Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Dat zijn Ikea Lack wandplanken.ReVision. schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:47:
[...]
Hoe diep zijn trouwens die planken, en waar komen ze vandaag?
Ik zoek nog een of twee wand planken van ongeveer dezelfde dikte en met een diepte tussen de 30 en 40cm
Ze zijn precies ongeveer exact zo diep als en base plate
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Elastiekje is bij mij ook al vervangen door een simpel kantoorelastiekje.M14 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 08:57:
[...]
Ik vind em cool.
Alleen is het elastiekje verdwenen.
En ik kwam er achter dat al m'n 9v kabels aan het ontbinden zijn
Aaaai niet zo mooi van je 9v kabels.
Set 42125 - Ferrari 488 GTE AF CORSE #51
Missend onderdeel: Axle and Pin Connector Perpendicular
Ontvangen onderdeel (welke niet in de set voorkomt): Plate 1 x 2
Heb vervangend onderdeel aangevraagd, wel jammer dat de build nu on hold staat
Schrok wel van de 2 stickervellen... ik dacht dat ik een dubbel vel had ontvangen maar dat was niet zo, er zitten echt 2 volle stickervellen aan stickers in deze set

Ik vind het een leuke set, dus die komt hier zeer waarschijnlijk wel. Ondanks dat 50 euro een prima prijs is wacht ik wel even tot er een aanbieding komt
hoi
En dat was een verrassing?RubjeMazter schreef op donderdag 27 april 2023 @ 23:53:
Schrok wel van de 2 stickervellen... ik dacht dat ik een dubbel vel had ontvangen maar dat was niet zo, er zitten echt 2 volle stickervellen aan stickers in deze set
Je had vast al wel wat foto's van die set gezien dus je kon enigszins weten wat je kon verwachten.
Ik heb de stickers niet geplakt, hou meer van de straatversies.
Gelijk maar gepimpt naar een Pista versie
:strip_exif()/f/image/SZrkr3c4pEmaLQuBZiQcQ0Mr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LglplNRsP8aAhcPJnS4EaUNy.jpg?f=fotoalbum_large)
Was nog zo goed als nieuw, was alleen een begin gemaakt maar daarna niet verder gebouwd.
Deels zelfs nog in de originele verpakking.
Gisteren gelijk opgebouwd en een leuke build, remote via tablet is een leuke toevoeging. Mijn zoon was vanmorgen gelijk aan het racen..
Miste helaas 2 onderdeeltjes maar die uit eigen voorraad kunnen halen, verzoek gedaan bij Lego klantenservice voor replacement.
Al met al een nice catch
Bla Bla Bla

Ik heb de Crocodile rijdend gekregen en de oude 9v doet het ook nog perfect
:strip_exif()/f/image/3z673LQoGf3b6vXZ8OsJcvVM.jpg?f=fotoalbum_large)
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Het is een set uit de ideas-reeks, en er zijn uitzonderingen, maar ik vrees dat korting hierop minimaal gaat zijn, als ze er al komt.ReVision. schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 06:44:
[...]
Ik vind het een leuke set, dus die komt hier zeer waarschijnlijk wel. Ondanks dat 50 euro een prima prijs is wacht ik wel even tot er een aanbieding komt
Wist niet dat er verschil zat tussen gewoon Lego en Lego Ideas sets. Ik heb al mijn Lego Ideas sets met mooie kortingen kunnen kopen.roeleboel schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:24:
[...]
Het is een set uit de ideas-reeks, en er zijn uitzonderingen, maar ik vrees dat korting hierop minimaal gaat zijn, als ze er al komt.
Ik wist wel dat er veel stickers bij zouden zitten maar ik dacht dat ik met 1 vel wel klaar zou zijn. Zou niet de 1e keer zijn dat ik een dubbel stickervel bij een set kreeg, maar het waren 2 unieke stickervellenQuattroNL schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 08:57:
[...]
En dat was een verrassing?![]()
Je had vast al wel wat foto's van die set gezien dus je kon enigszins weten wat je kon verwachten.
Die heb ik vroeger ook gehad. In mijn geheugen was er een aparte toevoeging op de instructies met een alternatieve (steviger) manier om de achterkant te bouwen. Zit die er bij jou ook bij?Basekid schreef op donderdag 27 april 2023 @ 13:58:
Leuke oude lego set van m'n oom gekregen.
Wel even wennen aan de handleiding, je wordt echt een stuk minder aan het handje gehouden! [Afbeelding]
Deze set ook gekregen toen ik zelf een jaar of 8 was. Dit nadat mijn peetoom er zelf blij mee was gemaakt toen hij een jaar of 8 was. Erg leuke set vooral door het feit dat je er allerlei machines achter kon hangen.Archer_VC10 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:57:
[...]
Die heb ik vroeger ook gehad. In mijn geheugen was er een aparte toevoeging op de instructies met een alternatieve (steviger) manier om de achterkant te bouwen. Zit die er bij jou ook bij?
Ik kan mij overigens geen extra instructies voor herinneren, enkel dus om extra machines te maken die erachter kunnen.
roeleboel schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:24:
Het is een set uit de ideas-reeks, en er zijn uitzonderingen, maar ik vrees dat korting hierop minimaal gaat zijn, als ze er al komt.
Ik wil net zeggen, ik heb letterlijk alle drie mijn Ideas sets (Boomhut, middeleeuwse Smit, ISS) met best flinke korting kunnen kopenL23 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:39:
Wist niet dat er verschil zat tussen gewoon Lego en Lego Ideas sets. Ik heb al mijn Lego Ideas sets met mooie kortingen kunnen kopen.
hoi
hihi, precies hierom is de grand piano hier nu uit de backlog gehaald. dochterlief (die ook piano speelt) is em aan het bouwen, dus ik verwacht nog wel een filmpje met daadwerkelijk 'peaches peaches peaches'AppieNL schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:23:
[...]
Misschien zijn ze niet "jou", maar na de Super Mario Bros Movie zal je Bowser wel blij zijn met de piano:
[Afbeelding]
"Peaches, Peaches, Peaches, Peaches..."
Lego MOC Challenge april
De inzendingen van de MOC challange april zijn bekend, en vanaf heden kan er gestemd worden door een duimpje te geven op de gepinde posts. Dat kan tot a.s. zondag 21:00.Happy voting
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Dat doe je bij een tweedehands setje? Ik vind dat echt vreemd.MarchelHoek schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:13:
Gister op de rommelmarkt de 42124 Terreinbuggy op de kop kunnen tikken voor 25 Euro :-)
Miste helaas 2 onderdeeltjes maar die uit eigen voorraad kunnen halen, verzoek gedaan bij Lego klantenservice voor replacement.
FTFYReinier schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 09:04:
[...]
Dat doe je bij een tweedehands setje? Ik vind dat echt vreemd misbruik.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Ik wordt wel blij van dit vooruitzicht, 22ct/steentje ofwel 600+ zou echter betekenen dat ik haar moet laten schietenAppieNL schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 18:11:
Gelekt plaatje van de 42146 - Liebherr LR13000
[Afbeelding]
Ding schijnt een adviesprijs te krijgen van €680.
De vorige Leibherr PU set is tot op heden de beste value for money van de grote PU sets. Berg onderdelen, 2 hubs, 7 motors (en de nieuwe langere LA's waren toen ook wat waard), adviesprijs: €400.
[ Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 29-04-2023 22:25 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Psyx88 op 30-04-2023 09:14 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Lego MOC Challenge
De winnaars van de Lego MOC Challenge april zijn bekend! Met een overweldigende score voor @Flimovic, die een piratenboot bouwde uit de steentjes van de Exotische Papagaai🥇@Flimovic | 🥈@Bizzi_B | 🥉@Pazo |
![]() | ![]() | ![]() |
Inmiddels staat de nieuwe challenge voor mei online, en kan je aan de slag gaan met de vakantiecamper.
Lego MOC Challenge 19 – mei 2023
Doe je ook mee?
:strip_exif()/f/image/u8VGNj4AWA7Yh3cGEfqnuChG.jpg?f=fotoalbum_large)
De prijs van de piraat lijkt wat te dalen. Ik zat er al een tijd naar te kijken, maar ga er geen 180-200 voor betalen zoals sommige verkopers op mp in de bol hebben.

Maar desondanks was ik wel bereid iets meer te betalen dan het waard is, de kans dat ik binnen afzienbare tijd zelf in Billund kom is nihil.
Dus dit weekend maar toegeslagen, het jeukt wel om deze te bouwen.
Een bevriend stel heeft hem vandaag voor mij meegenomen uit het legohouse voor de standaard prijs. Ik twijfel echter om hem te bouwen of om hem dicht te laten 🙈😅Ond schreef op zondag 30 april 2023 @ 22:53:
[Afbeelding]
De prijs van de piraat lijkt wat te dalen. Ik zat er al een tijd naar te kijken, maar ga er geen 180-200 voor betalen zoals sommige verkopers op mp in de bol hebben.![]()
Maar desondanks was ik wel bereid iets meer te betalen dan het waard is, de kans dat ik binnen afzienbare tijd zelf in Billund kom is nihil.![]()
Dus dit weekend maar toegeslagen, het jeukt wel om deze te bouwen.
Memories of yesterday, will grow, but never die
Waar ik hem kocht had een van de kinderen hem nog een keer en wilde die trots gebouwd laten zien. Dit is er echt eentje om te bouwen vind ik.Bint schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:49:
[...]
Een bevriend stel heeft hem vandaag voor mij meegenomen uit het legohouse voor de standaard prijs. Ik twijfel echter om hem te bouwen of om hem dicht te laten 🙈😅
Dat heb ik eigenlijk met alle sets die ik aanschaf, ik vind hem ook gewoon heel vet eruit zien. Ach, “gelukkig” nog een grote backlog, dus ik heb nog even de tijdOnd schreef op maandag 1 mei 2023 @ 00:09:
[...]
Waar ik hem kocht had een van de kinderen hem nog een keer en wilde die trots gebouwd laten zien. Dit is er echt eentje om te bouwen vind ik.
Memories of yesterday, will grow, but never die
grote god, wat een geldAppieNL schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 22:24:
@ReVision.
Ding schijnt een adviesprijs te krijgen van €680.
De vorige Leibherr PU set is tot op heden de beste value for money van de grote PU sets. Berg onderdelen, 2 hubs, 7 motors (en de nieuwe langere LA's waren toen ook wat waard), adviesprijs: €400.

Die 42100 deed dat een heel stuk beter inderdaad, ik ben ook benieuwd wat voor MOC's uit deze doos kunnen gaan rollen. Die ontwerpers verbazen me soms maar zo op het eerste oog zal deze set een stuk minder mogelijkheden bieden.
42126 = 2883 steentjes

42100 = 4108 steentjes

Zelf vind ik zo'n kraan ook niet zo spannend.
edit: moet je zien wat je voor dat geld 2dehands kunt scoren met een beetje zoeken

[ Voor 5% gewijzigd door Fraggert op 01-05-2023 07:41 ]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Die Crest van Mando is ook wel een gaaf ontworpen schip zegRene schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:47:
Nou alle Star Wars zit vooralsnog in elkaar. Geen UCS in huis maar de kleine heeft ondertussen al een behoorlijke collectie opgebouwd![]()
Nu een lijst maken met Star Wars bestellingen.
[Afbeelding]
Geen idee maar op dit moment kom ik wel op de site, zie de items maar kan nergens inloggen? Meer mensen met deze problemen? (zowel via mobiel als laptop).Gunner schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:48:
Is het nodig om vannacht al klaar te zitten voor het begin van de Star Wars dagen of is dat niet nodig ?
Na veel geduld eindelijk gelukt na 5 pogingen. Gisteren all ingelogd en bestelling in mandje alvast gedaan.hemiparo schreef op maandag 1 mei 2023 @ 07:41:
[...]
Geen idee maar op dit moment kom ik wel op de site, zie de items maar kan nergens inloggen? Meer mensen met deze problemen? (zowel via mobiel als laptop).
Ja, het is pittig. Maar ik heb eindelijk een UCS X-wing voor een normale prijs.hemiparo schreef op maandag 1 mei 2023 @ 07:41:
[...]
Geen idee maar op dit moment kom ik wel op de site, zie de items maar kan nergens inloggen? Meer mensen met deze problemen? (zowel via mobiel als laptop).
Welke deal?Ond schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:24:
Die vip deal voor de razor crest is wel scherp zeg bij lego…poeh
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Kijk bij vouchers bij lego vip account
Google zegt: Punten die je verdient met een aankoop in een LEGO® Store worden onmiddellijk toegevoegd aan je account. Bij bestellingen online of over de telefoon worden je punten pas toegevoegd als je bestelling verzonden is en wij de betaling hebben geïnd.NaxxiusX schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:49:
Ik heb een "mogelijk simpele" vraag.. ik heb bij Lego een bestelling gedaan, alleen zie ik bovenin bij mijn account nog steeds 0 vip punten staan is dit normaal? zo ja wanneer worden de VIP punten toegevoegd?
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
Dat was mogelijk ook een optie geweest, desondanks bedankt voor de snelle reactieSlappyjoez schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:51:
[...]
Google zegt: Punten die je verdient met een aankoop in een LEGO® Store worden onmiddellijk toegevoegd aan je account. Bij bestellingen online of over de telefoon worden je punten pas toegevoegd als je bestelling verzonden is en wij de betaling hebben geïnd.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik zit ook sterk te twijfelen om die alsnog te bestellen. Al is het nog altijd 480 euro.Ond schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:24:
Die vip deal voor de razor crest is wel scherp zeg bij lego…poeh

Zelf ben ik meer van de Technic maar dit is wel een vet ding zeg
edit: ff @Prosac over de streep heen trekken
[ Voor 10% gewijzigd door Fraggert op 01-05-2023 10:30 ]
En nog 48 euro vip punten en de twee gwp’s met waarde, ik denk dat die minstens 30 euro samen opbrengen (misschien meer). Je krijgt er nog eentje overigens, zo’n klein x wing zakje, maar ik denk niet dat dat veel waard is.Prosac schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:18:
[...]
Ik zit ook sterk te twijfelen om die alsnog te bestellen. Al is het nog altijd 480 euro.
Ik heb het maar gedaan, ik krijg de aanschaf zo wel rond de 400 netto, veel beter gok ik niet dat het elders wordt.
Ja hij is huge, heb hem in Utrecht wel zien staan in de winkel.Fraggert schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:30:
ik zag het op de foto van @Rene niet zo goed maar wat een groot ding joh![]()
[Afbeelding]
Ik moest voor dat UCS zelfs even de google aanzettenOnd schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:02:
[...]
Ja hij is huge, heb hem in Utrecht wel zien staan in de winkel.Ik ga hem sowieso bouwen, over houden twijfel ik nog. Ik heb ook nooit eerder een ucs set gebouwd. Ik heb onderhand wel een grote collectie sw kerst minifigures, misschien kan ik die goed er in kwijt
(haha, goede smoes).
Ben nog een beetje een newbie wat de rest van Lego betreft, zoals ik al zei, ik ben meer van de Technic.
Maar ik volg op dit moment The Mandalorian vandaar
Ja ik ben zeker ook wel fan van de serie.Fraggert schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:06:
[...]
Ik moest voor dat UCS zelfs even de google aanzetten![]()
Ben nog een beetje een newbie wat de rest van Lego betreft, zoals ik al zei, ik ben meer van de Technic.
Maar ik volg op dit moment The Mandalorian vandaar

Ik zit er tevens aan te denken om een MOC te maken van het kasteel i.c.m. de blacksmit (21325)
Daar staan ook een paar hele leuke voorbeelden van op Rebrickable. Daarvan heb ik voornamelijk de Medieval Castle Gate en Medieval Castle Keep op het oog.
Eigenlijk wil ik die wel beide bouwen, ook omdat je ze aan elkaar kan zetten zodat het 1 grote set is.
Echter heb ik daar nog een extra 21325 set voor nodig, en dan wordt mogelijk het een issue kwa ruimte.
hoi

Wel nog even de VIP-puntjes ingezet voor 50 euro korting.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hoe komen jullie tot deze conlusie?
7500 punten is 50 euro volgens de belonings pagina, 3000 voor 20, en 750 voor 5. Dan is 4500 punten die je krijgt bij de Razor Crest toch geen 48 euro aan vip punten of mis ik iets?
Je krijgt 4500 punten als je de volle prijs betaalt. Met de korting van €120 blijft hier nog 3600 van over (4500*0.8). In combinatie met de dubbele vip punten op bepaalde Star Wars sets krijg je dan 7200 punten, wat overeenkomt met €48Xqlus1ve schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:57:
[...]
Hoe komen jullie tot deze conlusie?
7500 punten is 50 euro volgens de belonings pagina, 3000 voor 20, en 750 voor 5. Dan is 4500 punten die je krijgt bij de Razor Crest toch geen 48 euro aan vip punten of mis ik iets?
Dit is de UCS razor crest. Mijn zoon heeft de gewone. Die is aanzienlijk kleinerFraggert schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:30:
[Afbeelding]
zie, zo goed ben ik nou op de hoogteRene schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:26:
[...]
Dit is de UCS razor crest. Mijn zoon heeft de gewone. Die is aanzienlijk kleiner
Ik ga vanavond nog even weer wat YouTube reviews kijken. En dan waarschijnlijk toch gewoon bestellen. :’)Fraggert schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:30:
[Afbeelding]
Ik wou deze huren, maar misschien kan ik hem beter nu kopen, dan bouwen en weer verkopen als de kortingen weer verlopen zijn. Hmm. Bovendien is hij altijd verhuurd, dus kan nog wel een paar maanden duren voordat hij weer beschikbaar is voor de verhuur.Prosac schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:42:
[...]
Ik ga vanavond nog even weer wat YouTube reviews kijken. En dan waarschijnlijk toch gewoon bestellen. :’)
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Zo, 71 ideeën voor de volgende ideas ronde. Veel gebouwen...
Precies dit dus.pukvg schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:16:
[...]
Je krijgt 4500 punten als je de volle prijs betaalt. Met de korting van €120 blijft hier nog 3600 van over (4500*0.8). In combinatie met de dubbele vip punten op bepaalde Star Wars sets krijg je dan 7200 punten, wat overeenkomt met €48
Ik wordt zelf niet heel warm van de meeste. Die Stargate set is nog wel een leuk hebbedingetje voor fans van de franchise, maar aangezien BlueBrixx de licentie sinds kort heeft acht ik beide Stargates kansloos.42erik schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:07:
https://ideas.lego.com/bl...66-46ae-b0ad-85fbe28be9aa
Zo, 71 ideeën voor de volgende ideas ronde. Veel gebouwen...
Van wat er al in review is hoop ik dat Classic Thunderbirds het gaat redden, vooral omdat het niet zo'n grote set is.
ErikT738 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:30:
[...]
Ik wordt zelf niet heel warm van de meeste. Die Stargate set is nog wel een leuk hebbedingetje voor fans van de franchise, maar aangezien BlueBrixx de licentie sinds kort heeft acht ik beide Stargates kansloos.
Van wat er al in review is hoop ik dat Classic Thunderbirds het gaat redden, vooral omdat het niet zo'n grote set is.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/5ZapIT0ZWwIGkoSeovrK0Wxl.png?f=user_large)
Uren mee gespeeld vroeger, instant buy als hier een set van komt.
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
Ik zie ook weinig boeiends tot nu toe.ErikT738 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:30:
[...]
Ik wordt zelf niet heel warm van de meeste. Die Stargate set is nog wel een leuk hebbedingetje voor fans van de franchise, maar aangezien BlueBrixx de licentie sinds kort heeft acht ik beide Stargates kansloos.
[Afbeelding]
Moet ook zeggen dat ik tegenwoordig echt eerst wil zien wat Lego ervan maakt, nadat ze barracuda bay en de boomhut enorm vn stijl hebben veranderd, en in mijn ogen niet ten goede
Is dit Niet al bij ideas langs gekomen?Slappyjoez schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:47:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb ooit een keer laten vallen dat ik het zo jammer vond dat ik het Thunderbird eiland vroeger niet had en heb 'm recent van mijn zusje gekregen! Ik mis alleen alle palmbladeren helaas.Slappyjoez schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:47:
[...]
[Afbeelding]
Tegenwoordig probeer ik er wel goed over na te denken voordat ik een grote Lego set koop i.v.m. de ruimte die ik er voor heb, vandaar dat juist zo'n relatief klein Thunderbird 2 setje me leuk lijkt.
Die en het A-team busje. Of Knight Rider. Allemaal insta-buy.ErikT738 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:30:
[...]
[Afbeelding]
Dus bijv de UCS Razor Crest voor €599,99 + 6850 punten = €434,99.
ja dit kanmicrocuts schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:03:
Weet iemand of je zo'n kortingscoupon van 100 VIP punten kunt stapelen met de normale VIP korting (€20 voor 3000 VIP punten)?
Dus bijv de UCS Razor Crest voor €599,99 + 6850 punten = €434,99.
Water-Escape
Steindruckercherrycoke schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:32:
Had iemand die duitse site nog een keer voor de geprinte blokjes?
Daily driver; MB R171 SLK280
Uiteindelijk heb ik maar geen paarden, barding, capes en vlaggen gekocht, dat werd een erg duur geintje. Misschien plaats ik binnenkort ook nog mijn mini-leger Black (en White) Falcons. Ik moet nog even bedenken of ik ze zwarte of zilverkleurige helmen wil geven.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/URXTq5P1nLxFB1Ce10cyf8tD.jpg?f=user_large)
Kan het kloppen dat het enige tijd duurt voordat de activatielink wordt gemaild (eventueel ivm drukte nu), of stuurt men enkel een link wanneer het e-mailadres overeenkomt met hetgeen wat je in de winkel hebt doorgegeven (mss heeft men een typefout gemaakt)?
Ongewenste e-mail etc uiteraard al gecheckt en ja, volgende stap is contact opnemen met support (duurt lang, vandaar eerst hier vragen), maar hoop stiekem dat iemand hier al eerder tegen aangelopen is 😄
Edit: dat eerste dus 😂
Setnummer: 31141
Bezeichnung: Hauptstraße
Teilezahl: 1459
Minifiguren: 6
Veröffentlichungsdatum: 1. August 2023
UVP: 139,99€
Verfügbarkeit: LEGO

Meer (en grotere) foto's (ook van B en C modellen) staan in het artikel.
[ Voor 19% gewijzigd door Kapoen op 02-05-2023 08:32 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ja dat is altijd zo, heel irritant. Pas bij echt verzenden en de factuur sturen is het juist. Het lijkt op een reservering voor volle mep en uiteindelijk boeken voor juiste bedrag.Willybubba schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:40:
Ik sta op het punt de UCS X-Wing te bestellen, met VIP korting, maar als ik doorklik naar PayPal rekent die gewoon het volledige bedrag?
Ik zit in tweestrijd. Ik vind de kleurtjes leuk, maar ik vind het ook een onsamenhangend geheel...Kapoen schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 07:40:
Mijn excuses indien dit reeds eerder werd gepost (dit draadje lijkt steeds sneller te gaan en ik volg niet meer dagelijks), op promobricks.de staan foto's van een aankomende interessante Creator 3-in-1 set.
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je kunt met die sets van afgelopen jaren onderhand wel een fatsoenlijke stad voor minder budget dan modulars of op kleiner oppervlak of daadwerkelijk voor kids maken, dat vind ik wel echt leuk. Met friends zijn ze dat nu ook aan het doen, net te laat voor m’n dochter, maar wel echt leuk.almightyarjen schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:31:
[...]
Ik zit in tweestrijd. Ik vind de kleurtjes leuk, maar ik vind het ook een onsamenhangend geheel...
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Voor kinderen denk ik dat de kleurtjes geweldig zijn, zij hebben nog niet zo'n limitatie in hun hoofd die wij als volwassenen hebben. Ik als volwassene wil toch wat meer display waardige sets en dit is dan te rommelig en kleurig zoals jij ook zegt.almightyarjen schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:31:
[...]
Ik zit in tweestrijd. Ik vind de kleurtjes leuk, maar ik vind het ook een onsamenhangend geheel...
Deze houd ik wel in de gaten, als er leuke MOCs voor komen en de prijs is een keer aantrekkelijk dan is het allicht een leuke set.
De toren van de bovenste 3-1 set is wel tof, echter is de prijs van die set met €139,99 echt belachelijk.Kapoen schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 07:40:
Mijn excuses indien dit reeds eerder werd gepost (dit draadje lijkt steeds sneller te gaan en ik volg niet meer dagelijks), op promobricks.de staan foto's van een aankomende interessante Creator 3-in-1 set.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zou dit dan het einde worden van de betaalbare Creator 3 in 1 sets?
hoi
Over het algemeen kan je dit type sets wel met een mooie korting vinden, alleen kwestie van geduld denk ikReVision. schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:20:
[...]
De toren van de bovenste 3-1 set is wel tof, echter is de prijs van die set met €139,99 echt belachelijk.
Zou dit dan het einde worden van de betaalbare Creator 3 in 1 sets?
Onder de €100 moet zeker wel lukken tegen het najaar (glazen bol der verwachtingen geactiveerd).
Ik begrijp je puntalmightyarjen schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:31:
[...]
Deze was inderdaad iets soberder en bruikbaarder in een layout denk ik:

Gek genoeg telt deze ongeveer 400 elementen minder dan de nieuwe set uit 2023, maar oogt toch... 'voller'?
[ Voor 38% gewijzigd door Kapoen op 02-05-2023 11:41 ]
1 Tie fighter voor zoon 1
1 Hoth AT-ST voor zoon 2
1 super star destroyer voor mezelf
/f/image/JfKcneqcjFyWd7wqch3hthck.png?f=fotoalbum_large)
Series 1 is ook wel erg duur om allemaal compleet te krijgen nu nog. Jammer, maar helaas.
Summer City range unveiled! op brickset.com
Wel eentje met een stevig prijskaartje:
60380 City Centre
2010 pieces
€209.99

Voorts nog een aantal andere kleinere gebouwen, allemaal te zien in het bronartikel.
Die NASA Mars Perseverance Rover ziet er tof uit.
:strip_exif()/f/image/muZ4LMq0eTQDtqmM0qB9W7lO.jpg?f=fotoalbum_large)
Nice, die rover interesseert mij welL23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:04:
Ook twee nieuwe Technic sets. Zie Brickset. De 42157 John Deere 948L II Skidder en de 42158 NASA Mars Perseverance Rover.
[Afbeelding]
En blijkbaar zitten er 71 ideas in de volgende ronde
71 projects qualify for first 2023 Ideas review
Plaatjes van alle sets in het artikel van Brickset.
*edit* bijkomende info ivm Ideas:
The results from the third 2022 review are the next to be revealed and if this year is anything like last they'll be published sometime in July.
The backlog of Ideas projects yet to make it to the shelves is as follows:
Hocus Pocus, approved in July 2022
Orient Express, Tales of a Space Age, Insects, and Polaroid camera, approved in September 2022
British telephone box and The Nightmare Before Christmas, approved in February this year
We are also awaiting the release of competition winners and fan votes as well: Tribute to Galileo, Viking Village, Your Family Tree, and Dragon's Keep: Journey's End.
[ Voor 27% gewijzigd door Kapoen op 02-05-2023 14:44 ]
erg gaaf (en zonder helicopter!!) maar vergelijk je dat met ninjago city [..] erg sumierKapoen schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:56:
Ook in de City collectie komt er een nieuwe gebouwenset:
Summer City range unveiled! op brickset.com
Wel eentje met een stevig prijskaartje:
[...]
[Afbeelding]
Voorts nog een aantal andere kleinere gebouwen, allemaal te zien in het bronartikel.
wederom weer stevig aan de prijs
lego uitgaven dit jaar staat hier nog steeds op 0euro

Wat ik ook erg leuk vond was de Lego "Fabrik", ik de Lego stores kun je vaak bij de Brickwall leuke losse blokjes kopen, maar de keuze was hier echt bizar groot, nagenoeg alle soorten blokjes kon je los kopen, ook alle soorten wielen, velgen, rompen van boten enz!
:strip_exif()/f/image/WZaSPbHCxWB9P9tHIZnBOpuY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook was er een atelier om jezelf van Lego te maken en het poppetje eventueel te laten graveren!
Nice! Ik zat hier al op te wachten sinds de geruchten er over gingen begin dit jaar. Weer 'ns wat anders dan al die Technics-auto's en -(land)bouwmachinesL23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:04:
Ook twee nieuwe Technic sets. Zie Brickset. De 42157 John Deere 948L II Skidder en de 42158 NASA Mars Perseverance Rover.
[Afbeelding]
een attelier wil ik het in amsterdam niet noemen, maar daar staat een minifigure printer! (geloof 12,50 voor poppetje)Danielson schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:58:
Ook was er een atelier om jezelf van Lego te maken en het poppetje eventueel te laten graveren!
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
Lego Masters: Lego Masters
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked