☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die moest ik even opzoeken, niet heel bijzonder maar ik zou mijn hond er niet van af schoppen op zijn Fok!s gezegd.Ali Baba 1001 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:51:
[...]
Nog beter zou zijn als Maan voor de climax zou zorgen...
Oh wacht... Ik heb helemaal geen hond. Nou ja dan doe ik het zelf wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Crypts op 09-11-2020 16:07 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
CRASH
DAAR GAAN WE!
PANIEK!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
1 "ritje" van laag 5x naar midden 5x gemaakt, maar zou graag voor wat langere termijn willen instappen. Heb helaas de boot gemist.Slux schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:01:
[...]
![]()
![]()
Dan heb je wel wat ritjes gemist ermee denk ik ?
Sub 45 zou kunnen, ik zet er zelf niet op in, en heb in de mid 50's een paar orders staan
Ja dat is altijd lastig met zulke aandelen ik was er vroeg bij +/- 15 en zou er nu ook niet meer zo snel extra geld voor de LT in stoppen, maar dat riepen mensen ook om mij heen toen die op 30 stond waardoor ze de boot ook miste.TuutjDrie schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:14:
[...]
1 "ritje" van laag 5x naar midden 5x gemaakt, maar zou graag voor wat langere termijn willen instappen. Heb helaas de boot gemist.
ik gebruik hem nu echt voor de korte ritjes van een paar euro, dat gaat echt top met dat aandeel, vrij voorspelbaar ook.
Zelf denk ik dat er nog een hoop groei inzit maar dat is makkelijk lullen voor iemand die op 15 was ingestapt en er met oogkleppen en tunnelvisie naar kijkt, zoals die kwallebal van beursgenoten zou zeggen, het is een nieuw pareltje van de beurs.
https://digitalik.net/btc/
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
Nice. Meer budget voor oudejaarsloten, drank en oliebollen!kevinoku schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:28:
Vuurwerkverbod.. Dan moet bitcoin maar voor wat vuurwerk gaan zorgen.
En voor Doge!Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:54:
[...]
Nice. Meer budget voor oudejaarsloten, drank en oliebollen!
Zero.
zo exact moet je daar niet naar kijkenFijneKerst schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:36:
S2F zit een kleine 4K boven de huidige waarde ... dus als we dat aanhouden dan zou de 20K in december nog gehaald kunnen worden (volgens S2F zouden we dan op de 25K zitten, maar aangezien we nu al 4K onder de S2F voorspelling zitten... lijkt me dat stug)
https://digitalik.net/btc/
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zo zie je maar hoe snel en gemakkelijk ik tevreden benCrypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:06:
[...]
Die moest ik even opzoeken, niet heel bijzonder maar ik zou mijn hond er niet van af schoppen op zijn Fok!s gezegd.
Oh wacht... Ik heb helemaal geen hond. Nou ja dan doe ik het zelf wel.
Geef me een sigaar, twee sterretjes en drie oliebollen, en het is voor mij al een spetterend feest!
Maar gaan we nu serieus allemaal rekt?! Daar gaan al m’n dromen
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
[ Voor 17% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 09-11-2020 17:19 ]
Verwijderd
Hij verslindt en verminkt het machtige leger van de Bulls met een enkele hap van zijn machige kaken.
Groene speren deren hem niet en blijven steken in zijn schubbige dikke bloedrode huid.
De Bears rennen gretig achter hem aan en verorberen de restjes als de parasieten die ze zijn.
We gaan kapot.
De trein is gecrashed, het is nu ieder voor zich. Investeerders eerst, vrouw en kinderen laatst.
Hodl.
snap niet zo goed dat mensen verbaasd zijn. BTC is nog nooit in 1 rechte lijn naar de maan gegaan. Pullbacks van 10, 20 en 30% is heel normaal. Meestal terug naar de 21weekly.....Dus we kunnen nog aardig stuk lager. Ik schreef het vanmiddag al voor de 1e rode kaars, orderboeken waren brak en absoluut geen brandstof voor een moonshotVerwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:20:
De Tyrannosaurus Rekt is weer ontsnapt en aan het losgaan in cryptoland.
Hij verslindt en verminkt het machtige leger van de Bulls met een enkele hap van zijn machige kaken.
Groene speren deren hem niet en blijven steken in zijn schubbige dikke bloedrode huid.
De Bears rennen gretig achter hem aan en verorberen de restjes als de parasieten die ze zijn.
We gaan kapot.
De trein is gecrashed, het is nu ieder voor zich. Investeerders eerst, vrouw en kinderen laatst.
Hodl.
Dit. Daarnaast hoop ik dat we hier inmiddels een zodanig niveau hebben bereikt dat niemand all-in is gegaan boven, zeg, 13k.anti elppa schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:28:
[...]
snap niet zo goed dat mensen verbaasd zijn. BTC is nog nooit in 1 rechte lijn naar de maan gegaan. Pullbacks van 10, 20 en 30% is heel normaal. Meestal terug naar de 21weekly.....Dus we kunnen nog aardig stuk lager. Ik schreef het vanmiddag al voor de 1e rode kaars, orderboeken waren brak en absoluut geen brandstof voor een moonshot
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Niveau? Ik weet niet over wie je het hebt, maar ik heb niet eens een zwemdiploma.Stokstaart schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:32:
[...]
Dit. Daarnaast hoop ik dat we hier inmiddels een zodanig niveau hebben bereikt dat niemand all-in is gegaan boven, zeg, 13k.
Mijn strategie staat vast: hodl. Heel af en toe wat bijkopen. Heeft niks met dips of zo te maken, meer met wat er overblijft na alle rekeningen, het gevreet, gezuip, gerook, geneuk en nieuwe zilveren munten.
Verder de boel hier een beetje op stelten zetten
Ik doe elke maandag 1 trade volgens deze strategie; https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3Ali Baba 1001 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:47:
[...]
Niveau? Ik weet niet over wie je het hebt, maar ik heb niet eens een zwemdiploma.
Mijn strategie staat vast: hodl. Heel af en toe wat bijkopen. Heeft niks met dips of zo te maken, meer met wat er overblijft na alle rekeningen, het gevreet, gezuip, gerook, geneuk en nieuwe zilveren munten.
Verder de boel hier een beetje op stelten zetten
Nu 3,5 maand verder en al een mooie 30% winst. Trade van vandaag precies op het hoogste punt gedaan, maar dat was gewoon geluk hebben. Al paar keer wat uitbetaald en weinig omkijken naar.
Daarnaast heb ik ook nog wat op mijn Ledger, en daarmee al paar jaar HODL.
[ Voor 7% gewijzigd door PWSteal op 09-11-2020 17:58 ]
Verwijderd
Verbaas u niet, verwonder u slechts.anti elppa schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:28:
[...]
snap niet zo goed dat mensen verbaasd zijn. BTC is nog nooit in 1 rechte lijn naar de maan gegaan. Pullbacks van 10, 20 en 30% is heel normaal. Meestal terug naar de 21weekly.....Dus we kunnen nog aardig stuk lager. Ik schreef het vanmiddag al voor de 1e rode kaars, orderboeken waren brak en absoluut geen brandstof voor een moonshot
Welke percentages in/out heb je genomen? Je mag het ook met fictieve bedrag van 100 bvb voorstellen.Edwin__ schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:55:
[...]
Ik doe elke maandag 1 trade volgens deze strategie; https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3
Nu 3,5 maand verder en al een mooie 30% winst. Trade van vandaag precies op het hoogste punt gedaan, maar dat was gewoon geluk hebben. Al paar keer wat uitbetaald en weinig omkijken naar.
Daarnaast heb ik ook nog wat op mijn Ledger, en daarmee al paar jaar HODL.
Ach, binnen een paar dagen beseffen ook de beleggers dat niet de hele wereldbevolking in januari coronavrij s en dan herstellen de aandelenbeurzen vanzelf weer.Slux schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:42:
Mij benieuwen of crypto een kleine leegloop krijgt doordat geld naar de reguliere beurzen gaat, de Giro is al stuk
Maximaal 50 aankopen en 100 verkopen per week.croc schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:20:
[...]
Welke percentages in/out heb je genomen? Je mag het ook met fictieve bedrag van 100 bvb voorstellen.
Voordat de gemiddelde burger een vaccin krijgt ben je een half jaar tot een jaar verder.Viep schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:31:
[...]
Ach, binnen een paar dagen beseffen ook de beleggers dat niet de hele wereldbevolking in januari coronavrij s en dan herstellen de aandelenbeurzen vanzelf weer.
Inderdaad.Edwin__ schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:37:
[...]
Voordat de gemiddelde burger een vaccin krijgt ben je een half jaar tot een jaar verder.
Ja en de economie was voor corona al redelijk to shits laat staan hoe het er nu voor staat. Dat vaccin haalt weinig uit. Ja goed voor farmaceuten, meer niet.Edwin__ schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:37:
[...]
Voordat de gemiddelde burger een vaccin krijgt ben je een half jaar tot een jaar verder.
En dat geldt ook voor m’n €**** DNT.
Conclusie, ipv alles verkopen naar de Euro portomonnee (1,5% voor koop en verkoop) toch maar converteren naar USDC? Voor zover ik begreep / begrijp verliest die zn waarde toch niet?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Niet echt handig om exacte bedragen te plaatsen hier_Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:10:
Net een proefberekening gemaakt van €***** CVC converteren naar USDC bij Coinbase, maar daar wordt 0,0 fee voor gerekend.
En dat geldt ook voor m’n €*****DNT.
Conclusie, ipv alles verkopen naar de Euro portomonnee (1,5% voor koop en verkoop) toch maar converteren naar USDC? Voor zover ik begreep / begrijp verliest die zn waarde toch niet?
Nog unverified, maar als dit klopt dan is Monero klaar.MONERO IS REKThttps://t.co/VQX7UwrTa4
— Karo Zagorus 13%er ₿ ⚡ 🌮 (@btcdragonlord) 9 november 2020
BAD CACA
Sorry, mag dat niet?Slux schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:15:
[...]
Niet echt handig om exacte bedragen te plaatsen hier
Was alleen om aan te geven dat er dus ook bij hogere bedragen geen fee is.
Maar die USDC is toch een veilige haven? Of zie ik dat verkeerd? Wellicht dat alleen de dollar/euro koers dan nog roet in het eten kan gooien?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Die ervaring heb ik tot nu toe ook. We wachten het even af._Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:10:
Net een proefberekening gemaakt van CVC converteren naar USDC bij Coinbase, maar daar wordt 0,0 fee voor gerekend.
En dat geldt ook voor m’n DNT.
District0X gaat ook lekker trouwens. al 100%+ winst. benieuwd hoe lang dat duurt
Mag wel, alleen is het niet handig.
XRP = trash
Het is voor je eigen veiligheid beter om geen bedragen te posten.
Volgens mij doet Binance zoiets soortgelijks al een tijdje met BUSD._Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:31:
[...]
Maar die USDC is toch een veilige haven? Of zie ik dat verkeerd? Wellicht dat alleen de dollar/euro koers dan nog roet in het eten kan gooien?
Waar je wel goed op moet letten is wat je vervolgens met USDC kan als je bijvoorbeeld wilt gaan cashen, uitstappen of iets wilt verplaatsen..
Kan ik van USDC naar fiat? Of moet je eerst weer terug naar crypto om vervolgens weer naar euro te gaan. Dan betaal je alsnog 2 keer fees.... ik zie bijvoorbeeld geen USDC -> EURO optie
Uit de FAQ van coinbase begrijp ik dat US klanten hier trouwens wel voor betalen..
"For US customers only: cryptocurrency conversions ending or starting with USDC are treated as cryptocurrency purchases and cryptocurrency sales respectively, and are charged a spread and Coinbase Fee as stated above for “Buy/Sell Transactions."
edit: Zelf gebruik ik als stablecoin USDT van Binance omdat je daar eigenlijk alle kanten mee op kan...
[ Voor 7% gewijzigd door iVibes op 09-11-2020 19:49 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Alles mag, maar het is een beetje not done om over bedragen te praten, beetje zelfde idee als wat verdien je per maand aan salaris._Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:31:
[...]
Sorry, mag dat niet?
Verwijderd
_Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:31:
[...]
Sorry, mag dat niet?

Don't leave a trail.
dat is ook zoiets.. waarom zou je niet vertellen wat je verdiend.Slux schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:41:
[...]
Alles mag, maar het is een beetje not done om over bedragen te praten, beetje zelfde idee als wat verdien je per maand aan salaris.
Het is niet dat mijn adres er bij staat.
Als je miljoenen gaat vermelden ok..
maar een paar duizend euro ligt niemand wakker van.
Je kunt het tenslotte net zo hard verliezen en dan valt er niks te halen
Uit respect voor de mensen die misschien niet zoveel verdienen, voor jouw is een paar k niks, voor mij is het een fortuin, als ik dan mensen hoor die duizenden euros crypto kopen wordt ik jaloers en verkoop ik het liefst elke orgaan die ik kan missen om het ook te kunnen doen-Colossalman- schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:48:
[...]
dat is ook zoiets.. waarom zou je niet vertellen wat je verdiend.
Hierom misschien?-Colossalman- schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:48:
[...]
dat is ook zoiets.. waarom zou je niet vertellen wat je verdiend.
Overvallers martelden cryptohandelaar uit Drenthe met boormachine
tegenwoordig steken ze je al neer voor een tientje...
Maar dan kunnen we straks ook beter geen lambo kopen...iVibes schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:52:
[...]
Hierom misschien?
Overvallers martelden cryptohandelaar uit Drenthe met boormachine
tegenwoordig steken ze je al neer voor een tientje...
Alleen met kogelvrij glas ;-)Nopheros schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:55:
[...]
Maar dan kunnen we straks ook beter geen lambo kopen...
Lambos worden standaard kogelvrij geleverd.
Alles is kogelvrij... Tot je er op schiet.kevinoku schreef op maandag 9 November 2020 @ 19:58:
[...]
Lambos worden standaard kogelvrij geleverd.
Dan telt alleen of het kogelwerend is/was
Maar gelukkig kunnen ook Lamborghini's en Tesla's tegenwoordig ook achteraf de br4 bescherming krijgen... Br7 is meer voor de gklasse en landcruisers... Dus straks na de moon, kunnen we een wedstrijd bepantsering gradaties houden...
[ Voor 45% gewijzigd door jack zomer op 09-11-2020 20:06 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik vind vooral dat volume zo hoog.-Colossalman- schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:31:
[...]
Die ervaring heb ik tot nu toe ook. We wachten het even af.
District0X gaat ook lekker trouwens. al 100%+ winst. benieuwd hoe lang dat duurt
100miljoen op Coinbase tegen ADA iets meer dan 30miljoen volume op Binance.
Nou ben ik een ADA fan maar ik vind die verhouding zo scheef voor een naar mijn mening redelijk bekende crypto vs een onbekende munt.
Van Dalejack zomer schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:59:
Alles is kogelvrij... Tot je er op schiet.
Dan telt alleen of het kogelwerend is/was
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ETV73VzlrNfxdjAl4yLHWU0a.jpg?f=user_large)
Van Dale heeft het fout.
Elk glas is kogelvrij.. er worden tijdens het productieproces geen kogels toegevoegd..
Geeft niet, ik ben net all-in gegaan met 1 miljoen miljoen. Dus wees gerust die boefjes komen eerst voor mij_Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:07:
Het was niet m’n bedoeling zoveel stof te doen opwaaien, laat staan om te pochen oid. Ik zal het niet weer vermelden, ik wilde jullie alleen op de hoogte houden van kosteloze conversie naar USDC.
[ Voor 30% gewijzigd door jack zomer op 09-11-2020 20:10 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik vind die bedragen wel interessant hoor, ik zit zelf op circa 40 euro voor de hele pot..._Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:07:
Het was niet m’n bedoeling zoveel stof te doen opwaaien, laat staan om te pochen oid. Ik zal het niet weer vermelden, ik wilde jullie alleen op de hoogte houden van kosteloze conversie naar USDC.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
snap ik, maar je bevindt je wel in een omgeving waar dit het geval kan zijn. er zijn altijd mensen die meer verdienen. Ik ben ook gebaad bij een leuke winst terwijl ik ook leuk verdien.Slux schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:52:
[...]
Uit respect voor de mensen die misschien niet zoveel verdienen, voor jouw is een paar k niks, voor mij is het een fortuin, als ik dan mensen hoor die duizenden euros crypto kopen wordt ik jaloers en verkoop ik het liefst elke orgaan die ik kan missen om het ook te kunnen doen
Je moet e.e.a. altijd tot je inkomsten vergelijken. Als jij 100€ verdiend en ik 1000€ bij een 10% gain dan hebben we het zelfde percentage winst. Misschien heb ik makkelijke praten met mijn inkomen maar we verliezen net zo goed het zelfde percentage.
vandaar dat ik de tips, ook al lijden die niet altijd tot winst, wel erg aangenaam vind hier.
Ook het fee-less overzetten van valuta.
Ik ook eigenlijk, ben nieuw en vraag mij vaak af wat de bedragen zijn die iemand investeert.Salvatron schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:13:
[...]
Ik vind die bedragen wel interessant hoor, ik zit zelf op circa 40 euro voor de hele pot...
mijn initiële investering 2 maanden geleden was 39 euro, staat inmiddels iets boven de 40 euro. Dit is echt centenwerk-Colossalman- schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:14:
[...]
Ik ook eigenlijk, ben nieuw en vraag mij vaak af wat de bedragen zijn die iemand investeert.

Verwijderd
Beetje respect voor Slux aub, hij heeft het niet makkelijk onder zijn brug.-Colossalman- schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:13:
[...]
snap ik, maar je bevindt je wel in een omgeving waar dit het geval kan zijn. er zijn altijd mensen die meer verdienen. Ik ben ook gebaad bij een leuke winst terwijl ik ook leuk verdien.
Je moet e.e.a. altijd tot je inkomsten vergelijken. Als jij 100€ verdiend en ik 1000€ bij een 10% gain dan hebben we het zelfde percentage winst. Misschien heb ik makkelijke praten met mijn inkomen maar we verliezen net zo goed het zelfde percentage.
vandaar dat ik de tips, ook al lijden die niet altijd tot winst, wel erg aangenaam vind hier.
Ook al heeft hij daar een italiaans marmeren hutje met 24 karaats gouden deurhengsels ingelegd met robijnen en diamanten en stookt hij zijn houtkachel op met bladgoud, zijn leven is niet makkelijk.
ik lurk hier al jaren en zie nooit iemand over bedragen praten, alleen procenten meer hoeft de rest niet te weten.-Colossalman- schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:13:
[...]
snap ik, maar je bevindt je wel in een omgeving waar dit het geval kan zijn. er zijn altijd mensen die meer verdienen. Ik ben ook gebaad bij een leuke winst terwijl ik ook leuk verdien.
Dat boeit mij dus totaal niks...ik vind het veel interessanter hoe iemands portfolio eruit ziet...en dan hoef ik geen aantallen te weten maar de verspreiding in percentages...-Colossalman- schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:14:
[...]
Ik ook eigenlijk, ben nieuw en vraag mij vaak af wat de bedragen zijn die iemand investeert.
Bij mij nu
45% btc
20% eth
10% link
7% ltc
18% van alles en nog wat
Jij bent niet meer uitgenodigd bij mijn volgende brugwarmingVerwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:17:
[...]
Beetje respect voor Slux aub, hij heeft het niet makkelijk onder zijn brug.
Ook al heeft hij daar een italiaans marmeren hutje met 24 karaats gouden deurhengsels ingelegd met robijnen en diamanten en stookt hij zijn houtkachel op met bladgoud, zijn leven is niet makkelijk.
Verwijderd
Als je over 3 jaar als kersverse crypto miljonair met een boormachine in je lever wordt gepookt, terwijl je kinderen toekijken, denk dan nog even terug aan het advies.
Je weet nooit wie er mee lurkt en met welke intentie.
Ik denk dat jij verstandiger bent dan ik. Ik heb er voor gekozen om mijn buffer die ik zakelijk kon missen te investeren. Dit heb ik gespreid over leningen, coins,aandelen in die volgorde van grootte.Salvatron schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:16:
[...]
mijn initiële investering 2 maanden geleden was 39 euro, staat inmiddels iets boven de 40 euro. Dit is echt centenwerkwel leuk om te doen en ik ben nog aan het leren traden
Coins zijn tot nu toe het meest lucratief met 25% winst. leningen is 4.1% aandelen ging goed met Tesla precies op het goede moment verkocht. nu wat in de min.
Voor de coins heb ik BTC,ETH YFI, REN,Distric0X en dat gaat tot nu toe goed
42,5% BTCAli Baba 1001 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:20:
[...]
Dat boeit mij dus totaal niks...ik vind het veel interessanter hoe iemands portfolio eruit ziet...en dan hoef ik geen aantallen te weten maar de verspreiding in percentages...
Bij mij nu
45% btc
20% eth
10% link
7% ltc
18% van alles en nog wat
42,5% ETH
15% LINK
Met LINK speel ik af en toe, de rest staat vast.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 09-11-2020 20:25 ]
100% DNT
10% ADA, ZIL & NANO
10% USDT
32,7% BTCNopheros schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:23:
[...]
42,5% BTC
42,5% ETH
15% LINK
Met LINK speel ik af en toe, de rest staat vast.
25,9% DNT
24,9% YFI
14,5% ETH
2,7% XLM
Net ook even naar gekeken en dat is een interessante, was er eigenlijk van overtuigd dat je op CB een lagere koers zou krijgen dan op CB pro maar dat lijkt niet het geval te zijn. In theorie kun je dus met BTC bijv. als je even langs de zijlijn toe wil kijken van pro naar de gewone CB, converteren tegen 0 fees en als je weer (lager) in wil stappen doe je dit precies andersom. Misschien zie ik iets over het hoofd maar het kan zeker bij grotere bedragen best wel wat schelen, op 1 BTC scheelt je dat bijv. al $77 oftewel 65 euro op een market sell met wat simpele handelingen._Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:07:
Kan iemand dat verifiëren? Ik heb namelijk geen USDC op CB staan.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
90% btc
5% eth
4% ltc
1% doge
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 09-11-2020 20:57 ]
ETH 35% - Vast
NEO 10% - Vast/staking
ADA 10% - Vast/staking
LRC, DOT, BNB, OMG, Cypherium 10% - tradepot
Ongeveer..
[ Voor 33% gewijzigd door Pelox op 09-11-2020 21:02 ]
Zero.
De verhoudingen zijn nu iets anders dan eerst, maar het is voor mij nu:Ali Baba 1001 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:20:
[...]
Dat boeit mij dus totaal niks...ik vind het veel interessanter hoe iemands portfolio eruit ziet...en dan hoef ik geen aantallen te weten maar de verspreiding in percentages...
Bij mij nu
45% btc
20% eth
10% link
7% ltc
18% van alles en nog wat
ETH: 65.23%
LINK: 22.77%
BAND: 5.20%
HNT: 2.91%
SXP: 2.86%
FET: 1.02%
Volle bak ETH, niceChaes schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:05:
[...]
De verhoudingen zijn nu iets anders dan eerst, maar het is voor mij nu:
ETH: 65.23%
LINK: 22.77%
BAND: 5.20%
HNT: 2.91%
SXP: 2.86%
FET: 1.02%
Zero.
Sinds ik begonnen ben met crypto (2017) altijd zo geweest
Waar liggen die wat jou betreft dan?Salvatron schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:12:
100% fiat, wachtende op instapmomenten
als de indicatoren zeggen dat hij undersold is bijv
Wat! Nooooooo!!!DaCoTa schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:23:
[Twitter]Nog unverified, maar als dit klopt dan is Monero klaar.
Nou, snel inwisselen voor BTC dan maar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hoop oversold? Waarom niet gewoon buy orders zetten rond de WMA 21 en dagelijks / wekelijks updaten?Salvatron schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:20:
[...]
als de indicatoren zeggen dat hij undersold is bijv
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/03GaLn4sWoJSSKQwhFPmPhkw.jpg?f=user_large)
Geel = Pacman
Paars = Pacman niet
*zet wat XMR buy orders op $20Richh schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:25:
[...]
Wat! Nooooooo!!!
Nou, snel inwisselen voor BTC dan maar.
Net als ik. Zoals het hoord. Denk ook dat mensen die langer in crypto zitten meer in btc hebben. Is stuk ervaring en stuk waarde denk ik. Dat laatste is natuurlijk ook niet raar. Paar honderd euro shitcoins is niet erg, als het om duizenden of 10duizenden euros gaat heb je een gokverslaving of ben je niet helemaal 100.
Met een paar duizend al?anti elppa schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:30:
[...]
Net als ik. Zoals het hoord. Denk ook dat mensen die langer in crypto zitten meer in btc hebben. Is stuk ervaring en stuk waarde denk ik. Dat laatste is natuurlijk ook niet raar. Paar honderd euro shitcoins is niet erg, als het om duizenden of 10duizenden euros gaat heb je een gokverslaving of ben je niet helemaal 100.
Zero.
Dan zitten hier heel veel mensen met een probleemanti elppa schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:30:
[...]
als het om duizenden of 10duizenden euros gaat heb je een gokverslaving of ben je niet helemaal 100.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Wellicht zien ze dat nu niet....komen ze vanzelf achterTaro schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:44:
[...]
Dan zitten hier heel veel mensen met een probleem
Heb in 2017 ook coins gehad...de 1 nog debieler dan de ander. Kan me nog een pump op pinkcoin herinneren. Erg leuk in een dag...paar dagen later 5000 eraf...is nu met die defi rommel niet anders. Pump en dump scams. Nu al benieuwd wat het in 2026 gaat zijn bij de bullrun dan.
*ziet een aantal ogen richting A87 kijken*Taro schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:44:
[...]
Dan zitten hier heel veel mensen met een probleem
anti elppa schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:47:
[...]
Wellicht zien ze dat nu niet....komen ze vanzelf achter![]()
Heb in 2017 ook coins gehad...de 1 nog debieler dan de ander. Kan me nog een pump van 400% op pinkcoin herinneren. Erg leuk in een dag...paar dagen later 5000 eraf...is nu met die defi rommel niet anders. Pump en dump scams. Nu al benieuwd wat het in 2026 gaat zijn bij de bullrun dan.
Misschien is het beter om dit te bekijken in termen van percentage en vermogen. Voor de ene is 10% van zijn vermogen een paar honderden euro's, voor de ander een paar tienduizend.anti elppa schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:30:
[...]
Vooralsnog lijkt het me geen goed idee om 90% van je vermogen in crypto te steken
Of in de spiegel.AlterMann schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:47:
[...]
*ziet een aantal ogen richting A87 kijken*
Gek, apart, raar, bijzonder.
Same shit other name.
Of je bent iemand die al meer dan een jaar in LINK zit. Honderden procenten winst met stop losses op honderden procenten winst. Zou flink balen zijn als je daar tig K in hebt zitten, wat een gokanti elppa schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:47:
[...]
Wellicht zien ze dat nu niet....komen ze vanzelf achter![]()
Heb in 2017 ook coins gehad...de 1 nog debieler dan de ander. Kan me nog een pump op pinkcoin herinneren. Erg leuk in een dag...paar dagen later 5000 eraf...is nu met die defi rommel niet anders. Pump en dump scams. Nu al benieuwd wat het in 2026 gaat zijn bij de bullrun dan.
Klopt. 100% in crypto is niet echt op safe spelen iddwdbtje schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:49:
[...]
Misschien is het beter om dit te bekijken in termen van percentage en vermogen. Voor de ene is 10% van zijn vermogen een paar honderden euro's, voor de ander een paar tienduizend.
Vooralsnog lijkt het me geen goed idee om 90% van je vermogen in crypto te steken
Super voor je. Maar denk dat je zelf wel weet dat je ueen uitzondering bent en geluk gehad hebt.PilatuS schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:51:
[...]
Of je bent iemand die al meer dan een jaar in LINK zit. Honderden procenten winst met stop losses op honderden procenten winst. Zou flink balen zijn als je daar tig K in hebt zitten, wat een gok
Een pump op zon prutcoin is ook niet moeilijk te veroorzaken. In voorjaar 2017 ooit eens mooncoin stevig omhoog geduwt (300%) met een groepje met aantal btc orderboek leeg kopen tot ie rolde, dag laten met mega winst verkocht.
Onderschat dus niet hoe makkelijk een paar echte whales 95% van de shitcoins kan manipuleren. En 3x raden wie er met winst naar huis gaan, dat zijn niet jij en ik.
[Twitter: https://twitter.com/SwipeWallet/status/1325898460961378310]

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb het lokaal als mp4 staan maar ik kan het niet op www vinden om het hier te linken.
Misschien weet iemand hoe het heet of waar het te vinden is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fRAcKpwaCvTRJ1k0rOauSVyq.png?f=user_large)
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Straks er weer uit. Weer een geslaagde dag.
Ik heb wel even terug zitten kijken en ik zou meer dan 100% winst kunnen hebben als ik tussendoor niet steeds was uitgestapt
AAVE sell orders geraakt. Dat bedrag stop ik nu in XVS, die hangt op de 4H MA25 en is gebounced op de 1D MA7.
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 09-11-2020 22:32 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik zeg niet dat ik die persoon ben hoor. Ik zeg puur en alleen dat met diepe zakken in sommige alts zitten helemaal niets te maken hoeft te hebben met gokken. Je laat het overkomen alsof iedere alt een extreem risico is en alles gokken zou zijn als je er in zit. Er zijn genoeg alts waar je op dikke winst kan staan met diepe zakken en zo goed als 0 risco hebt met de juiste stops.anti elppa schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:00:
[...]
Super voor je. Maar denk dat je zelf wel weet dat je ueen uitzondering bent en geluk gehad hebt.
Een pump op zon prutcoin is ook niet moeilijk te veroorzaken. In voorjaar 2017 ooit eens mooncoin stevig omhoog geduwt (300%) met een groepje met aantal btc orderboek leeg kopen tot ie rolde, dag laten met mega winst verkocht.
Onderschat dus niet hoe makkelijk een paar echte whales 95% van de shitcoins kan manipuleren. En 3x raden wie er met winst naar huis gaan, dat zijn niet jij en ik.
Ik weet ook wel dat er genoeg shit is dat 500% pumpt en dan is het over en komt de koers nooit meer op die ATH, maar is zijn ook genoeg alts die net zo goed te traden zijn met hetzelfde risco als BTC. Puur de uitspraak dat diep in alts zitten gokken is, daar ben ik het niet mee eens
Edit: Ben het er trouwens wel mee eens dat alts niet iets zijn dat je 10 jaar moet vasthouden. De kans dat het naar 0 gaat is voor de meeste alts gewoon groter dan maar blijven groeien. Maar pak je ergens je winst en ga je verstandig mee om is er met alts enorm veel te halen zonder dat het risico gelijk veel groter is.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 09-11-2020 22:30 ]
ik heb de wma 21 op de daggrafiek bekeken, ik kan daar niks over zeggenStokstaart schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:25:
[...]
Ik hoop oversold? Waarom niet gewoon buy orders zetten rond de WMA 21 en dagelijks / wekelijks updaten?
[ Voor 7% gewijzigd door Salvatron op 09-11-2020 22:22 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!