Op Bricklink staat de volgende foto, maar zo'n zadel als de rechtse met betere clips kan ik nergens vinden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/k2zmwDiWnS87x1jz0x9Hrqgz.png?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het grote gat is 120cm x 64cm, hier komt de MF 75192 met de Efferman stand in te staan. Waarschijnlijk met dimbaar ledstrip rondom aan de achterkant als difuus licht.QuattroNL schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:38:
[...]
Zo, dat zijn heel wat Besta kastjes bij elkaar!
Welke coole set komt er in het grote gat?
En heb je genoeg aan 1 groot gat?
Toevallig gisteren ook afgemaakt. Had de orchidee set mezelf maar cadoo gedaan voor moederdag. de pubers hier in huis doen blijkbaar niet meer aan moederdag...Thomas schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:51:
Hier de orchidee gister in elkaar gezet. Vriendin en ik liepen de plaatselijke Intertoys in en konden 'm natuurlijk weer eens niet laten staan. Vetplanten doe ik haar binnenkort cadeau, en de oudere sets staan er al. Build is niet bijster interessant, zitten wel een aantal creatieve oplossingen in, voornamelijk qua bloemen. Resultaat is natuurlijk weer prachtig en staat hier mooi op het TV meubel te pronken.
[Afbeelding]
Of maak het gat 2x zo groot in de breedte, dan blijft het symmetrisch.Xqlus1ve schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 22:02:
[...]Heb ik genoeg aan 1 groot gat?, neeik moet nog verzinnen waar ik de AT-AT 75313 wil plaatsen. Maar mijn autisme kan heel slecht tegen asymmetrische kasten en een opstelling van 7 kasten wordt te veel
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Deze week stond de voorraad nog op 0 daar. Of het systeem klopt niet of weer aangevuld, dit laatste lijkt me niet.LoCuTuS2000 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 08:55:
[...]
Gisteren heb ik in de LEGO store op de Kalverstraat in Amsterdam deze set gekocht. In het schap stonden er nog meer, stuk of 3-4.[Afbeelding]
Ben nu bij zakje 3, vind het nu al geweldig om te bouwen
Daily driver; MB R171 SLK280
Tuurlijk waarom niet, deze is net een maand op de markt of nog niet eens.JacquesDoekjes schreef op zondag 15 mei 2022 @ 18:34:
Koffiedik-kijk vraagje, maar misschien hebben jullie daar al wat ervaring mee: zou die Lego horizon tallneck set aan het einde van het jaar nog in de verkoop zijn?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
In het groene huis zie ik er zelfs een gezicht of hoofd in 😁 Denk vooral door de plaatsing vd ramen en vorm van het dak . Leuke bijvangst 🤡Jakkus schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:17:
[Afbeelding]
Weer een nieuw projectje: een alternatief maken voor de Police Station. Gisteravond en vandaag ben ik al een eindje gekomen met de voorgevel.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Dat heeft het betere speelgoed ook gewoon hoor, als robot is de grille anders en de voorwielen klappen naar binnen:chrisO schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:20:
[...]
Overigens is het grijze deel in robot vorm dus schuin aan de zijkanten (onder de ramen) en in truckvorm rechthoekig...De magie van cartoons
[ Voor 6% gewijzigd door Jakkus op 15-05-2022 21:41 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Zijn gistermiddag rond 15.00 begonnen en waren vandaag rond 16.30 klaar. Paar uurtjes eraf voor eten/slapen/ouwe hoeren en zo hebben we het denk ik redelijk snel gedaan.Jakkus schreef op zondag 15 mei 2022 @ 21:41:
@Leut Wow, hebben jullie die in een paar dagen gebouwd? Het ziet er indrukwekkend uit!
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Dit is echt gaaf gedaan!Mappy schreef op zondag 15 mei 2022 @ 22:40:
In Burgers' Zoo staat het momenteel ook vol met Lego:
https://www.burgerszoo.nl/oceanbricks
Nog t/m 19 juni te zien
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Dat ziet er echt gaaf uit. Maar is het wel echt Lego. Komt dat niet tegen op de site namelijk.Mappy schreef op zondag 15 mei 2022 @ 22:40:
In Burgers' Zoo staat het momenteel ook vol met Lego:
https://www.burgerszoo.nl/oceanbricks
Nog t/m 19 juni te zien
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Te zien via de gif op de site werken ze met t-shirts waar 'Bright Bricks' op staat.Arunia schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:29:
[...]
Dat ziet er echt gaaf uit. Maar is het wel echt Lego. Komt dat niet tegen op de site namelijk.
Zomervakantie weer richting Billund en uiteraard onder andere naar Legoland en Legohouse naast andere dingen in Denemarken.
[ Voor 4% gewijzigd door Tijll op 16-05-2022 14:37 ]
Als je op de eerste foto inzoomt zie je netjes Lego op de studs staanArunia schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:29:
Dat ziet er echt gaaf uit. Maar is het wel echt Lego. Komt dat niet tegen op de site namelijk.
Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
[ Voor 12% gewijzigd door Tijll op 16-05-2022 22:03 ]
Het zijn impressive bouwwerken. Wel jammer als ze (Bright Bricks) zowel met Lego als met Third-party blokjes werken dan. Toch zonde van zo'n certificaat lijkt me?Will_M schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:46:
@Arunia & @Tijll
[YouTube: Ocean Bricks in de zoo 🦑🐬]
Volgens de huisvester van de Dieren / Steentjes (Burgers Zoo) is het wel degelijk 'Lego' als je de beschrijvende tekst bij het filmpje uit klapt.
Ik denk dat we dat wel gaan doen.... (misschien niet alle zakjes, ik weet niet of mijn bak groot genoeg is...), in ieder geval alle zakjes per sub-doos.SpeedyNick schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 18:02:
[...]
Gewoon alle zakjes openen & op tafel leeg gooien, heb je een leuke uitdaging
Met de eerste ronde wist ik niet eens van het bestaan van dat hele programma, maar deze ronde heb ik wel een set op het oog, namelijk de observatory.Jakkus schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:28:
Volgende week dinsdag, 17 mei, om 19.00 uur opent de nieuwe ronde van het Bricklink Designer Program.
https://www.bricklink.com...-program/introducing.page
Ik weet alleen niet of ik deze keer wel mee ga doen, de prijzen zijn erg flink omhoog gegaan, zo'n beetje verdubbeld sinds de eerste ronde. Dan moet je één van die dingen wel écht graag willen hebben. De enige die mijn aandacht heeft is de Modular Construction Site. Maar of die in werkelijkheid echt mooi in de stad zou staan durf ik nog niet te zeggen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Grappig, dankzij je post eens gezocht op "LEGO® Certified Professionals".. kom ik via Lego erachter dat we tegenwoordig in de Benelux ook een eigen LEGO® Certified Professional hebben... namelijk Bjorn uit de NL Lego MastersTijll schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:33:
[...]
Te zien via de gif op de site werken ze met t-shirts waar 'Bright Bricks' op staat.
''Bright Bricks is a toy construction brick building company based in Bordon, Hampshire. The company was founded by Duncan Titmarsh in 2010 and subsequently became a LEGO-certified building company, until its 2018 takeover by Live Group, withdrawal from the LEGO Certified Professional program, and move to using non-LEGO plastic bricks.''
Dus nee, geen echte Lego.
(edit: heel misschien gebruiken ze af en toe nog Lego, ken hun werkwijze niet).
De Benelux heeft al jarenlang een LCP: Dirk Denoyelle uit België. Hij heeft al meegedaan als gast jury in Lego Mastersdavidov schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:46:
[...]
Grappig, dankzij je post eens gezocht op "LEGO® Certified Professionals".. kom ik via Lego erachter dat we tegenwoordig in de Benelux ook een eigen LEGO® Certified Professional hebben... namelijk Bjorn uit de NL Lego Masters![]()
https://www.lego.com/nl-nl/aboutus/bjorn-ramant
Leuk dat deelname aan zo'n programma kennelijk het zetje kan zijn voor een carrière-switch
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verhip, helemaal vergeten, hij was idd de jury van NL seizoen 2.Kapoen schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:51:
[...]
De Benelux heeft al jarenlang een LCP: Dirk Denoyelle uit België. Hij heeft al meegedaan als gast jury in Lego Masters
Hij was bij de adult-night in Scheveningen. Erg leuke presentatie over z'n Lego-carrière. Snap heel goed dat hij geen LCP meer is.Kapoen schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:51:
[...]
De Benelux heeft al jarenlang een LCP: Dirk Denoyelle uit België. Hij heeft al meegedaan als gast jury in Lego Masters
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Oh dan heeft het mailtje mogelijk geholpen, had ze namelijk nog getipt / gevraagd tijdens de prijs acties van SW UCS setsmeesje schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:58:
Yes! Intertoys staat weer in BW.
Misschien dat ze zo hun kosten kunnen drukken? Andere steentjes zijn al snel goedkoper, en met hun aantallen gaat dat best hard. Of andere stenen zelfs. En het publiek zal het niet echt uitmakenTijll schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:48:
[...]
Het zijn impressive bouwwerken. Wel jammer als ze (Bright Bricks) zowel met Lego als met Third-party blokjes werken dan. Toch zonde van zo'n certificaat lijkt me?
Volgens deze website vanaf 9:00.wlchris schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:47:
Iemand enig idee hoelaat je morgen de LEGO Ulysses Space Probe kan bestellen ? vorige keer waren ze in een paar minuten uitverkocht helaas..
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
O dat is wel heel fijn!meesje schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:58:
Yes! Intertoys staat weer in BW.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Ben best nieuwsgierig, hij was eerst een komiek meen ik, kwam een filmpje tegen vandaag bij Humberto ( ? ) waar een portret van Ed Sheeran van hem te zien was.... waarom geen LCP meer? vertel!Mad-Matt schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:19:
[...]
Hij was bij de adult-night in Scheveningen. Erg leuke presentatie over z'n Lego-carrière. Snap heel goed dat hij geen LCP meer is.
[ Voor 6% gewijzigd door davidov op 17-05-2022 00:27 ]
Zelf ga ik klaar zitten voor de ObservatoryJakkus schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:28:
Volgende week dinsdag, 17 mei, om 19.00 uur opent de nieuwe ronde van het Bricklink Designer Program.
https://www.bricklink.com...-program/introducing.page
Ik weet alleen niet of ik deze keer wel mee ga doen, de prijzen zijn erg flink omhoog gegaan, zo'n beetje verdubbeld sinds de eerste ronde. Dan moet je één van die dingen wel écht graag willen hebben. De enige die mijn aandacht heeft is de Modular Construction Site. Maar of die in werkelijkheid echt mooi in de stad zou staan durf ik nog niet te zeggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Tijll op 17-05-2022 01:59 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DCNY op 17-05-2022 06:22 ]
Thanks voor het melden, eindelijk gelukt na al die tijd!Roland_EM25 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 20:19:
[...]
Volgens deze website vanaf 9:00.
https://www.bricktastic.n...in-vip-reward-centre/amp/
Ik ga er ook klaar voor zitten, ik ben benieuwd!
[ Voor 41% gewijzigd door Loader op 17-05-2022 09:08 ]
Gefeliciteerd, denk dat je geluk hebt gehad. Mijn vader en ik hebben het ook geprobeerd maar tevergeefs.Slomy schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:05:
[...]
Thanks voor het melden, eindelijk gelukt na al die tijd!
We hebben het beiden geprobeerd (we hebben allebei ons eigen account bij lego met eigen vip punten). Ik heb hem uiteindelijk kunnen krijgen (inderdaad, eerst een grijs scherm, toen nog eens refreshed, toen kreeg ik wel een popup die een hele lange minuut duurde om een knop te tonen). En toen uiteindelijk het verlossende bericht: gefeliciteerd! Mijn partner had minder geluk, hij kwam ook niet verder dan het grijze scherm. Nu nog kijken of ik hem aan hem geef of nietRoy vd M. schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:06:
Na 4 minuten is de Ulysses uitverkocht. Klokslag 9 uur geprobeerd, maar grijs scherm. 1 minuut voor 9 was er niks aan de hand. Waardeloos.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Hier wel gelukt gelukkig. 2e keer refreshen om 9:01 en ik kon hem kiezen.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:09:
[...]
We hebben het beiden geprobeerd (we hebben allebei ons eigen account bij lego met eigen vip punten). Ik heb hem uiteindelijk kunnen krijgen (inderdaad, eerst een grijs scherm, toen nog eens refreshed, toen kreeg ik wel een popup die een hele lange minuut duurde om een knop te tonen). En toen uiteindelijk het verlossende bericht: gefeliciteerd! Mijn partner had minder geluk, hij kwam ook niet verder dan het grijze scherm. Nu nog kijken of ik hem aan hem geef of niet
tja...
[ Voor 80% gewijzigd door Outerspace op 17-05-2022 12:02 ]
[ Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 17-05-2022 12:02 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Outerspace op 17-05-2022 12:02 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Outerspace op 17-05-2022 12:02 ]
Wat levert dit LEGO eigenlijk op, deze schaarste?Roy vd M. schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:06:
Na 4 minuten is de Ulysses uitverkocht. Klokslag 9 uur geprobeerd, maar grijs scherm. 1 minuut voor 9 was er niks aan de hand. Waardeloos.
Was dat ook al niet het geval bij de eerste oplage? Die was toch ook enkel te krijgen in ruil voor VIP punten?Gim schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:42:
[...]
Wat levert dit LEGO eigenlijk op, deze schaarste?
Dat het eerst in beperkte oplage verkregen kon worden bij een nieuwe set dat snap ik nog wel. Zo gaan mensen tegen adviesprijs een dure nieuwe set bij LEGO zelf aanschaffen.
Maar nu...? Nu zat dat er toch niet als voorwaarde aan vast? Punten inleveren en bestel iets kleins is al prima toch.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik denk dat dit uiteindelijk alleen maar slecht is voor Lego. Weer fans die boos of teleurgesteld worden, omdat het de zoveelste keer is dat iets binnen enkele minuten op is.Gim schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:42:
[...]
Dat het eerst in beperkte oplage verkregen kon worden bij een nieuwe set dat snap ik nog wel. Zo gaan mensen tegen adviesprijs een dure nieuwe set bij LEGO zelf aanschaffen.
Maar nu...? Nu zat dat er toch niet als voorwaarde aan vast? Punten inleveren en bestel iets kleins is al prima toch.
Oh. Dan vergis ik me. Dacht dat je hem destijds kreeg bij de aanschaf van die space shuttle o.i.d.Kapoen schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:45:
[...]
Was dat ook al niet het geval bij de eerste oplage? Die was toch ook enkel te krijgen in ruil voor VIP punten?
Maar goed ik kan mij vergissen natuurlijk
Goede vraag!Gim schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:42:
[...]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik vond die Exploratorium mooier voordat hij aangepast is (dus het origineel). Anders was ik daar ook voor gegaan.Basekid schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:27:
Oh zie dat vanavond de bricklink sale start. Ga zelf denk ik voor het Exploratorium en de Sterrenkijker
hoi
[ Voor 21% gewijzigd door schumi1986 op 17-05-2022 15:26 ]
Mooi! Die gaat hier nog wel komen. Ze zijn mooi dicht bij het originele idee geblevenschumi1986 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:24:
Lego heeft zojuist set 21333 de sterrennacht gepresenteerd
YouTube: LEGO Ideas Starry Night Review
Beschikbaar vanaf 25 mei voor VIP en vanaf 1 Juni voor iedereen voor 159,99
Dit is een van de weinige sets waarbij Lego's slechte productie standaard (lees: kleurverschillen) een positieve invloed hebben op het eind resultaatschumi1986 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:24:
Is deze nou 'ontworpen' na dit model in Lego Masters?Sjurm schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:32:
[...]
Mooi! Die gaat hier nog wel komen. Ze zijn mooi dicht bij het originele idee gebleven
[ Voor 27% gewijzigd door JBplap op 17-05-2022 16:12 ]
Amen!chrisO schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:33:
[...]
Dit is een van de weinige sets waarbij Lego's slechte productie standaard (lees: kleurverschillen) een positieve invloed hebben op het eind resultaat
Nomen nescio
Feb 04, 2021schumi1986 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:24:
[ Voor 15% gewijzigd door Tijll op 17-05-2022 19:06 ]
Bij mij was het ook 220 Euro, dat maakt de set toch wat aantrekkelijker geprijsdTijll schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:05:
Dat was een leuke meevaller. De Mountain View Observatory was bij mij ipv €269 maar €220.
Was dat bij nog meer mensen zo?
Ik ben wel verrast dat zoveel mensen dat Winter Chalet willen. Persoonlijke smaak, I get that part, maar er worden toch elk jaar kerst gebouwen/sets uitgebracht?TestDummie schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:13:
[...]
Bij mij was het ook 220 Euro, dat maakt de set toch wat aantrekkelijker geprijsd
Ik ben wel verbaasd dat de Winter Chalet als eerste funned is, had ik niet verwacht
Maar niet deze chalet! En daarnaast is 170 euro voor 2700 steentjes geen geld. En wie wil dit nou niet in zijn kerstdorp!Tijll schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:16:
[...]
Ik ben wel verbaasd dat zoveel mensen dat Winter Chalet willen. Persoonlijke smaak, I get that part, maar er worden toch elk jaar kerst gebouwen/sets uitgebracht?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Mag hopen dat LEGO een beetje geleerd heeft van de vorige ronden.Tijll schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:27:
Nou, nu nog anderhalf jaar wachten tot de set daadwerkelijk uitkomt haha
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan Lego Designer Crowdfunding. Heb je een kleine backstory?JoeZuCK schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:28:
[...]
Mag hopen dat LEGO een beetje geleerd heeft van de vorige ronden.
Niet echt omdat ik nu voor het eerst daadwerkelijk iets heb kunnen kopen. Toch weet ik van verhalen dat er problemen waren in de eerste ronde (Castle in the Forest) waarbij de set binnen een half uur was uitverkocht doordat mensen er meteen 5 van konden bestellen en mensen furieus werden omdat ze de set nu tegen woekerprijzen op eBay konden kopen door scalpers die hen voor waren. Daarom ben ik die set maar gaan Bricklinken. Daarnaast werd de levering telkens uitgesteld geloof ik.Tijll schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:29:
[...]
Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan Lego Designer Crowdfunding. Heb je een kleine backstory?
[ Voor 14% gewijzigd door JoeZuCK op 17-05-2022 19:58 ]
Venetië denk ik?almightyarjen schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:48:
Ik heb tijdens ronde 2 wat aangeschaft. In mijn Lego account staat dat de datum van bestelling 9 november was en dat de bestelling "bezig met verwerken" is. Als naam van het bestelde staat er "SKU: 6413195" met een prijs van €245. Ik weet bij God niet meer wat ik besteld heb en kan dat dus ook nergens zienIk heb ze maar een mail gestuurd. Maar het geeft wel aan dat er nog wel wat verbeterd kan worden in dit proces
Waarschijnlijk de Venetian House.almightyarjen schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:48:
Ik heb tijdens ronde 2 wat aangeschaft. In mijn Lego account staat dat de datum van bestelling 9 november was en dat de bestelling "bezig met verwerken" is. Als naam van het bestelde staat er "SKU: 6413195" met een prijs van €245. Ik weet bij God niet meer wat ik besteld heb en kan dat dus ook nergens zienIk heb ze maar een mail gestuurd. Maar het geeft wel aan dat er nog wel wat verbeterd kan worden in dit proces
[ Voor 20% gewijzigd door Loader op 17-05-2022 19:51 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Loader op 17-05-2022 20:02 ]
Zo.. das een hoop ( en hoop geld haha )...Roy vd M. schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:56:
Ik heb vier van de vijf Designer Program-sets besteld: het station, de diner, de modular in aanbouw en het chalet. Het observatorium vind ik vooral qua interieur mooi, maar mij staat tegen dat de koepel zo hoekig is. In het echt is die natuurlijk mooi rond. Maar mijn bankrekening klaagt niet.
Ik ben benieuwd of alles ook in de lente van 2023 verzendingsgereed is, zoal nu de inschatting is.
Wie het winterchalet nog wil hebben moet er denk ik snel bij zijn... zit nu op 65% volgetekend.
Dat is het mooie van LEGO. Jij kan ervoor zorgen dat hij wél stabiel wordt/naar je eigen smaak maakt.KrusT schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:05:
Ik sla toch over denk ik.
Heb de Castle in the Forest uit de vorige ronde gebricklinkt, maar hoewel het er goed uitzag, vond ik het maar een saaie en vrij onstabiele build.
Zo'n mail krijg ik nu over het station. Denk dat het niet veel te betekenen heeft en dat het een van de meerdere aspecten is aan de site van Lego die voor verbetering vatbaar zijn.JoeZuCK schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:05:
Krijg net een mail van LEGO dat de chalet die ik besteld heb in backorder staat. Ja ik snap dat je hem niet meteen levert, maar hoezo in backorder als de 10.000 sets nog niet eens zijn behaald.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
En confirmed.Roy vd M. schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:15:
[...]
Zo'n mail krijg ik nu over het station. Denk dat het niet veel te betekenen heeft en dat het een van de meerdere aspecten is aan de site van Lego die voor verbetering vatbaar zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door JoeZuCK op 17-05-2022 20:40 ]
[ Voor 10% gewijzigd door ReVision. op 17-05-2022 20:51 ]
hoi
Ik zou m niet annuleren maar gewoon op marktplaats zetten, 100% garantie dat je m zo kwijt bent als je er een normale prijs voor vraagt.ReVision. schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:32:
Ik zat aanvankelijk te twijfelen tussen The Observatory en Studgate, maar omdat dit voor mij de eerste keer is dat ik mee doe en niet precies weet wat ik kan verwachten etc ben ik voor de wat goedkopere Diner gegaan. Welke er overigens ook super tof uit ziet uit ziet
Vraagje, bij alle deze sets staat "Final product may vary from image" wordt er tegen de tijd dat alles een keer gemaakt is volgend jaar. bekend gemaakt hoe het uiteindelijke product dan eruit komt te zien? En zou je dan nog je pre-order kunnen annuleren in het geval dat het teveel afwijkt of minder mooi is geworden?
Edit:
Toch ook maar de Observatory pre-ordered aangezien hij zoals andere aangevan blijkbaar maar 220 euro is
Ik snap wat je zegt, maar ik hou er niet van om dit soort dingen dan te kopen en dan met winst te verkopen. Ik vind het zelf altijd ook erg vervelend als ik iets niet kan kopen en enkel voor te veel geld op Marktplaats kan vinden. En ja ik kan een set natuurlijk voor de originele prijs op Marktplaats zetten, maar om dan het hele Marktplaats proces te moeten doen enkel om mijn geld terug te krijgen voor iets wat ik net zo makkelijk kan annuleren vind ik ook een beetje doelloos en zonde van mijn tijd.dr86 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:02:
Ik zou m niet annuleren maar gewoon op marktplaats zetten, 100% garantie dat je m zo kwijt bent als je er een normale prijs voor vraagt.
[ Voor 134% gewijzigd door ReVision. op 17-05-2022 21:50 ]
hoi
Doelde ook niet om m met winst te verkopen, maar gewoon voor de normale prijs (kan je ook op tweakers doen, dan is de kans ook al groter dat ie bij een liefhebber terecht komt)ReVision. schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:45:
Studgate nu om 21:45 ook uitverkochthet gaat zeer snel moet ik zeggen.
Ben blij dat ik de Diner en Observatory heb kunnen Pre-orderen voor ze Sold-Out waren.
[...]
Ik snap wat je zegt, maar ik hou er niet van om dit soort dingen dan te kopen en dan met winst te verkopen. Ik vind het zelf altijd ook erg vervelend als ik iets niet kan kopen en enkel voor te veel geld op Marktplaats kan vinden. En ja ik kan een set natuurlijk voor de originele prijs op Marktplaats zetten, maar om dan het hele Marktplaats proces te moeten doen enkel om mijn geld terug te krijgen voor iets wat ik net zo makkelijk kan annuleren vind ik ook een beetje doelloos en zonde van mijn tijd.
Maar goed als ik hem niet kan annuleren dan is dat altijd nog een optie natuurlijk
[ Voor 34% gewijzigd door Tijll op 17-05-2022 23:47 ]
Alles is nu uitverkocht. Er staat ook geen 35 dagen meerTijll schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:45:
Wat dacht Lego trouwens, laten we de pre-order tijd maar lekker ruim nemen á 35 dagen?
4 sets uitverkocht en van de laatste zijn er nog +/- 1000
Moet zeggen, was zeer tevreden over het aankoopproces. Had gedacht dat het via Bricklink zou gaan. Ben ook blij met de, onder voorbehoud, aankoop ^-^.
[ Voor 65% gewijzigd door JoeZuCK op 18-05-2022 08:15 ]
Ik krijg een 403 als ik naar die link ga.JoeZuCK schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:37:
Even stemmen jongens. De winnende set wordt ism Target uitgebracht, maar is niet exclusive voor Noord-Amerika.
https://ideas.lego.com/ac...4e-8e01-8a6d7acbe935/edit
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq