[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.389 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 23:01
Stokstaart schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:29:
[...]

Zolang Randstad zeker weten betrokken is, en dat blijkt uit hun pagina op google cloud, vind ik het een gok waard, want legit. Wat er dan daadwerkelijk wordt gepresteerd is op korte termijn minder interessant aangezien de hele cryptosfeer is gebaseerd op speculatie. Dus grote partners = grote kans op prijsstijging. Wil niet zeggen dat het long term een goede belegging is.
Tja, ze hebben sinds kort in ieder geval ook een eigen Twitter emoji... 8)7 Link

Daar staat trouwens ook dat sale op 23/09 waarschijnlijk eindigt. Toch maar even snel inschrijven...

Verwarrend dat er ook nog een CPH Crypto broker bestaat. Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@vortexnl1982 Dan zou ik je aanraden het gewoon te gaan proberen. Maar je kunt er erg druk mee zijn, er gaat meerdere dagen over een enkele ronde heen, dus vergis je niet wat het rendement dan per dag wordt met jouw bedrag.

Iets anders: Over 1 uur is het Tesla Battery Day event (https://www.tesla.com/nl_nl/2020shareholdermeeting). Jammer dat Elon vooraf het enthousiasme al iets heeft ingeperkt en de koers nu op -5% staat, hopelijk gaat het aftermarket alsnog mooi stijgen. En zo niet, dan gokken we gewoon op mooie volgende kwartaalcijfers :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:29:
[...]

De enige tijd dat ik een koersverschil heb is als mijn USDT's onderweg zijn naar binance. Hoe lang zal dat zijn ? 20 minuten ?

Ik moet inderdaad wel goed opletten voordat ik mijn euro's omzet naar USDT op kraken dat de koers op binance wel voor winst gaat zorgen :)
En wat als je euro's naar Kraken stuurt en Kraken is 1% duurder dan Binance ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:56
Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:30:
@vortexnl1982 Dan zou ik je aanraden het gewoon te gaan proberen. Maar je kunt er erg druk mee zijn, er gaat meerdere dagen over een enkele ronde heen, dus vergis je niet wat het rendement dan per dag wordt met jouw bedrag.

Iets anders: Over 1 uur is het Tesla Battery Day event (https://www.tesla.com/nl_nl/2020shareholdermeeting). Jammer dat Elon vooraf het enthousiasme al iets heeft ingeperkt en de koers nu op -5% staat, hopelijk gaat het aftermarket alsnog mooi stijgen. En zo niet, dan gokken we gewoon op mooie volgende kwartaalcijfers :)
Ik denk twee dagen onderweg.

Dag 1. Bank > kraken + USDT > Binance > Euro > Euro withdraw naar bankrek.
Dag 2. Euro op bank. Overmaken naar kraken.
Dag 3. Repeat

Dus elke twee dagen misschien 200-250 euro winst ? Doe het tien keer per maand is zo'n 2k-2,5k per maand erbij ?

Kijk ik snap dat als ik voor 40k bitcoins of weet ik wat koop dat het dan veel harder KAN gaan.

Ik denk dat als ik de USDT/EURO koersen in de gaten houd van kraken + binance dat er dan relatief weinig fout kan gaan. Kan alleen fout gaan als in de tussentijd de euro in elkaar zakt ofzo.
PilatuS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:31:
[...]

En wat als je euro's naar Kraken stuurt en Kraken is 1% duurder dan Binance ?
Je bedoelt dat USDT dan op kraken duurder is dan op binance ? Dan wacht je totdat je wel een goede wisselkoers krijgt ?

[ Voor 12% gewijzigd door vortexnl1982 op 22-09-2020 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:34:
[...]
Je bedoelt dat USDT dan op kraken duurder is dan op binance ?
Precies. Dat Kraken je nu meer USDT geeft dan Binance kan tijdelijk zijn. Misschien zelf maar voor 1 uurtje en is het verschil dan vrijwel 0 of andersom.
Dan wacht je totdat je wel een goede wisselkoers krijgt ?
Dat is dus de vraag, of dit iedere dag, meerdere dagen lang de moeite waard is om er iets aan te verdienen. Daarom zou ik dus eens een weekje naar de koers kijken op Kraken en Binance om te zien hoe vaak het wordt aangepast en hoe groot het verschil voor langere tijd is.

Verder is het nog de vraag of Kraken jou 3x per week een maand lang iedere keer 40k laat omzetten. Die zien dan misschien ook wel dat je geld aan het rondpompen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
PilatuS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:38:
[...]

Precies. Dat Kraken je nu meer USDT geeft dan Binance kan tijdelijk zijn. Misschien zelf maar voor 1 uurtje en is het verschil dan vrijwel 0 of andersom.

[...]

Dat is dus de vraag, of dit iedere dag, meerdere dagen lang de moeite waard is om er iets aan te verdienen. Daarom zou ik dus eens een weekje naar de koers kijken op Kraken en Binance om te zien hoe vaak het wordt aangepast en hoe groot het verschil voor langere tijd is.

Verder is het nog de vraag of Kraken jou 3x per week een maand lang iedere keer 40k laat omzetten. Die zien dan misschien ook wel dat je geld aan het rondpompen bent.
Ik ga eens de komende dagen bijhouden wat ik voor winst zou maken met deze truc. En kijken of de theorie werkt. En dan vooral even rekening houden met de ERC20 transfer tijd (of dat de USDT/EURO koers veel beinvloed).

Waarom zou kraken of binance last van hebben dat ik geld rondpomp ? Dat is toch het hele principe van exchanges ? Shit rondpompen om geld te verdienen ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jullie beschrijven is toch gewoon een soort arbitrage handel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:41:
[...]

Ik ga eens de komende dagen bijhouden wat ik voor winst zou maken met deze truc. En kijken of de theorie werkt. En dan vooral even rekening houden met de ERC20 transfer tijd (of dat de USDT/EURO koers veel beinvloed).

Waarom zou kraken of binance last van hebben dat ik geld rondpomp ? Dat is toch het hele principe van exchanges ? Shit rondpompen om geld te verdienen ?
Misschien heeft Kraken wel voorwaarden voor zulke dingen. Misschien staat je euro stoting voor een bepaalde tijd vast. Misschien mag je niet onbeperkt omzetten naar USDT zonder er mee te traden. Misschien gaat de fee omhoog als je het contant doet. Geen idee hoor, maar mogelijk zitten er beperkingen aan het omzetten van euro's naar USDT's.

Ik zou het inderdaad even op papier doen een weekje lang en kijken of er voorwaarden zijn waar je rekening mee moet houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:41:
Wat jullie beschrijven is toch gewoon een soort arbitrage handel?
Klopt helemaal ! Ik zie dat er wel wat fluctuatie is :

https://www.coingecko.com...20%E2%82%AC32.650.517.182.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/py1CxYerph8SDOSe_U2d72gxEpA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BQn99bxVToO12JTYoW1KtEBK.png?f=fotoalbum_large

Alleen dit is over een periode van 90 dagen. Maar goed je kan pech hebben. Vraag is wat dan het verlies is en wat is de kans dat in 20 minuten de koers zo hard zakt dat je verlies hebt. Daarnaast zal het verlies niet zo groot zijn als met 'echte' crypto dat je opeens 5-10% in de min staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:34:
[...]

Ik denk twee dagen onderweg.

Dag 1. Bank > kraken + USDT > Binance > Euro > Euro withdraw naar bankrek.
Dag 2. Euro op bank. Overmaken naar kraken.
Dag 3. Repeat

Dus elke twee dagen misschien 200-250 euro winst ? Doe het tien keer per maand is zo'n 2k-2,5k per maand erbij ?

Kijk ik snap dat als ik voor 40k bitcoins of weet ik wat koop dat het dan veel harder KAN gaan.

Ik denk dat als ik de USDT/EURO koersen in de gaten houd van kraken + binance dat er dan relatief weinig fout kan gaan. Kan alleen fout gaan als in de tussentijd de euro in elkaar zakt ofzo.

[...]

Je bedoelt dat USDT dan op kraken duurder is dan op binance ? Dan wacht je totdat je wel een goede wisselkoers krijgt ?
Kan zeker lucreatief zijn, maar er kunnen wel meer dingen fout gaan dan alleen verlies door ongunstige koersen. Zal niet de eerste keer zijn dat er bijvoorbeeld een withdrawal transactie tussen exchanges in limbo raakt, en dan ben je overgeleverd aan support.

Met 40k geen fijne positie, kraken schijnt wel goed te zijn qua support maar bij Binance kan het wel eens lang duren...

Ik vind zelf verplaatsing via de netwerken tussen exchanges het meest stressvol en eigenlijk ben je daar dan continu mee bezig :P

Neemt niet weg dat het zeker interessant is en wellicht ook leuk om eens te testen, al zou ik dat niet snel met 40k doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:47:
[...]

Klopt helemaal ! Ik zie dat er wel wat fluctuatie is :

https://www.coingecko.com...20%E2%82%AC32.650.517.182.

[Afbeelding]

Alleen dit is over een periode van 90 dagen. Maar goed je kan pech hebben. Vraag is wat dan het verlies is en wat is de kans dat in 20 minuten de koers zo hard zakt dat je verlies hebt. Daarnaast zal het verlies niet zo groot zijn als met 'echte' crypto dat je opeens 5-10% in de min staat :)
De echte vraag is of Kraken je constant een betere deal geeft dan Binance. Als je nu winst maakt, maar over 1 uur je verlies maakt, dan wordt het lastig dit te doen. Pak daarbij het risico dat je neemt met de koers op een flinterdunne marge. Alleen als Kraken je constant over dagen of weken gezien je meer geld geeft voor je euro's dan Binance heeft het nut om dit te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

spok9

Groen...

Arbitrage werkt over het algemeen alleen als je op beide exchanges gelijkertijd de trade doet en je de balansen onafhankelijk daarvan recht trekt. De transfertijd is te lang en daarin zit je risico.

Bovendien zal het verschil niet altijd ten voordele van dezelfde exchange. Misschien kan iemand met een TradingView pro account een snelle chart maken van usdt Binance minus usdt Kraken :)

[ Voor 32% gewijzigd door spok9 op 22-09-2020 22:01 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
spok9 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:57:
Arbitrage werkt over het algemeen alleen als je op beide exchanges gelijkertijd de trade doet en je de balansen onafhankelijk daarvan recht trekt. De transfertijd is te lang en daarin zit je risico.
Hoe de balansen onafhankelijk van elkaar recht trekt?
Denk je dat het zo kan knallen tussen usd en euro in laten we zeggen 20 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

OO HANS!! bitcoin gaat naar 100.000.000, nul

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 22-09-2020 22:01 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
A87 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:01:
OO HANS!! bitcoin gaat naar 100.000.000, nul
Ltc wel. Gaat uit de top 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:00:
[...]

Hoe de balansen onafhankelijk van elkaar recht trekt?
Denk je dat het zo kan knallen tussen usd en euro in laten we zeggen 20 minuten?
Nee je handelt met de potjes op beide exchanges. Beide richtingen op. Uiteindelijk zal je op de ene exchange waarschijnlijk meer usdt krijgen en de andere meer eur, en dat trek je naar behoefte weer gelijk. Zo houdt je ruimte om op beide exchanges de trades in beide richtingen te kunnen doen.

Usdt-eur is op kraken gewoon een trading pair trouwens, niet anders dan btc-eur of wat dan ook :)

[ Voor 8% gewijzigd door spok9 op 22-09-2020 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Algos verneuken de koerzen
https://www.cnbc.com/2019...e-ruined-day-trading.html

!
Ned Davis, the founder of his namesake research firm, found success as a day trader for about three decades. But now, he wouldn’t even try it.

''They are a faster and much more cost-effective way of trading and they’ve also made it nearly impossible for humans to find an edge to exploit, Davis said: “The algos have taken all of the inefficiencies out of the market.”;;
in 2017 that about 90% of daily trades are done by computers, while only 10% are executed by regular stock pickers.
Algos have faced lots of criticism for creating volatile swings in the market

[ Voor 81% gewijzigd door A87 op 22-09-2020 22:07 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:30:
[...]

Oh, heb ook even snel 4 adresjes gebruikt :)
Hoe doe je hier nu precies aan mee? Maw hoe krijg je die tokens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Boefs schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:06:
[...]

Hoe doe je hier nu precies aan mee? Maw hoe krijg je die tokens?
Op https://xyearn.finance/sales-dashboard een ETH adres van jezelf pasten, dan krijg je 0,12 XYFI. Ergens in october wordt die dan volgens mij daadwerkelijk gestort.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:38:
[...]

ik heb in 2017 regelmatig grote bedragen omgezet, toen was het met LTC ik dacht dat er toen zelfs 20 euro per coin verschil inzat tussen de exchanges, nooit problemen mee gehad.

Als je nu met met arbitrage handel kan verdienen zou ik het ook direct doen, ik trade alleen niet op binance dus gaat helaas niet door voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:08:
[...]

Op https://xyearn.finance/sales-dashboard een ETH adres van jezelf pasten, dan krijg je 0,12 XYFI. Ergens in october wordt die dan volgens mij daadwerkelijk gestort.
ik vraag mij af of het allemaal wel klopt want het is maar 3000 wat ze zouden droppen geloof ik, kan mij niet voorstellen dat ze daar nog niet overheen zijn, ik heb er zelf al 10 binnen geharkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat denken jullie, stel je stuurt 1 ETH naar dat XYFI address, is dat hetzelfde als je private key weggooien, of zou je daadwerkelijk 20 XYFI ontvangen en er daarna nog minimaal 0,5 ETH aan overhouden nadat ze enige tijd op een exchange beschikbaar zijn?

Ik hou wel van een gokje, heb nog geen bewijs gevonden dat het een scam is, maar om het nou zomaar door de plee te spoelen...

De links op de website doen het niet eens, "CrwodFunding" niet eens normaal kunnen schrijven, zou al hun ontwikkelcapaciteit naar de achterliggende techniek zijn gegaan? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 22-09-2020 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:55
vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:41:
[...]

En dan vooral even rekening houden met de ERC20 transfer tijd
Tip: gebruik het TRC20 netwerk voor usdt. Kost een fractie, veel sneller (wel maar 1 confirmation dus minder veilig lijkt me).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:29
Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:20:
Wat denken jullie, stel je stuurt 1 ETH naar dat XYFI address, is dat hetzelfde als je private key weggooien, of zou je daadwerkelijk 40 XYFI ontvangen en er daarna nog minimaal 0,5 ETH aan overhouden nadat ze enige tijd op een exchange beschikbaar zijn?

Ik hou wel van een gokje, heb nog geen bewijs gevonden dat het een scam is, maar om het nou zomaar door de plee te spoelen...
Ik weet het niet, wel even via je link die 0,12 geclaimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:20:
Wat denken jullie, stel je stuurt 1 ETH naar dat XYFI address, is dat hetzelfde als je private key weggooien, of zou je daadwerkelijk 20 XYFI ontvangen en er daarna nog minimaal 0,5 ETH aan overhouden nadat ze enige tijd op een exchange beschikbaar zijn?

De links op de website doen het niet eens, "CrwodFunding" niet eens normaal kunnen schrijven, zou al hun ontwikkelcapaciteit naar de achterliggende techniek zijn gegaan? ;)
Of dat hele, je krijgt 0.12 is gemaakt om ETH te jatten en die 0.12 krijg je ook nooit want er is niet eens een product ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:53:
[...]

Of dat hele, je krijgt 0.12 is gemaakt om ETH te jatten en die 0.12 krijg je ook nooit want er is niet eens een product ?
hoe jatten ze dat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro heeft het over ETH verzenden naar een adres, daar doel ik op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:54:
[...]

Taro heeft het over ETH verzenden naar een adres, daar doel ik op :)
ja die Eth die je verzendt ben je dan kwijt maar hoe moeten ze aan je pirvate keys van je wallet komen dan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:56:
[...]

ja die Eth die je verzendt ben je dan kwijt maar hoe moeten ze aan je pirvate keys van je wallet komen dan ?
Dat was bedoeld als zijnde: Je gooit het in een zwart gat, aka: Het is weg en je krijgt er niets voor terug. Je private key kunnen ze niet krijgen dmv je address.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:56:
[...]

Niet. Heb voor de grap het gedaan. Dat public adres is het enige wat je opgeeft. Ga geen ETH sturen. Ga er vanuit dat ik niks krijg. Zowel 0.12 van een coin waarvan ik niet weet wat het waard is :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Heh? Ik hoefde geen eth over te maken naar een adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Als ze dan weg rennen hebben ze iedergeval hun pension klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:05:
[...]

Je kunt ook ETH overmaken om XYFI te ontvangen, copy paste incl. spelfout:

To join Phase 1 of the CrowdFunding, send ETH between 0.1 - 40 ETH to the below CrwodFunding Phase 1 wallet address.
1 ETH = 20 XYFI IN TOTAL OF 10,000 XYFI, DISTRIBUTION BASED ON TIME ETH ARRIVED, AND TOKENS ARE ISSUED. INVEST EARLY TO HAVE A GOOD RATE. APPLIED AS FIRST COME FIRST SERVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:24

raq

vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:05:
[...]

Nee, dat hoeft niet voor deze airdrop.
Het kan wel, dan koop je extra van die coins.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:06:
[...]

To join Phase 1 of the CrowdFunding, send ETH between 0.1 - 40 ETH to the below CrwodFunding Phase 1 wallet address.
1 ETH = 20 XYFI IN TOTAL OF 10,000 XYFI, DISTRIBUTION BASED ON TIME ETH ARRIVED, AND TOKENS ARE ISSUED. INVEST EARLY TO HAVE A GOOD RATE. APPLIED AS FIRST COME FIRST SERVE
Ja dan ben je mooi gek! Wel een mooie scam, 400 eth binnen. Het is eigenlijk ook te makkelijk om mensen op te lichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:06:
[...]

Leuk om gratis wat te claimen, geld erin stoppen zeker niet.

Denk dat dit wel een 50/50 is, en dan in de zin van scam/ICO :)

Daarom ook die slimme verleiding van een YFI met 40k supply, is geen toeval denk ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:08:
[...]

Ja dan ben je mooi gek! Wel een mooie scam, 400 eth binnen. Het is eigenlijk ook te makkelijk om mensen op te lichten.
En dan eerst 0.12 weggeven om de interesse te wekken. Op die manier zorg je er voor dat het rond gaat bij iedereen die iets met crypto doen en zorgt je er voor dat je meer ETH kan ontvangen. Toevallig ook nog een coin die 3k of 25k waard zou kunnen zijn. Mensen hopen met 0.12 bijvoorbeeld 300 dollar te krijgen, maar ze krijgen niets. Dan hebben ze wel ETH adressen met IP's en verder laat je mensen ETH sturen. Dat allemaal zonder een product te hebben. Het zou mij niets verbazen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
PilatuS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:19:
[...]

En dan eerst 0.12 weggeven om de interesse te wekken. Op die manier zorg je er voor dat het rond gaat bij iedereen die iets met crypto doen en zorgt je er voor dat je meer ETH kan ontvangen. Toevallig ook nog een coin die 3k of 25k waard zou kunnen zijn. Mensen hopen met 0.12 bijvoorbeeld 300 dollar te krijgen, maar ze krijgen niets. Dan hebben ze wel ETH adressen met IP's en verder laat je mensen ETH sturen. Dat allemaal zonder een product te hebben. Het zou mij niets verbazen in ieder geval.
Maar niemand heeft überhaupt ook maar 0,00001 van die shitcoin ontvangen. Dus waarom zou je eth overmaken naar ze? Crazy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:22:
[...]

Maar niemand heeft überhaupt ook maar 0,00001 van die shitcoin ontvangen. Dus waarom zou je eth overmaken naar ze? Crazy...
Crypto en crypto scams doen 1 ding heel goed, namelijk inspelen op hebzucht. 10x pakken op een coin die eigenlijk 0 waarde heeft en waar je niets mee kan. Airdrops en dus gratis geld, hebzucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
PilatuS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:24:
[...]

Crypto en crypto scams doen 1 ding heel goed, namelijk inspelen op hebzucht. 10x pakken op een coin die eigenlijk 0 waarde heeft en waar je niets mee kan. Airdrops en dus gratis geld, hebzucht :)
Greed is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nah :P

“The world has enough for everyone's need, but not enough for everyone's greed.”

Edit: Hebzucht maakt alles kapot.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 22-09-2020 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:22:
[...]

Ze geven ook aan het pas in oktober over te maken en op het contract address zie je dat ze er wel daadwerkelijk zijn. Of je ze krijgt is natuurlijk de vraag. Aan de andere kant kunnen ze die makkelijk versturen, daar hoef je verder niets moeilijks voor te doen. Ik kan binnen 5 minuten ook een coin maken en jou er 100 sturen.

Aangezien het ERC-20 betreft kunnen ze dergelijke coins mega snel listen op exchanges, zonder iets te hoeven programmeren.

Ik zit het overigens niet goed te praten of te shillen, maar de vraag is of en wanneer het blijkt een scam te zijn. Dat kan ook nog in een veel latere fase zijn als de inzet per XYFI hoger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:27:
[...]

Ze geven ook aan het pas in oktober over te maken en op het contract address zie je dat ze er wel daadwerkelijk zijn. Of je ze krijgt is natuurlijk de vraag. Aan de andere kant kunnen ze die makkelijk versturen, daar hoef je verder niets moeilijks voor te doen. Ik kan binnen 5 minuten ook een coin maken en jou er 100 sturen.

Aangezien het ERC-20 betreft kunnen ze dergelijke coins mega snel listen op exchanges, zonder iets te hoeven programmeren.

Ik zit het overigens niet goed te praten of te shillen, maar de vraag is of en wanneer het blijkt een scam te zijn. Dat kan ook nog in een veel latere fase zijn als de inzet per XYFI hoger wordt.
Van mij mag wel blijken dat het een scam is als ze 200k waard worden.

Heb ik ergens onderweg mijn 0.7 er wel uit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:32:
[...]

Van mij mag wel blijken dat het een scam is als ze 200k waard worden.

Heb ik ergens onderweg mijn 0.7 er wel uit :+
Zo lekker accountjes aangemaakt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:01
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:41:
[...]

Klote man... Ik zie dat de all time low op 200 sats ligt...

Die heeft even flinke hype pumps gehad vanwege een partnership een een deelname aan de Reddit scaling competition, maar die niet gewonnen en nu dus gewoon wordt oversschaduwd door het DeFi geweld.

Je kunt nu 2 dingen doen, dumpen met verlies en doorgaan, of hodlen en hopen op het beste.

Kans is wel aanwezig dat er nog een pump gaat komen maar vanaf welk punt en hoe groot die pump wordt is maar afwachten... Stel hij zakt naar 200 sats en pumpt naar 300 is het nog minder als nu... Maar als je nu verkoopt en hij pumpt naar 800 is het ook erg zuur natuurlijk.

Wanneer Ethereum scaling een hype gaat worden met oog op de fee's van de afgelopen tijd is er een kans dat hij nog opleeft, maar dat is een gok natuurlijk.

Voor zover mijn visie erop, geen advies maar hoop dat je er iets aan hebt...
Ennnn een pump naar 586!!
(Maar helaas. Ik was er op het dieptepunt uitgestapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:39:
[...]

Ennnn een pump naar 586!!
(Maar helaas. Ik was er op het dieptepunt uitgestapt).
Zuur...

Lekkere 5m chart ook trouwens... Pump naar 586 sats en direct maar even een dump naar 388...

Oké. Pure, onvervalste organische groei.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:31
Ik hoop niet dat het mij ‘n slecht persoon maakt dat ik dit aanhaal, maar als ik zo de ontwikkelingen rond het virus overal zie, hoor en lees, lijkt het er steeds meer op dat we toch weer op strengere maatregelen afkoersen.

Onwenselijk natuurlijk, en ik wil geen prediker uithangen van naderend onheil, maar aan de hand van de huidige ontwikkelingen verwacht ik al met al wel dat er nog een of meerdere terugvallen in de koersen gaan volgen, zoals we in februari/maart jl. zagen.

Op korte termijn maken deze ontwikkelingen mij nog niet echt rete-bullish om zo maar te zeggen.
De situatie maakt mensen onzeker, en onzekere mensen hebben nog steeds liever euro's en dollars in de pocket dan crypto's denk ik.

De afgelopen maanden had ik al mijn DCA buy-orders van BTC onder de 7700 USD voor de long term hodl weggehaald, in de veronderstelling dat BTC niet meer zo laag zou gaan. De laatste dagen heb ik er toch weer wat geplaatst, sowieso net boven het ~6250 dollar level dat in 2018 zo hard is neergezet.
Ik verwacht nog wel wat volatiliteit (en daarmee gepaard gaande kansen) in de koersen.
't blijft hoe dan ook 'n stukkie fundamentals...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:46

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:19:
[...]

Leuk om gratis wat te claimen, geld erin stoppen zeker niet.

Denk dat dit wel een 50/50 is, en dan in de zin van scam/ICO :)

Daarom ook die slimme verleiding van een YFI met 40k supply, is geen toeval denk ik ;)
Ah, we worden dus maar voor de helft genaaid, fijn om te weten, kunnen ze misschien aangeven of het de voorste of achterste helft is... ik vraag het voor een vriend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
twain4me schreef op woensdag 23 september 2020 @ 00:03:
[...]

Ah, we worden dus maar voor de helft genaaid, fijn om te weten, kunnen ze misschien aangeven of het de voorste of achterste helft is... ik vraag het voor een vriend.
50% kans op een scam en 50% kans op een ICO, dat bedoelt ie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
twain4me schreef op woensdag 23 september 2020 @ 00:03:
[...]

Jammer want dubbel genaaid houdt toch echt beter..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 23 september 2020 @ 00:12:
[...]

50% kans op een scam en 50% kans op een ICO, dat bedoelt ie :)
de website doet het voor de helft van de tijd niets eens bij mij, kan nu ook niet zien hoeveel coins ik krijg...

Ik vermoed dikke scam dus geen skin in the game doen.

• PilatuS
  • Niet online
Normaal quote ik mijzelf niet, maar damn, het is echt exact zo gegaan.

PilatuS in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"

Bloeden tot exact die daily 99MA die eerder relevant was. Die MA lag op 2.5 dollar bij het posten terwijl de prijs op dat moment 3.5 dollar was en de MA is gehit op 2.5325 een paar dagen later. Op die MA een dikke 25% bounce. Niet dat ik die bounce zo had verwacht hoor, maar puur weer die MA's die relavant zijn is toch mooi om te zien. Zijn ze in het verleden dagen of weken lang relevant zijn ze ook vrijwel altijd in de toekomst relevant. In dit geval bloeden van 3.5 dollar tot 2.5 dollar met een dikke vette 25% bounce er op.

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
spok9 schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:09:
[...]

Ik had ‘m ook nog even meegepakt, met jouw ref-link :)

Sta nog steeds aan de zijlijn, ben er nog niet van overtuigd dat het omhoog gaat.

Gaat iemand Neo staken bij Flamingo.finance? Heb Neo in de hodl pot, dus wil er wel aan mee doen :)
Zijn er hier mensen die gaan wrappen? En met name met de o3 wallet icm Ledger?

• Pelox
spok9 schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:09:
[...]

Ik had ‘m ook nog even meegepakt, met jouw ref-link :)

Sta nog steeds aan de zijlijn, ben er nog niet van overtuigd dat het omhoog gaat.

Gaat iemand Neo staken bij Flamingo.finance? Heb Neo in de hodl pot, dus wil er wel aan mee doen :)
Net een beetje ingelezen in Flamingo.finance.

NEO asset holders only need to download the NeoLine wallet, and do not need to deposit NEO into "Flamincome". They can convert NEO to nNEO directly through the "Wrapper" module on the 23rd, and stake in the "Vault" module on the 25th.

En dan kan je 5 dagen FLM staken.. klinkt ingewikkeld

[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 23-09-2020 08:19 ]

Zero.

• vortexnl1982
Hmm m'n stop losses op UNI en YFI zijn afgegaan vannacht :(

• Slux
  • Niet online
Woensdag is meestal een dip dag, zelf zit ik dan altijd in cash en pas eind van de dag of op donderdag koop ik weer.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 23-09-2020 08:35 ]

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Is dit dezelfde loopring die jullie zien? Want ik zie geen grote stijging...

https://www.coingecko.com/en/coins/loopring

• spok9

spok9

Groen...

Pelox schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:05:
[...]

Net een beetje ingelezen in Flamingo.finance.

NEO asset holders only need to download the NeoLine wallet, and do not need to deposit NEO into "Flamincome". They can convert NEO to nNEO directly through the "Wrapper" module on the 23rd, and stake in the "Vault" module on the 25th.

En dan kan je 5 dagen FLM staken.. klinkt ingewikkeld
Ik vond nog nergens een duidelijke handleiding. Waar haal jij deze info vandaan?

En @zorss, o3 wallet en Ledger? Heb je meer info?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
spok9 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:28:
[...]

Ik vond nog nergens een duidelijke handleiding. Waar haal jij deze info vandaan?

En @zorss, o3 wallet en Ledger? Heb je meer info?
Ik heb nu net de NeoLine wallet aangemaakt. De wrapper is er nog niet, als het goed is later vandaag.

Zodra de wrapper er is kan ik mijn NEO naar de NeoLine wallet sturen.

De NeoLine wallet koppel je dan aan de wrapper op https://flamingo.finance/

De wrapper zet je Neo om in nNeo, met de nNeo kan je van 25 t/m 30 sep FLM staken.

Na de staking kan je met behulp van de wrapper de nNeo weer omzetten in NEO en terugsturen naar je eventuele andere NEO wallet.

Zero.

• raq
  • Registratie: Maart 2015

raq

toilet_paper schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:49:
Ik hoop niet dat het mij ‘n slecht persoon maakt dat ik dit aanhaal, maar als ik zo de ontwikkelingen rond het virus overal zie, hoor en lees, lijkt het er steeds meer op dat we toch weer op strengere maatregelen afkoersen.

Onwenselijk natuurlijk, en ik wil geen prediker uithangen van naderend onheil, maar aan de hand van de huidige ontwikkelingen verwacht ik al met al wel dat er nog een of meerdere terugvallen in de koersen gaan volgen, zoals we in februari/maart jl. zagen.

Op korte termijn maken deze ontwikkelingen mij nog niet echt rete-bullish om zo maar te zeggen.
De situatie maakt mensen onzeker, en onzekere mensen hebben nog steeds liever euro's en dollars in de pocket dan crypto's denk ik.

De afgelopen maanden had ik al mijn DCA buy-orders van BTC onder de 7700 USD voor de long term hodl weggehaald, in de veronderstelling dat BTC niet meer zo laag zou gaan. De laatste dagen heb ik er toch weer wat geplaatst, sowieso net boven het ~6250 dollar level dat in 2018 zo hard is neergezet.
Ik verwacht nog wel wat volatiliteit (en daarmee gepaard gaande kansen) in de koersen.
't blijft hoe dan ook 'n stukkie fundamentals...
Je bent zeker geen slecht persoon als je de realiteit onder de aandacht brengt, ik ben zeker ook niet bullish. Zit grotendeels in fiat, klaar om de dip (ergens 3k-6k) te kopen.
Naast strengere corona-maatregelen heb je ook nog een harde Brexit, verkiezingen in VS, werkloosheid, tegenvallende cijfers van multinationals, handelsoorlog, onvrede onder bevolking, MKB die het niet volhoudt, enz enz enz

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Pelox schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:33:
[...]

Ik heb nu net de NeoLine wallet aangemaakt. De wrapper is er nog niet, als het goed is later vandaag.

Zodra de wrapper er is kan ik mijn NEO naar de NeoLine wallet sturen.

De NeoLine wallet koppel je dan aan de wrapper op https://flamingo.finance/

De wrapper zet je Neo om in nNeo, met de nNeo kan je van 25 t/m 30 sep FLM staken.

Na de staking kan je met behulp van de wrapper de nNeo weer omzetten in NEO en terugsturen naar je eventuele andere NEO wallet.
Thanks. Dit is ook interessant: https://medium.com/o3-lab...edger-wallet-ea97b1a71cfc

Dan kan je je bestaande wallet (al dan niet Ledger) openen in O3 en schijnbaar kan je dan ook wrappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
spok9 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:09:
[...]

Thanks. Dit is ook interessant: https://medium.com/o3-lab...edger-wallet-ea97b1a71cfc

Dan kan je je bestaande wallet (al dan niet Ledger) openen in O3 en schijnbaar kan je dan ook wrappen.
Ik hou mijn Neon wallet liever gescheiden voor nu. Dus ik ga gebruik maken van de NeoLine wallet, kan ik het eerst uitproberen met een klein deel van mijn Neo's.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Pelox schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:13:
[...]

Ik hou mijn Neon wallet liever gescheiden voor nu. Dus ik ga gebruik maken van de NeoLine wallet, kan ik het eerst uitproberen met een klein deel van mijn Neo's.
Kan ook met dezelfde wallet, je kiest gewoon hoeveel je wilt wrappen. Eindelijk een goede guide:

https://medium.com/o3-lab...allet-part-1-a04a51397c2f

Edit: overigens snap ik heel goed dat je het gescheiden wilt houden. Maar voor mij voelt het juist veiliger met m’n ledger, wetende dat er dan niets gebeurd zonder mijn tussenkomst :)

[ Voor 16% gewijzigd door spok9 op 23-09-2020 10:32 ]

• vrrs
Ik ben voorzichtig positief voor vandaag :)

• vrrs
raq schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:49:
[...]

Je bent zeker geen slecht persoon als je de realiteit onder de aandacht brengt, ik ben zeker ook niet bullish. Zit grotendeels in fiat, klaar om de dip (ergens 3k-6k) te kopen.
Naast strengere corona-maatregelen heb je ook nog een harde Brexit, verkiezingen in VS, werkloosheid, tegenvallende cijfers van multinationals, handelsoorlog, onvrede onder bevolking, MKB die het niet volhoudt, enz enz enz
Aan de andere kant, het gaat al de hele tijd enorm slecht in de VS met besmettingen terwijl er wél een kleine bullrun is geweest in augustus. Denk dat het aantal besmettingen / maatregelen dus geen direct effect gaat hebben op de prijzen, eerder economische gevolgen. Sowieso gaat de drop die hier voorspeld wordt komen, maar eerder als bijvoorbeeld kwartaalcijfers gepubliceerd gaan worden en dat is vorige maand gebeurd. Vooralsnog geen reden om nu grotendeels over te stappen naar fiat.

[ Voor 6% gewijzigd door vrrs op 23-09-2020 10:37 ]

• Pelox
Neo is weer aan het pumpen en dat zal vandaag nog wel even doorzetten.

Zero.

• vrrs
Pelox schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:39:
Neo is weer aan het pumpen en dat zal vandaag nog wel even doorzetten.
Yes! Blij met mijn buy order op 20 :). Wat is je voorspelling voor vandaag?

[ Voor 7% gewijzigd door vrrs op 23-09-2020 10:40 ]

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
spok9 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:31:
[...]

Kan ook met dezelfde wallet, je kiest gewoon hoeveel je wilt wrappen. Eindelijk een goede guide:

https://medium.com/o3-lab...allet-part-1-a04a51397c2f

Edit: overigens snap ik heel goed dat je het gescheiden wilt houden. Maar voor mij voelt het juist veiliger met m’n ledger, wetende dat er dan niets gebeurd zonder mijn tussenkomst :)
Ja dit dacht ik dus ook, moet er wel nog in detail naar kijken

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:02
spok9 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:09:
[...]

Idd mooie guide, maar wanneer ik op wrapper klik op flamingo.finance komt er een melding 'coming soon' :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

mohaa51 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:48:
[...]

Idd mooie guide, maar wanneer ik op wrapper klik op flamingo.finance komt er een melding 'coming soon' :)
Klopt, die komt vandaag.

• mohaa51
Ah ok, thanks! :)

• Pelox
vrrs schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:39:
[...]

Yes! Blij met mijn buy order op 20 :). Wat is je voorspelling voor vandaag?
Geen idee.. ik hoop weer richting 23 usdt of hoger.. We gaan het zien.

Zero.

• spok9

spok9

Groen...

Al dat geouwehoer over Neo en ik denk er nu pas aan ook nog bij te kopen 8)7 |:(

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:13
Nu LINK nog, iets met een LONG... :'(

• vortexnl1982
LINK is fucked man. Blij dat ik het eruit heb getrapt.

GO NEOOOO

Fuck NEO gekocht op the TOP ! Nu weer omlaag...

[ Voor 10% gewijzigd door vortexnl1982 op 23-09-2020 11:23 ]

• Pelox
vortexnl1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:14:
[...]

GO NEOOOO

Als hij blijft schommelen tussen de 20 en 22 ben ik tevreden voor vandaag.

Zero.

• vortexnl1982
Pelox schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:35:
[...]

Als hij blijft schommelen tussen de 20 en 22 ben ik tevreden voor vandaag.
Je weet dat het niet zo werkt he :) Als je denkt nu moet ik kopen > omlaag. Als je denkt FUCK IT verkopen > omhoog :/

• Pelox
vortexnl1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:40:
[...]

Je weet dat het niet zo werkt he :) Als je denkt nu moet ik kopen > omlaag. Als je denkt FUCK IT verkopen > omhoog :/
Neo is onderdeel van mijn hodl portfolio, geen daytraden dus. Als ze hier mooi blijven hangen ziet het er heel netjes uit

Zero.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Is het alweer inkoop-tijd?..
Ja?

Ja?!?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Verwijderd

FijneKerst schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:11:
Is het alweer inkoop-tijd?..
Ja?

Ja?!?
Dat dacht ik gisteravond :'(

YFII, YFI en ONT.

Gaat niet echt lekker om het zo maar te zeggen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:02:
[...]

Dat dacht ik gisteravond :'(

YFII, YFI en ONT.

Gaat niet echt lekker om het zo maar te zeggen :+
Nu dan? Verkopen of hodl tot 0?

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
Zo... UNI verkocht :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohaa51
Dat is durven ;)

Verwijderd

vortexnl1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:06:
[...]

Nu dan? Verkopen of hodl tot 0?
Nee heb er stoplosses op staan, ben bereid een bepaald verlies te nemen. Maar niet te snel.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik wacht nog ff tot einde vd week.... ik blijf erbij dat het in oktober opeens explosief gaat moonen.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Gaat natuurlijk nu verder.... zucht :-)

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Puur ff voor de statistiek snuivers en grafiekjes nerds...
Houdt het S2F model nog steeds stand???

• mohaa51
Machlah schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:45:
[...]

Gaat natuurlijk nu verder.... zucht :-)
Volledig uitgestapt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vortexnl1982
Ja beter de helft uitstappen en de rest laten rollen. Goed advies, doe ik zelf ook nooit... :+

• Machlah
Uit UNI wel ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
FijneKerst schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:55:
Puur ff voor de statistiek snuivers en grafiekjes nerds...
Houdt het S2F model nog steeds stand???
Ja hoor.
Gaat prima.

https://s2f.hamal.nl/s2fcharts.html

Afbeeldingslocatie: https://s2f.hamal.nl/images/alltimeprice.png

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

"Prima".... houdt dus in dat hij idd vanaf ongeveer NU moet gaan moonen als een jecko..
Ik denk het zelf ook hoor... maar goed om te zien dat het S2F model ook nog stand houdt.

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 09:11
FijneKerst schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:14:
[...]

"Prima".... houdt dus in dat hij idd vanaf ongeveer NU moet gaan moonen als een jecko..
Ik denk het zelf ook hoor... maar goed om te zien dat het S2F model ook nog stand houdt.
Er zit wel ruimte in (de lichtblauwe kleur) is ook nog in dit model. Hoe ik hem interpreteer is dat hij rond 31DEC echt zijn weg naar boven moet maken.

• _Dekker
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:19
Zorgen jullie dat Henk & Ingrid dit ook weten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 02:10:
[...]

de website doet het voor de helft van de tijd niets eens bij mij, kan nu ook niet zien hoeveel coins ik krijg...

Ik vermoed dikke scam dus geen skin in the game doen.
Frontpage ook lekker berekend op grote aantallen... :X Foutmelding: ERROR : -> User 'xfinvkum_finance_users' has exceeded the 'max_user_connections' resource (current value: 30)

• Dark Matter
  • Niet online
FijneKerst schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:14:
[...]

'Nu' is een beetje te precies.
De prijsstijging lagged een beetje nadat de halving heeft plaatsgevonden.
En vervolgens vind er een overshoot (bubbel) plaats, zodra iedereen weer bang is de boot te missen.

Dus ergens volgend jaar zou de prijs moeten stijging richting de verwachte s2f prijs van 100.000, en vervolgens zou hij hier doorheen moeten schieten richting 200.000+ vanwege de nieuwe bubbel, met uiteindelijk de onvermijdelijke crash en nieuwe bodem rond de 30.000 a 50.000.

Dus ergens voor eind volgend jaar gaan we zien of het model standhoudt.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 13:40

Woohooo

Smilie, James Smilie

vortexnl1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:14:
[...]

GO NEOOOO

Hopelijk nog wat verder omhoog door Flamingo Mintrush van vrijdag.

Iemand die hieraan meedoet? Klinkt allemaal te mooi en te positief.

• Dark Matter
  • Niet online
_Dekker schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:18:
[...]

Dat gaat vanzelf.
De bubbel komt van Henk en Ingrid.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

_Dekker schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:18:
[...]

Als iedereen dit model nou ff op zijn/haar facebook/twitter/linkedIN knalt, dan zullen er geheid een paar Henk & Ingrid bereiken.

Pagina: 1 ... 52 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!