Op 11€ ben ik weg. Veel te lang mee gezeten. Ik wil weer in yfi/ik/v als het weer wat daalt.O085105116N schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:00:
[...]
Ja, in dat ik het typte triggerde mijn trailing stop-loss
Ik wacht nog even de rest van de dag af. Btc dipte hem (link) volgens mij even omlaag.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 13-09-2020 12:04 ]
Zero.
Verwijderd
Dikke BNB special CZ smartchain crush LINK - fatality.
Dikke BNB high tech lowkick LP smack SUSHI and UNISWAP - fatality.
Next up Dikke BNB vs ETH smartcontract wars
Dikke BNB high tech lowkick LP smack SUSHI and UNISWAP - fatality.
Next up Dikke BNB vs ETH smartcontract wars
Ik zie toch langzaamaan meer rood in mn PF verschijnen.
Oké.. ben er uit gestapt.. hij zal nu wel gaan dus.
[ Voor 31% gewijzigd door Pelox op 13-09-2020 12:16 ]
Zero.
Haha had ik die sell order maar laten staan op 11€. Nu zit ik er weer aan vast hahha. Alles rood ja.Pelox schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:12:
Oké.. ben er uit gestapt.. hij zal nu wel gaan dus.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Jij wel? Ik merk wel weer dat ik gewoon vast moet houden aan mijn plan. Vanmorgen had ik mijn sell order voor link eruit geknald. Ik was van plan om te verkopen, wachten op een dip en dan weer wat coins te accumuleren die hard zijn zijn gestegen de afgelopen dagen (zoals dot en yfiiv).Taro schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:22:
Wat een prachtige Bart, wie had dat nou verwacht...
[Afbeelding]
Dat lijkt een beetje op mijn plan idd. Buy the dip :-)... alleen welke?vortexnl1982 schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:44:
[...]
Jij wel? Ik merk wel weer dat ik gewoon vast moet houden aan mijn plan. Vanmorgen had ik mijn sell order voor link eruit geknald. Ik was van plan om te verkopen, wachten op een dip en dan weer wat coins te accumuleren die hard zijn zijn gestegen de afgelopen dagen (zoals dot en yfiiv).
- Taro
- Niet online
@vortexnl1982 Ik had geen rekening gehouden met een Bart als zijnde dat Bitcoin überhaupt zo'n groene candle zou laten zien. Maar ik had er wel weinig vertrouwen in dat die stijging daarna door zou zetten omdat die nou niet heel erg overtuigend was.
Ik zit sinds gisteravond in fiat (op BNB ivm staking na), ik hou rekening met beide richtingen. YFII zit nu op de 5.4k en heeft nog 700 USD ruimte naar beneden. YFI heeft nog 4.000 USD ruimte naar beneden. Dat kan maar zo een kwestie van falling knife catchen worden, daar doe ik niet aan mee.
Bitcoin moet de koers bepalen, maar ik ga hier en daar vandaag misschien nog wel even een gokje wagen.
Kijk YFI overigens gaan, van 37.041 naar 39.484 in een paar minuten, wat een beest..
Ik zit sinds gisteravond in fiat (op BNB ivm staking na), ik hou rekening met beide richtingen. YFII zit nu op de 5.4k en heeft nog 700 USD ruimte naar beneden. YFI heeft nog 4.000 USD ruimte naar beneden. Dat kan maar zo een kwestie van falling knife catchen worden, daar doe ik niet aan mee.
Bitcoin moet de koers bepalen, maar ik ga hier en daar vandaag misschien nog wel even een gokje wagen.
Kijk YFI overigens gaan, van 37.041 naar 39.484 in een paar minuten, wat een beest..
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 13-09-2020 13:02 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Omhoog wil BTC niet, maar als hij omlaag gaat trekt ie alles de vernieling in.. als hij omhoog gaat ook trouwens..
Zero.
Iedereen zit gewoon op de 8.8 - 9.6k te wachten alleen is daar voor de whales te weinig eer aan te behalen. En toch is dat imho de enige manier om uit deze besluiteloze fase te komen..Pelox schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:03:
Omhoog wil BTC niet, maar als hij omlaag gaat trekt ie alles de vernieling in.. als hij omhoog gaat ook trouwens..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zijn er hier nog meer mensen die een enquete toegestuurd hebben gekregen van Binance over de spot markt? De mail gebruikt wel de juiste anti-phishing code, maar in de enquete wordt aan het einde om een Binance 'verwijzingscode' gevraagd, dus ik weet niet zo goed wat ik hier moet invullen? Mijn anti-phising code? Lijkt mij namelijk dan een beetje apart dat die moet worden ingevoerd.
Waarom? Omdat je alleen btc hebt? Haha van mij mag altseason nu wel echt beginnen!The Redman schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:48:
alt season mag nu wel weer voorbij zijn
Yfii lekker 20 procent eraf. Dat is een mooie kandidaat om wat van in te slaan.
[ Voor 14% gewijzigd door vortexnl1982 op 13-09-2020 15:19 ]
- Taro
- Niet online
YFII ziet er op de 3 minute chart weer ok uit, ben deels ingestapt. Op de higher timeframes zou ik het nog niet aandurven, maar afijn.
Alt & DeFi season mag van mij ook mooi doorgaan. En als het Bitcoin season wordt dan wenden we ons weer tot Bitcoin. Gewoon flexibel in zijn, ik waai met alle winden mee
Alt & DeFi season mag van mij ook mooi doorgaan. En als het Bitcoin season wordt dan wenden we ons weer tot Bitcoin. Gewoon flexibel in zijn, ik waai met alle winden mee
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik weet niks van YFI behalve dat het best een volatiel ding is. Is de waarde gekoppeld aan collateral oid, of is dit pure speculatie zoals bij LINK?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Nieuwe IEO op Ftx, Upbots:Viper® schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:15:
https://help.ftx.com/hc/en-us/articles/360048927331
HGET IEO op FTX.
Eerste IEO op Ftx (en bitxmax) was Serum (SRM). Staat nu op $2.70
https://ftx.com/upbots-ieo
Er is wel een minimale volume eis:
Note that you must have at least $50,000.00 in 30d volume on FTX to participate in the IEO.
Deze was er eerder niet.
Upbots is schijnbaar een nieuw zwitsers trading platform ?
gelukkig zijn die er nog niet genoeg
https://upbots.com/
https://icomarks.com/ico/upbots
[ Voor 14% gewijzigd door Viper® op 13-09-2020 17:32 ]
- Taro
- Niet online
Hopelijk een mooie bounce straks op 10k of vlak eronder. De ontwikkelingen van vandaag geven mij nou niet een heel erg positief gevoel...
Blijf nog mooi even in fiat zitten en de YFII trade met een kleine winst afgesloten.
Blijf nog mooi even in fiat zitten en de YFII trade met een kleine winst afgesloten.
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 13-09-2020 18:14 ]
Voel eerder een flinke dip aankomen.Taro schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:13:
Hopelijk een mooie bounce straks op 10k of vlak eronder. De ontwikkelingen van vandaag geven mij nou niet een heel erg positief gevoel...
- Taro
- Niet online
Ik heb geleerd hier altijd positief te blijven en de negatieve boodschap te verpakken. Ik zeg met andere woorden exact hetzelfde
Ook Joe007 lijkt het op dit moment zo te zien:
[Twitter: https://twitter.com/J0E007/status/1305169606580076548]
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 13-09-2020 19:04 ]
Ik snap überhaupt niet hoe je in deze space boos kan worden op de koers. Je wéét dat whales spelletjes spelen, de kunst is daarin mee te gaan.Taro schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:53:
[...]
Ik heb geleerd hier altijd positief te blijven en de negatieve boodschap te verpakken. Ik zeg met andere woorden exact hetzelfdeMaar ik wil voorkomen dat sommigen hier boos en emotioneel worden omdat ik verwacht dat hun geliefde Bitcoin of alts door het putje zullen gaan.
[Twitter]
Taro schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:53:
[...]
Ik heb geleerd hier altijd positief te blijven en de negatieve boodschap te verpakken. Ik zeg met andere woorden exact hetzelfdeMaar ik wil voorkomen dat sommigen hier boos en emotioneel worden omdat ik verwacht dat hun geliefde Bitcoin of alts door het putje zullen gaan.
[Twitter]
:fill(white):strip_exif()/f/image/t0mWRt1yqSuUq5KfZdL0G6aI.png?f=user_large)
- Taro
- Niet online
Ik weet niet eens of het per se whales zijn, het is denk ik meer een combinatie van whales + sentiment + nieuwe instappers + hype + fomo + nieuwe ontwikkelingen + TA + de grote massa, etc. En dat samen zorgt voor een bepaalde richting.Stokstaart schreef op zondag 13 september 2020 @ 19:06:
[...]
Ik snap überhaupt niet hoe je in deze space boos kan worden op de koers. Je wéét dat whales spelletjes spelen, de kunst is daarin mee te gaan.
Maar eens, als je aangeeft dat je verwacht dat een koers zal gaan dalen begint men over fundamentals, of je daar aan twijfelt, komen de favoriete muntjes langs, etc. Niet iedereen lijkt nog te beseffen dat het daar uiteindelijk (nog) niet om draait in deze markt. Het gaat om geld verdienen en dat doe je door laag in te kopen en hoog te verkopen en met welke cryptocurrency dat is dat zal 99% van de markt een worst zijn. 12k was de vorige piek, benieuwd of de run doorzet en daar vanaf nu weer boven gaat komen, of dat daar weer enige tijd overheen zal gaan met eerst nieuwe lows. Ik verwacht persoonlijk dat laatste.
Niet met een boormachine waar mijn bloedjes van kinderen bij zijn, ok?
Even een snelle trade tussendoor
:fill(white):strip_exif()/f/image/JIsOSjt8EPedfMbrTFQ3zqEp.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/8PAjbKfLSnGbQ9LE0IhBNpnR.png?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 13-09-2020 20:03 ]
Ik lees anders graag je analyses, en als het dan toevallig BTC is die je door het putje analyseert vind ik niet erg.Taro schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:53:
[...]
[Twitter]
XRP = trash
BZX heeft weer problemen met hun protocol.
ik heb een account op kraken aangemaakt, nu probeer ik geld over te schrijven naar het account, maar de website van mijn bank zegt dat het rekeningnummer niet klopt.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
dit zou het iban van kraken zijn:
DE31 7002 2200 0071 7885 12
wat klopt er niet?
Je moet toch gewoon op de normale manier overschijven of niet?
wat klopt er niet?
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Is het niet misschien de combinatie van rekeningnummer en naam ?Salvatron schreef op zondag 13 september 2020 @ 19:59:
ik heb een account op kraken aangemaakt, nu probeer ik geld over te schrijven naar het account, maar de website van mijn bank zegt dat het rekeningnummer niet klopt.
wat klopt er niet?
Verwijderd
weer lekker in de min ! ach ja dan maar weer in mn hodl kruipen.
Verwacht men nu veel van belle vanwege het YFI succes ? lijkt mij dat YFI run daar nu nog te vers voor is en men niets nu al uitwijkt naar iets nieuws ?
Of gaan de fomo's meteen met Belle aan de slag
Verwacht men nu veel van belle vanwege het YFI succes ? lijkt mij dat YFI run daar nu nog te vers voor is en men niets nu al uitwijkt naar iets nieuws ?
Of gaan de fomo's meteen met Belle aan de slag
nee, het land is blijkbaar verkeerd, de bank zit in duitsland, je moet kennelijik het land van de bank gebruiken en niet die van kraken.PilatuS schreef op zondag 13 september 2020 @ 20:07:
[...]
Is het niet misschien de combinatie van rekeningnummer en naam ?
@Salvatron de naam van de bank is fidor ag
In de omschrijving moet je je eigen code (zie de funding pagina) met kraken.com opgeven
In de omschrijving moet je je eigen code (zie de funding pagina) met kraken.com opgeven
Verwijderd
Nou zo is het, geen censuur.
Als mijn dikke BNB's en gekoesterd plukje Bitcoin door het putje moeten dan ist net oars.
Zakken met die handel dan. Doe maar -50%. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Als mijn dikke BNB's en gekoesterd plukje Bitcoin door het putje moeten dan ist net oars.
Zakken met die handel dan. Doe maar -50%. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
ja, en die bank zit dus in duitsland, ik had me vergist met engeland London.1Kb schreef op zondag 13 september 2020 @ 20:18:
@Salvatron de naam van de bank is fidor ag
Yes, je avatar kan weer omdraaien!Tominatie schreef op zondag 13 september 2020 @ 19:57:
Gaat er nog wat gebeuren beste mensen
@Salvatron ok, ik dacht dat je kraken als “naar” had geschreven. Ik hoef namelijk alleen naam van bank, iban en omschrijving op te geven. Ik krijg wel een waarschuwing dat ze het iban niet kunnen valideren maar dat is verder geen show stopper.
dat de iban niet gevalideerd wordt kan misschien komen omdat het land verkeerd is ingevuld, bij mij valideert hij hem wel als ik duitsland als land opgeef.1Kb schreef op zondag 13 september 2020 @ 20:26:
@Salvatron ok, ik dacht dat je kraken als “naar” had geschreven. Ik hoef namelijk alleen naam van bank, iban en omschrijving op te geven. Ik krijg wel een waarschuwing dat ze het iban niet kunnen valideren maar dat is verder geen show stopper.
Verwijderd
daar gaat mn LEND
vandaag niet goed opgelet. komt een bounce hoor mensen dus koop maar in het dalletje van nu
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2020 21:01 ]

Eindelijk m'n SWIPE kaart ontvangen. Direct geaciveerd en een Whopper gehaald bij de BK. Betaald met 0.00043BTC zonder dat ze het door hebben. En dan 4% cashback. Een bijzondere ervaring voor mij
*Geen referrals*
Ik ben bezig een filmpje te maken waarmee ik de aandacht wil leggen op "Gratis Spotify" om adoptie van SWIPE vergroten. Dit slaat denk ik veel beter aan dan een crypto-oplossing.
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2020 23:28 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
- Taro
- Niet online
@Gelukszoekr Begrijp ik nu goed dat je hiervoor 30.000 SXP moet staken gedurende 6 maanden? Dat is grofweg 50k USD op het moment. Bij deze kaart is dat toch 5% ipv 4%? Want de steel versie is niet zwart en daarvoor moet je 3.000 ipv 30.000 staken en krijg je 4%.
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 13-09-2020 23:10 ]
Zo rijk ben ik niet. Ik heb een steel card (3k sxp). Maar door problemen in het productieproces krijgt voorlopig iedereen die een Sky besteld een Saffron kaart. En bij een Steel card versturen ze de Slate variantTaro schreef op zondag 13 september 2020 @ 23:08:
@Gelukszoekr Begrijp ik nu goed dat je hiervoor 30.000 SXP moet staken gedurende 6 maanden? Dat is grofweg 50k USD op het moment.
- Taro
- Niet online
Ah, vandaar, helder.Gelukszoekr schreef op zondag 13 september 2020 @ 23:11:
[...]
Zo rijk ben ik niet. Ik heb een steel card (3k sxp). Maar door problemen in het productieproces krijgt voorlopig iedereen die een Sky besteld een Saffron kaart. En bij een Steel card versturen ze de Slate variant
Ah. Geen refferals.
No free moneys for tweakers dus
No free moneys for tweakers dus
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-09-2020 23:38 ]
Da's nog geen klein bedrag. Vertrouwen in SXP op de lange termijn en dus voor de hold ? Die munt zou de komende 6 maanden -80% kunnen doen als BTC de boel verpest.
Ja, dat kan maar zo. Die -80%. Over de komende 3 jaar vind er ook al een aardige inflatie plaats van de coin. Daarna zal de coin deflationair worden. Ik verwacht over 6 maanden eigenlijk geen moonshot maar pas later. Ik zie in elk geval goede fundamentals, en zoals @Mooooody het eerder al verwoorde; het gaat meer waard worden omdat Binance.PilatuS schreef op zondag 13 september 2020 @ 23:54:
[...]
Da's nog geen klein bedrag. Vertrouwen in SXP op de lange termijn en dus voor de hold ? Die munt zou de komende 6 maanden -80% kunnen doen als BTC de boel verpest.
Ik heb die 3k SXP uit m'n winstpotje gehaald en deze doet ook niet meer mee in m'n Delta overzicht. En voorlopig maar proberen overal 4% cashback te pakken. Dat kan ook maar zo nog wel aantikken
Oh ze zijn dus gehacked.Heisenbug schreef op zondag 13 september 2020 @ 19:36:
BZX heeft weer problemen met hun protocol.
https://twitter.com/ChainLinkGod/status/1305234404432777216
[ Voor 4% gewijzigd door Heisenbug op 14-09-2020 01:00 ]
Is het niet 5% met die kaart?Gelukszoekr schreef op zondag 13 september 2020 @ 22:56:
[Afbeelding]
Eindelijk m'n SWIPE kaart ontvangen. Direct geaciveerd en een Whopper gehaald bij de BK. Betaald met 0.00043BTC zonder dat ze het door hebben. En dan 4% cashback. Een bijzondere ervaring voor mij
[mbr]*Geen referrals*[/]
Ik ben bezig een filmpje te maken waarmee ik de aandacht wil leggen op "Gratis Spotify" om adoptie van SWIPE vergroten. Dit slaat denk ik veel beter aan dan een crypto-oplossing.
Mijn upgrade is er ook eindelijk doorheen. Zal ook snel een kaart aanvragen, heb ook 3k SXP klaarliggen.
Hoe werkt dat met Netflix en Spotify, kan dat nergens terugvinden.
Welke swipekaarten zijn hier beschikbaar? De app zegt dat ze in deze regio nog niet beschikbaar zijn.
Dat probleem had ik ook regelmatig. Er zitten nog heel veel bugs in die app.roviaro schreef op maandag 14 september 2020 @ 08:44:
Welke swipekaarten zijn hier beschikbaar? De app zegt dat ze in deze regio nog niet beschikbaar zijn.
Weet niet hoe het bij jullie zit maar bij mij kakt alles weer in.
Hier ook.. had wat yfii op de kop getikt voor 5300 verkocht op 6300.. Uiteraard weer ingestapt en het zakt als een pudding in elkaar.vortexnl1982 schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:30:
Had ik eindelijk winst op yfii.. begint de fomo weer op te spelen..
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 14-09-2020 11:46 ]
Zero.
Ik zit ook op die bitch te azen. Ik moet me echt tegenhouden om al m'n shitlinks te verkopen en vol te gaan in YFI. Die houdt wel redelijk vol, ik zie YFII inderdaad ook wat omlaag klappen.Pelox schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:46:
[...]
Hier ook.. had wat yfii op de kop getikt voor 5300 verkocht op 6300.. Uiteraard weer ingestapt en het zakt als een pudding in elkaar.
Echt dom dat ik m'n 3 YFI's heb verkocht een tijdje geleden

[ Voor 18% gewijzigd door vortexnl1982 op 14-09-2020 11:57 ]
Verwijderd
YFII moet je geen fomo op hebben maar lage buy orders.Pelox schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:46:
[...]
Hier ook.. had wat yfii op de kop getikt voor 5300 verkocht op 6300.. Uiteraard weer ingestapt en het zakt als een pudding in elkaar.
Heb er 1 op 0.43xxx BTC. En 1 op 0.13xxx BTC.
Die eerste was gister bijna gehit met die lelijke scam downcandle toen BTC snel zakte.
Snel winst pakken en wegwezen uit die stinkmuntjes.
Ja idd, beter wachten dat hij goed omlaag klapt en dan inslaan ! Maar goed dat dacht ik ook toen hij op 8k euro stondVerwijderd schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:57:
[...]
YFII moet je geen fomo op hebben maar lage buy orders.
Heb er 1 op 0.43xxx BTC. En 1 op 0.13xxx BTC.
Die eerste was gister bijna gehit met die lelijke scam downcandle toen BTC snel zakte.
Snel winst pakken en wegwezen uit die stinkmuntjes.
Yfii is weer aan het stijgen. Hopelijk kan ik er nog wat extra winst uitslaan en dan hoppa in de verkoop die rotzooi!
Zero.
Jij hebt zo te lezen vroeg geluncht.vortexnl1982 schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:30:
Ik heb net mijn lunch genuttigd, ik denk dat ik ook zo de 'na de middagpauze dip' ga krijgen.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Of bedoel je zo'n dipje?
/f/image/R0gCEmSszZOoAzR32KC3felp.png?f=fotoalbum_large)
Oké, voordat jullie mij zielig vinden en een croudfund starten, dipje is in het echt maar paar procent, rest komt door doorsturen van coins maar andere exchange en naar staking account.
/f/image/R0gCEmSszZOoAzR32KC3felp.png?f=fotoalbum_large)
Oké, voordat jullie mij zielig vinden en een croudfund starten, dipje is in het echt maar paar procent, rest komt door doorsturen van coins maar andere exchange en naar staking account.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik zit ook te wachten tot alles weer minimaal mijn inleg haalt, qua shitcoins, want ik loop leeg op die dingen...
Mijn HODL coins doen het nog lekker, maar die andere meuk moet snel weg.
Uitstapje shitcoins doet zijn naam eer aan
Mijn HODL coins doen het nog lekker, maar die andere meuk moet snel weg.
Uitstapje shitcoins doet zijn naam eer aan
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Cool, dus Crypto.com heeft er een concurrent bij. Ben benieuwd wat de verschillen zijn, klinkt precies hetzelfde met de cashback en gratis Spotify/Netflix enzo.Gelukszoekr schreef op zondag 13 september 2020 @ 22:56:
[Afbeelding]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
En dan heb je ook nog de binance card met 7% cash backSando schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:01:
[...]
Cool, dus Crypto.com heeft er een concurrent bij. Ben benieuwd wat de verschillen zijn, klinkt precies hetzelfde met de cashback en gratis Spotify/Netflix enzo.
Zero.
Zijn / komen toch wel meer alternatieven?Pelox schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:04:
[...]
En dan heb je ook nog de binance card met 7% cash back
TenX
Nexo
BlockCard
etc
Zo tering... je kijkt ff een uurtje niet en BAM...
ATH!!
... bijna...
ATH!!
... bijna...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Euhm... €250 erbij in een paar uurtjes waarmee we nipt boven het nivo van gisteren staan voor het dropje? Misschien ben ik wel oud en verzuurd maar ik krijg het daar niet echt warmer van, zeker niet als ik naar mijn laatste sell boven de €10k kijk.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Als ik me niet vergis zat BTC de laatste week of 2 rond de 10.300 met sinds gisteren een stijging naar 10.500 en nu 10.600+Crypts schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:26:
Euhm... €250 erbij in een paar uurtjes waarmee we nipt boven het nivo van gisteren staan voor het dropje? Misschien ben ik wel oud en verzuurd maar ik krijg het daar niet echt warmer van, zeker niet als ik naar mijn laatste sell boven de €10k kijk.
Dus zeker een leuke poging
Maar idd... begint pas leuk te worden als we de 11k weer aantikken eind deze maand.
Blijft een mooie wereld dat crypto, zo koop je voor wat centjes maar enkele muntjes en zo koop je voor hetzelfde bedrag, er miljoenen van.
Hier maar een plukje VET gekocht, zie dat de armybagholders weer actief zijn.
Hier maar een plukje VET gekocht, zie dat de armybagholders weer actief zijn.
Jongens, vanwaar deze BNB rush en verwachten we dat het gaat zakken weer? Sorry, ik hold al een tijdje een paar honderd stuks zonder het echt te hebben gevolgd laatste tijd. Ik zie opeens flink groen, maar weet niet waarom omdat ik helemaal uit de crypto wereld en het nieuws lig.
PSN/Steam: Xamsix
https://t.co/UcXLH0UUfY passed with just over 300k average, establishing a temporary voting threshold.
— Sushi.com (@SushiSwap) 14 september 2020
That means that the $14m SUSHI buyback will happen tomorrow! 1am-2am UTC, TWAP, on Sushiswap SUSHI/ETH pool.
Sushi buyback :-)
[ Voor 162% gewijzigd door Machlah op 14-09-2020 18:45 ]
Verwijderd
Dikke BNB pumpt vanwege Bella. Gratis tokens bij staking pools.Xamsix schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:59:
Jongens, vanwaar deze BNB rush en verwachten we dat het gaat zakken weer? Sorry, ik hold al een tijdje een paar honderd stuks zonder het echt te hebben gevolgd laatste tijd. Ik zie opeens flink groen, maar weet niet waarom omdat ik helemaal uit de crypto wereld en het nieuws lig.
Ze hebben een toevoeging op de smartchain of weet ik veel wat.
Iets met DeFi ofzo en veel hype.
Het gaat dus allemaal nergens over long term, maar veel mensen zetten hun BNB weg in pools waardoor er blijkbaar wat marktschaarste ontstaat.
Dat maakt het al wat duidelijker inderdaad, dus weer een slimme Binance move om BNB te pumpen. Miss een aardig moment om plukje te verkopen, als ik mezelf zover krijgVerwijderd schreef op maandag 14 september 2020 @ 18:39:
[...]
Dikke BNB pumpt vanwege Bella. Gratis tokens bij staking pools.
Ze hebben een toevoeging op de smartchain of weet ik veel wat.
Iets met DeFi ofzo en veel hype.
Het gaat dus allemaal nergens over long term, maar veel mensen zetten hun BNB weg in pools waardoor er blijkbaar wat marktschaarste ontstaat.
PSN/Steam: Xamsix
Ja, laat die Chinees maar schuiven.Xamsix schreef op maandag 14 september 2020 @ 18:40:
[...]
Dat maakt het al wat duidelijker inderdaad, dus weer een slimme Binance move om BNB te pumpen. Miss een aardig moment om plukje te verkopen, als ik mezelf zover krijg
XRP = trash
Je had in 2017 / 2018 van die P&D-kanalen op telegram. CZ heeft het best lopende P&D-kanaal van de hele cryptowereld.
Als je stopt met kijken op YT dan is het ook opeens geen ponzi meer....
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Misschien kan je voor de overheid gaan werken, of voor de Russen.. Mooi fud verspreiden.. beetje trollen..
- Taro
- Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:33:
Zijn er hier al bella eigenaren ? Vanaf morgen kunnen we traden

- Taro
- Niet online
Weinig, ik zie het morgenavond wel na het werk
En jij?
Bij al die nieuwe coins gebeuren er maar 2 dingen meestal. Of ze pumpen als een idioot of ze bloeden als een idioot. Stabiel of langzaam omhoog lijkt geen optie.
als je die link op reddit post op bitcoin sub op krijg je meteen een ban,., lol

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 14-09-2020 21:06 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Vind ik ook niet gek met wat er de laatste tijd allemaal gelaunched wordt.PilatuS schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:55:
Bij al die nieuwe coins gebeuren er maar 2 dingen meestal. Of ze pumpen als een idioot of ze bloeden als een idioot. Stabiel of langzaam omhoog lijkt geen optie.
Pure pump en dumps, shitcoins 3.0.
Het gaat echt helemaal nergens meer over.
https://www.coingecko.com/nl/coins/yffs-finance
https://www.coingecko.com/nl/coins/yieldfarming-insure
https://www.coingecko.com/nl/coins/yfbeta
Alles met een Y ervoor gaat als een raket. Ga ook maar een Y-coin starten denk ik.
Alles met een Y ervoor gaat als een raket. Ga ook maar een Y-coin starten denk ik.
Verwijderd
Ymach.Machlah schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:13:
Kun je mach1, mach2, mach3 uitbrengen. Iedere keer weer een moonpump.
Goeie, ga meteen aan de slag!Verwijderd schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:15:
[...]
Ymach.
Kun je mach1, mach2, mach3 uitbrengen. Iedere keer weer een moonpump.
Verwijderd
YES !Machlah schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:13:
ondertussen ga ik even $PHA in de gaten houden
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2020 21:19 ]
Heb je het handelsvolume gezien ? Valt beetje tegen. Kom je er dan nog vanaf he ?Machlah schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:13:
Wat is PHA dan ?Verwijderd schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:19:
[...]
YES !
ondertussen ga ik even $PHA in de gaten houden
Behalve YFIIMachlah schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:13:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!