Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Dan niet doen, heel simpel. We geven hier advies en wat je ermee doet moet je helemaal zelf weten. U vraagt, wij draaien.uNoTopia schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:25:
[...]
Klopt maar ik ben al verified op Kraken/Binance dus ik zie er tegenop om mijn gegevens achter te laten bij weer een 3e exchange, puur en alleen vanwege die €50 aan tutorials
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Haha ja ik heb gisteren weer even 20€ aan free coins verdiend. Gelijk naar ETH omgezetTaro schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:31:
@uNoTopia Dan moet je het gewoon niet doen.
Coinbase is overigens in tegenstelling tot veel andere exchanges wel echt te vertrouwen met je gegevens (tenminste, dat denk ik).
Ik zet bij Coinbase al die gratis Earn dingen (mijn zoontje klikt ze bij elkaar voor 1 USD per keer) om naar Bitcoin en die stuur ik weer naar een exchange om er mooie shitcoins van te kopen.
@Slux Koop je zo'n nier ook weer terug met rente?
Chaes schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:36:
[...]
Haha ja ik heb gisteren weer even 20€ aan free coins verdiend. Gelijk naar ETH omgezet
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AW7znCWxW5DQ7raP5hG56dbl.gif?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

[ Voor 14% gewijzigd door volt22 op 08-11-2020 23:54 ]
Tja je zult toch meer winst moeten maken dan dat je aan fees betaalt.volt22 schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:43:
Vandaag wat gehandeld in BAND via MARGIN. Soms wat verlies en soms wat winst met een totaal einde dag + 10 USDT. Alleen dat alweer kwijt aan fees waarbij BNB korting al aanstaatJe kan zo geen centen winst pakken per BAND. Of doe ik iets verkeerds? Grote verschillen pakken en niet bij elke +5 cent of -5 de winst pakken? Zou wel superhandig zijn als Binance de fee kosten optelt voor je per week. Kan je het van je winst afhalen?
De fee's zijn maar 0.15% per trade. Als je aan een trade begint en niet verwacht 0.5% te pakken of meer, dan moet je het niet doen en is de risk/reward er niet.volt22 schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:43:
Vandaag wat gehandeld in BAND via MARGIN. Soms wat verlies en soms wat winst met een totaal einde dag + 10 USDT. Alleen dat alweer kwijt aan fees waarbij BNB korting al aanstaatJe kan zo geen centen winst pakken per BAND. Of doe ik iets verkeerds? Grote verschillen pakken en niet bij elke +5 cent of -5 de winst pakken? Zou wel superhandig zijn als Binance de fee kosten optelt voor je per week. Kan je het van je winst afhalen?
Verstandig traden is voor iedere trade van te voren weten waar je winst wil pakken, hoeveel dat is, en waar je verlies wil pakken. Dan weet je van te voren of een trade zinvol is of niet. Een risk nemen van 1% met 0.15% aan fee's is nutteloos als de reward geen 1% of meer is.
Overigens promoot ik hier leverage trading niet. Als je niet weet hoe dat werkt moet je er lekker weg blijven. Anders hebben we binnen de kortste keren nog een @A87 erbij en daar wil ik niet verantwoordelijk voor zijn. Geen financieel advies: koop eerst een boek
[ Voor 41% gewijzigd door DAMAGE op 09-11-2020 02:27 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hier met hetzelfde bezig haha, jij bent toch niet toevallig Mattijs uit de Bybit room?DAMAGE schreef op maandag 9 november 2020 @ 02:22:
@volt22 Lekker BTC gaan traden met leverage op Bybit. Take Profits met limit orders doen, dan krijg je zelfs geld toe als je je contracten eruit trapt. Stop loss met een market order (dan betaal je wel fee's maar als je eruit moet dan moet je er ook echt uit dus dat nemen we voor lief). Echt geen reden voor om obscure alts te traden met alle risico's van dien.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ah oke, viel me op hoeveel Nederlanders er op Bybit actief zijn. Zeker op dit tijdstip.
Ja Bybit is ideal voor swingtraders en scalpers. Zelf nooit Bitmex gebruikt, maar zag dus in die chat dat er veel vanuit Bitmex zijn overgestapt.DAMAGE schreef op maandag 9 november 2020 @ 02:30:
@Alcides Bybit is dan ook een heel prettig platform als je weet wat je doet. Ik kom van Bitmex vandaan, daar heb ik laatst mijn BTC vanaf gehaald ivm malle Arthurtje die weer rare fratsen had. Dit was de zoveelste keer. Ik had toen zoiets van; ik wil niet diegene zijn waarvan men ooit gaat zeggen: Zie je nou wel, Bitmex is een shady plekje. Nu ben je al je BTCtjes kwijt. Ik had op Bybit al eens voor de grap wat centen gedeposit en dat werkte ook wel fijn dus dan daar maar verder
Ik heb als swingtrader wel leuk wat procenten kunnen pakken in het verleden, ben mij zelf nu ook meer gaan focussen op scalpen. Kijken of ik daar een beetje succes mee kan behalen. We gaan het zien. Ik neem mijn tijd. Zeker een hele leuke methode om op te traden. Zeker icm het effect van compounding moet je dat zeker niet onderschatten. Heb de laatste tijd mijn kennis wat bijgespijkerd en dat nu maar eens in de praktijk brengen.
Edit: Ja @PilatuS dat lees je goed ik ben je gejoined in de wereld van het scalpen. Je had gelijk man.
[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 09-11-2020 02:36 ]
Hier exact hetzelfde. van 2018 tot mei 2020 bij ome arthur bezig geweest, maar in mei gebeurde er weer wat en toen vertrouwde ik het gewoon niet meer. Ook over gegaan naar bybit en dat bevalt me eigenlijk primaDAMAGE schreef op maandag 9 november 2020 @ 02:30:
@Alcides Bybit is dan ook een heel prettig platform als je weet wat je doet. Ik kom van Bitmex vandaan, daar heb ik laatst mijn BTC vanaf gehaald ivm malle Arthurtje die weer rare fratsen had. Dit was de zoveelste keer. Ik had toen zoiets van; ik wil niet diegene zijn waarvan men ooit gaat zeggen: Zie je nou wel, Bitmex is een shady plekje. Nu ben je al je BTCtjes kwijt. Ik had op Bybit al eens voor de grap wat centen gedeposit en dat werkte ook wel fijn dus dan daar maar verder
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een tip. Als je meer dan €500 wilt uitcashen op Binance dan moeten je een "proof of residence" tonen. Klik voor de grap maar eens op uitbetalen, en vul hier een groot bedrag in. Je krijg dan een link waar je deze kan uploaden. Zo kan je wanneer de tijd rijp is snel uitstappen
Dan zit ik nu voor zo goed als 100% in SWIPE, waarbij alles voor 6 maanden vast staat. Ik heb de vrouw wel zover dat we veel met deze kaart gaan betalen. En met de €150 aan rente per week die deze kaart geeft moet er wel weer wat overblijven om te spelen in cryptoland
Het is ergens wel jammer, ik heb nu geen ruimte meer om met duizenden euro's de moonshots van het moment te volgen. Mogelijk dat crypto de komende weken wat minder van mijn tijd en aandacht gaat vragen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 32% gewijzigd door Stokstaart op 09-11-2020 09:41 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik hoop eerlijk gezegd voor een week lang sideways trend voor wat accumulatie of flippening van wat alts voor meer BTCStokstaart schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:26:
Falling wedge, breakout naar boven later vandaag / morgen?
Ik heb even goede trades mee gepakt met UTK, mooie ups en downs gehad afgelopen tijd.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
[ Voor 0% gewijzigd door _Brake_ op 09-11-2020 10:37 . Reden: fees geen feest ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Komt denk ik door de betreffende kleine bedragen._Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:23:
Ik heb de learnings ook gedaan, en wil nu alles converteren naar USDC om te staken. Kom ik erachter dat daarvoor geen fee gerekend wordt? Komt dat door het eurootje werk wat er geconverteerd wordt, is converteren jullie daarom coins naar USDC ipv fiat, om feest te omzeilen?
Ik converteer het naar Bitcoin omdat ik al die shitcoins niet hoef.
Sta met Tezos en Algorand toch leuk in de plus. Beetje jammer dat Maker en met name Celo dat weer drukken. Nee zonder dollen, het was waarschijnlijk veel verstandiger geweest om het in BTC om te zetten maar het was gratis dus dan maak je sneller een gokje.Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:31:
[...]
Komt denk ik door de betreffende kleine bedragen.
Ik converteer het naar Bitcoin omdat ik al die shitcoins niet hoef.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
En het feit dat het kleingeld is helpt daar natuurlijk ook aan mee. Stel je krijgt € 3k voor een earn, dan zou er toch zeker 2/3 naar de bankrekening gaanCrypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:36:
[...]
Sta met Tezos en Algorand toch leuk in de plus. Beetje jammer dat Maker en met name Celo dat weer drukken. Nee zonder dollen, het was waarschijnlijk veel verstandiger geweest om het in BTC om te zetten maar het was gratis dus dan maak je sneller een gokje.
* _Brake_ is nog steeds wel benieuwd naar de fee-kosten bij een conversie van €10k in bijv. BTC naar USDC bij Coinbase, is me niet helemaal duidelijk.
Edit:
Zie bij Instellingen > Financiële diensten de USDC helemaal niet staan bij de beloningen, alleen Dai / Tezos / Cosmos.
[ Voor 21% gewijzigd door _Brake_ op 09-11-2020 10:46 ]
Verwijderd
Geen idee wat 'beter' is. De 1 laat het staan, de ander converteert het naar Bitcoin, Ethereum of een stablecoin._Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:44:
Of is het beter om te converteren van coins naar USDC, omdat Coinbase daarvoor een reward uitkeert?
* _Brake_ is nog steeds wel benieuwd naar de fee-kosten bij een conversie van €10k in bijv. BTC naar USDC bij Coinbase, is me niet helemaal duidelijk.
Als 1 van die alts serieus moont ben je daar het beste af, dalen die alts en stijgt BTC of ETH ben je daar het beste af.
Krijg je een reward bij USDC en dipt de hele boel ben je daar het beste af.
Zo proberen we allemaal wat uit.
Ik denk dat er bij converteren wel een limiet zit aan de hoeveelheid, anders zou niemand daar meer een trade plaatsen en alles converteren.
Dat dus:_Brake_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:44:
Of is het beter om te converteren van coins naar USDC, omdat Coinbase daarvoor een reward uitkeert?
Edit:
Zie bij Instellingen > Financiële diensten de USDC helemaal niet staan bij de beloningen, alleen Dai / Tezos / Cosmos.
What is USDC Rewards?
USDC Rewards allows eligible customers to earn rewards for holding USDC in Coinbase. To be eligible, you must:
Be a US customer (excluding Hawaii residents)
Have a verified Account level 2
Hold at least $1 of USDC in your Coinbase account
Da's niet if if if maar and and andCrypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:01:
[...]
Dat dus:![]()
What is USDC Rewards?
USDC Rewards allows eligible customers to earn rewards for holding USDC in Coinbase. To be eligible, you must:
Be a US customer (excluding Hawaii residents)
Have a verified Account level 2
Hold at least $1 of USDC in your Coinbase account
Mjah je had ook even kunnen kijken naar de APY, die is 0.149896% op het moment. Okee je kan het compounden maar dat is het niet waard denk ik. Staken met crypto (dus niet stable coins) op het moment is het sowieso niet echt waard naar mijn mening. Met een stijgende BTC zijn de stakes het niet waard tov in BTC blijven zitten.
Proof of residence had ik inderdaad ook al opgevoerd. Factuurtje van m'n XS4ALL internet abbo werd geaccepteerd. Deposit via SEPA banktransfer duurde bij mij ongeveer 3 uurtjes op een werkdag. Geldt dit ook voor een withdrawal?Gelukszoekr schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:17:
Zojuist zo'n 30% van m'n portfolio verkocht via Binance. Hiermee later vandaag weer een deel van de hypotheek aflossen
Een tip. Als je meer dan €500 wilt uitcashen op Binance dan moeten je een "proof of residence" tonen. Klik voor de grap maar eens op uitbetalen, en vul hier een groot bedrag in. Je krijg dan een link waar je deze kan uploaden. Zo kan je wanneer de tijd rijp is snel uitstappen
vragen.
(kosten zijn 80 eurocent dacht ik)
En heb je eerst met die 30% van je PF een marketorder naar Euro gedaan?
Ik ben geen deskundige op het gebied van belastingregels is de USA maar die betalen toch over de winsten die ze maken? Dan maakt uitstappen niet uit. De winst is al gemaakt.Stokstaart schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:35:
Even jullie mening peilen naar aanleiding van de belastingregels in de VS. Ik verwacht dat veel Amerikaanse cryptobeleggers uit gaan stappen richting 31 december om zo rekening te houden met hun belastingaangifte over 2020. Wat denken jullie hierover?
Ja, marketorder. heeft vast een tientje of 2 gekost. De withdraw ging rete-snel. Zondagavond de aanvraag gedaan, vanmorgen om half 9 was het binneniVibes schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:33:
[...]
Proof of residence had ik inderdaad ook al opgevoerd. Factuurtje van m'n XS4ALL internet abbo werd geaccepteerd. Deposit via SEPA banktransfer duurde bij mij ongeveer 3 uurtjes op een werkdag. Geldt dit ook voor een withdrawal?
(kosten zijn 80 eurocent dacht ik)
En heb je eerst met die 30% van je PF een marketorder naar Euro gedaan?
Ben nieuw hier op het forum en blij om te zien dat er echt een actief Nederlands crypto forum is.
Wellicht ook het geval omdat crypto naar mijn mening weer populair wordt, maar goed.
Sinds enige tijd heb ik twee stuks Altcoins gekocht. XRP en LINK zitten in mijn portfolio.
Maar ik ben bezig om dit wat verder uit te breiden, omdat ik werkelijk geloof dat dit pas het begin is. (hoop ik ook)
Hebben jullie nog aanbevelingen voor mij? En waarom juist deze?
Thanks alvast!
ja, koop btc en hodlMaracas10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:50:
Hey mensen!
Ben nieuw hier op het forum en blij om te zien dat er echt een actief Nederlands crypto forum is.
Wellicht ook het geval omdat crypto naar mijn mening weer populair wordt, maar goed.
Sinds enige tijd heb ik twee stuks Altcoins gekocht. XRP en LINK zitten in mijn portfolio.
Maar ik ben bezig om dit wat verder uit te breiden, omdat ik werkelijk geloof dat dit pas het begin is. (hoop ik ook)
Thanks alvast!
Welkom!Maracas10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:50:
[...]
Bitcoin.
Bitcoin omdat moon!Maracas10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:50:
Hey mensen!
Thanks alvast!
Misschien maar gewoon een keer oldschool BTC kopen inderdaad.
Stiekem de hoop dat ALTcoins de wereld gaan overnemen
Wel als er een risico is dat de prijs in het nieuwe jaar keldert. Dan heb je namelijk nog steeds dezelfde belastingverplichting maar minder vermogen om het mee af te dekken.Viep schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:40:
[...]
Ik ben geen deskundige op het gebied van belastingregels is de USA maar die betalen toch over de winsten die ze maken? Dan maakt uitstappen niet uit. De winst is al gemaakt.
Nope. Over alles wat ze doen met crypto behalve aankoop in USD, transfer en giften. Best ingewikkeld systeem daar.Viep schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:40:
[...]
Ik ben geen deskundige op het gebied van belastingregels is de USA maar die betalen toch over de winsten die ze maken? Dan maakt uitstappen niet uit. De winst is al gemaakt.
Hoe dat verder in de praktijk gaat geen idee.
Waar had je van crypto's gehoord? Bakker of kapper?Maracas10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:50:
Hey mensen!
Thanks alvast!
If yes, dan moeten we uitstappen he?Crypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:07:
[...]
Waar had je van crypto's gehoord? Bakker of kapper?
Indien dat het geval is zou Warren Buffet nu uitstappen.Crypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:07:
[...]
Waar had je van crypto's gehoord? Bakker of kapper?
Ik zal vandaag wat taxi's nemen, als ze daar over crypto beginnen dan weet je het zekerNopheros schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:09:
[...]
Indien dat het geval is zou Warren Buffet nu uitstappen.
Die is in het weekend uitgestapt, gelukkig waren er genoeg anderen die wilde kopen.Nopheros schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:09:
[...]
Indien dat het geval is zou Warren Buffet nu uitstappen.
XRP = trash
[ Voor 77% gewijzigd door Slux op 09-11-2020 12:39 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Bitcoin is echt de beste tip.Maracas10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:00:
[...]
Misschien maar gewoon een keer oldschool BTC kopen inderdaad.
Stiekem de hoop dat ALTcoins de wereld gaan overnemen
Altcoins komen en gaan, de hele markt valt of staat nog altijd met Bitcoin.
Een paar altcoins aanhouden kan zeker leuk uitpakken maar ook heel vervelend.
Het feit dat je XRP hebt betekend in mijn optiek dat er nog wel wat ruimte is om kennis op te doen
Waarom dat? De #SPARK airdrop van 12 december vind ik anders vrij interessant.Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:58:
[...]
Bitcoin is echt de beste tip.
Altcoins komen en gaan, de hele markt valt of staat nog altijd met Bitcoin.
Een paar altcoins aanhouden kan zeker leuk uitpakken maar ook heel vervelend.
Het feit dat je XRP hebt betekend in mijn optiek dat er nog wel wat ruimte is om kennis op te doen![]()
Wel bedankt voor je mening trouwens hoor haha
[ Voor 4% gewijzigd door Maracas10 op 09-11-2020 13:06 ]
Lol ging op coinbase even tot +-15800 dollar en zakte toen op een paar tellen waar naar 15500 :-DRichh schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:54:
Moooon!!!!
Wat is daar precies interessant aan? Normaal gesproken doen airdrops niet veel goeds.Maracas10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:05:
[...]
Waarom dat? De #SPARK airdrop van 12 december vind ik anders vrij interessant.
was ook wel te verwachten. Order boeken zijn nog helemaal niet klaar voor nieuwe breakoutRebbelx schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:12:
[...]
Lol ging op coinbase even tot +-15800 dollar en zakte toen op een paar tellen waar naar 15500 :-D
Ja het is weer lekker volatiel maar de algemene richting bevalt me wel moet ik zeggen. Nog even doorzetten ouwe reus!Rebbelx schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:12:
[...]
Lol ging op coinbase even tot +-15800 dollar en zakte toen op een paar tellen waar naar 15500 :-D
Welkom!Maracas10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:50:
Hey mensen!
Thanks alvast!
Ik heb drie tips:
1. Neem niks van Ali Baba aan, die snapt er nog minder van dan XRP.
2. Koop NANO. Dan krijg je gelijk fans op het forum. Ik heb er geen.
3. Kijk sowieso naar het logo. Blauw is altijd goed.
Succes!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
AwwAli Baba 1001 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:17:
[...]

Ik ben wel fan je hoor Alietje
Ali Baba 1001 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:17:
[...]
Welkom!
Ik heb drie tips:
1. Neem niks van Ali Baba aan, die snapt er nog minder van dan XRP.
3. Kijk sowieso naar het logo. Blauw is altijd goed.
Succes!
Ga niet all-in op 1 coin zoals ikMaracas10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:50:
Hey mensen!
Thanks alvast!
Pas op scams. Het is de afgelopen maanden echt bijzonder hoeveel scams er voorbij komen in mijn bubbel
YouTube: WATCH OUT For these Crypto SCAMS!!😱
...dit zou een dip kunnen veroorzaken... of de nieuwe instroom aan geld is groot genoeg om deze dip te pareren...
BTC volgt de koers van de reguliere beurzen redelijk accuraat de laatste maanden, gezien de actie van vandaag denk ik dat BTC vanmiddag boven de 16K staat.iVibes schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:35:
De hoeveelheid bitcoin (BTC) die vanuit miners op de exchanges wordt gestort is in de afgelopen 24 uur met maar liefst 271,6% toegenomen. Een grote groep miners is nu dus aan het cashen... lees ik net..
...dit zou een dip kunnen veroorzaken... of de nieuwe instroom aan geld is groot genoeg om deze dip te pareren...
Op zich heb ik daar niet echt problemen mee...TuutjDrie schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:41:
[...]
BTC volgt de koers van de reguliere beurzen redelijk accuraat de laatste maanden, gezien de actie van vandaag denk ik dat BTC vanmiddag boven de 16K staat.
Behalve als het de safe havens goud en zilver achterna gaat. Dan gaat het naar beneden.TuutjDrie schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:41:
[...]
BTC volgt de koers van de reguliere beurzen redelijk accuraat de laatste maanden, gezien de actie van vandaag denk ik dat BTC vanmiddag boven de 16K staat.
Bijna alles is UP UP UP. Alleen de coronawinnaars niet.TuutjDrie schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:33:
Op de beurs is de actie, Shell UP UP UP
Verwijderd
XRP is de anti crypto.Maracas10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:05:
[...]
Waarom dat? De #SPARK airdrop van 12 december vind ik anders vrij interessant.
Tevens veel verwatering, dus een overvloed aan muntjes. En een gigantische berg aan bagholders van de afgelopen 2017 run. Waar XRP naar de 3 dollar ging.
Maar vooral een grapje natuurlijk
Verder hoop ik voor je dat ie naar 5 dollar gaat.
Als je er winst op kan maken is het oké toch.
kan goed, hoop fomo op dat vaccin gok ik. Maar in het totaal boeit et niet. Gewoon nog ff maandje consolideren. geen paniekLuuk schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:14:
Volgens mij wordt er een hoop crypto spielerei omgezet naar aandelen op dit moment
Errug toevallig, zo'n positief nieuwsbericht over het vaccin een dag na de uitslag van de US electionanti elppa schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:16:
[...]
kan goed, hoop fomo op dat vaccin gok ik. Maar in het totaal boeit et niet. Gewoon nog ff maandje consolideren. geen paniek
Moon?
Wordt er nog geneukt?
Oh wacht dat was een ander forum...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wat ondankbaar weer jij wantrouwend sujet.Stokstaart schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:29:
[...]
Errug toevallig, zo'n positief nieuwsbericht over het vaccin een dag na de uitslag van de US election
Zie alleen wel dat de positivo's een beetje doorslaan op het moment. Er is zelfs een heel neutraal bericht met wat cijfers van notabene Pfizer zelf verwijderd van mij op nu.nl.
Enige dat ik aankaarte was dat er dit jaar nog 100 miljoen vaccins gemaakt kunnen worden, je twee shots nodig hebt en er 427 Amerikanen zijn.
Ik heb niet gek veel verstand van testen maar van de 43.000 mensen die mee hebben gedaan hebben 94 daarvan corona gekregen en daarvan had +90% een placebo toegediend gekregen. In mijn wereld kun je dat nog steeds onder toeval scharen maar zoals gezegd, heb er niet gek veel verstand van.
Begrijp ik nou goed dat jij MOON! roept tijden het climaxen?FijneKerst schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:38:
16K when?
Moon?
Wordt er nog geneukt?
Nu ben ik wel benieuwd welk forum je het over hebtFijneKerst schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:38:
16K when?
Moon?
Wordt er nog geneukt?
Ik gok op Fok!Jeaust schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:44:
[...]
Nu ben ik wel benieuwd welk forum je het over hebt
Of Viva, wie zal het zeggen?
Viva gaat meer over schimmels, relaties en gerechten enzo. Fok is wel een safe bet.Crypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:46:
[...]
Ik gok op Fok!![]()
Of Viva, wie zal het zeggen?
Ik zie dat Viva een stuk rustiger is geworden maar ik heb er in het verleden weleens een dame erbij voor een trio gevonden.Ypuh schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:46:
[...]
Viva gaat meer over schimmels, relaties en gerechten enzo. Fok is wel een safe bet.
Zal idd Fok! zijn in dit geval.
Hoe dan!? Lopen discussies over schoonmaakmiddelen daar zo uit de hand? Ik vergelijk Viva altijd met één grote digitale huishoudbeurs. De kans dat daar iets leuks rondloopt is heel erg groot, maar goeie jongen wie er ook echt iets mee kan.Crypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:49:
[...]
Ik zie dat Viva een stuk rustiger is geworden maar ik heb er in het verleden weleens een dame erbij voor een trio gevonden.![]()
Zal idd Fok! zijn in dit geval.
Hier dus: https://forum.viva.nl/seks/list_topics/5Ypuh schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:51:
[...]
Hoe dan!? Lopen discussies over schoonmaakmiddelen daar zo uit de hand? Ik vergelijk Viva altijd met één grote digitale huishoudbeurs. De kans dat daar iets leuks rondloopt is heel erg groot, maar goeie jongen wie er ook echt iets mee kan.
En hoe? Vrij simpel, we hadden vriendelijk contact met een stel en gingen weleens met zijn vieren naar een swingersclub. Verder niks gebeurt maar zij wilde een trio weleens proberen, na een paar maanden gingen ze uit elkaar en bingo.
We wijken nu alleen wel heel erg af.
Nee hoor.Crypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:56:
[...]
Hier dus: https://forum.viva.nl/seks/list_topics/5
En hoe? Vrij simpel, we hadden vriendelijk contact met een stel en gingen weleens met zijn vieren naar een swingersclub. Verder niks gebeurt maar zij wilde een trio weleens proberen, na een paar maanden gingen ze uit elkaar en bingo.We wijken nu alleen wel heel erg af.
![]()
Zolang het met grote/kleine rode/groene candles te maken heeft, is het relevant.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Jij niet dan?Crypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:43:
[...]
Begrijp ik nou goed dat jij MOON! roept tijden het climaxen?
Voornamelijk Crap/Nep ... gouwe ouwe forums van vroegah!Jeaust schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:44:
[...]
Nu ben ik wel benieuwd welk forum je het over hebt
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Die reactie heb ik toevallig nog gelezen. Was iets te veel informatie denk ik voor de reacties van nu.nl.Crypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:39:
[...]
Wat ondankbaar weer jij wantrouwend sujet.![]()
Zie alleen wel dat de positivo's een beetje doorslaan op het moment. Er is zelfs een heel neutraal bericht met wat cijfers van notabene Pfizer zelf verwijderd van mij op nu.nl.![]()
Enige dat ik aankaarte was dat er dit jaar nog 100 miljoen vaccins gemaakt kunnen worden, je twee shots nodig hebt en er 427 Amerikanen zijn.
Ik heb niet gek veel verstand van testen maar van de 43.000 mensen die mee hebben gedaan hebben 94 daarvan corona gekregen en daarvan had +90% een placebo toegediend gekregen. In mijn wereld kun je dat nog steeds onder toeval scharen maar zoals gezegd, heb er niet gek veel verstand van.
In de reacties daar mag je alleen smeken om een lockdown en vertellen over hoe zielig de opa van de stiefvader van je buurvrouw haar nichtje is omdat hij echt wel op de IC lag..
Wel vermakelijk af en toe, dat dan weer wel.
Wat voor schimmels doel je opYpuh schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:46:
[...]
Viva gaat meer over schimmels, relaties en gerechten enzo. Fok is wel een safe bet.
Zal het vanavond eens proberen.
Voegt het ook nog iets toe of is het meer voor de show?
Ligt eraan hoe hard je roeptCrypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:15:
[...]
Zal het vanavond eens proberen.![]()
Voegt het ook nog iets toe of is het meer voor de show?
Grappig.... Pfizer groot nieuws op CNN. Afgelopen vrijdag kwam AstraZeneca met het bericht dat de 3e fase studie bijna is afgerond en dat bij goedkeuring begin 2021 gevaccineerd kan gaan worden. Geen woord over in de Amerikaanse media. Toch nog steeds America First blijkbaar.Crypts schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:39:
[...]
Wat ondankbaar weer jij wantrouwend sujet.![]()
Zie alleen wel dat de positivo's een beetje doorslaan op het moment. Er is zelfs een heel neutraal bericht met wat cijfers van notabene Pfizer zelf verwijderd van mij op nu.nl.![]()
BTC reageerde wel eventjes op het nieuws maar corrigeerde weer snel.....Viep schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:21:
[...]
Grappig.... Pfizer groot nieuws op CNN. Afgelopen vrijdag kwam AstraZeneca met het bericht dat de 3e fase studie bijna is afgerond en dat bij goedkeuring begin 2021 gevaccineerd kan gaan worden. Geen woord over in de Amerikaanse media. Toch nog steeds America First blijkbaar.
/f/image/1JOiZce1l9uFl136T1ssW4mT.png?f=fotoalbum_large)
Ja je moet daar vooral meeknikken, een beetje kritiek kan nog wel maar als je compleet neutraal iets aankaart is het oei foei. Nou ja die reacties zijn ook niet echt een discussie forum maar ik wilde toch even tegengeluid laten horen. Alleen maar halleluja roepen omdat een toch al niet kleine fabrikant letterlijk miljarden gaat verdienen aan dit virus ging me net iets te ver.kevinoku schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:09:
[...]
Die reactie heb ik toevallig nog gelezen. Was iets te veel informatie denk ik voor de reacties van nu.nl.
In de reacties daar mag je alleen smeken om een lockdown en vertellen over hoe zielig de opa van de stiefvader van je buurvrouw haar nichtje is omdat hij echt wel op de IC lag..
Wel vermakelijk af en toe, dat dan weer wel.
Sowieso snap ik al niet hoe die ja knikkende konijnen daar de inentperiode voor zich zien? Daar gaan echt maanden overheen maar dit soort nieuws reageren ze op alsof het een wereldwonder en de oplossing is. Het is een vaccin, geen wondermiddel. Nou ja wat je al zei, het is soms best vermakelijk.
Verwijderd
Het enige wat nog mist is een nieuwe Bitcoin ATH.
Verder zijn alle ingrediënten voor een officiële bullrun aanwezig.
Nog beter zou zijn als Maan voor de climax zou zorgen...Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:42:
Ik zie dat het over XRP, vagina schimmels, trio's, en tijdens de climax 'moon!' roepen gaat.
Het enige wat nog mist is een nieuwe Bitcoin ATH.
Verder zijn alle ingrediënten voor een officiële bullrun aanwezig.
Verwijderd
Nog even geduldig hodlen. Dan kun je haar boeken voor een gezellig 1 op 1 concertje.Ali Baba 1001 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:51:
[...]
Nog beter zou zijn als Maan voor de climax zou zorgen...
Voor een sat of 500.
Ja dan boek ik haar voor die 5 2 minuten en betaal ik gewoon de volle mep, toch sats zat!Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:54:
[...]
Nog even geduldig hodlen. Dan kun je haar boeken voor een gezellig 1 op 1 concertje.
Voor een sat of 500.
Hopelijk zakt die Alfen eens naar instapwaardige niveau's. Weiger boven de 45 te kopen.Slux schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:42:
Mij benieuwen of crypto een kleine leegloop krijgt doordat geld naar de reguliere beurzen gaat, de Giro is al stuk
Welke dip?Richh schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:59:
Buy the dip.
Soon?
Or does it ???Bever! schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:00:
Btc volgt goud
TuutjDrie schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:58:
[...]
Hopelijk zakt die Alfen eens naar instapwaardige niveau's. Weiger boven de 45 te kopen.

Dan heb je wel wat ritjes gemist ermee denk ik ?
Sub 45 zou kunnen, ik zet er zelf niet op in, en heb in de mid 50's een paar orders staan
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!