Nee, ik kijk de video’s bewust niet zodat het meer een verassing blijft tijdens het bouwenzonoskar schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:02:
Galaxy Explorer video van RacingBrick al gezien?
[YouTube: LEGO Icons 10497 Galaxy Explorer official alternate models detailed building review]
Ik had besloten het kasteel niet te bestellen. Alleen maar FOMO, terwijl ik vroeger amper met ridder-Lego heb gespeeld. Slaat dus nergens op. Toch net besteld, omdat het me gewoon tof lijkt om te bouwen 
T.z.t. maar eens een vergelijk maken tussen het origineel en de 3x 3-in-1 Castle MOC die er op lijkt! Nu nog beslissen in welke volgorde ik alles ga bouwen. Ik neig naar eerst de 3 verschillende bouwwerken van de 3-in-1 set, daarna de MOCs daarvan om te eindigen met de nieuwe grote set. Eigenlijk hoef ik niets meer te kopen voor de rest van het jaar, maar dat zal wel weer niet lukken.
T.z.t. maar eens een vergelijk maken tussen het origineel en de 3x 3-in-1 Castle MOC die er op lijkt! Nu nog beslissen in welke volgorde ik alles ga bouwen. Ik neig naar eerst de 3 verschillende bouwwerken van de 3-in-1 set, daarna de MOCs daarvan om te eindigen met de nieuwe grote set. Eigenlijk hoef ik niets meer te kopen voor de rest van het jaar, maar dat zal wel weer niet lukken.
Veel bouwpleziermillerman_sf schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:34:
Ik had besloten het kasteel niet te bestellen. Alleen maar FOMO, terwijl ik vroeger amper met ridder-Lego heb gespeeld. Slaat dus nergens op. Toch net besteld, omdat het me gewoon tof lijkt om te bouwen
Hier still going strong in mijn verzet tegen alle sentimentele sets. Hoewel ik deze week een aardige meevaller had waarmee mijn verzet extra op de proef gesteld wordt.
Ik had vroeger het gele kasteel. De set er na was grijs, maar had van die grote (bijna Duplo) blokken voor de muren. Echt super jammer. Hopelijk komt er ooit een goede aanbieding (25% korting of iets dergelijks) voorbij. Dan wil ik het kasteel wel in huis halen.millerman_sf schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:34:
Pff, dan is ie nog steeds 300,-meesje schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:55:
[...]
Hopelijk komt er ooit een goede aanbieding (25% korting of iets dergelijks) voorbij. Dan wil ik het kasteel wel in huis halen.

Da's voor mij een bedrag waarvan ik wel even heel goed over na moet denken voordat ik dat besteed.
En dan ook nog aan een thema waar ik weinig mee heb.
Nee, de kans dat ik deze ga kopen is redelijk 0.
Maar ik kijk uit naar de foto's van jullie voltooide bouwwerken

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Ik ben zelf meer van de Pirates. maar ik vind dit kasteel wel héél erg tof!
Het is dat ik op dit moment even wat andere uitgaven heb (ik ga trouwen in september), anders wist ik het wel ;-)
Het is dat ik op dit moment even wat andere uitgaven heb (ik ga trouwen in september), anders wist ik het wel ;-)
Ik zou niet weten waar ik hem moet neerzetten, anders wist ik het welOttooo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:12:
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
In plaats van dat je op de uitnodiging voor de bruiloft een klein evenlop onderin zet, zet je gewoon een klein lego kasteeltje neer. Moet toch goed komen ....Ottooo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:12:
De 'Exciting Exhibition' is af!
Hij is iets kleiner uitgevallen dan mijn andere MOCs, maar toch vind ik hem best leuk geworden
Ik heb er ook een handleiding van gemaakt en die op Rebrickable gezet
Minifigs come from far and wide to take a look at the famous works in the art museum of Steendam! There is an exhibition of wonderful paintings, made by well-known painters like Jan Stud and Rembrick.
However, something strange is going on... Lately some paintings and works of art just seem to have disappeared from the museum. Could one of the museum guards be involved? He lives next door, and is known to be a great art-lover. But how could he be able to steal the paintings unnoticed?
Minifigs komen van heinde en verre om een kijkje te nemen bij de beroemde kunstwerken in het museum van Steendam! Er is een tentoonstelling van prachtige schilderijen, gemaakt door bekende schilders als Jan Stud en Rembrick.
Er is echter iets vreemds gaande in het museum... verschillende kunstwerken zijn de laatste tijd verdwenen! Zou één van de bewakers daarbij betrokken kunnen zijn? Hij woont naast het museum, en staat bekend als een grote kunstliefhebber. Maar hoe kan hij ongezien de kunstwerken stelen?
Hij is iets kleiner uitgevallen dan mijn andere MOCs, maar toch vind ik hem best leuk geworden
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Ik heb er ook een handleiding van gemaakt en die op Rebrickable gezet
Minifigs come from far and wide to take a look at the famous works in the art museum of Steendam! There is an exhibition of wonderful paintings, made by well-known painters like Jan Stud and Rembrick.
However, something strange is going on... Lately some paintings and works of art just seem to have disappeared from the museum. Could one of the museum guards be involved? He lives next door, and is known to be a great art-lover. But how could he be able to steal the paintings unnoticed?
Minifigs komen van heinde en verre om een kijkje te nemen bij de beroemde kunstwerken in het museum van Steendam! Er is een tentoonstelling van prachtige schilderijen, gemaakt door bekende schilders als Jan Stud en Rembrick.
Er is echter iets vreemds gaande in het museum... verschillende kunstwerken zijn de laatste tijd verdwenen! Zou één van de bewakers daarbij betrokken kunnen zijn? Hij woont naast het museum, en staat bekend als een grote kunstliefhebber. Maar hoe kan hij ongezien de kunstwerken stelen?
[ Voor 4% gewijzigd door Jakkus op 03-08-2022 15:17 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Kijkende naar het verleden. Zijn er ooit zulke kortingen gegeven op dit soort LEGO sets?meesje schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:55:
Hopelijk komt er ooit een goede aanbieding (25% korting of iets dergelijks) voorbij. Dan wil ik het kasteel wel in huis halen.
Intertoys doet af en toe wel gek. Bijvoorbeeld 25% korting op alle Creator sets of (recentelijk) op alle kastelen. Toen was het kasteel van HP opeens een stuk voordeliger. We zullen wel zien. Zo niet, ook geen ramp. Buiten Winter Village en Kerst sets koop ik alleen sets bij leuke aanbiedingen.Chip. schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:53:
[...]
Kijkende naar het verleden. Zijn er ooit zulke kortingen gegeven op dit soort LEGO sets?
Bugatti Chiron is een goed voorbeeld: origineel 400 euro, maar die was bij oa bol.com op een gegeven moment 280 euro.Chip. schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:53:
[...]
Kijkende naar het verleden. Zijn er ooit zulke kortingen gegeven op dit soort LEGO sets?
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Technic sets zijn anders dan niet-Technic sets. Bij Technic sets zijn kortingen van ~40% naar aanloop van de feestdagen redelijk standaard en heel soms zie je zelfs weleens een korting van bijna 50%. Dat soort kortingen zie je bij Creator sets (vrijwel) niet.PSV-EHV schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:08:
[...]
Bugatti Chiron is een goed voorbeeld: origineel 400 euro, maar die was bij oa bol.com op een gegeven moment 280 euro.
Persoonlijk vind ik het jammer dat het kasteel door alle hoeken niet echt op een baseplate is de plaatsen. In een layout verwerken wordt daardoor wel erg lastig.
Select * from fish
Je hoeft toch alleen brickwatch te raadplegen. Bijv de Detective Kantoor is ooit (even) 126 euro geweest op een adviesprijs van 160 euro, Dat is 21% korting. Een aangezien de absoluut laagste prijs in BW meestal luttele seconden bestaat is een meer realistische prijs een paar procent hoger. De Petshop is ooit 97 euro geweest, 35% korting. Parisian restaurant 112 euro, 30% korting. Dus als je 25% korting ziet, meteen toehappen.
Overigens is de Chiron ooit 205 geweest meen ik. Dikke korting
[ Voor 7% gewijzigd door zonoskar op 03-08-2022 16:44 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
194,- was de laagste prijs waarvoor ik 'm voorbij zag komen....en ook voor gekocht hebzonoskar schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:43:
Helaas heeft 1 winkel de laagste BW prijs ooit verziekt (staat op 100,- wat nooit kan natuurlijk...ja voor 1 sec., en dan nog moet BW die prijs opgepikt hebben wat om de zoveel uur gebeurt).
Ik was net even bij Jan's Steen in Woerden en daar stonden zeker 20 Technic Ferrari's klaar om verstuurd cq opgehaald te worden
Die dingen lopen als een malle zeiden ze, vooral vanwege de aankomende prijsstijging van 50,- op 1 september.
Het mooie was wel dat ze allemaal hun eigen bruine omdoos hebben
Ik werd wel even hebberig....
Die dingen lopen als een malle zeiden ze, vooral vanwege de aankomende prijsstijging van 50,- op 1 september.
Het mooie was wel dat ze allemaal hun eigen bruine omdoos hebben
100 euro? Was toch 50 euro? Of heb ik wat gemist?QuattroNL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:09:
Ik was net even bij Jan's Steen in Woerden en daar stonden zeker 20 Technic Ferrari's klaar om verstuurd cq opgehaald te worden![]()
Die dingen lopen als een malle zeiden ze, vooral vanwege de aankomende prijsstijging van 100,- op 1 september.
Het mooie was wel dat ze allemaal hun eigen bruine omdoos hebben![]()
Dat is zo. Wat ik wel weer mooi vind, is dat je het kasteel op kunt splitsen in twee kleinere kastelen. Leuk bedacht!Zeehond schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:37:
Persoonlijk vind ik het jammer dat het kasteel door alle hoeken niet echt op een baseplate is de plaatsen. In een layout verwerken wordt daardoor wel erg lastig.
Sorry, 50,- it is. Ik vergeleek hun prijs (349) met de nieuwe adviesprijs (449)meesje schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:10:
[...]
100 euro? Was toch 50 euro? Of heb ik wat gemist?
Volgens mij is de Star Wars Luke’s landspeeder ucs niet echt gewild? Of iedereen koopt hem nieuw oid.
Doe zoals zo vaak kopen, bouwen en weer markplaatsen. Maar deze gewoon nul reacties sinds twee weken na vip release.
Of is ie ergens voor 100 euro nieuw te koop? 😀
Doe zoals zo vaak kopen, bouwen en weer markplaatsen. Maar deze gewoon nul reacties sinds twee weken na vip release.
Bij Intertoys loopt het niet zo hard.. of ze hebben er gewoon heel veel binnen gekregenQuattroNL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:09:
Ik was net even bij Jan's Steen in Woerden en daar stonden zeker 20 Technic Ferrari's klaar om verstuurd cq opgehaald te worden![]()
Het mooie was wel dat ze allemaal hun eigen bruine omdoos hebben![]()
https://www.intertoys.nl/...ferrari-daytona-sp3-42143
359,99 inclusief 2x 19,99 kadobon en 2 gratis Lego setjes twv 19,99 p/s
Blij dat ik hem dan ge pre-ordered heb voor 309 € bij Jan's Steen. Vandaag binnengekomenQuattroNL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:14:
[...]
Sorry, 50,- it is. Ik vergeleek hun prijs (349) met de nieuwe adviesprijs (449)

Had al zo'n vermoeden dat hij wel duurder ging worden nu hij officieel leverbaar is via retailers.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Niemand die raar opkijkt van de vrouw met pijl en boog; dit kan wel eens gevaarlijke situaties opleveren
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je post wel maar wat heb jij dan gehaaldLoader schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:01:
[...]
Nu op weg naar lego shop. Hopelijk zijn de gwp nog niet op.
Halverwege met het bouwen van Galaxy Explorer 10497. Leuk om te bouwen en interessante bouwtechnieken. Grappig om te zien dat de set alleen kleuren gebruikt die beschikbaar waren in 1979 (grijs is later iets veranderd).
Ik was eerst van plan de kleinste alternatieve set van 918 te bouwen, maar leek me niet niet handig met de zakjes. Ik bouw graag per zakje inplaats van dat alles op een hoop gegooid word
Weet ik straks ook of alles compleet is en bouw ik later wel een keer de andere twee sets.
Ik was eerst van plan de kleinste alternatieve set van 918 te bouwen, maar leek me niet niet handig met de zakjes. Ik bouw graag per zakje inplaats van dat alles op een hoop gegooid word
:strip_exif()/f/image/79h3KwovdcuEqeAVmIQrgcmc.jpg?f=fotoalbum_large)
@L23 Leuk dat je die foto deelt van de binnenkant! Dat helpt ook voor het perspectief. Hij is groter dan ik dacht
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Zooo, @zonoskar gaat helemaal flippen!L23 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 21:14:
Grappig om te zien dat de set alleen kleuren gebruikt die beschikbaar waren in 1979 (grijs is later iets veranderd).

Ja best een groot ding. Ik heb de originele 928 niet, maar begreep dat het anderhalf keer zo groot is. De alternatieve build van 924 schijnt even groot te zijn als de originele 928. Zelf opgegroeid met sets zoals de Alien Avenger 6975 uit 1997 en dan valt me op dat ze vroeger voor de constructie grote platen gebruikten en tegenwoordig zijn het kleinere onderdelen met Lego Technic.Jakkus schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 21:40:
@L23 Leuk dat je die foto deelt van de binnenkant! Dat helpt ook voor het perspectief. Hij is groter dan ik dacht
Ik als SW UCS set liefheber, vind ook persoonlijk de hele Landspeeder helemaal ruk als UCS set. Ja leuke details en goed gelukt, maar ff serieus, de landspeeder? Snap ook niet dat de fanbase dit daadwerkelijk als meeste geliefde/gewenste UCS wilde hebben momenteel....ThoffeGast schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:32:
Volgens mij is de Star Wars Luke’s landspeeder ucs niet echt gewild? Of iedereen koopt hem nieuw oid.
Deze boeit mij ook echt 0,0 om hem aan te schaffen (ja als hij 25 eur was misschien
Is dat het enige? Kan mij niet voorstellen dat je bij alleen die set een GWP krijgtL23 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 21:52:
[...]
Ja best een groot ding. Ik heb de originele 928 niet, maar begreep dat het anderhalf keer zo groot is. De alternatieve build van 924 schijnt even groot te zijn als de originele 928. Zelf opgegroeid met sets zoals de Alien Avenger 6975 uit 1997 en dan valt me op dat ze vroeger voor de constructie grote platen gebruikten en tegenwoordig zijn het kleinere onderdelen met Lego Technic.
@Dagg Deze set vandaag gehaald bij de Intertoys nadat mijn bestelling bij de Lego website mislukt bleek te zijn. Ook de Leeuwenridders kasteel besteld, als het goed is krijg ik daar de GWP bij.
Ik weet niet precies waar die nostalgie vandaan komt. Voornamelijk opgegroeid met de latere Space sets in de jaren 90. Mijn broer had een aantal Classic Space setjes, maar die heb ik zelf pas compleet opgebouwd gezien toen ik vorig jaar alle Lego heb uitgezocht en compleet heb gemaakt. Vond het wel een van de toffere sets om te bouwen. Helaas zijn alle setjes op 1 na daarna naar mijn broer gegaan. Maar de Galaxy Explorer geeft me ook nostalgie naar de latere jaren 90 Space sets, iets wat ik niet heb met andere Lego sets zoals sets van Star Wars die momenteel in de winkel liggen.
Ik weet niet precies waar die nostalgie vandaan komt. Voornamelijk opgegroeid met de latere Space sets in de jaren 90. Mijn broer had een aantal Classic Space setjes, maar die heb ik zelf pas compleet opgebouwd gezien toen ik vorig jaar alle Lego heb uitgezocht en compleet heb gemaakt. Vond het wel een van de toffere sets om te bouwen. Helaas zijn alle setjes op 1 na daarna naar mijn broer gegaan. Maar de Galaxy Explorer geeft me ook nostalgie naar de latere jaren 90 Space sets, iets wat ik niet heb met andere Lego sets zoals sets van Star Wars die momenteel in de winkel liggen.
Dat heb ik (denk ik) met de space ook @L23, wat bij mij het aantrekkelijk maakt is toch wel de ‘overdrevenheid’, zoals city/basic voor mij altijd was. Verhoudingen kloppen niet t.o.v. de mensenwereld en de bouw was ‘simpel’ (nu ik met mijn oude Lego bezig ben waardeer ik die handleidingen nog meer), uitdagend en daardoor erg fantasierijk. Dat mis ik wel in de huidige handleidingen en gedetailleerdheid.
Voor mij is het enigszins te vergelijken met foto en film. De foto geeft de ruimte om te fantaseren want je weet wat er daarvoor/daarna gebeurt en film laat mijn fantasie niet (vrij?) op hol slaan. Hoe abstracter hoe beter. Mijn nostalgie bij de kastelen komt ook daar vandaan, ik heb daar grote sets van en allerhande set die samen de waarheid geweld aan doen net als de Lego films. Heerlijk. Vandaar ook mijn keuze voor de 10305.
En jaloers op jou, dat je ze alle twee gehaald/besteld hebt
Voor mij is het enigszins te vergelijken met foto en film. De foto geeft de ruimte om te fantaseren want je weet wat er daarvoor/daarna gebeurt en film laat mijn fantasie niet (vrij?) op hol slaan. Hoe abstracter hoe beter. Mijn nostalgie bij de kastelen komt ook daar vandaan, ik heb daar grote sets van en allerhande set die samen de waarheid geweld aan doen net als de Lego films. Heerlijk. Vandaar ook mijn keuze voor de 10305.
En jaloers op jou, dat je ze alle twee gehaald/besteld hebt
Als ik zondag weer thuis ben dan ga ik 'm bouwen en dan zet ik 'm naast de andere 3. Ben erg benieuwd hoe de verhoudingen gaan zijn en waar de grootste verschillen in zitten (qua details).L23 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 21:52:
[...]
Ja best een groot ding. Ik heb de originele 928 niet, maar begreep dat het anderhalf keer zo groot is. De alternatieve build van 924 schijnt even groot te zijn als de originele 928.
Ik zat inderdaad al te kijken. Hehe.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
FixedQuattroNL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:06:
[...]
Helaas heeft 1 winkel de laagste BW prijs ooit verziekt (staat op 100,- wat nooit kan natuurlijk...ja voor 1 sec., en dan nog moet BW die prijs opgepikt hebben wat om de zoveel uur gebeurt).
Verkeerde topic...
[ Voor 96% gewijzigd door Wailing_Banshee op 04-08-2022 07:34 ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Bij mijn bestelling op S@H deze ochtend kreeg ik naast de Forest Hideout ook nog een parts pack erbij:
40515: Pirates and Treasure VIP Add On Pack

Deze promo vind ik niet meteen terug op S@H, maar meer GWPs/onderdelen zijn altijd welkom uiteraard
*edit* de drempel lijkt op €50 te liggen (geen specifiek thema nodig)
*edit 2* de promo is toch te vinden met graafwerk:

Deze promo vind ik niet meteen terug op S@H, maar meer GWPs/onderdelen zijn altijd welkom uiteraard
Ze geven aan dat het Halloween pack ook op deze manier zal verschijnen in de toekomst:LEGO® Pirates and Treasure VIP Add On Pack (40515) gift offer is valid for VIP orders online at LEGO.com, in LEGO Stores and for LEGO Catalogue telephone orders from 04/08/2022 to 30/09/2022, while stocks last. Qualifying purchase must be equal to or greater than 50 € on LEGO merchandise.
Dus een totale gok van mijn kant, op dezelfde wijze zal ook Winter Wonderland (parts pack) opduiken in het najaarArrr you ready to Remix?
Bring swashbuckling fun to everything they build! Get a Pirates and Treasure VIP Add On Pack with purchases over 50 €. Look out for the next pack – Halloween – coming soon! VIP membership required.*
[ Voor 67% gewijzigd door Kapoen op 04-08-2022 08:44 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ben je hier werkzaam? Dan mag je de ook bij de 71411 (Bowser) de 199,- van Brickfever verwijderen. Die hadden m even voor die prijs erop staan toen Lego m voor 229,- aankondigde. Na de prijsstijging was ie bij Brickfever ook verdwenen. Voor 199,- is ie nooit te koop geweestJPDeckers schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 05:51:
[...]
Fixedeven handmatig er uit gegooid, was op 2020-01-02 blijkbaar. Nu 205.15 als laagste ooit
https://www.brickwatch.ne...11/The-Mighty-Bowser.html
Lego's Shop at Home, de online web-winkel.Chip. schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 08:51:
Wat is S@H?
Shop @ Home, ofwel de Lego online winkel zelf.Chip. schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 08:51:
Wat is S@H?
Overigens heb ik die gebruikte naam ook nooit begrepen om eerlijk te zijn. Duurde erg lang voordat ik dat door had.
Ik vroeg het me ook af, google had mij al geholpen hiermeeChip. schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 08:51:
Wat is S@H?
Mea culpa, ik ging ervan uit dat S@H in het standaard lexicon van dit draadje zat
In dat geval krijg je er bij de S@H meer bij dan wanneer je echt naar de winkel gaat, daar krijg je de GWP en een 'kraskaart' en uiteindelijk 30567 er bij gekregen.Kapoen schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 08:01:
Bij mijn bestelling op S@H deze ochtend kreeg ik naast de Forest Hideout ook nog een parts pack erbij:
[Afbeelding]
[...]
Ze geven aan dat het Halloween pack ook op deze manier zal verschijnen in de toekomst:
[...]
Dus een totale gok van mijn kant, op dezelfde wijze zal ook Winter Wonderland (parts pack) opduiken in het najaar
Het is wel een kleurrijk groepje zo.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rRphDWvRmlh9dCtKDE286ifO.jpg?f=user_large)
Zelf had ik een tijdje geleden het Harry Potter kasteel besteld bij Intertoys (was ook iets boven de 300 en had er 15 stickers bij (wat betekent 1x setje en 1x cadeaubon)schumi1986 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:15:
[...]
Bij Intertoys loopt het niet zo hard.. of ze hebben er gewoon heel veel binnen gekregen
https://www.intertoys.nl/...ferrari-daytona-sp3-42143
359,99 inclusief 2x 19,99 kadobon en 2 gratis Lego setjes twv 19,99 p/s
Dus volgens mij krijg je "maar" 1x een gratis lego setje bij inleveren en daar vervolgens weer een 20 euro cadeaubon bij
ik denk dat het ze daar ook om te doen was. Volgende zal wel knalgeel worden .. noem eens wat leuks!? McLaren hebben we nog niet.. Pagani .. noem maar wat leukszonoskar schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:49:
[Afbeelding]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Tja, een besteding van €150 (als je voor Forest Hideout gaat) bij S@H is waarschijnlijk altijd goedkoper te krijgen bij andere winkels. Het hangt van de theoretische waarde af van de GWPs/VIP punten versus echte kortingen in andere winkels.Dagg schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:08:
[...]
In dat geval krijg je er bij de S@H meer bij dan wanneer je echt naar de winkel gaat, daar krijg je de GWP en een 'kraskaart' en uiteindelijk 30567 er bij gekregen.
Dan hebben ze het wederom niet goed gedaan.DennisZ88 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:53:
[...]
Zelf had ik een tijdje geleden het Harry Potter kasteel besteld bij Intertoys (was ook iets boven de 300 en had er 15 stickers bij (wat betekent 1x setje en 1x cadeaubon)
Dus volgens mij krijg je "maar" 1x een gratis lego setje bij inleveren en daar vervolgens weer een 20 euro cadeaubon bijDus of ik ben genept of die 150 per product is hun max (wat overigens niet aangegeven staat bij Intertoys.. dus wellicht ben ik gepiept..
)
Ik had hezelfde. Belletje naar de klantenservice en een mail met wat foto's was genoeg om bij de winkel langs te mogen gaan en de resterende zegels op te halen. De medewerkers daar klaagden al dat het wel heel vaak mis gaat.
Dus ff bellen
Nice! Ik moet enkel de Daytona nog. Waardevolle aanvulling aan de collectie? Of meer een dan-is-de-collectie-maar-compleet autozonoskar schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:49:
[Afbeelding]
Best wel klote, het kasteel besteld op 3/8, en zit er niet bij.Kapoen schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 08:01:
[Afbeelding]
[...]
Ze geven aan dat het Halloween pack ook op deze manier zal verschijnen in de toekomst:
[...]
Dus een totale gok van mijn kant, op dezelfde wijze zal ook Winter Wonderland (parts pack) opduiken in het najaar
Als ik het nu, een dag later, in mijn mandje gooi wel.
Edit: heb even contact opgenomen met Lego, het wordt alsnog opgestuurd
[ Voor 3% gewijzigd door KrusT op 04-08-2022 11:53 ]
Op dit moment is de Sian nog steeds mijn favoriet, dan de Porsche, de Ferrari en dan de Bugatti. De Ferrari is eigenlijk de Sian min 4WD en min beweegbare spoiler plus een motorkap die schaniert (maar daarvoor zijn mods beschikbaar voor de Sian). Alle 'oude' supercars zijn trouwens opgebouwd als pimp-my versies. Hopelijk komt er iets voor de Ferrari, al zijn de 'verbeteringen' die ik her en der zie niet echt mijn ding. Misschien dat ik hem nog eens opbouw met de pimped versnellingsbak van de Sian, die zou 1:1 moeten passen. Overigens, de reden waarom die pimped versnellingsbak zo veel beter werkt dan de Lego veriant is dat er 12 tandwielen van 16T minder in zitten. 12! Dat scheelt een hele hoop wrijving. Hij schakelt ook niet van 8 -> 1 zoals de Lego bak wel doet.Metal Mark schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:22:
Nice! Ik moet enkel de Daytona nog. Waardevolle aanvulling aan de collectie? Of meer een dan-is-de-collectie-maar-compleet auto
Voor de Ferrari zijn ook nog niet veel B-modellen, maar dat komt wel. Onderdelen genoeg. Dus voor nu is het voor erbij. Een gele Pagani zou overigens niet misstaan naast deze 4, al denk ik eerder dat we een Aston Martin supercar gaan krijgen over 2 jaar, hopelijk dan in geel. Daarna mag Lego de serie afsluiten.:) of over 15 jaar nog eens proberen met de dan beschikbare steentjes (zoals de Formula one reeks).
hoe contact opgenomen? heb t zelfde probleemKrusT schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:34:
[...]
Best wel klote, het kasteel besteld op 3/8, en zit er niet bij.
Ik zou het doen!
Telefonisch gok ik, want op mijn mail van vanochtend heb ik nog geen reactie gekregen.rammes schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:57:
[...]
hoe contact opgenomen? heb t zelfde probleem
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Gebeld naar het nr op de site.rammes schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:57:
[...]
hoe contact opgenomen? heb t zelfde probleem
Wel 20 minuten moeten wachten, maar de dame maakte er geen probleem van.
Ja het tijdperk van de shopping kalenders waarmee je op voorhand je aankopen kon plannen is echt wel voorbij jammer genoeg. En waarom ze deze promo dan niet meteen tezamen met het kasteel opstarten begrijp ik al helemaal niet.KrusT schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:34:
[...]
Ik heb ook maar door dom geluk deze promotie zien verschijnen, ik heb er nergens iets over gelezen/gehoord op één of andere website of youtube kanaal.
Wel fijn dat ze het alsnog willen regelen voor jou en andere klanten
[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 04-08-2022 12:21 ]
gebeld, superlief meisje/vrouw aan de lijn gezellig gekletst over LEGO .. oja ze stuurt de Pirates promo nog na
Ik zou het doen!
Staat ondertussen als geannuleerd op de siteKapoen schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:20:
[...]
Ja het tijdperk van de shopping kalenders waarmee je op voorhand je aankopen kon plannen is echt wel voorbij jammer genoeg. En waarom ze deze promo dan niet meteen tezamen met het kasteel opstarten begrijp ik al helemaal niet.
Ik heb ook maar door dom geluk deze promotie zien verschijnen, ik heb er nergens iets over gelezen/gehoord op één of andere website of youtube kanaal.
Wel fijn dat ze het alsnog willen regelen voor jou en andere klanten

Laat meer, ik keek scheel
Dan hebben ze idd een foutje gemaakt, bij mijn bestelling van gisteren is het wel goed gegaan.DennisZ88 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:53:
[...]
Zelf had ik een tijdje geleden het Harry Potter kasteel besteld bij Intertoys (was ook iets boven de 300 en had er 15 stickers bij (wat betekent 1x setje en 1x cadeaubon)
Dus volgens mij krijg je "maar" 1x een gratis lego setje bij inleveren en daar vervolgens weer een 20 euro cadeaubon bijDus of ik ben genept of die 150 per product is hun max (wat overigens niet aangegeven staat bij Intertoys.. dus wellicht ben ik gepiept..
)
Sterker nog de Sanctum sanctorum was 187,- en heb 21 stickers gekregen
De Samctum sanctorum voor 187,- met een kortingsbon van 20,- en een gratis Lego setje van 19,99 is echt een mooie deal
:strip_exif()/f/image/YNksJ6ZQbypD4SDwMC5ZkNwG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door schumi1986 op 04-08-2022 12:32 ]
Linkje?KrusT schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:29:
[...]
Staat ondertussen als geannuleerd op de site
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Als ik nu een aantal willeukeurige dingen in m'n winkelwagen gooi komt hij er nog bij.KrusT schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:29:
[...]
Staat ondertussen als geannuleerd op de site
Hij komt zo af en toe als reclame opduiken, maar staat sowieso op deze pagina:
https://www.lego.com/nl-n...Treasure-P-VIP-SX5T9K29PH
Mooi rijtje hoorzonoskar schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:49:
[Afbeelding]

Hoewel ik zelf eigenlijk alleen technic doe en daarbij de supercars min of meer negeerde is er een maandje geleden de Sian gekomen en vandaag de Chiron. Beide via MP. Ik vond de build van de Sian toch wel leuk en ik vind 'm ook mooi.
Ja , het bekende euvel van kleurverschil zit er in maar ik vind het te beperkt om me er aan te storen.
Nu denk ik dat ook die Ferrari er dus ook wel een keer komt. De Porsche is me te duur als je soms ziet wat men er voor vraagt.
@Barin Klopt, daarom vond ik het ook zo raar.
Cheeky bastards Lego. Hebben ze een pistool binnen weten te smokkelen in een Speed Champions set. Foei 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/amryM0axuoMed5mWrSCCazxH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7oS2nrKJaKR43DyYNxGZF68X.jpg?f=user_large)
Dit staat dus niet op de officiele promotie foto's, daar houdt 007 een sleutel vast, alsof sir Bond himself aan auto's sleutelt. Maar omdat de uitlaat via een intrigerende constructie met een pistool vast zit en van dat soort onderdelen altijd een reserve onderdeel aanwezig is, kun je sir Bond toch zijn Walther PPK in de hand drukken. Soms is Lego wel leuk
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cthxy6ysJAMKJj3bKBk3v3QY.jpg?f=user_large)
Ik vind de auto zonder wielcovers eigelijk ook best mooi uitzien, beetje rat-look. De kleur van de bedrukte achterraam wijkt een beetje af, maar volgens mij matcht het wel beter dan ooit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/amryM0axuoMed5mWrSCCazxH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7oS2nrKJaKR43DyYNxGZF68X.jpg?f=user_large)
Dit staat dus niet op de officiele promotie foto's, daar houdt 007 een sleutel vast, alsof sir Bond himself aan auto's sleutelt. Maar omdat de uitlaat via een intrigerende constructie met een pistool vast zit en van dat soort onderdelen altijd een reserve onderdeel aanwezig is, kun je sir Bond toch zijn Walther PPK in de hand drukken. Soms is Lego wel leuk
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cthxy6ysJAMKJj3bKBk3v3QY.jpg?f=user_large)
Ik vind de auto zonder wielcovers eigelijk ook best mooi uitzien, beetje rat-look. De kleur van de bedrukte achterraam wijkt een beetje af, maar volgens mij matcht het wel beter dan ooit.
[ Voor 16% gewijzigd door zonoskar op 04-08-2022 14:38 ]
Haha, grappig gedaanzonoskar schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:08:
Cheeky bastards Lego. Hebben ze een pistool binnen weten te smokkelen in een Speed Champions set. Foei
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit staat dus niet op de officiele promotie foto's, daar houdt 007 een sleutel vast, alsof sir Bond himself aan auto's sleutelt. Maar omdat de uitlaat via een intrigerende constructie met een pistool vast zit en van dat soort onderdelen altijd een reserve onderdeel aanwezig is, kun je sir Bind toch zijn Walter PKK in de hand drukken. Soms is Lego wel leuk
Misschien ligt het aan hoe het licht valt op de foto, maar de auto komt op mij meer over als lichtblauw dan lichtgrijs.
scintillating
Nee, licht aan mijn telefoon. Witbalans is echt heel erg slecht. Ik zal dat eens proberen aan te passen.Tc99m schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:12:
Misschien ligt het aan hoe het licht valt op de foto, maar de auto komt op mij meer over als lichtblauw dan lichtgrijs.
/edit: beter zo?
Die James Bond waggie krijg ik vanavond nog binnen. Besteld samen met de Lamborghini Countach welke gister al kwam (leve Amazon, ene via DHL andere via PostNL). Gister al wel de Lambo in elkaar gezet (let niet op de foto, het werd al wat schemerig eer ik klaar waszonoskar schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:08:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/pCYrfm649xGi5Q0TNaaMv2d2.jpg?f=fotoalbum_large)
Best een leuk dingetje voor het geld / formaat. Ik heb ook nog de set met de Mercedes F1 / Project One. Daarvan moet ik laatstgenoemde nog in elkaar zetten.
De wijzen komen uit het Oosten!
Ook al is de actie geldig vanaf 4 augustus, je hebt er toch 1 gekregen?KrusT schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:34:
[...]
Of was het toch maar 3 augustus?
Heb hier dezelfde probleem , alleen heb ik hem in de winkel gekocht.
Ik vind de foto's van users hier vaak overtuigender overkomen dan die van Lego zelf.
Die James Bond SC ziet er toch wel leuk uit!
Daily driver; MB R171 SLK280
Haha ok dat vind ik zowel stoer als humor van Lego. Als 007 liefhebber vroeg me idd al af waarom hij met een sleutel afgebeeld was, naar mijn weten in 25 films heeft Bond niks zelf gefixed. Bond is ook meer van het afbreken dan van het opbouwenzonoskar schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:08:
Als het goed is mag ik over een paar dagen als ik weer een jaartje ouder ben deze in ontvangst nemen en naast zijn grote broer zetten

@schumi1986 187 uiteindelijk omdat je korting had (20 euro bon oid ingeleverd)? Of vroegen ze er slechts 187 voor?
Vandaag in de Lego store in Utrecht geweest. Feitelijk mijn 1e Lego store die ik bezoek
De Galaxy Explore alvast in het echt kunnen bekijken. Gaaf ding hoor!
Kinderen (!!) konden zelf het nieuwe grote kasteel bouwen. Ik was onder de indruk van de manier van scharnieren van de verschillende delen; echt heel vernuftig bedacht
De pick-a-brick wall kunnen weerstaan maar wel een foto gemaakt voor de geïnteresseerden (sorry voor de slechte belichting):
:strip_exif()/f/image/abO9blOB0NERHgTJDAPVTQbh.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk liep alleen ons zoontje (13) met een setje de winkel uit: de 'Everyone is awesome'. Die set zie je verder weinig dus dan maar gelijk meegenomen.
Grappig: de persoon bij de ingang stond met Mjölnir te zwaaien (de hamer van Thor). Verder vonden we het personeel bijna té overdreven vriendelijk
Kinderen (!!) konden zelf het nieuwe grote kasteel bouwen. Ik was onder de indruk van de manier van scharnieren van de verschillende delen; echt heel vernuftig bedacht

De pick-a-brick wall kunnen weerstaan maar wel een foto gemaakt voor de geïnteresseerden (sorry voor de slechte belichting):
:strip_exif()/f/image/abO9blOB0NERHgTJDAPVTQbh.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk liep alleen ons zoontje (13) met een setje de winkel uit: de 'Everyone is awesome'. Die set zie je verder weinig dus dan maar gelijk meegenomen.
Grappig: de persoon bij de ingang stond met Mjölnir te zwaaien (de hamer van Thor). Verder vonden we het personeel bijna té overdreven vriendelijk
Een vraag: weet een van jullie hoe je een andere achtergrond achter de afbeelding kunt zetten als je een render maakt in Stud.io? Ik zie alleen de mogelijkheid om een andere kleur dan wit te kiezen, en op internet lukt het me ook niet goed om daar meer over te vinden. Of moet je dat zelf in Photoshop doen, bijvoorbeeld?
:strip_exif()/f/image/f5Pf9gvVT81zG2uv9OD28McE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Jakkus op 04-08-2022 17:51 ]
Hij straalt alleen niet zoveel speed uitmir4dor schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 15:09:
Ik vind de foto's van users hier vaak overtuigender overkomen dan die van Lego zelf.
Advies prijs was 187, heeft maar kort online gestaan..JoeZuCK schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:19:
@schumi1986 187 uiteindelijk omdat je korting had (20 euro bon oid ingeleverd)? Of vroegen ze er slechts 187 voor?
Geen speed inderdaad maar wel een leuk modelGim schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:38:
[...]
Hij straalt alleen niet zoveel speed uitEn ja, ik weet dat de DB5 onder de motorkap genoeg PK's heeft.
Thanks to @zonoskar ook maar even opgepikt hier beneden.
Stickers plakken doe ik niet maar er zitten wel leuke geprinte onderdelen bij !
:strip_exif()/f/image/yaHNRLNRrWSYtOapw12LO37u.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben je getipt, houd je zelf sites in de gaten.. Maw benieuwd hoe mensen toch altijd de koopjes weten te vinden..schumi1986 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:57:
[...]
Advies prijs was 187, heeft maar kort online gestaan..
Iets van stickers plakken vind ik niet gelijk erg ofschoon t wel tof is als de wagen ook zonder stickers al top uitziet. De koplampen en de grill van de auto, zijn dat stickers of niet?mir4dor schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:58:
[...]
Geen speed inderdaad maar wel een leuk model![]()
[Afbeelding]
Die zijn geprint ! Zelfs het lampje onder de koplampGim schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 19:02:
[...]
Iets van stickers plakken vind ik niet gelijk erg ofschoon t wel tof is als de wagen ook zonder stickers al top uitziet. De koplampen en de grill van de auto, zijn dat stickers of niet?
Volgens mij is dat een headlight op de foto, niet een snot brick?Dagg schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:28:
[Afbeelding]
.. 20 jaar .. en zelfs een snotbrick die het heeft moeten ontgelden.
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Dat kun je bij mijn weten inderdaad alleen achteraf met bijvoorbeeld photoshop doen.Jakkus schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:50:
Een vraag: weet een van jullie hoe je een andere achtergrond achter de afbeelding kunt zetten als je een render maakt in Stud.io? Ik zie alleen de mogelijkheid om een andere kleur dan wit te kiezen, en op internet lukt het me ook niet goed om daar meer over te vinden. Of moet je dat zelf in Photoshop doen, bijvoorbeeld?
[Afbeelding]
Om dat makkelijk(er) te maken kun je de render het beste op laten slaan als .png en dan bij achtergrond voor transparent kiezen, wanneer je hem dan als laag in je photo editor zet kan je er zo elke andere afbeelding achter zetten.
Ik dacht dat die zo hete, je hebt gelijk. Scherpdjwice schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 19:30:
[...]
Volgens mij is dat een headlight op de foto, niet een snot brick?
https://rebrickable.com/p...th-headlight-and-no-slot/
Blijkbaar heb je met en zonder slot
https://rebrickable.com/p...-with-headlight-and-slot/
De Dom's Charger Speed Champion ook maar in elkaar gezet.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EI6GWVbRW7D5DfIUrgA7Q1Eq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nVnt53Nv5u3nEwCg4g4NLNnp.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eTHOeCgH3zDuzISzGORcbpmm.jpg?f=user_large)
Rolschaatsen als door handle.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2TQ5j0r0SNsdwrEaj7MLnNIx.jpg?f=user_large)
Details in de cockpit, roll cage en nitro bus.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OVsedqtBhS4tRILlMh3cDTG2.jpg?f=user_large)
Naast de oude 6-stud brede Charger
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1EJGH2zzwkFROxqfW92YhY3F.jpg?f=user_large)
Naast de Challenger.. De Charger is 1 stud langer, verder gelijke afmetingen en wielbasis.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i4XZhZBrWTQB7Gkm87BFHFxV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EI6GWVbRW7D5DfIUrgA7Q1Eq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nVnt53Nv5u3nEwCg4g4NLNnp.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eTHOeCgH3zDuzISzGORcbpmm.jpg?f=user_large)
Rolschaatsen als door handle.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2TQ5j0r0SNsdwrEaj7MLnNIx.jpg?f=user_large)
Details in de cockpit, roll cage en nitro bus.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OVsedqtBhS4tRILlMh3cDTG2.jpg?f=user_large)
Naast de oude 6-stud brede Charger
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1EJGH2zzwkFROxqfW92YhY3F.jpg?f=user_large)
Naast de Challenger.. De Charger is 1 stud langer, verder gelijke afmetingen en wielbasis.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i4XZhZBrWTQB7Gkm87BFHFxV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kvCsZ0WHh94N3U6ORpBAOcDK.jpg?f=user_large)
Vandaag 1 zakje gedaan van de Galaxy Explorer 10497. De kleurenkots is inmiddels weggewerkt onder grijs plaatwerk, begint op een spaceship te lijken. In het begin van het instructieboekje staan alle minifiguren met een Classic Space logo. Het was me nog niet eerder opgevallen, maar Ice Planet minifiguren hebben een alternatief van het logo waarbij de halve planeet bevroren is. Toevallig heb ik daarvan 1 minifigure uit de set Ice Planet Scooter 1731 uit 1994.
:strip_exif()/f/image/jUAyjvQpha8yJh3spoGJK35I.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn Galaxy Explorer is meer een Benelux explorer. Gisteren niet thuis (Amsterdam), vervolgens naar Breda gestuurd en nu ergens in België.
Ben benieuwd wanneer die binnen is, volgens mij een leuke set om te bouwen.
Ben benieuwd wanneer die binnen is, volgens mij een leuke set om te bouwen.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Van de week de Venetian Houses ontvangen en vanwege de Intertoys korting zojuist toch ook maar Boutique Hotel gekocht.
En dan te bedenken dat ik nog Corner Garage en Politibureau in doos heb staan...
En dan te bedenken dat ik nog Corner Garage en Politibureau in doos heb staan...
Niks online te bestellen en de winkels zitten op dit moment op 100km afstand.. Lekker dan. Wat een aanfluiting. Had graag Boutique Hotel gehad voor die prijs.Pieroman schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:13:
Van de week de Venetian Houses ontvangen en vanwege de Intertoys korting zojuist toch ook maar Boutique Hotel gekocht.
Dat was bij de laatste twee Intertoy's acties ook, sterker nog bepaalde sets waren volgens mij of direct geheel uitverkocht of nooit beschikbaar geweest. Ik heb namelijk postcodes uit heel Nederland gebruikt, maar steeds de mededeling dat er geen winkel met voorraad aanwezig is. Beetje waardeloze actioes als je het mij vraagt.JoeZuCK schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:25:
[...]
Niks online te bestellen en de winkels zitten op dit moment op 100km afstand.. Lekker dan. Wat een aanfluiting. Had graag Boutique Hotel gehad voor die prijs.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Helemaal gemist dat deze gereleased ging worden! Dat wordt denk ik een tripje richting de locale Lego handelaar.. is deze ook al beschikbaar bij bijv een Kruidvat/van Cranenbroek? Vaak zijn de Speed Champions wel te koop en ook nog voordeliger dan bij Lego zelf. Helaas niet te vinden via brickwatch over het algemeen.mir4dor schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:58:
[...]
Geen speed inderdaad maar wel een leuk model![]()
[Afbeelding]
Voor wat het waard is, had gisteren een foto gemaakt bij de Intertoys hier beneden;JoeZuCK schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:25:
[...]
Niks online te bestellen en de winkels zitten op dit moment op 100km afstand.. Lekker dan. Wat een aanfluiting. Had graag Boutique Hotel gehad voor die prijs.
:strip_exif()/f/image/qvW3whDk3TYsYTduxFzfgw0U.jpg?f=fotoalbum_large)
Je zou het betreffende Intertoys filiaal bij jou in de buurt kunnen bellen met de vraag of ze hem voor je willen reserveren; dan moet ie natuurlijk wel leverbaar zijn bij dat filiaal voordat de actie is afgelopen. Althans ik verwacht dat ze hem echt wel voor je willen reserveren, maar dat wanneer hij na de actie eind datum pas in het filiaal komt dat ze dan alleen de reguliere prijs nog aanbieden. Hier gebeld en ze doen hun best, maar ze hebben er ook deels een hard hoofd in.JoeZuCK schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:25:
[...]
Ik had tot zojuist nog een filiaal op 90km afstand, maar ook die is nu al door z'n voorraad heen. 120-160km reizen wordt wel een dingetje, zeker met de huidige benzinekosten
Ik had letterlijk een paar dagen geleden besloten om weer eens een modular te willen bouwen en had mijn zinnen gezet op dit boutique hotel. Deze korting kwam daardoor wel héél gunstig getimed. Nu alleen nog voorraad die moet meewerken.
[ Voor 57% gewijzigd door Gim op 05-08-2022 13:03 ]
De DB5 kun je voor 19,99 bij Intertoys kopen i.p.v. de 24,99 bij LEGO zelf.la_fusion schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:09:
[...]
Helemaal gemist dat deze gereleased ging worden! Dat wordt denk ik een tripje richting de locale Lego handelaar.. is deze ook al beschikbaar bij bijv een Kruidvat/van Cranenbroek? Vaak zijn de Speed Champions wel te koop en ook nog voordeliger dan bij Lego zelf. Helaas niet te vinden via brickwatch over het algemeen.
Grappig, misschien zijn we elkaar wel tegen gekomen daar, wij waren er gisteren ookQuattroNL schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:38:
Vandaag in de Lego store in Utrecht geweest. Feitelijk mijn 1e Lego store die ik bezoek![]()
Kinderen (!!) konden zelf het nieuwe grote kasteel bouwen. Ik was onder de indruk van de manier van scharnieren van de verschillende delen; echt heel vernuftig bedacht![]()
[Afbeelding]
Bij ons is alleen ons zoontje van 6 met een paar zelf samengestelde minifigs de winkel uitgegaan. Ik heb zelf vorige week net de Porsche 911 Turbo/Targa gekocht, en voor vrouwlief het bosje bloemen, dus ik moest me inhouden
Het personeel was inderdaad in de categorie "iets te blij", maar vanwege de setting van de winkel vond ik het eigenlijk niet storend.
Het was voor mij ook de eerste keer in een Lego winkel, dus het was leuk om zoveel nieuwe sets opgebouwd te zien zoals het al genoemde kasteel, maar ook de Ferrari, Optimus Prime (2x), verschillende speed champions en Mandalorian sets
Reeds gezien maar die zit niet (meer) hier in de buurt.Gim schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:36:
[...]
De DB5 kun je voor 19,99 bij Intertoys kopen i.p.v. de 24,99 bij LEGO zelf.
Ik heb maar 1 hand die t volledig doet, (linkerzijde deels verlamd) dus mag blij zijn als ik alle steentjes goed op elkaar krijg. Vooral technisch Lego gaat bij mij lastig...JBplap schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:06:
Hier ook al weer een tijdje aan het bouwen.
En vroeg me af:
Hoe nauwkeurig bouwen jullie?
.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
Lego Masters: Lego Masters
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked
.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
Lego Masters: Lego Masters
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked