Gast, ik denk leuk Seinfeld en leuke aanbieding, maar ik hoef die set niet persee te hebben eigenlijk dus ik sla hem over. Ik was heel even kort trots op mij zelf, kom jij aanzetten met deze toffe MOC, ja nu heb ik hem natuurlijk toch moeten kopen
ReVision. schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:11:
[...]
Gast, ik denk leuk Seinfeld en leuke aanbieding, maar ik hoef die set niet persee te hebben eigenlijk dus ik sla hem over. Ik was heel even kort trots op mij zelf, kom jij aanzetten met deze toffe MOC, ja nu heb ik hem natuurlijk toch moeten kopen
Priceless 😂
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik heb het voorlopig kunnen weerstaan, maar de dag is nog niet voorbij
31077 Modulaire Zoete Traktaties
31097 Woonhuis, dierenwinkel & café
31105 Townhouse Toy Store
Is er ooit een MOC gemaakt met deze 3 sets samen?
Ik had geprobeerd op Rebrickable maar deze 3 sets tegelijk invoeren lukt niet. Wel 31105 en 31097 samen maar niet met 31077 erbij.
Drie set combo alternate builds vormen sowieso een doelgroep/eindgebruiker risico, zeker als de gebruikte sets niet uit hetzelfde jaar en/of het duurdere segment zijn.
Het ontwerpen van een build en het maken van bouw instructies kost tijd, en persoonlijk wil ik daar wel iets voor terug zien. Nu zijn mijn bouwinstructies gratis maar als ze door niemand gebruikt worden is het gevoelsmatig verspilde tijd.
Zelf beperk ik mij bij twee set combo alternate builds dan ook tot een combinatie van sets die voor de hand liggend is (twee sets uit hetzelfde thema), of ik leun zwaarder op één van de twee sets (zodat de bouwer eventueel de ontbrekendestenen kan bij bestellen.) en zet hem dan met dat nummer als eerste online.
@Loader Je kunt natuurlijk altijd zelf iets proberen te maken! In mijn ervaring lenen de 3-in-1-sets zich daar heel goed voor
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Eindelijk de reeks weer compleet. Staat echt mooi zo in mijn woonkamer, al zeg ik het zelf.
Was leuke build die Daytona. Nu aan de gang met de PimpMy-versie ervan. Vast weer een aantal verbeteringen zoals HoG steering en de vering, die vooral voor vrij slecht is.
Ik ben een totale Lego noob, maar ik zou echt graag willen beginnen met wat leuke autootjes in elkaar te zetten. Welke technic set zou je aanraden, wat vond jij het leukst / moeilijkst om te bouwen? Ik ben persoonlijk momenteel geneigd naar de Porsche 911 RSR (42096). Hoe is de Daytona? Ik vind het een heel gaaf model, maar toch een groot stuk boven mijn budget.
Ik ben een totale Lego noob, maar ik zou echt graag willen beginnen met wat leuke autootjes in elkaar te zetten. Welke technic set zou je aanraden, wat vond jij het leukst / moeilijkst om te bouwen? Ik ben persoonlijk momenteel geneigd naar de Porsche 911 RSR (42096). Hoe is de Daytona? Ik vind het een heel gaaf model, maar toch een groot stuk boven mijn budget.
Die sets zijn eigenlijk onvergelijkbaar. De Porsche heeft een werkende motor, besturing en vering. De Ferrari voegt daar een werkende versnellingsbak en veel meer detail in de afwerking aan toe. Wil je per se Technic kijk dan eens naar de 42110 Landrover. Alles van de Daytona in een veel plezieriger prijskaartje. Vaak ook prima 2e hands op te pikken.
Gaat het je meer om de looks en minder om de techniek, kijk dan eens naar de 10295 Porsche of de 10265 (?) Ford Mustang.
Aangezien het zowel afgelopen zaterdag als zondag lekker weer zou worden ben ik beide dagen wat eerder uit bed gekomen om toch nog even wat Lego te bouwen voor ik de deur uit ging. Dat is weer goed gelukt moet ik zeggen.
Dit weekend was het dan eindelijk tijd voor de 10290 Pickup Truck
Tijdens het bouwen van de sidebuilds in stap 1 mocht er gelijk een aantal stickers worden geplakt.
Wat me toen in eens opviel was dat ik een dubbel sticketsheetje heb gekregen, handig als backup
De sidebuild zijn erg leuk en hebben leuke details. behalve de boskrans, die was echt waardeloos en is 4x uit elkaar gevallen tijdens het bouwen en heb ik uiteindelijk maar opgegeven en niet gebouwd.
Het uiteindelijke resultaat is weer top, wel zijn er wat dingen die mij zijn opgevallen. De eerste twee zakjes van de truck bevatten veel Lego Technic, en ik vond de build aan het begin ook een stuk minder leuk dan andere sets. Ik heb het gevoel dat de andere Creator Export/Icons auto's een stuk minder Technic hadden en een groot deel voelde ook wat overbodig (alleen het stuur mechanisme niet)
Na de eerste twee zakjes was het gelukkig weer vrijwel allemaal brick build en toen werd het bouwen ook direct een stuk leuker. De manier waarop de wielkasten werden gebouwd en bevestigd was erg bijzonder. Ook de voorgrill was erg slim bedacht en het resultaat is erg gaaf.
Ik heb wel het gevoel dat dit oorspronkelijk een gelicenseerde set had moeten zijn, misschien van Ford of een ander auto merk maar uiteindelijk niet door is gegaan. Dit denk ik vanwege het ontbreken van het logo aan de voorkant van de motorkap. De drie open studs aan de zijkanten van de motorkap (waar denk ik een logo of iets had gemoeten) en de lego sticker aan de achterkant, waar denk ik ook eigenlijk een auto logo had gemoeten.
Als je kijkt naar alle andere Expert/Icons auto's, dan zijn dit ook allemaal stuk voor stuk gelicenseerde sets.
Het maakt uiteindelijk voor de build verder niets uit en het resultaat is nog steeds helemaal top. Maar het was gewoon iets wat me opviel. Mogelijk zit ik er helemaal naast hoor, maar zo voelt het in ieder geval.
Anyway, het was uiteindelijk weer een prima set om te bouwen en het eind resultaat is ook uitstekend.
Als je deze set voor een leuke prijs in de aanbieding kan vinden dan kan ik hem zeer zeker aanraden!
De Daytona is geweldig, maar ik zou hem zelf niet gekocht hebben, het is dat ik hem gekregen heb want ik vind zelf de 300-400 euro best wel prijzig, ook al is dat ding super groot.
Ik heb een timelaps van de Build in dit forum geplaatst, er staan ook nog andere builds in dat bericht.
De bugatti vond ik wel heet mooi om te bouwen. Die heeft ook een hele coole MOC met een Audi R8 Spyder, die was ook heel leuk om te bouwen.
Maar zoals al gerefereerd is de Land Rover Defender ook een leuke optie en beter betaalbaar.
ReVision. schreef op maandag 15 mei 2023 @ 08:08:
Anyway, het was uiteindelijk weer een prima set om te bouwen en het eind resultaat is ook uitstekend.
Als je deze set voor een leuke prijs in de aanbieding kan vinden dan kan ik hem zeer zeker aanraden!
Toevallig had HdS ook een video over deze set dit weekend.
Dit weekend begonnen met een Moc waar ik al een tijdje naar uitkijk. De Ornithopter (uit Dune) van Brickvault. Lekker graaien in een berg dark bluish grey
Eerste keer dat ik daar een moc koop. Is aan de prijs, maar deze ornithopter springt er wel uit in vergelijking met anderen die ik heb gezien. Lees vaak over issues met stabiliteit van de rotors. Zou deze geen last van moeten hebben.
Ik maak de versie met brick built rotorbladen. De technic rotors zijn nogal aan de prijs helaas.
Ik had de razor crest ucs, wat een ding. Ik kan hem nog niet bouwen, geen plek tot een stuk verbouwing af is. Wel mooi vooruitzicht, zal wel winter worden.
Ik kreeg wel een advertentie van light my bricks, die hadden ook korting. Ik denk ik kijk even……… serieus, 189 euro voor een setje leds Dat is bijna de helft van wat de set netto koste.
Zelfs de ali alternatieven voor zo’n licht set zijn aan de prijs zeg.
Kijk dan ook even verder dan de set zelf, op Rebrickable kun je MOC's vinden.
MOC's zijn creaties die je met (delen van) een bestaande set kunt bouwen. Voor een gemiddelde van een eurotje of 10 kun een handleiding/bouwgids kopen waarmee je fantastische andere creaties kunt bouwen.
Het zijn deze (iets langer en niet met gele tip). En dat keer 8.
Een Italiaanse shop heeft er 10 a 2,20 per stuk. En dat is eigenlijk een koopje, want de volgende optie die er 8 beschikbaar heeft in de EU is 10 euro per stuk .
Het zijn deze (iets langer en niet met gele tip). En dat keer 8.
Een Italiaanse shop heeft er 10 a 2,20 per stuk. En dat is eigenlijk een koopje, want de volgende optie die er 8 beschikbaar heeft in de EU is 10 euro per stuk .
Rond Pasen ben ik met een bevriend stel naar Denemarken geweest, en uiteraard ook een dag Lego House bezocht. Natuurlik ben ik niet met lege handen naar huis gegaan
Gisteren afgemaakt, moet nog even een betere plek vinden
Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |
Trouble schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:42:
Rond Pasen ben ik met een bevriend stel naar Denemarken geweest, en uiteraard ook een dag Lego House bezocht. Natuurlik ben ik niet met lege handen naar huis gegaan
Gisteren afgemaakt, moet nog even een betere plek vinden
Dat is een sticker, het hoofd van Captain Redbeard was wel bedrukt.
Ok, goed om te weten. Het blijft hoe dan ook een leuk souvenir denk ik
Ik kijk af en toe op bricklink om te bekijken hoe de prijs van deze set evolueert,
misschien dat er ooit een aanschaf van komt...
Ok, goed om te weten. Het blijft hoe dan ook een leuk souvenir denk ik
Ik kijk af en toe op bricklink om te bekijken hoe de prijs van deze set evolueert,
misschien dat er ooit een aanschaf van komt...
De goedkoopste manier om deze aan te schaffen is om naar Lego House zelf te gaan (los van de kosten van je vakantie dan).
Ik heb er omgerekend zo'n 80 euro voor betaald, online zag ik hem voor 140-150 euro ongeveer.
Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |
Wat een super mooie set om te zien - plaatjes online komen niet in buurt van echte set. Maar die prijs hè…
Ik heb hem twee weken geleden in de winkel op Leicester Square in London gezien. Echt prachtig, foto's doen hem inderdaad geen eer aan. Ik wilde 'm eigenlijk niet gaan halen vanwege de prijs, maar live zien heeft mij er van overtuigd om er toch voor te gaan sparen. Kan ik ondertussen nog even bedenken waar ik 'm neer ga zetten, tis best een ding zeg maar...
Die sets zijn eigenlijk onvergelijkbaar. De Porsche heeft een werkende motor, besturing en vering. De Ferrari voegt daar een werkende versnellingsbak en veel meer detail in de afwerking aan toe. Wil je per se Technic kijk dan eens naar de 42110 Landrover. Alles van de Daytona in een veel plezieriger prijskaartje. Vaak ook prima 2e hands op te pikken.
Gaat het je meer om de looks en minder om de techniek, kijk dan eens naar de 10295 Porsche of de 10265 (?) Ford Mustang.
De bugatti vond ik wel heet mooi om te bouwen. Die heeft ook een hele coole MOC met een Audi R8 Spyder, die was ook heel leuk om te bouwen.
Maar zoals al gerefereerd is de Land Rover Defender ook een leuke optie en beter betaalbaar.
Dank voor de tips! ik vind de esthetiek van de GT3 RS heel vet, dus als ik een Porsche haal wordt dat denk ik de eerste! ik ga ook ff kijken naar de Defender dan!
Kijk dan ook even verder dan de set zelf, op Rebrickable kun je MOC's vinden.
MOC's zijn creaties die je met (delen van) een bestaande set kunt bouwen. Voor een gemiddelde van een eurotje of 10 kun een handleiding/bouwgids kopen waarmee je fantastische andere creaties kunt bouwen.
Rechts bovenin kun je voor elke set het nummer invoeren en MOC's selecteren en zien wat je nog meer kunt bouwen met die set.
Ik ga ook wat inlezen over MOC's dan! Ik ben denk ik momenteel meer geneigd om een kant en klare set te halen, om ff te kijken of ik het toch wel echt leuk ga vinden
[Voor 5% gewijzigd door geenbelasting op 15-05-2023 18:44]
Xtuv schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:01:
Dit weekend begonnen met een Moc waar ik al een tijdje naar uitkijk. De Ornithopter (uit Dune) van Brickvault. Lekker graaien in een berg dark bluish grey
Eerste keer dat ik daar een moc koop. Is aan de prijs, maar deze ornithopter springt er wel uit in vergelijking met anderen die ik heb gezien. Lees vaak over issues met stabiliteit van de rotors. Zou deze geen last van moeten hebben.
Ik maak de versie met brick built rotorbladen. De technic rotors zijn nogal aan de prijs helaas.
Wat een super mooie set om te zien - plaatjes online komen niet in buurt van echte set. Maar die prijs hè…
Ik zag hem vorige week in de etalage bij de Lego store staan, foto's doen deze set idd geen recht. Wat een gave set... Ik heb hem wel kunnen laten liggen want geen ruimte en die containerterminal slokt mijn budget op
Ik ga ook wat inlezen over MOC's dan! Ik ben denk ik momenteel meer geneigd om een kant en klare set te halen, om ff te kijken of ik het toch wel echt leuk ga vinden
Ik denk dat je me een beetje verkeerd begrijpt met betrekking tot de MOCs
Het uitgangspunt voor veel MOCs is een bestaande set, dus een “kant en klare set” zoals jij dat noemt.
Maar er bestaan inderdaad ook MOC’s die door bouwers zijn verzonnen zonder een bestaande set als uitgangspunt.
Ik doelde met mijn opmerking op de 1ste variant. Als ie twijfelt tussen 2 sets kun je dan even kijken of 1 set beduidend meer mogelijkheden heeft dan de andere set.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Het probleem hiermee is dat ik het vrij aan de prijs vind. Hebben jullie hier toevallig een alternatief voor ?
Ik heb dit ook al een keer gemeld en gevraagd, echter komt alles uit de UK of US met bijkomende verzendkosten en import heffingen. Ik heb uiteindelijk een aantal stands bij Wicked Brick besteld. Ze hebben echter een lange levertijd dus ik heb ze nog niet binnen.
Zou niet heel vreemd zijn als er nu een paar meer gaan, er zijn er nu 5 te koop in de lego shop
- Assembly square
- Bookshop
- Police station
- Boutique hotel
- Jazzclub
Ik heb heel brickset doorgeworsteld, maar ben deze niet tegengekomen. Misschien dat de hoofdjes niet kloppen bij de torso’s en helm. Een is een clone, de ander lijkt de jedi master ofzo
[Voor 7% gewijzigd door neanderthaler op 16-05-2023 15:07]
Bijzonder. Ook de republic tank besteld op 4 mei, maar die zou worden nageleverd. Vandaag werd die geleverd, maar vond het pakket nogal zwaar voor een enkel legopakket.
Zit de prinses Leia (Boushh) helm er ook bij in. Bonnetje staat alleen de tank op.
Vrees dat er elders iemand hevig teleurgesteld is dat er alleen een tank in zijn pakket zit.
Ik heb heel brickset doorgeworsteld, maar ben deze niet tegengekomen. Misschien dat de hoofdjes niet kloppen bij de torso’s en helm. Een is een clone, de ander lijkt de jedi master ofzo
Ik ratel nog even verder hier (dan hoeft m'n vrouw het niet aan te horen).
Ik denk nu vooral aan wat oudere modulars, en eventueel de grote Ninjago-sets.
Dus:
- Corner Garage
- Parisian Restaurant
- Detective's Office
En eventueel
- 71741 City Gardens
- 70620 City
- 70657 City Docks
Maar die Ninjago sets zijn zo enorm hoog geprijsd... dat schrikt me wel af. Ja, de UCLA Star Deformer en NYC Death Planet kosten vast meer, maar ik vind dit al zo veel!
In de categorie "er geen gras over laten groeien" 😇
- Corner Garage
- Parisian Restaurant
- Detective's Office
- 71741 City Gardens
- 70620 City - 70657 City Docks
Iemand nog tips hoe je tweedehands sets weer opbouwt? Hoeveel sorteren jullie, en hoe sorteren jullie?
Zou niet heel vreemd zijn als er nu een paar meer gaan, er zijn er nu 5 te koop in de lego shop
- Assembly square
- Bookshop
- Police station
- Boutique hotel
- Jazzclub
Dan tel ik verkeerd. Dan klopt het wel want er zijn altijd 3 te koop geweest en als in januari weer nieuwe komt, is het weer 3.
In de categorie "er geen gras over laten groeien" 😇
- Corner Garage
- Parisian Restaurant
- Detective's Office
- 71741 City Gardens
- 70620 City - 70657 City Docks
Iemand nog tips hoe je tweedehands sets weer opbouwt? Hoeveel sorteren jullie, en hoe sorteren jullie?
Zo parisien restaurant en detective Office. Gelijk 2 van mooiste, naar mijn mening . Nu nog brick bank. Want deze is vam dezelfde ontwerper als die twee andere. Maar ja, brick bank is wel erg duur.
Meer bijzonder vind ik dat er 3 modulars in 1x uitgaan. Heikel puntje is dat de modular range een beetje is ingehaald door veel andere grote sets. Vroeger waren het zo'n beetje de grootste setreleases in een jaar.
Voetbalstandions... Nou Camp werd in de Lego store al afgeprijsd vorig jaar, die gaan denk ik niet zo hard.
Sommige sets zijn uit Q3-2022, dat is wel erg snel.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Prosac schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:11:
Bijzonder. Ook de republic tank besteld op 4 mei, maar die zou worden nageleverd. Vandaag werd die geleverd, maar vond het pakket nogal zwaar voor een enkel legopakket.
Zit de prinses Leia (Boushh) helm er ook bij in. Bonnetje staat alleen de tank op.
Vrees dat er elders iemand hevig teleurgesteld is dat er alleen een tank in zijn pakket zit.
LEGO Ideas 21337 Foosball Table
LEGO Marvel 76215 Black Panther
Oftewel ‘een kroniek van een aangekondigde dood’, beide sets werden bij release al met heel veel scepticisme ontvangen.
In dat opzicht verbaast het mij enigszins dat 76210 Hulkbuster wel nog in het assortiment blijft.
Dat Assembly Square eruit gaat lijkt wel normaal, het is een jubileum set die 10 jaar modulars viert.
Nog even en ze kunnen er een sticker voor de 20ste verjaardag erop plakken
Misschien zeg ik het verkeerd. Wat doen jullie met ongesorteerde sets voor je gaat bouwen?
Ik heb hier een verzameling "bakjes van de Chinees".
Sorteer altijd op type steen. Alle gewone bricks, alle bricks met een "afwijking", plates 1*, plates 2*, tiles, etc.
Vind dit ook nog altijd het leukste om te doen, nostalgie naar tijden dat sorteren en zoeken bij de bouwervaring hoorde.
Misschien zeg ik het verkeerd. Wat doen jullie met ongesorteerde sets voor je gaat bouwen?
Uh... hooguit de grote onderdelen (zoals grote plates e.d.) scheiden van de kleine onderdelen, zodat de kleine onderdelen wat meer in het zicht blijven tijdens het zoeken. Vooral als ik de onderdelen in een grote bak doe i.p.v. spreiden over de tafel dan willen de grote onderdelen nogal in de weg zitten anders. En verder gewoon bouwen?
erg gaaf gedaan! bedenk me net dar die lego store nog niet gehad heb
heeft de stad nog unieke lego? sommige grote steden zie je dat de locale lego fan club nog wel eens een creatie maakt. die vervolgens bij (niet officiele) lokale lego en touristen winkeltjes verkocht wordt.
zo'n lego professional creation
[Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 17-05-2023 08:36]
Ja even gemaild wat ik kan doen. Zal wel terugsturen worden.
Kan best zijn dat LEGO hier coulant mee omgaat als je dit eerlijk aangeeft!
Klein voorbeeldje van de (toch wel heel erg goede) service van LEGO: afgelopen zondag in Utrecht een doosje Duplo gehaald voor mijn neefje die dit weekend jarig is. Aangezien de Moving Truck GWP weer beschikbaar was, ook maar iets 'kleins' voor mezelf meegenomen (A-frame Cabin ).
Toen ik thuis kwam zag ik hier in het aanbiedingen- & kortingscodetopic de code om ook de Ideas Zeilbootavonturen erbij te kunnen krijgen. De stoute schoenen aangetrokken en LEGO gemaild of ik die toch nog kon ontvangen (aangezien ik boven de 150 euro had besteed), en zojuist een mail terug (zonder enig voorbehoud o.i.d.) dat deze ook naar mij onderweg is. Qua leveren is LEGO S@H een drama soms, maar qua service zijn ze echt de beste.
[Voor 3% gewijzigd door Tc99m op 17-05-2023 11:00]
ik weet niet of het onderstaande nog actueel is, maar [..] als je naar de Ford Showroom gaat, kun je daar gratis exclusieve figures halen!!!!
de bovenstaande figures heb ik daar opgehaald;
ideaal voor de speedchampions van ford!
ik heb de link zo 123 niet bij dehand met adres gegevens.
via reddit gevonden (4-5jr terug) zal zo even zoeken of adres/locatie van de ford showroom opgeslagen heb
Mijn (laatste) bestelling bij Lego is nu ook binnen. Ik had nogal wat VIP punten, dus ik kon "gratis" een Galaxy Explorer bestellen. Dus heb ik voor 100 euro VIP punten ingewisseld, maar ik kreeg steeds foutmeldingen als ik de VIP code wou toepassen. Blijkbaar kun je met een code voor 100 euro geen set kopen van 99.99 euro. Die ene cent had ik ze wel gegund hoor Anyways, aangezien je geen VIP codes kunt terug sturen heb ik er maar een micro fighter bij besteld, ik had de Slave-1 nog niet.
Het is een micro build, dus qua bouwen niet echt uitdagend. Maar een leuke minifig zit er bij en het geheel lijkt toch best op een Slave-1.
De Galaxy Explorer ga ik gebruiken om de Galaxy Transporter MOC te bouwen met 2x de 10497.
Wat een ding zeg! Wel gaaf, al vind ik 'm te 'bulky' maar ok, het is natuurlijk een vrachtschip en ik ben denk ik meer van de stoere snelle fighters.
Ik heb nog een 2e GE staan dus maar eens zien wat voor een cool ding er uit die 2 nog meer te bouwen valt.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
de bovenstaande figures heb ik daar opgehaald;
ideaal voor de speedchampions van ford!
ik heb de link zo 123 niet bij dehand met adres gegevens.
via reddit gevonden (4-5jr terug) zal zo even zoeken of adres/locatie van de ford showroom opgeslagen heb
Ja ik ben er zeker nog, en jaren geleden had ik deze ook al eens gescoord vlakbij het wtc ergens, maar als je het huidige adres hebt ga ik er zeker nog ff heen!
Ja ik ben er zeker nog, en jaren geleden had ik deze ook al eens gescoord vlakbij het wtc ergens, maar als je het huidige adres hebt ga ik er zeker nog ff heen!
klopt, nabij WTC, maar ik krijg het adres niet meer gevondne. via reddit krijg ik m ook niet naboven.
sorry
Kan best zijn dat LEGO hier coulant mee omgaat als je dit eerlijk aangeeft!
Dat klopt inderdaad. Gemaild en kreeg een retourlabel terug en een vriendelijk mailtje dat ze blij waren met mijn eerlijkheid. Als bedankje heb ik 3000 VIP-punten gekregen. Toch weer 20 euro korting op de volgende aankoop.
Benieuwd naar betere kwaliteit foto’s. Op het eerste gezicht best cool.
Dit ziet er nog best leuk uit, al ben ik benieuwd hoe die kleur tegenstellingen in het 'echt' zijn.
maar holy batman, 400euro voor deze 3981 stenen (al 50e lager dan de eerste berichten)?
Ik vraag me af of Lego zichzelf niet in de eigen voet schiet met deze prijs. Hetzelfde verhaal met die Liebherr LR13000.
Zeker nu komende maand/maanden nog sets zoals ninjago city markets etc uit komen die meer value voor money lijken te geven (6163st voor 370e).
Zelfs het lion's castle is goedkoper voor 500 steentjes extra.
ik snap dat er een markt is voor dergelijke display sets, maar man... ik ben zo blij dat ik mijn (lego) interesse weet te beperken tot thema's als Ridders & Piraten en bepaalde idea/icon sets.
Hopelijk worden El Dorado Fortress en Viking Village onder een schappelijke prijs uitgebracht (*crosses fingers* voor 8-9c per steen).
"I would like to cancel my subscription to your problems"
Hopelijk worden El Dorado Fortress en Viking Village onder een schappelijke prijs uitgebracht (*crosses fingers* voor 8-9c per steen).
Ik heb ergens gelezen dat El Dorado Fortress 200-250 wordt, maar neem dat met een korreltje zout.
Wat mij betreft schiet Lego zichzelf zeker in de voet. Mijn maximum voor één set ligt ergens rond de 200 euro. Het Lion Knights Castle had ik best willen hebben, maar niet voor de prijs die ze er voor vragen.
Werd Viking Village niet Walmart Exclusive of iets dergelijks?
Stappieterug schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:14:
[...]
maar holy batman, 400euro voor deze 3981 stenen (al 50e lager dan de eerste berichten)?
Ik vraag me af of Lego zichzelf niet in de eigen voet schiet met deze prijs. Hetzelfde verhaal met die Liebherr LR13000.
De Ferrari Daytona is 450 met evenveel stenen, prijs vind ik ook zeker niet oke maar toch deze nieuwe valt mee in vergelijking met de Ferrari in elk geval
De Ferrari Daytona is 450 met evenveel stenen, prijs vind ik ook zeker niet oke maar toch deze nieuwe valt mee in vergelijking met de Ferrari in elk geval
Momenteel is de Ferrari voor 290 euro te krijgen, dus scheelt toch een flinke hap.
Let op: Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details