[F1 2020] Race 9 GP van Toscane Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste
Acties:
  • 92.635 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Martin0 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:37:
[...]

Op hun vingers getikt vanwege het "Valsspelen" van vorig jaar waardoor hun Motor nu slechter is en omdat hun Aero gebaseerd is op de oude motor (of nja doorgetrokken van die auto) is het nu huilen met de pet op.
Ja ok, dat is het bekende verhaal. Maar hoeveel meer is er dan gevonden dan dat ene sensor trucje? 2018 zaten ze er ook goed bij en dat vals spelen zou pas in de loop van 2019 begonnen zijn.

Bovendien, ervaring zat om ook met wat minder vermogen nog altijd beter te moeten kunnen presteren dan ze nu doen. Er is daar gewoon veel meer mis.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Ankona schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:44:
[...]

Ja ok, dat is het bekende verhaal. Maar hoeveel meer is er dan gevonden dan dat ene sensor trucje? 2018 zaten ze er ook goed bij en dat vals spelen zou pas in de loop van 2019 begonnen zijn.

Bovendien, ervaring zat om ook met wat minder vermogen nog altijd beter te moeten kunnen presteren dan ze nu doen. Er is daar gewoon veel meer mis.
Dat zullen we misschien over 20 jaar een keer te weten krijgen als ze de details van het report releasen, misschien krijgen we het nooit te weten.

Geloof dat Binotto ook eens gezegd heeft dat ze correlatie issues hebben, wat RBR ook wel eens gehad hebben (2016 geloof ik).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
pro_6or schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:43:
[...]

Deze pit exit ligt wat lastig (qua de bocht en over je schouder kijken, blinde hoek) en we zijn hier nieuw. Klein excuus. Ik verwacht hier in de race ook wel wat kiele kiele situaties.
Daar heb je de radio voor en een stem vanaf de pit-wall die je slecht kan verstaan omdat er net een Alfa Romeo langs komt knetteren full speed met RAI achter het stuur.
Zoiets hoort je team je dus voor te waarschuwen, die dode hoeken kan je PER niet zo aanrekenen volgens mij.

(Arrgh, mijn stream loopt wat achter en post dit net terwijl ze op Sky precies hetzelfde zeggen in mijn tijdzone.)

[ Voor 9% gewijzigd door PalingDrone op 11-09-2020 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Mooi, mercedes motor baan gehad, nu deze race ff zien hoe het er voor staat met de rest van het veld.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47

Wom

Renault zit er ook lekker bij he? Heb dit de afgelopen GP's al vaker gepost, dus daar doen ze toch wel iets goed hoor :) En ja, disclaimers all around mbt vrijdag uiteraard.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Wom schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:02:
Renault zit er ook lekker bij he? Heb dit de afgelopen GP's al vaker gepost, dus daar doen ze toch wel iets goed hoor :) En ja, disclaimers all around mbt vrijdag uiteraard.
Mag ook wel een keer na zo veel seizoenen grootspraak over hoe geweldig hun motor is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
sambalbaj schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:20:
[...]

Schuin voor en achter hebben ze niet meegeteld qua afstand houden?
Je niest toch altijd recht vooruit? Geen idee... Op zich hadden ze makkelijk 2 stoeltjes weg kunnen halen en dan een dubbel vak kunnen gebruiken, maar dan heb je ook meer beveiliging nodig. Verder wel opvallend dat er een mannetje van de FIA de hele dag foto’s aan het maken was, dus lijkt me echt een test dit met het lage aantal bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

pro_6or schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:43:
[...]
Deze pit exit ligt wat lastig (qua de bocht en over je schouder kijken, blinde hoek) en we zijn hier nieuw. Klein excuus. Ik verwacht hier in de race ook wel wat kiele kiele situaties.
Zelfde pit exit als Bahrein.
Daar gaat het ook wel eens fout.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:54
tweakduke schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:37:
Vettel stuk? -O- Ik besloot net om iets eerder te stoppen met kijken, geen goed idee dus.

Als er een 2-stopper komt is dat positief. Dan hoop ik wel dat de race-pace dusdanig is dat ze dicht genoeg bij elkaar blijven en elkaar onder druk kunnen zetten. Hopelijk komt @f1bythenumbers met een mooie update :)
Wel niet zo mooi als die van @f1bythenumbers maar dit pluk ik net van Reddit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0H83rDtFDXWybALKF1siQ6y6D9w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vWB2o7P6UXuOZKECnHQMQKoh.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Perez al sinds 17u op het matje bij de stewards, ben benieuwd of hij een gridstrafje krijgt voor het torpederen van Kimi.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Ik zal er wel te veel achter zoeken, maar ik vind dit wel top-level trolling van Vettel als het klopt :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/84CjiTf.png

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:17

Edd

iichel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:59:
Ik zal er wel te veel achter zoeken, maar ik vind dit wel top-level trolling van Vettel als het klopt :D

[Afbeelding]
Hoezo? Het is niets meer dan een Duitse shop die handelt in helmen en accessoires.. O-)

Om eerlijk te zijn weet ik niet of dat het er al eerder stond als persoonlijke sponsor of niet

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 18:27

Chiron

Moderator Discord
Honda heeft in ieder geval vier raceafstanden gereden vandaag, lekker veel meters gemaakt :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

iichel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:59:

[Afbeelding]
stond er al een tijdje iig:

Afbeeldingslocatie: https://idsb.tmgrup.com.tr/ly/uploads/images/2020/04/17/31108.jpg
(2019 US GP image)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 19:31
Martin0 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:39:
Net overigens dat moment van Kimi en Checo terug gekeken, Wat een pannenkoeken actie van Checo zeg.
Je kunt ook stellen dat Räikkönen de bocht maar iets ruimer moet nemen. Ja, Perez komt uit de pit en heeft blauwe vlaggen, maar op dat moment ziet hij nog niemand. Vervolgens komt Räikkönen wel langs maar doordat Perez minder snelheid heeft en aan de binnenkant zit kan die wat verder door rijden. Vervolgens snijdt Räikkönen de bocht wat scherp in met boem is ho spin als gevolg. Wat mij betreft niet bestraffenswaardig en van beiden "fout", het is immers maar een FP.

Overigens ook wat iemand anders al schreef. Beetje vergelijkbaar met Bahrein, en daar heeft IIRC Stroll ook al eens zo'n actie gehad. Uitkomen pit dieper rijden en die wat "op de baan" was geen ruimte geven.

Overigens heb ik wel ook het idee dat de pit exit ("white line", niet perse waar het stoplicht staat) hier erg smal is en ook naar T1 wat smaller toe loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 18:27

Chiron

Moderator Discord
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:23:
Kennelijk lopen er veel coureurs te klagen dat de banden hier heel erg heet aan het worden zijn. Via Sky net.
Goed nieuws dus. ;)
Dat rubber krijgt dan ook ongenadig hard op zn sodemieter in bocht 6-7-8-9 :9

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:09:
[...]

Je kunt ook stellen dat Räikkönen de bocht maar iets ruimer moet nemen. Ja, Perez komt uit de pit en heeft blauwe vlaggen, maar op dat moment ziet hij nog niemand. Vervolgens komt Räikkönen wel langs maar doordat Perez minder snelheid heeft en aan de binnenkant zit kan die wat verder door rijden. Vervolgens snijdt Räikkönen de bocht wat scherp in met boem is ho spin als gevolg. Wat mij betreft niet bestraffenswaardig en van beiden "fout", het is immers maar een FP.
De bocht is gewoon voor Rai, Perez zit er niet naast en die glijd met blokkerende banden bij Rai naar binnen als hij de pit uit rijd.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Altijd fijn als je je vergist in het race weekend/datum en er dan plots achter komt dat er tóch dit weekend een race is! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Thanks voor het vele leesvoer weer mensen!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Perez 1 plek gridstraf voor de aanrijding met Kimi
https://www.racefans.net/...perez-raikkonen-incident/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Valt mee, had er 3 verwacht iig.
https://www.fia.com/sites...sion%20with%20car%207.pdf
In deciding penalty, the Stewards considered other similar incidents in Free Practice,including BOT (Abu Dhabi 2019 - Reprimand) and VET (Bahrain 2015 - NFA). We consider there is some merit in mitigating penalty and therefore reduce the normalpenalty for an offence of this type from 3 grid positions to 1, noting that a grid penalty isappropriate as Car 11 was exiting the pits, whereas Car 7 was on a fast lap andtherefore the driver of Car 11 was wholly to blame.

[ Voor 59% gewijzigd door YakuzA op 11-09-2020 18:31 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:34:
[...]

In ieder geval heeft hij dat een Mercedes. :P
Hopelijk niet meer pink dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58

pro_6or

amateur_60r

Ankona schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:44:
[...]

Van +65 naar -50pk in qualy stand wordt er gefluisterd. Hoeveel meer heb je nog nodig.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ze doen nu net of ze consequent willen zijn maar afgelopen race delen ze 2x 10 sec. Stop and Go uit terwijl ze het in 2016 afdeden met een 5 sec. tijdstraf :?

Afijn, als dit het begin is van consequent straffen, dikke prima, maar ik heb mijn twijfels 8)

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 11-09-2020 20:35 . Reden: Regels zijn waterdicht op dit moment vwb closed pitlane ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
mark-k schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:37:
[...]

Hopelijk niet meer pink dan.
Op Sky had ik meen Ted het erover dat hij iemand waar Vettel veel mee om gaat / iemand uit Vettels kring / ... kortstondig had gesproken met een "feliciteer Seb. Volgend jaar in het roze?" en die antwoorde ik meen "Nee, in het groen" (of dus in ieder geval, geen roze).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
hardware-lover schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:51:
[...]

Ze doen nu net of ze consequent willen zijn maar afgelopen race delen ze 2x 10 sec. Stop and Go uit terwijl ze het in 2016 afdeden met een 5 sec. tijdstraf :?
In het Monza topic kwam langs dat die 10s stop & go juist een aanpassing in regels was naar aanleiding van Ricciardo in Brazilië 2016. Er stond geen straf op of zo. En na dat incident staat in de regels keihard "pit inrijden terwijl die gesloten is is een 10s stop & go penalty".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

RobertMe schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:57:
[...]

Op Sky had ik meen Ted het erover dat hij iemand waar Vettel veel mee om gaat / iemand uit Vettels kring / ... kortstondig had gesproken met een "feliciteer Seb. Volgend jaar in het roze?" en die antwoorde ik meen "Nee, in het groen" (of dus in ieder geval, geen roze).
Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Denk geel of groen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fADM2J-N7mS4POXrJ3ZKNJX3LzU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MK7F2Aa07cKUBVUoQeBh5QBd.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:59:
[...]
In het Monza topic kwam langs dat die 10s stop & go juist een aanpassing in regels was naar aanleiding van Ricciardo in Brazilië 2016. Er stond geen straf op of zo. En na dat incident staat in de regels keihard "pit inrijden terwijl die gesloten is is een 10s stop & go penalty".
Dat heb ik dan blijkbaar over het hoofd gezien in dat topic, hoewel ik ook daar de opmerking over de uitgedeelde straf heb gemaakt.

Even zoeken dan maar; https://the-race.com/form...tion-over-closed-pitlane/ 👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Is het toch een beetje de Mercedes kwa auto en looks Haha.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:08
@Nickrsd ook staat er nr 77 op. Nr van bottas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Zit ook geen halo op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
De voorvleugel en bargeboards hebben ook wat afwijkingen.

spoiler:
Red Bull logo op barge boards en voorvleugel is nog pre 2019 regels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

RobertMe schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:04:
[...]

De voorvleugel en bargeboards hebben ook wat afwijkingen.

spoiler:
Red Bull logo op barge boards en voorvleugel is nog pre 2019 regels
Renault Aerocat bargeboards ook :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Ziet er uit als een 2017 auto.

En Northwest Airlines is ook al een jaartje of 10 opgedoekt.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • +44 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
tweakduke schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:37:
Vettel stuk? -O- Ik besloot net om iets eerder te stoppen met kijken, geen goed idee dus.

Als er een 2-stopper komt is dat positief. Dan hoop ik wel dat de race-pace dusdanig is dat ze dicht genoeg bij elkaar blijven en elkaar onder druk kunnen zetten. Hopelijk komt @f1bythenumbers met een mooie update :)
Here you go!

From now on, assume that I always apologize for being late. I work during the afternoons and I live in Canada, so as soon as I get home I try to get the chart(s) done.

Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2020/09/tus_fp2_top_10.svg

Source: me

F1pace

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

f1bythenumbers schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 02:59:
[...]

Here you go!

From now on, assume that I always apologize for being late. I work during the afternoons and I live in Canada, so as soon as I get home I try to get the chart(s) done.

[Afbeelding]

Source: me
Great job as always! _/-\o_ No need to apologize for being late. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:11
sjaool schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 07:51:
[...]

Great job as always! _/-\o_ No need to apologize for being late. ;)
We gaven @f1bythenumbers toch een gratis cursus Nederlands door alleen in het "Dutch" met hem te communiceren :+

...maar je hebt gelijk .... Hij is een meester in het goochelen met cijfers _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien dus flink inzetten op een Stroll zege :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Na dat Reuters interview dan dit. Top drie, dan een flink gat en dan Albon. Ook meteen weer even duidelijk gemaakt dat de Pirelli banden niet zinnen en dat Mercedes waarschijnlijk toch weer sneller is. Max is er echt even klaar mee. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 11:34:
[...]

Na dat Reuters interview dan dit. Top drie, dan een flink gat en dan Albon. Ook meteen weer even duidelijk gemaakt dat de Pirelli banden niet zinnen en dat Mercedes waarschijnlijk toch weer sneller is. Max is er echt even klaar mee. :P
Ach Max zegt waar het op staat en Horner en Helmut nemen Albon nog in bescherming. Maar goed je ziet hoe snel het kan gaan, Perez mocht het ook ondervinden.

Kijken wie het beste de data heeft geanalyseerd vannacht en met de beste auto komt :P
De kwalificatie wordt terugkijken voor mij, maar ik verwacht Mercedes P1 & P2 en daarachter kan het best spannend worden.

Tweakers Discord

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
tweakduke schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 11:45:
[...]

Ach Max zegt waar het op staat en Horner en Helmut nemen Albon nog in bescherming. Maar goed je ziet hoe snel het kan gaan, Perez mocht het ook ondervinden.
Het gaat om dat Max een tijd lang gewoon stil is geweest over dit soort zaken, maar nu losgaat.
Kijken wie het beste de data heeft geanalyseerd vannacht en met de beste auto komt :P
De kwalificatie wordt terugkijken voor mij, maar ik verwacht Mercedes P1 & P2 en daarachter kan het best spannend worden.
Max gewoon P3 hoor. Daarna gaat het pas beginnen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 11:50:
[...]

Het gaat om dat Max een tijd lang gewoon stil is geweest over dit soort zaken, maar nu losgaat.
Ja dat is waar, blijkbaar is hij het dan duidelijk zat en gaat een beetje druk uitvoeren.
Max gewoon P3 hoor. Daarna gaat het pas beginnen. :P
Daar heb ik wel goed vertrouwen in, dit circuit ligt Red Bull duidelijk beter door de hogere down force en Max ziet er ontspannen uit.

Hopelijk dadelijk veel glory runs in de training :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MrSparkels schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 09:00:
[...]

We gaven @f1bythenumbers toch een gratis cursus Nederlands door alleen in het "Dutch" met hem te communiceren :+

...maar je hebt gelijk .... Hij is een meester in het goochelen met cijfers _/-\o_
Ach ja, macht der gewoonte om in het Engels te communiceren. ;)

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 09:23:
Zo te zien dus flink inzetten op een Stroll zege :p
Over die paar rondjes had hij een lekkere pace. Maar wat ik begrepen heb waren het er eigenlijk te weinig om een echt goede indruk te krijgen over de race pace. Ik denk dat Mercedes en Max tijdens de race gewoon weer het snelste zullen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 11:34:
[...]

Hij is gewoon duidelijk en eerlijk. Wat dat betreft is het geen wonder dat hij het heel goed kan vinden met Helmut Marko, die wind er ook geen doekjes om. Net als Niki Lauda, die zei ook altijd waar het op stond. Dat soort coureurs hebben mijn respect. Geen politiek correct geleuter.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:38

Blokker_1999

Full steam ahead

Huidige vrije training doet me denken aan een oude kwali sessie toen ze een uur hadden om een tijd neer te zetten.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• sjaool

sjaool

Blokker_1999 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:14:
Huidige vrije training doet me denken aan een oude kwali sessie toen ze een uur hadden om een tijd neer te zetten.
FP3 is dan ook een check-up voor de kwalificatie en om een paar kwalificatierondjes proberen te zetten.

• Justevo
  • Laatst online: 19:18
Waarom je in ieder geval geen kaartje meer voor de zaterdag moet kopen totdat er iets veranderd. P3 amper op de baan en in de Q rijden ze tegenwoordig ook steeds minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:54
Justevo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:17:
Waarom je in ieder geval geen kaartje meer voor de zaterdag moet kopen totdat er iets veranderd. P3 amper op de baan en in de Q rijden ze tegenwoordig ook steeds minder.
Daarom kan je op sommige circuits alleen maar weekendkaarten kopen..

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:27
Dit is volgens mij echt wel een baan waar je echt in de problemen kan komen met langzaam verkeer in kwalificatie.

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Damn, waar heeft Stroll dat rondje vandaan gehaald?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xNikobellicx
Lekker ronde van Max op geel.had ook nog last van 2 langzame auto’s.

[ Voor 41% gewijzigd door xNikobellicx op 12-09-2020 12:30 ]

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:48
Max gaat lekker op de medium, bijkans net zo snel als Bottas op softs

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Prachtig beeld. _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Kan een leuk weekend worden voor Max

• GAIAjohan
  • Laatst online: 19:44
Justevo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:17:
Daarom ook altijd weekendkaarten kopen. En op zaterdagen is er normaliter genoeg andere entertainment

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Heb het gevoel dat mediums niet veel trager zijn over 1 enkele ronde. Lijkt me bijna een zekerheid dat de mannen vooraan op medium gaan starten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
xNikobellicx schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:27:
Dit is volgens mij echt wel een baan waar je echt in de problemen kan komen met langzaam verkeer in kwalificatie.
Met een beetje vertrouwen zou je als topteam in Q1 wellicht tussen de runs van de rest door kunnen gaan en maar 1 run doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Max wederom met een verbetering bezig

• RKD
  • Laatst online: 10:25

RKD

Zelfde setje banden toch.

iRacing Profiel

• DutchCrownNL

• xNikobellicx
Max voor Pole vanmiddag zie het wel gebeuren Hamilton op p2 en Bottas p3.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
xNikobellicx schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:34:
Ik niet. Max gewoon op P3 :Y)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
Ik gok Bottas Pole, Max 2e en Hamilton 3e, vooral door de mindere voorbereiding van HAM op dit circuit.

• GAIAjohan
Idd, Mercedes heeft de zandzakken nog niet uit de auto gehaald

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:54
Denk dat die Mercs nog wel wat extra's in het vat hebben :|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Heel even afwachten wat het tweede deel van de training op gaat leveren, maar zonder de partymode ga je wel hopen op P1 :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Het valt me eigenlijk nu pas op dat je tijdens VT gewoon in een kortebroek, polo en zonnebril pitstraat werk mag doen.

Beetje raar dat ze dan geen pak en helm aan moeten?

EDIT: McL doet kennelijk wel een helm. Maar vele niet.

[ Voor 15% gewijzigd door World Citizen op 12-09-2020 12:38 ]

FreeReef.nl

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:08

d0s

sssst

Denk dat we nu echt gaan zien hoeveel Mercedes de party mode gaat missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:27
Ik gok na Q3:
VER
BOT
HAM

[ Voor 26% gewijzigd door Playa del C. op 12-09-2020 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
Ik zie Max wel pole pakken hier. Niet alleen om die super goeie rondes die hij nu neerzet, maar vooral ook door z'n positieve vibe in alle interviews. Die auto gaat hier gewoon als een trein.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

@Tito129 Mwah. Gister was Bottas al sneller. Ham op hard ging gister ook snel. Ga dus maar gewoon uit van 3
Ach ik ben voorzichtig positief, als het tegenvalt kan ik het wel hebben :p

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
Franco10 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:38:
Ik zie Max wel pole pakken hier. Niet alleen om die super goeie rondes die hij nu neerzet, maar vooral ook door z'n positieve vibe in alle interviews. Die auto gaat hier gewoon als een trein.
Ik hoop vooral dat je gelijk hebt maar we hebben dit al vaker gezien en dat maakt me helaas nog steeds argwanend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:04
Ben benieuwd hoe laat Toto Wolff laat weten dat het moeilijk wordt om Max te verslaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Om het maar positief te houden, de Red Bull vind dit baantje wel lekker. De balans lijkt ook veel beter dan op Monza. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAIAjohan
Nou kijk daar is bottas. Zandzakken eruit

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 12-09-2020 12:43 ]

• Justevo
-0.3

-0.6

Oke.

[ Voor 23% gewijzigd door Justevo op 12-09-2020 12:43 ]

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Haha, Mercedus moet even hun plekje terugclaimen :p

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo. Nu eens kijken wat VER op soft kan.

• GAIAjohan
0.586.. kans van Max is 0

• xNikobellicx
Max knalt hem zo wel ff onder de 1.16

• Suicyder
Max zijn tijd was op de gele medium band, die gisteren bijna 0,9s langzamer was volgens Pirelli

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:28
Zijn er nog mensen die hun voorspellingen voor pole willen aanpassen? :+
En dat met een foutje in S2 dat'm veel tijd gekost gaat hebben in S3.

Ticking away, the moments that make up a dull day

• sjaool

sjaool

BOT wel op soft natuurlijk. Ik ben benieuwd wat Max op soft kan rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:27
Dit is geel vs rood ... En dat scheelt richting de 1 sec. per lap.

• Edd
  • Laatst online: 19:17

Edd

Dus.. Er waren mensen hier die dachten dat Max een kans op pole had? ;)

-

• GAIAjohan
Suicyder schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:44:
[...]

Max zijn tijd was op de gele medium band, die gisteren bijna 0,9s langzamer was volgens Pirelli
Pirelli kan van alles zeggen, net als de amazon data analyses.. vaak klopt geen van beide

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franco10
Deze track heeft een volgas percentage van onder de 50% vergelijkbaar met Hongarije en Mexico. In die 50% ook niet de party mode en dan komt een een goeie P voor Max dichtbij denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Franco10 op 12-09-2020 12:46 ]

• sjaool

sjaool

Edd schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:45:
Dus.. Er waren mensen hier die dachten dat Max een kans op pole had? ;)
Bantjus, het is nu nog een beetje appels en peren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
Franco10 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:45:
Deze track heeft een volgas percentage van onder de 50% vergelijkbaar met Hongarije en Mexico. In die 50% ook niet de party mode en dan komt een een goeie P voor Max dichtbij denk ik.
Ik hoorde ze op Sky daarnet 76% zeggen.

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:09
De vraag blijft dus, met welke motorstand gaan we rijden?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Verwijderd

Ik kan de Q niet kijken. Hoe snel staat die samenvatting/highlights meestal op het F1 youtube kanaal?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:09
ALB weer teleurstellend.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:06
Zou Max aan het kijken zijn of Q2 op mediums een optie is ? Met deze fp3 zit hij er goed bij tegenover de anderen op softs.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wel een leuke track volgens mij. Genoeg bochten en hoogteverschillen. Inhalen kan wel lastig zijn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• sjaool

sjaool

Gizmo_mokum schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:50:
Zou Max aan het kijken zijn of Q2 op mediums een optie is ? Met deze fp3 zit hij er goed bij tegenover de anderen op softs.
Misschien het kunstje van Silverstone 70th herhalen. Het schijnt dat het circuit erg gek is op banden opvreten, dat kan voor Mercedes dus wel weer eens een dingetje worden als ze in verkeer terecht komen.

• Suicyder
Quad schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:50:
Wel een leuke track volgens mij. Genoeg bochten en hoogteverschillen. Inhalen kan wel lastig zijn.
Inhalen is vrijwel onmogelijk, vrij smal, enorm veel bochten die elkaar opvolgen. Meeste inhaalacties zullen puur op het enkele rechte stuk zijn.
Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.