Toon posts:

Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 297 298 299 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ymnia
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online
zonoskar schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:07:
[...]

Nu maar hopen dat de TV breed genoeg is :)
of je koopt een televisie die matcht bij je Titanic :P

Acties:
  • +17Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
PRODUCTINFORMATIE: LEGO® PAC-MAN Arcade Machine Set (SKU: 10323)    
- Leeftijd - 18+ 
- Afmetingen: 32 cm hoog, 25 cm breed en 17 cm diep
- 2.650 stenen
- Prijs: €269,99

De belangrijkste functies en kenmerken zijn o.a.:
- 3 iconische PAC-MAN figuren
- 1 lichtsteen die het gebied verlicht waar je de munt in doet
- Een vrouwelijk minifiguur dat PAC-MAN speelt op een Arcade, verborgen in de kast

[Voor 16% gewijzigd door CLB op 22-05-2023 10:30]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 10:43

Wailing_Banshee

You're Next

zonoskar schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:07:
[...]

Nu maar hopen dat de TV breed genoeg is :)
Hij komt boven die TV te hangen op die foto. Hij past daar net boven :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 18:19

QuattroNL

It is I.

Haay schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:58:
[...]

De Parisian Restaurant was het eerste Modular gebouw dat ik gebouwd heb en ik heb er hele mooie herinneringen aan. Was mijn verjaardagscadeau in 2016 :D Door deze set ben ik begonnen met mijn Lego Modular gebouwen collectie. O+
Exact hier is het ook op die manier en met dat gebouw begonnen!
Had er zelf ook nog een verlichtingssetje voor aangeschaft.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ond
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 00:44
CLB schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:25:
- Leeftijd - 18+ 
- 2.650 stenen

[Afbeelding: LEGO® ICONS PAC-MAN Arcade set]

- Een vrouwelijk minifiguur dat PAC-MAN speelt op een Arcade, verborgen in de kast

Tja…. :/ Heb dit best veel gespeeld, of althans een soort bootleg versie die ‘oh shit’ heette oid? :*)

Maar hier loop ik echt niet warm voor. Maar dat had ik al met die nintendo en sega enzo.

kijk ook eens op mijn mp voor lego

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
- Leeftijd - 18+ 
- 2.650 stenen
Leuk als je een groots PAC-MAN of arcade machine liefhebber bent. Wel fijn dat LEGO diverse specifieke doelgroepen aan probeert te spreken, waardoor je zelf toch de nodige sets links kunt laten liggen en je kunt focussen op en doorsparen voor andere :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:15

SomerenV

It's something!

Gim schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:06:
[...]

Leuk als je een groots PAC-MAN of arcade machine liefhebber bent. Wel fijn dat LEGO diverse specifieke doelgroepen aan probeert te spreken, waardoor je zelf toch de nodige sets links kunt laten liggen en je kunt focussen op en doorsparen voor andere :)
Van de andere kant, voor datzelfde geld kun je een daadwerkelijke tabletop arcadekast kopen. Eigenlijk precies zoals de LEGO-variant, maar dan eentje die ook gewoon werkt. Ik verwacht dan ook niet dat deze set over de toonbank zal vliegen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:47
SomerenV schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:15:
[...]

Van de andere kant, voor datzelfde geld kun je een daadwerkelijke tabletop arcadekast kopen. Eigenlijk precies zoals de LEGO-variant, maar dan eentje die ook gewoon werkt. Ik verwacht dan ook niet dat deze set over de toonbank zal vliegen.
Je zou deze eigenlijk moeten inbouwen in de Lego kast :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:31
SomerenV schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:15:
[...]
Ja maar deze is al in elkaar gezet, da's toch niks aan :+

Acties:
  • +4Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:49

eerst de kleinee setjes in elkaar geflanst, hierna de tie bomber en dan het pronk stuk, de X-wing

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:14
RubjeMazter schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:20:
[...]

Ja maar deze is al in elkaar gezet, da's toch niks aan :+
Misschien even een mail sturen dat je 'm in losse onderdelen wil hebben. Kan je 'm zelf in elkaar zetten :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

cherrycoke schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:23:
[Afbeelding]

eerst de kleinee setjes in elkaar geflanst, hierna de tie bomber en dan het pronk stuk, de X-wing
Hoe is die kleine super star destroyer?
Vond 'm er best leuk uitzien.

Die UCS X-wing gaat hier ook zeker komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Br00d
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:35
- Leeftijd - 18+ 
- 2.650 stenen

Belangrijkste functie die ik zag was de automaton mechaniek wanneer je aan de hendel draait. Zie de laatste video op de pagina van Lego hieronder.

https://www.lego.com/en-us/product/pac-man-arcade-10323

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 00:58
Crossposten is niet de bedoeling: zunrob in "Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops"

[Voor 88% gewijzigd door Outerspace op 22-05-2023 22:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ond
Een keer besteld en het was niet beter dan bol. :| En retourneren is er wat omslachtiger.

[Voor 62% gewijzigd door Outerspace op 22-05-2023 22:09. Reden: Quote aangepast]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 00:28
Nou m'n eerste modular besteld, het politiebureau, misschien een grote fout als ik straks nog meer daarvan wil hebben :+

Wel mooi drie GWP's erbij oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:08
Haay schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:58:
[...]

De Parisian Restaurant was het eerste Modular gebouw dat ik gebouwd heb en ik heb er hele mooie herinneringen aan. Was mijn verjaardagscadeau in 2016 :D Door deze set ben ik begonnen met mijn Lego Modular gebouwen collectie. O+
Hier precies dezelfde verhaal.... Kort daarna de Detective Office gekocht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:08
TinusXIII schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:01:
Nou m'n eerste modular besteld, het politiebureau, misschien een grote fout als ik straks nog meer daarvan wil hebben :+

Wel mooi drie GWP's erbij oOo
Nah, hoe kan dat een fout zijn.

Ik weet niet of je het weet maar er gaan dit jaar paar modulairs eruit. De Assembly Square, de Bookshop en de Politiebureau ( die je nu hebt ) Dus mocht je er meer willen, wacht dan niet te lang mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TinusXIII
Ja dat ik de rest straks dus ook wil hebben :D

Yep daar ben ik van op de hoogte, ik denk dat die binnenkort ook komen als het politiebureau bevalt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

TinusXIII schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:35:
Yep daar ben ik van op de hoogte, die komen er binnenkort ook want het politiebureau bevalt.
ftfy :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 11:48
Afas schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 10:15:
[...]

Wat zijn je plannen voor de stad 2.0. Nu je keuzes moet maken, komen er waarschijnlijk ook andere ideeën?
Ja, ik ben benieuwd! Het zal wat compacter worden allemaal, en ik zal wat meer keuzes moeten maken wat ik neerzet en wat niet. Ik ga eerst maar eens gewoon beginnen, en kijken waar ik uitkom :)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op maandag 22 mei 2023 @ 07:45:
Hij is gereed!

[Afbeelding]

Je krijgt pas echt een gevoel van grootte als hij op je tafel staat... We hebben afgelopen weekend houders geprint, zodat we hem aan de muur kunnen hangen (hij komt boven die TV te hangen).
Linkje naar de houders?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06 18:13
ShadLink schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:49:
[...]
Misschien even een mail sturen dat je 'm in losse onderdelen wil hebben. Kan je 'm zelf in elkaar zetten :+
Off-topic, maar wat je dan zoekt is de Picade, die moet je zelfs zelf in elkaar zetten.

Maar die heb ik al in 3 varianten, dus de nieuwe PAC-MAN gaat er zeker komen. Net zoals de Nintendo 71374 indertijd, ook een must have. Maar wellicht een generatie-kloof (/ravijn) met sommigen hier :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:39
Mijn StarWars Lego (inclusief goodies) zijn nog steeds onderweg (sinds 2 mei). Begin er steeds minder in te geloven dat dit nog aan gaat komen.

Contact gehad met Lego. Die kunnen een nieuwe sets opsturen, maar de GWP’s zitten er dan niet bij. Dat helpt dan vrij weinig en kan ik net zo goed in de winkel kopen. Baal er wel van om eerlijk te zijn en hoop dat het alsnog aankomt :(

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

Acties:
  • +6Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

JPDeckers schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 06:13:
[...]

Off-topic, maar wat je dan zoekt is de Picade, die moet je zelfs zelf in elkaar zetten.

Maar die heb ik al in 3 varianten, dus de nieuwe PAC-MAN gaat er zeker komen. Net zoals de Nintendo 71374 indertijd, ook een must have. Maar wellicht een generatie-kloof (/ravijn) met sommigen hier :)
offtopic:
iedere tweaker 'moet' toch tenminste 1x zelf een arcade kast gebouwd te hebben?!
(mijn 20-30euro build) in lego wordt dat toch een stuk duurder :+

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:11
himlims_ schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:40:
[...]

offtopic:
iedere tweaker 'moet' toch tenminste 1x zelf een arcade kast gebouwd te hebben?! [Afbeelding]
(mijn 20-30euro build) in lego wordt dat toch een stuk duurder :+
Nu nog een volledige 'kast' bricklinken en het hout vervangen? >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +2Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kapoen schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 09:03:
[...]

Nu nog een volledige 'kast' bricklinken en het hout vervangen? >:)

(functioneel!!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iketot

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, vandaag het Boetiekhotel afgerond. 2e modular in een week (na de Jazzclub), was wel weer lekker zen. Beide sets in m'n Ikea Kallax gezet. Boetiekhotel is eigenlijk 2-3mm te hoog, maar door één steentje uit de piek op het torentje te halen past ie alsnog. :P

Over "passen" gesproken, Optimus in robotvorm past ook. Soort van :+

Wel bijzonder trouwens, ik miste bij het Boetiekhotel één steentje, terwijl er wel een steentje in hetzelfde zakje zat die helemaal niet in de set voorkomt. Op zich al vaker meegemaakt dat ik een steentje miste, maar niet dat er in plaats daarvan dan één in de verpakking zit die er helemaal niet in hoort.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 10:43

Wailing_Banshee

You're Next

Gaius schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 14:48:

Wel bijzonder trouwens, ik miste bij het Boetiekhotel één steentje, terwijl er wel een steentje in hetzelfde zakje zat die helemaal niet in de set voorkomt. Op zich al vaker meegemaakt dat ik een steentje miste, maar niet dat er in plaats daarvan dan één in de verpakking zit die er helemaal niet in hoort.
Had ik bij m'n boomhut ook. Er zat daar ook een extra lichaampje in (alleen de torso)....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

(jarig!)
Gisteren heb ik mijn 8297 opnieuw opgebouwd. Het is toch frappant dat je een model wat op het eerste gezicht compleet is, afbreekt, wast, en vervolgens weer opbouwt en je mist ineens een 1x6 liftarm thin. En dit is niet de eerste keer, ik was bijv ook het beertje uit mijn 42070 kwijt. In deze set zit die halve liftarm ook nog eens met nog zo'n zelfde liftarm met pins aan een andere liftarm, dus het zou best opvallen als er eentje mist (want dan hebben de pins eigenlijk niet genoeg grip). Anyways, maar weer een bricklink order de deur uit gedaan. ook omdat mijn versie een airscoop op de V8 had, wat niet standaard bleek (was me niet van bewust dat ik dat er ooit extra op gemaakt had).

Dus nu extra onderdelen erbij gekocht zodat ik de airscoop van de Dom's Charger kan namaken op deze set :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iketot
zonoskar schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 15:12:
Gisteren heb ik mijn 8297 opnieuw opgebouwd. Het is toch frappant dat je een model wat op het eerste gezicht compleet is, afbreekt, wast, en vervolgens weer opbouwt en je mist ineens een 1x6 liftarm thin. En dit is niet de eerste keer, ik was bijv ook het beertje uit mijn 42070 kwijt. In deze set zit die halve liftarm ook nog eens met nog zo'n zelfde liftarm met pins aan een andere liftarm, dus het zou best opvallen als er eentje mist (want dan hebben de pins eigenlijk niet genoeg grip). Anyways, maar weer een bricklink order de deur uit gedaan. ook omdat mijn versie een airscoop op de V8 had, wat niet standaard bleek (was me niet van bewust dat ik dat er ooit extra op gemaakt had).

[Afbeelding]

Dus nu extra onderdelen erbij gekocht zodat ik de airscoop van de Dom's Charger kan namaken op deze set :)
Had laatst de grote Ecto-1 auto gekocht op MP, was in elkaar, ben uren bezig geweest om hem uit elkaar te halen.
Daarna alles volgens het boekje gesorteerd, zodat ik hem makkelijker in elkaar kan zetten, denk dat ik wel 10 stukjes miste.. sommige kleine maar ook een 2 x 3 arch (hoe dan ?!?!).

Super irritant, want die heb ik niet liggen dus moet ik eerst bestellen voordat ik eraan kan beginnen.. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:39
Karp schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:59:
Parisian Restaurant uiteindelijk grof gesorteerd. De veelvoorkomende kleuren even eruit gepikt zwarts/wit/grijs/donkerblauw/olijfgroen/etc. Totaal iets van 7 verschillende groepjes. Het is geen extreem schaalbare aanpak ofzo, maar voor 1 set maakt het bouwen wel nét iets makkelijker. (Kwam er wel achter dat de set iets gebruikter was dan ik zou willen, maar alsnog blij mee.)
Nadeel van tweedehands blijft wel dat ik tijdens het bouwen (en zoeken) bang blijf om een onderdeeltje te missen. Als je iets even niet kan vinden dan komt die gedachte weer naar boven... het zou toch niet missen?

De set zelf tot nu toe wel echt tof. Ik denk omdat je soort van verschillende dingen bouwt. De begane grond is geen restaurant maar een keuken, een binnenstuk, een patio, een stoep en een trap naar boven. Zo heb je allemaal losse delen die je bouwt, en dat bevalt! Ik kijk uit naar de volgende stappen en verdieping

[Afbeelding]
Nog erger dan een onderdeeltje missen?! Ik kwam een onderdeel tegen dat geen Lego bleek te zijn 😱

Acties:
  • +5Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ninjago City Markets review van Tiago

GamerTag: ReVisionsX

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-06 16:35
Lego Marsrover, helaas kan ik nog geen foto’s vinden.

https://twitter.com/lego_...&t=l2bkYSJLCnU9naT4FLTi2Q

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RubjeMazter
Hmm je kan maar 1 vip code gebruiken per bestelling... Geldt dit ook voor korting + GWP? Heb een zeilboot bij de bestelling gedaan maar heb nu dus een code voor de mini wonderen vd wereld die ik binnen 2 maand moet gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
cherrycoke schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:23:
[Afbeelding]

Ik heb deze gemist en inmiddels nu besteld :X

Wel vet, de kleinere star wars items heb ik wel ruimte voor maar de grotere zijn toch echt een probleem.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-06 07:58
RubjeMazter schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:32:
Hmm je kan maar 1 vip code gebruiken per bestelling... Geldt dit ook voor korting + GWP? Heb een zeilboot bij de bestelling gedaan maar heb nu dus een code voor de mini wonderen vd wereld die ik binnen 2 maand moet gebruiken.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst met GWP code (zeilboot) en een 20 euro kortingscode via het VIP programma. Hij maakt onderscheid tussen GWP en VIP-codes. Twee keer een GWP code lukt inderdaad niet.

Acties:
  • +32Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:43
Lol, het eerst waar ik aan moest denken op seconde 52 (voor de ouderen onder ons):

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RubjeMazter
Woodsy schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:06:
[...]

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst met GWP code (zeilboot) en een 20 euro kortingscode via het VIP programma. Hij maakt onderscheid tussen GWP en VIP-codes. Twee keer een GWP code lukt inderdaad niet.
Dan wordt de volgende bestelling iets met een kortingscode en die GWP, thanks! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 02-06 15:29
Geen Star Wars, maar met zo’n aanbieding uiteindelijk toch besteld: de 71411 Bowser
Heb reviews gezien en lijkt me echt een leuke set.

Ben benieuwd.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bint schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:11:
[...]

Lol, het eerst waar ik aan moest denken op seconde 52 (voor de ouderen onder ons):

[Afbeelding]
Kwam die ook met aktetas en broodtrommeltje dan? :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ond
[...]

[Afbeelding]
Oh ik krijg ineens een idee voor een ideas set :+

Acties:
  • +5Henk 'm!

• H_H
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:34

H_H

'Tis but a scratch!

[...]

[Afbeelding]
En bedankt hè! :( “ouderen”. Tsss. Je bent zelf oud!

Maar wel treffende vergelijking!

[Voor 3% gewijzigd door H_H op 24-05-2023 07:24]

Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Bint
H_H schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:23:
[...]

En bedankt hè! :( “ouderen”. Tsss. Je bent zelf oud!

Maar wel treffende vergelijking!
Klopt - 42 - voor een jaar ben ik het antwoord op alles!

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Bint schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:46:
[...]

42 IS NIET OUD! :( :+

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01:13

Acties:
  • +1Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dit is toch 'gewoon' een 80-85euro set? nope ... 120,-

* himlims_ aankopen lego 2023 nog steeds 0stk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:14
Ik zie 105 euro staan op de lego site... Met 874 stenen is dat helaas wel duur (12 cent per steen gemiddeld).

Acties:
  • +5Henk 'm!

• H_H
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:34

H_H

'Tis but a scratch!

Bint schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:46:
[...]

42 nog maar. Tsss. Weet je moeder dat je hier bent? Broekie.

* H_H ziet de 48 aankomen al

Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda

Acties:
  • +12Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een kleine MOC gemaakt van set 60283 en er een onderdelenlijst en bouwinstructie in PDF bijgemaakt, dus als je hem leuk vindt, kun je hem bouwen.

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:04
Ik wil mijn complete Lego Harry Potter Hogwarts serie verkopen maar heb geen zin in sjaggeraars aan de deur. Is zo'n soort set prima te verkopen als geheel? Ik wil ze namelijk niet los verkopen, maar heb ook geen idee of dit een gewild iets is, ik lees hier an sich niet zo heel veel over de Harry Potter sets verder.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pixels66 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:33:
Ik wil mijn complete Lego Harry Potter Hogwarts serie verkopen maar heb geen zin in sjaggeraars aan de deur. Is zo'n soort set prima te verkopen als geheel? Ik wil ze namelijk niet los verkopen, maar heb ook geen idee of dit een gewild iets is, ik lees hier an sich niet zo heel veel over de Harry Potter sets verder.
vooral de oude / eerdere (lichter groen) die gaan voor 'goud' (mits doos etc. aanwezig)

huidige lopen ook redelijk op in prijs. hoe snel/rap zo iets verkoopt is erg afhankelijk van jouw vraagprijs :+

kunt op V&A zetten (imho beperkt publiek, weinig succes). Marktplaats breed publiek, maar 101 ongwenste reacties, kijkers die niet komen etc.

dus .. .wat wil je? eerlijke/fair prijs (en dus geneuzel met marktplaats publiek), of er snel vanaf zijn (ook geneuzel met marktplaats publiek, maar minder lang :+)

facebook groepen schijnt ook goed te gaan, maar daar heb ik 0,0 ervaring mee.

bricklink account kan ook; maar als verkoper ben je wel zwaar in nadeel (en zitten wat voorwaarden aan alvore je een shop kunt openen)

Acties:
  • +35Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

:+ :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:51

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

himlims_ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:25:
[...]

dit is toch 'gewoon' een 80-85euro set? nope ... 120,-

* himlims_ aankopen lego 2023 nog steeds 0stk
Nou ja, die rijbaan parts zijn vaak wat duurder. Maar ik heb de Bricklink specials afgelopen maanden binnen gekregen en die slaan wel een deuk in je budget.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

(jarig!)
Filmpje gemaakt met de nieuwe Tie Bomber. Geen verrassende bouwtechnieken, maar uiteindelijk best een aardige speelset. En hij past mooi tussen mijn andere Tie fighters :)

Acties:
  • +14Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:18
Haha, er zijn alweer knutselaars die zich hebben laten inspireren op de aankomende set 40650 (Landrover) op Rebrickable.

Ook maar een poging gedaan, gratis te downloaden.

Ik heb niet alle steentjes en ook niet de kleuren, toch mezelf kostelijk vermaakt vandaag :P

[edit] en dit post ik uitgerekend na het bericht van de persoon hierboven;
spoiler:
kleurenkots :+

[Voor 4% gewijzigd door mir4dor op 24-05-2023 18:12]

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +1Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:26:
[...]

bricklink account kan ook; maar als verkoper ben je wel zwaar in nadeel (en zitten wat voorwaarden aan alvore je een shop kunt openen)
Wat voor voorwaarden?
Ik heb al jaren een kleine webshop daar voor me oude LEGO, nooit complex geweest. Je hebt IBAN, PayPal en PostNL of DHL kosten berekening er standaard in zitten etc. en kost pas wat als je verloopt.

Je kunt daar goed "Super Lots" aanmaken als je sets alleen als een geheel wilt verkopen. En je krijgt vanzelf een berichtje als iemand hem betaald heeft incl. verzend kosten etc (als je dat in stelt).

Ook kun je zien wat elke set de afgelopen 6 maanden heeft opgebracht en wat anderen er nu voor vragen.

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• ReVision.
  • Niet online
Volgens mij moet je minimaal twee positieve reviews hebben voor je wat op bricklink mag verkopen. Maar dat kost natuurlijk ook niet echt veel moeite om voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • +15Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 07:18
Mijn autoplank bevat nu enkel nog alternative builds :D

De Countach vind ik echt een van de beste alternative die ik ooit gezien heb! Alles klopt gewoon en hij was leuk om te bouwen.
Hopelijk brengt Lego nog meer Europese auto's uit in deze serie, heb daar toch wat meer mee dan amerikanen.

• mir4dor
Marsman83 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:31:
Mijn autoplank bevat nu enkel nog alternative builds :D
[Afbeelding]

De Countach vind ik echt een van de beste alternative die ik ooit gezien heb! Alles klopt gewoon en hij was leuk om te bouwen.
Hopelijk brengt Lego nog meer Europese auto's uit in deze serie, heb daar toch wat meer mee dan amerikanen.
De Lamborghini heb ik ook staan. Maar wat zijn de mocs voor de Mustang en de Fiat500 ? Link?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Marsman83
mir4dor schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:46:
[...]

De Lamborghini heb ik ook staan. Maar wat zijn de mocs voor de Mustang en de Fiat500 ? Link?
Van de Mustang heb ik een Datsun 240z gemaakt:
https://rebrickable.com/m...0794/datsun-240z/#details
Je kan de classic en de tuned versie bouwen.

De Fiat heb ik omgebouwd naar deze hotrod:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RubjeMazter
Marsman83 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:34:
[...]

Da's volgens mij 2x dezelfde link :X >:)

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:49
QuattroNL schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:08:
[...]

Hoe is die kleine super star destroyer?
Vond 'm er best leuk uitzien.

Die UCS X-wing gaat hier ook zeker komen.
Best grappig dat kleine balletje.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:59

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

[...]

[Afbeelding]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA _O- _O- _O-

1977 hier ;)

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +26Henk 'm!

• fishman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-06 17:08

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:58

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

(jarig!)
mir4dor schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:52:
Ik heb niet alle steentjes en ook niet de kleuren, toch mezelf kostelijk vermaakt vandaag :P

[edit] en dit post ik uitgerekend na het bericht van de persoon hierboven;
spoiler:
kleurenkots :+
Ik zie niet echt kleurenkots... :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:52
Marsman83 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:34:
[...]

Fiat hotrod moest volgens mij deze link zijn:
https://rebrickable.com/m...ord-model-b-1932/#details

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:29
Hoe zit het eigenlijk met de verkoop van nieuwe Lego sets? Ik heb nu twee sets op het oog:

NASA Mars Rover Perseverance (42158)

Tales of the Space Age (21340)

De Rover komt 1 juni uit en is nu al bij verschillende shops te bestellen voor een lagere prijs dan bij Lego zelf, maar de Tales die is nu al een tijdje uit en alleen bij Lego te koop voor de volle mep.

Zit hier nog logica achter? :)

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-06 14:21
Danielson schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:22:
Hoe zit het eigenlijk met de verkoop van nieuwe Lego sets? Ik heb nu twee sets op het oog:

NASA Mars Rover Perseverance (42158)

Tales of the Space Age (21340)

De Rover komt 1 juni uit en is nu al bij verschillende shops te bestellen voor een lagere prijs dan bij Lego zelf, maar de Tales die is nu al een tijdje uit en alleen bij Lego te koop voor de volle mep.

Zit hier nog logica achter? :)
De ene zal dus een Lego shop only zijn, net zoals bepaalde Brick headz en andere sets.
Hier zal je dan ook weinig prijs daling bij zien

• mir4dor
zonoskar schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:11:
[...]

Ik zie niet echt kleurenkots... :?
Geen felle kleuren inderdaad maar toch redelijk bij elkaar geschraapt.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:52

Secsytime

Automagisch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ond
Ond schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:55:
Ik had de razor crest ucs, wat een ding. Ik kan hem nog niet bouwen, geen plek tot een stuk verbouwing af is. Wel mooi vooruitzicht, zal wel winter worden. :)

Ik kreeg wel een advertentie van light my bricks, die hadden ook korting. Ik denk ik kijk even……… :? :o serieus, 189 euro voor een setje leds :? 8)7 Dat is bijna de helft van wat de set netto koste. :F

Zelfs de ali alternatieven voor zo’n licht set zijn aan de prijs zeg.
Ik ben uiteindelijk verder gaan kijken en kwam bij game of bricks uit. Die ga ik proberen. Ik zag ook dat @almightyarjen sets daarvan gereviewed had. :) En je kan er vrijwel continu kortingscodes voor vinden en gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:59

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Vanochtend hoorde ik op de radio reclame van Bol.com dat die Lego in de aanbieding hadden.

Geen idee of wat er tussenzit en of de prijzen interessant zijn, maar ik dacht ik gooi 't even in de groep hier.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Fraggert schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 07:30:
Vanochtend hoorde ik op de radio reclame van Bol.com dat die Lego in de aanbieding hadden.

Geen idee of wat er tussenzit en of de prijzen interessant zijn, maar ik dacht ik gooi 't even in de groep hier.
Zie het aanbiedingen topic, ze hebben 20% korting op de meest getoonde prijs van een selectie van sets.
Eerlijk gezegd zit er niet echt iets interessants tussen, maar dat is slechts mijn mening.

Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic

Acties:
  • +8Henk 'm!

• TinusXIII
Oké jullie hebben gelijk, bezig met mijn eerste modular, het politiebureau, en ja er gaan meer modulars komen :+

Toffe bouwtechnieken en andere leuke dingetjes erin. Ik ga vast ergens plek maken :P

Acties:
  • +15Henk 'm!

• RubjeMazter
LEGO is de laatste tijd wel duur qua sets, ook via hun eigen website. Nu heb ik alleen woensdagavond een bestelling geplaatst en kwam ik er donderdagochtend achter dat ik 1 ding was vergeten er bij te doen (de WALL-E en EVE brickheadz set (40619), exclusief bij S@H beschikbaar). Dus ik belde de klantenservice en kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn die de prijs van deze set niet wist. Ik gaf aan dat deze 14,99 was en hij zei direct 'oh dan krijg je die gewoon van mij' :>. Deze wordt dus nagestuurd en krijg ik voor nop :D
Misschien compenseren ze dit soort gedrag wel met de prijzen ;)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Kapoen
TinusXIII schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:54:
Oké jullie hebben gelijk, bezig met mijn eerste modular, het politiebureau, en ja er gaan meer modulars komen :+

Toffe bouwtechnieken en andere leuke dingetjes erin. Ik ga vast ergens plek maken :P
Als je nog modulars gaat aanschaffen zou ik aanraden om zeker de oudste sets dit jaar nog te kopen.
Niet om je nu snel op kosten te jagen, maar op het einde van het jaar gaan er een aantal 'the way of the dodo'.
Eenmaal uit het assortiment zullen de prijzen op de 2e handsmarkt waarschijnlijk wel flink oplopen.

Volgens deze lijst op bricktastic.nl:
- LEGO Creator Expert 10255 Assembly Square
- LEGO Creator Expert 10270 Bookshop
- LEGO Icons 10278 Police Station (maar die heb je dus al :P )

Technisch gezien geen modular, maar misschien toch interessant?
- LEGO Icons 10273 Haunted House

Een ervaring die ik zeker kan aanraden is om de Assembly Square in een 'echte' winkel te kopen (ipv webshop), en dan tot de vaststelling komen dat je auto toch echt ver weg geparkeerd staat O-)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:44:
Een ervaring die ik zeker kan aanraden is om de Assembly Square in een 'echte' winkel te kopen (ipv webshop), en dan tot de vaststelling komen dat je auto toch echt ver weg geparkeerd staat O-)
Ik vond de 50 meter tussen afhaalpunt en m'n auto al meer dan genoeg met die set, zeker gelet op de nog grotere verzenddoos die erom heen zat :P

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Karp
  • Laatst online: 23:39
RubjeMazter schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:01:
LEGO is de laatste tijd wel duur qua sets, ook via hun eigen website. Nu heb ik alleen woensdagavond een bestelling geplaatst en kwam ik er donderdagochtend achter dat ik 1 ding was vergeten er bij te doen (de WALL-E en EVE brickheadz set (40619), exclusief bij S@H beschikbaar). Dus ik belde de klantenservice en kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn die de prijs van deze set niet wist. Ik gaf aan dat deze 14,99 was en hij zei direct 'oh dan krijg je die gewoon van mij' :>. Deze wordt dus nagestuurd en krijg ik voor nop :D
Misschien compenseren ze dit soort gedrag wel met de prijzen ;)
En daarom betalen wij dus allemaal zo veel 😄😄

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:12:
[...]

Ik vond de 50 meter tussen afhaalpunt en m'n auto al meer dan genoeg met die set, zeker gelet op de nog grotere verzenddoos die erom heen zat :P
Ik ging mijn exemplaar halen in de Lego store te Antwerpen (shopping Wijnegem),
die typische plastic zak (sneed lekker in mijn vingers) en extra GWPs hielpen niet :P

Uiteindelijk droeg ik de doos in mijn armen en liet ik die oversized zak met GWPs
gewoon aan mijn schouder/arm bengelen, en zo enkele honderden meters gesukkeld.
Ik had de grootte van het shopping center en de relatieve positie van de Lego shop
tov de parking/ingang onderschat.

Het was een Lego doos op pootjes qua uitzicht vermoed ik _O-
Nuja, als kind droomde ik waarschijnlijk van zo’n grote dozen Lego.
De grootste die ik ooit kreeg van de Sint was de Black Seas Barracuda, Assembly Square is volgens mij nog groter.

[Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 26-05-2023 13:18]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 02-06 16:40
Ha, moest ineens denken aan jaaaaren geleden toen ik in Londen was met mijn gezin en we de Lego Flagship Store daar bezochten. Toen was de GBP relatief laag t.o.v. de Euro terwijl Assembly Square nog geprijsd was volgens een hogere GBP koers, dus was die set op dat moment relatief goedkoop in de UK. En na inwisselen van in Nederland verdiende VIP punten die daar 1-op-1 voor GBP gebruikt konden worden was het helemaal een no-brainer om de Assembly Square daar te kopen. :9

Alleen ... We zaten in een hotelletje in noord Londen en waren met de metro naar het centrum gegaan. Dus... Met die grote Assembly Square doos in een gele Lego tas in de metro, overstappen naar andere metro... Dat was pas zeulen! :D

Gelukkig had ik nog genoeg ruimte in de kofferbak van mijn auto om het daarin mee terug te nemen via de veerboot tussen Dover en Duinkerken. :*)

Overigens, ik denk dat deze set niet alleen onder Technic fans goed gaat scoren!

[Voor 14% gewijzigd door Haay op 26-05-2023 14:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kapoen
Haay schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:32:
[...]

Ha, moest ineens denken aan jaaaaren geleden toen ik in Londen was met mijn gezin en we de Lego Flagship Store daar bezochten. Toen was de GBP relatief laag t.o.v. de Euro terwijl Assembly Square nog geprijsd was volgens een hogere GBP koers, dus was die set op dat moment relatief goedkoop in de UK.
Ik meen mij te herinneren dat Hamley's deze set nog net iets goedkoper aanbood (€239 omgewisseld)
x jaren geleden, maar dat is uiteraard zonder het VIP systeem gerekend. Omwille van de redenen die jij aangeeft heb ik ooit eens overwogen om de set daar te halen, dat heb ik gelukkig niet gedaan :o

Ik heb bij de opening van de store op Leicester Square een hoop kleinere sets (en GWPs) gekocht,
en daar had ik al flink moeite mee om die in mijn bagage te frommelen (ik ging met de Eurostar trein).

Eigenlijk wel lachwekkend, want Hamley's en goedkoop in één adem vernoemen... :+

De enige Lego die ik ooit kocht bij Hamley's was die exclusieve minifig:
Overigens, ik denk dat deze set niet alleen onder Technic fans goed gaat scoren!
[YouTube: LEGO 42158: NASA Mars Perseverance Rover - HANDS-ON REVIEW]
Inderdaad, je hebt gelijk wat mij betreft :Y
Ik heb jammer genoeg nooit de gelijkaardige ideas set aangeschaft, maar de Technic versie komt er dus zeker :9~

[Voor 17% gewijzigd door Kapoen op 26-05-2023 16:03]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Haay
Kapoen schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 15:28:
De enige Lego die ik ooit kocht bij Hamley's was die exclusieve minifig:
Ja, die exclusieve Hamley's minifig heb ik natuurlijk ook gehaald destijds. Die begeleidt uiteraard de koningin naar de (Brick) Bank en beschermt haar tegen lastige paparazzi zoals de dame met het fototoestel op de voorgrond. :D

Uiteraard houdt de begeleidende hofdame ook een oogje in het zeil.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:45
Remy!!!! schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:30:
[...]

Die staat bij mij ook op het verlanglijstje, al wacht ik (mogelijk...) wel even tot ie in de aanbieding is.

Laatst had ik de Ninjago City Gardens gekocht/gebouwd, en dat was echt de meest toffe set die ik ooit heb gebouwd, heerlijke creatieve stijl!
Sinds deze week een plek in huis gereserveerd voor een Lego stad. En eerst wou ik een 'standaard' stad bouwen, maar nadat ik dit filmpje had gezien weet ik wat ik wil gaan doen, het wordt een soort Ninjago/Cyberpunk achtige stad. Eerst zal proberen nog wat oude Ninjago sets te kopen nu het nog enigszins betaalbaar is :X
En vervolgens ga ik langzamerhand al m'n huidige (10255, 10270 , 10278, 76218) en toekomstige modulars volledig ombouwen naar een Ninjago/Cyberpunk variant. Het idee is om dit 1 voor 1 te doen, en per modular 2á3 'creatieve/kleurrijke' sets erbij te kopen (die zal ik ook wel eerst in elkaar zetten om zo mogelijk wat nieuwe technieken te leren, maar ik zal niet de stickers plakken, want die bewaar ik dan voor het Cyberpunk eindproduct) , en die samen te voegen. Vandaag eens op brickset wezen rondkijken en er zijn vooralsnog 3 thema's die erg goed passen bij m'n idee: Ninjago, Monkie Kid en Dreamzzz en het lijkt erop Lego Friends ook goed bruikbaar is voor parts.
En dankzij Brickset ook een verlanglijst gemaakt voor o.a. de parts voor m'n ideeën :+
[Afbeelding]

Vroeger toen ik thuis woonde had ik ook al een mini Lego stadje, nu op zolder ook wel, maar op zolder kom ik nooit en daarom nu dus het plan gemaakt om de boel te verhuizen naar een kamer meer in de buurt. En al jaren vind ik het leuk om Lego te bouwen, maar nadat ik een model af heb mis ik een beetje m'n eigen creatieve inleg, dus op deze manier hoop ik m'n creatieve kant er beter in te kunnen stoppen.
Dus plan de campagne... (niet perse op deze volgorde)
- Hopelijk voor een leuke prijs de 2 oude Ninjago sets te kunnen bemachtigen/bouwen
- De boel qua planken e.d. klaarmaken. Het plan voor nu is om het in een soort van hele brede U vorm te plaatsen. 1 kant ong. 75cm X 150cm, dan vervolgens 50cm X 300cm, en dan weer 75cm X 150cm. De precieze maten zal ik te zijner tijd wel verder bekijken. En dit is voor nu een 'tijdelijke' ruimte, we willen nog steeds een keer verhuizen zodat o.a. er voor Lego meer ruimte is.
- De juiste verlichting plaatsen
- 1 voor 1 de modulars ombouwen (al is dat een meerjarig project)
- Nog wat meer leuke oude sets bemachtigen zoals o.a. 70840.
- Mogelijk een bricklink winkel starten om 'dure' minifigs te verkopen om m'n hobby te kunnen bekostigen (ik kijk naar jou Harley Quinn - Apocalypseburg 8)7 ).

Ik zal jullie de komende maanden/jaren meenemen in het idee/proces :9
De stad is ondertussen verhuisd naar een nieuwe locatie, en langzamerhand zal het omgebouwd worden naar PixelBrick Metropolis (moet nog een leuke naam verzinnen :+ )

Acties:
  • +8Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:38
De Peugeot 9x8 is af. Erg leuke build, mooie auto, mooie technische details etc.

Maar nu is de plank echt vol.

[Voor 27% gewijzigd door FastFred op 26-05-2023 18:34]

Acties:
  • +8Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Nieuwe Burton Batman sets zijn aangekondigd, zijn verkrijgbaar vanaf 1 augustus.
Ik vind ze erg leuk, denk dat ik beide wel wil hebben eigenlijk :)

Fijn dat het een keer weer wat kleinere sets zijn ipv al dat grote en dure Lego geweld van de laatste tijd ;)

https://www.lego.com/nl-n...batman-vs-the-joker-76265

https://www.lego.com/cdn/...idth=800&height=800&dpr=1

De Batmobile lijkt hetzelfde te zijn als het model wat ook in de aankomende shadowbox zit.
Heel mooi, ik hoopte serieus al dat deze los verkrijgbaar zou worden _/-\o_

[Voor 25% gewijzigd door ReVision. op 26-05-2023 18:53]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]
Technisch gezien geen modular, maar misschien toch interessant?
- LEGO Icons 10273 Haunted House
Ik vind het een coole set (heb 'm ook gemotoriseerd, leuk om gedaan te hebben, maar het geld eigenlijk niet waard :P), maar het is niet technisch gezien geen modular, het is gewoon geen modular. Tenminste, ik vind 'm er niet bij passen. De schaal lijkt anders, waarschijnlijk omdat ie veel hoger is. Tot aan de piek is de Assembly Square ca 35cm, Spookhuis is tot zijn piek ca 70cm.

Dus als het specifiek om modulars gaat zou ik deze laten voor wat het is. Zou Sanctum Sanctorum (76218) dan niet beter passen (niet EOL volgens die lijst, maar mocht het geld een gat in je broekzak branden...)? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
Heeft iemand de modulaire MOC van de Seinfeld set al gebouwd? Is het een leuke build?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bint
Afas schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:09:
Heeft iemand de modulaire MOC van de Seinfeld set al gebouwd? Is het een leuke build?
Is hier pas langsgekomen. Ik heb hem ook gebouwd en ik vind hem zeer leuk. Ik heb wel hier en daar wat stenen vervangen, omdat dat net wat mooier eruit zag, maarja, zij hadden natuurlijk maar een beperkt aantal stenen ter beschikking.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:05
RubjeMazter schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:29:
[...]

Belichting is een beetje meh, heb ze afgelopen weekend in elkaar gezet en er hangt nog geen lamp aan 't plafond, alleen een LED strip op de vloer :> maar zo staat het momenteel:
[Afbeelding]
Heb je de 28 of 40 cm diepe kasten? Vraag me af of de supercars (daytona etc) passen in de 28 cm

 Apple | Sony Playstation | Lego

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:53
Haay schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:32:
[...]

Knip

[YouTube: LEGO 42158: NASA Mars Perseverance Rover - HANDS-ON REVIEW]
Volgens mij een vaderdag kado voor mij heb ik gehoord haha.
Ik ben iig heel enthousiast, release filmpje van lego is ook geniaal.

Jammer dat het geen grotere set is met de backshell en de skycrane, had ik de 7 minutes of terror kunnen nadoen 😉

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:51

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

FastFred schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 18:31:
De Peugeot 9x8 is af. Erg leuke build, mooie auto, mooie technische details etc.

Maar nu is de plank echt vol.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Plankje ertussen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubjeMazter
MEJ schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:11:
[...]

Heb je de 28 of 40 cm diepe kasten? Vraag me af of de supercars (daytona etc) passen in de 28 cm
28, heb de Daytona niet maar de andere 3 supercars passen er wel in (wel met de spiegels ingeklapt).

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Marsman83
Nou komende week ga ik eindelijk na 32jaar weer terug naar Legoland Billund d:)b
We doen 1 dag park en 1 dag Lego House.
Mijn zoontjes zijn 7 en 3jaar.
Hebben jullie nog tips of dingen om rekening mee te houden?
Zijn er nog leuke unieke Lego sets of Minifigures die enkel daar te verkrijgen zijn?
We willen uiteraard zoveel mogelijk uit ons bezoek halen :)

Ik ben ook heel benieuwd of ik nog iets terug herken van vroeger.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• TinusXIII
Deze is exclusief verkrijgbaar in Legoland:

https://bouwsteentjes.info/lego-40504-a-minifigure-tribute/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Haay
Niet in Legoland maar in de Lego winkel in het Lego House. ;)
Pagina: 1 ... 297 298 299 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee