RBH schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:18:
[...]
Thanks. Ik heb onlangs de Bugatti en daarna de Sian gebouwd. Ik vond de Sian een leukere build dan de Bugatti, toch echt net weer wat ingewikkelder en de techniek vond ik erg gaaf. Ook langer over gedaan dan de Bugatti.
140 euro voor die 42082 is niet veel, jaloers.

Met de kennis van nu heb ik zowel de 42082 als de Bugatti aardig dicht in de buurt van de laagste prijs ooit gekocht

Respectievelijk €137,13 en €237,19
Grotendeels geluk natuurlijk, maar ik kan er ook lang op wachten. Ondanks dat ik het kan missen, is het ook wel een beetje een sport om voor dit soort zaken te wachten op een hele goede prijs.
Mislukt ook wel eens, want had erg graag de GT3 RS willen hebben en dat is dus mislukt

zonoskar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:29:
[...]
@
B-Real Een technic set achterstevoren afbreken is echt een K! werkje. Je bent er waarschijnlijk even lang mee bezich dan het opbouwen. Voor normale Lego stenen zou dit nog wel gaan, maar technic zit soms wel 2-3 keer verbonden met iets anders. Dan zou ik nog liever alles uit elkaar trekken en op een grote hoop gooien, om vervolgens alles naar zakje te sorteren door de handleiding nogmaals te doorlopen.
Iets wat je in tig uur in elkaar zet, haal je (normaliter) niet in een uurtje weer uit elkaar. Dus dat het tijd kost was ik mij wel van bewust en er zal vast nog wel een keer een scheldwoord vallen in het proces, daar ben ik niet bang voor.
Ik ga er maar eens rustig voor zitten op een regenachtige zondag en sloopt dat ding net zo uit elkaar als dat ik hem in elkaar heb gezet, zakje voor zakje. Mag best weken/maanden duren, dat kostte het bouwen uiteindelijk ook
[
Voor 37% gewijzigd door
B-Real op 07-02-2022 15:24
]