Heb wat euro's op binance. Hoe koop ik daar usdt voor? Of gaat dat niet? Dat is toch gewoon euro / usdt pair > market en kopen?
Dat pair is er niet op binance volgens mij. Wacht, zoek het even op waar je moet zijn.vortexnl1982 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:36:
Heb wat euro's op binance. Hoe koop ik daar usdt voor? Of gaat dat niet? Dat is toch gewoon euro / usdt pair > market en kopen?
Buy crypto --> cash saldo
[ Voor 4% gewijzigd door Stokstaart op 21-09-2020 22:39 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
je moet even dat bitconeeect filmpje kijken en dan ben je gelijk weer up to date en hyped
YouTube: Curb your Bitconnect
olieeeeeee
Betaal je dan een goede prijs of wordt je gefucked? Of kan ik beter euro naar btc naar usdt?Stokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:39:
[...]
Dat pair is er niet op binance volgens mij. Wacht, zoek het even op waar je moet zijn.
Buy crypto --> cash saldo
Volgens mij betaal je iets van 4 usdt fee..vortexnl1982 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:46:
[...]
Betaal je dan een goede prijs of wordt je gefucked? Of kan ik beter euro naar btc naar usdt?
Eens kijken of de koers ook een beetje normaal is.Stokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:50:
[...]
Volgens mij betaal je iets van 4 usdt fee..
Verwijderd
Heeft ie je toch weer te pakken heStokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:57:
[...]
Even serieus.. Wat doe je hier nog? Ga lekker in het kantklos-forum hangen ofzo. Lekker veilig, geen ponzi's.
Verwijderd
A87 en de ponzi scam.
Tobbend ijsbeert hij door de kamer. 'Het had er al moeten zijn, het had er al moeten zijn...' mompelt hij in zichzelf als een verwarde professor. Geïrriteerd door de stress pakt hij zijn telefoon. 'Ja met de gemeente? A87 hier, wanneer storten jullie die uitkering nou? Ik zit sowieso al 3 uren te wachten ofso, heb die euro's nodig. WTF is dit voor scam poep, loop hier te tandenknarsen door die ponzi stress enso, schiet nou maar op!' Boos smijt hij de hoorn op de telefoon die hij afgelopen dinsdag bij de kringloop vond.
'Ongelooflijk zo kan ik die trade toch nooit op tijd openen?' schiet er door zijn gelimiteerde gedachtegang. Hij refresht zijn Bitmex. 'Kutzooi Bitcoin staat op uitbreken, wanneer komt het nou? Dit kan ieder moment naar de 20k, 20k of 0. Het zweeft al weken rond 10k. 20k of nul, wat een kans, dit kan alleen omhoog of naar 0.' mompelt hij hardop.
'Ff trollbox kijken voor tips.' denkt hij. 'Huge dump coming, trap ppl at long lol.' de trollbox is bearish. 'Kak wanneer komt het nou?' denkt hij, tot hij plotseling een melding geluid krijgt van zijn bank app op zijn telefoon van de kringloop.
'YESSSSSSSSS!' schreeuwt hij hardop door de kamer. Heel even schiet er door zijn hoofd of hij niet beter de huur kan betalen voor deze maand. 'Pfff fuck it die huur is dikke scam. Dikke pyramid scam die huur haha.' En met een vloeiende beweging begint hij aan zijn maandelijkse ritueel.
'Eerst ff ARKen halen op LiteBit.' hij spaart namelijk sinds 2017 ARK, de enige crypto token die geen ponzi scam poep shitcoin is.
Daarna meteen door naar Bitmex. 'Dese keer moet ik proberen ff na te denken, geen hoge leverage scam ponzi.' Hij leest de trollbox; 'HUGE dump incoming! Trap ppl at long lol!' Hij kijkt naar de koers. 'Hmmm dit kan maar 1 kant op gaan, 20k of 0. Ik weet het zeker, dit wordt de MEGA PUMP!' Hij leest nog eens de trollbox: 'These longs won't last another day, huge dump, Short moon, Longs REKT soon.'
Hij kijkt nog eens naar de koers. 'Goede daily en weekly close gehad, wtf dump. Die lui lullen maar wat, dit is Bitcoin, echt geen ponzi, fuck dit wordt de MEGA PUMP. Sowieso, waarom zou het naar 0 gaan zitten al weken op 10k dit kan echt niet naar 0.' Hij kijkt naar het volume. Opeens ziet hij een kleine groene kaars op de 5m chart. 'JA DE MEGA PUMP!'
En daar gaat zijn uitkering, volledig een x100 BTC long in.
Instant dropt BTC 500 dollar. REKT. Liquidatie mail komt al binnen.
Hij sluit zijn ogen en laat zijn hoofd en schouders hangen. Een traan vormt zich in zijn ooghoek, waarom lukt het hem nooit? Hoe halen mensen hier ooit geld uit? Ligt het dan aan hem? Maakt hij die fouten zelf, of is het de markt? Snel veegt hij zijn tranen weg; 'PFFF fuck deze ponzi scam poep, wat is dit voor scam? Dikke pyramid scam Bitcoin, Pfff deze markt is rigged, sowieso deze markt is echt ponzi rigged.'
Hij surft naar gathering.tweakers.net.
'BTC de meest misselijkmakende pump and dump, wat een troep. Walgelijk gadverdamme wat een ponzi pyramide is het ook.' typt hij.
Dat voelt goed. Bitcoin is een ponzi, het ligt niet aan hem.
'Ff stukje lopen, misschien nog wat tulpenbollen en dikke kiezels bij de Aldi' Denkt hij, en verlaat zijn rukbunker om de wijde wereld te ontdekken.
Weg, weg van de ponzi pyramide, stukje lopend naar de horizon, waar de kansen voor het oprapen liggen...
Tobbend ijsbeert hij door de kamer. 'Het had er al moeten zijn, het had er al moeten zijn...' mompelt hij in zichzelf als een verwarde professor. Geïrriteerd door de stress pakt hij zijn telefoon. 'Ja met de gemeente? A87 hier, wanneer storten jullie die uitkering nou? Ik zit sowieso al 3 uren te wachten ofso, heb die euro's nodig. WTF is dit voor scam poep, loop hier te tandenknarsen door die ponzi stress enso, schiet nou maar op!' Boos smijt hij de hoorn op de telefoon die hij afgelopen dinsdag bij de kringloop vond.
'Ongelooflijk zo kan ik die trade toch nooit op tijd openen?' schiet er door zijn gelimiteerde gedachtegang. Hij refresht zijn Bitmex. 'Kutzooi Bitcoin staat op uitbreken, wanneer komt het nou? Dit kan ieder moment naar de 20k, 20k of 0. Het zweeft al weken rond 10k. 20k of nul, wat een kans, dit kan alleen omhoog of naar 0.' mompelt hij hardop.
'Ff trollbox kijken voor tips.' denkt hij. 'Huge dump coming, trap ppl at long lol.' de trollbox is bearish. 'Kak wanneer komt het nou?' denkt hij, tot hij plotseling een melding geluid krijgt van zijn bank app op zijn telefoon van de kringloop.
'YESSSSSSSSS!' schreeuwt hij hardop door de kamer. Heel even schiet er door zijn hoofd of hij niet beter de huur kan betalen voor deze maand. 'Pfff fuck it die huur is dikke scam. Dikke pyramid scam die huur haha.' En met een vloeiende beweging begint hij aan zijn maandelijkse ritueel.
'Eerst ff ARKen halen op LiteBit.' hij spaart namelijk sinds 2017 ARK, de enige crypto token die geen ponzi scam poep shitcoin is.
Daarna meteen door naar Bitmex. 'Dese keer moet ik proberen ff na te denken, geen hoge leverage scam ponzi.' Hij leest de trollbox; 'HUGE dump incoming! Trap ppl at long lol!' Hij kijkt naar de koers. 'Hmmm dit kan maar 1 kant op gaan, 20k of 0. Ik weet het zeker, dit wordt de MEGA PUMP!' Hij leest nog eens de trollbox: 'These longs won't last another day, huge dump, Short moon, Longs REKT soon.'
Hij kijkt nog eens naar de koers. 'Goede daily en weekly close gehad, wtf dump. Die lui lullen maar wat, dit is Bitcoin, echt geen ponzi, fuck dit wordt de MEGA PUMP. Sowieso, waarom zou het naar 0 gaan zitten al weken op 10k dit kan echt niet naar 0.' Hij kijkt naar het volume. Opeens ziet hij een kleine groene kaars op de 5m chart. 'JA DE MEGA PUMP!'
Hij sluit zijn ogen en laat zijn hoofd en schouders hangen. Een traan vormt zich in zijn ooghoek, waarom lukt het hem nooit? Hoe halen mensen hier ooit geld uit? Ligt het dan aan hem? Maakt hij die fouten zelf, of is het de markt? Snel veegt hij zijn tranen weg; 'PFFF fuck deze ponzi scam poep, wat is dit voor scam? Dikke pyramid scam Bitcoin, Pfff deze markt is rigged, sowieso deze markt is echt ponzi rigged.'
'BTC de meest misselijkmakende pump and dump, wat een troep. Walgelijk gadverdamme wat een ponzi pyramide is het ook.' typt hij.
'Ff stukje lopen, misschien nog wat tulpenbollen en dikke kiezels bij de Aldi' Denkt hij, en verlaat zijn rukbunker om de wijde wereld te ontdekken.
Weg, weg van de ponzi pyramide, stukje lopend naar de horizon, waar de kansen voor het oprapen liggen...
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:57:
A87 en de ponzi scam.
Ga weg uit die fabriek en doe eens iets met je talent Jaapio. Luie flikker die je bent.
@Taro geanonimiseerd opnemen in de TS als waarschuwing voor gokverslaafden?

Na de volgende bullrun als we een weekend die dikke villa huren voor de slowtopic-meet (A87 wij betalen je treinkaartje wel) kan ik niet wachten om te zien wat voor eindbazen er allemaal achter die avatars zitten
[ Voor 34% gewijzigd door Stokstaart op 22-09-2020 00:09 ]
Verwijderd
Stokstaart schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:04:
[...]
Na de volgende bullrun als we een weekend die dikke villa huren voor de slowtopic-meet (A87 wij betalen je treinkaartje wel) kan ik niet wachten om te zien wat voor eindbazen er allemaal achter die avatars zitten
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HPXdDHvA9AvRzUtIeMUZrnyY.jpg?f=user_large)
Hardop gelachen, top postVerwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:57:
A87 en de ponzi scam.
'Ff trollbox kijken voor tips.' denkt hij. 'Huge dump coming, trap ppl at long lol.' de trollbox is bearish. 'Kak wanneer komt het nou?' denk hij tot hij plotseling een melding geluid krijgt van zijn bank app op zijn telefoon van de kringloop.
Good old lan party's, gotta miss em..
Stokstaart schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:36:
[...]
Good old lan party's, gotta miss em..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/enrVR3BhCLgLAGAgGfpERn68.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Ik heb me ook ff nuttig gemaakt omtrent XYFI. Via 4G nog even tokens geclaimed en via de wifi van de zaak.
Heb nu 3 Ethereum adressen, 1 met 0.36 (via referral van mezelf) en 2 adressen met 0.12 XYFI. Dus 0.7 totaal. Meer moeite ga ik er niet insteken.
Nu hopen dat die tokens ook 4 Bitcoins waard worden
To the moon, gentlemen.
Heb nu 3 Ethereum adressen, 1 met 0.36 (via referral van mezelf) en 2 adressen met 0.12 XYFI. Dus 0.7 totaal. Meer moeite ga ik er niet insteken.
Nu hopen dat die tokens ook 4 Bitcoins waard worden
To the moon, gentlemen.
good old day's
Dust
B42 ..(buy rifles ak).... waarom weet ik dit nog?
@Verwijderd zijn we al rijk?
Edit: net even gekeken, maar nee, nog net zo hopeloos

[ Voor 23% gewijzigd door twain4me op 22-09-2020 05:08 ]
bind "buy ak47" F1 was snellertwain4me schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 04:56:
[...]
good old day's
Dust
B42 ..(buy rifles ak).... waarom weet ik dit nog?
Wat mij betreft de post van het jaar!Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:57:
A87 en de ponzi scam.
Tobbend ijsbeert hij door de kamer. 'Het had er al moeten zijn, het had er al moeten zijn...' mompelt hij in zichzelf als een verwarde professor. Geïrriteerd door de stress pakt hij zijn telefoon. 'Ja met de gemeente? A87 hier, wanneer storten jullie die uitkering nou...
Ik heb soms echt moeite te geloven, en vooral te begrijpen dat je je voordoet als een simpele fabrieksarbeider, terwijl er soms geniale, en veelal ook intelligente posts vanuit jouw kant komen.
Waarschijnlijk heb je ontzettend veel plezier in je werk, en dat is uiteraard het allerbelangrijkste naar mijn idee. Maar ik denk, net als velen hier, dat je ergens een verborgen talent hebt die je hier wel laat zien, maar in de praktijk niet gebruikt 😉.
Lekker @Verwijderd, altijd fijn om te lezen.
Raar werkt je brein ook, als waves gepumpt is naar 3000sat koop ik het als een malle, nu het 50% korting heeft durf ik het niet...
Raar werkt je brein ook, als waves gepumpt is naar 3000sat koop ik het als een malle, nu het 50% korting heeft durf ik het niet...
De tijd leert of het tij keert
Ach je moet maar zo denken. Met werken in de fabriek verdien je gewoon geld, maar als tekstschrijven is dat echt niet altijd het geval. Meeste woordkunstenaars hebben geen rooie rot cent.. uitzondering daargelaten.paul-s83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:37:
[...]
Wat mij betreft de post van het jaar!![]()
Ik heb soms echt moeite te geloven, en vooral te begrijpen dat je je voordoet als een simpele fabrieksarbeider, terwijl er soms geniale, en veelal ook intelligente posts vanuit jouw kant komen.
Waarschijnlijk heb je ontzettend veel plezier in je werk, en dat is uiteraard het allerbelangrijkste naar mijn idee. Maar ik denk, net als velen hier, dat je ergens een verborgen talent hebt die je hier wel laat zien, maar in de praktijk niet gebruikt 😉.
@Verwijderd misschien een tweakers korte verhalen bundel uitbrengen? Hahaha even een goede titel bedenken..
Zero.
Hoe is het met je ps4 game ?Pelox schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:03:
Valt nog wel mee, heb vandaag pas 4 PS5 verloren. Heb heftigere dagen meegemaakt.
Vanmiddag voorzichtig ingestapt op lrc met een halve ps5 en daar heb ik nu een een ps4 game winst op.
Yeah, alles. Ik had gisteren nog wat ETHs gekocht maar stop loss is afgegaan dus ik zit weer in fiat. Behalve mijn dotjes en YFI's.. Als iemand die nog wilt kopen voor een mooi prijsjeDJ-Promo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:02:
Uni zakt weer door het ijs.

Gaat niet zo lekker he dit
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dollar lijkt rejected @ 94 op DXY. Mogen we weer omhoog?
Ik heb het niet specifiek over teksten schrijven, maar meer in algemene zin 😀Pelox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
[...]
Ach je moet maar zo denken. Met werken in de fabriek verdien je gewoon geld, maar als tekstschrijven is dat echt niet altijd het geval. Meeste woordkunstenaars hebben geen rooie rot cent.. uitzondering daargelaten.
@Verwijderd misschien een tweakers korte verhalen bundel uitbrengen? Hahaha even een goede titel bedenken..
:fill(white):strip_exif()/f/image/dsblf60bLGtd8MnATqD7oN6L.png?f=user_large)
Hoop dat het jullie lukt om tegen je eigen angst in te gaan. Met name in de vorm van stop-buy orders en lage buy orders.
Verwijderd
Had jij een bag met avax ?Egeau schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:53:
Vandaag gaat het mainet van Avax live. Veel mooie beloftes en claims https://www.avalabs.org/
Hier toevallig nog wat tweakers die nog wat Avax hebben gekocht hebben in de ICO?
Als crypto niet lukt kan je altijd nog boeken gaan schrijven. Ik schrijf me in voor de pre-order.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:57:
A87 en de ponzi scam.
OE, ja, en mag ik dan als gast-schrijver "De dag van de ban schrijven"Pelox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
[...]
Ach je moet maar zo denken. Met werken in de fabriek verdien je gewoon geld, maar als tekstschrijven is dat echt niet altijd het geval. Meeste woordkunstenaars hebben geen rooie rot cent.. uitzondering daargelaten.
Heb wel wat gekocht (voldoende om zelf te kunnen staken). Jammer dat een groot gedeelte van mijn coins 1.5 jaar vesting hebben waardoor je gedurende die 1.5 jaar pas je coins kan verkopen. Heb wel een klein gedeelte verkocht op Binance met een prima winst.
Ga de rest houden aangezien ik wel veel verwacht van Avax. Team heeft het marketing/partnerschip spelletje goed door en en product lijkt ook wel echt vernieuwend in zoverre dat het geen ERC20 token is.
Iets met vrouw(on)vriendelijke verkeersborden?twain4me schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:52:
[...]
OE, ja, en mag ik dan als gast-schrijver "De dag van de ban schrijven"
De moderne versie van Ali Baba en de 40 rovers. Alleen zijn het in deze de rovers die winnen.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:57:
A87 en de ponzi scam.

Jaapio je zou een boek moeten schrijven. Een cryptische crypto roman. Met A87, ponzis, fora, defis, ledgers, blockchain, moneychain, lambos, manen, bruggen, de voedselbank, traders, hodlers, swappers, rekters, whales, panic sellers, hopium, fomo, fimo, fud, greed, bleed, Plan B, Plan Z, enz.
Als je er nou een bestseller van maakt, dan heeft het forum er ook nog wat aan (dan worden immers de Henk en Ingrid raketten echt gelanceerd)
Wel alleen te betalen met een cryptomunt en de blockchain moet natuurlijk ook op de een of andere manier gebruikt worden (dont ask me how, ik ben ook maar een Henkie)
Edit: ik zag dat @Machlah ook al aankaartte. Simple minds think alike haha (no offense)
[ Voor 5% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 22-09-2020 12:49 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd
-50% totaal sinds begin september maar tis maar speelgeld gelukkig. Wel ruimte voor verbetering.
Gelukkig veel alts weg gedaan voor de drop dit weekend maar helaas nog wel veel vast in UNI en daarom de -50% nu.
$Ftm en $avax hadden het goed kunnen maken maar ben daar nu toch al te laat bij. Tis wel steeds pump en dump bij alle niewigheidjes dus bij de volgende pak ik gewoon een leuke winst en dan eruit en niet meer aankijken of het tot +1000% gaat en the next YFI wordt...
Heb nog wel wat investeringen lopen van muntjes die nog moeten gereleased worden en als dat een beetje goed loopt is die -50% zo weer weg gewerkt.
En contribute $trib als spaarrekening
Wel lastig hoor de keuze om uitstappen nu in uni en verlies te nemen om zo weer in te kunnen stappen in groene muntjes of te wachten tot UNI weer bij trekt. Voor dat eerste moet je werk verzetten voor het laatste is het gewoon afwachten. Bij $bel nam ik ook verlies en recoverde hij de dagen erna een flink stuk wat veel tijd had gescheeld.
Gelukkig veel alts weg gedaan voor de drop dit weekend maar helaas nog wel veel vast in UNI en daarom de -50% nu.
$Ftm en $avax hadden het goed kunnen maken maar ben daar nu toch al te laat bij. Tis wel steeds pump en dump bij alle niewigheidjes dus bij de volgende pak ik gewoon een leuke winst en dan eruit en niet meer aankijken of het tot +1000% gaat en the next YFI wordt...
Heb nog wel wat investeringen lopen van muntjes die nog moeten gereleased worden en als dat een beetje goed loopt is die -50% zo weer weg gewerkt.
En contribute $trib als spaarrekening
Wel lastig hoor de keuze om uitstappen nu in uni en verlies te nemen om zo weer in te kunnen stappen in groene muntjes of te wachten tot UNI weer bij trekt. Voor dat eerste moet je werk verzetten voor het laatste is het gewoon afwachten. Bij $bel nam ik ook verlies en recoverde hij de dagen erna een flink stuk wat veel tijd had gescheeld.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2020 13:46 ]
Verwijderd
WoordkunstenaarsPelox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
[...]

Misschien een bundel erotische verhalen voor vrouwen. En dan hopen dat ik heel wat groupies kan verwerven
Zal ik dan @A87 ook als hoofdrolspeler doen, als goedmakertje voor mijn vorige bericht die toch een beetje over zijn rug ging
Bitcoin lijkt het wat te houden allemaal maar echt ovetuigende dikke bounces zijn er nog niet... Wel verleidelijke koopjes her en der...
Van de kringloop haha.Pelox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:48:
[...]
het is nu een platinum playstation game geworden.
zonder doosje, disc only, met een paar krasjes
Heb je zwarte piet al in elkaar geslagen?Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:15:
[...]
Woordkunstenaarsof dat vandaag de dag nog een positief iets is om te zijn betwijfel ik
![]()
Nee enkel FOMO.Petje72 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:26:
Sorry, ik lees hier vaak en post niet al te vaak, zeg maar bijna nooit.
Toch een vraag uit nieuwsgierigheid. Zijn er hier meer die zich verdiepen in TOMO ?
Zero.
Ter lering en vermaeck een lading UNI gekocht, dik keer wel met stop lossVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:15:
[...]
Bitcoin lijkt het wat te houden allemaal maar echt ovetuigende dikke bounces zijn er nog niet... Wel verleidelijke koopjes her en der...

Allen, begin deze maand had ik aangegeven na een (succesvolle) test een cryptobot to proberen (Deribot). In eerste instantie gestart met default settings, later iets meer offensief. Draait nu 19 dagen (eigenlijk 18, want 1 dag zat er een fout in mijn settings).
Huidige resultaat:
- 16 procent stijging (in BTC), 11 procent wanneer de kosten van de bot eraf gaan. Heb nog wel 11 dagen te gaan.
Het is een simpele bot, maar vrij effectief vanwege zowel Long als Short posities op BTCUSD (met leverage) .Daarnaast ideaal dat het Cloud based is. Geen bags dus van coins die je niet wilt.
- Bij de default settings plaatst de bot een kleine buy order, en neemt kleine winst bij behalen van target. Gaat vervolgens voor begin bedrag short met dezelfde strategie. Wanneer de koers de andere kant opgaat dan wordt de inleg verhoogd (bij default settings x2 erbij). En dat is 7 tredes mogelijk.
Conclusie is dat de bot verliesgevend is wanneer bij flash crashes en een stijging / daling zonder enkele bounces.
Huidige resultaat:
- 16 procent stijging (in BTC), 11 procent wanneer de kosten van de bot eraf gaan. Heb nog wel 11 dagen te gaan.
Het is een simpele bot, maar vrij effectief vanwege zowel Long als Short posities op BTCUSD (met leverage) .Daarnaast ideaal dat het Cloud based is. Geen bags dus van coins die je niet wilt.
- Bij de default settings plaatst de bot een kleine buy order, en neemt kleine winst bij behalen van target. Gaat vervolgens voor begin bedrag short met dezelfde strategie. Wanneer de koers de andere kant opgaat dan wordt de inleg verhoogd (bij default settings x2 erbij). En dat is 7 tredes mogelijk.
Conclusie is dat de bot verliesgevend is wanneer bij flash crashes en een stijging / daling zonder enkele bounces.
Zetten jullie soms wel eens buy orders boven de market price? Het lijkt me wel wat om weer in te stappen zodra NEO boven de $20 komt. Hoe denken jullie daarover?
Zet je die stop loss dan op de aankoopprijs of iets eronder?raq schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:01:
[...]
Ter lering en vermaeck een lading UNI gekocht, dik keer wel met stop loss
Ja, dat heet een stop buy order. Heb ze nu ook staan voor als de relief bounce komt..vrrs schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:18:
Zetten jullie soms wel eens buy orders boven de market price? Het lijkt me wel wat om weer in te stappen zodra NEO boven de $20 komt. Hoe denken jullie daarover?
Oké, good to know thanksStokstaart schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:21:
[...]
Ja, dat heet een stop buy order. Heb ze nu ook staan voor als de relief bounce komt..
Eerst eronder, inmiddels een klein beetje boven de aankoopprijs.vrrs schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:19:
[...]
Zet je die stop loss dan op de aankoopprijs of iets eronder?
Mijn verstand zegt dat het niet slim is om verder in FTM te stappen nu het +21% is maar het is zo verleidelijk... Vreemd hoe je hoofd werkt.
Verwijderd
Ik heb zojuist een bagje ONT aangeschaft, eens kijken of die weer naar de 800+ sats toe wil.raq schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:01:
[...]
Ter lering en vermaeck een lading UNI gekocht, dik keer wel met stop loss
Hoe hoog zet je zo'n order dan ? Paar procent boven de huidige prijs ofzo ? 5 / 10 procent ? Kan je zo'n order ook instellen dat hij ook meebeweegt met de prijs ?Stokstaart schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:21:
[...]
Ja, dat heet een stop buy order. Heb ze nu ook staan voor als de relief bounce komt..
Een trailing stop buy? Niet bij de meeste exchanges. Percentage is lastig te bepalen, helemaal afhankelijk van je plan. Vlak boven een resistance lijkt me, maar of dat een short term resistance is of langere termijn ligt aan je eigen plan.vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:32:
[...]
Hoe hoog zet je zo'n order dan ? Paar procent boven de huidige prijs ofzo ? 5 / 10 procent ? Kan je zo'n order ook instellen dat hij ook meebeweegt met de prijs ?
En uitgestopt bij UNI, op aankoopbedrag+fee, volgende x beter.raq schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:22:
[...]
Eerst eronder, inmiddels een klein beetje boven de aankoopprijs.
Ik zie overigens vrij veel negatieve berichten over CPH op bitcointalk en reddit. Hoe denken jullie daarover?
Volgens mij staan we op het punt om omhoog te gaan... maar kan het mis hebben. Dacht eerst dat we hard omlaag zouden gaan haha
Wat mij onduidelijk is, hoe het met de ICO van 2 jaar geleden is afgelopen. Is ook weinig meer over te vinden op eigen materiaal, dus komt niet heel transparant over.vrrs schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:06:
Ik zie overigens vrij veel negatieve berichten over CPH op bitcointalk en reddit. Hoe denken jullie daarover?
Over? Is niet ongebruikelijk overigens dat er een hoop gefud wordt vóór een ICO. Hoeft niets te zeggen over het daadwerkelijke product of de prijsontwikkeling.vrrs schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:06:
Het is meer dat mensen kritiek hebben op het feit dat ze 2 jaar geleden al een aankondiging online hebben gegooid en er nog vrijwel geen resultaten zijn gerealiseerd.Stokstaart schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:11:
[...]
Over? Is niet ongebruikelijk overigens dat er een hoop gefud wordt vóór een ICO. Hoeft niets te zeggen over het daadwerkelijke product of de prijsontwikkeling.
Zie: https://bitcointalk.org/index.php?topic=5275548.0 en https://bitcointalk.org/index.php?topic=3162620.0
Zolang Randstad zeker weten betrokken is, en dat blijkt uit hun pagina op google cloud, vind ik het een gok waard, want legit. Wat er dan daadwerkelijk wordt gepresteerd is op korte termijn minder interessant aangezien de hele cryptosfeer is gebaseerd op speculatie. Dus grote partners = grote kans op prijsstijging. Wil niet zeggen dat het long term een goede belegging is.vrrs schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:13:
[...]
Het is meer dat mensen kritiek hebben op het feit dat ze 2 jaar geleden al een aankondiging online hebben gegooid en er nog vrijwel geen resultaten zijn gerealiseerd.
Zie: https://bitcointalk.org/index.php?topic=5275548.0 en https://bitcointalk.org/index.php?topic=3162620.0
YouTube: Rutte: 'Gewoon je bek houden' REMIX!Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:15:
[...]
Zal ik dan @A87 ook als hoofdrolspeler doen, als goedmakertje voor mijn vorige bericht die toch een beetje over zijn rug ging
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 22-09-2020 17:12 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
gewoon niet doen, nee nee neee nee nee, dat gaan we dus niet doenVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:15:
[...]
Deze ga ik ff downloaden en via WhatsApp verspreiden
nee nee nee
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Oh oh, al zie ik wel enig verschil tussen de 2 situaties:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Hopen dat BTC even in deze range blijft hangen of weer langzaam richting de 11k klimt, mijn ONT aankoop op 607 sats staat al licht in de plus.
Misschien ook wat YFII oppikken?
Nog maar even aankijken, het is allemaal nog niet echt overuigend.
Misschien ook wat YFII oppikken?
Nog maar even aankijken, het is allemaal nog niet echt overuigend.
hmm heb ik weer, ik probeer een nieuwe nano ledger te restoren omdat ik de oude gesloopt had.
nu vraagt ie om 12 worden en zegt ie dat het onjuist is
als er iets is waar ik zeker van ben is dat de recovery phrase echt juist is.
iemand nog tips of is slux gewoon de sjaak ?
nu vraagt ie om 12 worden en zegt ie dat het onjuist is
Verwijderd
`Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:31:
Oh oh, al zie ik wel enig verschil tussen de 2 situaties:
[Afbeelding]
waar kijk ik naar ? 3 herhalende tops ?
Gebruikt een ledger geen 24 woorden?Slux schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:28:
hmm heb ik weer, ik probeer een nieuwe nano ledger te restoren omdat ik de oude gesloopt had.
nu vraagt ie om 12 worden en zegt ie dat het onjuist isals er iets is waar ik zeker van ben is dat de recovery phrase echt juist is.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Slux schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:28:
nu vraagt ie om 12 worden en zegt ie dat het onjuist isals er iets is waar ik zeker van ben is dat de recovery phrase echt juist is.

Zijn 24 woorden trouwens
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 22-09-2020 19:47 ]
Zero.
- Taro
- Niet online
2x head and shoulders pattern met daarna een mokerslag omlaag.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:38:
[...]
`
waar kijk ik naar ? 3 herhalende tops ?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Niet online
Zoals je weet zie ik het nut niet in van die dingen, dus geen idee of je woorden selecteert of typt, maar geen spelfoutje gemaakt? Dus wel de juiste woorden, maar een verkeerde letter? En heb je al eerder die woorden moeten gebruiken, of is dit de eerste keer?Slux schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:28:
bij de restore geeft ie aan 12, 18 of 24 woorden, ik dacht dat je maar een gedeelte er van in hoefde te vullen ?
ik heb idd 24 woorden op een bierviltje staan.. eens proberen met restore 24 woorden
Ik eigenlijk ook niet maar ik heb een paar crypto's voor de LT hold, en nu gebruikt voor die yfi fork daar heb ik er 3 van op staan.Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:49:
[...]
Zoals je weet zie ik het nut niet in van die dingen, dus geen idee of je woorden selecteert of typt, maar geen spelfoutje gemaakt? Dus wel de juiste woorden, maar een verkeerde letter? En heb je al eerder die woorden moeten gebruiken, of is dit de eerste keer?
Het zijn woorden die je gebruikt, spelfoutje kan niet en bij de eerste keer moet je alle woorden herhalen om te zorgen dat het juist is vandaar dat ik weet dat het 100% juist is, maar misschien is het omdat ik maar 12 woorden gebruik ipv die 24
nu testen
Seeds kunnen uit verschillende lengtes bestaan, maar 24 is al een tijdje de default bij Ledgers. En dan moet je ze ook echt allemaal invullenSlux schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:52:
[...]
bij de restore geeft ie aan 12, 18 of 24 woorden, ik dacht dat je maar een gedeelte er van in hoefde te vullen ?
ik heb idd 24 woorden op een bierviltje staan.. een proberen met restore 24 woorden
@Taro de mogelijke woorden zijn zo gekozen dat spelfouten niet kunnen, want dan is het geen valide woord en kan je niet verder.
Enneuh @Taro is van na het MTGox tijdperk?

Ik snap je wel hoor
[ Voor 8% gewijzigd door spok9 op 22-09-2020 19:57 ]
Dank, je bent een heldspok9 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:55:
[...]
Seeds kunnen uit verschillende lengtes bestaan, maar 24 is al een tijdje de default bij Ledgers. En dan moet je ze ook echt allemaal invullen
@Taro de mogelijke woorden zijn zo gekozen dat spelfouten niet kunnen, want dan is het geen valide woord en kan je niet verder.
Ik snap je wel hoorJe trade met je coins en hold ze niet
ook raar dat ze je vragen of je met 12 of 18 wilt herstellen
- Taro
- Niet online
Helder, bij sommige wallets moest je ze letter voor letter typen en dan wil een spelfoutje nog weleens roet in het eten gooien bij het aan het eind valideren van alles tegelijkertijd.spok9 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:55:
[...]
Ik snap je wel hoorJe trade met je coins en hold ze niet
Ik ken het MTGox debacle zeker, maar inderdaad, holden doe ik niet aan. Heb niet alle eieren in één mandje gelegd hoor, maar ik accepteer het risico. Slecht voorbeeld, maar ik ben mij bewust van de gevolgen. Zoals eerder aangegeven is mijn risicomanagement het afromen richting de rekening boven bedrag X.
Super!Slux schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:00:
[...]
Dank, je bent een heldik zit er weer in.
ook raar dat ze je vragen of je met 12 of 18 wilt herstellen
En er bestaan nu eenmaal seeds van verschillende lengtes, dus tja
Ook waar, het risico is op verschillende manieren te managen. Doe ik ook, verschillende exchanges voor het traden en een ledger voor de langere termijn.Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:08:
[...]
Helder, bij sommige wallets moest je ze letter voor letter typen en dan wil een spelfoutje nog weleens roet in het eten gooien bij het aan het eind valideren van alles tegelijkertijd.
Ik ken het MTGox debacle zeker, maar inderdaad, holden doe ik niet aan. Heb niet alle eieren in één mandje gelegd hoor, maar ik accepteer het risico. Slecht voorbeeld, maar ik ben mij bewust van de gevolgen. Zoals eerder aangegeven is mijn risicomanagement het afromen richting de rekening boven bedrag X.
- Taro
- Niet online
@Slux Met YFI fork bedoel je YFII?
Oudere coins zoals Stellar en Monero zakken ook steeds verder weg.
@Taro xyfi denk ik
Ik probeer wat euro om te zetten naar USDT op binance. Maar daar krijg je echt een slechte wisselkoers :
4000 euro waard op :
Binance : 4.649.45 USDT
Kraken : 4678.60 USDT
Als ik 4k euro omzet naar usdt op kraken krijg ik dus 4678.60 USDT. Dat bedrag stuur ik naar binance en daar krijg ik dan 4023 euro voor terug ! BAM GRATIS GELD !
4000 euro waard op :
Als ik 4k euro omzet naar usdt op kraken krijg ik dus 4678.60 USDT. Dat bedrag stuur ik naar binance en daar krijg ik dan 4023 euro voor terug ! BAM GRATIS GELD !
- Taro
- Niet online
Oh, heb ook even snel 4 adresjes gebruikt
Verwijderd
ik ga gniffelen als jullie allemaal wegen cheaten leek gestript worden
ik heb gewoon braaf mijn twitter volgespamd met de affiliate link

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2020 20:35 ]
Ben ik ook bang voor, daarom heb ik ook één adres gebruikt los van referrals en aangemaakt via een ander IP.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:35:
ik ga gniffelen als jullie allemaal wegen cheaten leek gestript worden
Zal mij benieuwen.
Altjes herstellen nu even, voor zo lang de pret duurt.
Verwijderd
Ik heb nog hoop in UNI voor als V3 dropt , volgens sommigen is UNI nogsteeds "undervalued"raq schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:38:
[...]
Ben ik ook bang voor, daarom heb ik ook één adres gebruikt los van referrals en aangemaakt via een ander IP.
Zal mij benieuwen.
Altjes herstellen nu even, voor zo lang de pret duurt.
Is ook zo, zonder twijfel. UNI hoort gewoon in de top 10 (op dit moment). Op korte termijn echter zie ik m daar niet naartoe gaan..Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:52:
[...]
Ik heb nog hoop in UNI voor als V3 dropt , volgens sommigen is UNI nogsteeds "undervalued"
Nog even terugkomend op dit. Stel nu dat we dit doen met 40k euro.vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:26:
Ik probeer wat euro om te zetten naar USDT op binance. Maar daar krijg je echt een slechte wisselkoers :
4000 euro waard op :
Dag 1 : pomp 40k euro naar kraken.
Dag 2 : koop voor 40k euro 46762.00 USDT en deposit naar binance. Zet op binance weer om naar 40258 euro en withdraw.
Dag 3 : 40257 euro op je bankrekening. Stort weer naar kraken en repeat.
Elke keer 257 euro winst.. Doe dit tien keer per maand en dat is toch een mooi extra inkomen.. Ok, je hebt 40k euro nodig maar goed
Kosten zijn :
> 0,5 USDT withdraw kosten van kraken (ERC20).
> 1 Euro euro withdraw naar je bankrekening.
Zie ik hier iets over het hoofd ? Ik neem aan dat Euro > USDT > Euro waarden niet zo heel snel schommelen als je snel koopt > transfer > verkoopt ?
[ Voor 4% gewijzigd door vortexnl1982 op 22-09-2020 21:05 ]
- Taro
- Niet online
@vortexnl1982 Vergeet de fee's niet om tussen coins te wisselen.
Ik ken de fee's op Kraken niet, maar stel dat je op Binance in VIP1 zit a 0.075% en dat op Kraken het dubbele is:
40.000 * 0,15% = 60 Euro
39.940 * 0,075% = 30 Euro
Dan ben je dus al zeker 90 Euro van die winst kwijt.
Ik ken de fee's op Kraken niet, maar stel dat je op Binance in VIP1 zit a 0.075% en dat op Kraken het dubbele is:
40.000 * 0,15% = 60 Euro
39.940 * 0,075% = 30 Euro
Dan ben je dus al zeker 90 Euro van die winst kwijt.
[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 22-09-2020 21:17 ]
De vraag is of dit verschil er altijd is of dat het ook andersom kan. Verder hoe vaak wordt het aangepast. Als het ieder uur kan veranderen en ook andersom kan zijn, dan ga je niets verdienen als het geld iedere keer 1 dag onderweg is. Als de rate aangepast wordt en Binance is goedkoper terwijl je geld net op Kraken aangekomen is kost het je geld.vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:01:
[...]
Zie ik hier iets over het hoofd ? Ik neem aan dat Euro > USDT > Euro waarden niet zo heel snel schommelen als je snel koopt > transfer > verkoopt ?
Nee joh, nu niet. Die gaat vast wel weer naar beneden. Ik heb een buy order op 0,037 staan.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:23:
Hoe hoog zou FTM gaan ?
[Afbeelding]
mooi grafiekje zo maar nu instappen voelt te risicovol
Als ik 40k euro op kraken koop krijg ik 46752.00 USDT. Dat is dan toch al met fee ?Taro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:11:
@vortexnl1982 Vergeet de fee's niet om tussen coins te wisselen.
/f/image/wpY57tTbGzrN7TuNBrweLGnt.png?f=fotoalbum_large)
Dan kost het withdraw me 0,05 USDT op kraken.
Vervolgens 46752.00 USDT omzetten naar euro op binance. Ik denk dat dat nog zo'n 24 euro kost. Als ik 10k omzet (max per keer) dan kost dat zo'n 8 euro.
/f/image/CGHD2W4RsWDQCGnGbTDphuGN.png?f=fotoalbum_large)
Dan kost het me nog een euro om het op m'n bankrekening te krijgen.
Dus 261 euro - 0,5 USDT - 1 Euro (bank withdraw) + 28 euro (conversie usdt > euro) ~ 231,50 euro.
[ Voor 8% gewijzigd door vortexnl1982 op 22-09-2020 21:19 ]
De enige tijd die er tussen zit is als mijn USDT's onderweg zijn van kraken naar binance. Dus als de usdt > euro koers dan zoveel gaat schuiven ben ik fucked jah. Maar hoe hard fluctueert de dollar en euro in een tijdsbestek van 20 (?) minuten ??PilatuS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:13:
[...]
De vraag is of dit verschil er altijd is of dat het ook andersom kan. Verder hoe vaak wordt het aangepast. Als het ieder uur kan veranderen en ook andersom kan zijn, dan ga je niets verdienen als het geld iedere keer 1 dag onderweg is. Als de rate aangepast wordt en Binance is goedkoper terwijl je geld net op Kraken aangekomen is kost het je geld.
De tijd van het overstorten naar bankrekeningen maakt niet uit want die bedragen zijn in euro.
- Taro
- Niet online
@vortexnl1982 Ik handel niet op Kraken, maar het kan kloppen wat je zegt.
Maar:
(260/40.000) * 100 = 0,6525 %. Als je die 40k in een coin steekt en maar 1% winst hebt, heb je dus al meer verdiend met veel minder handelingen. Klinkt voor mij als efficiënter.
Voor het vergelijk: Als je 1 Bitcoin op 10.400 koopt en die tot 10.504 stijgt heb je dus al een beter resultaat, zo klein is het verschil. Met 40k koop je bijna 4 Bitcoin.
Maar:
(260/40.000) * 100 = 0,6525 %. Als je die 40k in een coin steekt en maar 1% winst hebt, heb je dus al meer verdiend met veel minder handelingen. Klinkt voor mij als efficiënter.
Voor het vergelijk: Als je 1 Bitcoin op 10.400 koopt en die tot 10.504 stijgt heb je dus al een beter resultaat, zo klein is het verschil. Met 40k koop je bijna 4 Bitcoin.
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 22-09-2020 21:24 ]
Ja precies en die coin knalt zo 1 procent omlaagTaro schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:22:
@vortexnl1982 Ik handel niet op Kraken, maar het kan kloppen wat je zegt.
Maar:
Ik zeg niet dat de dollar/euro koers veel zal verschillen, maar mogelijk is Kraken een uur later duurder dan Binance. Verder zit je nog met de tijd die het overmaken naar Kraken iedere keer kost vanaf je bankrekening. Dan is het misschien mogelijk dat je geld op Kraken hebt staan, maar Binance in de tussentijd goedkoper is geworden.vortexnl1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:21:
[...]
De enige tijd die er tussen zit is als mijn USDT's onderweg zijn van kraken naar binance. Dus als de usdt > euro koers dan zoveel gaat schuiven ben ik fucked jah. Maar hoe hard fluctueert de dollar en euro in een tijdsbestek van 20 (?) minuten ??
De tijd van het overstorten naar bankrekeningen maakt niet uit want die bedragen zijn in euro.
Ik zou eens kijken of Kraken dagen lang de beste deal is en hoe snel het aangepast wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 22-09-2020 21:27 ]
De enige tijd dat ik een koersverschil heb is als mijn USDT's onderweg zijn naar binance. Hoe lang zal dat zijn ? 20 minuten ?PilatuS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:24:
[...]
Ik zeg niet dat de dollar/euro koers veel zal verschillen, maar mogelijk is Kraken een uur later duurder dan Binance. Verder zit je nog met de tijd die het overmaken naar Kraken iedere keer kost vanaf je bankrekening. Dan is het misschien mogelijk dat je geld op Kraken hebt staan, maar Binance in de tussentijd goedkoper is geworden.
Ik zou eens kijken of Kraken dagen lang de beste deal is en hoe snel het aangepast wordt.
Ik moet inderdaad wel goed opletten voordat ik mijn euro's omzet naar USDT op kraken dat de koers op binance wel voor winst gaat zorgen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!