Ik heb mijn posities een paar maanden geleden gedeeltelijk afgebouwd bij DeGiro. Ik ben naar Binck en IB gegaan. Krijg je nu dit...magneetje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:16:
[...]
Ik wacht het nog een paar weken af maar mocht er niet voor het eind van deze maand niet meer duidelijkheid zijn dan ga ik waarschijnlijk weer verhuizen naar een andere broker of bank (Ik was nog geen half jaar geleden van de Giro naar Lynx verhuisd)
Wat zijn jullie plannen als IB of Lynx klant?

Ik kan natuurlijk weer weg gaan bij IB en dan verhuizen naar Binck, maar dat gaat mij teveel geld kosten. En dan heb ik het over de kosten van Binck die extreem zijn. Kosten bij IB waren dacht ik iets van 12-14 euro zo uit mijn hoofd. Deze moety ik dan opnieuw betalen. Als ik hetzelfde weer wil doen bij Binck dan gok ik dat ik dan zo minstens 150 euro kwijt ben.
Ik bljif bij IB, Ze zijn bezig en willen de EU klanten behouden. Is echter een kwestie van afronden van bureaucratische administratieve zaken.
Wat ik wel vreemd vind is dat ze al in 2019 een kantoor in Luxemburg hebben geopend, maar deze de activeiten niet mag overnemen. Vraag mij dan af wat het nut van IB luxemburg is.