Het blijft een Fin héjip_86 schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:05:
BOT denkt f*ck you ik zuip die champagne lekker op ipv er mee te spuiten

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het blijft een Fin héjip_86 schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:05:
BOT denkt f*ck you ik zuip die champagne lekker op ipv er mee te spuiten
KGB heb je niet meer in Rusland, is nu FSB (ФСБ)Transportman schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:03:
Ben ik nu de enige die het gevoel heeft dat de KGB er staat om de prijzen uit te rijken? Strak in het pak, zwarte handschoenen...
[...]
Gevalletje RTFM.
Engels commentaar was daar helemaal leuk (grof vertaald).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou nou, we werken niet allemaal zoals jij bij mercedes....... Honda doet een goede zaak vandaagFabianGTI schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:06:
[...]
Waarom? Omdat dat honda hok eindelijk weer het einde haalde?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Gewoon omdat hij het hele weekend geen enkele fout heeft gemaakt. P2 kwalificeren en P2 in de race en dat op een circuit waar Red Bull er eigenlijk niet aan te pas komt is gewoon erg goed.FabianGTI schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:06:
[...]
Waarom? Omdat dat honda hok eindelijk weer het einde haalde?
"When you grow up your heart dies"
Max spinde op vrijdag hoor.sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:07:
[...]
Gewoon omdat hij het hele weekend geen enkele fout heeft gemaakt. P2 kwalificeren en P2 in de race en dat op een circuit waar Red Bull er eigenlijk niet aan te pas komt is gewoon erg goed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ja die hadden ze nog liggen van een paar jaar geledenDoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:08:
[Afbeelding]
Toch wel een leuke achtergrond op het podium.
Ik zou het doen!
Mwa, Max was hier zonder die straf van HAM gewoon 3e geworden. Hij heeft daar verder ook niet heel veel voor hoeven doen toch?sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:07:
[...]
Gewoon omdat hij het hele weekend geen enkele fout heeft gemaakt. P2 kwalificeren en P2 in de race en dat op een circuit waar Red Bull er eigenlijk niet aan te pas komt is gewoon erg goed.
Werk ik bij Mercedes? Dan moet ik toch eens gaan vragen om een companycar, want dan kan wat ik nu rij echt nietwowly schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:07:
[...]
Nou nou, we werken niet allemaal zoals jij bij mercedes....... Honda doet een goede zaak vandaag
Andere naam, zelfde idee.mark-k schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:06:
[...]
KGB heb je niet meer in Rusland, is nu FSB (ФСБ)
Jawel, zijn koppie gebruiken m.b.t. de regels. HAM deed dat niet zo best.Hippocampus schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:09:
[...]
Mwa, Max was hier zonder die straf van HAM gewoon 3e geworden. Hij heeft daar verder ook niet heel veel voor hoeven doen toch?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gelukkig stelt de DotD in de F1 niets voor, in de FE heb je de FanBoost, die vind ik helemaal vreselijk.Krukar schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:10:
Die hele DotD is ook gewoon één grote farce. Je hebt veel mensen die gewoon standaard stemmen op hun favoriete coureur, mensen die op basis van de stand stemmen etc.
Eigenlijk moet je die DotD stemming gewoon door een team van experts laten doen, maar de FIA wil fans het idee geven dat ze ook betrokken zijn
Dat valt onder de grenzen opzoeken... Hoort er gewoon bij.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Tja, dan kun je P1 van BOT op die manier ook wel bagatelliseren... HAM maakt een fout en BOT en VER profiteren daarvan.Hippocampus schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:09:
[...]
Mwa, Max was hier zonder die straf van HAM gewoon 3e geworden. Hij heeft daar verder ook niet heel veel voor hoeven doen toch?
Ja dat zou je hem kunnen aanrekenen. De focus minder op de randzaken en meer op de sport, maar aan de andere kant moet zeker zijn engineer de regels weten. Zelfde als bij een gesloten pitstraat inrijden, tja slordig allemaal.KlaasjeNL schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:03:
[...]
Door te vergeten dat je je geld verdient als coureur ipv politicus? Hij zou zich eens wat meer moeten verdiepen in de regels ipv in de BLM-discussie een standpunt in te nemen op basis van oppervlakkige onwaarheden.
Max ook bij Albon 😜nocalimero schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:11:
Toch heeft Ricciardo ook vandaag Ocon weer behoorlijk op afstand gereden. Ricciardo had van mij Driver Of the Day mogen zijn.
[Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-09-2020 15:14]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is een dingetje in het leven geroepen voor de fans. Maar iedereen weet wel dat dit een populariteitspoll is.Krukar schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:10:
Die hele DotD is ook gewoon één grote farce. Je hebt veel mensen die gewoon standaard stemmen op hun favoriete coureur, mensen die op basis van de stand stemmen etc.
Eigenlijk moet je die DotD stemming gewoon door een team van experts laten doen, maar de FIA wil fans het idee geven dat ze ook betrokken zijn
Zo'n masker wat Hammy draagt, beschermt alleen hemzelf door het ventiel wat erin zit.. De maskers die de rest draagt zijn van u-mask (link), deze zijn zowel voor de drager als de omgeving beschermend.RobinHood schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:04:
[...]
Comfort?
Maar echt, wat de neuk boeit zoiets nou? Denk je dat dat ook al een statement is?
Zijn masker ziet er 10x meer comfy uit dan die simpele dingen die de anderen dragen, dus waarom zou hij niet zoiets dragen?
Dat klopt. Ik vind Max en Danny alletwee DotD vandaag.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja dat klopt. Maar het is dus niet dat BOT HAM dus even voorbij gestoken is met een superstrakke inhaalmanoeuvre ofzo. Beetje in de schoot geworpen toch?sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:12:
[...]
Tja, dan kun je P1 van BOT op die manier ook wel bagatelliseren... HAM maakt een fout en BOT en VER profiteren daarvan.
Jup daarom snap ik wel dat Hamilton zuur is. Rare foutjes worden er gemaakt. Aan de andere kant is het handiger als Hamilton zelf de regels snapt, maar goed dat blijft naar elkaar wijzen.sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:21:
Interessante teamradio bij HAM. Hij vraagt om toestemming om verderop een proefstart te mogen doen omdat er teveel rubber ligt. Bono zegt tegen hem doe maar... Stom foutje van het team.
https://twitter.com/HSouthwellFE/status/1310209390381805570"They're trying to stop me" says Hamilton, about the FIA stewards (over the penalty point situation)
— Hazel Southwell (@HSouthwellFE) 27 september 2020
Pinkham asked him if he really thinks that and he said "of course."
Not heated but clearly wound up by today.#RussianGP
Heel bot dan. Verbannen, Stoffel in die auto en dan ben ik eens een race voor Mercedes.
DaniëlWW2 schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:36:
[...]
Heel bot dan. Verbannen, Stoffel in die auto en dan ben ik eens een race voor Mercedes.
Mercedes really not happy with the Hamilton penalties. Wolff said they were "far-fetched" and disagrees with how the stewards have interpreted the rules. Says team will "take it on the chin" though #F1 #RussianGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 27 september 2020
Toto bedoelt: wij dachten dat de regel 1 of 2 plekken gridstraf was. Lewis heeft nog speciaal acteerlessen genomen gisteren. en nu naait de FIA ons met een 10s straf.DoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:39:
[...]
[Embed]
Mercedes is het er niet mee eens in ieder geval. De uitspraak van Lewis is ook niet handig en hij zal wel op het matje geroepen worden.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dit inderdaad. De rekencomputer zat er naast en de slipstream “issues” blevenP.O. Box schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:45:
[...]
Toto bedoelt: wij dachten dat de regel 1 of 2 plekken gridstraf was. Lewis heeft nog speciaal acteerlessen genomen gisteren. en nu naait de FIA ons met een 10s straf.
Mijn boefje is liev!
Gasly reed op gloednieuwe banden...dreester schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:16:
In die battle tussen NOR, ALB en GAS was GAS mooi de lachende 3de. Dat moet toch wel steken bij Albon om die AT's voor je te moeten dulden.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Hij bedoeld: dit is niet wat we met de FIA hadden afgesproken 😂Bart-Willem schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:55:
[...]
Friedepiepel! Wat een complotgekkie die Lewis.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dat was door die gok-beslissing om tijdens VSC Gasly te laten pitten. Daarvoor reed Gasly ook al voor Albon.
Verstappen haalde hem in op gele banden terwijl Ric op rood zat. De enige overtake in de top 5.nocalimero schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:11:
Toch heeft Ricciardo ook vandaag Ocon weer behoorlijk op afstand gereden. Ricciardo had van mij Driver Of the Day mogen zijn.
een treffende spreuk
Sodeju die had gemist, dat is inderdaad een erg fijne start.DoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:54:
Het is een beetje langs ons heen gegaan hier maar Magnussen had een geweldige start!
[Video: KmagRussia] https://streamable.com/o91ygj
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Magnussen gokt het gewoon altijd. “I rather die” zei hij ooit eens in Baku, gevraagd naar zijn risico nemen met anderen. Dat kan ook heel goed uitpakken. Zoals vandaag.CAPSLOCK2000 schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:08:
[...]
Sodeju die had gemist, dat is inderdaad een erg fijne start.
een treffende spreuk
Altijd maar die slachtofferrol induiken... Hou toch op!
[Voor 7% gewijzigd door Gé Brander op 27-09-2020 16:20]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
DRIVER STANDINGS: ROUND 10 🏆
— Formula 1 (@F1) 27 september 2020
Gap between Hamilton and Bottas = #44 points 🤔
Gap between Verstappen and Bottas = #33 points 🤔#RussianGP 🇷🇺 #F1 pic.twitter.com/DMbQBx5UsV
Haha strafpunten voor een uitspraak... niet zo janken joh.Gé Brander schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:18:
[...]
Altijd maar die slachtofferrol induiken... Hou toch op!
Edit:
Wat mij betreft geven ze hem nog twee strafpunten voor dit soort idiote uitspraken.
I served in a company of heroes.
Nee, hij vraagt aan het einde van "the Pitwall", waar hij staat is de pit exit.DoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:48:
[Video: Lewis Hamilton asked Bono for practice start] https://streamable.com/47k8rv
Lewis vroeg dus aan zijn team om daar te starten.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Nou, ze laat hem toch onomwonden zeggen dat de stewards hem willen pakken. Normaal insinueert hij van alles wat dan toch anders uitgelegd kan worden waardoor hij er steeds mee weg komt.
een treffende spreuk
Apekool. De investigation was er al voor de uitspraak 🤨pro_6or schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:45:
[...]
Max kreeg ooit eens een penalty voor een uitspraak bij een journalist (Mexico 2019).
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Niet helemaal. Ik neem aan dat het gaat over de gele vlag door de crash van Bottas tijdens de kwalificatie. Max was toen al vrijgesproken van een straf, maar dit is herzien naar aanleiding van zijn uitspraak bij de persconferentie.YakuzA schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:50:
[...]
Apekool. De investigation was er al voor de uitspraak 🤨
YakuzA schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:50:
[...]
Apekool. De investigation was er al voor de uitspraak 🤨
een treffende spreuk
https://www.motorsport.co...igation-fia-masi/4588523/pro_6or schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:54:
[...]
Het zal niet geholpen hebben heh. Ik weet het niet meer zeker, de feiten. Ik meen dat de investigation toen closed was maar weer heropend is? Een beetje zoals met Lewis die hetzelfde geintje (vol gas door geel) uithaalde in Oostenrijk dit jaar. Dat was ook al klaar maar werd na protest (van RBR) heroverwogen.
Je zou het even moeten googelen wil je je apekool kunnen bekrachtigen. Anders accepteer ik je excuses graag hoor
FIA race director Michael Masi insists that the comments did not play a role, and various factors contributed to the way the timeline unfolded – including the fact that the crashing Mercedes of Bottas had put the marshalling system out of commission at that corner.
PSN
Dan gaat apekool dus wel ver, het had er destijds zo veel schijn van dat Masi zich dus geroepen voelde het nogmaals voor de Buehne uit te leggen. Ik geloof hem in deze niet. Je ziet ook dat het gewoon kan dat een beslissing heroverwogen wordt (zoals in Oostenrijk) dus apekool is het niet, het behoord tot de mogelijkheden.
[Voor 11% gewijzigd door pro_6or op 27-09-2020 17:04]
een treffende spreuk
Eens dat correlatie en causatie moeilijk te scheiden zijn.pro_6or schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:00:
[...]
Dan gaat apekool dus wel ver, het had er destijds zo veel schijn van dat Masi zich dus geroepen voelde het nogmaals voor de Buehne uit te leggen. Ik geloof hem in deze niet. Je ziet ook dat het gewoon kan dat een beslissing heroverwogen wordt (zoals in Oostenrijk) dus apekool is het niet, het behoord tot de mogelijkheden.
PSN
Het is niet zo onnozel. Het kostte de pole die hij op merit eigenlijk al had. Ze hebben denk ik (zie de bbc link) toch echt zijn brutaliteit willen straffen. Had hij gezegd dat hij afremde (zoals Lewis) dan was het nooit gebeurd. Maar bewijzen kan je zoiets niet inderdaad. Is een questie van gevoel. Maar apekool praat ik toch meestal niet en hier zeker niet.YakuzA schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:04:
[...]
Eens dat correlatie en causatie moeilijk te scheiden zijn.
Echter verwacht ik echt niet dat een officiële race director over zoiets onnozels zou gaan liegen.
Als het wel zo was, dat het wel van invloed was, zaten er voor het ook geen negatieve gevolgen aan vast om dat gewoon te melden, dus enig motief is niet te bedenken.
een treffende spreuk
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hij stond daar ongeveer ook al toen hij het vroeg. Wat kun je anders doen als crew als hij al voorbij het punt is. Bij Ziggo noemden ze het al arrogantie dat hij zelf wel de regels bepaald die voor hem gelden.Orion84 schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:17:
Of het nou miscommunicatie was of een verkeerde call van het team om hem op die plek proefstarts te doen daargelaten: ik vind het wel apart dat ie stelt daar niemand in gevaar te brengen, terwijl hij dus die proefstart doet op een plek waar anderen vol gas langs komen vliegen.
En onnozel, kende je die al?vhal schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:14:
Ben ik de enige die apekool moest opzoeken in de Dikke Van Dale?
een treffende spreuk
Ik zie dat helaas nog wel een keer gebeuren. Dat de F1 strijd tegen racisme vind ik goed, maar ik krijg bij Hamilton het gevoel dat het hem daar niet om gaat, maar om de aandacht die hij er mee genereert voor zichzelf en dat hij daarom iedere keer met een BLM-shirt staat en vorige race met zijn andere shirt.FastFred schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:15:
[...]
Die gaat nog een keer de racisme kaart spelen als het weer eens tegen zit
Maar hij begaat de overtreding twee keer, dan is het ook terecht dat hij twee keer straf krijgt. En als iedereen op dezelfde plaats proefstarts maakt, dan controleer je toch even dubbel voordat je ergens anders het gaat doen? Zeker als dat ergens anders een plek is na een blinde bocht waar anderen al een behoorlijke vaart hebben.wowly schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:47:
Ik vind HAM wel een punt hebben. Doordat zijn team hem verkeerd voorlicht krijgt hij straf. Dat ze het een tweede keer deden lijkt het mij dat ze echt niet wisten dat dit niet mocht. Persoonlijk vond ik het ook geen gevaarlijk iets oid. En dan 2 x die straf geven, vind ik stevig hoor. Wat mijbetreft had het!
, als ik het al een strafpunt waard vond, ook met 5 seconden bestraft mogen worden. Maar 2 x??? Nee, ik begrijp het wel. Ik zou dan ook het gevoel hebben dat ze me willen piepelen.
Stel je eens voor dat dit met Max zou gebeuren....dan zaten we nu op pagina 100 ofzo.
Nee ik irriteer me ook kapot aan de Mercedes hegemonie, maar wil dat niet afreageren op HAM. Die doet gewoon zijn ding.
Wel gaaf is ricci, die neemt de penalty en geeft aan harder zijn best te gaan doen. That’s the spirit boy!!! Echt geweldig.
Opvallend: mooie start van KMAG, de slechte race van AlBon, de pace van de Renault die gewoon lekker meedoen, de puike race van Perez en de race van Leclerc; op het houtje bijten en puntjes verzamelen. Klasse...
Hoezo schandaal? Under investigation was er al ver voor de formation lap. En de finnen zeggen: most likely (ze wisten het nog niet zeker). Beetje media hypen hier?DoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:49:
Ondertussen nog een ander klein schandaal, een finse tv zender melde nog voor de race start dat Hamilton 2x een 5s penalty zou krijgen. Deze informatie zou van Mika Salo komen.
[Video: salo leak] https://streamable.com/m8k0aw
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik zou het doen!
Dat vind ik echt bizar, strafpunten zijn dus af te kopen tegenwoordig?rammes schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:15:
De 2 strafpunten voor Lewis zijn weer ingetrokken 25K boete.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik denk dat hij in beroep (als in a talk with the stewards)kan gaan.Bastie-88 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:17:
[...]
Dat vind ik echt bizar, strafpunten zijn dus af te kopen tegenwoordig?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het was een erg gevaarlijke plek op het rechte stuk en nota bene nog binnen de pit exit. Als ze uitrijden zitten ze daar al rond de 200 p/u.wowly schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:47:
Ik vind HAM wel een punt hebben. Doordat zijn team hem verkeerd voorlicht krijgt hij straf. Dat ze het een tweede keer deden lijkt het mij dat ze echt niet wisten dat dit niet mocht. Persoonlijk vond ik het ook geen gevaarlijk iets oid. En dan 2 x die straf geven, vind ik stevig hoor. Wat mijbetreft had het!
, als ik het al een strafpunt waard vond, ook met 5 seconden bestraft mogen worden. Maar 2 x??? Nee, ik begrijp het wel. Ik zou dan ook het gevoel hebben dat ze me willen piepelen.
Stel je eens voor dat dit met Max zou gebeuren....dan zaten we nu op pagina 100 ofzo.
Nee ik irriteer me ook kapot aan de Mercedes hegemonie, maar wil dat niet afreageren op HAM. Die doet gewoon zijn ding.
Wel gaaf is ricci, die neemt de penalty en geeft aan harder zijn best te gaan doen. That’s the spirit boy!!! Echt geweldig.
Opvallend: mooie start van KMAG, de slechte race van AlBon, de pace van de Renault die gewoon lekker meedoen, de puike race van Perez en de race van Leclerc; op het houtje bijten en puntjes verzamelen. Klasse...
Dat meen je.. heb je ook een bron toevallig?rammes schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:15:
per aspera ad astra
Wel even volledig zijn, de boete is voor het team omdat zij hem de instructie hebben gegeven. Ik vind het twijfelachtig, want vanuit de boordradio die ze hebben laten horen vroeg HAM om vanaf een andere plaats de proefstart te mogen doen, waarop het team bevestigend antwoord.rammes schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:15:
De beslissingen van de stewards:LAD93 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:24:
[...]
Dat meen je.. heb je ook een bron toevallig?
[Voor 39% gewijzigd door Transportman op 27-09-2020 18:26]
De grootste vijand van de wetenschap: de wetenschap.
Lijkt me sowieso toch iets wat tijdens de rijdersbriefing word besproken? Aangezien ik me kan voorstellen dat dit per circuit kan verschillen.StealthyPeanut schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:21:
[...]
Het was een erg gevaarlijke plek op het rechte stuk en nota bene nog binnen de pit exit. Als ze uitrijden zitten ze daar al rond de 200 p/u.
En hij begaat toch dezelfde overtreding 2 maal? Waarom dan maar 1x bestraffen?
Meest bizarre vind ik nog wel zijn 2 vragen over waar het in de reglementen zou staan en waarom hij die 10 seconde niet gewoon aan het einde mocht verrekenen.
Dit zijn toch basisregels die je als coureur weet als je in een topklasse meerijdt?
[Voor 28% gewijzigd door Oaquasis op 27-09-2020 18:32]
Hij heeft niet twee strafpunten gekregen voor de overtreding, hij heeft er twee gekregen voor de overtredingen. Oftewel: 1 per keer. Dat vind ik niet (te)veel en lijkt mij gepast. Volgens mij is het sowieso vrijwel onmogelijk om een tijd/grid/... straf te krijgen zonder strafpunten. Dus zo gek is dat ene punt niet.ricardo246 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:20:
IMHO is 2 strafpunten voor zo een overtreding ook best zwaar....
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik heb er nog een trauma vanDaniëlWW2 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:47:
[...]
Nee, maar laten we @Jasphur niet al te vaak taggen.
Misschien hebben ze naar Max geluisterd want die nam het -ongevraagd- op voor Lewis in de persconferentie na de race door aan te geven dat de penaltypunten naar zijn mening ook totale onzin zijn 😉DaniëlWW2 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:39:
En de stewards hebben zichzelf, alweer, onsterfelijk belachelijk gemaakt.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Hij is wel voor beide keren bestraft hoor. Iedere keer met 5 seconden. Dus in totaal 10. De bijbehorende strafpunten hebben ze nu, voor deze keer, bij nader inzien van afgezien omdat zijn team Hem bevestigde dat het mocht. Nu straffen ze dus het team ipv de 2 licentie punten en de 10 seconden blijven natuurlijk staan.StealthyPeanut schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:21:
[...]
Het was een erg gevaarlijke plek op het rechte stuk en nota bene nog binnen de pit exit. Als ze uitrijden zitten ze daar al rond de 200 p/u.
En hij begaat toch dezelfde overtreding 2 maal? Waarom dan maar 1x bestraffen?
Meest bizarre vind ik nog wel zijn 2 vragen over waar het in de reglementen zou staan en waarom hij die 10 seconde niet gewoon aan het einde mocht verrekenen.
Dit zijn toch basisregels die je als coureur weet als je in een topklasse meerijdt?
een treffende spreuk
Ja Max, houdt je kop dan gewoon eens in persconferenties.Stefie2010 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:44:
[...]
Misschien hebben ze naar Max geluisterd want die nam het -ongevraagd- op voor Lewis in de persconferentie na de race door aan te geven dat de penaltypunten naar zijn mening ook totale onzin zijn 😉
[Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-09-2020 18:47]
Luisterde de stewards maar wat vaker naar Max! Hij zal veel geleerd hebben op die strafkamp dag toen hij Connelly had beledigd.Stefie2010 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:44:
[...]
Misschien hebben ze naar Max geluisterd want die nam het -ongevraagd- op voor Lewis in de persconferentie na de race door aan te geven dat de penaltypunten naar zijn mening ook totale onzin zijn 😉
een treffende spreuk
Belachelijk, zeker weer gedreigd om de gratis Mercedessen voor de Fia alsnog te factureren zeker?rammes schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:15:
Je gaat wel ineens 180 gradenDaniëlWW2 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:46:
[...]
Ja Max, houdt je kop dan gewoon eens in persconferenties.
De straf oké want je moet dit gewoon niet doen. Maar die strafpunten zijn eigenlijk ook volslagen bezopen.
Jazeker maar "apekool" was echt iets waarvan ik dacht "waar komt het vandaan" gezien ik het nooit heb gehoord. Contextueel begreep ik wel dat het een synoniem is voor onzin
I know. Ik reageerde op de reactie van Wowly, die vind 2x5 teveel.pro_6or schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:46:
[...]
Hij is wel voor beide keren bestraft hoor. Iedere keer met 5 seconden. Dus in totaal 10. De bijbehorende strafpunten hebben ze nu, voor deze keer, bij nader inzien van afgezien omdat zijn team Hem bevestigde dat het mocht. Nu straffen ze dus het team ipv de 2 licentie punten en de 10 seconden blijven natuurlijk staan.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details