Nah, de Bugatti, de Liebherr, de 42043 Arocs, de 42054 Claas, de 8043 excavator, de 8110 Unimog, de 8258 truck met kraan en koning van de pneumatic: de 8455 zijn allemaal pareltjes uit de afgelopen 20 jaar. De enige die technisch in de buurt komen uit de 90's zijn de Space Shuttle (en die is technisch het dichtstbij studless) gevolgd door de 8880 supercar.*
Studless biedt veel meer technische opties (in minder ruimte ook nog), maar Lego gebruikt het niet vaak en in mijn ervaring dus nooit bij bulldozer sets.
*imho uiteraard. Misschien vind je andere sets uit de laatste 20 jaar veel toffer dan wat ik noem of vindt je een set(s) die ik noem helemaal niet tof. Hetzelfde geldt voor de sets die ik noem uit de 90's. Ymmv.
Dit is een bulldozertje dat ik 4 jaar geleden heb gemaakt.
Dit zal nooit een setje worden, want teveel gepriegel voor kinderen, maar je kan bij studless dus op een veel kleinere schaal veel functies kwijt: blade lift, ploeg lift, V4 en een diff (omdat het paste en het moest een subtractor een beetje symboliseren). Dit MOC'je past denk ik rustig 15x in de nieuwe bulldozer, Ok, die heeft Control+ onderdelen, maar dan nog heeft het maar
1 2 functies (blade tilt en de ladder) meer dan dit MOC'je?
edit: oh ja, ik had mijn youtube kanaal ooit op 18+ gezet met dat COPPA gezeik. Staan eigenlijk alleen Lego dingetjes op. Hoe doet iemand als @
almightyarjen dit tegenwoordig op Youtube? Welke settings gebruik je? Want als ik me niet vergis kreeg je met "for kids" geen comments onder je video's en met 18+ geen inkomsten maar wel comments?
[
Voor 60% gewijzigd door
AppieNL op 28-08-2021 09:35
]