Nou, het heeft wat voeten in aarde gehad, maar het resultaat mag er zijn!
1: Toch nog snijden:
2: Fotoplakkertjes van de Action plakken:
3: Op hoop van zege in 1x goed leggen en goed aandrukken:
4: Tadaa! (klik maar voor groter)
5: Closeupjes:
6: Beetje van de zijkant:
Tis natuurlijk lastig om dit goed te fotograferen met al die spiegeling, maar dan heb je een idee
Mierenneukmodus: ik HAAT het als ik álles eraan doe om het zo perfect mogelijk te krijgen en dan gaan nóg dingen mis; ik had mijn achtergrond op exáct 20x47cm gemaakt, en ik heb ook mooi de zwart-blauwe randen gemaakt in Photoshop, maar Profotonet krijgt het niet voor elkaar om ook exact dit te printen. Altijd een paar mm's teveel waardoor er links en rechts en beneden teveel rand weggesneden was

Maar ja, voor een eerste keer ben ik erg tevreden over het eindresultaat. Zal zeker niet zo goed zijn als Wickedbrick.com, maar hun achtergrond is dan wel ook heel simpel, waar ik wat meer werk erin gestoken heb om het 1 op 1 van het echte spel te maken.
Ik had
deze van scratch gemaakt, maar ik heb toch wat elementen eruit gehaald omdat het vermoedelijk veel te druk zou ogen, en dat was ook zo. Dus ik heb nu enkel boompjes weggehaald, wat vijanden weggehaald, en de explosie achter Robotniks machine gemaakt, en ook een zwart-blauwe rand om het geheel, alsmede de "Green Hill Zone Act 1"-tekst. Zie de eerste foto

Dus kep geprobeerd om alle zaken op de "juiste" plek te zetten zodat het allemaal goed uit zou komen. Ik heb de achtergrond kunnen maken met deze sprites:
https://www.spriters-resource.com/genesis_32x_scd/sonicth1/. Dank @
davidov 
.
De displaycase zelf (sora-shop.com, thanks @
Remy!!!! ) is van goeie kwaliteit. Het is jammer dat de 2 bodemplaten (die je in elkaar moet schroeven) geen verzonken schroefgaten hadden, want het geheel wiebelt een heel klein beetje. Maar ja, als je em gewoon op een plank neerzet en niks mee doet, is het toch prima.
Kosten: 59 euro voor de displaycase, 17,99 voor de achtergrond laten afdrukken, daarnaast wat uurtjes Photoshop, tijd en geduld, ben ik dan voor 76 euro klaar, in plaats van de 136 euro van Wickedbrick.com. Zeker de moeite waard om het zelf te doen dus.
Op naar de T. Rex Breakout en de Bowser! (die ga ik ook op deze manier zelf maken), ze staan allemaal in de rij te wachten