Oeh, ik heb gisteren 10497 gebouwd en was zo zwaar onder de indruk dat ik ook aan het overwegen was er nog een te halen, en de rest voor het kleinste schip te bricklinken, maar 50 euro er nog bovenop is best fors. Ik was er van uitgegaan dat met een hele motor, een canopy en een berg computerpaneeltjes dat je het belangrijkste spul wel zou hebben.zonoskar schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:55:
Beide B-modellen van de 10497 naast elkaar. Er was wel een bricklink order van ca 50 euro voor nodig om de extra onderdelen te bestellen, maar dat is nog steeds goedkoper dan een extra 10497 kopen.
En 10497 is gewoon echt helemaal te gek, een hele mooie mix van nieuwe technologie, met op sommige punten nog steeds old-skool bouwen, en een hele berg aan toffe features in een schip wat zich met de minifig-falcon kan meten
Oef, breek me de bek niet open. Ik wou er destijds eigenlijk niks over zeggen, maar heb dus een paar weken terug de Fiat 500 gebouwd samen met mn vrouw. Niet alleen is dat ding dus drie verschillende kleuren, de rond aflopende 2x2 slopes hebben een punt wat zo dun is, dat je de kleur van de onderliggende steentjes er doorheen ziet, en op sommige plekken lijkt lego er haast express donker grijs of zwart onder te plaatsenGim schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:07:
Kleurverschillen
Verder is de 500 een hele toffe build, zeker als je em voor een iets zachter prijsje kan vinden, veel leuke details etc.. maar de kleur....
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings