Iets meer dan een maand rijdend in een Enyaq IV60 en op zich niet heel ontevreden. Inmmiddels iets van 4300 kilometer op de teller.
Weekendje Belgie ging erg goed en was zelf erg verrast hoe goed het was qua laadpalen in Brugge en Antwerpen.
Ik haal ongeveer 290/300KM op een volle accu, dit komt voornamelijk omdat ik echt 90% snelweg rijd.
Rij daarnaast ook rond de 115 tussen 130, waardoor die toch wel aardig wat verbruikt.
Verder vind ik de MySkoda app echt dramatisch, had er wel wat meer van verwacht, weinig opties en vaak vertraging. Ik ga er ook niet vanuit dat er in de toekomst hier verbetering aan gebracht gaat worden.
Tijdens het opladen bij een Shell Recharge of FastNed is het ook behoorlijk jammer dat je zoiets als "Netflix" er niet op hebt, ik bedoel je kijkt naar een 13 inch scherm?

Zou toch mooi zijn als je dan even je serie kan kijken in plaats van op je telefoon.
Afgelopen maandag ook de Cybex Base M achterin geplaatst, heerlijk zoveel ruimte! Daarnaast merk ik wel dat ik aardig wat issues heb met mijn panorama dak, gaat moeizaam open laatste tijd, iemand hier ook issues mee?