Toon posts:

Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 110 111 112 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• kaanmijo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:36
Daar is ‘ie eindelijk, mijn holy grail. Wil ‘m al een tijdje en heb ‘m vandaag voor een mooie prijs, gesealed in de Lego omdoos, kunnen scoren op Marktplaats *O*

• almightyarjen
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 00:26

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik ben weer wat verder met de geautomatiseerde container terminal. In deze video wordt er gekeken naar de compressor die ergens een lek heeft.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Loader
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 01:32
gizmokat schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:12:
[...]

Er zullen er vast wel meer volgen alleen de oudere niet denk zijn niet echt meer voor redelijke prijzen te koop, ik heb hier nog een zolderkamer over, waar ik langzaam een lego stad in wil gaan maken.

Eigenlijk interesse in gebouwen gekregen door het bouwen van het haunted house waar ik nu mee bezig ben, het is wel niet echt een modular maar vind het huis wel heel erg gaaf, en mijn vrouw bouwt graag zelf huisjes die heeft me ook een beetje aangestoken.
Dan moet je de Garage Corner kopen, want die gaat dit jaar eruit.

De Assembly Square kun je nog kopen maar ik weet niet hoe lang dit nog blijft.

• aReaRe
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
gizmokat schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:12:
[...]

Er zullen er vast wel meer volgen alleen de oudere niet denk zijn niet echt meer voor redelijke prijzen te koop, ik heb hier nog een zolderkamer over, waar ik langzaam een lego stad in wil gaan maken.

Eigenlijk interesse in gebouwen gekregen door het bouwen van het haunted house waar ik nu mee bezig ben, het is wel niet echt een modular maar vind het huis wel heel erg gaaf, en mijn vrouw bouwt graag zelf huisjes die heeft me ook een beetje aangestoken.
Welkom, je bent verslaafd :+

Renault Clio Estate 1.2 TCE EDC 120pk Zen (mei 2017) met aan de haak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

Topicstarter
Loader schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:38:
[...]

Garage Corner staat zelfs momenteel al op de lego site al bij de sets die binnenkort uit de handel gaan dus ben benieuwd hoelang die nog beschikbaar is.

Select * from fish

• Afas
  • Registratie: juli 2020
  • Niet online
Zeehond schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:14:
[...]

Garage Corner staat zelfs momenteel al op de lego site al bij de sets die binnenkort uit de handel gaan dus ben benieuwd hoelang die nog beschikbaar is.
Ik zag het vanmiddag, net nadat ik de piraten gekocht had. Wil die wel hebben maar het ging me te ver om meteen nog een grote set te kopen dus ik hoop dat het niet te snel gaat.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

SnoeiKoei schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:23:
[...]

En dan een drijvende deur ernaast met ruimte voor 2 poppetjes waarvan er dan toch 1 verzuipt want "geen ruimte voor 2"
Een koets met beslagen ramen voor in het ruim klinkt ook wel als een goed idee idd :9

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

Topicstarter
Afas schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:23:
[...]

Ik zag het vanmiddag, net nadat ik de piraten gekocht had. Wil die wel hebben maar het ging me te ver om meteen nog een grote set te kopen dus ik hoop dat het niet te snel gaat.
Zal wel eraan liggen hoe snel de voorraad op is vermoed ik.

Select * from fish

• TestDummie
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
The Eagle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:27:
[...]

Een koets met beslagen ramen voor in het ruim klinkt ook wel als een goed idee idd :9
Haha en kudos als er een sticker met een wegglijdende minifiguur handje op het raam zit :P

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:54
almightyarjen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:17:
Ik ben weer wat verder met de geautomatiseerde container terminal. In deze video wordt er gekeken naar de compressor die ergens een lek heeft.

[YouTube: Lego train automated container terminal WIP E28: fixing the air compressor]
De nieuwe blauwe handpomp is eigenlijk uit 2016 en niet 2021 :+

De gele pompjes zou ik eerlijk gezegd niet gebruiken in zo'n setup. Het is inmiddels vintage spul en het rubbertje binnenin heeft ooit in de 90's wel een leuk laagje wax gekregen of wat het ook is, maar dat houdt ook een keer op. Nou weet ik niet hoe lang dit moet draaien, maar dit bevordert alleen maar de slijtage in rap tempo naar mijn idee. Prima natuurlijk als je onderdelen wil afschrijven op den duur, maar ik zou het niet doen. Gebruik dan de nieuwe pomp, die is tenminste dankzij de nieuwe truck weer volop in productie. Deze heeft ook een veer aan de binnenzijde, dus je kan hetzelfde effect verwachten op de motor.

Over de motor gesproken, ja ze kunnen 12V, dat zijn ze immers die Lego op max 9V draait, maar wees je bewust dat er thermal sensors in die dingen zitten, als ze warm worden bij 12V op den duur (wat denk ik wel kan gebeuren met deze pompjes met vering) stoppen ze gewoon ineens. Kan zomaar al na 5 minuten zijn. Daarnaast is de PF XL inmiddels ook vintage, het spul slijt wel sneller als je het constant op 12V laat draaien, dus als het motortje later nog wat anders moet doen, wees er zuinig op.

De pompjes de Lego normaal gebruikt voor gemotoriseerde pompen (die aan het begin van je video voor 7 euro op bricklink) zijn voor dit soort dingen in principe gewoon het beste en het meest duurzaam voor je onderdelen.

Ik twijfel eigenlijk ook of die "reinforced cilinder" wel doet wat jij wil en niet alleen puur de buitenkant is rond het tuutje voor het slangetje?

Nieuw

Oude
https://img.bricklink.com/ItemImage/PN/7/19482c01.png

Ik denk namelijk dat Lego het zal jeuken of het tot 45+ psi of 35+ psi komt, het hoeft zelden tot nooit iets zwaars te tillen in Lego. Met beiden zal het doen wat het moet doen voor een kind en zal dit waarschijnlijk gewoon in de marge zitten. Lego pneumatiek zal altijd een beetje lek blijven. Als je die 45+ psi pompjes flink laat draaien een tijdje, zijn ze na een tijdje ook een beetje (meer) lek.

En nu ik voor het eerst sinds tijden weer eens op bricklink zit, moet ik uitvogelen waarom ik een parts overzicht zoals jouw pneumatic parts lijst geen plaatjes meer krijg, maar alleen vinkjes. Ik heb niks anders ingesteld, maar ik krijg geen plaatjes, wat zoeken nogal kut maakt. Wie al een oplossing weet, mag het zeggen :) edit: Laat maar, al gevonden, blijkbaar kan je nu "list" en "list met images" of kon dit al en heb ik er ooit op geklikt. :D

[Voor 23% gewijzigd door AppieNL op 14-09-2021 21:09]

• Tc99m
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21-09 15:48
Kapoen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:00:
[...]

Ik geloof dat Alex Nunes een versie maakt met die ‘bro Thor New Asgard’ vignette ipv TBBT.

En ondertussen kunnen we nog een appartement toevoegen:
[Afbeelding]
Review: 10291 Queer Eye - The Fab 5 Loft
Weer een studio set! Hopelijk betekent dit dat ze eindelijk gaan stoppen met het uitbrengen van IDEAS-inzendingen gebaseerd op sets van tv-series.

• Jakkus
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23:27
Loader schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:38:

Haha, ik had me dit keer ingehouden om dat te zeggen, om de FOMO niet nu al aan te wakkeren ;)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• almightyarjen

almightyarjen

AppieNL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:48:
[...]

De nieuwe blauwe handpomp is eigenlijk uit 2016 en niet 2021 :+

De gele pompjes zou ik eerlijk gezegd niet gebruiken in zo'n setup. Het is inmiddels vintage spul en het rubbertje binnenin heeft ooit in de 90's wel een leuk laagje wax gekregen of wat het ook is, maar dat houdt ook een keer op. Nou weet ik niet hoe lang dit moet draaien, maar dit bevordert alleen maar de slijtage in rap tempo naar mijn idee. Prima natuurlijk als je onderdelen wil afschrijven op den duur, maar ik zou het niet doen. Gebruik dan de nieuwe pomp, die is tenminste dankzij de nieuwe truck weer volop in productie. Deze heeft ook een veer aan de binnenzijde, dus je kan hetzelfde effect verwachten op de motor.

Over de motor gesproken, ja ze kunnen 12V, dat zijn ze immers die Lego op max 9V draait, maar wees je bewust dat er thermal sensors in die dingen zitten, als ze warm worden bij 12V op den duur (wat denk ik wel kan gebeuren met deze pompjes met vering) stoppen ze gewoon ineens. Kan zomaar al na 5 minuten zijn. Daarnaast is de PF XL inmiddels ook vintage, het spul slijt wel sneller als je het constant op 12V laat draaien, dus als het motortje later nog wat anders moet doen, wees er zuinig op.

De pompjes de Lego normaal gebruikt voor gemotoriseerde pompen (die aan het begin van je video voor 7 euro op bricklink) zijn voor dit soort dingen in principe gewoon het beste en het meest duurzaam voor je onderdelen.

Ik twijfel eigenlijk ook of die "reinforced cilinder" wel doet wat jij wil en niet alleen puur de buitenkant is rond het tuutje voor het slangetje?

Nieuw
[Afbeelding]

Oude
[Afbeelding]

Ik denk namelijk dat Lego het zal jeuken of het tot 45+ psi of 35+ psi komt, het hoeft zelden tot nooit iets zwaars te tillen in Lego. Met beiden zal het doen wat het moet doen voor een kind en zal dit waarschijnlijk gewoon in de marge zitten. Lego pneumatiek zal altijd een beetje lek blijven. Als je die 45+ psi pompjes flink laat draaien een tijdje, zijn ze na een tijdje ook een beetje (meer) lek.

En nu ik voor het eerst sinds tijden weer eens op bricklink zit, moet ik uitvogelen waarom ik een parts overzicht zoals jouw pneumatic parts lijst geen plaatjes meer krijg, maar alleen vinkjes. Ik heb niks anders ingesteld, maar ik krijg geen plaatjes, wat zoeken nogal kut maakt. Wie al een oplossing weet, mag het zeggen :) edit: Laat maar, al gevonden, blijkbaar kan je nu "list" en "list met images" of kon dit al en heb ik er ooit op geklikt. :D
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de hoeveelheid druk dat het systeem aan kan: ook hier weer loop ik, net zoals bij de nauwkeurigheid van de tandwielen, tegen de limieten van Lego aan. Al geeft dat natuurlijk extra uitdaging :P Ik ga even afwachten hoe het systeem met handpumps en XL motoren zich gedragen, ik ben het met je eens dat de kleine pompjes soepeler lopen, maar om 80 Euro aan een paar pompjes uit te geven gaat me ook wat ver voor nu.

Ik zie nu het verschil in de pompjes; dat reinforced duidt idd op de externe verbetering, dus ik het zou goed mogelijk zijn dat de interne constructie onveranderd is wat dus voor mij meer reden is om die niet gelijk aan te schaffen.

Dat Lego motoren een thermische beveiliging hebben heb ik ook ondervonden bij de 9V trein motoren. Lekker felle LED's als koplampen op de trein zag er leuk uit, maar na een half uur rijden stopte de motor ermee omdat de stroom van de koplampen ook door de motor gingen, haha.

• Jakkus

Altijd fijn als iemand je een handje helpt :)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• 42erik
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:20
Tc99m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:08:
[...]

Weer een studio set! Hopelijk betekent dit dat ze eindelijk gaan stoppen met het uitbrengen van IDEAS-inzendingen gebaseerd op sets van tv-series.
stoppen? Wat is daar mis mee dan?

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:09
Jakkus schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:45:
[Afbeelding]

Hulk smash?! >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:05

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• almightyarjen

almightyarjen

Jakkus schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:45:
[Afbeelding]

Let op de achtergrond: twee gebouwen die zo'n 35 jaar van elkaar schelen staan lekker naast elkaar, net echt! :D

• Kapoen
almightyarjen schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:39:
[...]

Let op de achtergrond: twee gebouwen die zo'n 35 jaar van elkaar schelen staan lekker naast elkaar, net echt! :D
@Jakkus de foto doet me ook denken aan een ‘oude’ catalogus foto
Nice job :9 _/-\o_

• Jakkus
Dank jullie wel!

Nu nog hopen dat de Hulk zijn aandacht niet verliest en de auto gewoon laat vallen ;)

• QuattroNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:47

QuattroNL

It is I.

Jakkus schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:09:
Nu nog hopen dat de Hulk zijn aandacht niet verliest en de auto gewoon laat vallen ;)
Of z'n geduld verliest en 'm gewoon de lucht in smijt 8)

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Gim
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
Tc99m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:08:
[...]

Ze hoeven er niet perse mee te stoppen. Ik laat ze gewoon aan me voorbij gaan Als dit soort TV inzendingen er maar niet voor gaat zorgen dat andere inzendingen afvallen voor release... Dat zou namelijk wel erg jammer zijn.

• Afas
  • Niet online
QuattroNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:16:
[...]

Of z'n geduld verliest en 'm gewoon de lucht in smijt 8)
Met wat visdraad moet dat lukken, kom maar door met die storyline @Jakkus

• Kapoen
Gim schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:17:
[...]

Ze hoeven er niet perse mee te stoppen. Ik laat ze gewoon aan me voorbij gaan Als dit soort TV inzendingen er maar niet voor gaat zorgen dat andere inzendingen afvallen voor release... Dat zou namelijk wel erg jammer zijn.
Ik vermoed/denk dat de ideas lijn op zich staat en verder geen invloed heeft op de rest van de catalogus van Lego.

Dit gezegd zijnde lijkt de opzet van de ideas cyclus wel aan een update toe. De drempel van 10000 stemmen lijkt meer en meer op een maat voor niks. Ze kunnen heel veel sets niet produceren omdat de review fase teveel inzendingen bevat, en de keuze voor sitcoms lijkt dan blijkbaar de veiligste keuze?

• Cheezus
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:53

Cheezus

Luiaard

Ik ben nog aan het wachten op de Lego Ideas 'Starry Nights': https://ideas.lego.com/pr...comments#content_nav_tabs
In februari aangekondigd dat ze er een set van gaan maken, hoe lang duurt dat normaal gesproken?

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
Cheezus schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:13:
Ik ben nog aan het wachten op de Lego Ideas 'Starry Nights': https://ideas.lego.com/pr...comments#content_nav_tabs
In februari aangekondigd dat ze er een set van gaan maken, hoe lang duurt dat normaal gesproken?
Verschilt nogal. De Sonic Ideas set werd ook in februari approved en komt volgens geruchten in januari 2022 uit.

De Earth Globe was echter september 2020 al goedgekeurd en daar hebben we nog niks over gehoord. Ik zou uitgaan van ongeveer 1-1,5 jaar

• Kapoen
Op de wiki pagina van Lego Ideas kan je ook zien dat de stratocaster set 'haasje over' heeft gespeeld met de wereldbol en Home Alone sets. Dus het is koffiedik kijken wanneer de rest verschijnt.

• la_fusion
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:18
Heeft wellicht ook te maken met de complexiteit van de sets en in hoeverre Lego het kan toepassen volgens hun eisen. Een set met licentiezaken kan langer duren door onderhandelingen maar indien het andere bedrijf het ziet zitten, kan het wellicht net vlotter lopen.

• Jakkus
https://bouwsteentjes.inf...-t0p1Z5CYUXhCQ8MAsTxl58ug

De lijst met sets die uit de handel gaan is aangevuld door Lego. Wat me opvalt is dat ook de baseplates ertussen staan! Ik ben benieuwd wat daarvoor in de plaats komt. En of dat bijvoorbeeld ook gevolgen heeft voor de modulaire gebouwen..

• BrZ
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 00:12
Jakkus schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:35:
Wat me opvalt is dat ook de baseplates ertussen staan! Ik ben benieuwd wat daarvoor in de plaats komt. En of dat bijvoorbeeld ook gevolgen heeft voor de modulaire gebouwen..
Hier is in het begin van het jaar al heel wat paniek over ontstaan, en LEGO heeft daar ook op gereageerd:
https://www.brickfanatics...tiring-baseplates-rumour/

Lijkt er dus op dat er gewoon nieuwe baseplates komen met een nieuw nummer.

• Flying
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:46
Ik heb het eerder in dit topic gezegd, maar: Pirates of Barracuda Bay is de leukste set die ik al gebouwd heb. Nu heb je nog een kans om die te kopen, doen zou ik zeggen!

• Sjurm
  • Nu online
Ik krijg haast een beetje FOMO van al die berichten over Pirates of Barracuda Bay :P

Ik heb alleen niks met piraten en de setting, dus ik laat hem toch maar schieten.

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:13
Het bouwsteentjes-topic zit een deur verder. Plus ik heb twijfels over de legaliteit van de genoemde sets.

[Voor 103% gewijzigd door Ardana op 15-09-2021 17:40]

• mir4dor
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:30
mir4dor schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:16:
[...]

Die is inderdaad bruut zeg! Er zijn erg veel bouwsels te maken van de Mustang.
Zelf heb ik net https://rebrickable.com/m.../Gnat.bricks/10265_eagle/ aangeschaft.
Moet alleen even wachten met bouwen tot ik m'n Chromebook terug heb :X
And the Eagle has landed. Ik heb iets met die Eagle, valt het op :+

Erg leuke build, hoe verzinnen ze toch al die constructies, erg knap. Relatief veel onderdelen over van de Mustang, wellicht dat ik voor nog een bouwbeschrijving ga en dan mix met eigen/losse steentjes.

• TestDummie
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online

Bewegende beelden van de Lego 40499 Kerstmanslee :)

• Tc99m
42erik schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:12:
[...]

stoppen? Wat is daar mis mee dan?
Met de sets an sich niet, ik snap best dat er een markt voor is, maar voor een IDEAS inzending vind ik ze (meestal) weinig vernieuwend/verrassend. Door de fanbase te mobiliseren krijg je makkelijk 10.000 stemmen, en ze verdringen daardoor andere (niet op IP gebaseerde) inzendingen, die meestal wel een origineel 'idee' zijn. Dus als LEGO gewoon een apart theme gaat opzetten met film/tv-studio sets, ben ik daar helemaal voor, meer ruimte voor andere leuke inzendingen. ;)

(dit is overigens gewoon mijn mening, ik weet ook dat anderen er minder moeite mee hebben, geen probleem, lig er ook echt niet van wakker 's nachts :p ).

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 20-09 15:45
Die krokodil trein toch maar eens naar kijken, die wil ik eigenlijk nog wel graag hebben... T-Rex rampage afgelopen jaar gekocht ivm totaal gebrek aan vakantie, net op tijd geweest :D

• AppieNL
De sitcom "ideas" sets ben ik ook wel klaar mee.

Ik had/heb hetzelfde met de tig inzendingen na de Saturn die in datzelfde thema vallen. Gelukkig brengt Lego er nu zelf wat sets in uit zoals de maanlander en Space Shuttle.

Ik ben trouwens wel lekker hypocriet, want oude sitcom studios zal me dus jeuken, maar "shut up and take my money" voor een KITT of A-Team bus :D

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:58:
Die krokodil trein toch maar eens naar kijken, die wil ik eigenlijk nog wel graag hebben... T-Rex rampage afgelopen jaar gekocht ivm totaal gebrek aan vakantie, net op tijd geweest :D
heb je geen vakantie dagen ? of druk met dj show :+

@TestDummie beweegt toch niet veel?

[Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 15-09-2021 16:03]

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Basekid schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:52:
Voor mensen die graag Star Trek Lego willen:

https://www.ky-ebricks.co...rprise-instruction-bundle

Dit ziet er erg goed uit. Ik heb net even als test de Miranda voor 4 euro gekocht, en de instructies zien er heel degelijk uit: https://www.ky-ebricks.co...ight-cruiser-instructions

Parts (345) zouden in dat geval ongeveer 33 euro kosten via bricklink.
Leuk!
Altijd interessant hoe ze die ronde vormen zo krijgen.

Alleen vind ik dan 33,- aan parts voor zo'n microsetje dan toch wel weer prijzig :9

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Sjurm schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:25:
Ik krijg haast een beetje FOMO van al die berichten over Pirates of Barracuda Bay :P
Idem :X
Ik heb alleen niks met piraten en de setting, dus ik laat hem toch maar schieten.
Ik vind piraten wel leuk, maar ik had ze vroeger ook al niet. Bovendien eigenlijk nu al te weinig plek. Dus ik laat hem ook maar gaan. Dan kan ik over 5 jaar enorm veel spijt hebben. Beetje net als met de Ninjago gebouwen die ik niet hebt gekocht (want: ik heb niets met Ninjago). Maar de 71741 Stadstuinen was zo leuk dat ik hem wel heb gekocht.

Ik heb hem nog niet gebouwd, die wordt mijn Mijterman of verjaardagskado en ik heb nu dus al spijt dat ik de anderen niet heb gekocht.

Waarom wil mijn brein alleen maar meer, meer, meer, meer Lego? :$

Vaak lukt het wel om enigszins afstand te bewaren, zo heb ik ook andere "losse" gebouwen niet. Ook geen kasteel of smidse etc. Maar dat kriebelt eerlijk gezegd ook.

Bestaat er niet iets als Lego Anonymous?

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Ik heb dat met de nieuwe Tumbler. Die vind ik heel gaaf en zou ik graag willen hebben.
Maar buiten dat ie best wel prijzig is weet ik ook dat ik de Batwing en de Batmobile dan ook wil hebben. En met gemiddeld 200,- per set gaat dat weer aardig oplopen.
En dan is er ook nog zoiets als ruimte...

Ik moet mezelf dwingen om het bij auto's (Technic, Creator en SpeedChampions), gebouwen (de kleine 3-in-1 en de modulairs) en enkele Star Wars modellen (X-wing en Snowspeeders) te houden. O ja, en de helmen serie...en de Marvel mecha modelletjes...en de Harry Potter kastelen.

Aaaarggghh 8)7 :D

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 23:45
JeroenE schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:31:
[...]
Idem :X

[...]
Ik vind piraten wel leuk, maar ik had ze vroeger ook al niet. Bovendien eigenlijk nu al te weinig plek. Dus ik laat hem ook maar gaan. Dan kan ik over 5 jaar enorm veel spijt hebben. Beetje net als met de Ninjago gebouwen die ik niet hebt gekocht (want: ik heb niets met Ninjago). Maar de 71741 Stadstuinen was zo leuk dat ik hem wel heb gekocht.

Ik heb hem nog niet gebouwd, die wordt mijn Mijterman of verjaardagskado en ik heb nu dus al spijt dat ik de anderen niet heb gekocht.

Waarom wil mijn brein alleen maar meer, meer, meer, meer Lego? :$

Vaak lukt het wel om enigszins afstand te bewaren, zo heb ik ook andere "losse" gebouwen niet. Ook geen kasteel of smidse etc. Maar dat kriebelt eerlijk gezegd ook.

Bestaat er niet iets als Lego Anonymous?
DIT is Lego Anonymous *O*

• Ninjetsu NL
QuattroNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:46:
Ik heb dat met de nieuwe Tumbler. Die vind ik heel gaaf en zou ik graag willen hebben.
Maar buiten dat ie best wel prijzig is weet ik ook dat ik de Batwing en de Batmobile dan ook wil hebben. En met gemiddeld 200,- per set gaat dat weer aardig oplopen.
En dan is er ook nog zoiets als ruimte...

Ik moet mezelf dwingen om het bij auto's (Technic, Creator en SpeedChampions), gebouwen (de kleine 3-in-1 en de modulairs) en enkele Star Wars modellen (X-wing en Snowspeeders) te houden. O ja, en de helmen serie...en de Marvel mecha modelletjes...en de Harry Potter kastelen.

Qua Batman sets is that op dit moment nog zo ja... die Batmobile batch was op Lego.com zo weer weg en ook tweedehands vind men dat ie eigenlijk ook al soort van EOL is. Weinig koopjes iig...

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Die HP kastelen kan ik makkelijk negeren, daar vind ik niets aan. Ik ben vast een Muggle ;)

Maar een set als 75978 Wegisweg of 76388 Zweinsveld Dorpsbezoek vind ik dan wel weer leuk. Ik heb de verleiding nog kunnen weerstaan, al is dat bij de Wegisweg wel iets makkelijker vanwege de prijs. Ik heb verder weinig met het thema, dus dat maakt het ook wel makkelijker, maar die 76388 past natuurlijk wel in een winterdorp. Die toverstafjes kan je makkelijk weglaten en er is verder geen hele specifieke toverwinkel ofzoiets.

Zoals je merkt heb ik die aankoop al bijna aan mezelf gerationaliseerd |:(
Ja, dat dus.
Ik heb geen persoonlijke ervaring, maar het idee achter dat soort groepen is toch juist om er voor te zorgen dat je juist mindert ipv vermeerderd?

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

JeroenE schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:04:
[...]
Die HP kastelen kan ik makkelijk negeren, daar vind ik niets aan. Ik ben vast een Muggle ;)
Nou heb ik opzich ook weinig/niks met HP (wtf is een Muggle?) alleen vind ik gebouwen an sich gewoon heel gaaf. Dus het gaat mij ook puur en alleen om de gebouwen; de accessoires, minifig's en het hele verhaal er omheen kunnen me gestolen worden :9

[Voor 5% gewijzigd door QuattroNL op 15-09-2021 17:11]

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 20-09 15:45
himlims_ schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:03:
[...]

heb je geen vakantie dagen ? of druk met dj show :+

@TestDummie beweegt toch niet veel?
was best druk met dj-en afgelopen maanden :x

Heb 3 weken thuis naar een langzaam stervende kat mogen kijken, blij dat ik nog wat te bouwen had gehaald.

• master30
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21-09 11:40
Basekid schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:52:
[mbr]Het bouwsteentjes-topic zit een deur verder. Plus ik heb twijfels over de legaliteit van de genoemde sets.[/]
Leuk!

Als lego nu zelf is met officiële sets komt dan hebben ze aan mij als Star Trek fan een goede klant.
Dan moet ik gewoon dwangmatig alles kopen wat er van uit word gebracht.
Gelukkig heb ik dit niet met star Wars (Dan was ik nu aardig arm geweest, wel een leuke waarde aan plastic zou ik dan nu hebben :) )

• bvsteyn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:28
Deze kon ik voor 63 euro niet laten liggen..

• iwaarden
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01:17
bvsteyn schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:56:
Deze kon ik voor 63 euro niet laten liggen..

[Afbeelding]
Koopje, leuke build en mooie auto

• aReaRe
  • Niet online
Hebbûh :Y

Nieuwe Modular Town Hall

Website Lego zegt nu nee :(

[Voor 16% gewijzigd door aReaRe op 15-09-2021 20:22]

Renault Clio Estate 1.2 TCE EDC 120pk Zen (mei 2017) met aan de haak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• water_escape
  • Laatst online: 21-09 14:48
Nieuwe? Die is al heeeeel oud. En wordt dus niet meer gemaakt.

Water-Escape [ www.bunkerbusterforum.com ]

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:10
AppieNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:03:
De sitcom "ideas" sets ben ik ook wel klaar mee.

Ik had/heb hetzelfde met de tig inzendingen na de Saturn die in datzelfde thema vallen. Gelukkig brengt Lego er nu zelf wat sets in uit zoals de maanlander en Space Shuttle.

Ik ben trouwens wel lekker hypocriet, want oude sitcom studios zal me dus jeuken, maar "shut up and take my money" voor een KITT of A-Team bus :D
Het zou mooier zijn als een sitcom set wordt geintegreerd in een modular. Brooklyn 9-9 kan mooi in de Police modular en Seinfeld bijv. in een een typisch New York appartementen gebouwtje, kruideniertje op de onderste verdieping en een krantenstalletje ervoor. Mogelijkheden genoeg.

• Gim
  • Niet online
cbr600f4i schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:42:
[...]

Het zou mooier zijn als een sitcom set wordt geintegreerd in een modular. Brooklyn 9-9 kan mooi in de Police modular en Seinfeld bijv. in een een typisch New York appartementen gebouwtje, kruideniertje op de onderste verdieping en een krantenstalletje ervoor. Mogelijkheden genoeg.
Dat LEGO ze integreert in hun officiële modular lijn? Zouden de modular dan niet (nog) duurder worden door licentiekosten? Ik weet niet of modular verzamelaars daar op zitten te wachten (of tv serie liefhebbers die niks met modulars hebben). Hoe zit t eigenlijk met de eigenaren van een tv serie; kunnen die dan invloed uitoefenen op t eindresultaat van een modular?

Of bedoel je als een MOC? Dat kan wel leuk zijn als iemand t probeert :)

[Voor 8% gewijzigd door Gim op 15-09-2021 21:01]

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:10
Gim schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:54:
[...]

Dat LEGO ze integreert in hun officiële modular lijn? Zouden de modular dan niet (nog) duurder worden door licentiekosten? Ik weet niet of modular verzamelaars daar op zitten te wachten. Hoe zit t eigenlijk met de eigenaren van een tv serie; kunnen die dan invloed uitoefenen op t eindresultaat van een modular?
Wellicht zal het duurder zijn, cent per steentje bovenop de gemiddelde prijs wellicht. Hoe het uitgevoerd zou kunnen worden is aan de afdeling creativiteit en marketing. De ghostbusters modular is denk ik een redelijk voorbeeld, was wel duur, voor mij de reden om 'm niet te kopen, maar vond het wel een mooie mix.

• Gim
  • Niet online
cbr600f4i schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:01:
[...]

Wellicht zal het duurder zijn, cent per steentje bovenop de gemiddelde prijs wellicht. Hoe het uitgevoerd zou kunnen worden is aan de afdeling creativiteit en marketing. De ghostbusters modular is denk ik een redelijk voorbeeld, was wel duur, voor mij de reden om 'm niet te kopen, maar vond het wel een mooie mix.
Die behoort niet tot dé modular lijn. Hij wordt hooguit vaker bij de modulars gezet in een lay-out. En wat je al zegt "duur en daardoor zou ik hem niet kopen". Dan is een kleinere setting toch een betere uitkomst :)

Maar Seinfeld is toch ook vooral bekend van scènes in bepaalde ruimtes zoals t appartement van binnen? Om dan t hele gebouw na te maken? Met Ghostbusters was t hele gebouw juist bekend.

[Voor 12% gewijzigd door Gim op 15-09-2021 21:08]

• aReaRe
  • Niet online
water_escape schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:28:
[...]

Nieuwe? Die is al heeeeel oud. En wordt dus niet meer gemaakt.
Blijkbaar een glitch in the matrix van Lego site (alles aangevinkt tussen 100-200 en erboven).

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

mir4dor schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:10:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Erg leuke build, hoe verzinnen ze toch al die constructies, erg knap. Relatief veel onderdelen over van de Mustang, wellicht dat ik voor nog een bouwbeschrijving ga en dan mix met eigen/losse steentjes.
U riep? :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• mir4dor
Bent u van voor 1967 ? _O- :+

• mir4dor
mir4dor schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:10:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Aaaaand we have a winner;

https://rebrickable.com/m.../Kirvet/10265-caterham-7/

Typisch zo'n bak waarmee je irl wilt rijden maar ja, met een Lego surrogaat kan ik ook wel toe.
Net op weg en kan best nog wat onderdelen gebruiken van de 10265 maar heb al wat onderdelen uit eigen voorraad moeten aanspreken.
Wil eigenlijk geen steentjes kopen voor deze build dus zou zomaar kunnen dat het een kleurrijke vertoning wordt :+

• Dommel
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:59

Dommel

Professioneel Software Sloper

Aangezien ik vakantie heb en ik er eentje al heel lang op de bouw-backlog heb staan ben ik gisteren maar eens begonnen aan de Batmobile. Damn... wat wordt die groter als ik had verwacht... ik had gedacht aan het formaat van de Aston Martin maar hij komt meer neer op het formaat van de Bugatti en Sian. Wel een leuke build waarbij ik gewoon zakje voor zakje uitzoek en dan ga bouwen in plaats van dat ik eerst alle suitpak en uitzoek. En ik moet zeggen de bouw gaat ook vlotter als verwacht. Ik moet mezelf er toe zetten om te stoppen met bouwen anders is die vannacht nog af voordat ik naar bed ga :P

Enige nadeel van deze set is dat ik binnenkort de Batwing en de Thumbler moet gaan bestellen :+

Heb jij er ook zo'n hekel aan als mensen hun zinnen

• rdbruin
  • Laatst online: 19:24
Superleuke set! Gaat druk worden zo richting kerst 😁. Maar deze moet er zeker komen hier!!

• Tc99m
Voor degenen die vanavond al Santa's Visit (10293) - of een andere set tussen vandaag en 26 sept - gaan bestellen: als je voor meer dan € 150,- bestelt, krijg je er de Charles Dickens tribute GWP van vorig jaar bij.

• Pino112
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:21
Zal die Santas Visit snel gaan? Ik wil hem eigenlijk tegelijk met Santas Sleigh bestellen, maar die is pas vanaf 1 oktober.

• Afas
  • Niet online
Tc99m schreef op donderdag 16 september 2021 @ 00:36:
Voor degenen die vanavond al Santa's Visit (10293) - of een andere set tussen vandaag en 26 sept - gaan bestellen: als je voor meer dan € 150,- bestelt, krijg je er de Charles Dickens tribute GWP van vorig jaar bij.
lekkere timing :'( , net gisteren de piraten besteld zonder extra's

• Jolke
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 16:16
iwaarden schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:05:
[...]

Koopje, leuke build en mooie auto
Mooie auto inderdaad, maar ik vond de hoeveelheid techniek tegenvallen. Plus de lichtgrijze bumpers zitten niet heel stevig vast.

• Jakkus
Afas schreef op donderdag 16 september 2021 @ 06:50:
[...]
lekkere timing :'( , net gisteren de piraten besteld zonder extra's
Zou het helpen om daar een mailtje over te sturen naar Lego? Wie weet krijg je hem alsnog..

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-09 10:09

Wailing_Banshee

You're Next

Tc99m schreef op donderdag 16 september 2021 @ 00:36:
bedankt voor de heads-up, ik wilde al een tijdje een bestelling plaatsen, dit gaf voor mij wel de doorslag :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Gim
  • Niet online
Jakkus schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:49:
Zou het helpen om daar een mailtje over te sturen naar Lego? Wie weet krijg je hem alsnog..
Lijkt me ook. LEGO snapt ook dat een klant anders nog kan overwegen om zijn huidige bestelling te annuleren of te retourneren en een nieuwe bestelling (met GWP) te plaatsen. Dan geven ze denk ik liever die beste klant gelijk zijn GWP ;)

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:57
Gim schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:49:
Lijkt me ook. LEGO snapt ook dat een klant anders nog kan overwegen om zijn huidige bestelling te annuleren of te retourneren en een nieuwe bestelling (met GWP) te plaatsen. Dan geven ze denk ik liever die beste klant gelijk zijn GWP ;)
Normaal wel ja. Alleen, met de Pirates of Barracuda Bay is dat wel een gok. Vooral omdat die nu "Tijdelijk niet beschikbaar" is, en ook niet nabesteld kan worden. En je weet niet of die überhaupt nog wel bestelbaar wordt, terwijl die GWP nog beschikbaar is...

Maar "nee" heb je, en "ja" kun je krijgen door het gewoon bij de klantenservice te vragen. ;)

• iwaarden
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01:17
Jolke schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:03:
[...]

Mooie auto inderdaad, maar ik vond de hoeveelheid techniek tegenvallen. Plus de lichtgrijze bumpers zitten niet heel stevig vast.
Klopt maar voor mij is het een displaymodel dus die bumper stoor ik me niet zo aan en kwa techniek had ik hem ook voor een leuk prijsje en vond ik dat niet erg. Voor mij was het ook de eerste nieuwere auto en de hele ophanging vond ik dan wel weer heel erg geslaagd vergeleken met wat ik van vroeger ken.

Ik heb de Landrover nog in de backlog liggen, speciaal voor de techniek.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:55
Kreeg net een mail. Blijkbaar ging de WV set vannacht al in de verkoop. Jammer dat de Luigi sleutelhanger al niet meer te krijgen is, maar aan de andere kant gebruik ik ook geen sleutelhangers behalve het lego blokje. :+

Maar, de set net meteen maar even besteld. En dan maar afwachten tot hij binnenkomt en even checken of ik dan voor de Question Mark blok wel de juiste datum er op heb staan. Zou zonde zijn, want die gaat waarschijnlijk wel wat harder.

• Ninjetsu NL
Arunia schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:18:
Kreeg net een mail. Blijkbaar ging de WV set vannacht al in de verkoop. Jammer dat de Luigi sleutelhanger al niet meer te krijgen is, maar aan de andere kant gebruik ik ook geen sleutelhangers behalve het lego blokje. :+

Maar, de set net meteen maar even besteld. En dan maar afwachten tot hij binnenkomt en even checken of ik dan voor de Question Mark blok wel de juiste datum er op heb staan. Zou zonde zijn, want die gaat waarschijnlijk wel wat harder.
WV set?

• meesje
  • Laatst online: 23:00

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:55
@Ninjetsu NL Sorry, ik had haast met typen :P. Maar inderdaad zoals Meesje aan geeft. Winter Village set.

Probeer juist minder met afkortingen te werken. En jouw vraag is absoluut de reden waarom. ;)

[Voor 5% gewijzigd door Arunia op 16-09-2021 11:55]

• Afas
  • Niet online
Gim schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:49:
[...]

Heb de vraag gesteld

spoiler:
Het antwoord is helaas Nee

• Kapoen
Afas schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:19:
[...]

Heb de vraag gesteld

spoiler:
Het antwoord is helaas Nee
Subjectieve poging om te troosten: zo goed is die GWP nu ook weer niet denk ik, tenzij je echt iets hebt met dat boek. Het is een vignette met redelijk wat stickers, ze hebben er al betere/leukere uitgebracht.

Wie weet krijgen we binnenkort wel mooiere GWPs met Black Friday en Kerst.

• Dagg
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:35
Ik moet zeggen dat door deze actie de verleiding groter wordt om de Space Shuttle te halen, zit eigenlijk te wachten op een mooie aanbieding.

• Jeroen Koopman
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19-09 22:48
Het is een poosje geleden, maar ik heb weer een bouwsel af:

Het is een propeller vliegtuig met als hoofdonderdeel realistische besturing.

De complete lijst met functies is als volgt:
  • Werkend roer
  • Werkende ailerons
  • Werkende elevator
  • De cockpit kan open
  • Draaiende propeller
  • Sturend achterwiel

Propeller plane rear side 2 by Jerry LEGO Creations, on Flickr

Propeller plane front 2 by Jerry LEGO Creations, on Flickr

Propeller plane top by Jerry LEGO Creations, on Flickr

Propeller plane front by Jerry LEGO Creations, on Flickr

Dit is hoe de mechanismes voor de besturing in elkaar zitten:

Propeller plane controls by Jerry LEGO Creations, on Flickr

De gele onderdelen besturen de elevator, de groene de ailerons en de paarse het roer.
Op 1:19 in de video zitten renders die laten zien hoe ze werken, mocht je daar geïnteresseerd in zijn.

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:37:
[...]

Subjectieve poging om te troosten: zo goed is die GWP nu ook weer niet denk ik, tenzij je echt iets hebt met dat boek. Het is een vignette met redelijk wat stickers, ze hebben er al betere/leukere uitgebracht.

Wie weet krijgen we binnenkort wel mooiere GWPs met Black Friday en Kerst.
Eens. Ik vond t opengeslagen boeket t sprookje als GWP veel leuker. Maar omdat Dickens kerst was en t dan iets was voor bij t andere boek ben ik toch voor die GWP toen gezwicht.

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:57
De Arrenslee van de Kerstman (40499) staat nu ook op de Lego website. Bij ons voor €39,99 waar ze in Duitsland er €36,99 voor betalen en in de VS $36.99 ... Jammer dat Lego ons toch weer wat extra wil laten betalen. Het ging de laatste tijd zo goed met meestal gelijke prijzen in NL vs Duitsland.

• Sjurm
  • Nu online
Ik vind het ook wel verleidelijk om nu voor die Hogwarts Icons sets te gaan met deze GWP.

Lastig in te schatten of deze set op een redelijke termijn ook bij een retailer verschijnt. De Fawkes set is ook nog alleen maar bij Lego zelf te verkrijgen. En wellicht komt er ook nog wel een leukere GWP, maar misschien is dan die Icons set wel niet meer verkrijgbaar :P. Keuzes, keuzes

• Gim
  • Niet online
Haay schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:15:
De Arrenslee van de Kerstman (40499) staat nu ook op de Lego website. Bij ons voor €39,99 waar ze in Duitsland er €36,99 voor betalen en in de VS $36.99 ... Jammer dat Lego ons toch weer wat extra wil laten betalen. Het ging de laatste tijd zo goed met meestal gelijke prijzen in NL vs Duitsland.
Inderdaad jammer, maar gelukkig geen €10 verschil.

Ik ben er nog niet over uit of ik deze slee wil. Voor het winterdorp heb ik al de arrenslee van de Creator Expert set. Deze slee oogt ook behoorlijk groot. Misschien ook gewoon bedoeld zoals LEGO hem zelf op zijn website laat zien... een stand-alone vensterbank setje :)

Ik had het ergens wel mooi gevonden als die rode steentjes bij de rendieren wel bedrukt waren geweest i.p.v. een sticker. Mjah, gelukkig hoeven de ogen van de rendieren niet met stickers gedaan te worden, want dan had ik het ergste gevreesd met mijn plakkunsten... het ene oog lager dan de ander of zo :+

• mortael
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 23:39
Er is weer een nieuwe toffe MOC uit voor de Landrover 42110.

Dit keer een helicopter met werkende besturing (cyclic, pitch etc) en veel meer.
https://rebrickable.com/m...helicopter-42110-c-model/

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

• Gim
  • Niet online
mortael schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:44:
Er is weer een nieuwe toffe MOC uit voor de Landrover 42110.

Dit keer een helicopter met werkende besturing (cyclic, pitch etc) en veel meer.
https://rebrickable.com/m...helicopter-42110-c-model/

[Afbeelding]
Heel tof! 8) Een set die echt z'n geld waard is geweest :)

• Jakkus
Helaas! Nog een subjectieve poging om te troosten: gelukkig is de Pirates of Barracuda Bay in elk geval een geweldige set! En die heb je maar mooi te pakken :)

Edit:
Voor wie de oudere Ninjago-sets heeft gemist: check deze inzending op Ideas! Jammer dat hij niet op rebrickable staat ;)
https://ideas.lego.com/pr...ents_tab#content_nav_tabs

[Voor 27% gewijzigd door Jakkus op 16-09-2021 15:03]

• Afas
  • Niet online
Jakkus schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:21:
[...]

Helaas! Nog een subjectieve poging om te troosten: gelukkig is de Pirates of Barracuda Bay in elk geval een geweldige set! En die heb je maar mooi te pakken :)
Het was het proberen waard en verder snel bouwen :D

Maar goed dat de set niet te koop is bij Lego nu want anders had ik er misschien nog een besteld, die set ben je zo kwijt voor de adviesprijs :Y

• almightyarjen

almightyarjen

Jeroen Koopman schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:50:
Het is een poosje geleden, maar ik heb weer een bouwsel af:

-knip-
Ik vind hem echt heel cool! Leuk klein ontwerp met toch heel veel functies. Tevens supported op Ideas!

Een kleine side note: ik denk dat als je het model iets rustiger laat draaien in je video, dat het geheel er iets rustiger van wordt, voor de rest top video!

• Jeroen Koopman
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19-09 22:48
almightyarjen schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:04:
[...]

Ik vind hem echt heel cool! Leuk klein ontwerp met toch heel veel functies. Tevens supported op Ideas!

Een kleine side note: ik denk dat als je het model iets rustiger laat draaien in je video, dat het geheel er iets rustiger van wordt, voor de rest top video!
Dankjewel! :)
En bedankt voor de tip, ik zal er rekening mee houden

• Gim
  • Niet online
Van het A-Team was er toch ook een IDEAS inzending die de 10.000 stemmen behaald had; van de bus?

Ik weet niet of die bus er dan al zeker komt, maar.... als ik dan dit zie:
https://www.intertoys.nl/...mobil-de-a-team-bus-70750

Dan kan het toch niet anders dan dat we óók deze bus 100% zeker met LEGO gaan zien? Playmobil kwam ook al met die Porsche 911 RSR, komt ook al met de Aston Martin, VW T1 Camper, VW Kever.

Heten de volwassen fans van Playmobil overigens AFOP? :?

• chrisO
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21-09 15:53
Gim schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:42:
Van het A-Team was er toch ook een IDEAS inzending die de 10.000 stemmen behaald had; van de bus?

Ik weet niet of die bus er dan al zeker komt, maar.... als ik dan dit zie:
https://www.intertoys.nl/...mobil-de-a-team-bus-70750

Dan kan het toch niet anders dan dat we óók deze bus 100% zeker met LEGO gaan zien? Playmobil kwam ook al met die Porsche 911 RSR, komt ook al met de Aston Martin, VW T1 Camper, VW Kever.

Heten de volwassen fans van Playmobil overigens AFOP? :?
Playmobil heeft ook de Star Trek U.S.S. Enterprise ;)

• Gim
  • Niet online

• mortael
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 23:39
Haha, die video.
Het is zaterdagavond, je Playmobil USS Enterprise midden op de salon tafel...licht is gedimd. Je nodigt 3 vrienden uit, wijntje erbij...allemaal rondom de Enterprise zitten en dan spelen!? 😂 😂

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

• Gim
  • Niet online
mortael schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:11:
[...]

Haha, die video.
Het is zaterdagavond, je Playmobil USS Enterprise midden op de salon tafel...licht is gedimd. Je nodigt 3 vrienden uit, wijntje erbij...allemaal rondom de Enterprise zitten en dan spelen!? 😂 😂
Daarom, een wereld van verschil met LEGO. Daar komt ie in een vitrinekast te staan en geen mens die er aan mag komen :P

• meesje
  • Laatst online: 23:00
We zijn al bezig met de december maand. Mijn zoontje vindt Lego Mario erg leuk. Bij de Intertoys zag hij het Bowser kasteel. Om met Mario te beginnen heb je toch minimaal een Mario of Luigi startset nodig? Als je deze combineert met het kasteel heb je dan voldoende speelplezier? Het lijkt me allemaal zo beperkt, maar als je zoontje helemaal gek is van Mario…
Voor mij natuurlijk een goede reden om de NES set te kopen. :)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 04:08

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Volgens mij de eerste review van de Mario Question Block set:

Voor mij zeker een set die er gaat komen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Gim
  • Niet online
meesje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:39:
We zijn al bezig met de december maand.
De lijstjes worden langzaam aan al gemaakt hier, alleen eentje heeft een héél oud Intertoys boekje gebruikt die nog ergens lag. Zijn lijstje bestaat nu voornamelijk uit grote oude PF Technic sets die al lange tijd EOL zijn. Wordt een uitdaging voor Sinterklaas -O- <+:)

• Afas
  • Niet online
Gim schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:13:
[...]

De lijstjes worden langzaam aan al gemaakt hier, alleen eentje heeft een héél oud Intertoys boekje gebruikt die nog ergens lag. Zijn lijstje bestaat nu voornamelijk uit grote oude PF Technic sets die al lange tijd EOL zijn. Wordt een uitdaging voor Sinterklaas -O- <+:)
Dat wordt een dure decembermaand als je daar aan wil voldoen. Welke wil hij hebben?

• DerMister
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 22:52
Ik heb vorig jaar de Claas Xerion, Mercedes Arocs, Unimog, en de Volvo wheel loader nog voor schappelijke prijzen kunnen kopen. Allemaal prachtige sets, wat mij betreft een stuk beter dan de Technic sets van nu.

• AppieNL
FeaR schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:11:
Volgens mij de eerste review van de Mario Question Block set:
[YouTube: LEGO Super Mario 64 Question Mark Block - LEGO 71395 Review]

Voor mij zeker een set die er gaat komen :)
Dat van Bowser en zijn arena wist ik niet eens dat het erin zat. Cool!
Pagina: 1 ... 110 111 112 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee