Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 248 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.381.401 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:46
Ik lees zo af en toe eens lekker mee. Prachtige sets en bouwwerken. Het is alweer een tijdje geleden dat ik als kind met Lego heb gespeeld. Enkele jaren geleden heb ik mezelf getrakteerd op de BMW R1200GSA motor (42063), maar sindsdien is het rustig gebleven. Echter, elke keer als ik de Bugatti (42083) zie maakt mijn hart een klein sprongetje. Ik vind het zo een mooi apparaat om te zien, en lijkt me geweldig om te bouwen. Een aantal aanbiedingen heb ik laten schieten (want wat moest ik ermee?), maar nu ik lees dat ie uit productie gaat kriebelt het toch te hard. Ik wil hem erg graag hebben! Via Brickwatch zie ik dat ie nu het goedkoopst is bij Amazon.de. Voordat ik op bestellen druk wou ik toch even bij jullie checken of ik nog ergens anders moet kijken om hem goedkoper te krijgen, of beter even dit weekend afwacht?

Edit: Besteld. Wil hem niet mislopen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door zunrob op 24-11-2022 17:24 ]

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:38
Mad-Matt schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:10:
Met m'n paar VIP-puntjes dit setje maar besteld.
[Afbeelding]

En dan toch ook maar een X-Wing, heb diverse Star Wars sets, maar nog geen X-wing, Tie-fighter of Falcon
Die is stiekem wel heel leuk en ik heb ook maar even mijn punten uitgegeven.

Nu nog wat kleins bedenken om daadwerkelijk te bestellen.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Goede gelijkenis met de werkelijkheid, helaas. Hij is erg sterk. Eigen bouwsel?

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
Mad-Matt schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:10:
Met m'n paar VIP-puntjes dit setje maar besteld.
[Afbeelding]
Is die Lego tegel geprint of is dat een sticker?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
zunrob schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:03:
Ik lees zo af en toe eens lekker mee. Prachtige sets en bouwwerken. Het is alweer een tijdje geleden dat ik als kind met Lego heb gespeeld. Enkele jaren geleden heb ik mezelf getrakteerd op de BMW R1200GSA motor (42063), maar sindsdien is het rustig gebleven. Echter, elke keer als ik de Bugatti (42083) zie maakt mijn hart een klein sprongetje. Ik vind het zo een mooi apparaat om te zien, en lijkt me geweldig om te bouwen. Een aantal aanbiedingen heb ik laten schieten (want wat moest ik ermee?), maar nu ik lees dat ie uit productie gaat kriebelt het toch te hard. Ik wil hem erg graag hebben! Via Brickwatch zie ik dat ie nu het goedkoopst is bij Amazon.de. Voordat ik op bestellen druk wou ik toch even bij jullie checken of ik nog ergens anders moet kijken om hem goedkoper te krijgen, of beter even dit weekend afwacht?

Edit: Besteld. Wil hem niet mislopen. :)
and now you're hooked :)

veel plezier.

ik zag hem op veiling site nog voorbij komen.
https://www.bva-auctions..../lot/67604/19857413?pid=0
let wel op de bijzonderheden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:28

L23

Kapoen schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:35:
[...]

Is die Lego tegel geprint of is dat een sticker?
Geprint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:07
Bij MisterBricks was hij laatst 'even' €222 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_U9EHrRH7CemIoM3CGMLbLX5pQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WeLYghcfYXOXrfLQ4PZTUEbs.jpg?f=fotoalbum_large

Dit ; WiLLoW_TieN in "Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic"

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:28
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:21:
Bij MisterBricks was hij laatst 'even' €222 😉
Heul even inderdaad, een uurtje of 2 beginnend om 07:30 ofzo?

• WiLLoW_TieN
RubjeMazter schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:31:
[...]

Heul even inderdaad, een uurtje of 2 beginnend om 07:30 ofzo?
Was voor mij lang genoeg 🫣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:58
Tsjah we kunnen nu met z’n alle gaan melden hoe goedkoop wij de Bugatti in de afgelopen 8 jaar gescoord hebben maar daar heeft helemaal niemand wat aan toch?

De set is bijna retired, gewoon nu kopen voor 270 voor dat het te laat is en mocht de set een deze dagen goedkoper worden dan de set gewoon weer terug sturen :)

• RubjeMazter
schumi1986 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:52:
Tsjah we kunnen nu met z’n alle gaan melden hoe goedkoop wij de Bugatti in de afgelopen 8 jaar gescoord hebben maar daar heeft helemaal niemand wat aan toch?

De set is bijna retired, gewoon nu kopen voor 270 voor dat het te laat is en mocht de set een deze dagen goedkoper worden dan de set gewoon weer terug sturen :)
'allen', waren maar 2 hoor >:) maar eens, kopen dat ding als je 'm nog niet hebt!

• schumi1986
RubjeMazter schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:28:
[...]

'allen', waren maar 2 hoor >:) maar eens, kopen dat ding als je 'm nog niet hebt!
Ik doelde meer op dat iemand hier een afbeelding plaatste van een aanbieding die al lang niet meer te koop is. Iedereen die ooit de Bugatti heeft gekocht kan hier wel neer zetten hoeveel hij/zij daar voor heeft betaald maar dat is totaal zinloos.

Dat schrikt misschien de geïnteresseerde die de vraag stelt af terwijl er een grote kans bestaat dat de set nu nooit meer goedkoper gaat worden dan die 270,- eenmaal uitverkocht zal de prijs namelijk direct naar 300-350 gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 15:42

RBH

Zag deze link net voorbij komen. Dit zijn de Lego Black Friday deals in Australië, daar is het immers al vrijdag natuurlijk. Ben benieuwd of deze deals ook voor NL gaan gelden. :)

https://www.lego.com/en-a...ay-cyber-monday-sale-sets

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
RBH schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:08:
Zag deze link net voorbij komen. Dit zijn de Lego Black Friday deals in Australië, daar is het immers al vrijdag natuurlijk. Ben benieuwd of deze deals ook voor NL gaan gelden. :)

Er lijkt redelijk veel overlap te zijn met de aanbiedingen bij Bol en Amazon. Wat op zich niet heel vreemd is.

• schumi1986
En de limiet van de Eiffeltoren staat op 2, betekend dat het met de voorraad wel goed zit

• Aiqo
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 22-09 14:17
RBH schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:08:

Valt mij tegen qua aanbiedingen. Orchidee in aanbieding zie ik maar die is bij Intertoys al voor 33 euro te koop. Had stiekem gehoopt op een aanbieding voor Starry Night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Nou de Black Friday deals zijn niets meer dan 'sets die niet vaak verkocht worden' heb ik het idee. Niks interessants voor mij in elk geval :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pukvg
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08:58
Aiqo schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:46:
[...]

Valt mij tegen qua aanbiedingen. Orchidee in aanbieding zie ik maar die is bij Intertoys al voor 33 euro te koop. Had stiekem gehoopt op een aanbieding voor Starry Night.
€100 bij bol.com laagste ooit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:30
Aiqo schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:46:
[...]

Ik zou zeggen, snel bestellen:
https://www.bol.com/nl/nl...ht-21333/9300000070995024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMilena
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-03 09:39
Voor mij ook niet heel interessant nee. Wel 4x een €5 voucher ingewisseld! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Ik zit er net naar te kijken. Set staat in My Brickwatch maar nu de aanbieding echt goed is twijfel ik toch... Geen idee waarom. Mogelijk omdat ik toch liever Bowser heb?

Aan de andere kant... Ik heb nog een Bol.com bon van 50 euro. Dat maakt Starry Night dan wel heel interessant. Zeker nu Bowser voor 172 euro te krijgen is bij Amazon.de. Wachten op Bowser voor dat geld bij Bol.com (en dan daarbovenop de 50 euro bon inleveren) zal lang wachten worden.

Edit 02:22
Vincent van Gogh set besteld :)

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 25-11-2022 02:22 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm, op dit moment zit er niet echt iets voor me bij. Die Guardians adventkalender had ik als cadeau in gedachte, maar m'n broer weet niet zeker of ie 'm wel wil, en was van plan later zelf te beslissen. Dan misschien nog die woonboot, aangezien die er uit gaat, en ik misshien in het algemeen wat meer creator 3-1 setjes wil kopen.

Maar als ik het goed begrijp, komen de leuke sets dus maandag in de aanbieding, waarvan de boutique hotel het hoogst op m'n verlanglijstje staat. Heb ik dus nog een weekend om te beslissen, want ik wil eigenlijk ook wat cameraspul, dus ik moet kiezen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik zie dat bol.com de Sian ook in de aanbieding heeft voor 244 Euro. Dit lijkt me een prima deal!

[ Voor 78% gewijzigd door zunrob op 25-11-2022 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

zunrob schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:42:
Ik zie dat bol.com de Sian ook in de aanbieding heeft voor 244 Euro. Dit lijkt me een prima deal!
Ah, maar die wil ik niet. :+

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Ik had je per ongelijk gequote. Ik wou net gaan slapen toen ik besloot nog even dit topic te checken. Werd (te) enthousiast toen ik die Sian zag en wou dat ook graag delen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Het lijkt er wel op dat Starry Nights niet meer beschikbaar is, bij de Lego site alleen coupon ingewisseld voor dat draken avontuur en wat brickheadz die meestal lastig te halen zijn via andere winkels.

Daarna gelukkig nog de bol.com site bekeken ... De Lego stop moet er weer op denk ik, maar de Sinterklaas en Kerst cadeaus zijn binnen =)

edit: ik keek verkeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door yamAUchi op 25-11-2022 00:52 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pukvg
yamAUchi schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:50:
Het lijkt er wel op dat Starry Nights niet meer beschikbaar is, bij de Lego site alleen coupon ingewisseld voor dat draken avontuur en wat brickheadz die meestal lastig te halen zijn via andere winkels.

Daarna gelukkig nog de bol.com site bekeken ... De Lego stop moet er weer op denk ik, maar de Sinterklaas en Kerst cadeaus zijn binnen =)
De Lego stop zal hier meer mensen wel bekend voorkomen. Zelf nog heel hard aan het twijfelen om de Lamborghini bij bol te bestellen. Ben bang dat wachten tot morgenochtend te laat zou zijn FOMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 21:34
zitten we er klaar voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
pukvg schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:53:
[...]

De Lego stop zal hier meer mensen wel bekend voorkomen. Zelf nog heel hard aan het twijfelen om de Lamborghini bij bol te bestellen. Ben bang dat wachten tot morgenochtend te laat zou zijn FOMO.
Je kunt nu bestellen, zodat je hem zeker hebt. Je hebt 30 dagen om je te bedenken en eventueel te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
ahh nee he site weer eens overbelast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pukvg
zunrob schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:56:
[...]

Je kunt nu bestellen, zodat je hem zeker hebt. Je hebt 30 dagen om je te bedenken en eventueel te retourneren.
Dat bedacht ik me net ook, dus toch maar besteld. Al schat ik de kans niet groot dat ik hem terugstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
3 gratis +1 vip code setje bij de eiffeltoren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:08
Zag net op brickwatch dat de Lamborghini voor 245 was, komt dus zaterdag aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:19
Zojuist de https://www.brickwatch.ne...ser.html?utm_source=email

Bij bol besteld voor 100 euro, ben benieuwd of ie binnen komt, was wel een mooie prijs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 15:42

RBH

Home Alone set voor onder de €200 kon ik niet laten liggen… :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
Ik heb de Eiffeltoren besteld, ben benieuwd. Home Alone huis kon ik niet meer weigeren :’)

Lego aankoop stop actief vanaf nu 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Heb hem ook zojuist besteld. Moest wel even in de digitale wachtrij..

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 18:33
Starry Nights voor 99 bij bol.com besteld, zeer nette prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• depette
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 14:43
Kan je bij een lego store ook de 4x 5€ kortingsbonnen stapelen? Als mijn bedrag daarmee lager uitkomt dan 40€, krijg je dan nog de kerstman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:42
depette schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 07:22:
Kan je bij een lego store ook de 4x 5€ kortingsbonnen stapelen? Als mijn bedrag daarmee lager uitkomt dan 40€, krijg je dan nog de kerstman?
Stapelen kan wel, GWP’s geen idee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:06

Wailing_Banshee

You're Next

@Jakkus stond vanmorgen in de krant (DvhN). Stond een leuk stukje over Lego en dan vooral Lego voor volwassenen (titel is ook "Weer kind zijn met Lego". Ik kan me wel vinden in een opmerking die hij maakt:
Ik was nooit goed in tekenen of handenarbeid, maar dit kan ik.
Ik heb het altijd leuk gevonden om met m'n handen te werken, maar ben nooit zo creatief geweest dat ik van niets iets kan maken, zonder handleiding. Mijn partner kan dat wel, Die ziet ergens een probleem, denkt dat een gizmo uit die hij uit de 3d-printer laat komen. Ik kan niets anders dan zoeken op internet, hopend dat iemand anders al iets gevonden heeft voor dat probleem... Maar daarna kan ik het wel perfect namaken en vind ik het heel interessant om erachter te komen hoe het dan werkt.

Daarom vind ik de Titanic ook zo vreselijk leuk om te bouwen, al die dingetjes die nergens op lijken te slaan die ineens een functie krijgen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiqo
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 22-09 14:17
pukvg schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:13:
[...]

€100 bij bol.com laagste ooit
Bedankt mannen O+

Zojuist besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:16

joskuiper

PapaCooper

RobvG schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:40:
[...]

De Nissan Skyline uit de Fast & Furious films zo 1 januari moeten uitkomen. De rest 1 maart.
Betreft dat dan nr. 76913?
Want dat nummer zou dit najaar uitkomen gelijk met 76911 en 76912, maar is nooit gekomen.
Kan er verder ook niet over vinden en de sets voor 1 maart 2023 beginnen bij 76914...

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:26
Weet iemand of je vip punten die je zelf al hebt, plus de 4x 5 euro van BF, allemaal tegelijkertijd kan inwisselen op 1 set? Wil graag het kasteel kopen maar twijfel of dit dan lukt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@Aiqo @bassio @pukvg hartelijk dank! Ik wilde m'n wederhelft zoooo graag verrassen met een mooie set, maar die prijs was steeds zo/te hoog. Voor de originele prijs had ze het ook nooit geaccepteerd als geschenk. Hopelijk kan Bol hem wel leveren. Al moet ik een paar weken extra wachten op voorraad, ook prima.

Starry Night stond hier op redelijk eenzame hoogte in een wensenlijst. De wensenlijst is vrij kort dus eenzaam word het al snel haha. Ik had verder ook nog de Orchidee erin staan. Beide sets die niet misstaan in menig woonkamer :)

Nu alleen nog ongezien in huis krijgen, uitdaging. M'n familie maar eens lief aankijken voor afleveradres :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gim op 25-11-2022 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:07
pukvg schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:53:
[...]

Terugsturen kan altijd. Bestellen als ie op is niet

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:07
brtkpr schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:31:
Weet iemand of je vip punten die je zelf al hebt, plus de 4x 5 euro van BF, allemaal tegelijkertijd kan inwisselen op 1 set? Wil graag het kasteel kopen maar twijfel of dit dan lukt.
volgens mij kan je max 4x korting toepassen. Ik heb 3 kortingen op elkaar gedaan.

Water-Escape

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:08
brtkpr schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:31:
Ja kan zeker, vandaag gedaan. De 4 x 5 euro en daarnaast nog veel losse vip punten ingeruild (en de kleine camera erbij, ook leuk). De BF 5 euro verschilt dus niet met eigen vip punten die je omzet naar korting. Je kunt dus stapelen / combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 19:05
joskuiper schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:16:
[...]

Betreft dat dan nr. 76913?
Want dat nummer zou dit najaar uitkomen gelijk met 76911 en 76912, maar is nooit gekomen.
Kan er verder ook niet over vinden en de sets voor 1 maart 2023 beginnen bij 76914...
Het zou 76917 moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:03
RubjeMazter schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:11:
Nou de Black Friday deals zijn niets meer dan 'sets die niet vaak verkocht worden' heb ik het idee. Niks interessants voor mij in elk geval :X
Exact dezelfde gedachte.
ik heb wel het voorbeeld van velen gevolgd en de kortingsbonnen van 5e aangeschaft.
Hopelijk wordt het aanbod van de actie nog ververst (maandag?). Ik hoop(te) eigenlijk op het "bezoek van de kerstman". Wellicht dat ik die nog oppik, eventueel met die kortingsbonnen.

en toen zag ik de Home Alone aanbieding bij Bol.... het bouwproject voor de kerstvakantie is gevonden :D

"I would like to cancel my subscription to your problems"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

Stappieterug schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:19:
[...]

Exact dezelfde gedachte.
ik heb wel het voorbeeld van velen gevolgd en de kortingsbonnen van 5e aangeschaft.
Hopelijk wordt het aanbod van de actie nog ververst (maandag?). Ik hoop(te) eigenlijk op het "bezoek van de kerstman". Wellicht dat ik die nog oppik, eventueel met die kortingsbonnen.

en toen zag ik de Home Alone aanbieding bij Bol.... het bouwproject voor de kerstvakantie is gevonden :D
Zojuist ook gekocht. Heb vrouwlief er eens over horen praten toen dat ding nog 300 koste. Wilde hem toen perse hebben maar heb de stop erop weten te houden. Nu voor de feestdagen zag ik hem bij onze vrienden van het blauwe dikke mannetje. Meteen gekocht en kan 5 december door de schoorsteen gepleurd worden.

Heb zelf normaal niks met huisjes etc. Maar deze set lijkt me serieus mooi. Flink wat stenen ook voor dit bedrag.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

jordy89 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:05:
Via Aliexpress heb ik lampjes voor het Home alone huis gekocht. Super tevreden mee. Batterij duur is wel erg kort. Nadat de batterij is opgeladen gaat hij maar 2 uur mee. Hoe zijn de ervaringen met de batterij bij 'NL/Europese webshops'?
Welke verlichtingsset heb je precies besteld? Heb je hier een link van?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
Oxigeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:26:
[...]

Zojuist ook gekocht. Heb vrouwlief er eens over horen praten toen dat ding nog 300 koste. Wilde hem toen perse hebben maar heb de stop erop weten te houden. Nu voor de feestdagen zag ik hem bij onze vrienden van het blauwe dikke mannetje. Meteen gekocht en kan 5 december door de schoorsteen gepleurd worden.

Heb zelf normaal niks met huisjes etc. Maar deze set lijkt me serieus mooi. Flink wat stenen ook voor dit bedrag.
Ik ga zelf voor deze; https://gameofbricks.eu/p...ome-alone-21330-light-kit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:08
Oh damn, hier had ik niet op moeten klikken... nu heb ik net verlichting gehaald voor de Sian, McLaren F1 en space shuttle :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 22:42
Gisteren de laatste Hogwarts Castle bij de Intertoys vestiging gekocht. Het 1e bouwproject kan beginnen :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 21:38

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Redmonkey92 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:32:
Gisteren de laatste Hogwarts Castle bij de Intertoys vestiging gekocht. Het 1e bouwproject kan beginnen :)
Hoho, heb je daar wel een stikstofvergunning voor? :+

https://speld.nl/2022/11/...vergunning-voor-stikstof/

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:26
SvenVis schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:06:
[...]

Ja kan zeker, vandaag gedaan. De 4 x 5 euro en daarnaast nog veel losse vip punten ingeruild (en de kleine camera erbij, ook leuk). De BF 5 euro verschilt dus niet met eigen vip punten die je omzet naar korting. Je kunt dus stapelen / combineren.
Zo, Lion Castle is besteld, alle punten konden worden ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• depette
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 14:43
5€ bonnen zijn uitverkocht???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:11
Heb voor het eerst iets met m'n VIP punten gedaan, toch maar 4x zo'n €5,- kortingsbon gekozen....

Alleen, zag wel dat die korting nu slechts 60 dagen geldig is? Hmmmm ach, doe anders toch niks met die punten om eerlijk te zijn, eens kijken of er binnen 2 maanden nog iets is wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
davidov schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:36:
Heb voor het eerst iets met m'n VIP punten gedaan, toch maar 4x zo'n €5,- kortingsbon gekozen....

Alleen, zag wel dat die korting nu slechts 60 dagen geldig is? Hmmmm ach, doe anders toch niks met die punten om eerlijk te zijn, eens kijken of er binnen 2 maanden nog iets is wat ik wil.
Kun je die 4 vouchers wel tegelijkertijd in één bestelling toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:11
Gim schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:47:
[...]

Kun je die 4 vouchers wel tegelijkertijd in één bestelling toepassen?
Dat wel volgens mij, maar ik vind dat hele VIP programma een jungle aan regels hebben dus zeker ben ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19-09 14:36
Ik had gehoopt dat de Bugatti in de aanbieding kwam. Misschien maandag nog?

Voor nu dan maar de Lamborghini besteld, komt morgen binnen :) eerste echt groot lego pakket! Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• areyonga
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-07 21:52
davidov schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:49:
[...]

Dat wel volgens mij, maar ik vind dat hele VIP programma een jungle aan regels hebben dus zeker ben ik niet :/
Ja, je kan ze "stapelen"....

Je kunt meerdere kortingscodes aan een bestelling toevoegen, zolang het totale kortingsbedrag lager is dan het subtotaal. Als je met PayPal betaalt, moet je op de pagina 'Mijn winkelmandje' alsnog de optie 'Veilig afrekenen' kiezen. Je kunt later tijdens het afrekenen met PayPal betalen.

bron: Item 9 uit https://www.lego.com/nl-nl/vip/rewards-center/faqs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
In de fysieke winkel was het inderdaad ook geen probleem om de bonnen tegelijk in te leveren. Heb daar net de Guardians of the Galaxy kalender mee gehaald :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:26:
[...]

Dit topic (amongst others) is echt niet goed voor mijn portemonnee.. Sanctum Sanctorum staat hier al te wachten, Home Alone wordt morgen geleverd :+ Ach, ik wilde toch al een keer een kersthuisje

per aspera ad astra

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:02
Colin van het Dagblad van het Noorden heeft een tof filmpje gemaakt over mijn Legostad!
https://dvhn.nl/groningen...-Lego-Video-28071595.html

Vandaag stond er ook een artikel over Lego in het Dagblad van het Noorden :) (Alleen te openen als je een abonnement hebt):
https://dvhn.nl/groningen...jn-met-Lego-28068434.html
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 07:43:
@Jakkus stond vanmorgen in de krant (DvhN). Stond een leuk stukje over Lego en dan vooral Lego voor volwassenen (titel is ook "Weer kind zijn met Lego". Ik kan me wel vinden in een opmerking die hij maakt:

[...]

Ik heb het altijd leuk gevonden om met m'n handen te werken, maar ben nooit zo creatief geweest dat ik van niets iets kan maken, zonder handleiding. Mijn partner kan dat wel, Die ziet ergens een probleem, denkt dat een gizmo uit die hij uit de 3d-printer laat komen. Ik kan niets anders dan zoeken op internet, hopend dat iemand anders al iets gevonden heeft voor dat probleem... Maar daarna kan ik het wel perfect namaken en vind ik het heel interessant om erachter te komen hoe het dan werkt.

Daarom vind ik de Titanic ook zo vreselijk leuk om te bouwen, al die dingetjes die nergens op lijken te slaan die ineens een functie krijgen...
Bedankt! Wat leuk dat je dat herkent! Misschien geldt het wel voor veel van ons! :)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Yep, weet alleen niet of deze nog terugkomen, lijkt mij dat ze gewoon in de database wat nieuwe codes moeten aanmaken en moeten kunnen verstrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
Jakkus schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:06:
Colin van het Dagblad van het Noorden heeft een tof filmpje gemaakt over mijn Legostad!

Vandaag stond er ook een artikel over Lego in het Dagblad van het Noorden :) (Alleen te openen als je een abonnement hebt):

[...]

Bedankt! Wat leuk dat je dat herkent! Misschien geldt het wel voor veel van ons! :)
leuk (y)

Als ik dit zie dan denk ik, het valt bij mij nog best mee ;) . Probleem is dat ik daarmee mijn argument om niet verleid te gaan worden door een black friday deal een beetje verlies _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Ik heb vanochtend de Star Wars UCS Luke Skywalker's Landspeeder gekocht. Van €240 voor €135 en dan nog cashback eraf, dus netto een krappe €127. Dat zijn nog eens leuke aanbiedingen! >:)

Moet ik er alleen nog een mooi plekje voor vinden. Maar misschien ga ik de speelformaat Millennium Falcon (#75105) maar eens uit elkaar halen. Die staat al weer zo'n zeven jaar bovenop m'n Lego Starwars vitrine. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
Die centrale 'manhole' waar je in staat, is die alleen te bereiken door onder tafel te kruipen?
Of is er nog een andere toegang? Ik kon het niet meteen opmaken uit het filmpje.

Ik ben blij voor jou dat het zo kan _/-\o_ Voor mezelf heb ik uitgemaakt dat ik dat mijn rug van 40+
lentes niet ga aandoen, moest mijn stad ooit zo groot worden :P

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Kapoen schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:36:
[...]

Die centrale 'manhole' waar je in staat, is die alleen te bereiken door onder tafel te kruipen?
Of is er nog een andere toegang? Ik kon het niet meteen opmaken uit het filmpje.

Ik ben blij voor jou dat het zo kan _/-\o_ Voor mezelf heb ik uitgemaakt dat ik dat mijn rug van 40+
lentes niet ga aandoen, moest mijn stad ooit zo groot worden :P
Haha, die is inderdaad alleen maar kruipend te bereiken! :)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint

[...]

wat gaaf!

op sec 15 en 51 zie ik volgens mij deze MOC staan van rebrickable: Cafe Havana, als het goed is. Ik heb deze al lang op mijn wensenlijstje staan om te bouwen, nu zie ik dat jij hem hebt gebouwd. Hoe was de bouw ervaring? en is het, in jouw optiek, ook een van de mooiere moc's? Of zou je nog een andere aanraden? overigens heb ik naast Cafe Havana ook Cuba Hotel hoog op mijn lijstje staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Bint schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:30:
[...]

wat gaaf!

op sec 15 en 51 zie ik volgens mij deze MOC staan van rebrickable: Cafe Havana, als het goed is. Ik heb deze al lang op mijn wensenlijstje staan om te bouwen, nu zie ik dat jij hem hebt gebouwd. Hoe was de bouw ervaring? en is het, in jouw optiek, ook een van de mooiere moc's? Of zou je nog een andere aanraden? overigens heb ik naast Cafe Havana ook Cuba Hotel hoog op mijn lijstje staan ;)
Ik vind de Café Havana echt een aanrader! Qua uiterlijk vind ik het de leukste MOC van Brickative, en hij is redelijk betaalbaar. Ik heb eerst in mijn eigen voorraad gekeken welke stenen ik al had, en de rest besteld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint
Jakkus schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:47:
[...]

Ik vind de Café Havana echt een aanrader! Qua uiterlijk vind ik het de leukste MOC van Brickative, en hij is redelijk betaalbaar. Ik heb eerst in mijn eigen voorraad gekeken welke stenen ik al had, en de rest besteld :)
Ah cool! Nu heb ik er nog meer zin in. Ik ben benieuwd wat ik bij moet gaan bestellen. Had voor een schijntje 25kg Lego gekocht, dat is bijna uitgesorteerd, daarna kan ik gaan kijken. Bedankt voor je antwoord in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:11
Oxigeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:36:
[...]

Welke verlichtingsset heb je precies besteld? Heb je hier een link van?
Deze heb ik besteld. Is nu ook in de aanbieding zie ik. Ik heb 33 euro betaald. Was er binnen 10 dagen.

€ 26,67 35%OFF | Alleen Led Lights Kits Voor 21330 Home Alone (Niet De Model)
https://a.aliexpress.com/_mrTqqhm

Acties:
  • +49 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Vanuit mijn Venetië bouwwerk ben ik bezig met verschillende tutorials om andere te inspireren en evt. te helpen om hun eigen builds wat aan te kleden. Dit is de eerste 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oP2BASMX2w8kPKSIx7tyR04FMmM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AO0uX0Zw5FTNdh9mPu9713P2.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RpbjzJN1Sz-B2nHgKv4lkcWjE68=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8dRxzfpb6ODyhh4EPscC8CUb.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQBn05tI1_67oQ4LLbvTfyCYPXs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/52Iaa0dv93u99Gz2Yur3cC7r.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5e-_8dA2Tq3UMjExdY3pG7A3po=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j3wV9jlCP0VVDLfSw2j5ldEJ.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DO0V-89uHfJRY45vX8ZZY-Iozuo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EQMmYwBivr1QB9iTXwSSW9Nz.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJ85j7xzJMPpxBe8gi6Zx39L_k8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BWW33picl9UOjkzlwZ1yCeew.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZ1fJmzvR6753xsYeJcoJPzMaic=/800x/filters:strip_exif()/f/image/APkTY9TlOZoHsPSehleYTo1n.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gAWdA9wpCel3s6YfibiHIlXwBlo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JV35NcLzyyPAYvIdNmjNbUQ1.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cl295RFJXgKk_kteiQVVpq7X2b8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MEYd1Iu984il67zjhkmlHW02.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CqcVVXE6hahvprw_W4BW8JOj9D4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tYG7r1uMSeeKnvO0jmVnpu0n.jpg?f=fotoalbum_large

Vooraf niet heel enthousiast over deze set, maar nu die eenmaal in elkaar gezet is [..] ben ik om; ook deze is wederom een geslaagde ‘speed champignon’ build. Ik blijf die 8-studs auto’s de beste serie/lijn vinden binnen het Lego assortiment. Zeker gezien de prijs (deze voor 16,50€ gescoord)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Inmiddels lekker op weg met de Hogwarts Express, gave build tot nu toe en uiteraard weer groter dan gedacht 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9bVNRO41HElP33RchdwYP1cuSmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yhLBcFkM1vz3cfvMUzbW6nVU.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: achteraf wel een erg slechte foto.. was even snel gemaakt om via whatsapp te sturen naar iemand..

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn1990 op 25-11-2022 21:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:05
himlims_ schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:34:
Ik blijf die 8-studs auto’s de beste serie/lijn vinden binnen het Lego assortiment.
Ben ik het zeker mee eens, maar toch vond ik ze leuker op 6-studs breed. Ja, verhoudingen klopte dan soms niet helemaal en op 8-studs kan je meer details kwijt, maar dat het past binnen de Lego City schaal vind ik veel leuker bij de 6-studs sets en doordat het daarin past, vind ik de soms "gepropte look" op 6-studs breed, juist leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:10
Ik had het niet verwacht maar de Eiffeltoren is nog steeds te koop, incl. gratis GWP. Sowieso viel me de afgelopen paar weken op dat veel sets bij Lego gewoon voorradig zijn. Dit is wel eens anders geweest. Heeft Lego de productie van sets nu al weer op niveau van pre-corona? Of wordt er minder gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
meesje schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 13:45:
Ik had het niet verwacht maar de Eiffeltoren is nog steeds te koop, incl. gratis GWP. Sowieso viel me de afgelopen paar weken op dat veel sets bij Lego gewoon voorradig zijn. Dit is wel eens anders geweest. Heeft Lego de productie van sets nu al weer op niveau van pre-corona? Of wordt er minder gekocht?
Er wordt denk ik...minder gekocht....
Voor velen wordt 2023 financieel gezien geen leuk jaar....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:47
Gisteren de Van Gogh set gehaald in de aanbieding en vandaag de Orchidee. Leuk om bij de TV te zetten. Even kijken of ik de Van Gogh set uiteindelijk hou, mijn vrouw is daar nog niet van overtuigd :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xSnRMS1TRtNdlBufYh2GPydVOag=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WYPs6VjIezaMPtmufsgPCQfz.jpg?f=user_large

En nog klaarliggen als de kersthuisjes weer uit elkaar gaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-txQQMnajIzGPWJDaLhc9sDJAqU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qZ2v31BSgI52t41IDGmgqu2m.jpg?f=user_large

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19-09 14:36
Beetje lego Noob hier.

Vanmorgen de Lamborghini Sian binnen gekregen. Klopt het dat de doos alleen met 4 plakbandjes dicht word gehouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• froid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:47
melst90 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 14:52:
Beetje lego Noob hier.

Vanmorgen de Lamborghini Sian binnen gekregen. Klopt het dat de doos alleen met 4 plakbandjes dicht word gehouden?
Jazeker, dat kan. Zie ook deze link:
https://www.bricknowlogy.com/fraud-alert/fauxgo/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Mijn :P

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/7nyPkBZBPQAG/JZPm1ml/1200x824.jpg

Bij Intertoys de volgende meegenomen voor €84.99 (149.99 winkelprijs -15 euro Lego kraskaart - 50 euro Intertoys kadokaart)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 09:18
Heel eerlijk, ik ben alweer blij als het 2 januari is :+
Tot die tijd komen we al aardig in de sfeer @huize mir4dor. Hobby's mixen kan ook best wel;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ym5RroZXWkEpODIuDzzrdpBKc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D7CfgR12Cg35UWGilewPsXnw.jpg?f=fotoalbum_large

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Laatst online: 22:01

QuattroNL

It is I.

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 13:48:
[...]Er wordt denk ik...minder gekocht....
Nou, dat lijkt dus wel mee te vallen.
Ik had idd ook wel verwacht dat er minder gekocht zou worden.
Ik heb me iig qua Lego niet ingehouden :+

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 09:18

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Zo, dit is de tweede tutorial van een 'hand cart' die ik in mijn diorama gebruikten voor het vervoer van kaarsen om de lantaarnopsteker te voorzien van voldoende voorraad om alle straatlantaarns in Venetië te ontbranden.

Voor de tutorial heb ik de cart gevuld met hooi bundels (je moet iets 😉).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xeVWIJA3zsHeEsCY3mN4FtsToMI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7g5FaC5S6jiURpglMzX4eP9W.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a5_d-8jGejPCTfkJ0l6Ox9c6XWs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NRqJNuzS0ptIS212QHrtx9IL.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gtK1ac4xvWou2Uas-KlIsERP8U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lz8nV5DUfl0m9xez5TuE1gSv.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8SYbXH8E7f7z8-Bn7TlCimc9iBI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m47Gg4ZScdPGdnHrZTvSgQXQ.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kIls-dB-Yhz9S7eJB-qW7whVxQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CJO7nqv1nXqeimELiPrBKvuA.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EcqB8bcLATNyXElD1U5QAsvdoQQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cAIbb61LzPOImKx8XOwM58qF.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/522JqA4Tmc0Y-9zZVxfdGssLUkE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0lfYBr2n7P36JtvndwvLlRmg.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m58ZX3EHjMaAfZoM5B62Xzlrr68=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BbWiO2spKvrkhdi1pnQRRlbN.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_TnEJ1Ryydn5WLO0Z-PabdusMQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8Mv8pPN7bWGEbgQuFEXOHaNp.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BMkBbopDSh0WyCkd_P95WDjMx30=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MlPlPvnzRFNCTKFYWrntnj4e.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Barthezz Brick schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:12:
Zo, dit is de tweede tutorial van een 'hand cart' die ik in mijn diorama gebruikten voor het vervoer van kaarsen om de lantaarnopsteker te voorzien van voldoende voorraad om alle straatlantaarns in Venetië te ontbranden.

knip
Hoe bevestig je nu het onderstel/wiel? Krijg de indruk dat wagen op het onderstel leunt, maar hoe die twee aan elkaar verbonden zijn zie ik niet :X

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 26-11-2022 23:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barthezz Brick
himlims_ schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 23:13:
[...]

Hoe bevestig je nu het onderstel/wiel? Krijg de indruk dat wagen op het onderstel leunt, maar hoe die twee aan elkaar verbonden zijn zie ik niet :X
Niet 🤷‍♂️😆. Als display model hoeft natuurlijk niet alles vast te zitten en de base past netjes op de wielen en blijft gewoon op zijn plek.

Je moet er gewoon niet mee spelen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Misschien schiet ik wat door, dus graag jullie advies. Zoals bekend heb ik eind vorige week de Bugatti gekocht, nadat ik al jaren aan het kijken was maar nooit echt de stap nam. Toen de Lamborghini.een dag later in de aanbieding was bij bol.com heb ik die ook besteld. Blijft voor nu de Ferrari over. De reviews zijn echt super goed, er wordt gezegd dat dit mss wel de beste tot nu toe is. Dat klinkt erg goed. Hoe zijn jullie ervaringen?

En als tweede: de prijs zit nu rond de 310 euro. Ik zie dat dit niet de beste prijs is, maar heel verkeerd lijkt het me nu ook niet. Voor de mensen met meer ervaring: ik heb de set nu nog niet nodig, dus nu kopen hoeft niet, maar hoe groot is de kans dat er nog een betere deal komt? Anders leg ik hem liever nu al "op voorraad".

Edit: denk dat ik mijn eigen antwoord al heb. De Lamborghini heeft dezelfde adviesprijs en was pas dus een stuk goedkoper.

[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 27-11-2022 00:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zunrob schreef op zondag 27 november 2022 @ 00:24:
Misschien schiet ik wat door, dus graag jullie advies. Zoals bekend heb ik eind vorige week de Bugatti gekocht, nadat ik al jaren aan het kijken was maar nooit echt de stap nam. Toen de Lamborghini.een dag later in de aanbieding was bij bol.com heb ik die ook besteld. Blijft voor nu de Ferrari over. De reviews zijn echt super goed, er wordt gezegd dat dit mss wel de beste tot nu toe is. Dat klinkt erg goed. Hoe zijn jullie ervaringen?

En als tweede: de prijs zit nu rond de 310 euro. Ik zie dat dit niet de beste prijs is, maar heel verkeerd lijkt het me nu ook niet. Voor de mensen met meer ervaring: ik heb de set nu nog niet nodig, dus nu kopen hoeft niet, maar hoe groot is de kans dat er nog een betere deal komt? Anders leg ik hem liever nu al "op voorraad".

Edit: denk dat ik mijn eigen antwoord al heb. De Lamborghini heeft dezelfde adviesprijs en was pas dus een stuk goedkoper.
de Ferrari is pas “net” op de markt; als je m niet NU nodig hebt [..] gewoon even wachten, komt vast wel een keer in de aanbieding

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijll
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:43
Bijzonder jammer dat de GWP van vorig jaar kerst-periode nooit released is (gecancelled).
Vind het dè beste Mrs. Santa minifigure die tot nu toe uitgebracht zou zijn. Plus er zitten fantastische kerst-decoratie parts bij, besneeuwde raampjes, groene decoratie op de roof-tile (op de stoel), etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LcQKuvdPdLyBnIEIQiCY8KvGi0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IGXVPWOmRJJ17AcOtmIcNIDT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHFxhxoMQP5X9OYzDAfERsnMJqo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lQ6YUnW0RxHXeffokmMKzx1p.jpg?f=fotoalbum_large

https://rebrickable.com/users/Tijll/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Barthezz Brick schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:12:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waarom niet 'gewoon' een instructie gemaakt via http:/stud.io en die uploaden naar rebrickable en eventueel BrickLink? Dan is het ook makkelijk voor ons om de steentjes te vinden en te bestellen.

Los daarvan vindt ik je werk er echt super gaaf er uit zien en zeer inventief kwa keuze van onderdelen.

[ Voor 3% gewijzigd door djwice op 27-11-2022 06:58 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djwice
  • Niet online
Tijll schreef op zondag 27 november 2022 @ 03:12:
Bijzonder jammer dat de GWP van vorig jaar kerst-periode nooit released is (gecancelled).
Vind het dè beste Mrs. Santa minifigure die tot nu toe uitgebracht zou zijn. Plus er zitten fantastische kerst-decoratie parts bij, besneeuwde raampjes, groene decoratie op de roof-tile (op de stoel), etc.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het setnummer begint niet voor niets met 404 ... ;)

Maar het je eens ziet er goed uit:
Afbeeldingslocatie: https://bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2021/12/LEGO-40489-Mr.-Mrs.-Clauss-Living-Room.png
Wellicht gewoon zelf nabouwen voor zover mogelijk?

[ Voor 9% gewijzigd door djwice op 27-11-2022 07:09 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Barthezz Brick
djwice schreef op zondag 27 november 2022 @ 06:56:
[...]

Waarom niet 'gewoon' een instructie gemaakt via http:/stud.io en die uploaden naar rebrickable en eventueel BrickLink? Dan is het ook makkelijk voor ons om de steentjes te vinden en te bestellen.

Los daarvan vindt ik je werk er echt super gaaf er uit zien en zeer inventief kwa keuze van onderdelen.
Dat kost gewoon teveel moeite/tijd, zit ik de gehele dag al achter en laptop en los daarvan is het zo voldoende duidelijk. Instructies zijn niet zomaar gemaakt!

Normaal maak ik helemaal niks en moeten mensen hun eigen denkvermogen maar gebruiken om wat na te maken. Dit is dus sowieso al een bonus 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
[...]

Er wordt denk ik...minder gekocht....
2022 was ook niet zo'n leuk jaar ;)
  • De voorraad van de Eiffeltoren (en andere sets)
    is wellicht gewoon beter op orde of
  • De Eiffeltoren is minder geliefd dan gedacht (om t volle pond voor te betalen Dit zou wel in lijn kunnen zijn met wat je zegt over 2023... Als 2023 zwaarder wordt kopen ze de set misschien liever een keer in een stunt aanbieding.)
  • Mensen zagen gewoon zoveel goede LEGO aanbiedingen (maar dan eerder bij een Bol of Amazon) dat ze simpelweg hun geld al aan andere sets hebben besteed zoals Home Alone.
Ik las in ieder geval al een paar nieuwsitems dat Black Friday de kassa goed heeft laten rinkelen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• emieltenberge
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-03 09:45
Er is weer een nieuwe MOC live :) Dit keer heb ik de Green Grocer aangepast zodat deze past op een 16x8 plate en te bouwen is met blokjes die nu nog gewoon te koop zjin voor een normale prijs. Dat maakt het een leuke en interessante toevoeging voor in de Main Street.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LECv4lFOHkuKnpaDUPuJ8WhmnqQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ay8CRue3BUSFWlpkTbyh17JA.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NgJzUo31paCcI0rbn4FEproWppM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VSaZfhuhxNNzESMIkZ76Oq2b.png?f=user_large

Meer foto's zijn op rebrickable terug te vinden
https://rebrickable.com/m...85-small-modular/#details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwice
  • Niet online
[...]
Waarom denk je dat 2023 financieel gezien niet wordt voor veel mensen?
Energie wordt - tot 1200m2 - goedkoper dan in 2022, partijen als EnergyZero en ANWB gaan er voor zorgen dat je als je koelt met je warmtepomp in de zomer dat je om hele zonnige dagen juist geld krijgt voor je hoge stroomverbruik in plaats van geld betaald.

Er zijn enorm veel vacatures..

Pagina: 1 ... 248 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .