Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dan het TT Circuit in Assen ook maar even op de kalender frommelen.... Twee Moto-GP circuits is altijd béter dan één...DoubleDutch schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:10:
Deze baan mag er van mij elk jaar wel bij zijn, wat een geweldige snelle bochten combinatie. 🤤
Hoeven ze ook niet meer naar al die vreemde landen af te reizen om midden in een stad te gaan flaneren
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Kan je nagaan hoe hard Mercedes straks gaatsjaool schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:11:
[...]
Precies, Q1 dan hoef je nog niet voluit te gaan.
Ben benieuwd, je hoeft nu inderdaad enkel maar snel genoeg te zijn om Q2 te halen, maar het is al 0.7-0.8sec sneller dan de P3 runs.
We zullen zien hoeveel Max nog heeft.
Double Dutch weekend?Will_M schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:13:
[...]
Dan het TT Circuit in Assen ook maar even op de kalender frommelen.... Twee Moto-GP circuits is altijd béter dan één...
Hoeven ze ook niet meer naar al die vreemde landen af te reizen om midden in een stad te gaan flaneren
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat moet hij wel doen naar buiten toe. Anders zou hem een gebrek aan ambitie verweten worden.sjaool schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 14:41:
[...]
Gasly heeft al aangegeven dat hij er klaar voor is om terug te keren naar Red Bull.
[...]
Toch denk ik dat het in z'n hoofd beter is om bij AT te blijven, en stiekem vindt hij dat zelf wellicht ook
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
WTF Gasly ineens de zandzakken erop?
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zijn eerste run brak hij af. Geen idee waarom.pinda powerrr schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:17:
Iets te laat ingeschakeld, iets met een middagdutje![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Even wezen tanken tussendoor?pinda powerrr schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:17:
Iets te laat ingeschakeld, iets met een middagdutje![]()
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
YepHippocampus schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:18:
Geen tracklimits op deze baan? komt dat dan toevallig door de grindbakken en grasstroken? (zoals vroegah)
"When you grow up your heart dies"
De gravel is de track limit inderdaad.Hippocampus schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:18:
Geen tracklimits op deze baan? komt dat dan toevallig door de grindbakken en grasstroken? (zoals vroegah)
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ja is er net een bij gekomen, weet niet welke bocht nr maar met het grote groene vlak mag je niet met beide banden overheen.Hippocampus schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:18:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online

Gasly.

VET ook nog maar net, die is eigenlijk al wel klaar dit seizoen bij Ferrari.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En nu is het precies omgekeerd. Het kan verkeren.sjaool schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:59:
[...]
Geen idee, maar dit is absoluut niet goed. Als je ziet dat GAS er wel goed bij zit op P5.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verstappen heeft maar 1 run gedaan. Zal zo dan weer een gat slaan naar Albon.Temujin schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:19:
Mooi albon. 2 tiende op max.
P6 voor LEC en P15 voor VET, dat is wat apart.
Bocht 14DoubleDutch schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:19:
[...]
Ja is er net een bij gekomen, weet niet welke bocht nr maar met het grote groene vlak mag je niet met beide banden overheen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Banden 'over' houden voor morgen....Harry Nak schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:20:
[...]
Verstappen heeft maar 1 run gedaan. Zal zo dan weer een gat slaan naar Albon.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
sjaool schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:19:
En GAS is al klaar, from hero to zero...
Eerlijk he, hij heeft de vorige race niet direct op merit gewonnen. Het viel toevallig allemaal op z'n plek.Pierre schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:20:
Gasly wat is er aan de hand.
Die wil echt geen Q2 ruilen tegen P1.sjaool schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:20:
En nu is het precies omgekeerd. Het kan verkeren.
Gasly zit nog in de wolken...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Jep en ik denk dat met geel Q2 rijden te risicovol is, Max was er wel snel mee vanmorgen, maar het gaat erg hard nu.Pinobigbird schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:21:
Dat wordt dan ook een spannende Q2. Leuk!
- DaniëlWW2
- Niet online
Vettel kan gewoon niks met deze auto en dan is het zomaar 0,4s. Goed is het niet, maar ik verwacht ook niks meer.pinda powerrr schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:21:
[...]
P6 voor LEC en P15 voor VET, dat is wat apart.
Maakt niet uit. Hij had toch minstens Q2 moeten halen aangezien zijn teamgenoot dat wel doet met een nette P10.DataGhost schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:21:
[...]
[...]
Eerlijk he, hij heeft de vorige race niet direct op merit gewonnen. Het viel toevallig allemaal op z'n plek.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik betwijfel of Vettel Q3 gaat halen. Setje mediums gebruiken hoeft dus niet.DutchCrownNL schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:23:
Ik zou als Vettel zijnde nu lekker op geel gaan rijden, kan ie in de race langer door.. alhoewel het snelheidsverschil is wel groot tussen rood en geel
Je gaat er vanuit dat ie Q3 haalt?DutchCrownNL schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:23:
Ik zou als Vettel zijnde nu lekker op geel gaan rijden, kan ie in de race langer door.. alhoewel het snelheidsverschil is wel groot tussen rood en geel
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
PSN: xMaurice93

Wel weer zo'n Mercedes-powered grasmaaier
People as things, that’s where it starts.
Maakt niet uit voor Vettel, want hij gaat Q3 niet halen en mag dan gewoon kiezen voor de race start.DutchCrownNL schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:23:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwacht ik ook niet, wellicht daarom een andere strategie.. Alhoewel Ferrari en strategie..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:24:
[...]
Ik betwijfel of Vettel Q3 gaat halen. Setje mediums gebruiken hoeft dus niet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als je Q3 niet haalt, dan mag je gewoon banden kiezen.DutchCrownNL schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:25:
[...]
Verwacht ik ook niet, wellicht daarom een andere strategie.. Alhoewel Ferrari en strategie..
Dus misschien doen ze nu wel mediums ja als het zinloos is.
liggen daar geen gele 'broodjes'?DoubleDutch schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:19:
[...]
Ja is er net een bij gekomen, weet niet welke bocht nr maar met het grote groene vlak mag je niet met beide banden overheen.
Verder zie je dat ze nu meteen gestraft worden als ze iets te ver gaan. Beter dan die oneindige uitloopstroken.
Als je Q3 niet haalt mag je sowieso je racestart-banden kiezen heDutchCrownNL schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:23:
Snap ik, ze zouden nu alleen een setje rood kunnen uitsparen aangezien je pas in Q3 een setje extra krijgt. Anyway ze zijn op rood naar buiten, hopen voor ze dat ze er wat mee kunnenHarrie schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:26:
[...]
Als je Q3 niet haalt mag je sowieso je racestart-banden kiezen he
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was Max.RoD schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:28:
Ik zag daar een Red Bull Bottas inhalen. Daar zal Bottas van balen.
Komt door het onnodige inhouden van HAM, Max had geen zin in wachten en terechtRoD schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:28:
Ik zag daar een Red Bull Bottas inhalen. Daar zal Bottas van balen.
In dat kader blijft die F1 Power Ranking ook een aanfluiting. Je hebt een keer geluk en krijgt meteen 10 punten.Jasphur schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:20:
Vergeet niet dat GAS vorige race veel geluk had met SC en rode vlag enzo ej
Vanmorgen nog een paar rondjes op deze baan gereden... in Assetto Corsa 😁... erg lekker baantje!Will_M schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:27:
Maar even serieus: Wát is het gaaf om dit circuit eens vanuit een F1 auto te kunnen bekijken!! Ik heb die baan met de motor een aantal keer mogen rijden en dát is al erg gaaf (en gaat gru-we-lijk hard) maar dit gaat nog wel een héél stapje harder
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online
Lekkere tow...👍Exocet schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:29:
Goede tijd van Max
Testing, one, two ...
Wel op 0.5s maar in ieder geval direct naast VER.
Ja dan doet hij eindelijk wat hij moet doen op zaterdag.
- DaniëlWW2
- Niet online
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tg5loKuUHOfMwMnD1q5uHJtZ.jpg?f=user_large)
Er zat een McLaren voor hem die aan zn hot lap begon
Niet gezien? Het was oranje....
Testing, one, two ...
Ha, waar kwam die vandaan, ik dacht dat Max gewoon achter HAM zat.Jasphur schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:31:
[...]
Er zat een McLaren voor hem die aan zn hot lap begon
PSN: xMaurice93
Verwacht uit een pit garageHippocampus schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:33:
[...]
Ha, waar kwam die vandaan, ik dacht dat Max gewoon achter HAM zat.
Volgend seizoen mag VET in 't roze, nu kan 'ie rustig wennen aan die kleur middels 'paars'...Suicyder schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:33:
De Racing Points zijn lekker bezig dit weekeind
Hamilton moest in sector 3 wel een Mclaren inhalen, weet niet of hij daar iets verloren heeft. In ieder geval niet ideaal.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:31:
Sectortijden. Het zit in S2 voor Max.
[Afbeelding]
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zou kunnen. Het kan ook dat Hamilton een andere strategie heeft en zijn banden eerder opgebruikt en in S3 dan wat verliest. Max lijkt juist in te zetten op S3.talkatoo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:34:
[...]
Hamilton moest in sector 3 wel een Mclaren inhalen, weet niet of hij daar iets verloren heeft. In ieder geval niet ideaal.
Verwijderd
Pole in 1:14:888 ?RobinHood schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:30:
Verwacht wel een 1.14.xx rondje van Hamilton als het zo doorgaat.

Dacht dat ze redelijk gelijk zaten. 🤔

Krijgt de zandzakken er niet vanaf

- DaniëlWW2
- Niet online

Nee.DoubleDutch schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:39:
Kan iemand mij helpen herinneren, was Leclerc vorig seizoen ook zo veel beter dan Vettel?
Dacht dat ze redelijk gelijk zaten. 🤔
Ze hebben af en toe echt compleet schijt bij RP.DoeEensGek schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:37:
[Video: Q2: Verstappen on unsafe release from Racing Point: "Stroll fucks everything up. That's why I had to go."] https://streamable.com/4kq9kv
Verstappen reageert op unsafe release van Rp.
Kvyat doet een grasmaaier na.

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.