezen om een topic te volgen, toch? Ik meen dat je daarmee een notificatie krijgt wanneer er iets gepost wordt. En bij aanbiedingen wordt doorgaans minder gepost dan in dit topic hier, waardoor je dan juist meer kans hebt dat het je opvalt i.p.v. verloren raakt in de hoeveelheid posts.

Dat gezegd hebbende, heb ik het politiebureau voor 120 euro ook gemist :P Niet dat deze zo hoog op m'n must-have lijstje stond, maar 120 euro is echt wel een bizar scherpe prijs :) Vraag me dan ook wel af om hoeveelheid voorraad het draaide bij Toychamp ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Gim op 21-11-2023 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Gim schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:33:
[...]

Je kunt kiezen om een topic te volgen, toch? Ik meen dat je daarmee een notificatie krijgt wanneer er iets gepost wordt. En bij aanbiedingen wordt doorgaans minder gepost dan in dit topic hier, waardoor je dan juist meer kans hebt dat het je opvalt i.p.v. verloren raakt in de hoeveelheid posts.

Dat gezegd hebbende, heb ik het politiebureau voor 120 euro ook gemist :P Niet dat deze zo hoog op m'n must-have lijstje stond, maar 120 euro is echt wel een bizar scherpe prijs :) Vraag me dan ook wel af om hoeveelheid voorraad het draaide bij Toychamp ;)
Alleen winkelvoorraad. Toen ik bestelde was die vestiging daarna gelijk 'uitverkocht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:43
[Afbeelding]
Wat is het setnummer van deze? Heb ik even helemaal gemist.

scintillating

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Tc99m schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:54:
[...]

Wat is het setnummer van deze? Heb ik even helemaal gemist.
LEGO 5008074 Grey Castle als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody

bloody

0.000 KB!!

LuPo schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:45:
[...]

Alleen winkelvoorraad. Toen ik bestelde was die vestiging daarna gelijk 'uitverkocht'.
Zojuist hetzelfde meegemaakt voor de 42131 Bulldozer.
Voor 299 is het echt een heel goede deal, ondanks dat het veel geld blijft.
Deze set stond al een tijd op mijn verlanglijstje, maar prijzen van rond de 400 vond ik toch wat te gortig. Op MP gaan ze voor 300-350 over de toonbank...

Er zijn nog 3 winkels met voorraad op dit moment O-)

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11

Acid_Burn

uhuh

[Afbeelding]
Zo te zien dit onderdeel
https://www.bricklink.com...talogitem.page?P=4070#T=C

dus ja.. genoeg sets om door te spitten.. bijna 2500 :p

[ Voor 3% gewijzigd door Acid_Burn op 21-11-2023 12:09 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zonoskar schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:52:
Als de SC wieldoppen heeft met een print (of speciale metallic), dan zitten alleen die erbij. Maar bijv bij de Ferrari 812 zitten 2 setjes wieldoppen bij. Bij de Pagani Utopia moeten ook 2 setjes zitten, die heb ik laatst nog in elkaar gezet. Bij de McLaren duo pack zitten zelfs 8 setjes wieldoppen :)
Vandaag mail van Lego en vervangende delen zijn onderweg vanuit magazijn in Denemarken *O*
Was even bang dat hjet niet meer leverbaar was omdat er echt verwezen werd naar de desk en ze niet op de site op voorraad waren, maar dat zal dan locale voorraad zijn. Maar opgelost, nu wachten op pakje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karp
  • Laatst online: 14:48
DennisZ88 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:28:Wanneer zijn er weer dubbele punten bij Lego zef, wil wel iets kopen, waarvoor ze nu die gratis inwissel actie hebben, maar als ik door even te wachten, ook dubbele punten kan meepakken, zou dat extra mooi zijn!
Gisteren? 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID5
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09-09 21:51

ID5

[Afbeelding]
Ik heb er ook ongeveer zo veel, die van mij komen uit de Toys R Us, die kreeg vroeger partijen van blokjes direct van Lego (die over waren van terug gestuurde sets/beschadigde dozen geloof ik), die kon je dan in een her-sluitbare zak stoppen, en afreken bij de kassa, een soort schepbakken met willekeurige blokjes dus.

Later verkochten ze ook voorverpakte zakken met willekeurige blokjes.

[ Voor 3% gewijzigd door ID5 op 21-11-2023 12:40 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
bloody schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:30:
[...]

Zojuist hetzelfde meegemaakt voor de 42131 Bulldozer.
Voor 299 is het echt een heel goede deal, ondanks dat het veel geld blijft.
Deze set stond al een tijd op mijn verlanglijstje, maar prijzen van rond de 400 vond ik toch wat te gortig. Op MP gaan ze voor 300-350 over de toonbank...

Er zijn nog 3 winkels met voorraad op dit moment O-)
Ja dat is ook een goede prijs inderdaad!!

Ik heb behalve het politiebureau verder niets gekocht bij Toychamp, want dit kwam net binnen van Intertoys:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xl1UTAnh0DuXGiUps8lndAkycPo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iqlfSGDlBn5Ttb81vBOTZ8IW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karp
  • Laatst online: 14:48
LuPo schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:37:
[...]

Ik heb behalve het politiebureau verder niets gekocht bij Toychamp, want dit kwam net binnen van Intertoys:

[Afbeelding]
Nou, we zien jou de komende maand niet meer terug?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:37:
[...]

[Afbeelding]
Oh nee! Eén van de dozen heeft onherstelbare deuk schade opgelopen in één van de hoeken. Terecht als Intertoys deze set met minimaal 25% korting heeft aangeboden. Die krijgen ze anders niet meer verkocht :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Karp schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:00:
[...]

Nou, we zien jou de komende maand niet meer terug?
Ik denk nog wel iets langer, eerst nog Assembly Square... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
ID5 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:31:
[...]

Ik heb er ook ongeveer zo veel, die van mij komen uit de Toys R Us, die kreeg vroeger partijen van blokjes direct van Lego (die over waren van terug gestuurde sets/beschadigde dozen geloof ik), die kon je dan in een her-sluitbare zak stoppen, en afreken bij de kassa, een soort schepbakken met willekeurige blokjes dus.

Later verkochten ze ook voorverpakte zakken met willekeurige blokjes.
Ik denk dat het dat was, we hebben in die tijd een Toys R Us in de buurt gehad met zo'n bak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

ErikT738 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat het dat was, we hebben in die tijd een Toys R Us in de buurt gehad met zo'n bak.
In de Yoda set zitten er ook maar 3, dus dan zou je al 3 of 4 van die sets moeten hebben om aan zoveel van die blokjes te komen. Je kan ze mooi oop bricklink zetten en er nog een leuk bedragje aan overhouden a 8 euro per stuk.

Pagina: 1 ... 337 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .